quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:01 schreef hatsaflats het volgende:
Zegt degene wiens grootste doel is om Yur in te maken
Dat zijn grote plannenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:07 schreef slacker_nl het volgende:
[..]Maar voor dat ik dat doe moet ik jou met gemak achter me kunnen laten...
Welkomquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:25 schreef triskellen het volgende:
Heb de afgelopen weken veel met jullie mee gelezen. Ik ben een paar maanden geleden begonnen met Evy start to run. Dit is mijn laatste week en morgen hoop ik voor het eerst de 5 km te lopen. Ik zou het geen hardlopen willen noemen want mijn tempo ligt niet zo hoog.... maar heee ik kan gewoon 5 kilometer joggen zonder te wandelen! Dat kon ik een paar maanden geleden nog niet :-)
Inmiddels heb ik het schema 5-10 km op mijn telefoon en heb ik mezelf ook beloond met een garmin forerunner 610. Ik weet het, het is een grote beloning voor iemand die nog maar net 5 km kan lopen maar ja, ik wil/moet/zal gemotiveerd blijven en wil/moet/zal niet opgeven :-)
De 5-10 km zal wel iets langer duren omdat ik in mijn sportieve enthousiasme heb besloten mee te doen aan de Royal Amstel Swim. Dat betekent dat ik eind augustus 2,5 km mag zwemmen maar ook dat ik heeeeel hard daarvoor moet gaan trainen. Dat wordt dus 3x in de week zwemmen en 2x in de week lopen.
Het meelezen heeft me geïnspireerd om telkens maar weer de schoentjes aan te trekken, dus allemaal bedankt daarvoor!
Ja/nee, heb zes rustdagen in een week.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:11 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat zijn grote plannen![]()
Inmiddels al meer gehobbeld?
/lurkmodus aan het strand
Welkom!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:25 schreef triskellen het volgende:
Heb de afgelopen weken veel met jullie mee gelezen. Ik ben een paar maanden geleden begonnen met Evy start to run. Dit is mijn laatste week en morgen hoop ik voor het eerst de 5 km te lopen. Ik zou het geen hardlopen willen noemen want mijn tempo ligt niet zo hoog.... maar heee ik kan gewoon 5 kilometer joggen zonder te wandelen! Dat kon ik een paar maanden geleden nog niet :-)
Inmiddels heb ik het schema 5-10 km op mijn telefoon en heb ik mezelf ook beloond met een garmin forerunner 610. Ik weet het, het is een grote beloning voor iemand die nog maar net 5 km kan lopen maar ja, ik wil/moet/zal gemotiveerd blijven en wil/moet/zal niet opgeven :-)
De 5-10 km zal wel iets langer duren omdat ik in mijn sportieve enthousiasme heb besloten mee te doen aan de Royal Amstel Swim. Dat betekent dat ik eind augustus 2,5 km mag zwemmen maar ook dat ik heeeeel hard daarvoor moet gaan trainen. Dat wordt dus 3x in de week zwemmen en 2x in de week lopen.
Het meelezen heeft me geïnspireerd om telkens maar weer de schoentjes aan te trekken, dus allemaal bedankt daarvoor!
Dat gaat je zeker lukken! Het is echt een prachtig ding. I love gadgets.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:37 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Welkom!Hier ook een Garmin 610 in het vooruitzicht gesteld, hoor.
Dat is mijn probleem ook, gadgets...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:43 schreef triskellen het volgende:
[..]
Dat gaat je zeker lukken! Het is echt een prachtig ding. I love gadgets.
Hier hetzelfde.. ik probeer mezelf nog af te remmen gezien de prijs van zo'n 610 en voor mezelf te verantwoorden dat ik echt nog even beter kan wachten. Was hij een tikkeltje goedkoper geweest had ik hem al lang gehaald..quote:
Mag ik vragen waarom jij zenuwachtig bent voor de Marikenloop?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:
* ..-._---_-.- is nu al zenuwachtig voor de Marikenloop van morgen.
Wat een heerlijk gevoel is dat hè!!! Dat je nu iets kan wat je weken geleden nooit gedacht had. En zo wordt het hardlopen steeds leuker en verslavenderquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:53 schreef Nirak het volgende:
ik heb vanmorgen gewoon 3 km gelopen binnen 24 minuten
In totaal aan 1 ruk dus 3.13 km in 24 minuten en 10 seconden
http://www.endomondo.com/workouts/194346399/8270328
* Nirak trots is
Netjes!!!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:53 schreef Nirak het volgende:
ik heb vanmorgen gewoon 3 km gelopen binnen 24 minuten
In totaal aan 1 ruk dus 3.13 km in 24 minuten en 10 seconden
http://www.endomondo.com/workouts/194346399/8270328
* Nirak trots is
Duurt gelukkig nog evenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:07 schreef slacker_nl het volgende:
[..]Maar voor dat ik dat doe moet ik jou met gemak achter me kunnen laten...
Haha, herkenbaar. Ik moet mezelf ook afremmen. Aanbieding loopt af eind mei, eind juni pas vakantiegeld, en begin juli pas de 5K, hopelijk dan. Lastig...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:54 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Hier hetzelfde.. ik probeer mezelf nog af te remmen gezien de prijs van zo'n 610 en voor mezelf te verantwoorden dat ik echt nog even beter kan wachten. Was hij een tikkeltje goedkoper geweest had ik hem al lang gehaald..
Nah, het is ook niet dat ie dan opeens superduur wordt:quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:58 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar. Ik moet mezelf ook afremmen. Aanbieding loopt af eind mei, eind juni pas vakantiegeld, en begin juli pas de 5K, hopelijk dan. Lastig...
Thanks! Toch een geruststelling.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:01 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nah, het is ook niet dat ie dan opeens superduur wordt:
http://www.kieskeurig.nl/(...)gen/1031088/#prijzen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |