Waaaat. Ik heb elk half uur weer honger als een paard. Behalve na t wokken danquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:37 schreef Susteren het volgende:
[..]
Voor mij is het eerlijk gezegd veel makkelijker een maaltijd over te slaan dan meer dan normaal te eten (voel me vaak serieus misselijk als ik écht veel heb gegeten).
Meer oefenen, srsquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:37 schreef Susteren het volgende:
[..]
Voor mij is het eerlijk gezegd veel makkelijker een maaltijd over te slaan dan meer dan normaal te eten (voel me vaak serieus misselijk als ik écht veel heb gegeten).
Heb je nou werkelijk voor 102,7 euro aan supps gekocht?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:50 schreef Susteren het volgende:
Vandaag trouwens m'n eerste order bij b&f geplaatst:
Magnificent, Nr 1, Swollen, Perfect Protein, Creatine Ultra (en kreeg bij de bestelling gratis Wrist Wraps Deluxe, Powder Boxes en 2 stuks proefverpakkingen van Whey Perfection).
Ben benieuwt, maar ik denk dat ik de komende tijd eerst zonder pre-workout shakes ga trainen (alleen protein shake + post-workout shake), en daarna langzamerhand overga op de pre-workout shakes (Nr 1 en Swollen)
Ik ben vegetarischquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:41 schreef McNulty het volgende:
[..]
Heb je nou werkelijk voor 102,7 euro aan supps gekocht?![]()
Je had liever naar de slager kunnen gaan en 18 a 20 kilo kipfilet kunnen kopen.
Maarja, succesfull marketing = succesfull.
Dan ben je helemaal een pruster.quote:
En wie ben jij om daarover te beslissen?quote:
Laten we iedereen lekker in zijn/haar waarde laten in dit topic.quote:
ja, lekker het vuurtje opstoken door elk uur te etenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:39 schreef Kerol het volgende:
[..]
Waaaat. Ik heb elk half uur weer honger als een paard. Behalve na t wokken dan
Ik merk het.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je moet mensen in hun waarde laten, joh
Veel whey, eieren, kwark en (vis?) dan maar totdat je hebt besloten om weer normaal te eten.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:46 schreef Susteren het volgende:
[..]
En wie ben jij om daarover te beslissen?
Waarom moet je daar respect aan verbinden? Ik zie liever dat hem wordt duidelijk gemaakt dat hij meer uit zijn training kan halen als hij vlees eet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Laten we iedereen lekker in zijn/haar waarde laten in dit topic.
Het is voor een vegetariër nog moeilijker om goed te eten en daarom respect.
zal ik even voor jou bepalen, wat je allemaal moet vreten?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:03 schreef McNulty het volgende:
[..]
Waarom moet je daar respect aan verbinden? Ik zie liever dat hem wordt duidelijk gemaakt dat hij meer uit zijn training kan halen als hij vlees eet.
Als iemand hier over een smithmachine praat dan zijn de rapen wel gaar hierzo![]()
Stfu jijquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zal ik even voor jou bepalen, wat je allemaal moet vreten?
Chocola met hazelnootquote:
Je kan best zonder vlees, gewoon veel eieren eten (of eet je dat ook niet als vegatarier..). Als niet-vleeseter moet je hoe dan ook redelijk suppen, want je mist B12 en volgens mij nog wat zut. Denk dat ie glutamine ook suppen (ook een product wat in vlees te vinden is). Tis een keuze en je moet ermee leren leven denk ik. Prutsen vind ik het iig niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:03 schreef McNulty het volgende:
[..]
Waarom moet je daar respect aan verbinden? Ik zie liever dat hem wordt duidelijk gemaakt dat hij meer uit zijn training kan halen als hij vlees eet.
Als iemand hier over een smithmachine praat dan zijn de rapen wel gaar hierzo![]()
Dan vlieg je gelijk omhoog.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat weet ik wel zeker, daar valt niks mee te liften
Waardeloos, dat ze zo'n foto maken en er dan een totaal verkeerde prothese voor gebruiken. No excuses m'n reet, doe dan in ieder geval research als je je er een poster van maaktquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:54 schreef StraatSoldaat het volgende:
Snakey heb jij ook zo'n been?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |