Niet altijd, bij de Posbankloop bijvoorbeeld (toch ook al 6000 deelnemers dacht ik) heb je geen startvakken. Volgens mij hebben een aantal (genodigde) lopers wel een plekje vooraan, maar anders moet je maar zorgen dat je daar staat.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:52 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Wedstrijdrenners starten sowieso vooraan tijdens dit soort lopen. Dan is bruto/nettotijd nagenoeg hetzelfde, een seconde verschil misschien.

Gewoon doen! Ik heb mijn eerste 3 in het afgelopen kwartaal gedaan. Kun je meer dan je denkt.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:46 schreef CRX_master het volgende:
Het is zo leuk om al jullie verhalen te lezen over de wedstrijden die gelopen worden, ik wordt er zelf ook steeds enthiousiaster over om zoiets eens te gaan proberen. Iets waarvan ik altijd gezegd heb dat ik niet zou gaan doen. Echt top wat jullie allemaal weer gepresteerd hebben !

23 minuten over 10k zou een verbetering van ruim 3 minuten van het wereldrecord betekenen.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:35 schreef Levitas het volgende:
Haha, de #1 heeft een bruto tijd van 1 uur 24 min., maar wel een netto tijd van 23 minuten. De t*ring wat snel!

Ja, maar jij stond dan weer leuk op de foto. Ik word vaak benaderd door crematiebedrijven of ze mijn hardloopfoto's mogen gebruiken voor hun reclamefolders.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Voor een zwabberhark loop je best behoorlijke kilometer tijden. Vergeleken met mezelf. Maar dat komt misschien dan weer omdat ik meer mastodont ben. Hardloopgewijs.

quote:Op zondag 26 mei 2013 20:10 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ja, maar jij stond dan weer leuk op de foto. Ik word vaak benaderd door crematiebedrijven of ze mijn hardloopfoto's mogen gebruiken voor hun reclamefolders.

Gesponsord door uitvaartcentrum de Doodloperquote:Op zondag 26 mei 2013 20:10 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ja, maar jij stond dan weer leuk op de foto. Ik word vaak benaderd door crematiebedrijven of ze mijn hardloopfoto's mogen gebruiken voor hun reclamefolders.

Zit het sterk te overwegen.. Eerst maar even comfortabel de 5 km kunnen lopen zonder wandelen..quote:Op zondag 26 mei 2013 20:06 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Gewoon doen! Ik heb mijn eerste 3 in het afgelopen kwartaal gedaan. Kun je meer dan je denkt.

Over Ekiden gesproken: dat lijkt me nou een prima evenement om je eerste 5km te lopen!quote:Op zondag 26 mei 2013 20:21 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Zit het sterk te overwegen.. Eerst maar even comfortabel de 5 km kunnen lopen zonder wandelen..

ik weet niet welk vak jij had....maar ik vond het in het een na laatste vak toch best lang duren :pquote:Op zondag 26 mei 2013 20:29 schreef SEMTEX het volgende:
De start bij de ML was trouwens beter geregeld dan bij de Zevenheuvelenloop, met al die vakken die erg lang op elkaar moesten wachten en te laat vertrokken.

Dat is nog maar een goede maand verder.. Heb niet het idee dat ik dan al lekker 5km kan lopen eerlijk gezegd. Zou me er niet prettig bij voelen denk ik, zeker gezien je het met een team gaat doen.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:27 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Over Ekiden gesproken: dat lijkt me nou een prima evenement om je eerste 5km te lopen!

Ik zit niks vermoedend bij te lezen na een superleuke dag, kom ik dit tegenquote:Op zondag 26 mei 2013 10:03 schreef Mascleta het volgende:
Helaas voor mij de komende tijd geen hardlopen.

maar het is toch verstandiger om eerst even te 'stabiliseren' op 5km?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:54 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Als je een km per week erbij doet, drie weken. Dat is en verantwoord en makkelijk haalbaar.

Nog nooit van gehoord eerlijk gezegd. Maargoed wat voor de een werkt werkt niet zo goed voor de ander natuurlijk.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:45 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
maar het is toch verstandiger om eerst even te 'stabiliseren' op 5km?

Supergoed gedaan!! En ook de papa van GotCquote:Op zondag 26 mei 2013 13:00 schreef YUR het volgende:
Zo...schoonvader naar een nieuw PR geholpen. 2uur8

quote:Op zondag 26 mei 2013 10:03 schreef Mascleta het volgende:
Helaas voor mij de komende tijd geen hardlopen.
Gisteren ben ik tijdens een ronde wielrennen in Limburg te val gekomen in een afdaling, ben met het hoofd op het asfalt geklapt, buiten bewustzijn geraakt en kwam eigenlijk weer bij toen er een ambulance en hoop mensen om mij heen stonden. Ik ben naar het ziekenhuis in Heerlen gebracht met de ambulance en daar hebben ze me behandeld.
resultaat. veel schaafwonden. groot stuk huid op gezicht volledig verdwenen, hersenschudding, 8 hechtingen (2x4) in mijn gezicht. Gelukkig wel thuis nu, maar ik zie er uit als een monster.
Mijn wielrenfietsen en alle daar om heen gaan als ik genezen ben gelijk op marktplaats.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's van mijn gezicht
PAS OP! HET ZIJN SMERIGE BEELDEN!jezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beterschap!
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.

werd hier ooit weleens geroepen, vandaarquote:Op zondag 26 mei 2013 20:46 schreef Onama het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord eerlijk gezegd. Maargoed wat voor de een werkt werkt niet zo goed voor de ander natuurlijk.

Dan loop je 2x per week 5 km en dan een keertje uitbouwen naar 6/7/8, ik zie geen problemen daarmee. Stabiliseren op de 5km.. Ik zie dat als je PR willen aanscherpen.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:45 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
maar het is toch verstandiger om eerst even te 'stabiliseren' op 5km?

Lol, m'n moeder zat 9 seconden boven d'r PRquote:Op zondag 26 mei 2013 15:53 schreef DeeBee het volgende:
Edit: wow, net als Zwabberhark dus 14 seconden boven m'n PR gestrand.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |