Er staan wel verkeersregelaars. Maar ik wist alleen de weg naar het radboud, daar stond nog niets aangegeven. Waar dat geert grootepleon ligt weet ik niet eensquote:Op zondag 26 mei 2013 11:12 schreef SEMTEX het volgende:
Oh joepieIk hoop dat ze beter staan als ik aankom (wij vertrekken denk ik rond kwart voor 12). In het boekje stond: navigeren naar Geert Grote plein, waar verkeersregelaars zouden staan
Het ene windjack is ook weer warmer dan het andere. Een jas alleen voor het warme vind ik ook niet zo boeiend. Ik heb dan liever een iets dikker shirt met of zonder jasje dan een t-shirt met daar een dikke jas overheen. Als je het dan onderweg warm krijgt kun je vrij gemakkelijk een dun jasje uittrekken zonder teveel af te koelen, terwijl je met een warme jas het dan weer te koud krijgt. Ik heb ook een vrij warme jas en die heb ik maar 1x aangehad..quote:Op zondag 26 mei 2013 11:11 schreef Tyler-Girl het volgende:
Wel heb ik dat toffe jasje van Hats in het echt gespot. Het is heel dun dus meer een wind/regenjas dan voor het warme.
Onze navigatie vast welquote:Op zondag 26 mei 2013 11:26 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Er staan wel verkeersregelaars. Maar ik wist alleen de weg naar het radboud, daar stond nog niets aangegeven. Waar dat geert grootepleon ligt weet ik niet eens
Ik heb ook een heel dun adidas loopjack en vooral omdat die de wind tegenhoudt is het dus JUIST voor warmte. Tijdens lopen word je heel snel warm. Ik heb nog nooit meer nodig gehad dan een thermo, longsleeve en zo'n heel dun windjack. Ik heb ook een neopreen jack maar dat is véél te warm voor hardlopen.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:11 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ow mascleta, veel beterschap! Ziet er echt heel naar uit.
Ik ben (veel te vroeg) bij de marikenloop gearriveerd. Het is nog erg rustig. Wel vond ik het slecht aangegeven allemaal (borden op de weg stonden nog niet goed).
Wel heb ik dat toffe jasje van Hats in het echt gespot. Het is heel dun dus meer een wind/regenjas dan voor het warme.
Ik heb voor de zekerheid maar een regendicht jasje en petje meegenomen, maar zo te zien zal dat niet nodig zijn. En we worden opgewarmd door Annemarie Thomasquote:Op zondag 26 mei 2013 11:27 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Het ene windjack is ook weer warmer dan het andere. Een jas alleen voor het warme vind ik ook niet zo boeiend. Ik heb dan liever een iets dikker shirt met of zonder jasje dan een t-shirt met daar een dikke jas overheen. Als je het dan onderweg warm krijgt kun je vrij gemakkelijk een dun jasje uittrekken zonder teveel af te koelen, terwijl je met een warme jas het dan weer te koud krijgt. Ik heb ook een vrij warme jas en die heb ik maar 1x aangehad..
weet ikquote:Op zondag 26 mei 2013 11:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
twee woorden..... morgen en misschien,klinkt niet echt hoopvol
Brr ja, hopelijk kun je straks in ieder geval weer wat soep/gepureerd eten naar binnen krijgen.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:43 schreef Mascleta het volgende:
Dank voor alle beterschapswensen.
Ik voel me op moment beroerd, kan niet eten en heel erg moeilijk drinken. Hoop dat snel weer gaat lukken want ik heb geen zin om aan een infuus te gaan liggen.
De laatste tijd heb ik mijn wielrennen al vervangen door hardlopen. Een paar vrienden vroeg me mee voor wielrenweekendje in Limburg, maar nu ben ik dus volledig klaar met dat wielrennen. Vanaf nu (lees: als Mascleta weer beter is) wordt het voor de volle 100% wielrennen
Dat was inderdaad wat ik bedoelde. Ik raak voorlopig geen fiets meer aan.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Beterschap! en je bedoelt voor de volle 100 % hardlopen.
Dat zal het wel zijn jaquote:Op zondag 26 mei 2013 11:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Beterschap! en je bedoelt voor de volle 100 % hardlopen.
Dat is knap met wind!quote:Op zondag 26 mei 2013 11:49 schreef Brighteyes het volgende:
Tsjonge wat een wind zeg!Ik kwam niet verder dan 6,5km, maar wel met een PR vwb tempo op een afstand >5km.
wielrennen is gevaarlijkquote:Op zondag 26 mei 2013 11:43 schreef Mascleta het volgende:
Ik voel me op moment beroerd, kan niet eten en heel erg moeilijk drinken. Hoop dat snel weer gaat lukken want ik heb geen zin om aan een infuus te gaan liggen.
De laatste tijd heb ik mijn wielrennen al vervangen door hardlopen. Een paar vrienden vroeg me mee voor wielrenweekendje in Limburg, maar nu ben ik dus volledig klaar met dat wielrennen. Vanaf nu (lees: als Mascleta weer beter is) wordt het voor de volle 100% hardlopen
Ideaal zo'n moederdag. (toch?quote:
Wat is er mis met 'nu' en 'zeker'? Ik zie alleen maar toekomstplannen bij jou. En dan komt er alsnog niets van.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:03 schreef sararaats het volgende:
[..]
Jeetje beterschap
Wat mezelf betreft: morgen de beuk erin en misschien lopen in de Kalmthoutse Heide (probeer de ondergrond te variëren)
Jeempie. Wat heftig zeg... ik wens je heel veel sterkte!! Dit wens je echt niemand toe, zeker niet als je gewoon lekker aan het fietsen bent... Als je je adres pm't (thuis of zh) krijg je een kaartje!quote:Op zondag 26 mei 2013 11:43 schreef Mascleta het volgende:
De laatste tijd heb ik mijn wielrennen al vervangen door hardlopen. Een paar vrienden vroeg me mee voor wielrenweekendje in Limburg, maar nu ben ik dus volledig klaar met dat wielrennen. Vanaf nu (lees: als Mascleta weer beter is) wordt het voor de volle 100% hardlopen
omdat ik net een week ziek geweest benquote:Op zondag 26 mei 2013 11:58 schreef MvN_Rdam het volgende:
[..]
Wat is er mis met 'nu' en 'zeker'? Ik zie alleen maar toekomstplannen bij jou. En dan komt er alsnog niets van.
bvo'tje?quote:
Nee gewoon Spa rood, verstandig wezen.quote:
Netjes!quote:Op zondag 26 mei 2013 13:00 schreef YUR het volgende:
Zo...schoonvader naar een nieuw PR geholpen. 2uur8
Wat leuk, waarom krijgen jullie dat op het werk?quote:Op zondag 26 mei 2013 12:45 schreef Gogo83 het volgende:
Zo, lekker rondje gelopen weer! Voor het eerst sinds meer dan een week weer, was fijn! Voor het eerst samen met mossel een rondje gelopen, gaan we vast vaker doen!
Ik heb morgen trouwens een hardloopclinic op het werk, ben er heel benieuwd naar!
Paintballgunquote:Op zondag 26 mei 2013 13:24 schreef slacker_nl het volgende:
Straks even gluren bij de Colorrun in Damsco. Tis bij mij om de hoek en er lopen enkele bekenden. Denk dat ik een pot latexverf meeneem
Dat is ook mijn streeftijd zondag, dus kun je mij ook komen hazen?quote:Op zondag 26 mei 2013 13:00 schreef YUR het volgende:
Zo...schoonvader naar een nieuw PR geholpen. 2uur8
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |