abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127003483
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 22:18 schreef Jumparound het volgende:

[..]

links of rechts?
;')
:D :'( :')
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 25 mei 2013 @ 22:20:35 #277
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_127003564
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 22:18 schreef Jumparound het volgende:

[..]

links of rechts?
:')
Ga geen eiwitten verspillen :{w Gaat ten kosten van m'n snelheid.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 22:21:11 #278
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_127003612
quote:
6s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 22:20 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

je kunt het recyclen. ..
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_127003644
quote:
6s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 22:20 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Extra biefstukjes eten :9~
pi_127003664
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 22:21 schreef Jumparound het volgende:

[..]

je kunt het recyclen. ..
Precies. Waarom zouden al die mensen dan aan van die shakes zitten.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 22:22:21 #281
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_127003665
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 22:21 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Extra biefstukjes eten :9~
met "mayo"
Ecosia
pi_127003704
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 22:22 schreef Jumparound het volgende:

[..]

met "mayo"
Jij bent echt lekker dirty minded :D
  zaterdag 25 mei 2013 @ 22:23:30 #283
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_127003726
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 22:22 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Precies. Waarom zouden al die mensen dan aan van die shakes zitten.
nieuwe definitie voor "shake"
Ecosia
  zaterdag 25 mei 2013 @ 22:24:07 #284
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_127003754
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 22:23 schreef debeterebob het volgende:

[..]

it's a joy forever :D
Ecosia
pi_127003825
Ik ga ook maar eens slapen. Lekker een uur of 8-10 gestrekt en morgen lekker uitgeslapen op staan.

Aan iedereen die morgen een evenement loopt: Succes en zet 'm op! Aan iedereen die gaat lopen: Veel plezier!!
pi_127003916
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 21:43 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Het cross seizoen bestaat uit een serie van 5 wedstrijden georganiseerd door onze provinciale bond, Athletics Southland.

Deze serie is open voor alle lopers, geregistreerd en niet geregistreerd, er doen ongeveer 50 lopers aan mee van alle leeftijden en snelheden en het werkt als volgt:
op basis van je 5km tijd op deweg krijg je een handicap toegewezen en tussen de lopers met de diverse handicaps zit elke keer minimaal 30 seconde.
De langzaamste loper/loopster heeft handicap 0 en hoe sneller je loop, hoe groter je handicap.
Ik heb een handicap van 15minuten en de snelste lopers in het veld een handicap van 22minuten.
Dit houdt dus in dat als ik van de langzaamste loper wil winnen ik 15 minuten sneller moet lopen dan hem/haar, de snelste loper moet 22 minuten op hem/haar inhalen om te winnen en 7 minuten op mij.
De tijd die je na afloop op handicap 0 in of uitgelopen bent wordt je eindtijd en dit wordt alle 5 wedstrijden bij elkaar opgeteld.

Op deze manier heeft iedereen een kans om de handicap-serie te winnen, afgelopen jaar was de over-all winnaar een dame met als handicap 10m.30s

En ja, als je clubgenoot dan de zelfde handicap heeft als jou dan is het wel een kwestie van proberen hem te verslaan... omdat er nagenoeg alleen maar geregistreerde lopers mee doen is het behoorlijk competatief!
Erg gaaf systeem. Maakt het tijdens de race toch wat spannender omdat je in feite kans maakt om van iedereen te winnen door je eigen tijd te verbeteren. Kan me dan inderdaad goed voorstellen dat je dan ook echt wilt winnen en competatief gaat worden ja.
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
  zaterdag 25 mei 2013 @ 22:32:27 #287
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_127004303
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 22:23 schreef debeterebob het volgende:

[..]

waar de piemel vol van is.....
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_127004476
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 22:27 schreef Onama het volgende:

[..]

Erg gaaf systeem. Maakt het tijdens de race toch wat spannender omdat je in feite kans maakt om van iedereen te winnen door je eigen tijd te verbeteren. Kan me dan inderdaad goed voorstellen dat je dan ook echt wilt winnen en competatief gaat worden ja.
Alleen klote als je dan van die mongooltjes hebt die veel te weinig handicap krijgen.
pi_127004780
Ik heb mijn spullen voor de Marikenloop al in m'n rugtasje zitten, niet zo mooi liggen voor de fot :-) Ik zal kijken of ik iemand herken, Guppy is lekker makkelijk met dat shirt, als het tenminste niet zo koud is dat je er een jack overheen hebt! De rest, zeggen jullie maar hallo tegen mij als je iemand op blote voeten ziet, daar zijn er, zeker onder de vrouwen, maar heeeeeel weinig van. Als 't dan ook nog een klein onderdeurtje van maar 1:53 is, ben ik het zeker :-) Ontmoeten via telefoon kan niet want ik heb de mijne gisteren in het water laten vallen en hij ligt te drogen met de batterij en de simkaart er los naast... denk niet dat ik 'm morgen ochtend al weer durf te proberen, er zat nu nog wat zichtbaar vocht aan de binnenkant van het scherm.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 22:42:25 #290
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_127004873
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 22:35 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Alleen klote als je dan van die mongooltjes lopers hebt die veel te weinig handicap krijgen.
99% van de lopers zijn aangesloten bij een Harriers Club en geregistreerde lopers bij de bond.
En het gros loopt ook al jaren mee, je ziet altijd de zelfde gezichten.
Dus wat betreft de juiste handicap zit het vaak wel goed.
Ik had zelf misschien een hogere handicap moeten hebben gezien de overige mensen in mijn groep maar dit keer was ik blij met mijn handicap, had echt niet hoger gehoeven.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zaterdag 25 mei 2013 @ 22:43:38 #291
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_127004939
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 22:40 schreef Sheriam het volgende:
Ik heb mijn spullen voor de Marikenloop al in m'n rugtasje zitten, niet zo mooi liggen voor de fot :-) Ik zal kijken of ik iemand herken, Guppy is lekker makkelijk met dat shirt, als het tenminste niet zo koud is dat je er een jack overheen hebt! De rest, zeggen jullie maar hallo tegen mij als je iemand op blote voeten ziet, daar zijn er, zeker onder de vrouwen, maar heeeeeel weinig van. Als 't dan ook nog een klein onderdeurtje van maar 1:53 is, ben ik het zeker :-) Ontmoeten via telefoon kan niet want ik heb de mijne gisteren in het water laten vallen en hij ligt te drogen met de batterij en de simkaart er los naast... denk niet dat ik 'm morgen ochtend al weer durf te proberen, er zat nu nog wat zichtbaar vocht aan de binnenkant van het scherm.
veel succes en plezier!
pi_127005016
Veel succes en plezier lopers van morgen !
  zaterdag 25 mei 2013 @ 22:48:08 #293
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_127005187
quote:
In welk water? Beste kun je hem dan in gedeminiraliseerd water doen en dan drogen.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_127005275
Damn, ben erg aan het twijfelen. Morgen staat 13.5km op het programma en ik kan of een "berg" (536m) op gaan lopen en dan omlaag wandelen, waardoor ik dus mezelf 26 kilometer verplaats, waarvan het bergopstuk "hardlopend". Of ik pak gewoon 13km redelijk vlakke weg.

Vanuit mijn slaapkamerraam zie ik de top en het smeekt er gewoon om om beklommen te worden, maar ben bang dat het toch iets teveel van het goede is...
The sun in your Eyes
pi_127005293
quote:
Bak met droge rijst doet wonderen!!
pi_127005364
quote:
Ontmoeten via telefoon kan niet want ik heb de mijne gisteren in het water laten vallen en hij ligt te drogen met de batterij en de simkaart er los naast... denk niet dat ik 'm morgen ochtend al weer durf te proberen, er zat nu nog wat zichtbaar vocht aan de binnenkant van het scherm.
Knoop hem in een boterhammenzakje met rijst (usb en koptelefoon even plakbandje overheen) en knoop het zakje dicht, zakje op de vensterbank leggen voor 24uur en al het vocht zou weg moeten zijn.

Altans dat is wat mijn mobiel gered heeft toen ik met een paar bier achter de kiezen op het grandioze idee kwam te gaan zwemmen.
The sun in your Eyes
  zaterdag 25 mei 2013 @ 22:51:39 #297
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_127005373
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 22:49 schreef Onama het volgende:
Damn, ben erg aan het twijfelen. Morgen staat 13.5km op het programma en ik kan of een "berg" (536m) op gaan lopen en dan omlaag wandelen, waardoor ik dus mezelf 26 kilometer verplaats, waarvan het bergopstuk "hardlopend". Of ik pak gewoon 13km redelijk vlakke weg.

Vanuit mijn slaapkamerraam zie ik de top en het smeekt er gewoon om om beklommen te worden, maar ben bang dat het toch iets teveel van het goede is...
it doesn't matter were you train, as long as it is in the hills ;)
pi_127005400
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 22:42 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

99% van de lopers zijn aangesloten bij een Harriers Club en geregistreerde lopers bij de bond.
En het gros loopt ook al jaren mee, je ziet altijd de zelfde gezichten.
Dus wat betreft de juiste handicap zit het vaak wel goed.
Ik had zelf misschien een hogere handicap moeten hebben gezien de overige mensen in mijn groep maar dit keer was ik blij met mijn handicap, had echt niet hoger gehoeven.
Ja, uiteraard. Dan is het ook veel leuker inderdaad. In Nederland denk ik niet echt makkelijk te bewerkstelligen. Misschien wel leuk als interne competitie bij een athletiekclub.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 22:52:18 #299
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_127005404
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 22:49 schreef Onama het volgende:

Doe voor je gestel gewoon vlakke weg, kwijl nog een week van die top en pak hem volgende week! Je moet niet ineens teveel op ander terrein gaan trainen den ik.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 22:56:43 #300
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_127005618
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 22:52 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ja, uiteraard. Dan is het ook veel leuker inderdaad. In Nederland denk ik niet echt makkelijk te bewerkstelligen. Misschien wel leuk als interne competitie bij een athletiekclub.
inderdaad, in Nederland zou het een organisatorisch drama zijn als er te veel deelnemers op af komen, maar wel leuk voor een regio i.i.d.
50 lopers uit een provincie die 3/4 de grootte van Nederland is nog wel te regelen ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')