SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit doen we de mei-planking-challenge. Doe je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
[ Bericht 0% gewijzigd door Sheriam op 26-05-2013 04:19:47 ]![]()
Perikelen, fantastisch woord
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
En hier verder, hopelijk klopt 'ie, heb altijd zorgvuldig vermeden TS te zijnNou ja, eens moet de eerste keer zijn. Wel ironisch trouwens dat ik m'n telefoon in de wasbak kukel net terwijl er hier in het draadje wordt gepost over hoe je 'm droog kan houden -dat had ik nog niet eens gelezen gisteren! :p
![]()
Ja, een enkelbandje, gewoon een klitteband dingetje wat ik heel toevallig een paar dagen voor mijn eerste wedstrijd in de trein vond. Zit wel okay, maar vind die aan het startbewijs handiger.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Of anders gezegd: wat doe je met je chip?![]()
nog maar even serieus antwoorden, ik zou, om te wennen, 7.5km omhoog rennen en dan ook weer hardlopend naar beneden,quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:49 schreef Onama het volgende:
Damn, ben erg aan het twijfelen. Morgen staat 13.5km op het programma en ik kan of een "berg" (536m) op gaan lopen en dan omlaag wandelen, waardoor ik dus mezelf 26 kilometer verplaats, waarvan het bergopstuk "hardlopend". Of ik pak gewoon 13km redelijk vlakke weg.
Vanuit mijn slaapkamerraam zie ik de top en het smeekt er gewoon om om beklommen te worden, maar ben bang dat het toch iets teveel van het goede is...
Zo train je up-hill en down-hill running tijdens de zelfde training.
En maak je niet teveel zorgen over het terrein, als het niet een al te technische track is dan zal je jezelf vanzelf aanpassen aan de ondergrond'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Je hebt groot gelijk. Gister nog aan het klagen dat down-hill zo slecht ging, dan is het natuurlijk onzin om mijn hele afstand voor morgen up-hill te doen. Als ik zo op afstandmeten kijk ga ik gewoon tot halverwege de berg over de trails, dus lekker stijl omhoog, en dan over de normale weg omlaag, die is wat minder stijl. En dan goed focussen op de tips die ik van jou gekregen heb.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nog maar even serieus antwoorden, ik zou, om te wennen, 7.5km omhoog rennen en dan ook weer hardlopend naar beneden,
Zo train je up-hill en down-hill running tijdens de zelfde training.
En maak je niet teveel zorgen over het terrein, als het niet een al te technische track is dan zal je jezelf vanzelf aanpassen aan de ondergrond
Zal ik op de lange termijn meer aan hebben dan de hele afstand omhoog hardlopen en dan omlaag wandelen. Mijn trainingschema gaat snel genoeg naar HM afstanden en meer, kan ik dan inderdaad lopend naar de top en weer naar beneden.The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
en vergeet niet...in de trail wereld is het absoluut geen schande (en soms zelfs een must) om op steile stukken even te lopen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Balen van je telefoon!! Maar we houden onze ogen naar je openquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:03 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Ja, een enkelbandje, gewoon een klitteband dingetje wat ik heel toevallig een paar dagen voor mijn eerste wedstrijd in de trein vond. Zit wel okay, maar vind die aan het startbewijs handiger.succes morgen!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Veel plezier!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:22 schreef YUR het volgende:
Zo...vroeg op bed, om 6 uur gaat de wekker. Start is al om 8 uur
En natuurlijk hetzelfde voor de Marikenloop, Vestingloop en Leiden Marathon- lopers!![]()
![]()
The sun in your Eyes
succes, maar van waar zo'n vroege start?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:22 schreef YUR het volgende:
Zo...vroeg op bed, om 6 uur gaat de wekker. Start is al om 8 uur'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
13 Juli - [ url=http://www.runclontarf.com/home.php]Clontarf Half Marathon (Dublin)[/url]
• Onama - HM
Foutje in de wie loopt waar. Of de spatie, of de haakjes () gok ikJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hier vanwege het bar en boze weer rondje drastisch ingekort.
Had 20km in gedachte maar met 5 graden,windkracht 8 en stortbuien leek het me niet verstandig om de Lange route te kiezen.,dit zou betekenen dat ik 10km zou lopen met een hele grote kans niemand tegen te komen.
dus,safety first en de shortcut maar gekozen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
inderdaad,het lijkt wel of half het topic naar een evenement gaat vandaag.quote:Op zondag 26 mei 2013 01:57 schreef bloodymary1 het volgende:
Veel succes morgen voor alle evenementenlopers! En dat zijn er nogal veel geloof ik.
en natuurlijk een extra schepje succes voor Bonobo
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 26-05-2013 06:36:47 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ook nog wakker ja?quote:Op zondag 26 mei 2013 06:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad,het lijkt wel of half het topic naar een evenement gaat vandaag.
en natuurlijk een extra schepje succes voor BonoboChildren of the night. What music they make.![]()
Ja hoor,5 uur 's middags op dit moment
Hier bijna 7u 's ochtendsquote:Op zondag 26 mei 2013 06:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ja hoor,5 uur 's middags op dit moment
Heb momenteel teveel bier op om nog fatsoenlijk te lopen
Children of the night. What music they make.![]()
Zo staat het op het programmaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
succes, maar van waar zo'n vroege start?
F means you're fucked![]()
Zet m op!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Slecht geslapen.![]()
Half 2 pas de start. Heel veel zin in, ik ga proberen niet op de tijd te letten, zoveel factoren die ik niet in de hand heb, wordt vast een goeie dag!
Veel plezier allemaal!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Alle evenementlopers vandaag, succes gewenst! Go Bonobo!
Ik ga zelf naar een evenement toe lopen, een jeugdbeachvolley toernooi. Hardlopen als transportmiddel, zeg maar. Daar ga ik de boel helpen opbouwen en dan in de loop van de ochtend loop ik weer naar huis. Bij elkaar 2x10km op 1 ochtend.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Alle lopers succes vandaag!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Succes allemaal, met name Bonobo. We staan straks samen in het startvak, maar ik zal je niet herkennen.
Life is what you make it.![]()
Bonobo11 heel veel succes met de Marathon!!
En de rest natuurlijk ook!quote:quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Officiele uitslag:
http://www.racetimer.se/n(...)imer_eu&race_id=1156
Enne... een bijna Zeddie![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Leuke foto's! Je ziet goed dat jullie er plezier in hebben!
[ Bericht 1% gewijzigd door streamnl op 26-05-2013 08:11:38 ]![]()
Levitas Veel succes!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Leuke foto's inderdaad! Die had ik even gemist, jullie zien er goed fit uit!quote:Op zondag 26 mei 2013 08:05 schreef streamnl het volgende:
Bonobo11 heel veel succes met de Marathon!!
[..]
[..]![]()
![]()
Leuke foto's! Je ziet goed dat jullie er plezier in hebben!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Zo, poging 2 om zelf een sportdrank te maken is veel beter gelukt.
Ik kwam de dag erna erachter dat ik niet helemaal wakker was de vorige keer.
Er staat bij de hoeveelheid zout THEElepel en geen EETlepel.![]()
![]()
Nu is ie goed te drinken.![]()
het leven is vol leermomentjesquote:Op zondag 26 mei 2013 08:13 schreef streamnl het volgende:
![]()
Nu is ie goed te drinken.
quote:Op zondag 26 mei 2013 08:13 schreef streamnl het volgende:
![]()
Nu is ie goed te drinken.Dat scheelt wel wat ja.
Voor mij is het nog even afwachten of m'n kuiten in de loop van de dag wat minder stijf zijn wil ik gaan lopen. Anders toch echt maar een dagje extra rust.![]()
Dat is niet erg, zo lang we er ook daadwerkelijk van lerenquote:
Ik had je verslag gelezen, jij bent nu ook wijzer gewordenquote:Op zondag 26 mei 2013 08:32 schreef hatsaflats het volgende:
Dat scheelt wel wat ja.
Voor mij is het nog even afwachten of m'n kuiten in de loop van de dag wat minder stijf zijn wil ik gaan lopen. Anders toch echt maar een dagje extra rust.
Dan kom je naar Den Bosch en ga je aanmoedigen en bier drinken![]()
![]()
Vandaag studie/krant/gamen en eventueel nog een stukje hobbelen.quote:Op zondag 26 mei 2013 08:33 schreef streamnl het volgende:
[..]
Dat is niet erg, zo lang we er ook daadwerkelijk van leren
Ik had je verslag gelezen, jij bent nu ook wijzer geworden
[..]
Dan kom je naar Den Bosch en ga je aanmoedigen en bier drinken![]()
quote:Op zondag 26 mei 2013 08:37 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Vandaag studie/krant/gamen en eventueel nog een stukje hobbelen.![]()
Daar wil ik vandaag even niet aan denken. Volgend jaar begin ik eerder met mijn eindproducten/verslagen/gesprekken/presentaties![]()
![]()
go and get them tiger!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Gelukkig maarquote:
Volgens mij hebben de lopers van vandaag best aardig weer. Niet te warm in ieder geval. Vorig jaar was het rond deze tijd 20 graden met zonnetje.![]()
quote:Op zondag 26 mei 2013 08:56 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik ben er klaar voor!!!Heel veel succes!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben erg benieuwd naar jouw ervaring.![]()
in jezelf geloven maakt alles mogelijk! Er lopen hier in dit topic genoeg voorbeelden rond!quote:Op zondag 26 mei 2013 09:02 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
Succes iedereen! Hopelijk kan ik ook ooit aan zoiets meedoenMaar dat zal nog wel even duren.
Wat RD zegt.quote:Op zondag 26 mei 2013 09:02 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
Succes iedereen! Hopelijk kan ik ook ooit aan zoiets meedoenMaar dat zal nog wel even duren.
Dat komt vanzelf.![]()
Pfff...ik ben dr niet klaar voor....ik zit wel klaar, maar wil terug mijn bed in. Wat een brakke nacht was dat! En ben ik blijkbaar ook nog tevroeg opgestaan en moet ik nog 3kwartier de tijd doden....
Maar volgens buienradar blijft het droog![]()
Succes iedereen vandaag!![]()
Volgens mij kan dit topic net zo goed dicht vandaag. Iedereen is ergens aan het rennen![]()
Voor mij de Colorrun in Amsterdam. Zal mij benieuwenIedereen succes vandaag!
![]()
quote:Op zondag 26 mei 2013 09:11 schreef Tyler-Girl het volgende:
Maar volgens buienradar blijft het droog![]()
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ooh leuk!! Ik ben heel benieuwd naar jouw verhaal!! Post je vanavond nog even?quote:Op zondag 26 mei 2013 09:15 schreef Manual het volgende:
Volgens mij kan dit topic net zo goed dicht vandaag. Iedereen is ergens aan het rennen![]()
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dan is het maar goed dat het droog blijft.quote:Op zondag 26 mei 2013 09:15 schreef Manual het volgende:
Veel plezier ermee.
En dat je net zo kleurrijk mag worden als Gupp's usericon![]()
![]()
Er gaat iemand mee voor de foto's en ik zal vanavond laten weten hoe het was![]()
Het is eigenlijk ideaal hardloopweer! Dat het droog is is zeker voor de Colorrun wel perfect.![]()
Ik hoop dat-ie z'n/haar camera goed afdektquote:
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik vind het zo leuk dat (bijna) iedereen hier vandaag moet rennen. Energiek!!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik geloof dat 26 mei een populaire datum is voor wedstrijden, al had iedereen vast gedacht dat het dan beter weer was geweestquote:Op zondag 26 mei 2013 09:30 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik vind het zo leuk dat (bijna) iedereen hier vandaag moet rennen. Energiek!!
Niet rennen vandaag, rustdag! Morgen weer een eindje hier in Doetinchem misschien, voor we weer teruggaan naar t VK. En anders dinsdag en woensdag rennen (kort +langer)
Succes en veel plezier allemaal!Ja doei.![]()
Pfoe, dat hoop ik ook. Laatst nog een artikel gelezen waarin een fotograaf een soortgelijk evenement had bezocht. Kon z`n lens bijna weggooien. De hele lens moest uit elkaar en onderdeeltje voor onderdeeltje schoongemaakt worden.. Nee bedankt, ik zou het er dan maar niet op wagen.quote:Op zondag 26 mei 2013 09:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik hoop dat-ie z'n/haar camera goed afdekt![]()
Idd. Dat redt je niet met een boterhamzakjequote:Op zondag 26 mei 2013 09:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik hoop dat-ie z'n/haar camera goed afdekt![]()
![]()
![]()
Het is droog, niet te warm, perfect wat mij betreft.quote:Op zondag 26 mei 2013 09:31 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik geloof dat 26 mei een populaire datum is voor wedstrijden, al had iedereen vast gedacht dat het dan beter weer was geweest
En na de finish mag de zon doorbreken en 15 graden warmer worden, lekkerder voor het feestje!
dan moet je die ene telefoon hebben uit die reclame.....die kan schijnbaar tegen die verf en tegen water![]()
![]()
Ik lees dat je alleen het terrein op mag als je een startbewijs hebt. De echte actie zal denk ik toch niet te fotograferen zijn. Meer foto's van na de run. Net5 gaat het ook op TV uitzenden. Weet alleen niet wanneer.quote:Op zondag 26 mei 2013 09:32 schreef Levitas het volgende:
[..]
Pfoe, dat hoop ik ook. Laatst nog een artikel gelezen waarin een fotograaf een soortgelijk evenement had bezocht. Kon z`n lens bijna weggooien. De hele lens moest uit elkaar en onderdeeltje voor onderdeeltje schoongemaakt worden.. Nee bedankt, ik zou het er dan maar niet op wagen.![]()
Succes vandaag Bonobo!
En alle andere lopers ook uiteraard!Ik kijk nu pas goed naar de OP, het zijn er echt superveel vandaag!
***![]()
Veel succes, lopers!To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.![]()
Ik overweeg een extra paar schoenen te kopen. Voor de afwisseling. Vakantie- en belastinggeld jeweetz
Zij er meer die op meerdere paren lopen en is dat blessuretechnisch verantwoord?![]()
Helaas voor mij de komende tijd geen hardlopen.
Gisteren ben ik tijdens een ronde wielrennen in Limburg te val gekomen in een afdaling, ben met het hoofd op het asfalt geklapt, buiten bewustzijn geraakt en kwam eigenlijk weer bij toen er een ambulance en hoop mensen om mij heen stonden. Ik ben naar het ziekenhuis in Heerlen gebracht met de ambulance en daar hebben ze me behandeld.
resultaat. veel schaafwonden. groot stuk huid op gezicht volledig verdwenen, hersenschudding, 8 hechtingen (2x4) in mijn gezicht. Gelukkig wel thuis nu, maar ik zie er uit als een monster.
Mijn wielrenfietsen en alle daar om heen gaan als ik genezen ben gelijk op marktplaats.
Foto's van mijn gezicht
PAS OP! HET ZIJN SMERIGE BEELDEN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Jeetje, wat een ellendeHeel veel beterschap gewenst, Mascleta
Zit op de bank het boek "calling then home" te lezen,over de geschiedenis van de Kepler Challenge, en dat maakt me niet vrolijk, lees net dat de 2012 editie via de online inschrijving binnen 7 minuten vol was
Jezus Mascleta!Auw! Hopelijk hou je er niet al te veel littekens aan over.
En een dikke hersenschudding gok ik? Daar kan je ook nog wel een goede tijd zoet mee zijn helaas...***![]()
Oops,over mascleta's post heen gelezen (zit mobiel en dat werkt niet altijd even goed) maar verdomme wat een klap moet dat geweest zijn!
heel veel beterschap toegewenst!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ouch, beterschap Mascieta! Hopelijk ben je snel weer op de been.. op zich genezen hoofd/gezicht wonden wel snel, omdat daar veel doorbloeding is, maar het ziet er op het moment altijd wel heel naar uit. En een hersenschudding, owie...
Alle lopers vandaag veel plezier, vooral Bonobo, marathon, respect! Ik ga zelf ook zo weg dus tot vanavond iedereen!![]()
Oh My God!! M.!! Wat een smak.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Sterkte en beterschap Mascleta!!
Iedereen die vandaag iets leuks loopt, veel succes!!!
Ik ga zo ook weer een rondje.![]()
![]()
Mascleta, sterkte. Dat is volgens mij een klapper geweest. Dat het maar snel mag helen.
Alle wedstrijdlopers vandaag, zet hem op. hier af en toe al een beetje zon.
Zelf ga ik zo 50 mins cruisen in mijn rustweek![]()
![]()
Alle lopers succes! Bonobo vooral! En Mascleta veel beterschap, ziet er pijnvol uit.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ai Mascleta... Ziet er heel ernstig uitBeterschap!
Lopers allemaal succes vandaag en veel plezier!!
Ik ga gewoon maar weer even werken.. ik heb dinsdag pas weekend
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
quote:Op zondag 26 mei 2013 10:03 schreef Mascleta het volgende:
Gisteren ben ik tijdens een ronde wielrennen in Limburg te val gekomen in een afdaling, ben met het hoofd op het asfalt geklapt, buiten bewustzijn geraakt en kwam eigenlijk weer bij toen er een ambulance en hoop mensen om mij heen stonden. Ik ben naar het ziekenhuis in Heerlen gebracht met de ambulance en daar hebben ze me behandeld.
resultaat. veel schaafwonden. groot stuk huid op gezicht volledig verdwenen, hersenschudding, 8 hechtingen (2x4) in mijn gezicht. Gelukkig wel thuis nu, maar ik zie er uit als een monster.
Mijn wielrenfietsen en alle daar om heen gaan als ik genezen ben gelijk op marktplaats.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's van mijn gezicht
PAS OP! HET ZIJN SMERIGE BEELDEN!Jeetje beterschapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat mezelf betreft: morgen de beuk erin en misschien lopen in de Kalmthoutse Heide (probeer de ondergrond te variëren)Werewolf![]()
twee woorden..... morgen en misschien,klinkt niet echt hoopvolquote:Op zondag 26 mei 2013 11:03 schreef sararaats het volgende:
[..]
Jeetje beterschap
Wat mezelf betreft: morgen de beuk erin en misschien lopen in de Kalmthoutse Heide (probeer de ondergrond te variëren)'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ow mascleta, veel beterschap! Ziet er echt heel naar uit.
Ik ben (veel te vroeg) bij de marikenloop gearriveerd. Het is nog erg rustig. Wel vond ik het slecht aangegeven allemaal (borden op de weg stonden nog niet goed).
Wel heb ik dat toffe jasje van Hats in het echt gespot. Het is heel dun dus meer een wind/regenjas dan voor het warme.![]()
Oh joepieIk hoop dat ze beter staan als ik aankom (wij vertrekken denk ik rond kwart voor 12). In het boekje stond: navigeren naar Geert Grote plein, waar verkeersregelaars zouden staan
Veel sterkte Mascleta!
En veel plezier voor degenen die vandaag gaan lopen!
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Sterkte Mascleta... Note to self, nooit meer op linkjes klikken als er bij staat dat het erge fotos zijn.
Vanmorgen weer even een klein rondje gelopen, lekker rustig aangedaan![]()
Er staan wel verkeersregelaars. Maar ik wist alleen de weg naar het radboud, daar stond nog niets aangegeven. Waar dat geert grootepleon ligt weet ik niet eensquote:Op zondag 26 mei 2013 11:12 schreef SEMTEX het volgende:
Oh joepieIk hoop dat ze beter staan als ik aankom (wij vertrekken denk ik rond kwart voor 12). In het boekje stond: navigeren naar Geert Grote plein, waar verkeersregelaars zouden staan
![]()
Het ene windjack is ook weer warmer dan het andere. Een jas alleen voor het warme vind ik ook niet zo boeiend. Ik heb dan liever een iets dikker shirt met of zonder jasje dan een t-shirt met daar een dikke jas overheen. Als je het dan onderweg warm krijgt kun je vrij gemakkelijk een dun jasje uittrekken zonder teveel af te koelen, terwijl je met een warme jas het dan weer te koud krijgt. Ik heb ook een vrij warme jas en die heb ik maar 1x aangehad..quote:Op zondag 26 mei 2013 11:11 schreef Tyler-Girl het volgende:
Wel heb ik dat toffe jasje van Hats in het echt gespot. Het is heel dun dus meer een wind/regenjas dan voor het warme.![]()
Onze navigatie vast welquote:Op zondag 26 mei 2013 11:26 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Er staan wel verkeersregelaars. Maar ik wist alleen de weg naar het radboud, daar stond nog niets aangegeven. Waar dat geert grootepleon ligt weet ik niet eens
Ik heb ook een heel dun adidas loopjack en vooral omdat die de wind tegenhoudt is het dus JUIST voor warmte. Tijdens lopen word je heel snel warm. Ik heb nog nooit meer nodig gehad dan een thermo, longsleeve en zo'n heel dun windjack. Ik heb ook een neopreen jack maar dat is véél te warm voor hardlopen.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:11 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ow mascleta, veel beterschap! Ziet er echt heel naar uit.
Ik ben (veel te vroeg) bij de marikenloop gearriveerd. Het is nog erg rustig. Wel vond ik het slecht aangegeven allemaal (borden op de weg stonden nog niet goed).
Wel heb ik dat toffe jasje van Hats in het echt gespot. Het is heel dun dus meer een wind/regenjas dan voor het warme.
-edit- wat Hats zegt dus.![]()
Ik heb voor de zekerheid maar een regendicht jasje en petje meegenomen, maar zo te zien zal dat niet nodig zijn. En we worden opgewarmd door Annemarie Thomasquote:Op zondag 26 mei 2013 11:27 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Het ene windjack is ook weer warmer dan het andere. Een jas alleen voor het warme vind ik ook niet zo boeiend. Ik heb dan liever een iets dikker shirt met of zonder jasje dan een t-shirt met daar een dikke jas overheen. Als je het dan onderweg warm krijgt kun je vrij gemakkelijk een dun jasje uittrekken zonder teveel af te koelen, terwijl je met een warme jas het dan weer te koud krijgt. Ik heb ook een vrij warme jas en die heb ik maar 1x aangehad..
Beterschap Mascleta. Hopelijk valt het mee en herstel je snel.
Over planken gesproken... ik ben sinds vrijdagavond aan het gigamegaultraplanken... maar wel tegen wil en dank in. Woensdag nog wezen lopen met flinke keel- en koppijn, maar donderdag ging het nog veel slechter. Gelukkig maar een half dagje school, maar dat was een hele onderneming.
Dus na 4 dagen lang proberen mijn longen uit mijn lijf te hoesten, kan ik melden dat dat nog niet is gelukt. Wel een kop vol snot en keelpijn als de MF. Om nog maar niet te spreken over de spierpijn rondom mijn ribben van het vele hoesten en 's nachts bijna geen oog dicht kunnen doen.
Kortom... even een paar dagen niet rennen [en ik miste mijn rondje vrijdagavond], eerst maar eens een beetje opknappen. Het lijkt wel een verlate griep ofzo... fiets je door de langste griepgolf ooit door, werk je op een ziekenhuis [wat uitermate goed is voor je weerstand] en dan nog kom je plat te liggen.
Ik gooi er nog een potje thee met honing tegenaan.
Veel plezier voor iedereen die vandaag gaat lopen!Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.![]()
Ik heb dus wel een best dik jasje (wat met zon twijfelachtig weer dus echt te warm is) maar de winter kwam ik er goed mee door, zonder fatsoenlijk thermospul. Maar eigenlijk moet ik nog wel zon jasje of iets met lange mouwen![]()
![]()
Net een parcoursverkenning gedaan van de 10km Marikenloop, en T-shirts opgehaald voor de dames. Het voelt door de wind voor de start misschien wat fris aan, maar als je loopt is het zeker niet koud. Het is een stuk aangenamer loopweer dan vorig jaar. Iedereen nogmaals succes en vooral veel plezier!
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2013 11:33:40 ]![]()
weet ikquote:Op zondag 26 mei 2013 11:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
twee woorden..... morgen en misschien,klinkt niet echt hoopvol
ik was een week ziek. in de Kalmthoutse Heide wil ik nog lopen
Werewolf![]()
Dank voor alle beterschapswensen.
Ik voel me op moment beroerd, kan niet eten en heel erg moeilijk drinken. Hoop dat snel weer gaat lukken want ik heb geen zin om aan een infuus te gaan liggen.
De laatste tijd heb ik mijn wielrennen al vervangen door hardlopen. Een paar vrienden vroeg me mee voor wielrenweekendje in Limburg, maar nu ben ik dus volledig klaar met dat wielrennen. Vanaf nu (lees: als Mascleta weer beter is) wordt het voor de volle 100% hardlopen
[ Bericht 1% gewijzigd door Mascleta op 26-05-2013 11:48:52 ]Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Brr ja, hopelijk kun je straks in ieder geval weer wat soep/gepureerd eten naar binnen krijgen.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:43 schreef Mascleta het volgende:
Ik voel me op moment beroerd, kan niet eten en heel erg moeilijk drinken. Hoop dat snel weer gaat lukken want ik heb geen zin om aan een infuus te gaan liggen.
De laatste tijd heb ik mijn wielrennen al vervangen door hardlopen. Een paar vrienden vroeg me mee voor wielrenweekendje in Limburg, maar nu ben ik dus volledig klaar met dat wielrennen. Vanaf nu (lees: als Mascleta weer beter is) wordt het voor de volle 100% wielrennen![]()
Tsjonge wat een wind zeg!Ik kwam niet verder dan 6,5km, maar wel met een PR vwb tempo op een afstand >5km.
***![]()
Dat was inderdaad wat ik bedoelde. Ik raak voorlopig geen fiets meer aan.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Beterschap! en je bedoelt voor de volle 100 % hardlopen.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
-----![]()
Dat zal het wel zijn jaquote:Op zondag 26 mei 2013 11:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Beterschap! en je bedoelt voor de volle 100 % hardlopen.
Maar tering Mascleta, wat een klap moet dat geweest zijn![]()
Sterkte man, hoop dat in ieder geval de pijn snel wegtrekt en dat alles netjes geneest.![]()
Oh jeetje Mascleta, sterkte daarmee!
Iedereen die vandaag iets loopt succes!Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Dat is knap met wind!quote:Op zondag 26 mei 2013 11:49 schreef Brighteyes het volgende:
Tsjonge wat een wind zeg!Ik kwam niet verder dan 6,5km, maar wel met een PR vwb tempo op een afstand >5km.
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
wielrennen is gevaarlijkquote:Op zondag 26 mei 2013 11:43 schreef Mascleta het volgende:
De laatste tijd heb ik mijn wielrennen al vervangen door hardlopen. Een paar vrienden vroeg me mee voor wielrenweekendje in Limburg, maar nu ben ik dus volledig klaar met dat wielrennen. Vanaf nu (lees: als Mascleta weer beter is) wordt het voor de volle 100% hardlopenna jah hardlopen op de een of andere manier ook
ik hoop dat je snel en pijnloos herstelt
Werewolf![]()
Ideaal zo'n moederdag. (toch?quote:)
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wat is er mis met 'nu' en 'zeker'? Ik zie alleen maar toekomstplannen bij jou. En dan komt er alsnog niets van.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:03 schreef sararaats het volgende:
[..]
Jeetje beterschap
Wat mezelf betreft: morgen de beuk erin en misschien lopen in de Kalmthoutse Heide (probeer de ondergrond te variëren)![]()
Jeempie. Wat heftig zeg... ik wens je heel veel sterkte!! Dit wens je echt niemand toe, zeker niet als je gewoon lekker aan het fietsen bent... Als je je adres pm't (thuis of zh) krijg je een kaartje!quote:Op zondag 26 mei 2013 11:43 schreef Mascleta het volgende:
De laatste tijd heb ik mijn wielrennen al vervangen door hardlopen. Een paar vrienden vroeg me mee voor wielrenweekendje in Limburg, maar nu ben ik dus volledig klaar met dat wielrennen. Vanaf nu (lees: als Mascleta weer beter is) wordt het voor de volle 100% hardlopen![]()
Vanmiddag na Utrecht-Twente (come on Twente Enschedeeee) mooi een rustige 14KM lopen. Het waait best, maar dat is gewoon extra training![]()
Deze week ook 4x 15KM wandelen. Zal ik dat op mijn hardloopschoenen kunnen doen of is dat niet aan te raden? Wandelschoenen heb ik niet. Normaliter liep ik ze op m'n nikes.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
In de kroeg in Leiden. Uit de wind!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
omdat ik net een week ziek geweest benquote:Op zondag 26 mei 2013 11:58 schreef MvN_Rdam het volgende:
[..]
Wat is er mis met 'nu' en 'zeker'? Ik zie alleen maar toekomstplannen bij jou. En dan komt er alsnog niets van.
Werewolf![]()
bvo'tje?quote:
Zo zeg, wat een wind buiten, al had ik het evengoed bloedje warm.
Nu lekker douchen en welverdiend de rest van de dag luieren![]()
![]()
Ik hoop dat de wind morgen toch echt een stuk is gaan liggen. Gister intervallen gelopen, door 'vaste route' moest ik eerst met de wind mee, snelle intervallen op de heenweg gingen dan ook rond 4,5min/km. Op terugweg probeerde ik datzelfde tempo, maar na 10 seconden was ik verzuurd en kapot. Nog wel de overige intervallen gedaan, maar de snellen kwamen niet meer onder de 7min/km. Baal daar best van.
Dus hopen dat als ik morgen weer mag het minder hard waait.Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Nee gewoon Spa rood, verstandig wezen.quote:
Beterschap Mascleta, ziet er niet jofel uit zo.
Ik ben vanmorgen alweer gaan squashen, beetje rustig aan gedaan om de spieren wat rust te geven van de 8km van gisteren. Morgen mag ik les 19 gaan doen, heb er nu al weer zin in.
Iedereen die vandaag nog gaat lopen, veel succes en plezier!![]()
Zo, lekker rondje gelopen weer! Voor het eerst sinds meer dan een week weer, was fijn! Voor het eerst samen met mossel een rondje gelopen, gaan we vast vaker doen!
Ik heb morgen trouwens een hardloopclinic op het werk, ben er heel benieuwd naar!![]()
Netjes!quote:Op zondag 26 mei 2013 13:00 schreef YUR het volgende:
Zo...schoonvader naar een nieuw PR geholpen. 2uur8Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zo wat een wind staat er zeg.
http://www.endomondo.com/workouts/194785317/5408182
Vorige week nog 15km zonder problemen, nu met die wind toch wel zwaar.![]()
Wat leuk, waarom krijgen jullie dat op het werk?quote:Op zondag 26 mei 2013 12:45 schreef Gogo83 het volgende:
Zo, lekker rondje gelopen weer! Voor het eerst sinds meer dan een week weer, was fijn! Voor het eerst samen met mossel een rondje gelopen, gaan we vast vaker doen!
Ik heb morgen trouwens een hardloopclinic op het werk, ben er heel benieuwd naar!![]()
Lekker een rondje met Gogo gelopen. Wel weer een paar pijntjes. Ik weet niet zo goed wat ik moet gaan doen. Ik zie het wel. Ga de oefeningen doen die ik vorig jaar bij de fysio deed. Wie weet helpt het.
Was op zich wel lekker. Relaxed gelopen, samen met Gogo en dat gaan we zeker nog wel vaker doen. Mijn garmin was alleen leeg, qua batterij, dus mijn telefoon voor de gein een keer meegenomen. Zegt Endo dat ik dik een kilometer meer heb gelopen dan Gogo, terwijl ik toch echt alleen maar naast en achter haar heb gelopen, hehe.
p.s. Goed bezig Yur!
p.s. Damn Mascleta, wat een smakkerd! Beterschap!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Straks even gluren bij de Colorrun in Damsco. Tis bij mij om de hoek en er lopen enkele bekenden. Denk dat ik een pot latexverf meeneem
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Paintballgunquote:Op zondag 26 mei 2013 13:24 schreef slacker_nl het volgende:
Straks even gluren bij de Colorrun in Damsco. Tis bij mij om de hoek en er lopen enkele bekenden. Denk dat ik een pot latexverf meeneem
Dat is ook mijn streeftijd zondag, dus kun je mij ook komen hazen?quote:Op zondag 26 mei 2013 13:00 schreef YUR het volgende:
Zo...schoonvader naar een nieuw PR geholpen. 2uur8![]()
Mascleta...Dat ziet er niet best uit... Heel veel succes met het herstel! Hoop dat het snel gaat! Dat moet inderdaad een beste klap zijn geweest.
![]()
YUR lekker bezig, mooi rustig aan gedaan, hoe hielden de benen het? Heb je wel mooi extra kunnen genieten van het parkoers en de omgeving! Lijkt me echt heel mooi daar. Toevallig nog foto's genomen onderweg?
Voor de rest iedereen die gaat rennen vandaag heel veel succes en plezier! Bonobo extra veel succesKick that Marathon's butt!
![]()
Ik neem lekker 2 rustdagen, eigenlijk geen last van de training gisteren, maar in de avond naar Remember the 90s geweest in de IJsselhallen in Zwolle, dat was nogal hardgaan daar. Van 7 tot 2 uur 's nachts met af en toe hele stukken uit je plaat gaan op Paul Elstak, Flamman & Abraxas en Dune
![]()
. Voel ik nu vooral in mijn enkels trouwens, dus lekker met de pootjes omhoog op de bank liggen. Mooi jullie verhalen lezen over alle perfect geslaagde hardloopwedstrijden!
![]()
![]()
Eigenlijk zou het wel tof zijn om een banner te maken waarop iedereen komt te staan die de marathon heeft uitgelopen en dan met een eindtijd![]()
![]()
Oef, nare val Mascleta. Sterkte met je herstel...Die heb ik niet helaas.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
De Vestingloop in 's Hertogenbosch treft het niet: *LINK*.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.![]()
Haha geweldig! 30. Nog iets gelopen! Biertent bij de finish.![]()
Verhaal komt later nog, eerst feest! Ik ben geen jogger meer!
Sterkte Mascleta! En netjes hoor YUR, je loopt soepeler dan ik blijkbaar
En Kluizenaar, super dat je jezelf niet meer tot de groep van joggers rekent!
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Biertje is dan wel verdiend!quote:Op zondag 26 mei 2013 14:40 schreef De_kluizenaar het volgende:
Verhaal komt later nog, eerst feest! Ik ben geen jogger meer!Goed bezig en Feli!
![]()
![]()
Fuck zeg, 2km na de start, zat net in een lekker ritme, worden we door een mega smal paadje geleidt; zorgde ervoor dat we bijna moesten wandelen. Achteraf blijkt er een steekpartij in een huis op de route te zijn geweest, en de politie was dus ter plaatse voor een sporenonderzoek. Arme organisatie..
Wel DIK tevreden. Op m'n horloge 52:54 gelopen. Nu bij een kennis languit op de bank, later uitgebreider verslag!![]()
Nice!quote:Op zondag 26 mei 2013 14:40 schreef De_kluizenaar het volgende:
Verhaal komt later nog, eerst feest! Ik ben geen jogger meer!***![]()
quote:Op zondag 26 mei 2013 14:54 schreef Levitas het volgende:
Fuck zeg, 2km na de start, zat net in een lekker ritme, worden we door een mega smal paadje geleidt; zorgde ervoor dat we bijna moesten wandelen. Achteraf blijkt er een steekpartij in een huis op de route te zijn geweest, en de politie was dus ter plaatse voor een sporenonderzoek. Arme organisatie..
Wel DIK tevreden. Op m'n horloge 52:54 gelopen. Nu bij een kennis languit op de bank, later uitgebreider verslag!![]()
![]()
![]()
Proficiat! Zie je wel dat je het kan!Snap sowieso niet waarom je je eerst jogger noemde, maar als deze prestatie er voor gezord heeft dat je dat niet meer doet dan dubbele hulde!quote:Op zondag 26 mei 2013 14:40 schreef De_kluizenaar het volgende:
Verhaal komt later nog, eerst feest! Ik ben geen jogger meer!![]()
Geniet van het bier!
En inderdaad Mascleta sterkte...The sun in your Eyes
quote:Op zondag 26 mei 2013 14:21 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
De Vestingloop in 's Hertogenbosch treft het niet: *LINK*.![]()
![]()
Daar heb ik helemaal niets van meegekregen.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:54 schreef Levitas het volgende:
![]()
Netjes gelopen!
Ik vond het een zwaar parcours met al die tegenwind, wel mooi!![]()
Ik ben dus nu ook thuis. Heb nog even wat mensen aangemoedigd langs de kant. Maar toen ik het koud kreeg ben ik maar richting de auto gegaan.
De vorige keer liep ik 52 min 22 en mijn doel was onder de 50 minuten.
Mijn tijd volgend mijn horloge is....
46m:42s!
http://www.endomondo.com/workouts/194832061/2250012
&
http://connect.garmin.com/activity/318204183
Erg tevreden met mijn tijd. Dus de 10 onder de 45 moet ooit haalbaar zijn![]()
![]()
Shit wat een deftig PR! Goed bezigquote:Op zondag 26 mei 2013 15:06 schreef streamnl het volgende:
Ik ben dus nu ook thuis. Heb nog even wat mensen aangemoedigd langs de kant. Maar toen ik het koud kreeg ben ik maar richting de auto gegaan.
&
Erg tevreden met mijn tijd. Dus de 10 onder de 45 moet ooit haalbaar zijn
The sun in your Eyes
Netjes gelopen allemaal!Lekker tempo! En een flink stuk onder je doeltijd!quote:Op zondag 26 mei 2013 15:06 schreef streamnl het volgende:
&
Erg tevreden met mijn tijd. Dus de 10 onder de 45 moet ooit haalbaar zijn![]()
quote:Op zondag 26 mei 2013 15:10 schreef hatsaflats het volgende:
Netjes gelopen allemaal!
Lekker tempo! En een flink stuk onder je doeltijd!![]()
Ik vond het wel erg zwaar. Heel veel tegenwind op die open vlaktes.
Daarom ben ik nog trotser op mijn tijd![]()
Weet je wat ik het meest tof vond.. Ik zag een jongen lopen bij de 8, nog wat punt. Ik liep naar hem toe en gaf hem een klopje op zijn schouder en zijn dat het nog ietsje meer dan 1 km is en dat het zonde zou zijn om nu te lopen.
Hem kwam ik tegen bij de finish en hij zei dank je, dat was net de schop onder mijn kont die ik nodig had.
Deed me goed!iets meer dan 5 minuten snellerquote:
En nu ga ik douchen en naar een verjaardag![]()
![]()
Hell Yeah!!!quote:Op zondag 26 mei 2013 14:54 schreef Levitas het volgende:
Wel DIK tevreden. Op m'n horloge 52:54 gelopen. Nu bij een kennis languit op de bank, later uitgebreider verslag!Zie je wel dat je het kan inderdaad! Netjes hoor! Volgende keer gewoon weggaan op 5'/km, weet zeker dat je dat ook nog wel kan redden. Misschien voelt het de 1e 5km dan wel alsof je dood gaat en vraag je je af waarom je dit ook alweer doet, maar als het einde dan in zicht komt krijgt de euforie de overhand en krijg je zo'n enorme kick dat een eindsprint er ook nog wel in zit
.
Maar super gelopen man! Gefeliciteerd!
Ook vet netjes man!quote:Op zondag 26 mei 2013 15:06 schreef streamnl het volgende:
&
Erg tevreden met mijn tijd. Dus de 10 onder de 45 moet ooit haalbaar zijnGewoon bijna 6! minuten eronder! Wat een verbetering! Erg mooie tijd, ook gefeliciteerd!
![]()
Bonobo staat trouwens op Endomondo ook al, erg mooie tijd gelopen, maar ik laat het verder aan hemzelf, benieuwd naar zijn verslag!
[ Bericht 3% gewijzigd door Jero_nimo op 26-05-2013 15:31:41 ]![]()
Goed gedaan!quote:Op zondag 26 mei 2013 14:40 schreef De_kluizenaar het volgende:
Verhaal komt later nog, eerst feest! Ik ben geen jogger meer!Maar tot wanneer ben je een jogger dan?
![]()
![]()
Mooi constant gelopen ook! Hele nette tijd!quote:Op zondag 26 mei 2013 15:40 schreef Mip1988 het volgende:
Thuis na de halve van Leiden
Super lekker gelopen en blij met mn tijd
[ link | afbeelding ]
Duim voor de organisatie ook, was allemaal top geregeldWat is iedereen goed bezig vandaag!
![]()
![]()
Zeker!quote:Op zondag 26 mei 2013 15:42 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Mooi constant gelopen ook! Hele nette tijd!Wat is iedereen goed bezig vandaag!
Ik niet. Ik zit met de pootjes omhoog met stijve kuiten van donderdag/gisteren![]()
![]()
Wat zijn er al veel mensen terug
Mooie prestaties
En de Kluizenaar geen jogger meer
Beterschap aan Mascleta! Mijn pap is vorig jaar met koninginnedag op de renfiets door een auto aangereden en heeft op de IC gelegen en flink wat gebroken en gekneust toen.. Herstel gaat rap als je lichaam in goede conditie is, dus ik denk dat je snel weer op de been bent. Veel beterschap![]()
![]()
Zolang je dat zelf vindt. Heb het altijd een beetje onzin gevonden, alsof er een harde grens is. De een loopt sneller dan de ander natuurlijk. Maar wat voor de eens als joggen voelt voelt voor de ander als sprinten. We zijn allemaal hardlopers IMO.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:40 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Goed gedaan!Maar tot wanneer ben je een jogger dan?
Hier vandaag ook lekker gelopen. Zonnetje op de kop en gaan. 13km heuvels is pittig, zowel bergop als af. Heb dan ook lekker gezweet en lopen hijgen. Uiteraard weer verdwaald![]()
(het zal ook eens niet), daardoor dus nog twee kilometer naar huis moeten lopen toen ik het genoeg vond.
En RD, jouw tips zijn heel bruikbaar geweest. Heb vanalles geprobeerd bergaf en ben erachter gekomen dat je of de zwaartekracht zijn werk moet laten doen en keihard omlaag moet vliegen, of gewoon wandelen. Iedere tempo daartussen is een aanslag op mijn hakken. Het is even eng om volle snelheid omlaag te gaan, maar dan voel je ook amper wat in de voeten. Leerzame training geweest dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The sun in your Eyes
quote:Op zondag 26 mei 2013 15:40 schreef Mip1988 het volgende:
Thuis na de halve van Leiden
Super lekker gelopen en blij met mn tijd
[ link | afbeelding ]
Duim voor de organisatie ook, was allemaal top geregeld![]()
![]()
'jogger' is een dingetje voor mij, ik wilde 30 lopen op de 5 als die grens, psychologisch iets
30.32 gelopen uiteindelijk.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op zondag 26 mei 2013 15:47 schreef Onama het volgende:
[..]
Zolang je dat zelf vindt. Heb het altijd een beetje onzin gevonden, alsof er een harde grens is. De een loopt sneller dan de ander natuurlijk. Maar wat voor de eens als joggen voelt voelt voor de ander als sprinten. We zijn allemaal hardlopers IMO.
Hier vandaag ook lekker gelopen. Zonnetje op de kop en gaan. 13km heuvels is pittig, zowel bergop als af. Heb dan ook lekker gezweet en lopen hijgen. Uiteraard weer verdwaald![]()
(het zal ook eens niet), daardoor dus nog twee kilometer naar huis moeten lopen toen ik het genoeg vond.
En RD, jouw tips zijn heel bruikbaar geweest. Heb vanalles geprobeerd bergaf en ben erachter gekomen dat je of de zwaartekracht zijn werk moet laten doen en keihard omlaag moet vliegen, of gewoon wandelen. Iedere tempo daartussen is een aanslag op mijn hakken. Het is even eng om volle snelheid omlaag te gaan, maar dan voel je ook amper wat in de voeten. Leerzame training geweest dus.
Goed bezig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk dat ik voor eeuwig een jogger blijf, dan...![]()
![]()
Vind het knap hoor!quote:Op zondag 26 mei 2013 15:49 schreef De_kluizenaar het volgende:
'jogger' is een dingetje voor mij, ik wilde 30 lopen op de 5 als die grens, psychologisch iets
30.32 gelopen uiteindelijk.![]()
![]()
Terug van de Sdu Royal Ten in Den Haag. Het weer was eigenlijk prima. Weinig last gehad van de wind. Maar helaas kwam ik 14 seconden te kort voor een persoonlijk record en bleef steken op 52:50. Er zat gewoon niet meer in het lichaam vandaag. Heb bij de drinkpost op het 5k-punt wel rustig aan gedaan, dus ik had nog wel dichterbij gekomen.
De komende week eens puzzelen hoe ik deze zomer wil gaan trainen.
Later meer...![]()
Ook gelopen in Leiden vandaag, de halve marathon.
10:30u start, dus dat was 7:30u de wekker op zondagochtend, want je moet altijd je nummer nog ophalen in de Pieterskerk ook. Nou ja, waaide wel flink, maar na het afgeven van m'n spullen even warmgelopen. Kwartiertje voor de start naar de start en ja, dat is in Leiden eigenlijk gewoon kut geregeld. Een vak met wedstrijdlicenties en business runners helemaal vooraan en verder niets van startvakken of zo... Anyway, nog een beetje naar voren proberen te komen, maar was niet al te ideaal.
De start was de gekste die ik ooit heb meegemaakt, want er was helemaal NIETS te horen qua muziek of startschot, iedereen ging ineens rennen, toen dacht ik: 'ow, we lopen naar voren dat andere vak in!' Maar het was al de start...Dus m'n adrenalineniveau was niet echt gigantisch of zo.
![]()
Vervolgens was het dus gelijk een geblokkeerd parcours met business runners en goede doelen lopers, soort van Damloop-effect en gewoon een beetje jammer. Voor snellere lopers irritant, voor de business runners en wat langzamere mensen die vooraan staan irritant, ik snap écht niet waarom een organisatie nog zo werkt bij wedstrijden met een paar duizend mensen...
Anyway, relatief op m'n gemak gestart, want wind was eerste deel in de rug, dus automatisch ging het wel soepel. Route was dit jaar ook veranderd, ging eerste deel flink door de polder. Nog wel lange tijd wat mensen ingehaald, maar dat is dan wel weer goed voor het moraal! Kwam ook verrassend veel snelle vrouwen tegen onderweg...![]()
5 km in 20:50, 10 km in 42:05 (tussen km 9 en 10 begon de wind al wat te draaien), ging best lekker. Na km of 11 kwam er wel een leuk moment, ze hadden namelijk een tijdelijke oversteek over de Rijn gemaakt met pontons van de Genie.Daar splitste ook de marathon en de halve marathon en gingen wij weer richting Leiden. Toen kwamen er echt 3 kilometer op steentjes, wat wel irritant was voor je ritme (toch belastender voor je benen) en wind bleef ook flink op kop staan... Verloor ook wel wat, 15 km in 1:03:19, en toen bleef de wind wel beetje schuin op kop, t/m de 20 kilometer eigenlijk, toen pas weer wind mee en toen nog wel een eindsprint eruit kunnen persen.
Finishte in 1:29:32, en dat is heel zuur net 14 seconden boven m'n PR...Door al het geslinger enzo ook 21,27 km gelopen volgens m'n Garmin, maar het was vooral de wind die vandaag de kansen op een PR aanzienlijk deed slinken helaas. Op zich wel blij met de tijd, maar had met wat beter weer wel een 1:28 kunnen lopen denk, maar ja, zat er niet in vandaag.
http://connect.garmin.com/activity/318165385
Edit: wow, net als Zwabberhark dus 14 seconden boven m'n PR gestrand.![]()
Jack does it in real time...![]()
Mijlpalen van vandaag
• Voor het eerst meegedaan aan een evenement
• Voor het eerst 35 minuten aaneen gelopen zonder wandelen (record was 21 of 22 minuten!)
• Voor het eerst 5 kilometer gelopen
Trots op netto-tijd van 35:01![]()
Verhaaltje volgt later
http://www.endomondo.com/workouts/194859265/8632222
[ Bericht 12% gewijzigd door Serinde op 26-05-2013 16:04:00 (link naar workout) ]![]()
Zwabber, DeeBee en Serinde ook al zo goed bezig!Gefeliciteerd met de behaalde resultaten allemaal erg mooie tijden. Zwabber en DeeBee jammer dat jullie nét jullie PR niet hebben kunnen verbreken. Maar zo dichtbij komen is ook al erg netjes! Gaat de volgende keer zeker lukken! DeeBee vooral met die wind in de polder lijkt me niet de meest ideale omstandigheden
maar toch zo lopen!
![]()
![]()
Goed weekend is het zeker ja, ondanks het koude weer voor deze periode van het jaar.
Volgens mij onder het uur gelopen, zoals gepland. Mijn Garmin geeft 9.85km aan? Thuis ff alles uitzoeken. Gefeliciteerd met de resultaten, iedereen! En voor de Hollanders in het Oosten des lands: wat een prutweer he
Misschien wel juist door het koude weerquote:Op zondag 26 mei 2013 16:12 schreef DeeBee het volgende:
Goed weekend is het zeker ja, ondanks het koude weer voor deze periode van het jaar.. Ik vind het toch altijd wat makkelijker lopen als het wat frisser is. Lagere hartslag, minder vochtverlies etc.
SEMTEX ook mooie tijd! Altijd mooi als je planning goed verloopt!![]()
![]()
Wat is het leven toch mooi.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:53 schreef DeeBee het volgende:Edit: wow, net als Zwabberhark dus 14 seconden boven m'n PR gestrand.
![]()
![]()
Dat is wel een voordeel ja, maar windkracht 5 zoals hier is toch wel iets te enthousiast.
Behalve als je hem achter hebtquote:Op zondag 26 mei 2013 16:15 schreef DeeBee het volgende:
Dat is wel een voordeel ja, maar windkracht 5 zoals hier is toch wel iets te enthousiast..
![]()
Hier ook wk5 en dat was toch wel even flink aanpoten hoor, met lopen. Je verliest toch sneller energie.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:15 schreef DeeBee het volgende:
Dat is wel een voordeel ja, maar windkracht 5 zoals hier is toch wel iets te enthousiast.
***![]()
Ja, dan hadden ze het parcours even moeten veranderen in 21 kilometer van Leiden schuin naar het zuidoosten, was ideaal geweest.
Die ziet er zeker leuk uit! Alleen dat stuk over Hoorn80 (industriegebied) is jammer ..quote:Op zondag 26 mei 2013 16:31 schreef linebear het volgende:
Ben me alvast mentaal aan het voorbereiden op volgend weekend. Het parcours ziet er mooi uit
[ afbeelding ]I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik ga zometeen even teruglezen en eventueel reageren, nu wil ik eerst (heel egoïstisch) mijn eigen euphorisch succesverhaal kwijt!
Het begon vanochtend allemaal om 11:00, toen ik al op de Parade in Den Bosch stond. Per e-mail had ik een aantal weken geleden mezelf om laten zetten van de 5 naar de 10km. Bij het ophalen van het startnummer afgelopen week, stond er nog steeds 5km op de envelop. Zeker voor het onzekere dus maar vroeg gegaan om na te vragen of dit daadwerkelijk is aangepast. Dit was dus niet het geval en is ter plekke geregeld. Gelukkig maar dus dat ik eerder ben gegaan..
Na een bakje koffie en wat eten op het terras, vond ik het om 12:30 tijd voor de warming-up, de spiertjes was losgooien en dynamische rek oefeningen. Vind ik altijd wel fijn, en zo schud ik ook wat nervositeit van me af.
Om 12:50 het startvak ingegaan, waar ik ergens halverwege stond. Net voor de grote drukte.
De start ging - nadat we over de streep gingen - wat moeizaam. Het was gewoon erg druk en er waren veel tempoverschillen tussen lopers, met het gevolg dat ik regelmatig op de noodrem moest om iemand anders (die notabene voor mij sprong) onderuit te lopen. Toch 5:30 min/km kunnen lopen. Na een kilometer of 2 gingen we terug de stad in, waar de route anders liep dan ik had verwacht. Er was dus ergens langs de route een steekpartij geweest en de politie had een hele straat van de route afgezet. Aan de organisatie dus om alles letterlijk(!) last-minute om te gooien. Het gevolg hiervan was dat we door extreem smalle straatjes moesten, waardoor we dus allemaal op de noodrem moesten en uit ons ritme werden gehaald.
Eenmaal voor de tweede keer over de startlijn, vond ik het tijd om het tempo wat omhoog te gooien. Ergens rond de 5:00 en 5:10 min/km ging wel lekker. Zo liep ik tot we de drinkpost passeerden (zo rond 6km verwacht ik) en ik een paar slokjes water nam. Te grote slokken, bleek achteraf. Een paar minuten "last" van gehad. Dit in combinatie met het feit dat ik er echt ff doorheen zat rond de 7km, zorgde ervoor dat ik wat tempo begon te verliezen. Dit was ook het stuk waar we door het Bossche Broek liepen (helemaal open dus) en we de wind van linksvoren kregen. Maakte het er allemaal niet makkelijker op, toch het tempo rond de 5:20 - 5:25 min/km weten te houden.
De laatste kilometer brak aan, we liepen wéér door het centrum heen, en er kwamen wat meer toeschouwers in het straatbeeld. Gaf me veel motivatie om even op de tanden te bijten en weer aan te zetten. Op m`n horloge zag ik dat ik 48 min. had gelopen, wat me vleugels gaf. Althans, zo voelde het.
Voordat ik het door had, draaiden we de parade weer op, waar de finishlijn was. Een dikke eindsprint eruit geperst, met ALLE energie die ik nog over had (2:57 min/km!!!), waarmee ik met 52:54 over de finish kwam.
Na even wat zoeken, stonden m`n ouders met een bloemetje klaar (ik had rond 9,5km - waar zij stonden - al het gebaar gemaakt dat ik dik tevreden was). Zat er echt helemaal doorheen, maar man man, wat was/ben ik blij!
Eerlijk is eerlijk, zonder het vertrouwen dat jullie (voornamelijk Onama en Jero_nimo) mij hebben gegeven, had ik dit niet gehaald. Dan had ik véél veiliger gelopen en op die 55:00 gefocussed. Nu echt gewoon gedachte op nul gehad, genoten van alles en een prachtige tijd neergezet.
Een hele mooie tijd om de trainingen voor de HM mee te beginnen. Deze week lekker een rustig weekje waarin ik m`n schoenen ga inlopen, om daarna weer flink aan het trainen te gaan!
http://www.endomondo.com/workouts/194863275/8850231![]()
Mooie plek om te versnellenquote:Op zondag 26 mei 2013 16:38 schreef E.T. het volgende:
[..]
Die ziet er zeker leuk uit! Alleen dat stuk over Hoorn80 (industriegebied) is jammer ..![]()
![]()
Echt respect dat je in zo'n korte tijd zo snel gaatquote:Op zondag 26 mei 2013 16:41 schreef Levitas het volgende:
Ik ga zometeen even teruglezen en eventueel reageren, nu wil ik eerst (heel egoïstisch) mijn eigen euphorisch succesverhaal kwijt!
Het begon vanochtend allemaal om 11:00, toen ik al op de Parade in Den Bosch stond. Per e-mail had ik een aantal weken geleden mezelf om laten zetten van de 5 naar de 10km. Bij het ophalen van het startnummer afgelopen week, stond er nog steeds 5km op de envelop. Zeker voor het onzekere dus maar vroeg gegaan om na te vragen of dit daadwerkelijk is aangepast. Dit was dus niet het geval en is ter plekke geregeld. Gelukkig maar dus dat ik eerder ben gegaan..
Na een bakje koffie en wat eten op het terras, vond ik het om 12:30 tijd voor de warming-up, de spiertjes was losgooien en dynamische rek oefeningen. Vind ik altijd wel fijn, en zo schud ik ook wat nervositeit van me af.
Om 12:50 het startvak ingegaan, waar ik ergens halverwege stond. Net voor de grote drukte.
De start ging - nadat we over de streep gingen - wat moeizaam. Het was gewoon erg druk en er waren veel tempoverschillen tussen lopers, met het gevolg dat ik regelmatig op de noodrem moest om iemand anders (die notabene voor mij sprong) onderuit te lopen. Toch 5:30 min/km kunnen lopen. Na een kilometer of 2 gingen we terug de stad in, waar de route anders liep dan ik had verwacht. Er was dus ergens langs de route een steekpartij geweest en de politie had een hele straat van de route afgezet. Aan de organisatie dus om alles letterlijk(!) last-minute om te gooien. Het gevolg hiervan was dat we door extreem smalle straatjes moesten, waardoor we dus allemaal op de noodrem moesten en uit ons ritme werden gehaald.
Eenmaal voor de tweede keer over de startlijn, vond ik het tijd om het tempo wat omhoog te gooien. Ergens rond de 5:00 en 5:10 min/km ging wel lekker. Zo liep ik tot we de drinkpost passeerden (zo rond 6km verwacht ik) en ik een paar slokjes water nam. Te grote slokken, bleek achteraf. Een paar minuten "last" van gehad. Dit in combinatie met het feit dat ik er echt ff doorheen zat rond de 7km, zorgde ervoor dat ik wat tempo begon te verliezen. Dit was ook het stuk waar we door het Bossche Broek liepen (helemaal open dus) en we de wind van linksvoren kregen. Maakte het er allemaal niet makkelijker op, toch het tempo rond de 5:20 - 5:25 min/km weten te houden.
De laatste kilometer brak aan, we liepen wéér door het centrum heen, en er kwamen wat meer toeschouwers in het straatbeeld. Gaf me veel motivatie om even op de tanden te bijten en weer aan te zetten. Op m`n horloge zag ik dat ik 48 min. had gelopen, wat me vleugels gaf. Althans, zo voelde het.
Voordat ik het door had, draaiden we de parade weer op, waar de finishlijn was. Een dikke eindsprint eruit geperst, met ALLE energie die ik nog over had (2:57 min/km!!!), waarmee ik met 52:54 over de finish kwam.
Na even wat zoeken, stonden m`n ouders met een bloemetje klaar (ik had rond 9,5km - waar zij stonden - al het gebaar gemaakt dat ik dik tevreden was). Zat er echt helemaal doorheen, maar man man, wat was/ben ik blij!
Eerlijk is eerlijk, zonder het vertrouwen dat jullie (voornamelijk Onama en Jero_nimo) mij hebben gegeven, had ik dit niet gehaald. Dan had ik véél veiliger gelopen en op die 55:00 gefocussed. Nu echt gewoon gedachte op nul gehad, genoten van alles en een prachtige tijd neergezet.
Een hele mooie tijd om de trainingen voor de HM mee te beginnen. Deze week lekker een rustig weekje waarin ik m`n schoenen ga inlopen, om daarna weer flink aan het trainen te gaan!
http://www.endomondo.com/workouts/194863275/8850231Doe het je niet na
[ Bericht 32% gewijzigd door linebear op 26-05-2013 16:52:37 ]![]()
Wat een prutsweer, maar het Marikensupporteren zit er op. Vriendin voor het eerst op de 10 km onder het uur (58 nog wat), en nog wat andere dames gesproken die allemaal lekker gelopen hadden. Mooi parcoursrecord op de 5km gezien (15:42) en door het weer viel de drukte bij de finish mee. Ook nog een blootvoeter zien finishen op de 10, ergens tussen 1:10 en 1:15 bruto, was jij dat Sheriam?
En Levitas
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2013 16:54:01 ]![]()
Top reeks! Zonder jullie had ik het niet gedaan.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Het is wel een jubelweekendVeel PR's, leerzame trainingen, en mensen die gewoon lekker lopen.
Ook terug van mijn 10k in Leiden. Zoals hierboven al gezegd, is de start eigenlijk een beetje vreemd. Nu ben ik geen snelle loper, dus ik stond ergens rond de ballon van de 50min eindtijd ... maar er zijn inderdaad een lading businessrunners die je voorbij moet. Die starten natuurlijk ook nog eens allemaal net effe te positief (het eerste gedeelte is wind mee en heuveltje af ongeveer), dus die kom je dan net tegen wanneer je over een fietspad moet waar je nauwelijks 3 breed kan lopen. Lekker vervelend dus om in een ritme te komen. Hier faalde ik dus ook falikant in en de eerste 5 kilometer gingen veel te snel voor mij. Dit moest ik bekopen op kilometer 6 t/m 8 zo ongeveer, toen we inmiddels de wind in draaiden (maar we wel lekker brede wegen hadden inmiddels). Hier geprobeerd een tempo te pakken wat ik vol kon houden, maar dat was dus wel 15s langzamer dan wat het plan was. Voordeel was dat ik de eerste 5 kilometer 15s/km sneller had gelopen dan het plan was. Gevolg... eindtijd is waar ik voor ging (52:16 terwijl ik had geschat op zo'n ~52:30), maar het loopplezier was een stuk minder dan ik had verwacht.
Al met al wel tevreden hoor ... PR met een dikke minuut verbeterd. Lesje voor de volgende keer is om te proberen iets meer naar voren te komen, zodat je niet de eerste kilometers aan het zigzaggen ben over de weg.
http://www.endomondo.com/workouts/194873875/2395026![]()
Lekker allemaal, goed weekend voor iedereen, lijkt het inderdaad wel.
En Levitas, ik zei het tochGoed gedaan man.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Eindtijd 57:07(Avg Speed:10.3 km/h) Blij mee. De afgelopen weken minder getraind en ik was veel te snel gestart, waardoor ik dat na 3/4km flink voelde. Daarna wat in het slipstream van andere vrouwen gaan lopen en op het einde een eindsprintje gedaan
Zo, terug van mijn eerste wedstrijd in Zupthen (5 km). Ik moet zeggen dat het erg leuk was!
Pluspunten:
- Goede organisatie
- Duidelijk parkour
- Veel leuke mensen langs de weg die je aan het aanmoedigen waren!
- Leuk om met veel soortgenoten te lopen!
Minpunten:
- Enorme drukte! Ruimt 1200 man die tegelijk van start ging. Pas na 1 minuut kon ik de officiele startpoort langs!De eerste kilometer liep je eigenlijk in een grote groep, waardoor je je moest inhouden. Onderweg ook nog wat smalle paadjes waar je je in moest houden.
- Door al die mensen had ik geen flauw idee hoe hard ik aan het lopen was. Gezien de tijd leek ik wel sneller te lopen dan normaal. Blijkbaar is het toch leuk om mensen voorbij te gaan!
Tijden werden geregistreerd via een GEVO-chip, dus die zullen vanavond nog online komen. Ik verwacht een tijd onder de 27 minuten
Het is in ieder geval voor herhaling vatbaar. Nu opweg naar de 10 km!![]()
![]()
Gefeliciteerd met je eerste wedstrijd. 1200 man is nog redelijk rustig hoorquote:Op zondag 26 mei 2013 17:27 schreef GuitarJJ het volgende:
Zo, terug van mijn eerste wedstrijd in Zupthen (5 km). Ik moet zeggen dat het erg leuk was!
Pluspunten:
- Goede organisatie
- Duidelijk parkour
- Veel leuke mensen langs de weg die je aan het aanmoedigen waren!
- Leuk om met veel soortgenoten te lopen!
Minpunten:
- Enorme drukte! Ruimt 1200 man die tegelijk van start ging. Pas na 1 minuut kon ik de officiele startpoort langs!De eerste kilometer liep je eigenlijk in een grote groep, waardoor je je moest inhouden. Onderweg ook nog wat smalle paadjes waar je je in moest houden.
- Door al die mensen had ik geen flauw idee hoe hard ik aan het lopen was. Gezien de tijd leek ik wel sneller te lopen dan normaal. Blijkbaar is het toch leuk om mensen voorbij te gaan!
Tijden werden geregistreerd via een GEVO-chip, dus die zullen vanavond nog online komen. Ik verwacht een tijd onder de 27 minuten
Het is in ieder geval voor herhaling vatbaar. Nu opweg naar de 10 km!
[ afbeelding ][ afbeelding ]In Rotterdam waren we met 10.000
Duurde bijna een kwartier voordat je dan over de start bent
![]()
![]()
Ik zie mooite tijden voorbijkomen. Ik ben net terug van de Colorrun. Voor velen gewoon een funrun, het tempo was laag, heb van verschillende groepen ook nog foto's moeten maken. Het leek overigens wel een ladiesrun, horden en horden vrouwen. Ook van die kleine guppies die met hun ouders liepen, was schattig om te zien.
Twee bekenden gezien, dus ik was blij. M'n fiets is ook gekleurd nu. Best grappig. Overigens is de kleurstofgebeuren een maiszetmeelachtig product. Het was grappig om te zien, maar gezien het tempo denk ik dat ik zulke loopjes aan me voorbij laat gaan. Lopen voor the shits and giggles is leuk, maar dit was toch iets te.... Al vonden de mensen die eraan meededen het wel heel leuk.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik ben benieuwd naar je foto'squote:Op zondag 26 mei 2013 17:36 schreef slacker_nl het volgende:
Ik zie mooite tijden voorbijkomen. Ik ben net terug van de Colorrun. Voor velen gewoon een funrun, het tempo was laag, heb van verschillende groepen ook nog foto's moeten maken. Het leek overigens wel een ladiesrun, horden en horden vrouwen. Ook van die kleine guppies die met hun ouders liepen, was schattig om te zien.
Twee bekenden gezien, dus ik was blij. M'n fiets is ook gekleurd nu. Best grappig. Overigens is de kleurstofgebeuren een maiszetmeelachtig product. Het was grappig om te zien, maar gezien het tempo denk ik dat ik zulke loopjes aan me voorbij laat gaan. Lopen voor the shits and giggles is leuk, maar dit was toch iets te.... Al vonden de mensen die eraan meededen het wel heel leuk.
Wow, wat een reacties hier! Bedankt allemaal, echt SUPER!![]()
Ik heb even alles teruggelezen, en zo te zien heeft iedereen gewoon heerlijk gelopen. Respect aan stuk voor stuk elke loper die (vandaag) heeft gelopen. Wat hebben we toch ook een hele mooie, fanatieke club bij elkaar he?![]()
![]()
![]()
2160 Mariska ***, Eindhoven VSR 10km: 00:57:07 5km: 00:28:07
quote:Op zondag 26 mei 2013 17:54 schreef SEMTEX het volgende:
Well done!
![]()
![]()
![]()
Netjes!quote:Op zondag 26 mei 2013 17:54 schreef SEMTEX het volgende:
![]()
![]()
![]()
Best vlak gelopen zo, netjes!quote:Op zondag 26 mei 2013 17:54 schreef SEMTEX het volgende:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wat een mooie tijden hier allemaal weer.
Ik heb nieuwe veters gekocht, dus nou hoef ik niet meer zo te kloten om ze fatsoenlijk vast te krijgen en mijn voeten niet af te knellen. Nu alweer zin in morgen lopen.Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Even vluchtig gelezen, maar nu nog aan het vieren. Op de HM van Leiden gefinisht in 1:59.42. Op 7 seconde na 10 minuten van mijn PR af. Mooi gevoel overgehouden. Nu sleutelen aan nog mooiere tijden. Maar eerst meer bier & wijn.
Life is what you make it.![]()
En, wat is daar mis mee? Dat is toch super goed??quote:Op zondag 26 mei 2013 18:09 schreef IbeBen het volgende:
Heb ik weerEvy les 19 gelopen, is mn 5km tijd 30:01....
En ook jij hebt prima gelopen. Net onder de 2 uur op een HM is een mooie tijd!quote:Op zondag 26 mei 2013 18:13 schreef Schanulleke het volgende:
Even vluchtig gelezen, maar nu nog aan het vieren. Op de HM van Leiden gefinisht in 1:59.42. Op 7 seconde na 10 minuten van mijn PR af. Mooi gevoel overgehouden. Nu sleutelen aan nog mooiere tijden. Maar eerst meer bier & wijn.
Geniet van je bier en wijn (allebei trouwens?!)![]()
Huh? Juist helemaal nietquote:Veel te snel begonnen met 5:36, beetje teruggezakt, tussen 6 en 7km inkakmoment en zwaar en een eindsprintje
quote:Op zondag 26 mei 2013 18:13 schreef Schanulleke het volgende:
Even vluchtig gelezen, maar nu nog aan het vieren. Op de HM van Leiden gefinisht in 1:59.42. Op 7 seconde na 10 minuten van mijn PR af. Mooi gevoel overgehouden. Nu sleutelen aan nog mooiere tijden. Maar eerst meer bier & wijn.Goed bezig!
Eens hoor, maar die ene seconde sneller had toch leuk geweestquote:Op zondag 26 mei 2013 18:15 schreef Levitas het volgende:
[..]
En, wat is daar mis mee? Dat is toch super goed??![]()
![]()
Ik was vanmorgen dus veel te vroeg in nijmegen, zelfs nadat ik zelf eventjes de weg moest zoeken.
Uiteraard kwam toen alles tegelijk. Op het moment dat ik weg moest voor het marikenlooponderzoek, kwam vriendlief op het terrein aan en later moest ik vriend en Serinde gaan zoeken.
Het onderzoek was wel grappig. ze keken naar de stand van mijn voeten en hoe lenig ik was. buiten het feit dat ik met blote voeten op de koude vloer moest gaan staan viel het allemaal mee.
Daarna dus op zoek naar vriend en direct door opzoek naar Serinde en Guppy om mee te doen aan een warming up. De warming up zelf vond ik wel fijn en handig....ik was goed warm.
Vervolgens konde we al in dr startvakken gaan staan, maar dit heb ik uitgesteld tot 10over 1 ofzo. Snel genoeg daarna kwam de eerste alweer over de finish.
De start vond ik nogal raar...voor mijn gevoel moesten we best ver lopen vanuit ons startvak, maar ik zag steeds geen start. Later bleek dus dat we een voor een moesten starten ipv allemaal tegelijk. Dit zorgde wel voor voldoende ruimte.
Al gauw merkte ik dat ik weer eens te snel ging, maar probeerde zolang mogelijk vol te houden. Rond het 2km punt en 2,5km heb ik eventjs gewandeld.
Even later liep ineens Serinde weer langs me. Voor mijn gevoel liep zij redelijk constant en in een prettig tempo dus hebben we samen verder gelopen (heb hele gesprekken met haar gevoerd in mn hoofd)
rond 4km liepen we het bos weer uit en de woonwijk in. Hier werd het weer druk, wat minder fijn was. Ook stonden er later zelfs mensen op de weg waardoor fijn lopen lastig werd. Serinde zette er een springtje in, maar ik kon haar niet bijhouden en voor mij kwam het wat te vroeg.
Bij de laatste 200meter heb ik nog geprobeerd te sprinten (dat resulteerde in een : "wauw die loopt hard" waar ik wel even blij mee was )
![]()
Helaas werd me de weg versperd op het moment dat we het terrein weer opliepen en moest ik inhouden.
Mijn eindtijd was 35:38... geen record, maar ben dr wel best blij mee![]()
voor iedereen die gelopen heeft!
Serinde, heel knap gedaan, zelfs ik ben trots (en jaloers :p)
En Guppy, sorry dat ik weg was....had het eventjes gehad en het was echt koud. Tijdens de colourrun maken we het goed.
[ Bericht 0% gewijzigd door TaMieke op 26-05-2013 18:31:40 ]![]()
Ik mag niet spammen, maar ik zag iemand lopen met een shirt vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en hele toffe tijgerprint compressiekousenGa eens kijken op de website (alleen voor chicks
)
[ Bericht 13% gewijzigd door SEMTEX op 26-05-2013 18:34:37 ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik zag 1 minuut verval in je laatste 5k,,dan ga ik zo even kijken op garmin/endo/rk voor de echte cijfers.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:16 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Huh? Juist helemaal nietVeel te snel begonnen met 5:36, beetje teruggezakt, tussen 6 en 7km inkakmoment en zwaar en een eindsprintje
Jaaa, ook vetquote:Op zondag 26 mei 2013 18:35 schreef Shravani het volgende:
Haha dank je semtex, ik ging ook even snuffelen en toen kwam ik deze tegen:
[ afbeelding ]
Haha, die zag ik ook iddMaar ik weet ook niet hoe deze zich verhouden tot die van Herzog. Plus dat ik, als m'n kuiten stoppen met zich aanstellen, geen compressiekousen nodig heb
![]()
![]()
Ik had geen zin om met het OV naar de wedstrijd te gaan. Toch is er een rechtstreekse verbinding vanuit mijn woonplaats per rails. Sterker nog, de start van de wedstrijd lag pal onder een station. De reden is dat ik dan eerst 10 minuten moest fietsen en dat vond ik te koud gezien mijn kort-kort van vandaag.
Dus de auto. Ik was van plan om (gratis) te parkeren voor het huis van een vriend van mij en dan 1,5 km warm te lopen richting de start. Kom ik daar in Den Haag, hebben ze een hele weg afgezet (waar ik overheen moest) vanwege een sportevenement. Grmbl. Enfin, ik had de navigatie gelukkig mee en via een omweggetje kwam toch ik waar ik wezen moest.
Ik merkte tijdens het warmlopen al dat het helemaal niet zo koud was als ik dacht. De wind was stevig, maar ik had al gezien dat we 'm nergens langdurig tegen zouden krijgen. De vorm was driewerf slappe patatten. Het lichaam voelde slap. Misschien nog een staartje van de nachtdiensten van een paar dagen terug.
Voor het eerst gebruikte ik de bibbits. Thuis had ik het startnummer al zorgvuldig aangebracht op het kekke (zwarte) shirt dat ik ging dragen. Tijdens het hardlopen vond ik het shirt zwaarder aanvoelen, heel gek. Tijdens de wedstrijd had ik dat dan weer helemaal niet.
Het was bij aankomst nog maar 20 minuten tot de start en dat was prima: als ik eindeloos wil wachten ga ik wel met mijn vriendin winkelen. Het eerste stuk was een lang eind naar Marlot. Ik dacht altijd dat Marlot een mooi park was, maar ik herinner me eigenlijk alleen maar een woonwijk. Het tempo lag iets hoger dan ik begroot had, maar het ging ok. Ik probeerde vooral op souplesse te lopen, wat gezien mijn nickname natuurlijk een kansloze zaak was. Aan de andere kant ben ik ook wel een aantal keren ingehaald door mensen die echt héél hard stampten.
Onderweg heb ik twee mensen ingehaald die op de achterkant van hun shirt "harder dan jij!!" hadden staan. Leuk, maar het was nóg leuker geweest als er "harder als jou!!" had gestaan. Ik kan niet verklaren waarom, maar dat gevoel heb ik heel sterk.
Op een gegeven moment herkende ik een BN'er langs de kant. Was het tijdens de CPC Henk Bres, dit keer was het VVD-mastodont Ton Elias. Als vrijwilliger. Dit verwarde mij hevig, want het past niet in mijn beeld van hem. Alas, het had nog verrassender geweest als hij had meegedaan (en dan voor mij zou eindigen, want zo gaan die dingen dan ook meteen).
Halverwege kwam ik door in 26:03. Op dat moment liep ik op een schema onder mijn PR. Ik nam een bekertje water bij de drankpost (dronk er ook van) en wandelde een stukje. Vanaf toen lagen de kilometertijden een stuk hoger, maar het stukje door het Haagse Bos was mooi. Na circa 7,5 km kom je nog langs het Malieveld, waar 2,5 maand geleden de start/finish van de CPC was.
Het tweede stuk was zwaarder. Ik bleef wel onder de 5:30 lopen, maar van harte ging het niet. De hartslag lag nu rond 175. Ik snap niet helemaal waarom ik niet ook heel zwaar aan het hijgen was, want dat had wel gepast bij het gevoel (doodswens). Inmiddels was ik echt heel blij dat ik in kort-kort gegaan was. De zon kwam door en ondanks de schamele 11 graden had ik het warm.
Uiteindelijk zette ik mijn forerunner stil op 52:50. Net geen PR. De kilometertijden waren 5:11-5:04-5:08-5:14-5:14-5:29-5:24-5:22-5:25-5:12 en nog 30 meter in 3:37 min/km. Die laatste 30 meter waren dus goed, aan de rest ga ik de komende maanden werken.
De medaille was oranje.![]()
Leuke stad hequote:Op zondag 26 mei 2013 18:13 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb niet meegedaanquote:Op zondag 26 mei 2013 18:25 schreef Tyler-Girl het volgende:
Daarna dus op zoek naar vriend en direct door opzoek naar Serinde en Guppy om mee te doen aan een warming up. De warming up zelf vond ik wel fijn en handig....ik was goed warm.Vond het maar duf
Allereerst,
Sterkte Mascleta!
Mijn dag begon om 7:00 toen de wekker ging en ik lekker ontbijt ging maken.
4 boterhammen pindakaas met sambal en 2 gekookte eieren. Daarna nog een appel en een banaan en m'n laatste halve liter bietensap. Daarna een uurtje chillen (fokken) en m'n raceoutfit aantrekken en dergelijke. Om 9 uur naar Leiden CS om m'n moeder op te halen. Haar trein had vertraging, maar surprise surprise, ze had m'n zus ook meegenomen.
Rustig met z'n 3en richting start gelopen en onderweg nog even een bakkie gedaan. 10:20 het startvak in en na een Wilhelmus begon iedereen te lopen zonder startschot of muziek ofzo, was beetje raar.
We bleken toch van start te zijn en m'n 1e marathon was begonnen. Ik had geen warming-up gedaan dus de 1e kilometers (wanneer het toch nog druk is) een beetje rustig aan gedaan, voor zover dat kan met wind mee en licht heuvel af.
10k in 48 minuten, eigenlijk iets te hard, maar liep zo lekker. Na de al door DeeBee vermeldde splitsing was het ineens heel rustig en liep ik tussen 2 groepjes in, tot 15k (1:12) geen centje pijn. Toen draaiden we naar het noorden en kreeg ik de wind tegen. Gelukkig kon ik aansluiten bij een groepje, maar na 3k uit de wind hangen heb ik 4k op kop gelopen. Tussen kilometer 16 en 26 liepen we door de polder met de wind tegen en daar heb ik veel energie moeten geven om het groepstempo te lopen. Halve marathon in 1:42.
Na 26 kilometer liepen we naar het westen en hadden we zijwind, wat beter liep, maar toen merkte ik na verloop van tijd dat de tussentijden toch opliepen. Bij 30k was het beste er wel af en ging het van soepel hertjeslopen over in werken. Hartslag ging ook iets hoger om tempo acceptabel te houden (doel was binnen drie-enhalf uur finishen). Wind was inmiddels een soort van mee, maar daar had ik voor m'n gevoel weinig meer aan. Na 35k ging ik mindgames spelen met mezelf,
Ja jongen nog maar zeven, da's een rondje singels, easy.
Bij 39 je hebt er al weer 4 opzitten, nog minder dan wat we net hebben gelopen enz enz.
Als je dan de stad indraait valt de wind wel grotendeels weg en krijg je een boost van de mensen die je persoonlijk aanmoedigen (naam op startnr en het veld is zo uiteen geslagen dat ze blij zijn als er weer iemand langsloopt).
Nu liep ik de laatste kilometers over m'n vertrouwde trainingsrondje, en net toen ik m'n eindversnelling wilde inzetten, kwam er ineens out of nowhere allemaal 5 en 10k volk het parcours op en liep de weg helemaal vol. Beetje slalommend door het finishgebied en m'n juichende family op de tribune gespot.
Over de finish in 3:29:45. Achievement unlocked Yeah
Al met al zeer tevreden over m'n tijd en de sfeer tijdens de marathon in de dorpen.
Hoempa-dweilorkesten en af en toe een DJ. Enthousiast publiek ook. Geeft je toch afleiding en energie.
Daarna lekker naar huis, rekken, douchen en weer de stad in om in beweging te blijven. Daarna uit eten. It was a good day.
http://www.endomondo.com/workouts/194830462/7904237Feyenoord!!! * Barça![]()
zow ook terug van mijn hardlooprondje. 9km in 50.20
hier een filmpje van een stuk van de route en mijn nieuwe camelbak.
loopt overigens heerlijk! je voelt er weinig van en het schudden is niet hinderlijk.
http://runkeeper.com/user/storm666/activity/186000401home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Wauw, wat een prachtige eerste marathon ervaring moet dat zijn. En nog eens binnen je doel ook nog. Knap hoor!quote:![]()
![]()
Wij (Serinde, guppy, mamma gup en ik )hadden een elitte warming up van de atletiek club van Serinde. ( met uiteraard nog een aantal andere leden van de club)quote:
Die standaard warming up heb ik ook over geslagen.![]()
Perfect man! Mooi gelopen!quote:Op zondag 26 mei 2013 18:56 schreef Bonobo11 het volgende:
It was a good day.
http://www.endomondo.com/workouts/194830462/7904237Het is echt het weekend van de fantastische prestaties! Hulde!
![]()
![]()
Hulde voor iedereen die vandaag gelopen heeftIn het speciaal voor Bonobo die zijn eerste marathon in een super goede tijd liep
![]()
![]()
Kort verhaal van een korte loop;
Start was pas om half 2 maar een uur of 12 was ik met mijn vrouw en kinderen al in Leiden. Afgesproken met vrienden waarvan 1 mee de 5K ging lopen.
De koude wind bracht ons naar een gezellige kroeg om warm te blijven en daarna naar het startvak gelopen.
Het was echt al een druk vak, voorin mensen van een business loop gok ik, dan een 200 meter niks, en daarna begon het vak voor de recreaten.
2 minuten voor half 2 hoorde ik in de verte iemand aftellen, dus enigszins verrast van start gegaan.
Garmin netjes bij de lijn ingedrukt (lekker makkelijk zeg!) en gaan hobbelen.
Geen tijd voor warm lopen, gewoon direct een tempo pakken wat ik aan zou moeten kunnen in een wedstrijd. (6.10) . Voor de start had ik in mijn hoofd met 6.20 redelijk snel te lopen dus als ik verderop zou afzakken was dat prima geweest.
Het tempo kon ik ondanks de drukte aardig aanhouden. Hier en daar werd het wat drukker in smalle straten, mensen kennen het "rechts houden" niet en dat betekende de eerste 2 km hier en daar wat rustiger lopen dan dat ik wilde.
Bij 2.5 km was er een watertent, ik greep water mee, niet omdat ik dorst had maar omdat het kon, uitproberen hoe het drinken gaat onder het lopen. Dat gaat dus niet! Water weggegooit na een paar pogingen en een hoestbui.
3 km punt, bruggetje 3 over, weer een haakse bocht, en meer drukte op de straat, ik moest meer inhouden dan dat ik leuk vond en besloot het laatste stuk geen rekening te houden met andere lopers.
Mensen links, rechts, of door het midden opzij gelopen. (echt, fuck opzij mensen!!) Het tempo leek algeheel om mij heen in te zakken, ik wilde ondanks dat ik er al echt doorheen zat tempo zetten.
Laatste 900 meter, ik zie een brug en dacht daar is de finish! Meer tempo maken, pak die tijd naar de finish. En toen dacht ik Kut..!! Ik vergis mij 300 meter, ik moet nog verder!!
Doorzetten, worstelen, bergop, 200 meter, ik geen idee hoe ik het deed, bleef mensen inhalen want ik moest finishen.
En dan binnen.. direct de motor uit. Stop. Drinken en medaille pakken. Omkijken, ah daar is mn maat ook gefinished. Biertje pakken en schouderkloppen, mensen feliciteren. Leuk!
Sowieso 3 wildevreemden die mijn naam onderweg riepen, "doorzetten!!"
http://www.endomondo.com/workouts/194844652/6503018Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Wat een doel voor een eerste marathon, en hem dan met 15seconden behalen...quote:Op zondag 26 mei 2013 18:56 schreef Bonobo11 het volgende:
(doel was binnen drie-enhalf uur finishen
![]()
![]()
The sun in your Eyes
Voor een zwabberhark loop je best behoorlijke kilometer tijden. Vergeleken met mezelf. Maar dat komt misschien dan weer omdat ik meer mastodont ben. Hardloopgewijs.quote:![]()
Nu weet ik trouwens ook meteen wie JP K is op Endomondo. Staat volgens mij altijd in de top 3 van de FOK! groep, maar wist er geen FOK! naam bij. Nu wel![]()
![]()
En inmiddels is het eerste vust er doorheen, mocht mijn verhaal onsamenhangend lezen..Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Hoe zit dat met die bruto en netto tijd dan? /noobquote:Op zondag 26 mei 2013 19:35 schreef Levitas het volgende:
En nu de officiële tijd van vandaag:
Naam: Kevin **
Categorie: M10km
Totaal plaats: 576 / 1613
Categorie plaats: 500 / 954
Snelheid: 11,342 km/uur
Bruto tijd: 54:07
Netto tijd: 52:54
[ afbeelding ]
Haha, de #1 heeft een bruto tijd van 1 uur 24 min., maar wel een netto tijd van 23 minuten. De t*ring wat snel!![]()
Brutotijd = Startschot tot finishquote:Op zondag 26 mei 2013 19:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoe zit dat met die bruto en netto tijd dan? /noob
Nettotijd = Moment van over de startlijn lopen tot finish
Kevin heeft dus ongeveer een minuut na start pas over start gelopen.The sun in your Eyes
Dus die nr #1 waar hij het over heeft, heeft een uur en een minuut erover gedaan om over de finishlijn te gaan? Dafuqquote:Op zondag 26 mei 2013 19:39 schreef Onama het volgende:
[..]
Brutotijd = Startschot tot finish
Nettotijd = Moment van over de startlijn lopen tot finish
Kevin heeft dus ongeveer een minuut na start pas over start gelopen.
Maar je nettotijd is dus gewoon de 'echte' tijd?
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2013 19:41:03 ]![]()
Met andere woorden, die heeft dus gewacht tot iedereen weg was (een uur) en is daarna als een dolle gaan lopen![]()
Als je in Endomondo bij de team Fok profile bij see more kijkt, kun je alle nicks bij namen plaatsen.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:20 schreef Levitas het volgende:
Nu weet ik trouwens ook meteen wie JP K is op Endomondo. Staat volgens mij altijd in de top 3 van de FOK! groep, maar wist er geen FOK! naam bij. Nu welKan niet, WR 10k is 26:44 op de weg en 26:17 op de baanquote:Op zondag 26 mei 2013 19:35 schreef Levitas het volgende:
Haha, de #1 heeft een bruto tijd van 1 uur 24 min., maar wel een netto tijd van 23 minuten. De t*ring wat snel!Feyenoord!!! * Barça![]()
Ook weer thuis na mijn eerste loopje. Even bijlezen en jeetje wat schrikken van die valpartij van Mascleta! Gruwelijke foto's... Heel veel beterschap gewenst!
Wat een mooie verhalen allemaal en iedereen zo blij en enthousiast! Ik heb vandaag voor het eerst de 5 k gelopen. Toen ik een paar maanden geleden begon met Evy besloot ik om meteen een loopje te plannen... dan MOEST ik wel doorzetten. En dat is gelukt. Afgelopen week voor het eerst 30 minuten aaneen gelopen en nu dan de 5. Met een gemiddelde pace van 7.30 per km (ja ik ben echt heel langzaam) verwachtte ik om hem uit te lopen rond de 37 minuten. En dat is gelukt! 33.57 eindtijd. Ineens blijk ik toch best een beetje sneller te kunnen![]()
Annemarie Thomas deed de warming up en ik moet zeggen... vrij waardeloos.... Ze leek nogal futloos... Wel meegedaan omdat het toch vrij fris was. En wat moet je lang wachten zeg... voordat je kunt starten... Het wachten duurt langer dan het lopen. Lopen ging lekker. Behoorlijk constant ook volgens mijn garmin. En wat leuk al die mensen die je aanmoedigen aan de kant. Hier en daar een bandje en voor je het weet is de finish er al. Geslaagd eerste evenementje. Nu verder met evy 5-10. Heb er al zin inEn hoop dat ik nog wat sneller kan worden...
![]()
Je brutotijd is de 'echte' tijd die geldt bij wedstrijden. Netto tijd wordt aangeboden als extra, maar dat wel de echte afstandquote:Op zondag 26 mei 2013 19:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dus die nr #1 waar hij het over heeft, heeft een uur en een minuut erover gedaan om over de finishlijn te gaan? Dafuq
Maar je nettotijd is dus gewoon de 'echte' tijd?![]()
Makkelijk he![]()
Dan kan diegene die een uur wachtte toch nooit eerste geworden zijn?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je brutotijd is de 'echte' tijd die geldt bij wedstrijden. Netto tijd wordt aangeboden als extra, maar dat wel de echte afstand
Makkelijk he![]()
Dan moet er iets niet goed zijn gegaan met de registratie.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:41 schreef Bonobo11 het volgende:
Kan niet, WR 10k is 26:44 op de weg en 26:17 op de baan
//Edit
Ik denk dat diegene de 5km heeft gelopen. Die is een uur later gestart dan de 10km en dan is 23 minuten wel realistisch.![]()
Het is zo leuk om al jullie verhalen te lezen over de wedstrijden die gelopen worden, ik wordt er zelf ook steeds enthiousiaster over om zoiets eens te gaan proberen. Iets waarvan ik altijd gezegd heb dat ik niet zou gaan doen. Echt top wat jullie allemaal weer gepresteerd hebben !![]()
Nee dat is ook niet zo. Hier is iets niet goed gegaan, want de netto-tijd klopt ook niet. Maar voor de podiumplaatsen wordt altijd alleen gekeken naar de bruto-tijden. Als je heel snel kan lopen moet je dus ook gewoon altijd vooraan gaan staan, anders wordt het heel moeilijk om nog eerste te worden.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan kan diegene die een uur wachtte toch nooit eerste geworden zijn?![]()
Zou je denken?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:43 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dan moet er iets niet goed zijn gegaan met de registratie.![]()
Wedstrijdrenners starten sowieso vooraan tijdens dit soort lopen. Dan is bruto/nettotijd nagenoeg hetzelfde, een seconde verschil misschien.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:46 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Nee dat is ook niet zo. Hier is iets niet goed gegaan, want de netto-tijd klopt ook niet. Maar voor de podiumplaatsen wordt altijd alleen gekeken naar de bruto-tijden. Als je heel snel kan lopen moet je dus ook gewoon altijd vooraan gaan staan, anders wordt het heel moeilijk om nog eerste te worden.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Je hond is eigenlijk te mooi wit om mee over zulke modderpaden te lopen!quote:Op zondag 26 mei 2013 18:59 schreef winterstorm666 het volgende:
zow ook terug van mijn hardlooprondje. 9km in 50.20
hier een filmpje van een stuk van de route en mijn nieuwe camelbak.
loopt overigens heerlijk! je voelt er weinig van en het schudden is niet hinderlijk.
[ link | afbeelding ]
http://runkeeper.com/user/storm666/activity/186000401
Wel tof dat hij / zij zo meeloopt.
Hoe lang doe je erover om van evy (5km) naar 8km te gaan? Ik ben in juli klaar met evy en eind augustus is er een 5EM evenement in de buurt, maar ik heb dus géén idee of dat haalbaar is. Iemand een idee?![]()
Als je een km per week erbij doet, drie weken. Dat is en verantwoord en makkelijk haalbaar.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe lang doe je erover om van evy (5km) naar 8km te gaan? Ik ben in juli klaar met evy en eind augustus is er een 5EM evenement in de buurt, maar ik heb dus géén idee of dat haalbaar is. Iemand een idee?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
hij zag er na de loop ook wel uit als een moddermonster, maar eenmaal opgedroogd valt de modder en troep gewoon van ze af. heel handig alleen niet voor de rest van het huis!quote:Op zondag 26 mei 2013 19:52 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Je hond is eigenlijk te mooi wit om mee over zulke modderpaden te lopen!
Wel tof dat hij / zij zo meeloopt.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ik een minuut of 18quote:Op zondag 26 mei 2013 19:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe lang doe je erover om van evy (5km) naar 8km te gaan?Stelregel is elke week ongeveer 10% meer lopen. Dat betekent dat je in een week of 5 op 8KM kan zitten.quote:Ik ben in juli klaar met evy en eind augustus is er een 5EM evenement in de buurt, maar ik heb dus géén idee of dat haalbaar is. Iemand een idee?![]()
Ik ga even weken tellen.
Precies drie weken over, misschien wat te optimistisch maar goed om er misschien iets mee te doen als het heel goed gaat de komende weken.
[ Bericht 83% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2013 19:58:19 ]![]()
Nice, dan heb ik je zien finishen maar wist ik niet wie je was, mijn zwager z'n tijd was 2:00.00quote:Op zondag 26 mei 2013 18:13 schreef Schanulleke het volgende:
Even vluchtig gelezen, maar nu nog aan het vieren. Op de HM van Leiden gefinisht in 1:59.42. Op 7 seconde na 10 minuten van mijn PR af. Mooi gevoel overgehouden. Nu sleutelen aan nog mooiere tijden. Maar eerst meer bier & wijn.![]()
![]()
Ik heb het er volgens mij weleens over gehad, if not, dan nu wel:
http://www.iamexpat.nl/re(...)nners-should-do-yogaIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wat een leuke verslagen allemaal! En goede tijden ook![]()
Een marathon binnen 3,5 uur, wauw, daar kan ik alleen maar van dromen! (Als ik ooit een marathon kán lopen dan
haha)
ik maak mij een beetje zorgen om mijn schenenVandaag tijdens werk voelde ik af en toe wat pijn. Bang voor shin splints. Ik kan zo de plek aanwijzen, als ik er op druk doet het pijn. Geen pijn dat ik denk dat ik doodga, maar wel vervelend.
Laatst poste iemand hier oefeningen die tegen shin splints zouden moeten helpen. Alleen wanneer ik die oefening doe, voel ik het echt aan de voorkant van mijn scheenbeen, maar de pijn zit iets meer naar de binnenkant. Heeft het dan nog wel nut om die oefeningen te doen?![]()
Mascleta, wat naar! Sterkte.
Verder vind ik het heel leuk om alle hardloopverhalen te lezen. Respect!
Na een week vol tentamenstress en onverklaarbare spierpijn (stress?) waardoor mijn hele lichaam zeer deed heb ik vandaag les 6 van Start to Run gelopen. Natuurlijk stelt dat voor de meesten hier weinig voor, maar ik had er weer zoveel zin in en het ging ook heerlijk. Kan niet wachten tot de volgende les woensdag (of ik maak er dinsdag van).![]()
Wat een toptijden vandaag allemaal! goed bezig!
En nogmaals bedankt voor alle sterkte wensen. Ik heb zware pijnstilling en probeer zoveel mogelijk te slapen, (dat is eigenlijk ook enige wat ik wil).
Nadeel is wel dat ik de eerste 48 uur regelmatig gewekt moet worden, maargoed.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
-----![]()
Niet altijd, bij de Posbankloop bijvoorbeeld (toch ook al 6000 deelnemers dacht ik) heb je geen startvakken. Volgens mij hebben een aantal (genodigde) lopers wel een plekje vooraan, maar anders moet je maar zorgen dat je daar staat.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:52 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Wedstrijdrenners starten sowieso vooraan tijdens dit soort lopen. Dan is bruto/nettotijd nagenoeg hetzelfde, een seconde verschil misschien.![]()
![]()
Gewoon doen! Ik heb mijn eerste 3 in het afgelopen kwartaal gedaan. Kun je meer dan je denkt.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:46 schreef CRX_master het volgende:
Het is zo leuk om al jullie verhalen te lezen over de wedstrijden die gelopen worden, ik wordt er zelf ook steeds enthiousiaster over om zoiets eens te gaan proberen. Iets waarvan ik altijd gezegd heb dat ik niet zou gaan doen. Echt top wat jullie allemaal weer gepresteerd hebben !
Als je alle verhalen en tijden in dit topic van afgelopen weekend leest, krijg je echt zin om te gaan hardlopen![]()
Wat heeft iedereen lekker gelopen!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
23 minuten over 10k zou een verbetering van ruim 3 minuten van het wereldrecord betekenen.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:35 schreef Levitas het volgende:
Haha, de #1 heeft een bruto tijd van 1 uur 24 min., maar wel een netto tijd van 23 minuten. De t*ring wat snel!![]()
Ja, maar jij stond dan weer leuk op de foto. Ik word vaak benaderd door crematiebedrijven of ze mijn hardloopfoto's mogen gebruiken voor hun reclamefolders.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Voor een zwabberhark loop je best behoorlijke kilometer tijden. Vergeleken met mezelf. Maar dat komt misschien dan weer omdat ik meer mastodont ben. Hardloopgewijs.![]()
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:10 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ja, maar jij stond dan weer leuk op de foto. Ik word vaak benaderd door crematiebedrijven of ze mijn hardloopfoto's mogen gebruiken voor hun reclamefolders.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ziet er niet best uit mascleta.... hoop dat je snel weer hersteld !
Vandaag toch afgereisd naar Brussel voor de 20 km. Was van plan om niet te gaan lopen wegens een pijnlijk gevoel in mijn onderbeen, maar ging wel met de 2 andere mee om toch nog wat van deze loop mee te maken. Eenmaal aangekomen en ik zag hoeveel lopers er waren (37.000) en hoe enthousiast iedereen was, was er niet veel nodig om me te laten overhalen om in ieder geval om te kleden en mee te doen een een goede warming up, en dan te beslissen wel of niet te lopen. Warming up ging op zich vrij aardig dus toch besloten te starten en te kijken hoe ver ik kwam.
Eenmaal gestart ging het zo lekker, heb km's aan een stuk met een smile van oor tot oor gelopen, wat een sfeer ! Na een km of 17 ging het vrij aardig berg op, en toen begon mijn been weer te irriteren dus besloten om de berg verder op te wandelen. Daarna de draad weer opgepakt en de 20 km uitgelopen ! Uiteindelijk heb ik er 2:03:25 over gedaan, geen wereldtijd maar ben trots op me zelf dat ik het toch heb gedaan. En volgend jaar ga ik zeker terug !![]()
Gesponsord door uitvaartcentrum de Doodloperquote:Op zondag 26 mei 2013 20:10 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ja, maar jij stond dan weer leuk op de foto. Ik word vaak benaderd door crematiebedrijven of ze mijn hardloopfoto's mogen gebruiken voor hun reclamefolders.The sun in your Eyes
Zit het sterk te overwegen.. Eerst maar even comfortabel de 5 km kunnen lopen zonder wandelen..quote:Op zondag 26 mei 2013 20:06 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Gewoon doen! Ik heb mijn eerste 3 in het afgelopen kwartaal gedaan. Kun je meer dan je denkt.![]()
Over Ekiden gesproken: dat lijkt me nou een prima evenement om je eerste 5km te lopen!quote:Op zondag 26 mei 2013 20:21 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Zit het sterk te overwegen.. Eerst maar even comfortabel de 5 km kunnen lopen zonder wandelen..![]()
De start bij de ML was trouwens beter geregeld dan bij de Zevenheuvelenloop, met al die vakken die erg lang op elkaar moesten wachten en te laat vertrokken.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
ik weet niet welk vak jij had....maar ik vond het in het een na laatste vak toch best lang duren :pquote:Op zondag 26 mei 2013 20:29 schreef SEMTEX het volgende:
De start bij de ML was trouwens beter geregeld dan bij de Zevenheuvelenloop, met al die vakken die erg lang op elkaar moesten wachten en te laat vertrokken.
en als ik na ga rekenen ben ik rond half2 gestart ipv kwart over 1
trouwens beetje spijt dat ik weer geen foto's heb gemaakt/laten maken en mijn medialle niet heb laten graveren![]()
![]()
Dat is nog maar een goede maand verder.. Heb niet het idee dat ik dan al lekker 5km kan lopen eerlijk gezegd. Zou me er niet prettig bij voelen denk ik, zeker gezien je het met een team gaat doen.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:27 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Over Ekiden gesproken: dat lijkt me nou een prima evenement om je eerste 5km te lopen!![]()
Ik vond het ook superlang duren.... oranje startvak...
Maar ja, was mijn eerste loopje en heb er geen verstand van... Duurt het altijd zo lang?![]()
Ik zit niks vermoedend bij te lezen na een superleuke dag, kom ik dit tegenquote:Op zondag 26 mei 2013 10:03 schreef Mascleta het volgende:
Helaas voor mij de komende tijd geen hardlopen.holy shit
hopelijk knap je snel op
Als je je adres PM't stuur ik je een kaartjeI do that, vraag maar aan Slacker
[ Bericht 14% gewijzigd door Guppy op 26-05-2013 20:46:42 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
maar het is toch verstandiger om eerst even te 'stabiliseren' op 5km?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:54 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Als je een km per week erbij doet, drie weken. Dat is en verantwoord en makkelijk haalbaar.To see a world in a grain of sand
Nog nooit van gehoord eerlijk gezegd. Maargoed wat voor de een werkt werkt niet zo goed voor de ander natuurlijk.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:45 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
maar het is toch verstandiger om eerst even te 'stabiliseren' op 5km?The sun in your Eyes
Supergoed gedaan!! En ook de papa van GotCquote:Op zondag 26 mei 2013 13:00 schreef YUR het volgende:
Zo...schoonvader naar een nieuw PR geholpen. 2uur8held ook!
quote:Op zondag 26 mei 2013 10:03 schreef Mascleta het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's van mijn gezicht
PAS OP! HET ZIJN SMERIGE BEELDEN!jezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beterschap!
To see a world in a grain of sand
werd hier ooit weleens geroepen, vandaarquote:Op zondag 26 mei 2013 20:46 schreef Onama het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord eerlijk gezegd. Maargoed wat voor de een werkt werkt niet zo goed voor de ander natuurlijk.
To see a world in a grain of sand
Dan loop je 2x per week 5 km en dan een keertje uitbouwen naar 6/7/8, ik zie geen problemen daarmee. Stabiliseren op de 5km.. Ik zie dat als je PR willen aanscherpen.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:45 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
maar het is toch verstandiger om eerst even te 'stabiliseren' op 5km?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Leuk om te lezen dat iedereen zo goed gelopen heeft! Topprestaties zijn er geleverd!![]()
Ik loop op 16 juni de 14km in Almere, zie dit als een soort van generale repetitie voor de dam tot damloop. Ben er alleen nog niet helemaal over uit op welk tempo ik wil gaan lopen. Ben tot nu toe nog niet echt een durfal geweest qua snelheid omdat ik me niet meteen kapot wil lopen![]()
![]()
@ Mascleta wat een ongelooflijke harde klap moet dat zijn geweest!! Beterschap en hopelijk geneest alles vlug!![]()
Lol, m'n moeder zat 9 seconden boven d'r PRquote:Op zondag 26 mei 2013 15:53 schreef DeeBee het volgende:
Edit: wow, net als Zwabberhark dus 14 seconden boven m'n PR gestrand.![]()
net-niet-PR-dag vandaag
Vandaag Colorrun gedaan in Amsterdam. Was 5km zonder tijdsregistratie, maar met veul kleuren. Het ging vooral om dat laatste
Ik was met een groepje van totaal 4 lopers. Nadat het startnummer afgehaald was kon men een Colorrun T-shirt, een aantal Tatoos en een zweetbandje
afhalen. We waren redelijk op tijd dus zijn we nog even wat gaan drinken en eten in een naastgelegen zwembad/sportschool.
We zagen al dat het onzettend druk was bij de drop-off van tassen etc. Dus lange wachttijden voor het brengen en het halen van spullen.
Iemand kwam op het idee om de tassen in de sportschool in een kluisje te doen. Dat scheelde weer alles bij elkaar een uur.
Start ging gefaseerd. Er waren zo'n 4 a 5 zgn. Waves (startgroepen). De start duurde daardoor best lang.
Ik schat dat wij na aankomst bij de start zo'n half uur a 3 kwartier moeten wachten.
Het tempo was erg laag en het ging zoals gezegd meer om alles eromheen.
Om de Km stond een groep van de organisatie klaar om je onder te gooien met een kleur poeder.
Het merendeel van de deelnemers was vrouw. Dat had ik ook wel een beetje verwacht
Ons groepje heeft er zo'n 37 min over gedaan.
Na de finish kreeg men een zakje met poeder, een mueslireep en een flesje drinken.
Men had een soort festivalterrein gecreeerd met een aantal van die festivalbarretjes, een kassa waar je munten kon kopen en een
merchandisestand. Ook was er een podium waar iedereen zich verzamelde.
Na aftellen kon je de inhoud van het zakje poeder in de lucht gooien waardoor
er uiteindelijk op elke plek van je lichaam gekleurd poeder zat.
Eigenlijk was het hartstikke leuk! Goede sfeer. Goed georganiseerd. Het blijft wel bij één zo'n evenement.
Leuk om een keer meegemaakt te hebben
Een aantal foto's. Ik ben de blonde
Voor:
Het podium:
Na:
Jah, ze moesten mij hebben :p
Forum Opties Forumhop: Hop naar: