Ik was vanmorgen dus veel te vroeg in nijmegen, zelfs nadat ik zelf eventjes de weg moest zoeken.
Uiteraard kwam toen alles tegelijk. Op het moment dat ik weg moest voor het marikenlooponderzoek, kwam vriendlief op het terrein aan en later moest ik vriend en Serinde gaan zoeken.
Het onderzoek was wel grappig. ze keken naar de stand van mijn voeten en hoe lenig ik was. buiten het feit dat ik met blote voeten op de koude vloer moest gaan staan viel het allemaal mee.
Daarna dus op zoek naar vriend en direct door opzoek naar Serinde en Guppy om mee te doen aan een warming up. De warming up zelf vond ik wel fijn en handig....ik was goed warm.
Vervolgens konde we al in dr startvakken gaan staan, maar dit heb ik uitgesteld tot 10over 1 ofzo. Snel genoeg daarna kwam de eerste alweer over de finish.
De start vond ik nogal raar...voor mijn gevoel moesten we best ver lopen vanuit ons startvak, maar ik zag steeds geen start. Later bleek dus dat we een voor een moesten starten ipv allemaal tegelijk. Dit zorgde wel voor voldoende ruimte.
Al gauw merkte ik dat ik weer eens te snel ging, maar probeerde zolang mogelijk vol te houden. Rond het 2km punt en 2,5km heb ik eventjs gewandeld.
Even later liep ineens Serinde weer langs me. Voor mijn gevoel liep zij redelijk constant en in een prettig tempo dus hebben we samen verder gelopen (heb hele gesprekken met haar gevoerd in mn hoofd

)
rond 4km liepen we het bos weer uit en de woonwijk in. Hier werd het weer druk, wat minder fijn was. Ook stonden er later zelfs mensen op de weg waardoor fijn lopen lastig werd. Serinde zette er een springtje in, maar ik kon haar niet bijhouden en voor mij kwam het wat te vroeg.
Bij de laatste 200meter heb ik nog geprobeerd te sprinten (dat resulteerde in een : "wauw die loopt hard

" waar ik wel even blij mee was )
Helaas werd me de weg versperd op het moment dat we het terrein weer opliepen en moest ik inhouden.
Mijn eindtijd was 35:38... geen record, maar ben dr wel best blij mee

voor iedereen die gelopen heeft!
Serinde, heel knap gedaan, zelfs ik ben trots (en jaloers :p)
En Guppy, sorry dat ik weg was....had het eventjes gehad en het was echt koud. Tijdens de colourrun maken we het goed.
[ Bericht 0% gewijzigd door TaMieke op 26-05-2013 18:31:40 ]
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:JIj bent raar, dat snap je wel he? :D