quote:Op zondag 26 mei 2013 10:03 schreef Mascleta het volgende:
Helaas voor mij de komende tijd geen hardlopen.
Gisteren ben ik tijdens een ronde wielrennen in Limburg te val gekomen in een afdaling, ben met het hoofd op het asfalt geklapt, buiten bewustzijn geraakt en kwam eigenlijk weer bij toen er een ambulance en hoop mensen om mij heen stonden. Ik ben naar het ziekenhuis in Heerlen gebracht met de ambulance en daar hebben ze me behandeld.
resultaat. veel schaafwonden. groot stuk huid op gezicht volledig verdwenen, hersenschudding, 8 hechtingen (2x4) in mijn gezicht. Gelukkig wel thuis nu, maar ik zie er uit als een monster.
Mijn wielrenfietsen en alle daar om heen gaan als ik genezen ben gelijk op marktplaats.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's van mijn gezicht
PAS OP! HET ZIJN SMERIGE BEELDEN!Jeetje beterschapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat mezelf betreft: morgen de beuk erin en misschien lopen in de Kalmthoutse Heide (probeer de ondergrond te variėren)Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
twee woorden..... morgen en misschien,klinkt niet echt hoopvolquote:Op zondag 26 mei 2013 11:03 schreef sararaats het volgende:
[..]
Jeetje beterschap
Wat mezelf betreft: morgen de beuk erin en misschien lopen in de Kalmthoutse Heide (probeer de ondergrond te variėren)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |