spannend, veel succes en plezier morgenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:23 schreef SEMTEX het volgende:
Morgen Marikenloop... zenuwachtigwel al alles klaar gelegd..
[ afbeelding ]
Je hebt in ieder geval genoeg veiligheidsspeldenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:23 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:26 schreef linebear het volgende:
[..]
spannend, veel succes en plezier morgen
Hier ook zenuwen!!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:23 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Hey, dat is volgens mij even geleden! Heel veel succes morgen!!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:23 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
We moeten niet naast elkaar gaan staan, maar per persoon matchen we goedquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:39 schreef SEMTEX het volgende:
Mooie matching outfitsJullie ook succes morgen!
Wat heeft je mams (toch?) hippe sloffen!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hier ook zenuwen!!en alles al klaargelegd
[ afbeelding ]
Succes morgenwij juichen voor je!
Ze is d'r ook heel blij mee, zegt ze! Dat ze maar snel mogen lopenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:42 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Wat heeft je mams (toch?) hippe sloffen!
Nou, bij de CPC was het echt verstenend koudquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:49 schreef DeeBee het volgende:
Ik pak morgenochtend m'n spullen wel even in, ben vooral benieuwd naar het weer.
Had wel beter weer verwacht dan bij de CPC, maar is bijna vergelijkbaar...
Ik kom er net een beetje achter dat ik morgen wel heel vroeg moet vertrekken om op tijd te zijn, maar de CL-finale is al begonnen, dus ik heb nu ook niet veel tijd om het klaar te leggen. Dat wordt denk ik morgenochtend paniekerig mijn kast overhoop trekken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:52 schreef Nirak het volgende:
Wat leuk dat alles zo klaar ligtZijn er nou echt geen mensen die morgen nog dingen van het wasrek moeten trekken ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |