Biertje is dan wel verdiend!quote:Op zondag 26 mei 2013 14:40 schreef De_kluizenaar het volgende:
Haha geweldig! 30. Nog iets gelopen! Biertent bij de finish.![]()
Verhaal komt later nog, eerst feest! Ik ben geen jogger meer!

Nice!quote:Op zondag 26 mei 2013 14:40 schreef De_kluizenaar het volgende:

quote:Op zondag 26 mei 2013 14:54 schreef Levitas het volgende:
Fuck zeg, 2km na de start, zat net in een lekker ritme, worden we door een mega smal paadje geleidt; zorgde ervoor dat we bijna moesten wandelen. Achteraf blijkt er een steekpartij in een huis op de route te zijn geweest, en de politie was dus ter plaatse voor een sporenonderzoek. Arme organisatie..
Wel DIK tevreden. Op m'n horloge 52:54 gelopen. Nu bij een kennis languit op de bank, later uitgebreider verslag!
Snap sowieso niet waarom je je eerst jogger noemde, maar als deze prestatie er voor gezord heeft dat je dat niet meer doet dan dubbele hulde!quote:Op zondag 26 mei 2013 14:40 schreef De_kluizenaar het volgende:

quote:Op zondag 26 mei 2013 14:21 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
De Vestingloop in 's Hertogenbosch treft het niet: *LINK*.
quote:Op zondag 26 mei 2013 14:54 schreef Levitas het volgende:
Fuck zeg, 2km na de start, zat net in een lekker ritme, worden we door een mega smal paadje geleidt; zorgde ervoor dat we bijna moesten wandelen. Achteraf blijkt er een steekpartij in een huis op de route te zijn geweest, en de politie was dus ter plaatse voor een sporenonderzoek. Arme organisatie..
Wel DIK tevreden. Op m'n horloge 52:54 gelopen. Nu bij een kennis languit op de bank, later uitgebreider verslag!

Shit wat een deftig PR! Goed bezigquote:Op zondag 26 mei 2013 15:06 schreef streamnl het volgende:
Ik ben dus nu ook thuis. Heb nog even wat mensen aangemoedigd langs de kant. Maar toen ik het koud kreeg ben ik maar richting de auto gegaan.
De vorige keer liep ik 52 min 22 en mijn doel was onder de 50 minuten.
Mijn tijd volgend mijn horloge is....
46m:42s!
http://www.endomondo.com/workouts/194832061/2250012
&
http://connect.garmin.com/activity/318204183
Erg tevreden met mijn tijd. Dus de 10 onder de 45 moet ooit haalbaar zijn

Lekker tempo! En een flink stuk onder je doeltijd!quote:Op zondag 26 mei 2013 15:06 schreef streamnl het volgende:
Ik ben dus nu ook thuis. Heb nog even wat mensen aangemoedigd langs de kant. Maar toen ik het koud kreeg ben ik maar richting de auto gegaan.
&

quote:Op zondag 26 mei 2013 15:10 schreef hatsaflats het volgende:
Netjes gelopen allemaal!
Lekker tempo! En een flink stuk onder je doeltijd!
iets meer dan 5 minuten snellerquote:

Hell Yeah!!!quote:Op zondag 26 mei 2013 14:54 schreef Levitas het volgende:
Ook vet netjes man!quote:Op zondag 26 mei 2013 15:06 schreef streamnl het volgende:
&

Goed gedaan!quote:Op zondag 26 mei 2013 14:40 schreef De_kluizenaar het volgende:

Mooi constant gelopen ook! Hele nette tijd!quote:Op zondag 26 mei 2013 15:40 schreef Mip1988 het volgende:
Thuis na de halve van Leiden
Super lekker gelopen en blij met mn tijd
[ link | afbeelding ]
Duim voor de organisatie ook, was allemaal top geregeld

Zeker!quote:Op zondag 26 mei 2013 15:42 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Mooi constant gelopen ook! Hele nette tijd!Wat is iedereen goed bezig vandaag!

Zolang je dat zelf vindt. Heb het altijd een beetje onzin gevonden, alsof er een harde grens is. De een loopt sneller dan de ander natuurlijk. Maar wat voor de eens als joggen voelt voelt voor de ander als sprinten. We zijn allemaal hardlopers IMO.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:40 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Goed gedaan!Maar tot wanneer ben je een jogger dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing

quote:Op zondag 26 mei 2013 15:40 schreef Mip1988 het volgende:
Thuis na de halve van Leiden
Super lekker gelopen en blij met mn tijd
[ link | afbeelding ]
Duim voor de organisatie ook, was allemaal top geregeld

quote:Op zondag 26 mei 2013 15:47 schreef Onama het volgende:
[..]
Zolang je dat zelf vindt. Heb het altijd een beetje onzin gevonden, alsof er een harde grens is. De een loopt sneller dan de ander natuurlijk. Maar wat voor de eens als joggen voelt voelt voor de ander als sprinten. We zijn allemaal hardlopers IMO.
Hier vandaag ook lekker gelopen. Zonnetje op de kop en gaan. 13km heuvels is pittig, zowel bergop als af. Heb dan ook lekker gezweet en lopen hijgen. Uiteraard weer verdwaald![]()
(het zal ook eens niet), daardoor dus nog twee kilometer naar huis moeten lopen toen ik het genoeg vond.
En RD, jouw tips zijn heel bruikbaar geweest. Heb vanalles geprobeerd bergaf en ben erachter gekomen dat je of de zwaartekracht zijn werk moet laten doen en keihard omlaag moet vliegen, of gewoon wandelen. Iedere tempo daartussen is een aanslag op mijn hakken. Het is even eng om volle snelheid omlaag te gaan, maar dan voel je ook amper wat in de voeten. Leerzame training geweest dus.
Goed bezig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk dat ik voor eeuwig een jogger blijf, dan...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |