je kunt het recyclen. ..quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ga geen eiwitten verspillenGaat ten kosten van m'n snelheid.
Extra biefstukjes etenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ga geen eiwitten verspillenGaat ten kosten van m'n snelheid.
met "mayo"quote:
nieuwe definitie voor "shake"quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Precies. Waarom zouden al die mensen dan aan van die shakes zitten.
it's a joy foreverquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jij bent echt lekker dirty minded
Erg gaaf systeem. Maakt het tijdens de race toch wat spannender omdat je in feite kans maakt om van iedereen te winnen door je eigen tijd te verbeteren. Kan me dan inderdaad goed voorstellen dat je dan ook echt wilt winnen en competatief gaat worden ja.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Het cross seizoen bestaat uit een serie van 5 wedstrijden georganiseerd door onze provinciale bond, Athletics Southland.
Deze serie is open voor alle lopers, geregistreerd en niet geregistreerd, er doen ongeveer 50 lopers aan mee van alle leeftijden en snelheden en het werkt als volgt:
op basis van je 5km tijd op deweg krijg je een handicap toegewezen en tussen de lopers met de diverse handicaps zit elke keer minimaal 30 seconde.
De langzaamste loper/loopster heeft handicap 0 en hoe sneller je loop, hoe groter je handicap.
Ik heb een handicap van 15minuten en de snelste lopers in het veld een handicap van 22minuten.
Dit houdt dus in dat als ik van de langzaamste loper wil winnen ik 15 minuten sneller moet lopen dan hem/haar, de snelste loper moet 22 minuten op hem/haar inhalen om te winnen en 7 minuten op mij.
De tijd die je na afloop op handicap 0 in of uitgelopen bent wordt je eindtijd en dit wordt alle 5 wedstrijden bij elkaar opgeteld.
Op deze manier heeft iedereen een kans om de handicap-serie te winnen, afgelopen jaar was de over-all winnaar een dame met als handicap 10m.30s
En ja, als je clubgenoot dan de zelfde handicap heeft als jou dan is het wel een kwestie van proberen hem te verslaan... omdat er nagenoeg alleen maar geregistreerde lopers mee doen is het behoorlijk competatief!
waar de piemel vol van is.....quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jij bent echt lekker dirty minded
Alleen klote als je dan van die mongooltjes hebt die veel te weinig handicap krijgen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:27 schreef Onama het volgende:
[..]
Erg gaaf systeem. Maakt het tijdens de race toch wat spannender omdat je in feite kans maakt om van iedereen te winnen door je eigen tijd te verbeteren. Kan me dan inderdaad goed voorstellen dat je dan ook echt wilt winnen en competatief gaat worden ja.
99% van de lopers zijn aangesloten bij een Harriers Club en geregistreerde lopers bij de bond.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alleen klote als je dan van die mongooltjes lopers hebt die veel te weinig handicap krijgen.
veel succes en plezier!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:40 schreef Sheriam het volgende:
Ik heb mijn spullen voor de Marikenloop al in m'n rugtasje zitten, niet zo mooi liggen voor de fot :-) Ik zal kijken of ik iemand herken, Guppy is lekker makkelijk met dat shirt, als het tenminste niet zo koud is dat je er een jack overheen hebt! De rest, zeggen jullie maar hallo tegen mij als je iemand op blote voeten ziet, daar zijn er, zeker onder de vrouwen, maar heeeeeel weinig van. Als 't dan ook nog een klein onderdeurtje van maar 1:53 is, ben ik het zeker :-) Ontmoeten via telefoon kan niet want ik heb de mijne gisteren in het water laten vallen en hij ligt te drogen met de batterij en de simkaart er los naast... denk niet dat ik 'm morgen ochtend al weer durf te proberen, er zat nu nog wat zichtbaar vocht aan de binnenkant van het scherm.
In welk water? Beste kun je hem dan in gedeminiraliseerd water doen en dan drogen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:40 schreef Sheriam het volgende:
Ik heb mijn spullen voor de Marikenloop al in m'n rugtasje zitten, niet zo mooi liggen voor de fot :-) Ik zal kijken of ik iemand herken, Guppy is lekker makkelijk met dat shirt, als het tenminste niet zo koud is dat je er een jack overheen hebt! De rest, zeggen jullie maar hallo tegen mij als je iemand op blote voeten ziet, daar zijn er, zeker onder de vrouwen, maar heeeeeel weinig van. Als 't dan ook nog een klein onderdeurtje van maar 1:53 is, ben ik het zeker :-) Ontmoeten via telefoon kan niet want ik heb de mijne gisteren in het water laten vallen en hij ligt te drogen met de batterij en de simkaart er los naast... denk niet dat ik 'm morgen ochtend al weer durf te proberen, er zat nu nog wat zichtbaar vocht aan de binnenkant van het scherm.
Bak met droge rijst doet wonderen!!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:40 schreef Sheriam het volgende:
Knoop hem in een boterhammenzakje met rijst (usb en koptelefoon even plakbandje overheen) en knoop het zakje dicht, zakje op de vensterbank leggen voor 24uur en al het vocht zou weg moeten zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:40 schreef Sheriam het volgende:
Ontmoeten via telefoon kan niet want ik heb de mijne gisteren in het water laten vallen en hij ligt te drogen met de batterij en de simkaart er los naast... denk niet dat ik 'm morgen ochtend al weer durf te proberen, er zat nu nog wat zichtbaar vocht aan de binnenkant van het scherm.
it doesn't matter were you train, as long as it is in the hillsquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:49 schreef Onama het volgende:
Damn, ben erg aan het twijfelen. Morgen staat 13.5km op het programma en ik kan of een "berg" (536m) op gaan lopen en dan omlaag wandelen, waardoor ik dus mezelf 26 kilometer verplaats, waarvan het bergopstuk "hardlopend". Of ik pak gewoon 13km redelijk vlakke weg.
Vanuit mijn slaapkamerraam zie ik de top en het smeekt er gewoon om om beklommen te worden, maar ben bang dat het toch iets teveel van het goede is...
Ja, uiteraard. Dan is het ook veel leuker inderdaad. In Nederland denk ik niet echt makkelijk te bewerkstelligen. Misschien wel leuk als interne competitie bij een athletiekclub.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
99% van de lopers zijn aangesloten bij een Harriers Club en geregistreerde lopers bij de bond.
En het gros loopt ook al jaren mee, je ziet altijd de zelfde gezichten.
Dus wat betreft de juiste handicap zit het vaak wel goed.
Ik had zelf misschien een hogere handicap moeten hebben gezien de overige mensen in mijn groep maar dit keer was ik blij met mijn handicap, had echt niet hoger gehoeven.
Doe voor je gestel gewoon vlakke weg, kwijl nog een week van die top en pak hem volgende week! Je moet niet ineens teveel op ander terrein gaan trainen den ik.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:49 schreef Onama het volgende:
Damn, ben erg aan het twijfelen. Morgen staat 13.5km op het programma en ik kan of een "berg" (536m) op gaan lopen en dan omlaag wandelen, waardoor ik dus mezelf 26 kilometer verplaats, waarvan het bergopstuk "hardlopend". Of ik pak gewoon 13km redelijk vlakke weg.
Vanuit mijn slaapkamerraam zie ik de top en het smeekt er gewoon om om beklommen te worden, maar ben bang dat het toch iets teveel van het goede is...
inderdaad, in Nederland zou het een organisatorisch drama zijn als er te veel deelnemers op af komen, maar wel leuk voor een regio i.i.d.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Dan is het ook veel leuker inderdaad. In Nederland denk ik niet echt makkelijk te bewerkstelligen. Misschien wel leuk als interne competitie bij een athletiekclub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |