SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit doen we de mei-planking-challenge. Doe je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
[ Bericht 0% gewijzigd door Sheriam op 26-05-2013 04:19:47 ]![]()
Perikelen, fantastisch woord
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
En hier verder, hopelijk klopt 'ie, heb altijd zorgvuldig vermeden TS te zijnNou ja, eens moet de eerste keer zijn. Wel ironisch trouwens dat ik m'n telefoon in de wasbak kukel net terwijl er hier in het draadje wordt gepost over hoe je 'm droog kan houden -dat had ik nog niet eens gelezen gisteren! :p
![]()
Ja, een enkelbandje, gewoon een klitteband dingetje wat ik heel toevallig een paar dagen voor mijn eerste wedstrijd in de trein vond. Zit wel okay, maar vind die aan het startbewijs handiger.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Of anders gezegd: wat doe je met je chip?![]()
nog maar even serieus antwoorden, ik zou, om te wennen, 7.5km omhoog rennen en dan ook weer hardlopend naar beneden,quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:49 schreef Onama het volgende:
Damn, ben erg aan het twijfelen. Morgen staat 13.5km op het programma en ik kan of een "berg" (536m) op gaan lopen en dan omlaag wandelen, waardoor ik dus mezelf 26 kilometer verplaats, waarvan het bergopstuk "hardlopend". Of ik pak gewoon 13km redelijk vlakke weg.
Vanuit mijn slaapkamerraam zie ik de top en het smeekt er gewoon om om beklommen te worden, maar ben bang dat het toch iets teveel van het goede is...
Zo train je up-hill en down-hill running tijdens de zelfde training.
En maak je niet teveel zorgen over het terrein, als het niet een al te technische track is dan zal je jezelf vanzelf aanpassen aan de ondergrond'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Je hebt groot gelijk. Gister nog aan het klagen dat down-hill zo slecht ging, dan is het natuurlijk onzin om mijn hele afstand voor morgen up-hill te doen. Als ik zo op afstandmeten kijk ga ik gewoon tot halverwege de berg over de trails, dus lekker stijl omhoog, en dan over de normale weg omlaag, die is wat minder stijl. En dan goed focussen op de tips die ik van jou gekregen heb.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nog maar even serieus antwoorden, ik zou, om te wennen, 7.5km omhoog rennen en dan ook weer hardlopend naar beneden,
Zo train je up-hill en down-hill running tijdens de zelfde training.
En maak je niet teveel zorgen over het terrein, als het niet een al te technische track is dan zal je jezelf vanzelf aanpassen aan de ondergrond
Zal ik op de lange termijn meer aan hebben dan de hele afstand omhoog hardlopen en dan omlaag wandelen. Mijn trainingschema gaat snel genoeg naar HM afstanden en meer, kan ik dan inderdaad lopend naar de top en weer naar beneden.The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
en vergeet niet...in de trail wereld is het absoluut geen schande (en soms zelfs een must) om op steile stukken even te lopen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Balen van je telefoon!! Maar we houden onze ogen naar je openquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:03 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Ja, een enkelbandje, gewoon een klitteband dingetje wat ik heel toevallig een paar dagen voor mijn eerste wedstrijd in de trein vond. Zit wel okay, maar vind die aan het startbewijs handiger.succes morgen!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Veel plezier!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:22 schreef YUR het volgende:
Zo...vroeg op bed, om 6 uur gaat de wekker. Start is al om 8 uur
En natuurlijk hetzelfde voor de Marikenloop, Vestingloop en Leiden Marathon- lopers!![]()
![]()
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
succes, maar van waar zo'n vroege start?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:22 schreef YUR het volgende:
Zo...vroeg op bed, om 6 uur gaat de wekker. Start is al om 8 uur'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
13 Juli - [ url=http://www.runclontarf.com/home.php]Clontarf Half Marathon (Dublin)[/url]
• Onama - HM
Foutje in de wie loopt waar. Of de spatie, of de haakjes () gok ikJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hier vanwege het bar en boze weer rondje drastisch ingekort.
Had 20km in gedachte maar met 5 graden,windkracht 8 en stortbuien leek het me niet verstandig om de Lange route te kiezen.,dit zou betekenen dat ik 10km zou lopen met een hele grote kans niemand tegen te komen.
dus,safety first en de shortcut maar gekozen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
inderdaad,het lijkt wel of half het topic naar een evenement gaat vandaag.quote:Op zondag 26 mei 2013 01:57 schreef bloodymary1 het volgende:
Veel succes morgen voor alle evenementenlopers! En dat zijn er nogal veel geloof ik.
en natuurlijk een extra schepje succes voor Bonobo
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 26-05-2013 06:36:47 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ook nog wakker ja?quote:Op zondag 26 mei 2013 06:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad,het lijkt wel of half het topic naar een evenement gaat vandaag.
en natuurlijk een extra schepje succes voor BonoboChildren of the night. What music they make.![]()
Ja hoor,5 uur 's middags op dit moment
Hier bijna 7u 's ochtendsquote:Op zondag 26 mei 2013 06:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ja hoor,5 uur 's middags op dit moment
Heb momenteel teveel bier op om nog fatsoenlijk te lopen
Children of the night. What music they make.![]()
Zo staat het op het programmaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
succes, maar van waar zo'n vroege start?
F means you're fucked![]()
Zet m op!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Slecht geslapen.![]()
Half 2 pas de start. Heel veel zin in, ik ga proberen niet op de tijd te letten, zoveel factoren die ik niet in de hand heb, wordt vast een goeie dag!
Veel plezier allemaal!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Alle evenementlopers vandaag, succes gewenst! Go Bonobo!
Ik ga zelf naar een evenement toe lopen, een jeugdbeachvolley toernooi. Hardlopen als transportmiddel, zeg maar. Daar ga ik de boel helpen opbouwen en dan in de loop van de ochtend loop ik weer naar huis. Bij elkaar 2x10km op 1 ochtend.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Alle lopers succes vandaag!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Succes allemaal, met name Bonobo. We staan straks samen in het startvak, maar ik zal je niet herkennen.
Life is what you make it.![]()
Bonobo11 heel veel succes met de Marathon!!
En de rest natuurlijk ook!quote:quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Officiele uitslag:
http://www.racetimer.se/n(...)imer_eu&race_id=1156
Enne... een bijna Zeddie![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Leuke foto's! Je ziet goed dat jullie er plezier in hebben!
[ Bericht 1% gewijzigd door streamnl op 26-05-2013 08:11:38 ]![]()
Levitas Veel succes!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Leuke foto's inderdaad! Die had ik even gemist, jullie zien er goed fit uit!quote:Op zondag 26 mei 2013 08:05 schreef streamnl het volgende:
Bonobo11 heel veel succes met de Marathon!!
[..]
[..]![]()
![]()
Leuke foto's! Je ziet goed dat jullie er plezier in hebben!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Zo, poging 2 om zelf een sportdrank te maken is veel beter gelukt.
Ik kwam de dag erna erachter dat ik niet helemaal wakker was de vorige keer.
Er staat bij de hoeveelheid zout THEElepel en geen EETlepel.![]()
![]()
Nu is ie goed te drinken.![]()
het leven is vol leermomentjesquote:Op zondag 26 mei 2013 08:13 schreef streamnl het volgende:
![]()
Nu is ie goed te drinken.
quote:Op zondag 26 mei 2013 08:13 schreef streamnl het volgende:
![]()
Nu is ie goed te drinken.Dat scheelt wel wat ja.
Voor mij is het nog even afwachten of m'n kuiten in de loop van de dag wat minder stijf zijn wil ik gaan lopen. Anders toch echt maar een dagje extra rust.![]()
Dat is niet erg, zo lang we er ook daadwerkelijk van lerenquote:
Ik had je verslag gelezen, jij bent nu ook wijzer gewordenquote:Op zondag 26 mei 2013 08:32 schreef hatsaflats het volgende:
Dat scheelt wel wat ja.
Voor mij is het nog even afwachten of m'n kuiten in de loop van de dag wat minder stijf zijn wil ik gaan lopen. Anders toch echt maar een dagje extra rust.
Dan kom je naar Den Bosch en ga je aanmoedigen en bier drinken![]()
![]()
Vandaag studie/krant/gamen en eventueel nog een stukje hobbelen.quote:Op zondag 26 mei 2013 08:33 schreef streamnl het volgende:
[..]
Dat is niet erg, zo lang we er ook daadwerkelijk van leren
Ik had je verslag gelezen, jij bent nu ook wijzer geworden
[..]
Dan kom je naar Den Bosch en ga je aanmoedigen en bier drinken![]()
quote:Op zondag 26 mei 2013 08:37 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Vandaag studie/krant/gamen en eventueel nog een stukje hobbelen.![]()
Daar wil ik vandaag even niet aan denken. Volgend jaar begin ik eerder met mijn eindproducten/verslagen/gesprekken/presentaties![]()
![]()
go and get them tiger!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Gelukkig maarquote:
Volgens mij hebben de lopers van vandaag best aardig weer. Niet te warm in ieder geval. Vorig jaar was het rond deze tijd 20 graden met zonnetje.![]()
quote:Op zondag 26 mei 2013 08:56 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik ben er klaar voor!!!Heel veel succes!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben erg benieuwd naar jouw ervaring.![]()
in jezelf geloven maakt alles mogelijk! Er lopen hier in dit topic genoeg voorbeelden rond!quote:Op zondag 26 mei 2013 09:02 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
Succes iedereen! Hopelijk kan ik ook ooit aan zoiets meedoenMaar dat zal nog wel even duren.
Wat RD zegt.quote:Op zondag 26 mei 2013 09:02 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
Succes iedereen! Hopelijk kan ik ook ooit aan zoiets meedoenMaar dat zal nog wel even duren.
Dat komt vanzelf.![]()
Pfff...ik ben dr niet klaar voor....ik zit wel klaar, maar wil terug mijn bed in. Wat een brakke nacht was dat! En ben ik blijkbaar ook nog tevroeg opgestaan en moet ik nog 3kwartier de tijd doden....
Maar volgens buienradar blijft het droog![]()
Succes iedereen vandaag!![]()
Volgens mij kan dit topic net zo goed dicht vandaag. Iedereen is ergens aan het rennen![]()
Voor mij de Colorrun in Amsterdam. Zal mij benieuwenIedereen succes vandaag!
![]()
quote:Op zondag 26 mei 2013 09:11 schreef Tyler-Girl het volgende:
Maar volgens buienradar blijft het droog![]()
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ooh leuk!! Ik ben heel benieuwd naar jouw verhaal!! Post je vanavond nog even?quote:Op zondag 26 mei 2013 09:15 schreef Manual het volgende:
Volgens mij kan dit topic net zo goed dicht vandaag. Iedereen is ergens aan het rennen![]()
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dan is het maar goed dat het droog blijft.quote:Op zondag 26 mei 2013 09:15 schreef Manual het volgende:
Veel plezier ermee.
En dat je net zo kleurrijk mag worden als Gupp's usericon![]()
![]()
Er gaat iemand mee voor de foto's en ik zal vanavond laten weten hoe het was![]()
Het is eigenlijk ideaal hardloopweer! Dat het droog is is zeker voor de Colorrun wel perfect.![]()
Ik hoop dat-ie z'n/haar camera goed afdektquote:
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik vind het zo leuk dat (bijna) iedereen hier vandaag moet rennen. Energiek!!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik geloof dat 26 mei een populaire datum is voor wedstrijden, al had iedereen vast gedacht dat het dan beter weer was geweestquote:Op zondag 26 mei 2013 09:30 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik vind het zo leuk dat (bijna) iedereen hier vandaag moet rennen. Energiek!!
Niet rennen vandaag, rustdag! Morgen weer een eindje hier in Doetinchem misschien, voor we weer teruggaan naar t VK. En anders dinsdag en woensdag rennen (kort +langer)
Succes en veel plezier allemaal!Ja doei.![]()
Pfoe, dat hoop ik ook. Laatst nog een artikel gelezen waarin een fotograaf een soortgelijk evenement had bezocht. Kon z`n lens bijna weggooien. De hele lens moest uit elkaar en onderdeeltje voor onderdeeltje schoongemaakt worden.. Nee bedankt, ik zou het er dan maar niet op wagen.quote:Op zondag 26 mei 2013 09:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik hoop dat-ie z'n/haar camera goed afdekt![]()
Idd. Dat redt je niet met een boterhamzakjequote:Op zondag 26 mei 2013 09:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik hoop dat-ie z'n/haar camera goed afdekt![]()
![]()
![]()
Het is droog, niet te warm, perfect wat mij betreft.quote:Op zondag 26 mei 2013 09:31 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik geloof dat 26 mei een populaire datum is voor wedstrijden, al had iedereen vast gedacht dat het dan beter weer was geweest
En na de finish mag de zon doorbreken en 15 graden warmer worden, lekkerder voor het feestje!
dan moet je die ene telefoon hebben uit die reclame.....die kan schijnbaar tegen die verf en tegen water![]()
![]()
Ik lees dat je alleen het terrein op mag als je een startbewijs hebt. De echte actie zal denk ik toch niet te fotograferen zijn. Meer foto's van na de run. Net5 gaat het ook op TV uitzenden. Weet alleen niet wanneer.quote:Op zondag 26 mei 2013 09:32 schreef Levitas het volgende:
[..]
Pfoe, dat hoop ik ook. Laatst nog een artikel gelezen waarin een fotograaf een soortgelijk evenement had bezocht. Kon z`n lens bijna weggooien. De hele lens moest uit elkaar en onderdeeltje voor onderdeeltje schoongemaakt worden.. Nee bedankt, ik zou het er dan maar niet op wagen.![]()
Succes vandaag Bonobo!
En alle andere lopers ook uiteraard!Ik kijk nu pas goed naar de OP, het zijn er echt superveel vandaag!
***![]()
Veel succes, lopers!To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.![]()
Ik overweeg een extra paar schoenen te kopen. Voor de afwisseling. Vakantie- en belastinggeld jeweetz
Zij er meer die op meerdere paren lopen en is dat blessuretechnisch verantwoord?![]()
Helaas voor mij de komende tijd geen hardlopen.
Gisteren ben ik tijdens een ronde wielrennen in Limburg te val gekomen in een afdaling, ben met het hoofd op het asfalt geklapt, buiten bewustzijn geraakt en kwam eigenlijk weer bij toen er een ambulance en hoop mensen om mij heen stonden. Ik ben naar het ziekenhuis in Heerlen gebracht met de ambulance en daar hebben ze me behandeld.
resultaat. veel schaafwonden. groot stuk huid op gezicht volledig verdwenen, hersenschudding, 8 hechtingen (2x4) in mijn gezicht. Gelukkig wel thuis nu, maar ik zie er uit als een monster.
Mijn wielrenfietsen en alle daar om heen gaan als ik genezen ben gelijk op marktplaats.
Foto's van mijn gezicht
PAS OP! HET ZIJN SMERIGE BEELDEN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Jeetje, wat een ellendeHeel veel beterschap gewenst, Mascleta
Zit op de bank het boek "calling then home" te lezen,over de geschiedenis van de Kepler Challenge, en dat maakt me niet vrolijk, lees net dat de 2012 editie via de online inschrijving binnen 7 minuten vol was
Jezus Mascleta!Auw! Hopelijk hou je er niet al te veel littekens aan over.
En een dikke hersenschudding gok ik? Daar kan je ook nog wel een goede tijd zoet mee zijn helaas...***![]()
Oops,over mascleta's post heen gelezen (zit mobiel en dat werkt niet altijd even goed) maar verdomme wat een klap moet dat geweest zijn!
heel veel beterschap toegewenst!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ouch, beterschap Mascieta! Hopelijk ben je snel weer op de been.. op zich genezen hoofd/gezicht wonden wel snel, omdat daar veel doorbloeding is, maar het ziet er op het moment altijd wel heel naar uit. En een hersenschudding, owie...
Alle lopers vandaag veel plezier, vooral Bonobo, marathon, respect! Ik ga zelf ook zo weg dus tot vanavond iedereen!![]()
Oh My God!! M.!! Wat een smak.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Sterkte en beterschap Mascleta!!
Iedereen die vandaag iets leuks loopt, veel succes!!!
Ik ga zo ook weer een rondje.![]()
![]()
Mascleta, sterkte. Dat is volgens mij een klapper geweest. Dat het maar snel mag helen.
Alle wedstrijdlopers vandaag, zet hem op. hier af en toe al een beetje zon.
Zelf ga ik zo 50 mins cruisen in mijn rustweek![]()
![]()
Alle lopers succes! Bonobo vooral! En Mascleta veel beterschap, ziet er pijnvol uit.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ai Mascleta... Ziet er heel ernstig uitBeterschap!
Lopers allemaal succes vandaag en veel plezier!!
Ik ga gewoon maar weer even werken.. ik heb dinsdag pas weekend
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
quote:Op zondag 26 mei 2013 10:03 schreef Mascleta het volgende:
Helaas voor mij de komende tijd geen hardlopen.
Gisteren ben ik tijdens een ronde wielrennen in Limburg te val gekomen in een afdaling, ben met het hoofd op het asfalt geklapt, buiten bewustzijn geraakt en kwam eigenlijk weer bij toen er een ambulance en hoop mensen om mij heen stonden. Ik ben naar het ziekenhuis in Heerlen gebracht met de ambulance en daar hebben ze me behandeld.
resultaat. veel schaafwonden. groot stuk huid op gezicht volledig verdwenen, hersenschudding, 8 hechtingen (2x4) in mijn gezicht. Gelukkig wel thuis nu, maar ik zie er uit als een monster.
Mijn wielrenfietsen en alle daar om heen gaan als ik genezen ben gelijk op marktplaats.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's van mijn gezicht
PAS OP! HET ZIJN SMERIGE BEELDEN!Jeetje beterschapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat mezelf betreft: morgen de beuk erin en misschien lopen in de Kalmthoutse Heide (probeer de ondergrond te variėren)Werewolf![]()
twee woorden..... morgen en misschien,klinkt niet echt hoopvolquote:Op zondag 26 mei 2013 11:03 schreef sararaats het volgende:
[..]
Jeetje beterschap
Wat mezelf betreft: morgen de beuk erin en misschien lopen in de Kalmthoutse Heide (probeer de ondergrond te variėren)'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: