Dus die nr #1 waar hij het over heeft, heeft een uur en een minuut erover gedaan om over de finishlijn te gaan? Dafuqquote:Op zondag 26 mei 2013 19:39 schreef Onama het volgende:
[..]
Brutotijd = Startschot tot finish
Nettotijd = Moment van over de startlijn lopen tot finish
Kevin heeft dus ongeveer een minuut na start pas over start gelopen.

Als je in Endomondo bij de team Fok profile bij see more kijkt, kun je alle nicks bij namen plaatsen.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:20 schreef Levitas het volgende:
Nu weet ik trouwens ook meteen wie JP K is op Endomondo. Staat volgens mij altijd in de top 3 van de FOK! groep, maar wist er geen FOK! naam bij. Nu wel
Kan niet, WR 10k is 26:44 op de weg en 26:17 op de baanquote:Op zondag 26 mei 2013 19:35 schreef Levitas het volgende:
Haha, de #1 heeft een bruto tijd van 1 uur 24 min., maar wel een netto tijd van 23 minuten. De t*ring wat snel!

Je brutotijd is de 'echte' tijd die geldt bij wedstrijden. Netto tijd wordt aangeboden als extra, maar dat wel de echte afstandquote:Op zondag 26 mei 2013 19:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dus die nr #1 waar hij het over heeft, heeft een uur en een minuut erover gedaan om over de finishlijn te gaan? Dafuq
Maar je nettotijd is dus gewoon de 'echte' tijd?![]()

Dan kan diegene die een uur wachtte toch nooit eerste geworden zijn?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je brutotijd is de 'echte' tijd die geldt bij wedstrijden. Netto tijd wordt aangeboden als extra, maar dat wel de echte afstand
Makkelijk he

Dan moet er iets niet goed zijn gegaan met de registratie.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:41 schreef Bonobo11 het volgende:
Kan niet, WR 10k is 26:44 op de weg en 26:17 op de baan

Nee dat is ook niet zo. Hier is iets niet goed gegaan, want de netto-tijd klopt ook niet. Maar voor de podiumplaatsen wordt altijd alleen gekeken naar de bruto-tijden. Als je heel snel kan lopen moet je dus ook gewoon altijd vooraan gaan staan, anders wordt het heel moeilijk om nog eerste te worden.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan kan diegene die een uur wachtte toch nooit eerste geworden zijn?

Zou je denken?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:43 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dan moet er iets niet goed zijn gegaan met de registratie.

Wedstrijdrenners starten sowieso vooraan tijdens dit soort lopen. Dan is bruto/nettotijd nagenoeg hetzelfde, een seconde verschil misschien.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:46 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Nee dat is ook niet zo. Hier is iets niet goed gegaan, want de netto-tijd klopt ook niet. Maar voor de podiumplaatsen wordt altijd alleen gekeken naar de bruto-tijden. Als je heel snel kan lopen moet je dus ook gewoon altijd vooraan gaan staan, anders wordt het heel moeilijk om nog eerste te worden.

Je hond is eigenlijk te mooi wit om mee over zulke modderpaden te lopen!quote:Op zondag 26 mei 2013 18:59 schreef winterstorm666 het volgende:
zow ook terug van mijn hardlooprondje. 9km in 50.20
hier een filmpje van een stuk van de route en mijn nieuwe camelbak.
loopt overigens heerlijk! je voelt er weinig van en het schudden is niet hinderlijk.
[ link | afbeelding ]
http://runkeeper.com/user/storm666/activity/186000401

Als je een km per week erbij doet, drie weken. Dat is en verantwoord en makkelijk haalbaar.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe lang doe je erover om van evy (5km) naar 8km te gaan? Ik ben in juli klaar met evy en eind augustus is er een 5EM evenement in de buurt, maar ik heb dus géén idee of dat haalbaar is. Iemand een idee?

hij zag er na de loop ook wel uit als een moddermonster, maar eenmaal opgedroogd valt de modder en troep gewoon van ze af. heel handig alleen niet voor de rest van het huis!quote:Op zondag 26 mei 2013 19:52 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Je hond is eigenlijk te mooi wit om mee over zulke modderpaden te lopen!
Wel tof dat hij / zij zo meeloopt.

Ik een minuut of 18quote:Op zondag 26 mei 2013 19:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe lang doe je erover om van evy (5km) naar 8km te gaan?
Stelregel is elke week ongeveer 10% meer lopen. Dat betekent dat je in een week of 5 op 8KM kan zitten.quote:Ik ben in juli klaar met evy en eind augustus is er een 5EM evenement in de buurt, maar ik heb dus géén idee of dat haalbaar is. Iemand een idee?

Nice, dan heb ik je zien finishen maar wist ik niet wie je was, mijn zwager z'n tijd was 2:00.00quote:Op zondag 26 mei 2013 18:13 schreef Schanulleke het volgende:
Even vluchtig gelezen, maar nu nog aan het vieren. Op de HM van Leiden gefinisht in 1:59.42. Op 7 seconde na 10 minuten van mijn PR af. Mooi gevoel overgehouden. Nu sleutelen aan nog mooiere tijden. Maar eerst meer bier & wijn.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |