Het zit zeker in de lucht! Ik heb voor mijn doen ook echt heel lang geslapenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 08:20 schreef hatsaflats het volgende:
Zo, 10,5 uur geplanktIk was gisteren echt zo moe, en nu nog steeds wel een beetje.
M'n kuiten voelen nog steeds niet bijzonder prettig, dus ik hoop dat ik het er een beetje uit kan hobbelen strakjes. En zo niet hobbel ik gewoon rustig weer terug en probeer ik het morgen weer.
http://rennenmetevy.nl/Files.aspxquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:30 schreef Lauraap_ het volgende:
Whieeee, heeft iemand de Evy training en kan een persoon mij de training misschien mailen?!
Oh jollyquote:Op zaterdag 25 mei 2013 08:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Hier kwam kind 2 om 5:55 vragen of hij al uit bed mocht.
O, dat is lekker op tijd ja.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 08:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Hier net zo.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 08:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Jammer inderdaad, maar volgende keer beter!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 06:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
terug van de eerste cross-country wedstrijd van het seizoen...
lekker gelopen maar ging niet zo als gepland.
Een clubgenoot en ik hadden de zelfde handicap gekregen dus vertrokken we samen.
Ik beschouw mijzelf (gebaseerde op de gezamelijke trainingen) als de snellere loper dus ik dacht, laat ik de eerste ronde er maar even flink het gas er op zetten om een gaatje te slaan en dan deze voorsprong vast houden., maar dit pakte verkeerd uit.
Ik weet niet wat hij voor ontbijt hij had gehad maar hij bleef keurig in mijn kielzog lopen en het lukte me niet om hem af te schudden.
Halverwege de tweede ronde raakte bij mij de tank leeg door het kopwerk tegen een dikke wind in nam hij de kop over...en weg was hij.
te veel gegeven in de eerste 4 kilometer zorgde er voor dat ik het nakijken had....
Ik weet bijna zeker dat als ik wat langzamer gestart was hij het kopwerk evengoed aan mij had over gelaten alleen had ik dan waarschijnlijk meer energie gehad om hem later in de race van mij af te schudden....leermomentje
kortom, nogmaals lekker gelopen maar wel geleerd dat je nooit je tegenstander moet onderschatten
http://www.endomondo.com/workouts/194253888/5355322
Goed punt. Hoewel gemiddeld sneller dan 5:30 min/km over een afstand van 10km me toch best wel afschrikt. Die 15km die wij gemiddeld op 5:45 min/km liepen had tijdens een wedstrijd ongetwijfeld ook sneller geweest. Als ik 15km op m`n beoogde tempo voor zaterdag had kunnen lopen, dan moet een 10km toch geen probleem zijn?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:45 schreef Onama het volgende:
Heb het je afgelopen zondag ook al gezegd, jij kunt makkelijk onder de 55min lopen. We hadden een mooi tempo afgelopen zondag, maar je kon de hele tijd praten.
Lijkt me inderdaad verstandig om gewoon op m`n oude schoenen te lopen jaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:45 schreef Onama het volgende:
Hou morgen lekker je rust en loop zondag op je oude schoenen een dik PR.
[..]
Als je nou morgen op nieuwe schoenen gaat lopen zul je merken dat je voeten er toch even aan moeten wennen en er misschien wat pijntjes opspelen, al is het maar 15min.
Hier een sms van m`n bazin om 5:01 dat de auto waarmee ik vanmiddag post moet gaan bezorgen klaar stond. Kan dat verdomme niet wat later!?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 08:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Vanwaar de teleurstelling RD? Ben je onderdeel van een competitie ofzo dat je je eigen resultaten vergelijkt met die van tegenstanders? Hoe groot is zo'n wedstrijd uberhaupt (in aantallen).quote:Op zaterdag 25 mei 2013 06:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
Een clubgenoot en ik hadden de zelfde handicap gekregen dus vertrokken we samen.
Ik beschouw mijzelf (gebaseerde op de gezamelijke trainingen) als de snellere loper dus ik dacht, laat ik de eerste ronde er maar even flink het gas er op zetten om een gaatje te slaan en dan deze voorsprong vast houden., maar dit pakte verkeerd uit.
Ik weet niet wat hij voor ontbijt hij had gehad maar hij bleef keurig in mijn kielzog lopen en het lukte me niet om hem af te schudden.
Halverwege de tweede ronde raakte bij mij de tank leeg door het kopwerk tegen een dikke wind in nam hij de kop over...en weg was hij.
te veel gegeven in de eerste 4 kilometer zorgde er voor dat ik het nakijken had....
Ik weet bijna zeker dat als ik wat langzamer gestart was hij het kopwerk evengoed aan mij had over gelaten alleen had ik dan waarschijnlijk meer energie gehad om hem later in de race van mij af te schudden....leermomentje
kortom, nogmaals lekker gelopen maar wel geleerd dat je nooit je tegenstander moet onderschatten
http://www.endomondo.com/workouts/194253888/5355322
Het lijkt een grote stap, van 5:45 naar 5:30. Maar als jij morgen daar op de parade staat en het sfeertje proeft, het publiek om je heen ziet, dan ga je automatisch sneller lopen. Tussen mijn normale trainingstempo en wedstrijdtempo zit zeker 30 seconden verschil. Publiek is zo oppeppend.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:41 schreef Levitas het volgende:
[..]
Goed punt. Hoewel gemiddeld sneller dan 5:30 min/km over een afstand van 10km me toch best wel afschrikt. Die 15km die wij gemiddeld op 5:45 min/km liepen had tijdens een wedstrijd ongetwijfeld ook sneller geweest. Als ik 15km op m`n beoogde tempo voor zaterdag had kunnen lopen, dan moet een 10km toch geen probleem zijn?
Heb er = zó veel zin in en ik ga m`n stinkende best doen om onder de 55 minuten te komen. Dat zou een prachtig uitgangspunt zijn om te beginnen met de HM trainingen
[..]
Zeker weten! En hier is het lekker droog, ik hoop daar ook.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:57 schreef mosselmossel het volgende:
Arquero, Swets en Yur, veel plezier vandaag!
Dat is goed voor de spiertjesquote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:07 schreef YUR het volgende:
Hier zitten we al 2 dagen onder een strakblauwe lucht in de zon
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 06:00 schreef Miezziej het volgende:
Goeiemorgen![]()
Straks even werken, en in de (na)middag een klein rondje lopen, en dan zit de eerste week van mijn schema er alweer op!Goed bezig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gefeliciteerd met de toets!
![]()
Arquero, YUR en Swetsenegger: heel veel succes vandaag!![]()
Ik ga eind van de middag ook weer met Evy het bos in, les 11 alweer. Nu wat langzamer en zonder pijn aan de knieën hoop ik.![]()
toen lag ik net 2,5 uur in bedquote:Op zaterdag 25 mei 2013 08:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Er zitten meerdere leermomenten in.. Dat je je eigen race moet lopen en niet moet kijken naar anderen. Dat je misschien niet de vorm van de dag had en de ander wel. Je hebt gegokt en verloren.. Er zijn vast meerdere wedstrijden dus je revange kan zoet zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 06:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
Zegt degene wiens grootste doel is om Yur in te makenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:48 schreef slacker_nl het volgende:
Het zit in de lucht dat uitslapen lees ik... Nu ben ik te laat wakker om even sportief te doen (awww).
[..]
Er zitten meerdere leermomenten in.. Dat je je eigen race moet lopen en niet moet kijken naar anderen. Dat je misschien niet de vorm van de dag had en de ander wel. Je hebt gegokt en verloren.. Er zijn vast meerdere wedstrijden dus je revange kan zoet zijn.
Kun je nagaan, nu is op forum.fok.nz een user zo blij: Ik liep met een clubgenoot mee die normaal veel sneller is, en ik kon z'n tempoversnellingen bijhouden en ik ging er vervolgens gewoon keihard overheen! Who the man, who the man? I AM!!
Ik zou 'm kapotmaken de volgende keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |