Ideaal zo'n moederdag. (toch?quote:
Wat is er mis met 'nu' en 'zeker'? Ik zie alleen maar toekomstplannen bij jou. En dan komt er alsnog niets van.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:03 schreef sararaats het volgende:
[..]
Jeetje beterschap
Wat mezelf betreft: morgen de beuk erin en misschien lopen in de Kalmthoutse Heide (probeer de ondergrond te variëren)
Jeempie. Wat heftig zeg... ik wens je heel veel sterkte!! Dit wens je echt niemand toe, zeker niet als je gewoon lekker aan het fietsen bent... Als je je adres pm't (thuis of zh) krijg je een kaartje!quote:Op zondag 26 mei 2013 11:43 schreef Mascleta het volgende:
Dank voor alle beterschapswensen.
Ik voel me op moment beroerd, kan niet eten en heel erg moeilijk drinken. Hoop dat snel weer gaat lukken want ik heb geen zin om aan een infuus te gaan liggen.
De laatste tijd heb ik mijn wielrennen al vervangen door hardlopen. Een paar vrienden vroeg me mee voor wielrenweekendje in Limburg, maar nu ben ik dus volledig klaar met dat wielrennen. Vanaf nu (lees: als Mascleta weer beter is) wordt het voor de volle 100% hardlopen
omdat ik net een week ziek geweest benquote:Op zondag 26 mei 2013 11:58 schreef MvN_Rdam het volgende:
[..]
Wat is er mis met 'nu' en 'zeker'? Ik zie alleen maar toekomstplannen bij jou. En dan komt er alsnog niets van.
bvo'tje?quote:
Nee gewoon Spa rood, verstandig wezen.quote:
Netjes!quote:Op zondag 26 mei 2013 13:00 schreef YUR het volgende:
Zo...schoonvader naar een nieuw PR geholpen. 2uur8
Wat leuk, waarom krijgen jullie dat op het werk?quote:Op zondag 26 mei 2013 12:45 schreef Gogo83 het volgende:
Zo, lekker rondje gelopen weer! Voor het eerst sinds meer dan een week weer, was fijn! Voor het eerst samen met mossel een rondje gelopen, gaan we vast vaker doen!
Ik heb morgen trouwens een hardloopclinic op het werk, ben er heel benieuwd naar!
Paintballgunquote:Op zondag 26 mei 2013 13:24 schreef slacker_nl het volgende:
Straks even gluren bij de Colorrun in Damsco. Tis bij mij om de hoek en er lopen enkele bekenden. Denk dat ik een pot latexverf meeneem
Dat is ook mijn streeftijd zondag, dus kun je mij ook komen hazen?quote:Op zondag 26 mei 2013 13:00 schreef YUR het volgende:
Zo...schoonvader naar een nieuw PR geholpen. 2uur8
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |