SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit doen we de mei-planking-challenge. Doe je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 24-05-2013 23:40:04 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
To trail!
Ik loop op mijn Bikila's trouwens ook wel erg fijn door het bos, maar als het iets natter en modderiger wordt merk je toch echt wel dat je snel gaat glijden. Ook een beetje snel door de bocht kan ervoor zorgen dat je niet meer helemaal stabiel loopt. Vooral daarom ook gekozen voor trailschoenen nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat je op afdalingen en klimmen er ook wel veel profijt van kunt hebben trouwens, al heb ik dat hier niet in de buurt. Maar aangezien ik wat leuke trails in de planning heb staan is dat wel handig.
![]()
Ik heb vorige week pasta met konijn gegeten. Die was heel lief voor mijn smaakpapillen en maag!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:20 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Do you think that's air you're breathing? hmm....![]()
En nee, geen konijn eten!Konijntjes zijn lief!
Nu net dürüm döner op. Ook lekker, maar niet gezond
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
ready, stready.... cross!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Is het al morgenochtend?
Ik wil rennen
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Bloody Mary, misschien heb ik jou wel gezien vandaag, ik was daar vanmiddag om m'n tubes op te halen en zooltjes voor in m'n schoenen. Heb jij toevallig de HM van Eindhoven gelopen?![]()
Ik heb ook zin om morgen te rennen! Met mijn nieuwe schoenen! Wel zonde, ze zijn zo mooi en dan komt er meteen modder op.... Maar ja dat is alleen de eerste keer.![]()
Haha, nee, zover ben ik nog lang niet. Op 1/3 zit ik ongeveer. Maar het had wel gekund dus. Toen ik er was is er maar 1 keer een andere mevrouw binnen gekomen en die was nog stukken ouder dan ik, dus dat was jij zeker niet. Woon jij in Eindhoven?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:41 schreef Nirak het volgende:
Bloody Mary, misschien heb ik jou wel gezien vandaag, ik was daar vanmiddag om m'n tubes op te halen en zooltjes voor in m'n schoenen. Heb jij toevallig de HM van Eindhoven gelopen?![]()
Zo na mijn dipje sinds moederdag (telkens ziekig voelen en keiharde klieren in mijn keel) weer officieel up and running. Woensdag een rustig rondje met geblesseerde huisgenoot meegerend. En vanavond de zon eruit gerend! Plus een mijlpaal: 5km (en 200m?) zonder te wandelen!!![]()
http://www.runtastic.com/(...)portsessies/75325714 (eerste 400m gebruikt om warm te hobbelen en nog te wandelen)![]()
To trail!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
Onama, kijk hier eens naar
http://triathlon.competit(...)-downhill-fast_54031
duidelijke en simple tipsHartelijk bedankt, heel bruikbare tips inderdaad. Met name het hete kolen stukje (zo kort mogelijk contact houden) en het cirkelen ipv voeten naar voren gooien moet ik echt gaan uitproberen, want dat doe ik nu helemaal niet.
Riep altijd dat ik nooit last heb van pijntjes, maar damn nu ik echt langere stukjes bergaf loop moet ik die woorden toch terug trekken. Moet dus echt even op techniek gaan letten. Bergop gaat dan wel weer heerlijk.
Hou morgen lekker je rust en loop zondag op je oude schoenen een dik PR. Heb het je afgelopen zondag ook al gezegd, jij kunt makkelijk onder de 55min lopen. We hadden een mooi tempo afgelopen zondag, maar je kon de hele tijd praten. Als je nou morgen op nieuwe schoenen gaat lopen zul je merken dat je voeten er toch even aan moeten wennen en er misschien wat pijntjes opspelen, al is het maar 15min.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:48 schreef Levitas het volgende:
Ik wil a.s zondag eigenlijk zó graag op m`n nieuwe schoenen lopen, maar ik denk ook weer dat het niet zo`n super idee is, want inlopen enzo.
Misschien morgen ff een héél kort en rustig rondje (15 minuten) lopen dan maar, ik wil gewoon een stukje op m`n nieuwe schoenen lopenAls ik je verhaal zo hoor is de Mizuno Wave Inspire serie misschien iets voor jou. Anti-pronatie, heel breed en goed ondersteunend. Heb ze zelf en herken je verhaal wel een beetje van brede voeten en schoenen die te lang gekocht worden. Maargoed, erg lastig bepalen of die schoenen goed werken voor jou ook. (Al zijn de reviews over de schoen wel heel lovend, altijd leuk als je iets koopt en dan later erachter komt dat de meeste mensen er heel tevreden over zijn).quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:03 schreef LadyOracle het volgende:
Als iemand nog een goede suggestie heeft voor een schoen die mogelijk wel zou passen en lijkt op Saucony Stabil CS2 hoor ik het graag trouwens. Eigenlijk zou ik gewoon die willen, maar dan kan ik maar op 1 voet hinken en dat schiet oo niet op.The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
Nou, ik ben al 32 hoorquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:42 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, nee, zover ben ik nog lang niet. Op 1/3 zit ik ongeveer. Maar het had wel gekund dus. Toen ik er was is er maar 1 keer een andere mevrouw binnen gekomen en die was nog stukken ouder dan ik, dus dat was jij zeker niet. Woon jij in Eindhoven?En door m'n overgewicht lijk ik ouder helaas
![]()
Maar ik woon in Eindhoven idd![]()
![]()
Daarom, die vrouw was dus nog ouder dan ik. Gezellig Eindhovenaren! Ik woon nu aan de rand van de Groote Peel, maar geboren en getogen in Eindhoven en dat krijg je er dan toch niet meer uit.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:47 schreef Nirak het volgende:
[..]
Nou, ik ben al 32 hoorEn door m'n overgewicht lijk ik ouder helaas
![]()
Maar ik woon in Eindhoven idd![]()
Thanks, in ieder geval weer iets wat ik zou kunnen proberen. :-)quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:45 schreef Onama het volgende:
To trail!
[..]Hartelijk bedankt, heel bruikbare tips inderdaad. Met name het hete kolen stukje (zo kort mogelijk contact houden) en het cirkelen ipv voeten naar voren gooien moet ik echt gaan uitproberen, want dat doe ik nu helemaal niet.
Riep altijd dat ik nooit last heb van pijntjes, maar damn nu ik echt langere stukjes bergaf loop moet ik die woorden toch terug trekken. Moet dus echt even op techniek gaan letten. Bergop gaat dan wel weer heerlijk.
[..]
Hou morgen lekker je rust en loop zondag op je oude schoenen een dik PR. Heb het je afgelopen zondag ook al gezegd, jij kunt makkelijk onder de 55min lopen. We hadden een mooi tempo afgelopen zondag, maar je kon de hele tijd praten. Als je nou morgen op nieuwe schoenen gaat lopen zul je merken dat je voeten er toch even aan moeten wennen en er misschien wat pijntjes opspelen, al is het maar 15min.
[..]
Als ik je verhaal zo hoor is de Mizuno Wave Inspire serie misschien iets voor jou. Anti-pronatie, heel breed en goed ondersteunend. Heb ze zelf en herken je verhaal wel een beetje van brede voeten en schoenen die te lang gekocht worden. Maargoed, erg lastig bepalen of die schoenen goed werken voor jou ook. (Al zijn de reviews over de schoen wel heel lovend, altijd leuk als je iets koopt en dan later erachter komt dat de meeste mensen er heel tevreden over zijn).“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle![]()
hier welquote:![]()
en ik ga zo rennen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
* Nirakquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Daarom, die vrouw was dus nog ouder dan ik. Gezellig Eindhovenaren! Ik woon nu aan de rand van de Groote Peel, maar geboren en getogen in Eindhoven en dat krijg je er dan toch niet meer uit.Eindhoven
![]()
Wat Nirak zegt!quote:
Hier rennen zou mijn dood worden. Of de oorzaak oververmoeidheid wordt of simpelweg struikelen en van de berg flikkeren weet ik nog niet, maar ik zou hem niet overleven![]()
![]()
met deze slimme meid!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:28 schreef Twinky het volgende:
ik ga nu even een flink aantal uur ultraplanken.Trusten allemaal!
![]()
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:32 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
met deze slimme meid!Trusten allemaal!
![]()
![]()
![]()
Nou dat!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Met gewoon daar zijn zou ik al genoegen nemen. Wat ontzettend mooi is dat![]()
***![]()
morgen weer eens kijken of ik de loopschoenen aan kan trekken.
nog steeds in de lappenmand met allerlei vage klachten.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
take it easy Stormpje en veel plezier en succes!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:39 schreef winterstorm666 het volgende:
nog steeds in de lappenmand met allerlei vage klachten.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:28 schreef Twinky het volgende:
ik ga nu even een flink aantal uur ultraplanken.
zondag gaan mijn ouders aan de bak voor de sponsorloop op de mount ventoux.
mijn mamma 22 kilometer hardlopend en mijn pa gaat hem twee keer met de rolskies omhoog.
ben zo beretrots op hun! allebei 65 plus.
http://www.sportvoorlucai(...)tour-mei-23-27-mei-/home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
wooowwww, krasse knarren!!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:09 schreef winterstorm666 het volgende:
mijn mamma 22 kilometer hardlopend en mijn pa gaat hem twee keer met de rolskies omhoog.
http://www.sportvoorlucai(...)tour-mei-23-27-mei-/
Wat ontzettend knap zeg! Deed jou vader ook niet mee met jou in Finland met dat hoe heet het ook weer?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:09 schreef winterstorm666 het volgende:
http://www.sportvoorlucai(...)tour-mei-23-27-mei-/![]()
Aangenaam zullen we dan maar zeggen...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:30 schreef Lauraap_ het volgende:
Whieeee, heeft iemand de Evy training en kan een persoon mij de training misschien mailen?!
The sun in your Eyes
ja klopt hij deed in 1 week twee en een half keer de vasaloppet in zweden. op maandag de hele route maar dan zonder wedstrijddruk. dinsdag met mijn moeder de halve vasaloppet en op zondag de hoofdrace met mij. geweldige conditie en doorzettingsvermogen heeft hij.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:29 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat ontzettend knap zeg! Deed jou vader ook niet mee met jou in Finland met dat hoe heet het ook weer?home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Oh ja Zweden was het. Nou petje af hoor! Zijn ze heel hun leven al zo sportief geweest?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:48 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
ja klopt hij deed in 1 week twee en een half keer de vasaloppet in zweden. op maandag de hele route maar dan zonder wedstrijddruk. dinsdag met mijn moeder de halve vasaloppet en op zondag de hoofdrace met mij. geweldige conditie en doorzettingsvermogen heeft hij.![]()
Goeiemorgen![]()
Straks even werken, en in de (na)middag een klein rondje lopen, en dan zit de eerste week van mijn schema er alweer op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wow, respect!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:48 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
ja klopt hij deed in 1 week twee en een half keer de vasaloppet in zweden. op maandag de hele route maar dan zonder wedstrijddruk. dinsdag met mijn moeder de halve vasaloppet en op zondag de hoofdrace met mij. geweldige conditie en doorzettingsvermogen heeft hij.Dan ben je inderdaad wel erg goed bezig! Lijkt me heerlijk om zulke ouders te hebben, gewoon gezellig met ze gaan sporten in plaats van op de bank te hangen
.
![]()
terug van de eerste cross-country wedstrijd van het seizoen...
lekker gelopen maar ging niet zo als gepland.
Een clubgenoot en ik hadden de zelfde handicap gekregen dus vertrokken we samen.
Ik beschouw mijzelf (gebaseerde op de gezamelijke trainingen) als de snellere loper dus ik dacht, laat ik de eerste ronde er maar even flink het gas er op zetten om een gaatje te slaan en dan deze voorsprong vast houden., maar dit pakte verkeerd uit.
Ik weet niet wat hij voor ontbijt hij had gehad maar hij bleef keurig in mijn kielzog lopen en het lukte me niet om hem af te schudden.
Halverwege de tweede ronde raakte bij mij de tank leeg door het kopwerk tegen een dikke wind in nam hij de kop over...en weg was hij.
te veel gegeven in de eerste 4 kilometer zorgde er voor dat ik het nakijken had....
Ik weet bijna zeker dat als ik wat langzamer gestart was hij het kopwerk evengoed aan mij had over gelaten alleen had ik dan waarschijnlijk meer energie gehad om hem later in de race van mij af te schudden....leermomentje
kortom, nogmaals lekker gelopen maar wel geleerd dat je nooit je tegenstander moet onderschatten
http://www.endomondo.com/workouts/194253888/5355322
[ Bericht 3% gewijzigd door rechtsedirecte op 25-05-2013 07:06:23 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Arquero,Swets en YUR, veel plezier en succes vandaag!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Bijna looptijd
16-18 km waterleidingduinen!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Vanavond eens proberen om weer wat hard te lopen.
Kleine stukjes interval om er weer in te komen.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Rechtse, misschien traint hij heel slim
Ecosia
Met darten doe ik dat met ingooien. 7, 11, 3, 2
Om dan in de wedstrijd keihard 26 te gooien
Ecosia
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:39 schreef winterstorm666 het volgende:
nog steeds in de lappenmand met allerlei vage klachten.![]()
Jou blessure houdt langer aan dan ik had verwacht.
Veel sterke er mee.
Jammer RD.
Maar zoals je zelf al zegt, onderschat nooit je tegenstander.
Jammer dat je er zo moet achter komen.![]()
Zo, 10,5 uur geplanktIk was gisteren echt zo moe, en nu nog steeds wel een beetje.
M'n kuiten voelen nog steeds niet bijzonder prettig, dus ik hoop dat ik het er een beetje uit kan hobbelen strakjes. En zo niet hobbel ik gewoon rustig weer terug en probeer ik het morgen weer.![]()
kun je toch ook normaal vragen? Dat komt hier maar even binnenwalsenquote:
Wow, wat gaaf, winterstorm![]()
Ik heb dinsdag een afspraak bij de fysio voor shockwave therapie. Ben benieuwd of het wat gaat uithalen bij mij...To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.![]()
Het zit zeker in de lucht! Ik heb voor mijn doen ook echt heel lang geslapenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 08:20 schreef hatsaflats het volgende:
Zo, 10,5 uur geplanktIk was gisteren echt zo moe, en nu nog steeds wel een beetje.
M'n kuiten voelen nog steeds niet bijzonder prettig, dus ik hoop dat ik het er een beetje uit kan hobbelen strakjes. En zo niet hobbel ik gewoon rustig weer terug en probeer ik het morgen weer.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
http://rennenmetevy.nl/Files.aspxquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:30 schreef Lauraap_ het volgende:
Whieeee, heeft iemand de Evy training en kan een persoon mij de training misschien mailen?!![]()
Oh jollyquote:Op zaterdag 25 mei 2013 08:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Hier kwam kind 2 om 5:55 vragen of hij al uit bed mocht.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
O, dat is lekker op tijd ja.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 08:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik had denk ik nog wel 2 uur kunnen slapen, maar ik gok dat ik me fitter ga voelen van lopen.![]()
Hier net zo.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 08:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Jammer inderdaad, maar volgende keer beter!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 06:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
Een clubgenoot en ik hadden de zelfde handicap gekregen dus vertrokken we samen.
Ik beschouw mijzelf (gebaseerde op de gezamelijke trainingen) als de snellere loper dus ik dacht, laat ik de eerste ronde er maar even flink het gas er op zetten om een gaatje te slaan en dan deze voorsprong vast houden., maar dit pakte verkeerd uit.
Ik weet niet wat hij voor ontbijt hij had gehad maar hij bleef keurig in mijn kielzog lopen en het lukte me niet om hem af te schudden.
Halverwege de tweede ronde raakte bij mij de tank leeg door het kopwerk tegen een dikke wind in nam hij de kop over...en weg was hij.
te veel gegeven in de eerste 4 kilometer zorgde er voor dat ik het nakijken had....
Ik weet bijna zeker dat als ik wat langzamer gestart was hij het kopwerk evengoed aan mij had over gelaten alleen had ik dan waarschijnlijk meer energie gehad om hem later in de race van mij af te schudden....leermomentje
kortom, nogmaals lekker gelopen maar wel geleerd dat je nooit je tegenstander moet onderschatten
http://www.endomondo.com/workouts/194253888/5355322![]()
Wel lekker gelopen en dat is wat telt!Leermomentjes zijn ook altijd goed, wordt je alleen maar beter van. En leuk dat je de 1e crosswedstrijd weer hebt gehad! Hoe vaak is dat nou?
![]()
Goed punt. Hoewel gemiddeld sneller dan 5:30 min/km over een afstand van 10km me toch best wel afschrikt. Die 15km die wij gemiddeld op 5:45 min/km liepen had tijdens een wedstrijd ongetwijfeld ook sneller geweest. Als ik 15km op m`n beoogde tempo voor zaterdag had kunnen lopen, dan moet een 10km toch geen probleem zijn?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:45 schreef Onama het volgende:
Heb het je afgelopen zondag ook al gezegd, jij kunt makkelijk onder de 55min lopen. We hadden een mooi tempo afgelopen zondag, maar je kon de hele tijd praten.
Heb er = zó veel zin in en ik ga m`n stinkende best doen om onder de 55 minuten te komen. Dat zou een prachtig uitgangspunt zijn om te beginnen met de HM trainingenLijkt me inderdaad verstandig om gewoon op m`n oude schoenen te lopen jaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:45 schreef Onama het volgende:
Hou morgen lekker je rust en loop zondag op je oude schoenen een dik PR.
[..]
Als je nou morgen op nieuwe schoenen gaat lopen zul je merken dat je voeten er toch even aan moeten wennen en er misschien wat pijntjes opspelen, al is het maar 15min.Hier een sms van m`n bazin om 5:01 dat de auto waarmee ik vanmiddag post moet gaan bezorgen klaar stond. Kan dat verdomme niet wat later!?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 08:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Hier kwam kind 2 om 5:55 vragen of hij al uit bed mocht.![]()
Vanwaar de teleurstelling RD? Ben je onderdeel van een competitie ofzo dat je je eigen resultaten vergelijkt met die van tegenstanders? Hoe groot is zo'n wedstrijd uberhaupt (in aantallen).quote:Op zaterdag 25 mei 2013 06:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/194253888/5355322
Vraag het omdat hier altijd wordt geroepen dat je alleen maar tegen je eigen PR's loopt en dat er altijd mensen sneller zullen zijn etc. Vroeg me dan ook beetje af waarom je je zo focust op de tegenstander.The sun in your Eyes
Vanmiddag Gogo van het vliegveld halen!![]()
En dan morgen samen met haar een rondje lopen. Voor het eerst sinds vorige week vrijdag weer lopen, hopelijk gaat het weer beter.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Het lijkt een grote stap, van 5:45 naar 5:30. Maar als jij morgen daar op de parade staat en het sfeertje proeft, het publiek om je heen ziet, dan ga je automatisch sneller lopen. Tussen mijn normale trainingstempo en wedstrijdtempo zit zeker 30 seconden verschil. Publiek is zo oppeppend.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:41 schreef Levitas het volgende:
[..]
Goed punt. Hoewel gemiddeld sneller dan 5:30 min/km over een afstand van 10km me toch best wel afschrikt. Die 15km die wij gemiddeld op 5:45 min/km liepen had tijdens een wedstrijd ongetwijfeld ook sneller geweest. Als ik 15km op m`n beoogde tempo voor zaterdag had kunnen lopen, dan moet een 10km toch geen probleem zijn?
Heb er = zó veel zin in en ik ga m`n stinkende best doen om onder de 55 minuten te komen. Dat zou een prachtig uitgangspunt zijn om te beginnen met de HM trainingen
[..]
Maar je moet er wel zelf in geloven natuurlijk, als jij vanaf de start 5:45 gaat lopen omdat je dat al eens op de 15 hebt gedaan (wat naar mijn mening sowieso niet te vergelijken is, die laatste 5 maakt een groot verschil) dan kom je niet onder de 55.
Na ons loopje hoorde ik je nog zeggen "oh dat viel mee", alsje voor snelheid wil gaan morgen moet dat worden "Ik ben gesloopt, maar heb het wel gedaan".
Maargoed ik bemoei me teveel met jouw wedstrijd, het is natuurlijk jouw feestje en je moet doen waar je je prettig bij voelt. Maar ik heb gewoon het idee dat jij veel meer in je mars hebt dan je zelf doorhebt.The sun in your Eyes
Thanks! De 10k is net gestart, die sla ik sowieso over. Vanmorgen een testloopje gedaan om te zien of ik morgen de HM ga starten. Op laag tempo moet dat wel gaan lukken, dus waarschijnlijk loop ik die morgen lekker met de familie mee
F means you're fucked![]()
Zeker weten! En hier is het lekker droog, ik hoop daar ook.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:57 schreef mosselmossel het volgende:
Arquero, Swets en Yur, veel plezier vandaag!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Dat is goed voor de spiertjesquote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:07 schreef YUR het volgende:
Hier zitten we al 2 dagen onder een strakblauwe lucht in de zon
Succes morgen. En veel plezier!
Arquero en Swets ook heel veel plezier en succes vandaag![]()
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 06:00 schreef Miezziej het volgende:
Goeiemorgen![]()
Straks even werken, en in de (na)middag een klein rondje lopen, en dan zit de eerste week van mijn schema er alweer op!Goed bezig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gefeliciteerd met de toets!
![]()
Arquero, YUR en Swetsenegger: heel veel succes vandaag!![]()
Ik ga eind van de middag ook weer met Evy het bos in, les 11 alweer. Nu wat langzamer en zonder pijn aan de knieën hoop ik.![]()
![]()
toen lag ik net 2,5 uur in bedquote:Op zaterdag 25 mei 2013 08:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Hier kwam kind 2 om 5:55 vragen of hij al uit bed mocht.![]()
Ik wacht straks bij de finish wel dus..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Het zit in de lucht dat uitslapen lees ik... Nu ben ik te laat wakker om even sportief te doen (awww).Er zitten meerdere leermomenten in.. Dat je je eigen race moet lopen en niet moet kijken naar anderen. Dat je misschien niet de vorm van de dag had en de ander wel. Je hebt gegokt en verloren.. Er zijn vast meerdere wedstrijden dus je revange kan zoet zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 06:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
Kun je nagaan, nu is op forum.fok.nz een user zo blij: Ik liep met een clubgenoot mee die normaal veel sneller is, en ik kon z'n tempoversnellingen bijhouden en ik ging er vervolgens gewoon keihard overheen! Who the man, who the man? I AM!!
Ik zou 'm kapotmaken de volgende keer.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zegt degene wiens grootste doel is om Yur in te makenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:48 schreef slacker_nl het volgende:
Het zit in de lucht dat uitslapen lees ik... Nu ben ik te laat wakker om even sportief te doen (awww).
[..]
Er zitten meerdere leermomenten in.. Dat je je eigen race moet lopen en niet moet kijken naar anderen. Dat je misschien niet de vorm van de dag had en de ander wel. Je hebt gegokt en verloren.. Er zijn vast meerdere wedstrijden dus je revange kan zoet zijn.
Kun je nagaan, nu is op forum.fok.nz een user zo blij: Ik liep met een clubgenoot mee die normaal veel sneller is, en ik kon z'n tempoversnellingen bijhouden en ik ging er vervolgens gewoon keihard overheen! Who the man, who the man? I AM!!
Ik zou 'm kapotmaken de volgende keer.
M'n loopje ging wel goed, wel m'n kuiten gevoeld, maar geen echte pijn. De eerste 7km wilden m'n benen wel maar was de rest van m'n lijf het er niet zo mee eens, na 7km stopte m'n lijf met zeuren en begonnen m'n benen en na 12km had ik nog genoeg over voor een paar versnellinkjes. Prima loopje dus wel. En voor het eerst de 90 minuten volgemaaktNu even douchen, wat boodschapjes en de rest van de dag lezen en gamen
![]()
![]()
Pffffffff, 3e keer Evy les 23, met heel ander weer dan donderdag: toen liep ik eerst door de storm, toen door de hagel, toen door de regen en op het laatst in de zon. Nu was het heerlijk loopweer. Ik liep donderdag wel sneller, ik dacht dat mijn dochter na een half jaar Amerika voor het eerst weer op de stoep zou staan... beetje simpel, want een les van 37 minuten duurt 37 minuten, ook als je sneller loopt.![]()
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:01 schreef hatsaflats het volgende:
Zegt degene wiens grootste doel is om Yur in te makenMaar voor dat ik dat doe moet ik jou met gemak achter me kunnen laten...
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat zijn grote plannenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:07 schreef slacker_nl het volgende:
[..]Maar voor dat ik dat doe moet ik jou met gemak achter me kunnen laten...
![]()
Inmiddels al meer gehobbeld?
/lurkmodus aan het strand![]()
Zeau.. Les 18 van Evy zit er weer op. ging zo enorm lekker vaonchtend (is dan ook echt briljant loopweer hier, korte broek en shirt met lange mouwen was ideaal) dat ik maar ben doorgelopen toen ik halverwege de les was. Uiteindelijk ipv iets van 4,5km wat ik normaal in deze les zou doen 8km gelopen.. Ben erg happy, ging zo lekker, heb ook nergens last van en ben niet kapot.
Linkje voor de liefhebbers:
http://www.endomondo.com/workouts/194335985/3009947
Kreeg wel ergens na 5km wat last van "steken" aan de links achter in de borstkas. Meer een soort spierpijn leek het, moeilijk te omschrijven. Na even een paar minuutjes wandelen trok het wel weer weg gelukkig en heb ik normaal door kunnen lopen. Nu ook nergens geen last meer van.![]()
Yur, Swets en Arquero, zet hem op allemaal!Heel veel succes en plezier tijdens het lopen! En blijf heel allemaal
. Jullie moeten gewoon allemaal de ekiden lopen!
![]()
Heb de afgelopen weken veel met jullie mee gelezen. Ik ben een paar maanden geleden begonnen met Evy start to run. Dit is mijn laatste week en morgen hoop ik voor het eerst de 5 km te lopen. Ik zou het geen hardlopen willen noemen want mijn tempo ligt niet zo hoog.... maar heee ik kan gewoon 5 kilometer joggen zonder te wandelen! Dat kon ik een paar maanden geleden nog niet :-)
Inmiddels heb ik het schema 5-10 km op mijn telefoon en heb ik mezelf ook beloond met een garmin forerunner 610. Ik weet het, het is een grote beloning voor iemand die nog maar net 5 km kan lopen maar ja, ik wil/moet/zal gemotiveerd blijven en wil/moet/zal niet opgeven :-)
De 5-10 km zal wel iets langer duren omdat ik in mijn sportieve enthousiasme heb besloten mee te doen aan de Royal Amstel Swim. Dat betekent dat ik eind augustus 2,5 km mag zwemmen maar ook dat ik heeeeel hard daarvoor moet gaan trainen. Dat wordt dus 3x in de week zwemmen en 2x in de week lopen.
Het meelezen heeft me geïnspireerd om telkens maar weer de schoentjes aan te trekken, dus allemaal bedankt daarvoor!![]()
Welkomquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:25 schreef triskellen het volgende:
Heb de afgelopen weken veel met jullie mee gelezen. Ik ben een paar maanden geleden begonnen met Evy start to run. Dit is mijn laatste week en morgen hoop ik voor het eerst de 5 km te lopen. Ik zou het geen hardlopen willen noemen want mijn tempo ligt niet zo hoog.... maar heee ik kan gewoon 5 kilometer joggen zonder te wandelen! Dat kon ik een paar maanden geleden nog niet :-)
Inmiddels heb ik het schema 5-10 km op mijn telefoon en heb ik mezelf ook beloond met een garmin forerunner 610. Ik weet het, het is een grote beloning voor iemand die nog maar net 5 km kan lopen maar ja, ik wil/moet/zal gemotiveerd blijven en wil/moet/zal niet opgeven :-)
De 5-10 km zal wel iets langer duren omdat ik in mijn sportieve enthousiasme heb besloten mee te doen aan de Royal Amstel Swim. Dat betekent dat ik eind augustus 2,5 km mag zwemmen maar ook dat ik heeeeel hard daarvoor moet gaan trainen. Dat wordt dus 3x in de week zwemmen en 2x in de week lopen.
Het meelezen heeft me geïnspireerd om telkens maar weer de schoentjes aan te trekken, dus allemaal bedankt daarvoor!en erg goed bezig al! Mooi cadeautje ook! Daar hebben er hier meer last van
. Ga zo door!
