abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 25 mei 2013 @ 08:23:30 #51
155227 crew  Guppy
dus
pi_126977097
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 08:20 schreef hatsaflats het volgende:
Zo, 10,5 uur geplankt ;) Ik was gisteren echt zo moe, en nu nog steeds wel een beetje.

M'n kuiten voelen nog steeds niet bijzonder prettig, dus ik hoop dat ik het er een beetje uit kan hobbelen strakjes. En zo niet hobbel ik gewoon rustig weer terug en probeer ik het morgen weer.
Het zit zeker in de lucht! Ik heb voor mijn doen ook echt heel lang geslapen :o
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 25 mei 2013 @ 08:25:05 #52
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126977110
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 00:30 schreef Lauraap_ het volgende:
Whieeee, heeft iemand de Evy training en kan een persoon mij de training misschien mailen?!
http://rennenmetevy.nl/Files.aspx
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 25 mei 2013 @ 08:25:47 #53
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126977114
Hier kwam kind 2 om 5:55 vragen of hij al uit bed mocht.
  Moderator zaterdag 25 mei 2013 @ 08:26:26 #54
155227 crew  Guppy
dus
pi_126977116
quote:
18s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 08:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Oh jolly :')
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_126977130
quote:
O, dat is lekker op tijd ja.

Ik had denk ik nog wel 2 uur kunnen slapen, maar ik gok dat ik me fitter ga voelen van lopen.
pi_126977183
Zwaar in dubio of ik nog een klein rondje ga maken deze ochtend..
Loop morgen de halve in Leiden :)
pi_126977478
quote:
Hier net zo. :')
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_126977503
Hier waren wel m'n katten vrij vroeg wat onrustig.

Nouja, rondje lopen :W
pi_126977529
Tijd voor ontbijt en rond een uur of 11 naar buiten *O*
pi_126977603
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 06:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
terug van de eerste cross-country wedstrijd van het seizoen...
lekker gelopen maar ging niet zo als gepland.
Een clubgenoot en ik hadden de zelfde handicap gekregen dus vertrokken we samen.
Ik beschouw mijzelf (gebaseerde op de gezamelijke trainingen) als de snellere loper dus ik dacht, laat ik de eerste ronde er maar even flink het gas er op zetten om een gaatje te slaan en dan deze voorsprong vast houden., maar dit pakte verkeerd uit.
Ik weet niet wat hij voor ontbijt hij had gehad maar hij bleef keurig in mijn kielzog lopen en het lukte me niet om hem af te schudden.
Halverwege de tweede ronde raakte bij mij de tank leeg door het kopwerk tegen een dikke wind in nam hij de kop over...en weg was hij.
te veel gegeven in de eerste 4 kilometer zorgde er voor dat ik het nakijken had....

Ik weet bijna zeker dat als ik wat langzamer gestart was hij het kopwerk evengoed aan mij had over gelaten alleen had ik dan waarschijnlijk meer energie gehad om hem later in de race van mij af te schudden....leermomentje

kortom, nogmaals lekker gelopen maar wel geleerd dat je nooit je tegenstander moet onderschatten :D
http://www.endomondo.com/workouts/194253888/5355322
Jammer inderdaad, maar volgende keer beter! :)
Wel lekker gelopen en dat is wat telt! *O* Leermomentjes zijn ook altijd goed, wordt je alleen maar beter van. En leuk dat je de 1e crosswedstrijd weer hebt gehad! Hoe vaak is dat nou?
pi_126977670
quote:
18s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 09:08 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Hier net zo. :')
3.21 vannacht en om 6.30 vanmorgen zucht
pi_126977771
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 22:45 schreef Onama het volgende:
Heb het je afgelopen zondag ook al gezegd, jij kunt makkelijk onder de 55min lopen. We hadden een mooi tempo afgelopen zondag, maar je kon de hele tijd praten.
Goed punt. Hoewel gemiddeld sneller dan 5:30 min/km over een afstand van 10km me toch best wel afschrikt. Die 15km die wij gemiddeld op 5:45 min/km liepen had tijdens een wedstrijd ongetwijfeld ook sneller geweest. Als ik 15km op m`n beoogde tempo voor zaterdag had kunnen lopen, dan moet een 10km toch geen probleem zijn? :P
Heb er = zó veel zin in en ik ga m`n stinkende best doen om onder de 55 minuten te komen. Dat zou een prachtig uitgangspunt zijn om te beginnen met de HM trainingen :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 22:45 schreef Onama het volgende:
Hou morgen lekker je rust en loop zondag op je oude schoenen een dik PR.
[..]
Als je nou morgen op nieuwe schoenen gaat lopen zul je merken dat je voeten er toch even aan moeten wennen en er misschien wat pijntjes opspelen, al is het maar 15min.
Lijkt me inderdaad verstandig om gewoon op m`n oude schoenen te lopen ja
quote:
Hier een sms van m`n bazin om 5:01 dat de auto waarmee ik vanmiddag post moet gaan bezorgen klaar stond. Kan dat verdomme niet wat later!?
pi_126977792
quote:
Een clubgenoot en ik hadden de zelfde handicap gekregen dus vertrokken we samen.
Ik beschouw mijzelf (gebaseerde op de gezamelijke trainingen) als de snellere loper dus ik dacht, laat ik de eerste ronde er maar even flink het gas er op zetten om een gaatje te slaan en dan deze voorsprong vast houden., maar dit pakte verkeerd uit.
Ik weet niet wat hij voor ontbijt hij had gehad maar hij bleef keurig in mijn kielzog lopen en het lukte me niet om hem af te schudden.
Halverwege de tweede ronde raakte bij mij de tank leeg door het kopwerk tegen een dikke wind in nam hij de kop over...en weg was hij.
te veel gegeven in de eerste 4 kilometer zorgde er voor dat ik het nakijken had....

Ik weet bijna zeker dat als ik wat langzamer gestart was hij het kopwerk evengoed aan mij had over gelaten alleen had ik dan waarschijnlijk meer energie gehad om hem later in de race van mij af te schudden....leermomentje

kortom, nogmaals lekker gelopen maar wel geleerd dat je nooit je tegenstander moet onderschatten :D
http://www.endomondo.com/workouts/194253888/5355322
Vanwaar de teleurstelling RD? Ben je onderdeel van een competitie ofzo dat je je eigen resultaten vergelijkt met die van tegenstanders? Hoe groot is zo'n wedstrijd uberhaupt (in aantallen).

Vraag het omdat hier altijd wordt geroepen dat je alleen maar tegen je eigen PR's loopt en dat er altijd mensen sneller zullen zijn etc. Vroeg me dan ook beetje af waarom je je zo focust op de tegenstander.
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
pi_126977829
Vanmiddag Gogo van het vliegveld halen! *O*
En dan morgen samen met haar een rondje lopen. Voor het eerst sinds vorige week vrijdag weer lopen, hopelijk gaat het weer beter.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_126977910
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 09:41 schreef Levitas het volgende:

[..]

Goed punt. Hoewel gemiddeld sneller dan 5:30 min/km over een afstand van 10km me toch best wel afschrikt. Die 15km die wij gemiddeld op 5:45 min/km liepen had tijdens een wedstrijd ongetwijfeld ook sneller geweest. Als ik 15km op m`n beoogde tempo voor zaterdag had kunnen lopen, dan moet een 10km toch geen probleem zijn? :P
Heb er = zó veel zin in en ik ga m`n stinkende best doen om onder de 55 minuten te komen. Dat zou een prachtig uitgangspunt zijn om te beginnen met de HM trainingen :D

[..]
Het lijkt een grote stap, van 5:45 naar 5:30. Maar als jij morgen daar op de parade staat en het sfeertje proeft, het publiek om je heen ziet, dan ga je automatisch sneller lopen. Tussen mijn normale trainingstempo en wedstrijdtempo zit zeker 30 seconden verschil. Publiek is zo oppeppend.

Maar je moet er wel zelf in geloven natuurlijk, als jij vanaf de start 5:45 gaat lopen omdat je dat al eens op de 15 hebt gedaan (wat naar mijn mening sowieso niet te vergelijken is, die laatste 5 maakt een groot verschil) dan kom je niet onder de 55.

Na ons loopje hoorde ik je nog zeggen "oh dat viel mee", alsje voor snelheid wil gaan morgen moet dat worden "Ik ben gesloopt, maar heb het wel gedaan".

Maargoed ik bemoei me teveel met jouw wedstrijd, het is natuurlijk jouw feestje en je moet doen waar je je prettig bij voelt. Maar ik heb gewoon het idee dat jij veel meer in je mars hebt dan je zelf doorhebt.
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
pi_126977953
Arquero, Swets en Yur, veel plezier vandaag!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  zaterdag 25 mei 2013 @ 10:05:57 #67
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126978050
Thanks! De 10k is net gestart, die sla ik sowieso over. Vanmorgen een testloopje gedaan om te zien of ik morgen de HM ga starten. Op laag tempo moet dat wel gaan lukken, dus waarschijnlijk loop ik die morgen lekker met de familie mee ^O^
F means you're fucked
pi_126978073
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 09:57 schreef mosselmossel het volgende:
Arquero, Swets en Yur, veel plezier vandaag!
Zeker weten! En hier is het lekker droog, ik hoop daar ook.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 10:07:56 #69
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126978085
Hier zitten we al 2 dagen onder een strakblauwe lucht in de zon :s)
F means you're fucked
pi_126978102
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 10:07 schreef YUR het volgende:
Hier zitten we al 2 dagen onder een strakblauwe lucht in de zon :s)
Dat is goed voor de spiertjes :Y
Succes morgen. En veel plezier!

Arquero en Swets ook heel veel plezier en succes vandaag
pi_126978395
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 06:00 schreef Miezziej het volgende:
Goeiemorgen :z
Straks even werken, en in de (na)middag een klein rondje lopen, en dan zit de eerste week van mijn schema er alweer op! :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed bezig! *O* En gefeliciteerd met de toets! ^O^

Arquero, YUR en Swetsenegger: heel veel succes vandaag! *O*

Ik ga eind van de middag ook weer met Evy het bos in, les 11 alweer. Nu wat langzamer en zonder pijn aan de knieën hoop ik. :@
  zaterdag 25 mei 2013 @ 10:42:31 #72
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_126978713
quote:
toen lag ik net 2,5 uur in bed :o

Ik wacht straks bij de finish wel dus.. :z
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 10:48:47 #73
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_126978829
Het zit in de lucht dat uitslapen lees ik... Nu ben ik te laat wakker om even sportief te doen (awww).

quote:
Er zitten meerdere leermomenten in.. Dat je je eigen race moet lopen en niet moet kijken naar anderen. Dat je misschien niet de vorm van de dag had en de ander wel. Je hebt gegokt en verloren.. Er zijn vast meerdere wedstrijden dus je revange kan zoet zijn.

Kun je nagaan, nu is op forum.fok.nz een user zo blij: Ik liep met een clubgenoot mee die normaal veel sneller is, en ik kon z'n tempoversnellingen bijhouden en ik ging er vervolgens gewoon keihard overheen! Who the man, who the man? I AM!!

Ik zou 'm kapotmaken de volgende keer.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_126979059
* ..-._---_-.- is nu al zenuwachtig voor de Marikenloop van morgen.
pi_126979105
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 10:48 schreef slacker_nl het volgende:
Het zit in de lucht dat uitslapen lees ik... Nu ben ik te laat wakker om even sportief te doen (awww).

[..]

Er zitten meerdere leermomenten in.. Dat je je eigen race moet lopen en niet moet kijken naar anderen. Dat je misschien niet de vorm van de dag had en de ander wel. Je hebt gegokt en verloren.. Er zijn vast meerdere wedstrijden dus je revange kan zoet zijn.

Kun je nagaan, nu is op forum.fok.nz een user zo blij: Ik liep met een clubgenoot mee die normaal veel sneller is, en ik kon z'n tempoversnellingen bijhouden en ik ging er vervolgens gewoon keihard overheen! Who the man, who the man? I AM!!

Ik zou 'm kapotmaken de volgende keer.
Zegt degene wiens grootste doel is om Yur in te maken ;)

M'n loopje ging wel goed, wel m'n kuiten gevoeld, maar geen echte pijn. De eerste 7km wilden m'n benen wel maar was de rest van m'n lijf het er niet zo mee eens, na 7km stopte m'n lijf met zeuren en begonnen m'n benen en na 12km had ik nog genoeg over voor een paar versnellinkjes. Prima loopje dus wel. En voor het eerst de 90 minuten volgemaakt *O* Nu even douchen, wat boodschapjes en de rest van de dag lezen en gamen O+
pi_126979125
Pffffffff, 3e keer Evy les 23, met heel ander weer dan donderdag: toen liep ik eerst door de storm, toen door de hagel, toen door de regen en op het laatst in de zon. Nu was het heerlijk loopweer. Ik liep donderdag wel sneller, ik dacht dat mijn dochter na een half jaar Amerika voor het eerst weer op de stoep zou staan... beetje simpel, want een les van 37 minuten duurt 37 minuten, ook als je sneller loopt.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 11:07:46 #77
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_126979237
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:01 schreef hatsaflats het volgende:
Zegt degene wiens grootste doel is om Yur in te maken ;)
*) Maar voor dat ik dat doe moet ik jou met gemak achter me kunnen laten...
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 11:11:32 #78
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_126979299
quote:
16s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:07 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Dat zijn grote plannen ;)
Inmiddels al meer gehobbeld?

/lurkmodus aan het strand
pi_126979338
Nee hoor, post hier wel vaker. Alleen niet zo vaak dat iedereen mijn naam kent, maar oke. :') ^O^
pi_126979528
Zeau.. Les 18 van Evy zit er weer op. ging zo enorm lekker vaonchtend (is dan ook echt briljant loopweer hier, korte broek en shirt met lange mouwen was ideaal) dat ik maar ben doorgelopen toen ik halverwege de les was. Uiteindelijk ipv iets van 4,5km wat ik normaal in deze les zou doen 8km gelopen.. Ben erg happy, ging zo lekker, heb ook nergens last van en ben niet kapot.

Linkje voor de liefhebbers:
http://www.endomondo.com/workouts/194335985/3009947

Kreeg wel ergens na 5km wat last van "steken" aan de links achter in de borstkas. Meer een soort spierpijn leek het, moeilijk te omschrijven. Na even een paar minuutjes wandelen trok het wel weer weg gelukkig en heb ik normaal door kunnen lopen. Nu ook nergens geen last meer van.
pi_126979540
Yur, Swets en Arquero, zet hem op allemaal! *O* Heel veel succes en plezier tijdens het lopen! En blijf heel allemaal :P. Jullie moeten gewoon allemaal de ekiden lopen!
  zaterdag 25 mei 2013 @ 11:25:23 #82
404115 triskellen
sjokt moedig verder
pi_126979582
Heb de afgelopen weken veel met jullie mee gelezen. Ik ben een paar maanden geleden begonnen met Evy start to run. Dit is mijn laatste week en morgen hoop ik voor het eerst de 5 km te lopen. Ik zou het geen hardlopen willen noemen want mijn tempo ligt niet zo hoog.... maar heee ik kan gewoon 5 kilometer joggen zonder te wandelen! Dat kon ik een paar maanden geleden nog niet :-)

Inmiddels heb ik het schema 5-10 km op mijn telefoon en heb ik mezelf ook beloond met een garmin forerunner 610. Ik weet het, het is een grote beloning voor iemand die nog maar net 5 km kan lopen maar ja, ik wil/moet/zal gemotiveerd blijven en wil/moet/zal niet opgeven :-)

De 5-10 km zal wel iets langer duren omdat ik in mijn sportieve enthousiasme heb besloten mee te doen aan de Royal Amstel Swim. Dat betekent dat ik eind augustus 2,5 km mag zwemmen maar ook dat ik heeeeel hard daarvoor moet gaan trainen. Dat wordt dus 3x in de week zwemmen en 2x in de week lopen.

Het meelezen heeft me geïnspireerd om telkens maar weer de schoentjes aan te trekken, dus allemaal bedankt daarvoor!
pi_126979642
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:25 schreef triskellen het volgende:
Heb de afgelopen weken veel met jullie mee gelezen. Ik ben een paar maanden geleden begonnen met Evy start to run. Dit is mijn laatste week en morgen hoop ik voor het eerst de 5 km te lopen. Ik zou het geen hardlopen willen noemen want mijn tempo ligt niet zo hoog.... maar heee ik kan gewoon 5 kilometer joggen zonder te wandelen! Dat kon ik een paar maanden geleden nog niet :-)

Inmiddels heb ik het schema 5-10 km op mijn telefoon en heb ik mezelf ook beloond met een garmin forerunner 610. Ik weet het, het is een grote beloning voor iemand die nog maar net 5 km kan lopen maar ja, ik wil/moet/zal gemotiveerd blijven en wil/moet/zal niet opgeven :-)

De 5-10 km zal wel iets langer duren omdat ik in mijn sportieve enthousiasme heb besloten mee te doen aan de Royal Amstel Swim. Dat betekent dat ik eind augustus 2,5 km mag zwemmen maar ook dat ik heeeeel hard daarvoor moet gaan trainen. Dat wordt dus 3x in de week zwemmen en 2x in de week lopen.

Het meelezen heeft me geïnspireerd om telkens maar weer de schoentjes aan te trekken, dus allemaal bedankt daarvoor!
Welkom *O* en erg goed bezig al! Mooi cadeautje ook! Daar hebben er hier meer last van ;). Ga zo door!
  zaterdag 25 mei 2013 @ 11:34:45 #84
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_126979820
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:11 schreef Quoi het volgende:

[..]

Dat zijn grote plannen ;)
Inmiddels al meer gehobbeld?

/lurkmodus aan het strand
Ja/nee, heb zes rustdagen in een week.
pi_126979879
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:25 schreef triskellen het volgende:

Welkom! ^O^ Hier ook een Garmin 610 in het vooruitzicht gesteld, hoor. ;)
  zaterdag 25 mei 2013 @ 11:43:13 #86
404115 triskellen
sjokt moedig verder
pi_126980054
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:37 schreef Muis84 het volgende:

[..]

Welkom! ^O^ Hier ook een Garmin 610 in het vooruitzicht gesteld, hoor. ;)
Dat gaat je zeker lukken! Het is echt een prachtig ding. I love gadgets.
pi_126980056
Misschien hadden we een collectieve inkoopactie bij Garmin op poten moeten zetten. :)
  zaterdag 25 mei 2013 @ 11:45:12 #88
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_126980101
Ik kwam net aan bij de nesseloop om arquero en Swets bij de eerste doorkomst te zien :) als de start echt om 11.00 was kwamen ze netjes op 41 minuten door na 7km :) nu ronde 2
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_126980155
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:43 schreef triskellen het volgende:

[..]

Dat gaat je zeker lukken! Het is echt een prachtig ding. I love gadgets.
Dat is mijn probleem ook, gadgets... O+
pi_126980162
Goedemiddag vanaf het strand in cambodja! Stiekem baal ik nog steeds een beetje dat ik IJsselstein moest laten schieten..maargoed.

Om in vorm te blijven gister wel een half uurtje over het strand gerend hier, was vet! Lekker op blote voeten door de branding, ondergaande zon erbij :) wel wat stijve kuiten vandaag, dat zand dempt minder dan mijn schoenen

Als ik weer thuis ben maar weer s een wedstrijdje prikken
pi_126980208
Hier gaat er helaas twee dagen niet gelopen worden. Straks stap ik op de trein en ga ik een weekendje naar Den Haag. Ik ben zo'n muts dat ik daar niet durf te rijden in mijn autootje en dat parkeren vind ik al helemaal een ramp:-) Nou doe ik er net zolang over en vind ik het ergens ook wel relaxt reizen in de trein, zolang het niet al te druk is, er geen vieze zwetende stinkende mensen naast me zitten of van die types die keihard gaan zitten telefoneren en iedereen mee mag genieten. Lekker muziekje op en zorgen dat ik niet in slaap val en op tijd die trein uit stap

Gisteren met vriendin samen gelopen en dit was de eerste keer dat het heel goed ging. De andere keren had ik het gevoel dat ik mijn tempo teveel moest aanpassen (harder rennen en langer) en nu ik wat verder ben gaat dat prima. Het grappige is wel dat ik het langer volhoudt nu dan haar en daarom hebben we steeds een kilometer gerend en daarna 200 m gelopen. Omdat we toch wel iedere week een keer samen gaan lopen dan is dat ook wel leuk langzaam uit te bouwen. Maandag weer een rondje dus. Regen of geen regen, zij is gelukkig ook een type die geen smoesjes bedenkt maar gewoon gaat:-)

Iedereen een heel fijn weekend en veel loopplezier!

Ik zie een weekend met veel (lekker) eten en wijntjes tegemoet. (ben niet zo van de bier, ja kriekbier maar dat vinden de meeste limonade haha)
This whole world is wild at heart and weird on top
pi_126980334
ik heb vanmorgen gewoon 3 km gelopen binnen 24 minuten *O*
In totaal aan 1 ruk dus 3.13 km in 24 minuten en 10 seconden :)

http://www.endomondo.com/workouts/194346399/8270328

* Nirak trots is :)
pi_126980344
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:46 schreef Muis84 het volgende:

[..]

Dat is mijn probleem ook, gadgets... O+
Hier hetzelfde.. ik probeer mezelf nog af te remmen gezien de prijs van zo'n 610 en voor mezelf te verantwoorden dat ik echt nog even beter kan wachten. Was hij een tikkeltje goedkoper geweest had ik hem al lang gehaald..
  zaterdag 25 mei 2013 @ 11:54:36 #94
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_126980358
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 10:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:
* ..-._---_-.- is nu al zenuwachtig voor de Marikenloop van morgen.
Mag ik vragen waarom jij zenuwachtig bent voor de Marikenloop? :D
Heb er ook zin in, denk dat de zenuwen vanavond komen ofzo... :)
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_126980372
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:53 schreef Nirak het volgende:

Wat een heerlijk gevoel is dat hè!!! Dat je nu iets kan wat je weken geleden nooit gedacht had. En zo wordt het hardlopen steeds leuker en verslavender
This whole world is wild at heart and weird on top
pi_126980423
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:53 schreef Nirak het volgende:

Netjes!!! *O* *O* _O_
pi_126980443
quote:
16s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:07 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Duurt gelukkig nog even ;)

Maar een klein beetje competitie kan, zeker op het niveau waarop RD nu loopt, volgens mij echt geen kwaad. Al vond ik het vorig jaar ook al wel prettig, even wat extra's eruit halen. Toen verloor ik met 1 seconde. Dit jaar won ik met 6 minuut 45 B-) Zolang je je niet over de kop gaat lopen kan het prima.

610 is fijn. Ik moet de schermpjes nog wel anders instellen, want daar had ik gisteren toch niet helemaal goed over nagedacht :)
pi_126980456
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:54 schreef CRX_master het volgende:

[..]

Hier hetzelfde.. ik probeer mezelf nog af te remmen gezien de prijs van zo'n 610 en voor mezelf te verantwoorden dat ik echt nog even beter kan wachten. Was hij een tikkeltje goedkoper geweest had ik hem al lang gehaald..
Haha, herkenbaar. Ik moet mezelf ook afremmen. Aanbieding loopt af eind mei, eind juni pas vakantiegeld, en begin juli pas de 5K, hopelijk dan. Lastig... ;)
pi_126980531
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:58 schreef Muis84 het volgende:

[..]

Haha, herkenbaar. Ik moet mezelf ook afremmen. Aanbieding loopt af eind mei, eind juni pas vakantiegeld, en begin juli pas de 5K, hopelijk dan. Lastig... ;)
Nah, het is ook niet dat ie dan opeens superduur wordt:
http://www.kieskeurig.nl/(...)gen/1031088/#prijzen
pi_126980590
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:01 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Nah, het is ook niet dat ie dan opeens superduur wordt:
http://www.kieskeurig.nl/(...)gen/1031088/#prijzen
Thanks! Toch een geruststelling. ^O^ Wel een excuus minder... ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')