Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Ten commandments for the runner
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit doen we de mei-planking-challenge. Doe je mee?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
[ Bericht 0% gewijzigd door Sheriam op 26-05-2013 04:19:47 ]
En hier verder, hopelijk klopt 'ie, heb altijd zorgvuldig vermeden TS te zijn Nou ja, eens moet de eerste keer zijn. Wel ironisch trouwens dat ik m'n telefoon in de wasbak kukel net terwijl er hier in het draadje wordt gepost over hoe je 'm droog kan houden -dat had ik nog niet eens gelezen gisteren! :p
Ja, een enkelbandje, gewoon een klitteband dingetje wat ik heel toevallig een paar dagen voor mijn eerste wedstrijd in de trein vond. Zit wel okay, maar vind die aan het startbewijs handiger.
Op zaterdag 25 mei 2013 22:49 schreef Onama het volgende: Damn, ben erg aan het twijfelen. Morgen staat 13.5km op het programma en ik kan of een "berg" (536m) op gaan lopen en dan omlaag wandelen, waardoor ik dus mezelf 26 kilometer verplaats, waarvan het bergopstuk "hardlopend". Of ik pak gewoon 13km redelijk vlakke weg.
Vanuit mijn slaapkamerraam zie ik de top en het smeekt er gewoon om om beklommen te worden, maar ben bang dat het toch iets teveel van het goede is...
nog maar even serieus antwoorden, ik zou, om te wennen, 7.5km omhoog rennen en dan ook weer hardlopend naar beneden, Zo train je up-hill en down-hill running tijdens de zelfde training. En maak je niet teveel zorgen over het terrein, als het niet een al te technische track is dan zal je jezelf vanzelf aanpassen aan de ondergrond
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
nog maar even serieus antwoorden, ik zou, om te wennen, 7.5km omhoog rennen en dan ook weer hardlopend naar beneden, Zo train je up-hill en down-hill running tijdens de zelfde training. En maak je niet teveel zorgen over het terrein, als het niet een al te technische track is dan zal je jezelf vanzelf aanpassen aan de ondergrond
Je hebt groot gelijk. Gister nog aan het klagen dat down-hill zo slecht ging, dan is het natuurlijk onzin om mijn hele afstand voor morgen up-hill te doen. Als ik zo op afstandmeten kijk ga ik gewoon tot halverwege de berg over de trails, dus lekker stijl omhoog, en dan over de normale weg omlaag, die is wat minder stijl. En dan goed focussen op de tips die ik van jou gekregen heb.
Zal ik op de lange termijn meer aan hebben dan de hele afstand omhoog hardlopen en dan omlaag wandelen. Mijn trainingschema gaat snel genoeg naar HM afstanden en meer, kan ik dan inderdaad lopend naar de top en weer naar beneden.
The sun in your Eyes Made some of the lies worth believing
en vergeet niet...in de trail wereld is het absoluut geen schande (en soms zelfs een must) om op steile stukken even te lopen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Ja, een enkelbandje, gewoon een klitteband dingetje wat ik heel toevallig een paar dagen voor mijn eerste wedstrijd in de trein vond. Zit wel okay, maar vind die aan het startbewijs handiger.
Balen van je telefoon!! Maar we houden onze ogen naar je open succes morgen!!
Op zaterdag 25 mei 2013 23:22 schreef YUR het volgende: Zo...vroeg op bed, om 6 uur gaat de wekker. Start is al om 8 uur
succes, maar van waar zo'n vroege start?
Hier vanwege het bar en boze weer rondje drastisch ingekort. Had 20km in gedachte maar met 5 graden,windkracht 8 en stortbuien leek het me niet verstandig om de Lange route te kiezen.,dit zou betekenen dat ik 10km zou lopen met een hele grote kans niemand tegen te komen. dus,safety first en de shortcut maar gekozen
Op zondag 26 mei 2013 01:57 schreef bloodymary1 het volgende: Veel succes morgen voor alle evenementenlopers! En dat zijn er nogal veel geloof ik.
inderdaad,het lijkt wel of half het topic naar een evenement gaat vandaag. en natuurlijk een extra schepje succes voor Bonobo
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 26-05-2013 06:36:47 ]
Slecht geslapen. Half 2 pas de start. Heel veel zin in, ik ga proberen niet op de tijd te letten, zoveel factoren die ik niet in de hand heb, wordt vast een goeie dag!
Veel plezier allemaal!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
Alle evenementlopers vandaag, succes gewenst! Go Bonobo!
Ik ga zelf naar een evenement toe lopen, een jeugdbeachvolley toernooi. Hardlopen als transportmiddel, zeg maar. Daar ga ik de boel helpen opbouwen en dan in de loop van de ochtend loop ik weer naar huis. Bij elkaar 2x10km op 1 ochtend.
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn... [b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Zo, poging 2 om zelf een sportdrank te maken is veel beter gelukt. Ik kwam de dag erna erachter dat ik niet helemaal wakker was de vorige keer. Er staat bij de hoeveelheid zout THEElepel en geen EETlepel. Nu is ie goed te drinken.
Op zondag 26 mei 2013 08:13 schreef streamnl het volgende: Zo, poging 2 om zelf een sportdrank te maken is veel beter gelukt. Ik kwam de dag erna erachter dat ik niet helemaal wakker was de vorige keer. Er staat bij de hoeveelheid zout THEElepel en geen EETlepel. Nu is ie goed te drinken.
het leven is vol leermomentjes
Op zondag 26 mei 2013 08:13 schreef streamnl het volgende: Zo, poging 2 om zelf een sportdrank te maken is veel beter gelukt. Ik kwam de dag erna erachter dat ik niet helemaal wakker was de vorige keer. Er staat bij de hoeveelheid zout THEElepel en geen EETlepel. Nu is ie goed te drinken.
Dat scheelt wel wat ja.
Voor mij is het nog even afwachten of m'n kuiten in de loop van de dag wat minder stijf zijn wil ik gaan lopen. Anders toch echt maar een dagje extra rust.
Voor mij is het nog even afwachten of m'n kuiten in de loop van de dag wat minder stijf zijn wil ik gaan lopen. Anders toch echt maar een dagje extra rust.
Dan kom je naar Den Bosch en ga je aanmoedigen en bier drinken
in jezelf geloven maakt alles mogelijk! Er lopen hier in dit topic genoeg voorbeelden rond!