Wat RD zegt.quote:Op zondag 26 mei 2013 09:02 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
Succes iedereen! Hopelijk kan ik ook ooit aan zoiets meedoenMaar dat zal nog wel even duren.

quote:Op zondag 26 mei 2013 09:11 schreef Tyler-Girl het volgende:
Maar volgens buienradar blijft het droog![]()

Ooh leuk!! Ik ben heel benieuwd naar jouw verhaal!! Post je vanavond nog even?quote:Op zondag 26 mei 2013 09:15 schreef Manual het volgende:
Volgens mij kan dit topic net zo goed dicht vandaag. Iedereen is ergens aan het rennen![]()
Voor mij de Colorrun in Amsterdam. Zal mij benieuwenIedereen succes vandaag!

Dan is het maar goed dat het droog blijft.quote:Op zondag 26 mei 2013 09:15 schreef Manual het volgende:
Volgens mij kan dit topic net zo goed dicht vandaag. Iedereen is ergens aan het rennen![]()
Voor mij de Colorrun in Amsterdam. Zal mij benieuwenIedereen succes vandaag!

Ik hoop dat-ie z'n/haar camera goed afdektquote:

Ik geloof dat 26 mei een populaire datum is voor wedstrijden, al had iedereen vast gedacht dat het dan beter weer was geweestquote:Op zondag 26 mei 2013 09:30 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik vind het zo leuk dat (bijna) iedereen hier vandaag moet rennen. Energiek!!

Pfoe, dat hoop ik ook. Laatst nog een artikel gelezen waarin een fotograaf een soortgelijk evenement had bezocht. Kon z`n lens bijna weggooien. De hele lens moest uit elkaar en onderdeeltje voor onderdeeltje schoongemaakt worden.. Nee bedankt, ik zou het er dan maar niet op wagen.quote:Op zondag 26 mei 2013 09:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik hoop dat-ie z'n/haar camera goed afdekt

Idd. Dat redt je niet met een boterhamzakjequote:Op zondag 26 mei 2013 09:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik hoop dat-ie z'n/haar camera goed afdekt

Het is droog, niet te warm, perfect wat mij betreft.quote:Op zondag 26 mei 2013 09:31 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik geloof dat 26 mei een populaire datum is voor wedstrijden, al had iedereen vast gedacht dat het dan beter weer was geweest

Ik lees dat je alleen het terrein op mag als je een startbewijs hebt. De echte actie zal denk ik toch niet te fotograferen zijn. Meer foto's van na de run. Net5 gaat het ook op TV uitzenden. Weet alleen niet wanneer.quote:Op zondag 26 mei 2013 09:32 schreef Levitas het volgende:
[..]
Pfoe, dat hoop ik ook. Laatst nog een artikel gelezen waarin een fotograaf een soortgelijk evenement had bezocht. Kon z`n lens bijna weggooien. De hele lens moest uit elkaar en onderdeeltje voor onderdeeltje schoongemaakt worden.. Nee bedankt, ik zou het er dan maar niet op wagen.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |