abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:38:44 #126
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_126983628
Domme vraag misschien hoor, maar hoe weet je het verschil tussen gewoon spierpijn en shin splints? Ik ben door mn historie altijd bang dat ik iets verkeerd doe of overbelast en zit me dan toch een beetje nerveus te maken bij ieder pijntje.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_126983717
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:15 schreef Levitas het volgende:

[..]

Je bemoeit je niet met mijn wedstrijd, je motiveert me en geeft me tips. Althans, zo zie ik het.
Eerlijk gezegd was ik van plan te gaan starten rond ongeveer 5:50, en dan van daaruit kijken hoe het gaat. Jij zegt dat ik niet op 5:45 moet starten. Bedoel je dan dat ik sneller zou moeten starten of juist niet?

Ik denk dat het ook een kwestie is van ervaring. Nooit een 10km op maximale snelheid gelopen, dus vind het lastig om in te schatten hoe snel ik moet lopen. Dan start ik liever iets te langzaam om harder te eindigen, met het risico om een langzamere tijd te eindigen dan dat ik snel start, mezelf uiteindelijk tegenkom en een nog langzamere tijd neerzet..
Als jij tijdens een lekkere trainingsloop van 15 kilometer al 5.45 loopt, dan moet je voor de grap gewoon weggaan op 5.25 of 5.30 tijdens een 10km-wedstrijd. Gewoon kijken hoe lang je het volhoudt. Ik denk heel de wedstrijd namelijk. En als je het niet volhoudt, ga je pas dood na een kilometer of 8. Dan hoef je er nog maar 2 en dat hou je nog wel uit. Echt, een positieve (of negatieve, ik hou die twee nooit zou uit elkaar) is echt niet boeiend tijdens een 10km-wedstrijd. En als je het niet probeert, weet je het nooit.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_126983740
quote:
6s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Officiele uitslag:

http://www.racetimer.se/n(...)imer_eu&race_id=1156

Enne... een bijna Zeddie *)

[ afbeelding ]
jullie kijken heel gelukkig!!:-) Gaaf!!!
This whole world is wild at heart and weird on top
pi_126983815
quote:
Officiele uitslag:

[ afbeelding ]
geinponem!
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:46:05 #130
92409 Twinky
Little star.
pi_126983873
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:38 schreef LadyOracle het volgende:
Domme vraag misschien hoor, maar hoe weet je het verschil tussen gewoon spierpijn en shin splints? Ik ben door mn historie altijd bang dat ik iets verkeerd doe of overbelast en zit me dan toch een beetje nerveus te maken bij ieder pijntje.
Als het brandt of steekt is het foute boel. Een beetje druk of andere soort pijn is minder erg :P
pi_126984148
quote:
Officiele uitslag:

[ afbeelding ]
Wat een toffe foto! _O_
pi_126984185
Mijn uitzicht als ik ga lopen.
Vaak uitgebreid met zwanen, eenden, ganzen en reigers :+

zaterdag 25 mei 2013 @ 13:55:37 #133
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_126984198
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:41 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Als jij tijdens een lekkere trainingsloop van 15 kilometer al 5.45 loopt, dan moet je voor de grap gewoon weggaan op 5.25 of 5.30 tijdens een 10km-wedstrijd. Gewoon kijken hoe lang je het volhoudt. Ik denk heel de wedstrijd namelijk. En als je het niet volhoudt, ga je pas dood na een kilometer of 8. Dan hoef je er nog maar 2 en dat hou je nog wel uit. Echt, een positieve (of negatieve, ik hou die twee nooit zou uit elkaar) is echt niet boeiend tijdens een 10km-wedstrijd. En als je het niet probeert, weet je het nooit.
hier sluit ik me wel bij aan. je kan alleen sneller lopen door harder te gaan :P
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:56:35 #134
112150 Trebweb
Started running again
pi_126984238
quote:
Officiele uitslag:

[ afbeelding ]
Wat een supervette foto met best wel heel erg lekker weer daar in Nesselande!
pi_126984283
quote:
Officiele uitslag:

[ afbeelding ]
Haha, topfoto! ^O^
pi_126984293
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:57 schreef Muis84 het volgende:

[..]

Haha, topfoto! ^O^
Dit! :D Wie is wie trouwens :P
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:58:45 #137
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_126984315
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:38 schreef LadyOracle het volgende:
Spierpijn zit in de spieren, shin splints in het bot. Je kan met shin splints bijvoorbeeld op je bot drukken en dan vergaan van de pijn. Dat is met spierpijn anders.

Die foto is leuk, dat is aquiro op de voorgrond? (ja, sorry, maar je nick goed uit m'n hoofd schrijven is een onmogelijkheid).
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 14:00:35 #138
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_126984367
quote:

[..]

Ik zou juist op de 15 km snelheid starten. Als je merkt dat je na een paar km harder kan, dan harder gaan.
Maar kan aan mij liggen hoor. Ik start altijd erg langzaam (net gestart op 6.50 :@ en kwam na 10 km uit op een gemiddelde van 6.30. Ik loop hoe dan ook vrij traag dus).
Ik vind 5.45 echt een mooi gemiddelde op 15 km. Geloof niet dat ik dat ooit ga halen. 6 min zou al heel mooi zijn O+
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_126984947
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 14:00 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ik zou juist op de 15 km snelheid starten. Als je merkt dat je na een paar km harder kan, dan harder gaan.
Maar kan aan mij liggen hoor. Ik start altijd erg langzaam (net gestart op 6.50 :@ en kwam na 10 km uit op een gemiddelde van 6.30. Ik loop hoe dan ook vrij traag dus).
Ik vind 5.45 echt een mooi gemiddelde op 15 km. Geloof niet dat ik dat ooit ga halen. 6 min zou al heel mooi zijn O+
Paul Tergat vindt 5.45 helemaal geen mooi gemiddelde, maar wandeltempo. Iedereen is anders, maar wat Jumparound zegt: je kan alleen maar harder gaan door harder te lopen. Als Levitas tijdens 15km trainen 5.45 loopt, kan hij een 10km-wedstrijd een stuk sneller dan dat.
pi_126985106
quote:
Officiele uitslag:

[ afbeelding ]
Hallo hee Swets, het is echt niet de bedoeling van hardlopen dat je leuk op een foto terechtkomt. (...hoe doe je dat, ik wil dat ook)

Mooie tijd trouwens.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 14:34:24 #141
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_126985516
quote:
Echt, een positieve (of negatieve, ik hou die twee nooit zou uit elkaar) is echt niet boeiend tijdens een 10km-wedstrijd.
Een negative split is altijd mooi. Gewoon sneller eindigen dan je wegging, ik vind dat namelijk (bijna) altijd getuigen van inzicht in je eigen kunnen. Al maakt het geen drol uit als je een PR loopt fzo. Het is gewoon leuk om te zien en te lopen. Een positive split vind ik icky, omdat je vooral in die laatste km's zo hard op je bek kan gaan dat je eindtijd echt dramatisch wordt (zie YUR op de 42km of mezelf op de HM, dan laat je gewoon alles liggen in die laatste km's). Als je iets conservatiever loopt in het begin kan je op het einde gewoon meer.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_126985666
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 14:34 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Een negative split is altijd mooi. Gewoon sneller eindigen dan je wegging, ik vind dat namelijk (bijna) altijd getuigen van inzicht in je eigen kunnen. Al maakt het geen drol uit als je een PR loopt fzo. Het is gewoon leuk om te zien en te lopen. Een positive split vind ik icky, omdat je vooral in die laatste km's zo hard op je bek kan gaan dat je eindtijd echt dramatisch wordt (zie YUR op de 42km of mezelf op de HM, dan laat je gewoon alles liggen in die laatste km's). Als je iets conservatiever loopt in het begin kan je op het einde gewoon meer.
Tuurlijk, als je al tig evenementen hebt gelopen is dat allemaal best mooi ja. Maar als je, zoals Levitas en de meesten in dit topic, nog bijna geen evenementen hebt gelopen, moet je soms ook gewoon kijken wat 'je eigen kunnen' is. Dat weet je niet en daar zal je ook nooit achter komen als je niet af en toe (te) snel weg gaat. Tuurlijk kan je dan op je bek gaan en een prutstijd lopen. Boeien, je bent aan het leren. En leren doe je niet door (in zijn geval) veilig op 6.00 weg te gaan als hij in een training van de helft verder al 5.45 loopt. Dan ben je alleen maar aan het lopen om te lopen. Prima als dat je doel is, maar Levitas wil ook kijken waartoe hij uiteindelijk in staat is.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 25 mei 2013 @ 14:41:18 #143
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126985792
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:42 schreef Lula het volgende:

[..]

jullie kijken heel gelukkig!!:-) Gaaf!!!
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:44 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

geinponem!
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:54 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Wat een toffe foto! _O_
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:56 schreef Trebweb het volgende:

[..]

Wat een supervette foto met best wel heel erg lekker weer daar in Nesselande!
Bedankt!

quote:
17s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:57 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Dit! :D Wie is wie trouwens :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:58 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Spierpijn zit in de spieren, shin splints in het bot. Je kan met shin splints bijvoorbeeld op je bot drukken en dan vergaan van de pijn. Dat is met spierpijn anders.

Die foto is leuk, dat is aquiro op de voorgrond? (ja, sorry, maar je nick goed uit m'n hoofd schrijven is een onmogelijkheid).
De voorste (nummer 100) is Arquero, De achterste (nummer 485) ben ik.

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 14:22 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Hallo hee Swets, het is echt niet de bedoeling van hardlopen dat je leuk op een foto terechtkomt. (...hoe doe je dat, ik wil dat ook)

Mooie tijd trouwens.
Hehehe, dit is ook voor het eerst dat ik behoorlijk al hardlopend op de foto sta. Of uberhaupt goed op een foto sta.
pi_126985916
quote:
Officiele uitslag:

[ afbeelding ]
Super foto :D
Goed gelopen, mooie tijd!

Net terug van mijn 3km van de week :P ik ben nog steeds verliefd op mijn Garmin, maar ik woon wel in een onmogelijke buurt geloof ik :P Als ik rondjes door de straat ga rennen gaat hij een beetje vreemd doen... :+
http://www.endomondo.com/workouts/194409298/5661302
Maar veel beter dan hoe mijn telefoon het deed!

Mijn benen voelen wel een beetje vreemd ofzo. Langzamer lopen dan ik gewend ben is toch lastig, voelt een beetje "zwaar" in de kuiten ofzo.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 14:45:46 #145
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_126985942
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 14:38 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Tuurlijk, als je al tig evenementen hebt gelopen is dat allemaal best mooi ja. Maar als je, zoals Levitas en de meesten in dit topic, nog bijna geen evenementen hebt gelopen, moet je soms ook gewoon kijken wat 'je eigen kunnen' is. Dat weet je niet en daar zal je ook nooit achter komen als je niet af en toe (te) snel weg gaat. Tuurlijk kan je dan op je bek gaan en een prutstijd lopen. Boeien, je bent aan het leren. En leren doe je niet door (in zijn geval) veilig op 6.00 weg te gaan als hij in een training van de helft verder al 5.45 loopt. Dan ben je alleen maar aan het lopen om te lopen. Prima als dat je doel is, maar Levitas wil ook kijken waartoe hij uiteindelijk in staat is.
Dan verschillen we daarin van mening, ik denk dat leren lopen en leren waar je toe in staat bent ook betekend dat je leert spelen met je energie en je tempo om zo te weten waar je zit. Al geef ik je wel gelijk dat je niet weet waar je staat als je nooit de grenzen opzoekt. En op 6.00 weggaan als je traint op 5.45.. Dat deed ik ook, om vervolgens te negative splitten :P
pi_126986017
quote:
En leren doe je niet door (in zijn geval) veilig op 6.00 weg te gaan als hij in een training van de helft verder al 5.45 loopt. Dan ben je alleen maar aan het lopen om te lopen. Prima als dat je doel is, maar Levitas wil ook kijken waartoe hij uiteindelijk in staat is.
Niet denken, gewoon doen dus :) Thanks voor de tips/advies/motivatie :D
pi_126986124
Och, met de 5km ging ik vrij rap weg om de 4e km vrij langzaam te lopen en de 5e vrij hard te knallen. 10km ging ongeveer hetzelfde. Toch heb ik daar niet echt slechte tijden neergezet, vind ik :P (op de 10 ging ik weg met een beoogde tijd van sub 52 en de eerste km liep ik 4:24/km ;) lichtelijk overdreven, maar uiteindelijk 50:33 gelopen)

Natuurlijk is het mooi om een negatieve split te lopen en misschien had ik dan ook nog wel een tikje rapper gekund, maar idd, als je het niet probeert ga je nooit sneller. Komt met de ervaring denk ik. Ik zou idd gewoon doen en niet teveel denken. Gewoon beginnen en als je het gevoel hebt dat je dat geen 10km gaat volhouden wat langzamer, en als het te gemakkelijk gaat wat sneller.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 14:53:27 #148
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_126986210
Niet miepen maar lopen Levitas ;)
Je merkt vanzelf wel wat voor tempo lekker is en of je over hebt enzulks.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zaterdag 25 mei 2013 @ 14:53:31 #149
92409 Twinky
Little star.
pi_126986213
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:58 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

nee hoor, dat klopt niet. Shin splints is een verzamelnaam voor alle vooronderbeenklachten, zowel in het bot als in de spieren/pezen. Het komt altijd door overbelasting, dus door teveel/te snel willen of op een verkeerde manier bewegen.
Spierpijn is ook een soort overbelasting :P
pi_126986246
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 14:53 schreef Daywalk3r het volgende:
Mooi gezegd. Het allerbelangrijkste is en blijft toch het genieten van het lopen. En dat ga ik doen!
  zaterdag 25 mei 2013 @ 14:55:58 #151
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_126986305
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 14:54 schreef Levitas het volgende:

[..]

Mooi gezegd. Het allerbelangrijkste is en blijft toch het genieten van het lopen. En dat ga ik doen!
Zo is dat :)
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_126986321
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 14:53 schreef Daywalk3r het volgende:
Je merkt vanzelf wel wat voor tempo lekker is en of je over hebt enzulks.
Het was eerst "niet zeiken maar lopen". Maar wat daar nu toch mee gebeurd is?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_126986401
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 14:34 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Niet helemaal eens. Als je echt alles er uit wil halen zal je toch wel rond een vlakke race moeten zitten. Een te negatieve split betekent dat je gewoon te sloom bent begonnen. Bij een wedstrijd kan je toch altijd wel meer en dan is het juist tof als je net even wat dieper gaat, wat dan een positieve split als gevolg kan hebben, maar wel een goede eindtijd. Daar hoort natuurlijk ook wel bij dat je een keer een echte kuttijd loopt met veel te positieve split.
pi_126986431
quote:

[..]

Ik zou dat bij een wedstrijd alleen doen als het de eerste keer zo'n afstand is; dan is het halen nog belangrijker dan snel lopen.
pi_126986438
Om het even op z'n Rotterdams te zeggen: de tering, wat ging dat lekker!
We waren al redelijk vroeg aanwezig om in ieder geval nog een startnummer te regelen. Beetje zitten ouwehoeren en ondertussen trok de zon weg en wind kwam opzetten. Rond half 11 buiten klaar gaan staan en toen was het best koud. We stonden nog tegen de grille van een busje aangeplakt om wat warmte van de motor op te vangen :P
Maar om 11 uur mochten we los. Was best dringen eerste kilometer dus beetje slingeren. Sneller gestart dan we in gedachten hadden om in ieder geval wat warm te worden.
En verder heb ik eigenlijk alleen maar echt genoten van de loop. Goed weer, beetje ouwehoeren, lekker :Y

Moet wel zeggen dat ik erg blij was dat ik samen met Swets liep. Hij loopt veel constanter dan ik en trok dan ook geregeld ff aan de rem en hield het tempo goed strak. Daar was wel ff lekker.
Zo heb ik dus alles bij elkaar 6 bekertjes gelopen vanmorgen, dat was toch wel ff leuk om te zien :D

Dit geeft goede hoop voor de HM In augustus :)
pi_126986446
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 14:45 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Dan verschillen we daarin van mening, ik denk dat leren lopen en leren waar je toe in staat bent ook betekend dat je leert spelen met je energie en je tempo om zo te weten waar je zit. Al geef ik je wel gelijk dat je niet weet waar je staat als je nooit de grenzen opzoekt. En op 6.00 weggaan als je traint op 5.45.. Dat deed ik ook, om vervolgens te negative splitten :P
Negatieve splits zijn toch voor trainingen :7
  zaterdag 25 mei 2013 @ 15:06:29 #157
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_126986677
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 14:53 schreef Twinky het volgende:

[..]

nee hoor, dat klopt niet. Shin splints is een verzamelnaam voor alle vooronderbeenklachten, zowel in het bot als in de spieren/pezen. Het komt altijd door overbelasting, dus door teveel/te snel willen of op een verkeerde manier bewegen.
Spierpijn is ook een soort overbelasting :P
Spierpijn is geen overbelasting. Shin splints is inderdaad een verzamelnaam, voor vele dingen, maar shin splints is in eerste instantie dat je kleine haarscheurtjes in je scheenbeen ontwikkeld.

https://en.wikipedia.org/wiki/Shin_splints
pi_126986769
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:45 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

Ow gezellig! Dus als we het koud hebben kunnen we bij jou op komen warmen?!
Veel succes voor je vriendin en haar zusje :) lopen ze de 5km of de 10?
Als zij lopen en ik met de kids langs het parcours staat is er niemand meer de deur open te doen :). Vriendinlief loopt de 10, haar zus de 5. Ik sta nu in de keuken om een goede sporterspastamaaltijd voor ze te maken.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 15:31:38 #159
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_126987389
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 14:18 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Paul Tergat vindt 5.45 helemaal geen mooi gemiddelde, maar wandeltempo. Iedereen is anders, maar wat Jumparound zegt: je kan alleen maar harder gaan door harder te lopen. Als Levitas tijdens 15km trainen 5.45 loopt, kan hij een 10km-wedstrijd een stuk sneller dan dat.
Dat is dus niet bij iedereen zo. Maar misschien bij hem wel, daarom zeg ik ook dat het aan mij kan liggen.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_126987392
Zo, wat een leuke kerels op die foto!

En mooie tijden gelopen zeg!
pi_126987887
Hoewel ik deze maand al veel teveel centjes heb uitgegeven aan hardloopspul, heb ik toch nog maar een extra jack besteld:

Hij matcht bij al m'n hardloopschoenen *O*
  zaterdag 25 mei 2013 @ 15:51:57 #162
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_126987965
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 15:49 schreef hatsaflats het volgende:
Hoewel ik deze maand al veel teveel centjes heb uitgegeven aan hardloopspul, heb ik toch nog maar een extra jack besteld:

[ afbeelding ]

oe! gaaf!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 25 mei 2013 @ 15:52:53 #163
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126987989
quote:
:D Dat was nog best een uitdaging.
pi_126988013
quote:

[ afbeelding ]

Gaaf :D O+
pi_126988214
quote:

[ afbeelding ]

:9~ Nice
Linkje/naam? :D

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2013 16:00:52 ]
  zaterdag 25 mei 2013 @ 16:02:33 #166
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_126988269
Levitas. Veel succes maar vooral veel plezier!
Ecosia
pi_126988279
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 15:52 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

_O-
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 25 mei 2013 @ 16:03:29 #168
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126988297
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 14:59 schreef Arquero het volgende:
Om het even op z'n Rotterdams te zeggen: de tering, wat ging dat lekker!
We waren al redelijk vroeg aanwezig om in ieder geval nog een startnummer te regelen. Beetje zitten ouwehoeren en ondertussen trok de zon weg en wind kwam opzetten. Rond half 11 buiten klaar gaan staan en toen was het best koud. We stonden nog tegen de grille van een busje aangeplakt om wat warmte van de motor op te vangen :P
Maar om 11 uur mochten we los. Was best dringen eerste kilometer dus beetje slingeren. Sneller gestart dan we in gedachten hadden om in ieder geval wat warm te worden.
En verder heb ik eigenlijk alleen maar echt genoten van de loop. Goed weer, beetje ouwehoeren, lekker :Y

Moet wel zeggen dat ik erg blij was dat ik samen met Swets liep. Hij loopt veel constanter dan ik en trok dan ook geregeld ff aan de rem en hield het tempo goed strak. Daar was wel ff lekker.
Zo heb ik dus alles bij elkaar 6 bekertjes gelopen vanmorgen, dat was toch wel ff leuk om te zien :D

Dit geeft goede hoop voor de HM In augustus :)
Zes!?!

Waarvoor dan allemaal?
pi_126988533
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:03 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Zes!?!

Waarvoor dan allemaal?
Alles behalve 1 kilometer :D
pi_126988568
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 15:52 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat klopt! Ik vond het ook al verbazingwekkend dat er dan toch nog zo'n tof jack uit is gekomen :)

quote:
17s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:00 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

:9~ Nice
Linkje/naam? :D
http://www.zalando.nl/asi(...)e-as141b055-402.html

(met de code VIVAKORTING krijg je 10% korting op allesch bij Zalando :) )
pi_126988631
quote:
Officiele uitslag:

[ afbeelding ]
Foto van de andere kant :P
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 25 mei 2013 @ 16:17:13 #172
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126988728
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:10 schreef Arquero het volgende:

[..]

Alles behalve 1 kilometer :D
_O-
pi_126988742
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:11 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Dat klopt! Ik vond het ook al verbazingwekkend dat er dan toch nog zo'n tof jack uit is gekomen :)

[..]

http://www.zalando.nl/asi(...)e-as141b055-402.html

(met de code VIVAKORTING krijg je 10% korting op allesch bij Zalando :) )
Ah thanks! Is die dan ook tegen regen? En weet jij toevallig of die heul warm is of valt dat wel mee? :o Ik heb geen idee waarop ik moet letten met die jasjes :+

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2013 16:19:27 ]
pi_126988847
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:17 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ah thanks! Is die dan ook tegen regen? En weet jij toevallig of die heul warm is of valt dat wel mee? :o
Hij houdt vast wel wat regen tegen, maar daar heb ik 'm niet voor. Hoe warm ie is, geen idee. Ik weet ook niet wat voor stof het precies is, maar hij is op te vouwen en in de jaszak te stoppen, dus het zal wel gewoon fijn lichtgewicht zijn. Als de stof me niet bevalt gaat ie gewoon weer terug.
pi_126988903
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:21 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Hij houdt vast wel wat regen tegen, maar daar heb ik 'm niet voor. Hoe warm ie is, geen idee. Ik weet ook niet wat voor stof het precies is, maar hij is op te vouwen en in de jaszak te stoppen, dus het zal wel gewoon fijn lichtgewicht zijn. Als de stof me niet bevalt gaat ie gewoon weer terug.
Hmhmhmhm, maar er zijn wel speciale regenjacks toch? :@ Ik heb er namelijk wat meer aangeklikt maar nergens staat expliciet vermeld dat het tegen de regen is.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2013 16:23:49 ]
pi_126989093
Dat komt doordat het niet erg is als je van hardlopen nat wordt ;) Volgens mij wordt een speciaal regenjack pas relevant als je echt heel ver gaat lopen. Windjacks houden ook nog vrij veel regen tegen, maar je kunt ook prima zonder jack door de regen hobbelen. Daarnaast zou ik na 6 lessen Evy nog geen 80eu neerleggen voor een jack.
pi_126989111
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:31 schreef hatsaflats het volgende:
Dat komt doordat het niet erg is als je van hardlopen nat wordt ;) Volgens mij wordt een speciaal regenjack pas relevant als je echt heel ver gaat lopen. Windjacks houden ook nog vrij veel regen tegen, maar je kunt ook prima zonder jack door de regen hobbelen. Daarnaast zou ik na 6 lessen Evy nog geen 80eu neerleggen voor een jack.
Het maakt me niet uit als ikzelf nat word, het gaat me vooral om extra bescherming voor mijn telefoon :@. Maar na 6 lessen is wel een beetje overenthousiast ja :+

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2013 16:32:22 ]
pi_126989156
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:31 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Het maakt me niet uit als ikzelf nat word, het gaat me vooral om extra bescherming voor mijn telefoon :@. Maar na 6 lessen is wel een beetje overenthousiast ja :+
Overenthousiast? Welkom in mijn wereld... ;) :@ En je zal toch kleding voor hardlopen moeten hebben, he? ;)
pi_126989169
quote:

[..]

Falen O+ :9

Heb Zalando maar snel weer weggeklikt, meeruren van werk zijn niet uitbetaald dus mag niets kopen van mezelf :+
pi_126989186
Mijn doel was om voor de herfst een jack te scoren, want dan wordt het pas klote weer. Maar het is nu al herfst toch?! :')
pi_126989219
Ik heb vandaag trouwens officieel vrij gevraagd voor de Ekiden. Volgens mij kan ik er vanuit gaan dat ik vrij ga krijgen, als ik m`n bazin zo hoorde. De ovb kan BIJNA weg! :D
pi_126989222
quote:

[..]

Ik geloof dat hier al vrij vaak het idee van een ziplock/boterhamzakje is geopperd. Veel goedkoper en waarschijnlijk nog effectiever ook ;)
pi_126989243
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:35 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik geloof dat hier al vrij vaak het idee van een ziplock/boterhamzakje is geopperd. Veel goedkoper en waarschijnlijk nog effectiever ook ;)
Ja klopt, maar daar komt dan een gat in voor de oortjes, ik word er een beetje spastisch van :')

* SpaceInvaders klikt zalando weg.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2013 16:37:05 ]
pi_126989282
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:35 schreef Levitas het volgende:
Ik heb vandaag trouwens officieel vrij gevraagd voor de Ekiden. Volgens mij kan ik er vanuit gaan dat ik vrij ga krijgen, als ik m`n bazin zo hoorde. De ovb kan BIJNA weg! :D
Ik hoop ook dat ik vrij krijg!
We hebben een nieuwe afdelingsmanager dus ik weet niet of ze echt haar best gaat doen zoals ze zei... :+ De vorige kon ik daarop wel vertrouwen... Helpen jullie duimen? :P
pi_126989333
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:35 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ja klopt, maar daar komt dan een gat in voor de oortjes, ik word er een beetje spastisch van :')
Dan doe je je telefoon op z'n kop in die armband, dan zit het gaatje in de onderkant en moet de regen wel heel erg z'n best doen om erdoorheen te komen. Of gewoon zonder muziek lopen, kun je extra goed op je ademhaling letten :D
pi_126989353
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:38 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Dan doe je je telefoon op z'n kop in die armband, dan zit het gaatje in de onderkant en moet de regen wel heel erg z'n best doen om erdoorheen te komen. Of gewoon zonder muziek lopen, kun je extra goed op je ademhaling letten :D
Twee goede opties wel, het leven is soms zo simpel O+
pi_126989409
Ik prop mijn telefoon altijd in mijn spibelt, met koortje eruit. Tot nu toe gaat het goed :+
Mijn belt irriteert me wel steeds meer -O- Hij kruipt steeds omhoog, maakt niet uit of ik hem strakker of losser draag. Eerst geen last van. Draag nu wel een andere tight, mss komt het daardoor. Even kijken hoe ik het ga oplossen... :P
pi_126989431
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:40 schreef Miezziej het volgende:
Ik prop mijn telefoon altijd in mijn spibelt, met koortje eruit. Tot nu toe gaat het goed :+
Mijn belt irriteert me wel steeds meer -O- Hij kruipt steeds omhoog, maakt niet uit of ik hem strakker of losser draag. Eerst geen last van. Draag nu wel een andere tight, mss komt het daardoor. Even kijken hoe ik het ga oplossen... :P
Daar heb ik dus ook last van met die Spibelt... :Y
pi_126989432
levitas, gewoon knallen morgen! Je kan denk ik ook nog makkelijk harder dan 5'30! In een wedstrijd kan je echt heel veel meer dan gewoon tijdens een training. Ik geloof nooit dat jij je kapot loopt op 5'20 zelfs al. Ik zou het ook gewoon proberen en 'Dood of de gladiolen!!!' *O* Zo heb ik het ook gedaan, gewoon gaan en lekker knallen, je kunt het!!! Echt waar! _O_

Ik ben net weer thuis van een LDL, wou eigenlijk een rondje van een km of 17/18 doen, maar had me verkeken op de afstand dus het werd iets langer. Gewoon lekker rustig begonnen en later steeds ietsje sneller gelopen. Mijn hartslag geloofde ik bijna niet zo laag bleef hij, echt heerlijk kunnen lopen! :)
Een mooie HM gelopen in een gemiddelde hartslag van 142, met recht een LDL! ^O^

http://www.endomondo.com/workouts/194458605/2368823
pi_126989526
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:41 schreef Jero_nimo het volgende:
levitas, gewoon knallen morgen! Je kan denk ik ook nog makkelijk harder dan 5'30! In een wedstrijd kan je echt heel veel meer dan gewoon tijdens een training. Ik geloof nooit dat jij je kapot loopt op 5'20 zelfs al. Ik zou het ook gewoon proberen en 'Dood of de gladiolen!!!' *O* Zo heb ik het ook gedaan, gewoon gaan en lekker knallen, je kunt het!!! Echt waar! _O_

Ik ben net weer thuis van een LDL, wou eigenlijk een rondje van een km of 17/18 doen, maar had me verkeken op de afstand dus het werd iets langer. Gewoon lekker rustig begonnen en later steeds ietsje sneller gelopen. Mijn hartslag geloofde ik bijna niet zo laag bleef hij, echt heerlijk kunnen lopen! :)

AVG. SPEED
5:04 min/km

:{

Verbazingwekkend altijd :P
pi_126989561
quote:
levitas, gewoon knallen morgen! Je kan denk ik ook nog makkelijk harder dan 5'30! In een wedstrijd kan je echt heel veel meer dan gewoon tijdens een training. Ik geloof nooit dat jij je kapot loopt op 5'20 zelfs al. Ik zou het ook gewoon proberen en 'Dood of de gladiolen!!!' Zo heb ik het ook gedaan, gewoon gaan en lekker knallen, je kunt het!!! Echt waar!
Thanks voor je mooie woorden. Ik moet zeggen dat m`n vertrouwen echt gruwelijk begint te steigen zo!
quote:
Ik ben net weer thuis van een LDL, wou eigenlijk een rondje van een km of 17/18 doen, maar had me verkeken op de afstand dus het werd iets langer. Gewoon lekker rustig begonnen en later steeds ietsje sneller gelopen. Mijn hartslag geloofde ik bijna niet zo laag bleef hij, echt heerlijk kunnen lopen!
Een mooie HM gelopen in een gemiddelde hartslag van 142, met recht een LDL!

Dat is idd een hele mooie LDL. "Langzaam" én lang. ^O^
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:44 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

AVG. SPEED

Voor velen van ons is dat het wedstrijdtempo. Voor hem is het ook echt een LDL he. Shiiit
  zaterdag 25 mei 2013 @ 16:52:17 #192
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_126989819
quote:

Die pace bij die hartslag! _O_ _O_ Fuck dat wil ik ook :9 O+
pi_126990269
Wow Jero_nimo je bent echt goed bezig! Jullie allemaal!!!!!! :D

Ik heb trouwens een vraagje; ik ben net terug van 8 km (ik weet, is weinig :') ) Maar op het laatste kreeg ik echt koude rillingen over mijn lijf echt niet normaal!!! Weten jullie wat het is? Of moet ik me gewoon niet aanstellen en hoort het bij het hardlopen ;)
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 25 mei 2013 @ 17:14:04 #194
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126990438
Whehehe 142 gemiddeld bij 5:04. Kom ik met 168 gemiddeld bij 5:45.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 25 mei 2013 @ 17:14:31 #195
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126990452
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 17:07 schreef acalaca het volgende:
Wow Jero_nimo je bent echt goed bezig! Jullie allemaal!!!!!! :D

Ik heb trouwens een vraagje; ik ben net terug van 8 km (ik weet, is weinig :') ) Maar op het laatste kreeg ik echt koude rillingen over mijn lijf echt niet normaal!!! Weten jullie wat het is? Of moet ik me gewoon niet aanstellen en hoort het bij het hardlopen ;)
Te weinig gegeten/energie.
pi_126990589
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 17:14 schreef Swetsenegger het volgende:
177 bij 6:19 :') :+
pi_126990700
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 17:14 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Te weinig gegeten/energie.
Dankjewel voor je antwoord! Klinkt logisch :)
pi_126990875
quote:

Nog zo eentje met raketten onder z'n schoenen, net als MD :P
Mooi man _O_
pi_126990899
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 17:23 schreef acalaca het volgende:

[..]

Dankjewel voor je antwoord! Klinkt logisch :)
Dat wou ik ook zeggen inderdaad, gewoon te weinig energie. En 8km is helemaal niet kort hoor! Hele mooie afstand! :) Volgende keer alleen dus wel iets meer eten van tevoren, liefst een uur of 2 ervoor trouwens, anders krijg je er ook weer last van :P. Banaantje ofzo kan wel vlak voor de training en is een goede bron voor snel wat extra energie.
pi_126991074
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:44 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

AVG. SPEED

:@ sorry... :P
Als jullie allemaal net zo lekker door blijven gaan als jullie nu doen loopt straks iedereen met deze stats :) . Lopen we over 2 jaar met de ekiden gewoon de marathon in 2'30 :P *O* . Go FoK! :D
pi_126991124
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 17:35 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

:@ sorry... :P
Als jullie allemaal net zo lekker door blijven gaan als jullie nu doen loopt straks iedereen met deze stats :) . Lopen we over 2 jaar met de ekiden gewoon de marathon in 2'30 :P *O* . Go FoK! :D
Over 2 jaar gewoon onder de 2 uur....
:+
pi_126991265
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 17:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Over de afstand nog maar niet te beginnen.
pi_126991391
grrrr... sinds dinsdag last van wat pijn aan de buitenkant van mijn onderbeen. Gisteren voorzichtig 5km gedaan als test wat opzich wel goed ging (voelde het wel maar niet te erg). Maar heeft het blijkbaar niet goed gedaan, vanmorgen was het een stuk erger... Morgen mijn eerste wedstrijd, had gehoopt dat het wel te doen zou zijn maar begin het steeds somberder in te zien :(
  zaterdag 25 mei 2013 @ 18:18:02 #204
404115 triskellen
sjokt moedig verder
pi_126992552
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 17:47 schreef Dynamic83 het volgende:
grrrr... sinds dinsdag last van wat pijn aan de buitenkant van mijn onderbeen. Gisteren voorzichtig 5km gedaan als test wat opzich wel goed ging (voelde het wel maar niet te erg). Maar heeft het blijkbaar niet goed gedaan, vanmorgen was het een stuk erger... Morgen mijn eerste wedstrijd, had gehoopt dat het wel te doen zou zijn maar begin het steeds somberder in te zien :(
Jeetje wat lullig zeg... zeker omdat het je eerste wedstrijd is! Hoop dat het snel over is....
pi_126992704
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 17:47 schreef Dynamic83 het volgende:
Oei dat is echt jammer ja! Klinkt verdacht veel als shin-splints. En daar moet je wel mee uitkijken ja. :( Beterschap in ieder geval!
pi_126992932
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 18:22 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Oei dat is echt jammer ja! Klinkt verdacht veel als shin-splints. En daar moet je wel mee uitkijken ja. :( Beterschap in ieder geval!
Shin splints wordt toch vaak van gezegd dat je tijdens het lopen zelf steeds meer last van krijgt, tot je niet eens meer kan lopen?
pi_126992950
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 18:22 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Dacht ik zelf ook aan, maar wat ik zo lees heb je het dan aan de binnenkant van je been. Zit bij mij echt aan de buitenkant, tussen de knie en de enkel in. Voel het bij het traplopen en bij het hardlopen het ergst. Is idd balen, ga morgen wel mee naar Brussel en beslis daar dan of ik wel of niet mee doe. Maar als het zo als nu is kan ik het maar beter laten.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 18:31:48 #208
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_126993057
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:40 schreef Miezziej het volgende:
Ik ben vast raar, maar ik draag hem onder mijn boezem.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
pi_126993146
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 18:28 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Shin splints wordt toch vaak van gezegd dat je tijdens het lopen zelf steeds meer last van krijgt, tot je niet eens meer kan lopen?
Toen het bij mij op het ergst was toen had ik er een beetje last van in het begin toen ik nog een rondje ging. Dacht eerst dat het gewoon spierpijn was, en onder het lopen werd het juist minder. De volgende dag liep ik mank, dat was echt een beetje nasty, zo pijnlijk. Maar bij mij was het inderdaad wel aan de binnenkant van het onderbeen.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 25 mei 2013 @ 18:34:35 #210
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126993158
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 18:28 schreef Dynamic83 het volgende:

[..]

Dacht ik zelf ook aan, maar wat ik zo lees heb je het dan aan de binnenkant van je been. Zit bij mij echt aan de buitenkant, tussen de knie en de enkel in. Voel het bij het traplopen en bij het hardlopen het ergst. Is idd balen, ga morgen wel mee naar Brussel en beslis daar dan of ik wel of niet mee doe. Maar als het zo als nu is kan ik het maar beter laten.
Is het niet de buitenkant van je knie?

www.blessureaanwijzer.nl kan je wellicht nog wijzer maken.
pi_126993205
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 18:31 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Draag je hem dan onder of over je shirt?
  zaterdag 25 mei 2013 @ 18:38:41 #212
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_126993318
Hats, dat jasje :9~ maak me gek!

enne Space, als ik mijn telefoon in een zakje deed, gebruikte ik gewoon geen dopjes en zette de muziek gewoon associaal via de speakers aan :) en er zijn volgens mij wel speciale regenjasje, die zijn mwwstal wat doorzichtig en echt van dat plastic materiaal.
deze wordt ook al regenafstotend beschreven http://www.zalando.nl/nik(...)t-n1241b0qe-002.html
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_126993494
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 18:34 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Toen het bij mij op het ergst was toen had ik er een beetje last van in het begin toen ik nog een rondje ging. Dacht eerst dat het gewoon spierpijn was, en onder het lopen werd het juist minder. De volgende dag liep ik mank, dat was echt een beetje nasty, zo pijnlijk. Maar bij mij was het inderdaad wel aan de binnenkant van het onderbeen.
Dit.
En bij mij was het juist de buitenkant van m'n scheenbeen.
Goede test: stoot even ergens zachtjes tegenaan met je scheenbeen, als je door de grond gaat van de pijn: niet goed..
Beterschap!
  zaterdag 25 mei 2013 @ 18:46:29 #214
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_126993595
Het is me nog steeds niet duidelijk hoe ik het verschil weet tussen shin splints en minder ernstige dingen. Ik heb pijn aan de binnenkant van mijn rechteronderbeen, alsof iemand erop drukt, maar het maakt niet echt uit verder wat ik doe, het is constant. Heb vanmiddag al allerlei sites af zitten struinen, maar veel concreter dan 'pijn in je onderbeen' wordt het niet.

Ik voel het bij beweging en in rust, het is niet rood of gezwollen, het doet niet meer zeer als ik erin prik dan op andere plekken, maar het voelt gewoon alsof er iemand met zn vinger in mn been prikt af en toe. Op een schaal van 1 tot 10 geef ik het niet meer dan een 2.

Is er bijv een beweging waarbij het meer zeer zou moeten doen als het shin splints zijn? Met lopen zelf had ik geen last gisteren. Maar vanmiddag met stofzuigen wel (al had ik toen net oefeningen gedaan voor voeten/enkels/kuiten).
  zaterdag 25 mei 2013 @ 18:47:35 #215
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_126993627
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 18:35 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Draag je hem dan onder of over je shirt?
Onder mn jasje en boven mn shirt.
pi_126993684
Oei, er is kennelijk een paar dagen geleden een ongeval geweest op een kruispunt van de route van morgen, waarbij een fietser om het leven is gekomen. De organisatie gaat voor het begin van de race "stil staan" bij dit slachtoffer. Als ik het goed begrijp een minuut stilte voordat het startschot klinkt.

Heel netjes van de organisatie dat ze erbij stil willen staan, en volgens mij is dat ook wel een enorme boost voor de deelnemers. De hele parade (zo`n 5000 man) zo stil dat je een speld kan horen vallen, waarna het startschot klinkt. Ik denk dat de adrenaline dan écht gaat stromen.

Zo, en nu ga ik lekker languit in een warm bad liggen en daarna lekker met de benen omhoog de documentaire over Badwater kijken.
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 18:46 schreef LadyOracle het volgende:
Het is me nog steeds niet duidelijk hoe ik het verschil weet tussen shin splints en minder ernstige dingen. Ik heb pijn aan de binnenkant van mijn rechteronderbeen, alsof iemand erop drukt, maar het maakt niet echt uit verder wat ik doe, het is constant. Heb vanmiddag al allerlei sites af zitten struinen, maar veel concreter dan 'pijn in je onderbeen' wordt het niet.
Als je écht zekerheid wilt, zul je een opgeleid persoon ernaar moeten laten kijken. Die kan precies aanhoren wat je klachten zijn en specifiek voelen waar de pijn zit enzo. Het internet (en wij) kan dat niet..
pi_126993952
quote:
5s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 18:34 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Is het niet de buitenkant van je knie?

www.blessureaanwijzer.nl kan je wellicht nog wijzer maken.
Nee het zit echt lager als mijn knie, bij het afzetten is er een pijnlijke steek te voelen. Ga de site eens doorspitten misschien kan ik er idd wat op vinden.
pi_126993957
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 18:31 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Kijk probleem, boezem is een groot woord voor wat ik heb... :@ En denk dat de Spibelt ook daar gaat schuiven...
pi_126993967
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 18:58 schreef Dynamic83 het volgende:

[..]

Nee het zit echt lager als mijn knie, bij het afzetten is er een pijnlijke steek te voelen. Ga de site eens doorspitten misschien kan ik er idd wat op vinden.
Auw... Beterschap!!!!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 25 mei 2013 @ 19:16:13 #220
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126994545
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 18:46 schreef LadyOracle het volgende:

Ik voel het bij beweging en in rust, het is niet rood of gezwollen, het doet niet meer zeer als ik erin prik dan op andere plekken, maar het voelt gewoon alsof er iemand met zn vinger in mn been prikt af en toe. Op een schaal van 1 tot 10 geef ik het niet meer dan een 2.

Is er bijv een beweging waarbij het meer zeer zou moeten doen als het shin splints zijn? Met lopen zelf had ik geen last gisteren. Maar vanmiddag met stofzuigen wel (al had ik toen net oefeningen gedaan voor voeten/enkels/kuiten).
Pak je scheenbeenbot tussen duim en wijsvinger net onder je knie vast en schuif je hand nu, terwijl je duim en wijsvinger stevig tegen het bot aanhoudt, naar beneden. Heb je een pijnlijkere plek? Dan zijn het shin splints.
  Moderator zaterdag 25 mei 2013 @ 19:21:17 #221
155227 crew  Guppy
dus
pi_126994712
quote:
Officiele uitslag:

[ afbeelding ]
Wat een blijheid *O*
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 25 mei 2013 @ 19:25:13 #222
308266 Ach3r0n
kennis is macht
pi_126994849
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 18:58 schreef Dynamic83 het volgende:

[..]

Erg herkenbaar en de klachten lijken erg op mijn kuitblessure van vorig jaar. In eerste instantie dacht ik ook aan shin splints, maar de symptomen zijn niet precies hetzelfde.
Mijn advies is om morgen niet te lopen. Vorig jaar heb ik namelijk met dezelfde klachten toch 5 km gelopen op laag tempo waardoor ik alleen maar langer last heb gehad achteraf.
pi_126995393
quote:
Officiele uitslag:

[ afbeelding ]
Mooie negatieve split :Y
pi_126995696
Die foto die voorbij kwam is trouwens erg leuk :)
  zaterdag 25 mei 2013 @ 19:52:35 #225
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_126995986
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 19:16 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Pak je scheenbeenbot tussen duim en wijsvinger net onder je knie vast en schuif je hand nu, terwijl je duim en wijsvinger stevig tegen het bot aanhoudt, naar beneden. Heb je een pijnlijkere plek? Dan zijn het shin splints.
Daar voel ik niets bij in ieder geval.

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 18:49 schreef Levitas het volgende:

[..]

Als je écht zekerheid wilt, zul je een opgeleid persoon ernaar moeten laten kijken. Die kan precies aanhoren wat je klachten zijn en specifiek voelen waar de pijn zit enzo. Het internet (en wij) kan dat niet..
Ja, als het erger wordt zal ik dat zeker doen. Maar heb al even genoeg geld naar de fysio gebracht dit jaar, dus als het niet nodig is, laat ik het liever. ;-)

Sowieso heb ik besloten eerst nieuwe schoenen te kopen. Want op mn huidige loop ik gewoon te instabiel, is me wel duidelijk van het filmpje in de winkel. En ik heb ook wat last van mn gewrichten (dat zit ws in het weer hoor, want ook last van vingers en schouders bijvoorbeeld en heb ik wel vaker) dus ws ga ik morgen mn nieuwe badpak wat al maanden ligt te wachten eens uitproberen ipv lopen. Dat lijkt me even beter nu.
pi_126996350
Leuke foto's swets en aqeuhdinges. En knap gelopen!
  zaterdag 25 mei 2013 @ 20:06:18 #227
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_126996545
Morgen 14km op de planning. Hopelijk dan niet weer 3 dagen een zere linkerkuitspier zoals afgelopen keren. 8km gisteren ging goed. Heb er zin in.
pi_126996913
Deze week een beetje ziekjes geweest, dus niet gelopen. Vanmiddag weer rustig 5 km gelopen. De benen voelen nu wel beter. Voor de 'ziekte' had ik last van zware benen.

Vanmiddag ook weer bietensap ingekocht, daar begin ik woensdag mee. Heb het gevoel redelijk klaar te zijn voor de halve marathon volgende week.
Deze week nog een paar keer 5 km lopen.... Nu begint de spanning wel te stijgen :)
  zaterdag 25 mei 2013 @ 20:23:16 #229
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_126997214
Morgen Marikenloop... zenuwachtig :{ wel al alles klaar gelegd..
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_126997313
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 20:23 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
spannend, veel succes en plezier morgen
pi_126997433
quote:
[ afbeelding ]
Je hebt in ieder geval genoeg veiligheidsspelden ^O^. Succes!
  zaterdag 25 mei 2013 @ 20:29:08 #232
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_126997447
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 20:26 schreef linebear het volgende:

[..]

spannend, veel succes en plezier morgen
Veel Fokkers morgen die lopen. Succes allemaal! :)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Moderator zaterdag 25 mei 2013 @ 20:37:24 #233
155227 crew  Guppy
dus
pi_126997806
quote:
[ afbeelding ]
Hier ook zenuwen!! :D en alles al klaargelegd :Y

Succes morgen *O* wij juichen voor je!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 25 mei 2013 @ 20:39:12 #234
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_126997891
Mooie matching outfits O+ Jullie ook succes morgen!
pi_126997904
quote:
[ afbeelding ]
Hey, dat is volgens mij even geleden! Heel veel succes morgen!!
  Moderator zaterdag 25 mei 2013 @ 20:41:17 #236
155227 crew  Guppy
dus
pi_126998006
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 20:39 schreef SEMTEX het volgende:
Mooie matching outfits O+ Jullie ook succes morgen!
We moeten niet naast elkaar gaan staan, maar per persoon matchen we goed *)
pi_126998053
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 20:37 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Hier ook zenuwen!! :D en alles al klaargelegd :Y
[ afbeelding ]

Succes morgen *O* wij juichen voor je!
Wat heeft je mams (toch?) hippe sloffen!
  Moderator zaterdag 25 mei 2013 @ 20:42:49 #238
155227 crew  Guppy
dus
pi_126998087
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 20:42 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Wat heeft je mams (toch?) hippe sloffen!
Ze is d'r ook heel blij mee, zegt ze! Dat ze maar snel mogen lopen :Y
pi_126998178
Zo, hier ligt ook alles klaar. Ik heb er echt VERDOMDE veel zin in!

pi_126998424
Ik pak morgenochtend m'n spullen wel even in, ben vooral benieuwd naar het weer. :D

Had wel beter weer verwacht dan bij de CPC, maar is bijna vergelijkbaar... :')
Jack does it in real time...
  zaterdag 25 mei 2013 @ 20:50:47 #241
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_126998475
Succes morgen!

Ik rol me gewoon op op de bank met beenwarmers en straks nog een dekentje erbij. En dat eind mei... Over een week of vier gaan we op vakantie, dat wordt waarschijnlijk de enige week zon die ik dit jaar krijg :-p

Oh, en mn vriendje vindt me officieel eng omdat ik de Runner's World had gekocht. :')
  Moderator zaterdag 25 mei 2013 @ 20:51:48 #242
155227 crew  Guppy
dus
pi_126998532
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 20:49 schreef DeeBee het volgende:
Ik pak morgenochtend m'n spullen wel even in, ben vooral benieuwd naar het weer. :D

Had wel beter weer verwacht dan bij de CPC, maar is bijna vergelijkbaar... :')
Nou, bij de CPC was het echt verstenend koud :X
pi_126998553
lopers en loopsters heel veel plezier en succes morgen!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_126998557
Wat leuk dat alles zo klaar ligt :) Zijn er nou echt geen mensen die morgen nog dingen van het wasrek moeten trekken ofzo?
  Moderator zaterdag 25 mei 2013 @ 20:53:17 #245
155227 crew  Guppy
dus
pi_126998606
Normaal gezien wel. Maar nu slaapt m'n moeder hier, en is alles dus al helemaal klaargelegd :+
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 25 mei 2013 @ 20:53:52 #246
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126998640
Je moet gewoon de goeie dag uitkiezen voor een wedstrijdje *)
  zaterdag 25 mei 2013 @ 20:54:26 #247
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_126998661
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 20:52 schreef Nirak het volgende:
Wat leuk dat alles zo klaar ligt :) Zijn er nou echt geen mensen die morgen nog dingen van het wasrek moeten trekken ofzo?
Ik kom er net een beetje achter dat ik morgen wel heel vroeg moet vertrekken om op tijd te zijn, maar de CL-finale is al begonnen, dus ik heb nu ook niet veel tijd om het klaar te leggen. Dat wordt denk ik morgenochtend paniekerig mijn kast overhoop trekken.

Irritant dat de site niet bereikbaar is trouwens.
Life is what you make it.
pi_126999107
Wat een mooie spulletjes allemaal! O+
Veel succes allemaal morgen! *O*
  zaterdag 25 mei 2013 @ 21:03:51 #249
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_126999131
Veel succes morgen! *O*
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 21:09:34 #250
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_126999405
Vandaag een stuk mul zand moeten pakken. Godskolere wat doet dat pijn aan mn voeten.

Mn voetboog verkrampt helemaal. Lopen is er dan gewoon niet meer bij ; (

Auw :(
Ecosia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')