abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127021942
Beterschap Mascleta!
  zondag 26 mei 2013 @ 14:21:06 #152
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_127022298
De Vestingloop in 's Hertogenbosch treft het niet: *LINK*.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_127023017
Haha geweldig! 30. Nog iets gelopen! Biertent bij de finish. _O_

Verhaal komt later nog, eerst feest! Ik ben geen jogger meer! :D
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  zondag 26 mei 2013 @ 14:50:22 #154
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_127023438
Sterkte Mascleta! En netjes hoor YUR, je loopt soepeler dan ik blijkbaar ;)
En Kluizenaar, super dat je jezelf niet meer tot de groep van joggers rekent! ^O^
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_127023503
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 14:40 schreef De_kluizenaar het volgende:

Biertje is dan wel verdiend! *O* Goed bezig en Feli! :D
pi_127023576
Fuck zeg, 2km na de start, zat net in een lekker ritme, worden we door een mega smal paadje geleidt; zorgde ervoor dat we bijna moesten wandelen. Achteraf blijkt er een steekpartij in een huis op de route te zijn geweest, en de politie was dus ter plaatse voor een sporenonderzoek. Arme organisatie..

Wel DIK tevreden. Op m'n horloge 52:54 gelopen. Nu bij een kennis languit op de bank, later uitgebreider verslag!
  zondag 26 mei 2013 @ 14:55:05 #157
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127023619
quote:

Nice!
pi_127023715
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 14:54 schreef Levitas het volgende:
Fuck zeg, 2km na de start, zat net in een lekker ritme, worden we door een mega smal paadje geleidt; zorgde ervoor dat we bijna moesten wandelen. Achteraf blijkt er een steekpartij in een huis op de route te zijn geweest, en de politie was dus ter plaatse voor een sporenonderzoek. Arme organisatie..

Wel DIK tevreden. Op m'n horloge 52:54 gelopen. Nu bij een kennis languit op de bank, later uitgebreider verslag!
*O* *O* *O*

Proficiat! Zie je wel dat je het kan!

quote:

Snap sowieso niet waarom je je eerst jogger noemde, maar als deze prestatie er voor gezord heeft dat je dat niet meer doet dan dubbele hulde! _O_

Geniet van het bier!

En inderdaad Mascleta sterkte...
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
pi_127023886
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 14:21 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
De Vestingloop in 's Hertogenbosch treft het niet: *LINK*.
-O- -O-
Daar heb ik helemaal niets van meegekregen.

quote:

^O^ ^O^
Netjes gelopen!
Ik vond het een zwaar parcours met al die tegenwind, wel mooi!
pi_127024079
Ik ben dus nu ook thuis. Heb nog even wat mensen aangemoedigd langs de kant. Maar toen ik het koud kreeg ben ik maar richting de auto gegaan.
De vorige keer liep ik 52 min 22 en mijn doel was onder de 50 minuten.
Mijn tijd volgend mijn horloge is....
46m:42s!

http://www.endomondo.com/workouts/194832061/2250012

&

http://connect.garmin.com/activity/318204183

Erg tevreden met mijn tijd. Dus de 10 onder de 45 moet ooit haalbaar zijn ;)
pi_127024231
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 15:06 schreef streamnl het volgende:
Ik ben dus nu ook thuis. Heb nog even wat mensen aangemoedigd langs de kant. Maar toen ik het koud kreeg ben ik maar richting de auto gegaan.

&

Shit wat een deftig PR! Goed bezig ^O^
The sun in your Eyes
pi_127024253
Netjes gelopen allemaal!

quote:

&

Lekker tempo! En een flink stuk onder je doeltijd!
pi_127024784
wat gaat iedereen hard zeg ;) mooi
pi_127024789
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 15:10 schreef hatsaflats het volgende:
Netjes gelopen allemaal!

Lekker tempo! En een flink stuk onder je doeltijd!
:Y
Ik vond het wel erg zwaar. Heel veel tegenwind op die open vlaktes.
Daarom ben ik nog trotser op mijn tijd :@
Weet je wat ik het meest tof vond.. Ik zag een jongen lopen bij de 8, nog wat punt. Ik liep naar hem toe en gaf hem een klopje op zijn schouder en zijn dat het nog ietsje meer dan 1 km is en dat het zonde zou zijn om nu te lopen.
Hem kwam ik tegen bij de finish en hij zei dank je, dat was net de schop onder mijn kont die ik nodig had.

Deed me goed!

quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 15:10 schreef Onama het volgende:

Shit wat een deftig PR! Goed bezig ^O^
iets meer dan 5 minuten sneller :7

En nu ga ik douchen en naar een verjaardag :W
pi_127024899
quote:

Hell Yeah!!! *O* Zie je wel dat je het kan inderdaad! Netjes hoor! Volgende keer gewoon weggaan op 5'/km, weet zeker dat je dat ook nog wel kan redden. Misschien voelt het de 1e 5km dan wel alsof je dood gaat en vraag je je af waarom je dit ook alweer doet, maar als het einde dan in zicht komt krijgt de euforie de overhand en krijg je zo'n enorme kick dat een eindsprint er ook nog wel in zit :P.
Maar super gelopen man! Gefeliciteerd! _O_

quote:

&

Ook vet netjes man! *O* Gewoon bijna 6! minuten eronder! Wat een verbetering! Erg mooie tijd, ook gefeliciteerd! ^O^ _O_

Bonobo staat trouwens op Endomondo ook al, erg mooie tijd gelopen _O_ , maar ik laat het verder aan hemzelf, benieuwd naar zijn verslag!

[ Bericht 3% gewijzigd door Jero_nimo op 26-05-2013 15:31:41 ]
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 mei 2013 @ 15:38:12 #166
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_127025454
Gefeliciteerd allemaal met de goede prestaties.
pi_127025532
Thuis na de halve van Leiden
Super lekker gelopen en blij met mn tijd :D

Duim voor de organisatie ook, was allemaal top geregeld ^O^
pi_127025569
quote:

Goed gedaan! ^O^ Maar tot wanneer ben je een jogger dan? :?
pi_127025655
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 15:40 schreef Mip1988 het volgende:

[ link | afbeelding ]

Mooi constant gelopen ook! Hele nette tijd! ^O^ Wat is iedereen goed bezig vandaag! :D
pi_127025743
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 15:42 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Mooi constant gelopen ook! Hele nette tijd! ^O^ Wat is iedereen goed bezig vandaag! :D
Zeker!

Ik niet. Ik zit met de pootjes omhoog met stijve kuiten van donderdag/gisteren :(
pi_127025787
Wat zijn er al veel mensen terug :)
Mooie prestaties *O*
En de Kluizenaar geen jogger meer *O*

Beterschap aan Mascleta! Mijn pap is vorig jaar met koninginnedag op de renfiets door een auto aangereden en heeft op de IC gelegen en flink wat gebroken en gekneust toen.. Herstel gaat rap als je lichaam in goede conditie is, dus ik denk dat je snel weer op de been bent. Veel beterschap :*
pi_127025882
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 15:40 schreef Muis84 het volgende:

[..]

Goed gedaan! ^O^ Maar tot wanneer ben je een jogger dan? :?
Zolang je dat zelf vindt. Heb het altijd een beetje onzin gevonden, alsof er een harde grens is. De een loopt sneller dan de ander natuurlijk. Maar wat voor de eens als joggen voelt voelt voor de ander als sprinten. We zijn allemaal hardlopers IMO.

Hier vandaag ook lekker gelopen. Zonnetje op de kop en gaan. 13km heuvels is pittig, zowel bergop als af. Heb dan ook lekker gezweet en lopen hijgen. Uiteraard weer verdwaald |:( :') (het zal ook eens niet), daardoor dus nog twee kilometer naar huis moeten lopen toen ik het genoeg vond.

En RD, jouw tips zijn heel bruikbaar geweest. Heb vanalles geprobeerd bergaf en ben erachter gekomen dat je of de zwaartekracht zijn werk moet laten doen en keihard omlaag moet vliegen, of gewoon wandelen. Iedere tempo daartussen is een aanslag op mijn hakken. Het is even eng om volle snelheid omlaag te gaan, maar dan voel je ook amper wat in de voeten. Leerzame training geweest dus. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The sun in your Eyes
pi_127025920
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 15:40 schreef Mip1988 het volgende:

[ link | afbeelding ]

_O_
pi_127025973
'jogger' is een dingetje voor mij, ik wilde 30 lopen op de 5 als die grens, psychologisch iets :P
30.32 gelopen uiteindelijk.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_127025988
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 15:47 schreef Onama het volgende:

[..]

Zolang je dat zelf vindt. Heb het altijd een beetje onzin gevonden, alsof er een harde grens is. De een loopt sneller dan de ander natuurlijk. Maar wat voor de eens als joggen voelt voelt voor de ander als sprinten. We zijn allemaal hardlopers IMO.

Hier vandaag ook lekker gelopen. Zonnetje op de kop en gaan. 13km heuvels is pittig, zowel bergop als af. Heb dan ook lekker gezweet en lopen hijgen. Uiteraard weer verdwaald |:( :') (het zal ook eens niet), daardoor dus nog twee kilometer naar huis moeten lopen toen ik het genoeg vond.

En RD, jouw tips zijn heel bruikbaar geweest. Heb vanalles geprobeerd bergaf en ben erachter gekomen dat je of de zwaartekracht zijn werk moet laten doen en keihard omlaag moet vliegen, of gewoon wandelen. Iedere tempo daartussen is een aanslag op mijn hakken. Het is even eng om volle snelheid omlaag te gaan, maar dan voel je ook amper wat in de voeten. Leerzame training geweest dus. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed bezig! ^O^

Denk dat ik voor eeuwig een jogger blijf, dan... ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')