![]()
Ja/nee, heb zes rustdagen in een week.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:11 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat zijn grote plannen![]()
Inmiddels al meer gehobbeld?
/lurkmodus aan het strandIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Welkom!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:25 schreef triskellen het volgende:
Het meelezen heeft me geïnspireerd om telkens maar weer de schoentjes aan te trekken, dus allemaal bedankt daarvoor!Hier ook een Garmin 610 in het vooruitzicht gesteld, hoor.
![]()
![]()
Dat gaat je zeker lukken! Het is echt een prachtig ding. I love gadgets.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:37 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Welkom!Hier ook een Garmin 610 in het vooruitzicht gesteld, hoor.
![]()
Ik kwam net aan bij de nesseloop om arquero en Swets bij de eerste doorkomst te zienals de start echt om 11.00 was kwamen ze netjes op 41 minuten door na 7km
nu ronde 2
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Dat is mijn probleem ook, gadgets...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:43 schreef triskellen het volgende:
[..]
Dat gaat je zeker lukken! Het is echt een prachtig ding. I love gadgets.![]()
![]()
Goedemiddag vanaf het strand in cambodja! Stiekem baal ik nog steeds een beetje dat ik IJsselstein moest laten schieten..maargoed.
Om in vorm te blijven gister wel een half uurtje over het strand gerend hier, was vet! Lekker op blote voeten door de branding, ondergaande zon erbijwel wat stijve kuiten vandaag, dat zand dempt minder dan mijn schoenen
Als ik weer thuis ben maar weer s een wedstrijdje prikken![]()
Hier gaat er helaas twee dagen niet gelopen worden. Straks stap ik op de trein en ga ik een weekendje naar Den Haag. Ik ben zo'n muts dat ik daar niet durf te rijden in mijn autootje en dat parkeren vind ik al helemaal een ramp:-) Nou doe ik er net zolang over en vind ik het ergens ook wel relaxt reizen in de trein, zolang het niet al te druk is, er geen vieze zwetende stinkende mensen naast me zitten of van die types die keihard gaan zitten telefoneren en iedereen mee mag genieten. Lekker muziekje op en zorgen dat ik niet in slaap val en op tijd die trein uit stap
Gisteren met vriendin samen gelopen en dit was de eerste keer dat het heel goed ging. De andere keren had ik het gevoel dat ik mijn tempo teveel moest aanpassen (harder rennen en langer) en nu ik wat verder ben gaat dat prima. Het grappige is wel dat ik het langer volhoudt nu dan haar en daarom hebben we steeds een kilometer gerend en daarna 200 m gelopen. Omdat we toch wel iedere week een keer samen gaan lopen dan is dat ook wel leuk langzaam uit te bouwen. Maandag weer een rondje dus. Regen of geen regen, zij is gelukkig ook een type die geen smoesjes bedenkt maar gewoon gaat:-)
Iedereen een heel fijn weekend en veel loopplezier!
Ik zie een weekend met veel (lekker) eten en wijntjes tegemoet. (ben niet zo van de bier, ja kriekbier maar dat vinden de meeste limonade haha)This whole world is wild at heart and weird on top![]()
ik heb vanmorgen gewoon 3 km gelopen binnen 24 minuten
In totaal aan 1 ruk dus 3.13 km in 24 minuten en 10 seconden
http://www.endomondo.com/workouts/194346399/8270328
* Nirak trots is![]()
![]()
Hier hetzelfde.. ik probeer mezelf nog af te remmen gezien de prijs van zo'n 610 en voor mezelf te verantwoorden dat ik echt nog even beter kan wachten. Was hij een tikkeltje goedkoper geweest had ik hem al lang gehaald..quote:![]()
Mag ik vragen waarom jij zenuwachtig bent voor de Marikenloop?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:
* ..-._---_-.- is nu al zenuwachtig voor de Marikenloop van morgen.![]()
Heb er ook zin in, denk dat de zenuwen vanavond komen ofzo...![]()
![]()
Wat een heerlijk gevoel is dat hè!!! Dat je nu iets kan wat je weken geleden nooit gedacht had. En zo wordt het hardlopen steeds leuker en verslavenderquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:53 schreef Nirak het volgende:
* Nirak trots isThis whole world is wild at heart and weird on top![]()
Netjes!!!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:53 schreef Nirak het volgende:
* Nirak trots is![]()
![]()
![]()
![]()
Duurt gelukkig nog evenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:07 schreef slacker_nl het volgende:
[..]Maar voor dat ik dat doe moet ik jou met gemak achter me kunnen laten...
Maar een klein beetje competitie kan, zeker op het niveau waarop RD nu loopt, volgens mij echt geen kwaad. Al vond ik het vorig jaar ook al wel prettig, even wat extra's eruit halen. Toen verloor ik met 1 seconde. Dit jaar won ik met 6 minuut 45Zolang je je niet over de kop gaat lopen kan het prima.
610 is fijn. Ik moet de schermpjes nog wel anders instellen, want daar had ik gisteren toch niet helemaal goed over nagedacht![]()
![]()
Haha, herkenbaar. Ik moet mezelf ook afremmen. Aanbieding loopt af eind mei, eind juni pas vakantiegeld, en begin juli pas de 5K, hopelijk dan. Lastig...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:54 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Hier hetzelfde.. ik probeer mezelf nog af te remmen gezien de prijs van zo'n 610 en voor mezelf te verantwoorden dat ik echt nog even beter kan wachten. Was hij een tikkeltje goedkoper geweest had ik hem al lang gehaald..![]()
![]()
Nah, het is ook niet dat ie dan opeens superduur wordt:quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:58 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar. Ik moet mezelf ook afremmen. Aanbieding loopt af eind mei, eind juni pas vakantiegeld, en begin juli pas de 5K, hopelijk dan. Lastig...
http://www.kieskeurig.nl/(...)gen/1031088/#prijzen![]()
Thanks! Toch een geruststelling.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:01 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nah, het is ook niet dat ie dan opeens superduur wordt:
http://www.kieskeurig.nl/(...)gen/1031088/#prijzenWel een excuus minder...
![]()
![]()
Zo denk ik ook. Tot ik dat 42KM lang kanquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:55 schreef Lula het volgende:
[..]
Wat een heerlijk gevoel is dat hè!!! Dat je nu iets kan wat je weken geleden nooit gedacht had. En zo wordt het hardlopen steeds leuker en verslavender
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Al die vrouwen die praktisch langs mijn voordeur komen, daar word ik elk jaar knap nerveus vanquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:54 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom jij zenuwachtig bent voor de Marikenloop?![]()
Heb er ook zin in, denk dat de zenuwen vanavond komen ofzo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was gisteren al zenuwachtig voor zondag. En vandaag een harde kop van de whisky. Gelukkig nog genoeg te doen vandaag, vanavond lekker uit eten. Morgenochtend rustig aan doen, in de middag feest!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik heb er ook best een tijdje over nagedacht en al kwijlend meerdere malen reviews van dat ding bekeken. Vond het ook niet te verantwoorden (nog maar 5 km en dan ook nog in een struikeltempo) maar eergisteren vond ik ineens dat ik best lief voor mezelf mocht zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:54 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Hier hetzelfde.. ik probeer mezelf nog af te remmen gezien de prijs van zo'n 610 en voor mezelf te verantwoorden dat ik echt nog even beter kan wachten. Was hij een tikkeltje goedkoper geweest had ik hem al lang gehaald..
Heb een rotjaar achter de rug en ben best trots op mezelf dat ik nu 5 km kan joggen zonder te stoppen. Bovendien de 12 kilo afgevallen die ik er in het vorig jaar aan gegeten had. Het is dus nog steeds niet te verantwoorden maar ben er wel heeeel blij mee![]()
Soms moet je gewoon lief zijn voor jezelfHet geld had ik op mijn spaarrekening en dat scheelt natuurlijk ook.
![]()
Evy 6 ging goed vanochtend! Voor het eerst alle ren intervallen onder de 7min/km
http://www.endomondo.com/workouts/194329350/5291547SPOILER: intervalsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes aan iedereen die gaat lopen vandaag![]()
![]()
Daar ben ik ook nog niet helemaal over uit, al ben ik nu wel tevreden met de dingen die ik heb staan, maar soms denk ik.. dat moet anders.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:57 schreef hatsaflats het volgende:
Duurt gelukkig nog even
610 is fijn. Ik moet de schermpjes nog wel anders instellen, want daar had ik gisteren toch niet helemaal goed over nagedacht
Zodra ik nieuwe schoenen ga kopen moet je oppassen, dan gaat er geschiedenis geschreven worden.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wat rent hij mooi op sommige momenten! Echt als een hertje! Bijv in het beginquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:31 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Daar ben ik ook nog niet helemaal over uit, al ben ik nu wel tevreden met de dingen die ik heb staan, maar soms denk ik.. dat moet anders.
Zodra ik nieuwe schoenen ga kopen moet je oppassen, dan gaat er geschiedenis geschreven worden.![]()
![]()
Bazenfilm, dat zeker. Of je met nieuwe schoenen geschiedenis gaat schrijven valt nog te bezien. Hoeveel rek er nog in mijn prestaties zit ook.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:31 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Daar ben ik ook nog niet helemaal over uit, al ben ik nu wel tevreden met de dingen die ik heb staan, maar soms denk ik.. dat moet anders.
Zodra ik nieuwe schoenen ga kopen moet je oppassen, dan gaat er geschiedenis geschreven worden.
Heb jij de GPS van je 610 trouwens op 1 seconde of op de standaardstand staan? Ik vind 'm met 1 seconde wat bibberig.![]()
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Al die vrouwen die praktisch langs mijn voordeur komen, daar word ik elk jaar knap nerveus vanOw gezellig! Dus als we het koud hebben kunnen we bij jou op komen warmen?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel succes voor je vriendin en haar zusjelopen ze de 5km of de 10?
![]()
Zo dat was een leuk loopje. Klein maar prima georganiseerd. 7km en 14km startte gelijk. Denk een lopersveld van zo'n 700 man. We hadden als doel om rond de 6min/km te lopen met een negative split in de 2e ronde.
We stonden goed vooraan in het startvak, behoorlijk te blauwbekken in de wind. Half 11 het startschot en we waren weg. De eerste KM behoorlijk druk, maar er was goed te lopen. Al pratend hadden we voor we het wisten de eerste 5KM erop zitten met een gemiddelde ruim onder de 6min/km. Hier kwamen we ook de eerste wandelaars tegen en begonnen we groepen in te halen. Vooral die dikke mevrouw met piekhaar moesten we natuurlijk inhalen.
Toen waren we weer op de boulevard. Veel toeschouwers! Hier hebben we even een tandje versneldvlak voor de finish lijn stond arquero's vriendin en net na de finishlijn stond E.T. En de kids. We hadden 41 nog wat als doorkomst.
De mensen van de 7 KM moest links langs de hekken over de finishlijn en de 14KM. Rechts liep bijna niemandde 2e ronde was dus veel rustiger dan de eerste en we konden in een nog iets hoger tempo lopen. 10km in 58 minuten 23 ofzo. Dik 2 minuten van het 10KM PR van Arquero.
De laatste kilometers hebben we het tempo vast kunnen houden en uiteindelijk gefinishte in 1 uur 21 nog wat
Heerlijk gelopen, prima tijd dus zeer tevreden.![]()
We gaan geschiedenis schrijven, of het vastgelegd word in de geschiedenisboeken is wat anders.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:45 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Bazenfilm, dat zeker. Of je met nieuwe schoenen geschiedenis gaat schrijven valt nog te bezien. Hoeveel rek er nog in mijn prestaties zit ook.Volgens mij op 1 sec. Nee, op smart (weet niet wat de NL vertaling daarvan is).quote:Heb jij de GPS van je 610 trouwens op 1 seconde of op de standaardstand staan? Ik vind 'm met 1 seconde wat bibberig.
@Swets, beter! En Aquiro jij ook!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo dat was een leuk loopje. Klein maar prima georganiseerd. 7km en 14km startte gelijk. Denk een lopersveld van zo'n 700 man. We hadden als doel om rond de 6min/km te lopen met een negative split in de 2e ronde.
We stonden goed vooraan in het startvak, behoorlijk te blauwbekken in de wind. Half 11 het startschot en we waren weg. De eerste KM behoorlijk druk, maar er was goed te lopen. Al pratend hadden we voor we het wisten de eerste 5KM erop zitten met een gemiddelde ruim onder de 6min/km. Hier kwamen we ook de eerste wandelaars tegen en begonnen we groepen in te halen. Vooral die dikke mevrouw met piekhaar moesten we natuurlijk inhalen.
Toen waren we weer op de boulevard. Veel toeschouwers! Hier hebben we even een tandje versneldvlak voor de finish lijn stond arquero's vriendin en net na de finishlijn stond E.T. En de kids. We hadden 41 nog wat als doorkomst.
De mensen van de 7 KM moest links langs de hekken over de finishlijn en de 14KM. Rechts liep bijna niemandde 2e ronde was dus veel rustiger dan de eerste en we konden in een nog iets hoger tempo lopen. 10km in 58 minuten 23 ofzo. Dik 2 minuten van het 10KM PR van Arquero.
De laatste kilometers hebben we het tempo vast kunnen houden en uiteindelijk gefinishte in 1 uur 21 nog wat
Mooi verslag
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
M'n 610 is ook in het Engels, dus dat komt goed uit. Dan zet ik 'm morgen daar wel weer op.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:51 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
We gaan geschiedenis schrijven, of het vastgelegd word in de geschiedenisboeken is wat anders.
[..]
Volgens mij op 1 sec. Nee, op smart (weet niet wat de NL vertaling daarvan is).Top! Op naar de Vooroeverloop in 1:55quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:51 schreef Swetsenegger het volgende:
![]()
Top gedaan en heel leuk om te lezen Swets!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Les 11 zit er weer op!Geprobeerd te letten op mijn snelheid, zo langzaam mogelijk zonder om te vallen, en met resultaat: 0,01m/km langzamer!
![]()
![]()
Toch vandaag nergens last van, da's dan wel weer positief. Maandag loop ik een keer met mijn moeder, die loopt op een langzamer tempo, kijken of ik het dan WEL kan. Anders vrees ik dat dit gewoon mijn tempo is...![]()
Voor de geïnteresseerden:
http://www.endomondo.com/workouts/194360149/9947984
Volgens mij vat de gps op m'n telefoon mij alleen niet. Ik wandel naar het bos, ga daar pas lopen. Lijkt me dus stug dat die 'spike' aan het begin klopt, en twijfel nu dus ook aan de rest...![]()
![]()
Leuk verslag!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:51 schreef Swetsenegger het volgende:
![]()
Ren je eigenlijk op de maat van Evy's muziek? Dat is voor mij een manier om langzamer te lopen. Heel kut in het begin maar je went eraanquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:06 schreef Muis84 het volgende:
Les 11 zit er weer op!Geprobeerd te letten op mijn snelheid, zo langzaam mogelijk zonder om te vallen, en met resultaat: 0,01m/km langzamer!
![]()
![]()
Toch vandaag nergens last van, da's dan wel weer positief. Maandag loop ik een keer met mijn moeder, die loopt op een langzamer tempo, kijken of ik het dan WEL kan. Anders vrees ik dat dit gewoon mijn tempo is...![]()
Voor de geïnteresseerden:
http://www.endomondo.com/workouts/194360149/9947984
Volgens mij vat de gps op m'n telefoon mij alleen niet. Ik wandel naar het bos, ga daar pas lopen. Lijkt me dus stug dat die 'spike' aan het begin klopt, en twijfel nu dus ook aan de rest...![]()
![]()
Leuk verslag swets!
En RD, balen van je clubgenoot, dat hij ineens zo weg stuift.. Vooral als je anders altijd de snellere bent. Wijze les, maar dat mag de pret niet drukken
Voor de Marieke's morgen: toi toi toi! 9000 vrouwen bij elkaar, daar kan ik me nog even niks bij voorstellen![]()
![]()
Voor zover ik weet wel.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:08 schreef Twinky het volgende:
[..]
Ren je eigenlijk op de maat van Evy's muziek? Dat is voor mij een manier om langzamer te lopen. Heel kut in het begin maar je went eraanMaar mijn ritmegevoel is ergens in de afgelopen jaren ertussenuit gegaan, dus geen garanties.
Maar heb in ieder geval nu geen last gehad, dus komt goed hoop ik.
![]()
Je bemoeit je niet met mijn wedstrijd, je motiveert me en geeft me tips. Althans, zo zie ik het.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:54 schreef Onama het volgende:
[..]
Het lijkt een grote stap, van 5:45 naar 5:30. Maar als jij morgen daar op de parade staat en het sfeertje proeft, het publiek om je heen ziet, dan ga je automatisch sneller lopen. Tussen mijn normale trainingstempo en wedstrijdtempo zit zeker 30 seconden verschil. Publiek is zo oppeppend.
Maar je moet er wel zelf in geloven natuurlijk, als jij vanaf de start 5:45 gaat lopen omdat je dat al eens op de 15 hebt gedaan (wat naar mijn mening sowieso niet te vergelijken is, die laatste 5 maakt een groot verschil) dan kom je niet onder de 55.
Na ons loopje hoorde ik je nog zeggen "oh dat viel mee", alsje voor snelheid wil gaan morgen moet dat worden "Ik ben gesloopt, maar heb het wel gedaan".
Maargoed ik bemoei me teveel met jouw wedstrijd, het is natuurlijk jouw feestje en je moet doen waar je je prettig bij voelt. Maar ik heb gewoon het idee dat jij veel meer in je mars hebt dan je zelf doorhebt.
Eerlijk gezegd was ik van plan te gaan starten rond ongeveer 5:50, en dan van daaruit kijken hoe het gaat. Jij zegt dat ik niet op 5:45 moet starten. Bedoel je dan dat ik sneller zou moeten starten of juist niet?
Ik denk dat het ook een kwestie is van ervaring. Nooit een 10km op maximale snelheid gelopen, dus vind het lastig om in te schatten hoe snel ik moet lopen. Dan start ik liever iets te langzaam om harder te eindigen, met het risico om een langzamere tijd te eindigen dan dat ik snel start, mezelf uiteindelijk tegenkom en een nog langzamere tijd neerzet..![]()
SPOILER: gadgetfreak?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:16 schreef slacker_nl het volgende:
nou niet echt gadget meer kledingfreak.SPOILER: gadgetfreak?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.had de foto's al gezien, ook van haar verzameling tights en shirt enzo
ik ben jaloers hoor....
en Nirak, goed gedaan hoor. en ik kan me ook nog even niets voorstellen bij 900 vrouwen bij elkaar
en swets en aquero, ook goed gedaan en mooie tijd!![]()
Lekker swets en aqu!
Ik ben helemaal gesloopt door de duinen
Ecosia
Domme vraag misschien hoor, maar hoe weet je het verschil tussen gewoon spierpijn en shin splints? Ik ben door mn historie altijd bang dat ik iets verkeerd doe of overbelast en zit me dan toch een beetje nerveus te maken bij ieder pijntje.“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
Als jij tijdens een lekkere trainingsloop van 15 kilometer al 5.45 loopt, dan moet je voor de grap gewoon weggaan op 5.25 of 5.30 tijdens een 10km-wedstrijd. Gewoon kijken hoe lang je het volhoudt. Ik denk heel de wedstrijd namelijk. En als je het niet volhoudt, ga je pas dood na een kilometer of 8. Dan hoef je er nog maar 2 en dat hou je nog wel uit. Echt, een positieve (of negatieve, ik hou die twee nooit zou uit elkaar) is echt niet boeiend tijdens een 10km-wedstrijd. En als je het niet probeert, weet je het nooit.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:15 schreef Levitas het volgende:
[..]
Je bemoeit je niet met mijn wedstrijd, je motiveert me en geeft me tips. Althans, zo zie ik het.
Eerlijk gezegd was ik van plan te gaan starten rond ongeveer 5:50, en dan van daaruit kijken hoe het gaat. Jij zegt dat ik niet op 5:45 moet starten. Bedoel je dan dat ik sneller zou moeten starten of juist niet?
Ik denk dat het ook een kwestie is van ervaring. Nooit een 10km op maximale snelheid gelopen, dus vind het lastig om in te schatten hoe snel ik moet lopen. Dan start ik liever iets te langzaam om harder te eindigen, met het risico om een langzamere tijd te eindigen dan dat ik snel start, mezelf uiteindelijk tegenkom en een nog langzamere tijd neerzet..Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
jullie kijken heel gelukkig!!:-) Gaaf!!!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Officiele uitslag:
http://www.racetimer.se/n(...)imer_eu&race_id=1156
Enne... een bijna Zeddie![]()
[ afbeelding ]This whole world is wild at heart and weird on top![]()
geinponem!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Officiele uitslag:
[ afbeelding ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Als het brandt of steekt is het foute boel. Een beetje druk of andere soort pijn is minder ergquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:38 schreef LadyOracle het volgende:
Domme vraag misschien hoor, maar hoe weet je het verschil tussen gewoon spierpijn en shin splints? Ik ben door mn historie altijd bang dat ik iets verkeerd doe of overbelast en zit me dan toch een beetje nerveus te maken bij ieder pijntje.![]()
![]()
Wat een toffe foto!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Officiele uitslag:
[ afbeelding ]![]()
![]()
hier sluit ik me wel bij aan. je kan alleen sneller lopen door harder te gaanquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:41 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Als jij tijdens een lekkere trainingsloop van 15 kilometer al 5.45 loopt, dan moet je voor de grap gewoon weggaan op 5.25 of 5.30 tijdens een 10km-wedstrijd. Gewoon kijken hoe lang je het volhoudt. Ik denk heel de wedstrijd namelijk. En als je het niet volhoudt, ga je pas dood na een kilometer of 8. Dan hoef je er nog maar 2 en dat hou je nog wel uit. Echt, een positieve (of negatieve, ik hou die twee nooit zou uit elkaar) is echt niet boeiend tijdens een 10km-wedstrijd. En als je het niet probeert, weet je het nooit.
Ecosia
Wat een supervette foto met best wel heel erg lekker weer daar in Nesselande!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Officiele uitslag:
[ afbeelding ]![]()
Haha, topfoto!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Officiele uitslag:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Spierpijn zit in de spieren, shin splints in het bot. Je kan met shin splints bijvoorbeeld op je bot drukken en dan vergaan van de pijn. Dat is met spierpijn anders.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:38 schreef LadyOracle het volgende:
Domme vraag misschien hoor, maar hoe weet je het verschil tussen gewoon spierpijn en shin splints? Ik ben door mn historie altijd bang dat ik iets verkeerd doe of overbelast en zit me dan toch een beetje nerveus te maken bij ieder pijntje.
Die foto is leuk, dat is aquiro op de voorgrond? (ja, sorry, maar je nick goed uit m'n hoofd schrijven is een onmogelijkheid).In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik zou juist op de 15 km snelheid starten. Als je merkt dat je na een paar km harder kan, dan harder gaan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:41 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Als jij tijdens een lekkere trainingsloop van 15 kilometer al 5.45 loopt, dan moet je voor de grap gewoon weggaan op 5.25 of 5.30 tijdens een 10km-wedstrijd. Gewoon kijken hoe lang je het volhoudt. Ik denk heel de wedstrijd namelijk. En als je het niet volhoudt, ga je pas dood na een kilometer of 8. Dan hoef je er nog maar 2 en dat hou je nog wel uit. Echt, een positieve (of negatieve, ik hou die twee nooit zou uit elkaar) is echt niet boeiend tijdens een 10km-wedstrijd. En als je het niet probeert, weet je het nooit.
Maar kan aan mij liggen hoor. Ik start altijd erg langzaam (net gestart op 6.50en kwam na 10 km uit op een gemiddelde van 6.30. Ik loop hoe dan ook vrij traag dus).
Ik vind 5.45 echt een mooi gemiddelde op 15 km. Geloof niet dat ik dat ooit ga halen. 6 min zou al heel mooi zijn
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Paul Tergat vindt 5.45 helemaal geen mooi gemiddelde, maar wandeltempo. Iedereen is anders, maar wat Jumparound zegt: je kan alleen maar harder gaan door harder te lopen. Als Levitas tijdens 15km trainen 5.45 loopt, kan hij een 10km-wedstrijd een stuk sneller dan dat.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik zou juist op de 15 km snelheid starten. Als je merkt dat je na een paar km harder kan, dan harder gaan.
Maar kan aan mij liggen hoor. Ik start altijd erg langzaam (net gestart op 6.50en kwam na 10 km uit op een gemiddelde van 6.30. Ik loop hoe dan ook vrij traag dus).
Ik vind 5.45 echt een mooi gemiddelde op 15 km. Geloof niet dat ik dat ooit ga halen. 6 min zou al heel mooi zijnZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Hallo hee Swets, het is echt niet de bedoeling van hardlopen dat je leuk op een foto terechtkomt. (...hoe doe je dat, ik wil dat ook)quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Officiele uitslag:
[ afbeelding ]
Mooie tijd trouwens.![]()
Een negative split is altijd mooi. Gewoon sneller eindigen dan je wegging, ik vind dat namelijk (bijna) altijd getuigen van inzicht in je eigen kunnen. Al maakt het geen drol uit als je een PR loopt fzo. Het is gewoon leuk om te zien en te lopen. Een positive split vind ik icky, omdat je vooral in die laatste km's zo hard op je bek kan gaan dat je eindtijd echt dramatisch wordt (zie YUR op de 42km of mezelf op de HM, dan laat je gewoon alles liggen in die laatste km's). Als je iets conservatiever loopt in het begin kan je op het einde gewoon meer.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:41 schreef mosselmossel het volgende:
Echt, een positieve (of negatieve, ik hou die twee nooit zou uit elkaar) is echt niet boeiend tijdens een 10km-wedstrijd.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Tuurlijk, als je al tig evenementen hebt gelopen is dat allemaal best mooi ja. Maar als je, zoals Levitas en de meesten in dit topic, nog bijna geen evenementen hebt gelopen, moet je soms ook gewoon kijken wat 'je eigen kunnen' is. Dat weet je niet en daar zal je ook nooit achter komen als je niet af en toe (te) snel weg gaat. Tuurlijk kan je dan op je bek gaan en een prutstijd lopen. Boeien, je bent aan het leren. En leren doe je niet door (in zijn geval) veilig op 6.00 weg te gaan als hij in een training van de helft verder al 5.45 loopt. Dan ben je alleen maar aan het lopen om te lopen. Prima als dat je doel is, maar Levitas wil ook kijken waartoe hij uiteindelijk in staat is.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:34 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Een negative split is altijd mooi. Gewoon sneller eindigen dan je wegging, ik vind dat namelijk (bijna) altijd getuigen van inzicht in je eigen kunnen. Al maakt het geen drol uit als je een PR loopt fzo. Het is gewoon leuk om te zien en te lopen. Een positive split vind ik icky, omdat je vooral in die laatste km's zo hard op je bek kan gaan dat je eindtijd echt dramatisch wordt (zie YUR op de 42km of mezelf op de HM, dan laat je gewoon alles liggen in die laatste km's). Als je iets conservatiever loopt in het begin kan je op het einde gewoon meer.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:42 schreef Lula het volgende:
[..]
jullie kijken heel gelukkig!!:-) Gaaf!!!quote:quote:Bedankt!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:56 schreef Trebweb het volgende:
[..]
Wat een supervette foto met best wel heel erg lekker weer daar in Nesselande!quote:De voorste (nummer 100) is Arquero, De achterste (nummer 485) ben ik.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:58 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Spierpijn zit in de spieren, shin splints in het bot. Je kan met shin splints bijvoorbeeld op je bot drukken en dan vergaan van de pijn. Dat is met spierpijn anders.
Die foto is leuk, dat is aquiro op de voorgrond? (ja, sorry, maar je nick goed uit m'n hoofd schrijven is een onmogelijkheid).Hehehe, dit is ook voor het eerst dat ik behoorlijk al hardlopend op de foto sta. Of uberhaupt goed op een foto sta.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:22 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Hallo hee Swets, het is echt niet de bedoeling van hardlopen dat je leuk op een foto terechtkomt. (...hoe doe je dat, ik wil dat ook)
Mooie tijd trouwens.![]()
Super fotoquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Officiele uitslag:
[ afbeelding ]
Goed gelopen, mooie tijd!
Net terug van mijn 3km van de weekik ben nog steeds verliefd op mijn Garmin, maar ik woon wel in een onmogelijke buurt geloof ik
Als ik rondjes door de straat ga rennen gaat hij een beetje vreemd doen...
http://www.endomondo.com/workouts/194409298/5661302
Maar veel beter dan hoe mijn telefoon het deed!
Mijn benen voelen wel een beetje vreemd ofzo. Langzamer lopen dan ik gewend ben is toch lastig, voelt een beetje "zwaar" in de kuiten ofzo.![]()
Dan verschillen we daarin van mening, ik denk dat leren lopen en leren waar je toe in staat bent ook betekend dat je leert spelen met je energie en je tempo om zo te weten waar je zit. Al geef ik je wel gelijk dat je niet weet waar je staat als je nooit de grenzen opzoekt. En op 6.00 weggaan als je traint op 5.45.. Dat deed ik ook, om vervolgens te negative splittenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:38 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Tuurlijk, als je al tig evenementen hebt gelopen is dat allemaal best mooi ja. Maar als je, zoals Levitas en de meesten in dit topic, nog bijna geen evenementen hebt gelopen, moet je soms ook gewoon kijken wat 'je eigen kunnen' is. Dat weet je niet en daar zal je ook nooit achter komen als je niet af en toe (te) snel weg gaat. Tuurlijk kan je dan op je bek gaan en een prutstijd lopen. Boeien, je bent aan het leren. En leren doe je niet door (in zijn geval) veilig op 6.00 weg te gaan als hij in een training van de helft verder al 5.45 loopt. Dan ben je alleen maar aan het lopen om te lopen. Prima als dat je doel is, maar Levitas wil ook kijken waartoe hij uiteindelijk in staat is.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Niet denken, gewoon doen dusquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:38 schreef mosselmossel het volgende:
En leren doe je niet door (in zijn geval) veilig op 6.00 weg te gaan als hij in een training van de helft verder al 5.45 loopt. Dan ben je alleen maar aan het lopen om te lopen. Prima als dat je doel is, maar Levitas wil ook kijken waartoe hij uiteindelijk in staat is.Thanks voor de tips/advies/motivatie
![]()
![]()
Och, met de 5km ging ik vrij rap weg om de 4e km vrij langzaam te lopen en de 5e vrij hard te knallen. 10km ging ongeveer hetzelfde. Toch heb ik daar niet echt slechte tijden neergezet, vind ik(op de 10 ging ik weg met een beoogde tijd van sub 52 en de eerste km liep ik 4:24/km
lichtelijk overdreven, maar uiteindelijk 50:33 gelopen)
Natuurlijk is het mooi om een negatieve split te lopen en misschien had ik dan ook nog wel een tikje rapper gekund, maar idd, als je het niet probeert ga je nooit sneller. Komt met de ervaring denk ik. Ik zou idd gewoon doen en niet teveel denken. Gewoon beginnen en als je het gevoel hebt dat je dat geen 10km gaat volhouden wat langzamer, en als het te gemakkelijk gaat wat sneller.![]()
Niet miepen maar lopen Levitas
Je merkt vanzelf wel wat voor tempo lekker is en of je over hebt enzulks.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
nee hoor, dat klopt niet. Shin splints is een verzamelnaam voor alle vooronderbeenklachten, zowel in het bot als in de spieren/pezen. Het komt altijd door overbelasting, dus door teveel/te snel willen of op een verkeerde manier bewegen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:58 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Spierpijn zit in de spieren, shin splints in het bot. Je kan met shin splints bijvoorbeeld op je bot drukken en dan vergaan van de pijn. Dat is met spierpijn anders.
Spierpijn is ook een soort overbelasting![]()
![]()
Mooi gezegd. Het allerbelangrijkste is en blijft toch het genieten van het lopen. En dat ga ik doen!quote:![]()
Zo is datquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:54 schreef Levitas het volgende:
[..]
Mooi gezegd. Het allerbelangrijkste is en blijft toch het genieten van het lopen. En dat ga ik doen!
Het was eerst "niet zeiken maar lopen". Maar wat daar nu toch mee gebeurd is?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:53 schreef Daywalk3r het volgende:
Niet miepen maar lopen Levitas
Je merkt vanzelf wel wat voor tempo lekker is en of je over hebt enzulks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet helemaal eens. Als je echt alles er uit wil halen zal je toch wel rond een vlakke race moeten zitten. Een te negatieve split betekent dat je gewoon te sloom bent begonnen. Bij een wedstrijd kan je toch altijd wel meer en dan is het juist tof als je net even wat dieper gaat, wat dan een positieve split als gevolg kan hebben, maar wel een goede eindtijd. Daar hoort natuurlijk ook wel bij dat je een keer een echte kuttijd loopt met veel te positieve split.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:34 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Een negative split is altijd mooi. Gewoon sneller eindigen dan je wegging, ik vind dat namelijk (bijna) altijd getuigen van inzicht in je eigen kunnen. Al maakt het geen drol uit als je een PR loopt fzo. Het is gewoon leuk om te zien en te lopen. Een positive split vind ik icky, omdat je vooral in die laatste km's zo hard op je bek kan gaan dat je eindtijd echt dramatisch wordt (zie YUR op de 42km of mezelf op de HM, dan laat je gewoon alles liggen in die laatste km's). Als je iets conservatiever loopt in het begin kan je op het einde gewoon meer.![]()
Ik zou dat bij een wedstrijd alleen doen als het de eerste keer zo'n afstand is; dan is het halen nog belangrijker dan snel lopen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:38 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Tuurlijk, als je al tig evenementen hebt gelopen is dat allemaal best mooi ja. Maar als je, zoals Levitas en de meesten in dit topic, nog bijna geen evenementen hebt gelopen, moet je soms ook gewoon kijken wat 'je eigen kunnen' is. Dat weet je niet en daar zal je ook nooit achter komen als je niet af en toe (te) snel weg gaat. Tuurlijk kan je dan op je bek gaan en een prutstijd lopen. Boeien, je bent aan het leren. En leren doe je niet door (in zijn geval) veilig op 6.00 weg te gaan als hij in een training van de helft verder al 5.45 loopt. Dan ben je alleen maar aan het lopen om te lopen. Prima als dat je doel is, maar Levitas wil ook kijken waartoe hij uiteindelijk in staat is.![]()
Om het even op z'n Rotterdams te zeggen: de tering, wat ging dat lekker!
We waren al redelijk vroeg aanwezig om in ieder geval nog een startnummer te regelen. Beetje zitten ouwehoeren en ondertussen trok de zon weg en wind kwam opzetten. Rond half 11 buiten klaar gaan staan en toen was het best koud. We stonden nog tegen de grille van een busje aangeplakt om wat warmte van de motor op te vangen
Maar om 11 uur mochten we los. Was best dringen eerste kilometer dus beetje slingeren. Sneller gestart dan we in gedachten hadden om in ieder geval wat warm te worden.
En verder heb ik eigenlijk alleen maar echt genoten van de loop. Goed weer, beetje ouwehoeren, lekker
Moet wel zeggen dat ik erg blij was dat ik samen met Swets liep. Hij loopt veel constanter dan ik en trok dan ook geregeld ff aan de rem en hield het tempo goed strak. Daar was wel ff lekker.
Zo heb ik dus alles bij elkaar 6 bekertjes gelopen vanmorgen, dat was toch wel ff leuk om te zien
Dit geeft goede hoop voor de HM In augustus![]()
![]()
Negatieve splits zijn toch voor trainingenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:45 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dan verschillen we daarin van mening, ik denk dat leren lopen en leren waar je toe in staat bent ook betekend dat je leert spelen met je energie en je tempo om zo te weten waar je zit. Al geef ik je wel gelijk dat je niet weet waar je staat als je nooit de grenzen opzoekt. En op 6.00 weggaan als je traint op 5.45.. Dat deed ik ook, om vervolgens te negative splitten![]()
![]()
Spierpijn is geen overbelasting. Shin splints is inderdaad een verzamelnaam, voor vele dingen, maar shin splints is in eerste instantie dat je kleine haarscheurtjes in je scheenbeen ontwikkeld.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:53 schreef Twinky het volgende:
[..]
nee hoor, dat klopt niet. Shin splints is een verzamelnaam voor alle vooronderbeenklachten, zowel in het bot als in de spieren/pezen. Het komt altijd door overbelasting, dus door teveel/te snel willen of op een verkeerde manier bewegen.
Spierpijn is ook een soort overbelasting
https://en.wikipedia.org/wiki/Shin_splintsIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Als zij lopen en ik met de kids langs het parcours staat is er niemand meer de deur open te doenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:45 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ow gezellig! Dus als we het koud hebben kunnen we bij jou op komen warmen?!
Veel succes voor je vriendin en haar zusjelopen ze de 5km of de 10?
. Vriendinlief loopt de 10, haar zus de 5. Ik sta nu in de keuken om een goede sporterspastamaaltijd voor ze te maken.
![]()
Dat is dus niet bij iedereen zo. Maar misschien bij hem wel, daarom zeg ik ook dat het aan mij kan liggen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:18 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Paul Tergat vindt 5.45 helemaal geen mooi gemiddelde, maar wandeltempo. Iedereen is anders, maar wat Jumparound zegt: je kan alleen maar harder gaan door harder te lopen. Als Levitas tijdens 15km trainen 5.45 loopt, kan hij een 10km-wedstrijd een stuk sneller dan dat.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Hoewel ik deze maand al veel teveel centjes heb uitgegeven aan hardloopspul, heb ik toch nog maar een extra jack besteld:
Hij matcht bij al m'n hardloopschoenen![]()
![]()
oe! gaaf!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:49 schreef hatsaflats het volgende:
Hoewel ik deze maand al veel teveel centjes heb uitgegeven aan hardloopspul, heb ik toch nog maar een extra jack besteld:
[ afbeelding ]
Hij matcht bij al m'n hardloopschoenenI can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:49 schreef hatsaflats het volgende:
Hij matcht bij al m'n hardloopschoenenDat was nog best een uitdaging.
![]()
Gaafquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:49 schreef hatsaflats het volgende:
[ afbeelding ]
Hij matcht bij al m'n hardloopschoenen![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:49 schreef hatsaflats het volgende:
[ afbeelding ]
Hij matcht bij al m'n hardloopschoenenNice
Linkje/naam?
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2013 16:00:52 ]![]()
Levitas. Veel succes maar vooral veel plezier!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Dat was nog best een uitdaging.
![]()
![]()
Zes!?!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:59 schreef Arquero het volgende:
Om het even op z'n Rotterdams te zeggen: de tering, wat ging dat lekker!
We waren al redelijk vroeg aanwezig om in ieder geval nog een startnummer te regelen. Beetje zitten ouwehoeren en ondertussen trok de zon weg en wind kwam opzetten. Rond half 11 buiten klaar gaan staan en toen was het best koud. We stonden nog tegen de grille van een busje aangeplakt om wat warmte van de motor op te vangen
Maar om 11 uur mochten we los. Was best dringen eerste kilometer dus beetje slingeren. Sneller gestart dan we in gedachten hadden om in ieder geval wat warm te worden.
En verder heb ik eigenlijk alleen maar echt genoten van de loop. Goed weer, beetje ouwehoeren, lekker
Moet wel zeggen dat ik erg blij was dat ik samen met Swets liep. Hij loopt veel constanter dan ik en trok dan ook geregeld ff aan de rem en hield het tempo goed strak. Daar was wel ff lekker.
Zo heb ik dus alles bij elkaar 6 bekertjes gelopen vanmorgen, dat was toch wel ff leuk om te zien
Dit geeft goede hoop voor de HM In augustus
Waarvoor dan allemaal?![]()
Dat klopt! Ik vond het ook al verbazingwekkend dat er dan toch nog zo'n tof jack uit is gekomenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Dat was nog best een uitdaging.
http://www.zalando.nl/asi(...)e-as141b055-402.htmlquote:
(met de code VIVAKORTING krijg je 10% korting op allesch bij Zalando)
![]()
Foto van de andere kantquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Officiele uitslag:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ah thanks! Is die dan ook tegen regen? En weet jij toevallig of die heul warm is of valt dat wel mee?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:11 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dat klopt! Ik vond het ook al verbazingwekkend dat er dan toch nog zo'n tof jack uit is gekomen
[..]
http://www.zalando.nl/asi(...)e-as141b055-402.html
(met de code VIVAKORTING krijg je 10% korting op allesch bij Zalando)
Ik heb geen idee waarop ik moet letten met die jasjes
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2013 16:19:27 ]![]()
Hij houdt vast wel wat regen tegen, maar daar heb ik 'm niet voor. Hoe warm ie is, geen idee. Ik weet ook niet wat voor stof het precies is, maar hij is op te vouwen en in de jaszak te stoppen, dus het zal wel gewoon fijn lichtgewicht zijn. Als de stof me niet bevalt gaat ie gewoon weer terug.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ah thanks! Is die dan ook tegen regen? En weet jij toevallig of die heul warm is of valt dat wel mee?![]()
Hmhmhmhm, maar er zijn wel speciale regenjacks toch?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:21 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Hij houdt vast wel wat regen tegen, maar daar heb ik 'm niet voor. Hoe warm ie is, geen idee. Ik weet ook niet wat voor stof het precies is, maar hij is op te vouwen en in de jaszak te stoppen, dus het zal wel gewoon fijn lichtgewicht zijn. Als de stof me niet bevalt gaat ie gewoon weer terug.Ik heb er namelijk wat meer aangeklikt maar nergens staat expliciet vermeld dat het tegen de regen is.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2013 16:23:49 ]![]()
Dat komt doordat het niet erg is als je van hardlopen nat wordtVolgens mij wordt een speciaal regenjack pas relevant als je echt heel ver gaat lopen. Windjacks houden ook nog vrij veel regen tegen, maar je kunt ook prima zonder jack door de regen hobbelen. Daarnaast zou ik na 6 lessen Evy nog geen 80eu neerleggen voor een jack.
![]()
Het maakt me niet uit als ikzelf nat word, het gaat me vooral om extra bescherming voor mijn telefoonquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:31 schreef hatsaflats het volgende:
Dat komt doordat het niet erg is als je van hardlopen nat wordtVolgens mij wordt een speciaal regenjack pas relevant als je echt heel ver gaat lopen. Windjacks houden ook nog vrij veel regen tegen, maar je kunt ook prima zonder jack door de regen hobbelen. Daarnaast zou ik na 6 lessen Evy nog geen 80eu neerleggen voor een jack.
. Maar na 6 lessen is wel een beetje overenthousiast ja
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2013 16:32:22 ]![]()
Overenthousiast? Welkom in mijn wereld...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit als ikzelf nat word, het gaat me vooral om extra bescherming voor mijn telefoon. Maar na 6 lessen is wel een beetje overenthousiast ja
![]()
![]()
En je zal toch kleding voor hardlopen moeten hebben, he?
![]()
![]()
Falenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit als ikzelf nat word, het gaat me vooral om extra bescherming voor mijn telefoon. Maar na 6 lessen is wel een beetje overenthousiast ja
![]()
![]()
Heb Zalando maar snel weer weggeklikt, meeruren van werk zijn niet uitbetaald dus mag niets kopen van mezelf![]()
![]()
Mijn doel was om voor de herfst een jack te scoren, want dan wordt het pas klote weer. Maar het is nu al herfst toch?!![]()
![]()
Ik heb vandaag trouwens officieel vrij gevraagd voor de Ekiden. Volgens mij kan ik er vanuit gaan dat ik vrij ga krijgen, als ik m`n bazin zo hoorde. De ovb kan BIJNA weg!![]()
![]()
Ik geloof dat hier al vrij vaak het idee van een ziplock/boterhamzakje is geopperd. Veel goedkoper en waarschijnlijk nog effectiever ookquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ja klopt, maar daar komt dan een gat in voor de oortjes, ik word er een beetje spastisch vanquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:35 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik geloof dat hier al vrij vaak het idee van een ziplock/boterhamzakje is geopperd. Veel goedkoper en waarschijnlijk nog effectiever ook
* SpaceInvaders klikt zalando weg.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2013 16:37:05 ]![]()
Ik hoop ook dat ik vrij krijg!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:35 schreef Levitas het volgende:
Ik heb vandaag trouwens officieel vrij gevraagd voor de Ekiden. Volgens mij kan ik er vanuit gaan dat ik vrij ga krijgen, als ik m`n bazin zo hoorde. De ovb kan BIJNA weg!
We hebben een nieuwe afdelingsmanager dus ik weet niet of ze echt haar best gaat doen zoals ze zei...De vorige kon ik daarop wel vertrouwen... Helpen jullie duimen?
![]()
![]()
Dan doe je je telefoon op z'n kop in die armband, dan zit het gaatje in de onderkant en moet de regen wel heel erg z'n best doen om erdoorheen te komen. Of gewoon zonder muziek lopen, kun je extra goed op je ademhaling lettenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja klopt, maar daar komt dan een gat in voor de oortjes, ik word er een beetje spastisch van![]()
![]()
Twee goede opties wel, het leven is soms zo simpelquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:38 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dan doe je je telefoon op z'n kop in die armband, dan zit het gaatje in de onderkant en moet de regen wel heel erg z'n best doen om erdoorheen te komen. Of gewoon zonder muziek lopen, kun je extra goed op je ademhaling letten![]()
![]()
Ik prop mijn telefoon altijd in mijn spibelt, met koortje eruit. Tot nu toe gaat het goed
Mijn belt irriteert me wel steeds meerHij kruipt steeds omhoog, maakt niet uit of ik hem strakker of losser draag. Eerst geen last van. Draag nu wel een andere tight, mss komt het daardoor. Even kijken hoe ik het ga oplossen...
![]()
![]()
Daar heb ik dus ook last van met die Spibelt...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:40 schreef Miezziej het volgende:
Ik prop mijn telefoon altijd in mijn spibelt, met koortje eruit. Tot nu toe gaat het goed
Mijn belt irriteert me wel steeds meerHij kruipt steeds omhoog, maakt niet uit of ik hem strakker of losser draag. Eerst geen last van. Draag nu wel een andere tight, mss komt het daardoor. Even kijken hoe ik het ga oplossen...
![]()
![]()
levitas, gewoon knallen morgen! Je kan denk ik ook nog makkelijk harder dan 5'30! In een wedstrijd kan je echt heel veel meer dan gewoon tijdens een training. Ik geloof nooit dat jij je kapot loopt op 5'20 zelfs al. Ik zou het ook gewoon proberen en 'Dood of de gladiolen!!!'Zo heb ik het ook gedaan, gewoon gaan en lekker knallen, je kunt het!!! Echt waar!
![]()
Ik ben net weer thuis van een LDL, wou eigenlijk een rondje van een km of 17/18 doen, maar had me verkeken op de afstand dus het werd iets langer. Gewoon lekker rustig begonnen en later steeds ietsje sneller gelopen. Mijn hartslag geloofde ik bijna niet zo laag bleef hij, echt heerlijk kunnen lopen!
Een mooie HM gelopen in een gemiddelde hartslag van 142, met recht een LDL!![]()
http://www.endomondo.com/workouts/194458605/2368823![]()
AVG. SPEEDquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:41 schreef Jero_nimo het volgende:
levitas, gewoon knallen morgen! Je kan denk ik ook nog makkelijk harder dan 5'30! In een wedstrijd kan je echt heel veel meer dan gewoon tijdens een training. Ik geloof nooit dat jij je kapot loopt op 5'20 zelfs al. Ik zou het ook gewoon proberen en 'Dood of de gladiolen!!!'Zo heb ik het ook gedaan, gewoon gaan en lekker knallen, je kunt het!!! Echt waar!
![]()
Ik ben net weer thuis van een LDL, wou eigenlijk een rondje van een km of 17/18 doen, maar had me verkeken op de afstand dus het werd iets langer. Gewoon lekker rustig begonnen en later steeds ietsje sneller gelopen. Mijn hartslag geloofde ik bijna niet zo laag bleef hij, echt heerlijk kunnen lopen!
Een mooie HM gelopen in een gemiddelde hartslag van 142, met recht een LDL!![]()
http://www.endomondo.com/workouts/194458605/2368823
5:04 min/km
![]()
Verbazingwekkend altijd![]()
![]()
Thanks voor je mooie woorden. Ik moet zeggen dat m`n vertrouwen echt gruwelijk begint te steigen zo!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:41 schreef Jero_nimo het volgende:
levitas, gewoon knallen morgen! Je kan denk ik ook nog makkelijk harder dan 5'30! In een wedstrijd kan je echt heel veel meer dan gewoon tijdens een training. Ik geloof nooit dat jij je kapot loopt op 5'20 zelfs al. Ik zou het ook gewoon proberen en 'Dood of de gladiolen!!!' Zo heb ik het ook gedaan, gewoon gaan en lekker knallen, je kunt het!!! Echt waar!Dat is idd een hele mooie LDL. "Langzaam" én lang.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:41 schreef Jero_nimo het volgende:
Een mooie HM gelopen in een gemiddelde hartslag van 142, met recht een LDL!
http://www.endomondo.com/workouts/194458605/2368823Voor velen van ons is dat het wedstrijdtempo. Voor hem is het ook echt een LDL he. Shiiitquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:44 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
AVG. SPEED
![]()
Verbazingwekkend altijd![]()
Die pace bij die hartslag!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:41 schreef Jero_nimo het volgende:
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/194458605/2368823![]()
Fuck dat wil ik ook
![]()
Wow Jero_nimo je bent echt goed bezig! Jullie allemaal!!!!!!![]()
Ik heb trouwens een vraagje; ik ben net terug van 8 km (ik weet, is weinig) Maar op het laatste kreeg ik echt koude rillingen over mijn lijf echt niet normaal!!! Weten jullie wat het is? Of moet ik me gewoon niet aanstellen en hoort het bij het hardlopen
![]()
![]()
Te weinig gegeten/energie.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:07 schreef acalaca het volgende:
Ik heb trouwens een vraagje; ik ben net terug van 8 km (ik weet, is weinig) Maar op het laatste kreeg ik echt koude rillingen over mijn lijf echt niet normaal!!! Weten jullie wat het is? Of moet ik me gewoon niet aanstellen en hoort het bij het hardlopen
![]()
177 bij 6:19quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Whehehe 142 gemiddeld bij 5:04. Kom ik met 168 gemiddeld bij 5:45.![]()
![]()
![]()
Nog zo eentje met raketten onder z'n schoenen, net als MDquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:41 schreef Jero_nimo het volgende:
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/194458605/2368823
Mooi man![]()
![]()
Dat wou ik ook zeggen inderdaad, gewoon te weinig energie. En 8km is helemaal niet kort hoor! Hele mooie afstand!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:23 schreef acalaca het volgende:
[..]
Dankjewel voor je antwoord! Klinkt logischVolgende keer alleen dus wel iets meer eten van tevoren, liefst een uur of 2 ervoor trouwens, anders krijg je er ook weer last van
. Banaantje ofzo kan wel vlak voor de training en is een goede bron voor snel wat extra energie.
![]()
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:44 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
AVG. SPEED
![]()
Verbazingwekkend altijdsorry...
![]()
Als jullie allemaal net zo lekker door blijven gaan als jullie nu doen loopt straks iedereen met deze stats. Lopen we over 2 jaar met de ekiden gewoon de marathon in 2'30
![]()
. Go FoK!
![]()
![]()
Over 2 jaar gewoon onder de 2 uur....quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:35 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]sorry...
![]()
Als jullie allemaal net zo lekker door blijven gaan als jullie nu doen loopt straks iedereen met deze stats. Lopen we over 2 jaar met de ekiden gewoon de marathon in 2'30
![]()
. Go FoK!
![]()
![]()
Over de afstand nog maar niet te beginnen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Whehehe 142 gemiddeld bij 5:04. Kom ik met 168 gemiddeld bij 5:45.![]()
grrrr... sinds dinsdag last van wat pijn aan de buitenkant van mijn onderbeen. Gisteren voorzichtig 5km gedaan als test wat opzich wel goed ging (voelde het wel maar niet te erg). Maar heeft het blijkbaar niet goed gedaan, vanmorgen was het een stuk erger... Morgen mijn eerste wedstrijd, had gehoopt dat het wel te doen zou zijn maar begin het steeds somberder in te zien![]()
![]()
Jeetje wat lullig zeg... zeker omdat het je eerste wedstrijd is! Hoop dat het snel over is....quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:47 schreef Dynamic83 het volgende:
grrrr... sinds dinsdag last van wat pijn aan de buitenkant van mijn onderbeen. Gisteren voorzichtig 5km gedaan als test wat opzich wel goed ging (voelde het wel maar niet te erg). Maar heeft het blijkbaar niet goed gedaan, vanmorgen was het een stuk erger... Morgen mijn eerste wedstrijd, had gehoopt dat het wel te doen zou zijn maar begin het steeds somberder in te zien![]()
Oei dat is echt jammer ja! Klinkt verdacht veel als shin-splints. En daar moet je wel mee uitkijken ja.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:47 schreef Dynamic83 het volgende:
grrrr... sinds dinsdag last van wat pijn aan de buitenkant van mijn onderbeen. Gisteren voorzichtig 5km gedaan als test wat opzich wel goed ging (voelde het wel maar niet te erg). Maar heeft het blijkbaar niet goed gedaan, vanmorgen was het een stuk erger... Morgen mijn eerste wedstrijd, had gehoopt dat het wel te doen zou zijn maar begin het steeds somberder in te zienBeterschap in ieder geval!
![]()
Shin splints wordt toch vaak van gezegd dat je tijdens het lopen zelf steeds meer last van krijgt, tot je niet eens meer kan lopen?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:22 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Oei dat is echt jammer ja! Klinkt verdacht veel als shin-splints. En daar moet je wel mee uitkijken ja.Beterschap in ieder geval!
![]()
Dacht ik zelf ook aan, maar wat ik zo lees heb je het dan aan de binnenkant van je been. Zit bij mij echt aan de buitenkant, tussen de knie en de enkel in. Voel het bij het traplopen en bij het hardlopen het ergst. Is idd balen, ga morgen wel mee naar Brussel en beslis daar dan of ik wel of niet mee doe. Maar als het zo als nu is kan ik het maar beter laten.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:22 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Oei dat is echt jammer ja! Klinkt verdacht veel als shin-splints. En daar moet je wel mee uitkijken ja.Beterschap in ieder geval!
![]()
Ik ben vast raar, maar ik draag hem onder mijn boezem.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:40 schreef Miezziej het volgende:
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
Toen het bij mij op het ergst was toen had ik er een beetje last van in het begin toen ik nog een rondje ging. Dacht eerst dat het gewoon spierpijn was, en onder het lopen werd het juist minder. De volgende dag liep ik mank, dat was echt een beetje nasty, zo pijnlijk. Maar bij mij was het inderdaad wel aan de binnenkant van het onderbeen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Shin splints wordt toch vaak van gezegd dat je tijdens het lopen zelf steeds meer last van krijgt, tot je niet eens meer kan lopen?![]()
Is het niet de buitenkant van je knie?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:28 schreef Dynamic83 het volgende:
[..]
Dacht ik zelf ook aan, maar wat ik zo lees heb je het dan aan de binnenkant van je been. Zit bij mij echt aan de buitenkant, tussen de knie en de enkel in. Voel het bij het traplopen en bij het hardlopen het ergst. Is idd balen, ga morgen wel mee naar Brussel en beslis daar dan of ik wel of niet mee doe. Maar als het zo als nu is kan ik het maar beter laten.
www.blessureaanwijzer.nl kan je wellicht nog wijzer maken.![]()
Draag je hem dan onder of over je shirt?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:31 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ik ben vast raar, maar ik draag hem onder mijn boezem.![]()
Hats, dat jasjemaak me gek!
enne Space, als ik mijn telefoon in een zakje deed, gebruikte ik gewoon geen dopjes en zette de muziek gewoon associaal via de speakers aanen er zijn volgens mij wel speciale regenjasje, die zijn mwwstal wat doorzichtig en echt van dat plastic materiaal.
deze wordt ook al regenafstotend beschreven http://www.zalando.nl/nik(...)t-n1241b0qe-002.html![]()
Dit.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:34 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Toen het bij mij op het ergst was toen had ik er een beetje last van in het begin toen ik nog een rondje ging. Dacht eerst dat het gewoon spierpijn was, en onder het lopen werd het juist minder. De volgende dag liep ik mank, dat was echt een beetje nasty, zo pijnlijk. Maar bij mij was het inderdaad wel aan de binnenkant van het onderbeen.
En bij mij was het juist de buitenkant van m'n scheenbeen.
Goede test: stoot even ergens zachtjes tegenaan met je scheenbeen, als je door de grond gaat van de pijn: niet goed..
Beterschap!![]()
Het is me nog steeds niet duidelijk hoe ik het verschil weet tussen shin splints en minder ernstige dingen. Ik heb pijn aan de binnenkant van mijn rechteronderbeen, alsof iemand erop drukt, maar het maakt niet echt uit verder wat ik doe, het is constant. Heb vanmiddag al allerlei sites af zitten struinen, maar veel concreter dan 'pijn in je onderbeen' wordt het niet.
Ik voel het bij beweging en in rust, het is niet rood of gezwollen, het doet niet meer zeer als ik erin prik dan op andere plekken, maar het voelt gewoon alsof er iemand met zn vinger in mn been prikt af en toe. Op een schaal van 1 tot 10 geef ik het niet meer dan een 2.
Is er bijv een beweging waarbij het meer zeer zou moeten doen als het shin splints zijn? Met lopen zelf had ik geen last gisteren. Maar vanmiddag met stofzuigen wel (al had ik toen net oefeningen gedaan voor voeten/enkels/kuiten).“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
Onder mn jasje en boven mn shirt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:35 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Draag je hem dan onder of over je shirt?“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
Oei, er is kennelijk een paar dagen geleden een ongeval geweest op een kruispunt van de route van morgen, waarbij een fietser om het leven is gekomen. De organisatie gaat voor het begin van de race "stil staan" bij dit slachtoffer. Als ik het goed begrijp een minuut stilte voordat het startschot klinkt.
Heel netjes van de organisatie dat ze erbij stil willen staan, en volgens mij is dat ook wel een enorme boost voor de deelnemers. De hele parade (zo`n 5000 man) zo stil dat je een speld kan horen vallen, waarna het startschot klinkt. Ik denk dat de adrenaline dan écht gaat stromen.
Zo, en nu ga ik lekker languit in een warm bad liggen en daarna lekker met de benen omhoog de documentaire over Badwater kijken.Als je écht zekerheid wilt, zul je een opgeleid persoon ernaar moeten laten kijken. Die kan precies aanhoren wat je klachten zijn en specifiek voelen waar de pijn zit enzo. Het internet (en wij) kan dat niet..quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:46 schreef LadyOracle het volgende:
Het is me nog steeds niet duidelijk hoe ik het verschil weet tussen shin splints en minder ernstige dingen. Ik heb pijn aan de binnenkant van mijn rechteronderbeen, alsof iemand erop drukt, maar het maakt niet echt uit verder wat ik doe, het is constant. Heb vanmiddag al allerlei sites af zitten struinen, maar veel concreter dan 'pijn in je onderbeen' wordt het niet.![]()
Nee het zit echt lager als mijn knie, bij het afzetten is er een pijnlijke steek te voelen. Ga de site eens doorspitten misschien kan ik er idd wat op vinden.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Is het niet de buitenkant van je knie?
www.blessureaanwijzer.nl kan je wellicht nog wijzer maken.![]()
Kijk probleem, boezem is een groot woord voor wat ik heb...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:31 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ik ben vast raar, maar ik draag hem onder mijn boezem.En denk dat de Spibelt ook daar gaat schuiven...
![]()
Auw... Beterschap!!!!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:58 schreef Dynamic83 het volgende:
[..]
Nee het zit echt lager als mijn knie, bij het afzetten is er een pijnlijke steek te voelen. Ga de site eens doorspitten misschien kan ik er idd wat op vinden.![]()
Pak je scheenbeenbot tussen duim en wijsvinger net onder je knie vast en schuif je hand nu, terwijl je duim en wijsvinger stevig tegen het bot aanhoudt, naar beneden. Heb je een pijnlijkere plek? Dan zijn het shin splints.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:46 schreef LadyOracle het volgende:
Het is me nog steeds niet duidelijk hoe ik het verschil weet tussen shin splints en minder ernstige dingen. Ik heb pijn aan de binnenkant van mijn rechteronderbeen, alsof iemand erop drukt, maar het maakt niet echt uit verder wat ik doe, het is constant. Heb vanmiddag al allerlei sites af zitten struinen, maar veel concreter dan 'pijn in je onderbeen' wordt het niet.
Ik voel het bij beweging en in rust, het is niet rood of gezwollen, het doet niet meer zeer als ik erin prik dan op andere plekken, maar het voelt gewoon alsof er iemand met zn vinger in mn been prikt af en toe. Op een schaal van 1 tot 10 geef ik het niet meer dan een 2.
Is er bijv een beweging waarbij het meer zeer zou moeten doen als het shin splints zijn? Met lopen zelf had ik geen last gisteren. Maar vanmiddag met stofzuigen wel (al had ik toen net oefeningen gedaan voor voeten/enkels/kuiten).![]()
Wat een blijheidquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Officiele uitslag:
[ afbeelding ]
Erg herkenbaar en de klachten lijken erg op mijn kuitblessure van vorig jaar. In eerste instantie dacht ik ook aan shin splints, maar de symptomen zijn niet precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:58 schreef Dynamic83 het volgende:
[..]
Nee het zit echt lager als mijn knie, bij het afzetten is er een pijnlijke steek te voelen. Ga de site eens doorspitten misschien kan ik er idd wat op vinden.
Mijn advies is om morgen niet te lopen. Vorig jaar heb ik namelijk met dezelfde klachten toch 5 km gelopen op laag tempo waardoor ik alleen maar langer last heb gehad achteraf.![]()
Mooie negatieve splitquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Officiele uitslag:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Daar voel ik niets bij in ieder geval.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Pak je scheenbeenbot tussen duim en wijsvinger net onder je knie vast en schuif je hand nu, terwijl je duim en wijsvinger stevig tegen het bot aanhoudt, naar beneden. Heb je een pijnlijkere plek? Dan zijn het shin splints.Ja, als het erger wordt zal ik dat zeker doen. Maar heb al even genoeg geld naar de fysio gebracht dit jaar, dus als het niet nodig is, laat ik het liever. ;-)quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:49 schreef Levitas het volgende:
[..]
Als je écht zekerheid wilt, zul je een opgeleid persoon ernaar moeten laten kijken. Die kan precies aanhoren wat je klachten zijn en specifiek voelen waar de pijn zit enzo. Het internet (en wij) kan dat niet..
Sowieso heb ik besloten eerst nieuwe schoenen te kopen. Want op mn huidige loop ik gewoon te instabiel, is me wel duidelijk van het filmpje in de winkel. En ik heb ook wat last van mn gewrichten (dat zit ws in het weer hoor, want ook last van vingers en schouders bijvoorbeeld en heb ik wel vaker) dus ws ga ik morgen mn nieuwe badpak wat al maanden ligt te wachten eens uitproberen ipv lopen. Dat lijkt me even beter nu.“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
Morgen 14km op de planning. Hopelijk dan niet weer 3 dagen een zere linkerkuitspier zoals afgelopen keren. 8km gisteren ging goed. Heb er zin in.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Deze week een beetje ziekjes geweest, dus niet gelopen. Vanmiddag weer rustig 5 km gelopen. De benen voelen nu wel beter. Voor de 'ziekte' had ik last van zware benen.
Vanmiddag ook weer bietensap ingekocht, daar begin ik woensdag mee. Heb het gevoel redelijk klaar te zijn voor de halve marathon volgende week.
Deze week nog een paar keer 5 km lopen.... Nu begint de spanning wel te stijgen![]()
![]()
Morgen Marikenloop... zenuwachtigwel al alles klaar gelegd..
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
spannend, veel succes en plezier morgenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:23 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Je hebt in ieder geval genoeg veiligheidsspeldenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:23 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]. Succes!
![]()
Thanksquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:26 schreef linebear het volgende:
[..]
spannend, veel succes en plezier morgen
Veel Fokkers morgen die lopen. Succes allemaal!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Hier ook zenuwen!!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:23 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]en alles al klaargelegd
Succes morgenwij juichen voor je!
Mooie matching outfitsJullie ook succes morgen!
Hey, dat is volgens mij even geleden! Heel veel succes morgen!!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:23 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]![]()
We moeten niet naast elkaar gaan staan, maar per persoon matchen we goedquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:39 schreef SEMTEX het volgende:
Mooie matching outfitsJullie ook succes morgen!
Wat heeft je mams (toch?) hippe sloffen!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hier ook zenuwen!!en alles al klaargelegd
[ afbeelding ]
Succes morgenwij juichen voor je!
![]()
Ze is d'r ook heel blij mee, zegt ze! Dat ze maar snel mogen lopenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:42 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Wat heeft je mams (toch?) hippe sloffen!
Ik pak morgenochtend m'n spullen wel even in, ben vooral benieuwd naar het weer.
Had wel beter weer verwacht dan bij de CPC, maar is bijna vergelijkbaar...
Jack does it in real time...![]()
Succes morgen!
Ik rol me gewoon op op de bank met beenwarmers en straks nog een dekentje erbij. En dat eind mei... Over een week of vier gaan we op vakantie, dat wordt waarschijnlijk de enige week zon die ik dit jaar krijg :-p
Oh, en mn vriendje vindt me officieel eng omdat ik de Runner's World had gekocht.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
Nou, bij de CPC was het echt verstenend koudquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:49 schreef DeeBee het volgende:
Ik pak morgenochtend m'n spullen wel even in, ben vooral benieuwd naar het weer.
Had wel beter weer verwacht dan bij de CPC, maar is bijna vergelijkbaar...
lopers en loopsters heel veel plezier en succes morgen!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Wat leuk dat alles zo klaar ligtZijn er nou echt geen mensen die morgen nog dingen van het wasrek moeten trekken ofzo?
![]()
Normaal gezien wel. Maar nu slaapt m'n moeder hier, en is alles dus al helemaal klaargelegd
Ik kom er net een beetje achter dat ik morgen wel heel vroeg moet vertrekken om op tijd te zijn, maar de CL-finale is al begonnen, dus ik heb nu ook niet veel tijd om het klaar te leggen. Dat wordt denk ik morgenochtend paniekerig mijn kast overhoop trekken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:52 schreef Nirak het volgende:
Wat leuk dat alles zo klaar ligtZijn er nou echt geen mensen die morgen nog dingen van het wasrek moeten trekken ofzo?
Irritant dat de site niet bereikbaar is trouwens.Life is what you make it.![]()
Vandaag een stuk mul zand moeten pakken. Godskolere wat doet dat pijn aan mn voeten.
Mn voetboog verkrampt helemaal. Lopen is er dan gewoon niet meer bij ; (
Auw
Ecosia
Ff de hardloopkalender gecheckt maar niks leuks dichtbij. Het begint te jeuken door die foto'sJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wat is jouw regio day?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Overijssel. Bedenk nu net dat ik op 15km zocht vanwege trainingafstandJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Daarom ligt hier zowel een lange tight als een korte broek klaar, en een t-shirt / sleeveless.. Ik denk dat ik sowieso gewoon dit allemaal meeneem (op 1 paar schoenen na dan). Dan kan ik in ieder geval nooit zeggen "Ik wou dat ik dit had meegenomen, want..."quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:49 schreef DeeBee het volgende:
Ik pak morgenochtend m'n spullen wel even in, ben vooral benieuwd naar het weer.Nope, alles was al netjes uitgewassen. Ik heb er donderdag al rekening mee gehouden, haha.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:52 schreef Nirak het volgende:
Wat leuk dat alles zo klaar ligt Zijn er nou echt geen mensen die morgen nog dingen van het wasrek moeten trekken ofzo?![]()
De 10 van Steenwijk![]()
Ik ga er heen
Ecosia
Dat betekent vrijwel zeker dat je moet drinken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:07 schreef acalaca het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:52 schreef Nirak het volgende:
Jawel hoor, vanmiddag mijn loopkleertjes gewassen. Hebben nog eventjes buiten gehangen maar dat schoot niet op. Hangen nu binnen en zijn morgen wel droog. Ik ben altijd van het laatste moment... ook wanneer ik op vakantie ga... gewoon pakken en wegquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:52 schreef Nirak het volgende:
![]()
![]()
site?quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Binnenkort is er ook de GreenRun in Twello. Ben benieuwd of ik op tijd herstel ben om al 10 km te lopen, maar anders kan ik net als vorig jaar kiezen voor de 5 km.
Als ik verstandig ben houd ik morgen nog even rust. Dan kan ik dinsdag of woensdag weer beginnen met een opbouwschema![]()
![]()
ik heb ook alles klaar liggen en ingepakt. reserve kleren voor het geval we nat worden, t-shirt en jasje voor als het koud wordt (jasje waarschijnlijk alleen om warm te blijven int startvak) en gewoon een lange tight.
ik ben serieus aant bibberen van de zenuwenmaar gaat vast goedkomen. guppy en serinde, als ik klaar ben mer het onderzoek sms ik wel. die warming up ga ik vast halen.
![]()
Ecosia
Er is ook een estafette!
Ecosia
19:00 zit ik in een wokrestaurant.. Helaas.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:31 schreef Jumparound het volgende:
[..]
http://www.start78.nl/start78/frames/wallenloop.htmlJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Maar dit gaat om 10 juli
Ik keek dus voor morgen![]()
Hey lijkt er wel op
Oh, je zocht wat voor morgen
Ecosia
Het cross seizoen bestaat uit een serie van 5 wedstrijden georganiseerd door onze provinciale bond, Athletics Southland.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:43 schreef Onama het volgende:
[..]
Vanwaar de teleurstelling RD? Ben je onderdeel van een competitie ofzo dat je je eigen resultaten vergelijkt met die van tegenstanders? Hoe groot is zo'n wedstrijd uberhaupt (in aantallen).
Vraag het omdat hier altijd wordt geroepen dat je alleen maar tegen je eigen PR's loopt en dat er altijd mensen sneller zullen zijn etc. Vroeg me dan ook beetje af waarom je je zo focust op de tegenstander.
Deze serie is open voor alle lopers, geregistreerd en niet geregistreerd, er doen ongeveer 50 lopers aan mee van alle leeftijden en snelheden en het werkt als volgt:
op basis van je 5km tijd op deweg krijg je een handicap toegewezen en tussen de lopers met de diverse handicaps zit elke keer minimaal 30 seconde.
De langzaamste loper/loopster heeft handicap 0 en hoe sneller je loop, hoe groter je handicap.
Ik heb een handicap van 15minuten en de snelste lopers in het veld een handicap van 22minuten.
Dit houdt dus in dat als ik van de langzaamste loper wil winnen ik 15 minuten sneller moet lopen dan hem/haar, de snelste loper moet 22 minuten op hem/haar inhalen om te winnen en 7 minuten op mij.
De tijd die je na afloop op handicap 0 in of uitgelopen bent wordt je eindtijd en dit wordt alle 5 wedstrijden bij elkaar opgeteld.
Op deze manier heeft iedereen een kans om de handicap-serie te winnen, afgelopen jaar was de over-all winnaar een dame met als handicap 10m.30s
En ja, als je clubgenoot dan de zelfde handicap heeft als jou dan is het wel een kwestie van proberen hem te verslaan... omdat er nagenoeg alleen maar geregistreerde lopers mee doen is het behoorlijk competatief!
[ Bericht 1% gewijzigd door rechtsedirecte op 25-05-2013 21:51:01 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Van dit handicap systeem had ik nog nooit gehoord, wel apart. Maar je start dus gewoon echt later? En in theorie zou je dan ongeveer dezelfde tijd over de finish moeten komen?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Het cross seizoen bestaat uit een serie van 5 wedstrijden georganiseerd door onze provinciale bond, Athletics Southland.
Deze serie is open voor alle lopers, geregistreerd en niet geregistreerd, er doen ongeveer 50 lopers aan mee van alle leeftijden en snelheden en het werkt als volgt:
op basis van je 5km tijd op deweg krijg je een handicap toegewezen en tussen de lopers met de diverse handicaps zit elke keer minimaal 30 seconde.
De langzaamste loper/loopster heeft handicap 0 en hoe sneller je loop, hoe groter je handicap.
Ik heb een handicap van 15minuten en de snelste lopers in het veld een handicap van 22minuten.
Dit houdt dus in dat als ik van de langzaamste loper wil winnen ik 15 minuten sneller moet lopen dan hem/haar, de snelste loper moet 22 minuten op hem/haar inhalen om te winnen en 7 minuten op mij.
De tijd die je na afloop op handicap 0 in of uitgelopen bent wordt je eindtijd en dit wordt alle 5 wedstrijden bij elkaar opgeteld.
Op deze manier heeft iedereen een kans om de handicap-serie te winnen, afgelopen jaar was de over-all winnaar een dame met als handicap 10m.30s
En ja, als je clubgenoot dan de zelfde handicap heeft als jou dan is het wel een kwestie van proberen hem te verslaan... omdat er nagenoeg alleen maar geregistreerde lopers mee doen is het behoorlijk competatief!![]()
Drukke finish danJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
you got it!!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:59 schreef Nirak het volgende:
[..]
Van dit handicap systeem had ik nog nooit gehoord, wel apart. Maar je start dus gewoon echt later? En in theorie zou je dan ongeveer dezelfde tijd over de finish moeten komen?
als je een goede dag heb zijn degene die 30sec voor je lopen een mooi doel, heb je ze ingehaald dan op naar de volgende.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hele dag in utrecht geweest, zere voeten van het winkelen![]()
Heb een spibelt gekocht maar die neem ik morgen denk ik niet mee, doe toch een langere tight aan en daar zit een zakje in voor mijn telefoon. Stel dat ik die belt niet fijn vind, zit ik dan mooi mee bij mijn eerste evenement!
Had niks klaarliggen maar door al die foto's kreeg ik ook zenuwen met als resultaat:
Jazeker, ik word gesponsordFijn shirtje erbij
![]()
![]()
Vrouwlief werken, geen flikker op TV, geen zin om te xboxen... Ik ga lekker een verdieping hoger aan mijn conditie werken, met een boekje erbij.![]()
links of rechts?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Vrouwlief werken, geen flikker op TV, geen zin om te xboxen... Ik ga lekker een verdieping hoger aan mijn conditie werken, met een boekje erbij.
Ecosia
Veel plezier allemaal morgen!
Ik ga slapenHad je maar een ps3 moeten kopenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Vrouwlief werken, geen flikker op TV, geen zin om te xboxen... Ik ga lekker een verdieping hoger aan mijn conditie werken, met een boekje erbij.![]()
![]()
truste Swets, train zequote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Vrouwlief werken, geen flikker op TV, geen zin om te xboxen... Ik ga lekker een verdieping hoger aan mijn conditie werken, met een boekje erbij.
je kunt het recyclen. ..quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ga geen eiwitten verspillenGaat ten kosten van m'n snelheid.
Ecosia
Extra biefstukjes etenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ga geen eiwitten verspillenGaat ten kosten van m'n snelheid.
![]()
![]()
met "mayo"quote:Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
nieuwe definitie voor "shake"quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Precies. Waarom zouden al die mensen dan aan van die shakes zitten.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
it's a joy foreverquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jij bent echt lekker dirty minded
Ecosia
Ik ga ook maar eens slapen. Lekker een uur of 8-10 gestrekt en morgen lekker uitgeslapen op staan.
Aan iedereen die morgen een evenement loopt: Succes en zet 'm op! Aan iedereen die gaat lopen: Veel plezier!!![]()
Erg gaaf systeem. Maakt het tijdens de race toch wat spannender omdat je in feite kans maakt om van iedereen te winnen door je eigen tijd te verbeteren. Kan me dan inderdaad goed voorstellen dat je dan ook echt wilt winnen en competatief gaat worden ja.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Het cross seizoen bestaat uit een serie van 5 wedstrijden georganiseerd door onze provinciale bond, Athletics Southland.
En ja, als je clubgenoot dan de zelfde handicap heeft als jou dan is het wel een kwestie van proberen hem te verslaan... omdat er nagenoeg alleen maar geregistreerde lopers mee doen is het behoorlijk competatief!The sun in your Eyes
waar de piemel vol van is.....quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jij bent echt lekker dirty mindedJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Alleen klote als je dan van die mongooltjes hebt die veel te weinig handicap krijgen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:27 schreef Onama het volgende:
[..]
Erg gaaf systeem. Maakt het tijdens de race toch wat spannender omdat je in feite kans maakt om van iedereen te winnen door je eigen tijd te verbeteren. Kan me dan inderdaad goed voorstellen dat je dan ook echt wilt winnen en competatief gaat worden ja.![]()
Ik heb mijn spullen voor de Marikenloop al in m'n rugtasje zitten, niet zo mooi liggen voor de fot :-) Ik zal kijken of ik iemand herken, Guppy is lekker makkelijk met dat shirt, als het tenminste niet zo koud is dat je er een jack overheen hebt! De rest, zeggen jullie maar hallo tegen mij als je iemand op blote voeten ziet, daar zijn er, zeker onder de vrouwen, maar heeeeeel weinig van. Als 't dan ook nog een klein onderdeurtje van maar 1:53 is, ben ik het zeker :-) Ontmoeten via telefoon kan niet want ik heb de mijne gisteren in het water laten vallen en hij ligt te drogen met de batterij en de simkaart er los naast... denk niet dat ik 'm morgen ochtend al weer durf te proberen, er zat nu nog wat zichtbaar vocht aan de binnenkant van het scherm.![]()
99% van de lopers zijn aangesloten bij een Harriers Club en geregistreerde lopers bij de bond.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alleen klote als je dan van die mongooltjes lopers hebt die veel te weinig handicap krijgen.
En het gros loopt ook al jaren mee, je ziet altijd de zelfde gezichten.
Dus wat betreft de juiste handicap zit het vaak wel goed.
Ik had zelf misschien een hogere handicap moeten hebben gezien de overige mensen in mijn groep maar dit keer was ik blij met mijn handicap, had echt niet hoger gehoeven.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
veel succes en plezier!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:40 schreef Sheriam het volgende:
Ik heb mijn spullen voor de Marikenloop al in m'n rugtasje zitten, niet zo mooi liggen voor de fot :-) Ik zal kijken of ik iemand herken, Guppy is lekker makkelijk met dat shirt, als het tenminste niet zo koud is dat je er een jack overheen hebt! De rest, zeggen jullie maar hallo tegen mij als je iemand op blote voeten ziet, daar zijn er, zeker onder de vrouwen, maar heeeeeel weinig van. Als 't dan ook nog een klein onderdeurtje van maar 1:53 is, ben ik het zeker :-) Ontmoeten via telefoon kan niet want ik heb de mijne gisteren in het water laten vallen en hij ligt te drogen met de batterij en de simkaart er los naast... denk niet dat ik 'm morgen ochtend al weer durf te proberen, er zat nu nog wat zichtbaar vocht aan de binnenkant van het scherm.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
In welk water? Beste kun je hem dan in gedeminiraliseerd water doen en dan drogen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:40 schreef Sheriam het volgende:
Ik heb mijn spullen voor de Marikenloop al in m'n rugtasje zitten, niet zo mooi liggen voor de fot :-) Ik zal kijken of ik iemand herken, Guppy is lekker makkelijk met dat shirt, als het tenminste niet zo koud is dat je er een jack overheen hebt! De rest, zeggen jullie maar hallo tegen mij als je iemand op blote voeten ziet, daar zijn er, zeker onder de vrouwen, maar heeeeeel weinig van. Als 't dan ook nog een klein onderdeurtje van maar 1:53 is, ben ik het zeker :-) Ontmoeten via telefoon kan niet want ik heb de mijne gisteren in het water laten vallen en hij ligt te drogen met de batterij en de simkaart er los naast... denk niet dat ik 'm morgen ochtend al weer durf te proberen, er zat nu nog wat zichtbaar vocht aan de binnenkant van het scherm.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Damn, ben erg aan het twijfelen. Morgen staat 13.5km op het programma en ik kan of een "berg" (536m) op gaan lopen en dan omlaag wandelen, waardoor ik dus mezelf 26 kilometer verplaats, waarvan het bergopstuk "hardlopend". Of ik pak gewoon 13km redelijk vlakke weg.
Vanuit mijn slaapkamerraam zie ik de top en het smeekt er gewoon om om beklommen te worden, maar ben bang dat het toch iets teveel van het goede is...The sun in your Eyes
Bak met droge rijst doet wonderen!!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:40 schreef Sheriam het volgende:
Ik heb mijn spullen voor de Marikenloop al in m'n rugtasje zitten, niet zo mooi liggen voor de fot :-) Ik zal kijken of ik iemand herken, Guppy is lekker makkelijk met dat shirt, als het tenminste niet zo koud is dat je er een jack overheen hebt! De rest, zeggen jullie maar hallo tegen mij als je iemand op blote voeten ziet, daar zijn er, zeker onder de vrouwen, maar heeeeeel weinig van. Als 't dan ook nog een klein onderdeurtje van maar 1:53 is, ben ik het zeker :-) Ontmoeten via telefoon kan niet want ik heb de mijne gisteren in het water laten vallen en hij ligt te drogen met de batterij en de simkaart er los naast... denk niet dat ik 'm morgen ochtend al weer durf te proberen, er zat nu nog wat zichtbaar vocht aan de binnenkant van het scherm.![]()
Knoop hem in een boterhammenzakje met rijst (usb en koptelefoon even plakbandje overheen) en knoop het zakje dicht, zakje op de vensterbank leggen voor 24uur en al het vocht zou weg moeten zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:40 schreef Sheriam het volgende:
Ontmoeten via telefoon kan niet want ik heb de mijne gisteren in het water laten vallen en hij ligt te drogen met de batterij en de simkaart er los naast... denk niet dat ik 'm morgen ochtend al weer durf te proberen, er zat nu nog wat zichtbaar vocht aan de binnenkant van het scherm.
Altans dat is wat mijn mobiel gered heeft toen ik met een paar bier achter de kiezen op het grandioze idee kwam te gaan zwemmen.The sun in your Eyes
it doesn't matter were you train, as long as it is in the hillsquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:49 schreef Onama het volgende:
Damn, ben erg aan het twijfelen. Morgen staat 13.5km op het programma en ik kan of een "berg" (536m) op gaan lopen en dan omlaag wandelen, waardoor ik dus mezelf 26 kilometer verplaats, waarvan het bergopstuk "hardlopend". Of ik pak gewoon 13km redelijk vlakke weg.
Vanuit mijn slaapkamerraam zie ik de top en het smeekt er gewoon om om beklommen te worden, maar ben bang dat het toch iets teveel van het goede is...
Ja, uiteraard. Dan is het ook veel leuker inderdaad. In Nederland denk ik niet echt makkelijk te bewerkstelligen. Misschien wel leuk als interne competitie bij een athletiekclub.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
99% van de lopers zijn aangesloten bij een Harriers Club en geregistreerde lopers bij de bond.
En het gros loopt ook al jaren mee, je ziet altijd de zelfde gezichten.
Dus wat betreft de juiste handicap zit het vaak wel goed.
Ik had zelf misschien een hogere handicap moeten hebben gezien de overige mensen in mijn groep maar dit keer was ik blij met mijn handicap, had echt niet hoger gehoeven.![]()
Doe voor je gestel gewoon vlakke weg, kwijl nog een week van die top en pak hem volgende week! Je moet niet ineens teveel op ander terrein gaan trainen den ik.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:49 schreef Onama het volgende:
Vanuit mijn slaapkamerraam zie ik de top en het smeekt er gewoon om om beklommen te worden, maar ben bang dat het toch iets teveel van het goede is...Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
inderdaad, in Nederland zou het een organisatorisch drama zijn als er te veel deelnemers op af komen, maar wel leuk voor een regio i.i.d.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Dan is het ook veel leuker inderdaad. In Nederland denk ik niet echt makkelijk te bewerkstelligen. Misschien wel leuk als interne competitie bij een athletiekclub.
50 lopers uit een provincie die 3/4 de grootte van Nederland is nog wel te regelen
Gewoon kraanwater, en ik heb geen gedeminiraliseerd water, dus dat zou ik op z'n vroegst Maandag kunnen doen. Lijkt me ook niet handig 'm weer opnieuw nat te maken? Het is overigens niet zo'n geavanceerde, uit 2005, geen internet, mp3 of niks, je kan er mee bellen en sms'en. Rijst heb ik wel, dat zal ik eens proberen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:48 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
In welk water? Beste kun je hem dan in gedeminiraliseerd water doen en dan drogen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: