quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:28 schreef Twinky het volgende:
ik ga nu even een flink aantal uur ultraplanken.
wooowwww, krasse knarren!!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:09 schreef winterstorm666 het volgende:
zondag gaan mijn ouders aan de bak voor de sponsorloop op de mount ventoux.
mijn mamma 22 kilometer hardlopend en mijn pa gaat hem twee keer met de rolskies omhoog.
ben zo beretrots op hun! allebei 65 plus.
http://www.sportvoorlucai(...)tour-mei-23-27-mei-/
Wat ontzettend knap zeg! Deed jou vader ook niet mee met jou in Finland met dat hoe heet het ook weer?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:09 schreef winterstorm666 het volgende:
zondag gaan mijn ouders aan de bak voor de sponsorloop op de mount ventoux.
mijn mamma 22 kilometer hardlopend en mijn pa gaat hem twee keer met de rolskies omhoog.
ben zo beretrots op hun! allebei 65 plus.
http://www.sportvoorlucai(...)tour-mei-23-27-mei-/
Aangenaam zullen we dan maar zeggen...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:30 schreef Lauraap_ het volgende:
Whieeee, heeft iemand de Evy training en kan een persoon mij de training misschien mailen?!
ja klopt hij deed in 1 week twee en een half keer de vasaloppet in zweden. op maandag de hele route maar dan zonder wedstrijddruk. dinsdag met mijn moeder de halve vasaloppet en op zondag de hoofdrace met mij. geweldige conditie en doorzettingsvermogen heeft hij.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:29 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat ontzettend knap zeg! Deed jou vader ook niet mee met jou in Finland met dat hoe heet het ook weer?
Oh ja Zweden was het. Nou petje af hoor! Zijn ze heel hun leven al zo sportief geweest?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:48 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
ja klopt hij deed in 1 week twee en een half keer de vasaloppet in zweden. op maandag de hele route maar dan zonder wedstrijddruk. dinsdag met mijn moeder de halve vasaloppet en op zondag de hoofdrace met mij. geweldige conditie en doorzettingsvermogen heeft hij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow, respect!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:48 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
ja klopt hij deed in 1 week twee en een half keer de vasaloppet in zweden. op maandag de hele route maar dan zonder wedstrijddruk. dinsdag met mijn moeder de halve vasaloppet en op zondag de hoofdrace met mij. geweldige conditie en doorzettingsvermogen heeft hij.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:39 schreef winterstorm666 het volgende:
morgen weer eens kijken of ik de loopschoenen aan kan trekken.
nog steeds in de lappenmand met allerlei vage klachten.
kun je toch ook normaal vragen? Dat komt hier maar even binnenwalsenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |