abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124798505
quote:
Pedofielenvereniging Martijn kan niet worden verboden. Dat oordeelde het gerechtshof in Leeuwarden dinsdag.

Het hof vindt dat de werkzaamheden van de vereniging wel in strijd zijn met de openbare orde, maar dat er geen sprake is van dreigende maatschappelijke ontwrichting.

Vorig jaar verbood rechtbank in Assen de club nog wel. Daarop werd de vereniging meteen ontbonden.

De teksten en afbeeldingen die Martijn op zijn website had staan zijn niet strafbaar, oordeelt het hof nu. Ook heeft de vereniging geen strafbare feiten gepleegd en geen 'tips and tricks' gegeven aan volwassenen om tot seks met kinderen te komen.

Aantasting

Toch vinden de rechters van het hof dat de werkzaamheden van de vereniging Martijn een ernstige aantasting zijn van bepaalde principes in het Nederlandse rechtsstelsel. Martijn ''bagatelliseert de gevaren van seksueel contact met jonge kinderen, praat dergelijke contacten goed en verheerlijkt ze zelfs''.

Daartegenover staat dat de maatschappij weerbaar genoeg is tegen de ''ongewenste uitingen en verwerpelijke gedragingen''.

Niet weerbaar

De rechtbank oordeelde eerder dat kinderen niet weerbaar zijn en daarom moeten worden beschermd.

Dat Martijn voor de leden seksueel contact met kinderen nastreefde, druiste volgens de rechter in tegen de rechtsorde en tastte de integriteit van kinderen aan. "Daar hoort de Nederlandse rechtstaat geen ruimte aan te bieden'', concludeerde de rechtbank.
Bron nu.nl
Slap en vaag gelul over de rechtsstaat en te weinig helder, logisch en correct nadenken.

Ook heeft het OM wel ongelooflijk gefaald als ze geen strafbare foto's of video's hebben kunnen vinden want we weten allemaal donders goed dat die in omloop zijn.
Het is de taak van de rechter om de maatschappij te beschermen tegen dit soort types. Wij kunnen die varkens niet zelf het zwijgen opleggen.

Er is helemaal niets mis met het beperken van de vrijheid van meningsuiting indien het in ons belang is. Inb4 appels met peren vergelijkingen..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2013 17:22:26 ]
  dinsdag 2 april 2013 @ 17:24:06 #2
395200 deadprez
One more rail
pi_124798570
quote:
13s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:22 schreef Confetti het volgende:
Er is helemaal niets mis met het beperken van de vrijheid van meningsuiting indien het in ons belang is.
ons belang? wie bedoel je daar precies mee?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_124798696
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:24 schreef deadprez het volgende:

[..]

ons belang? wie bedoel je daar precies mee?
Gezond en helderdenkend Nederland. Dus niet de types die het spoor bijster zijn en alles wat fout is verdedigen met slap gelul over de rechtsstaat en vrijheid van meningsuiting.

Pedofilie is fout. Een ziekte.
  dinsdag 2 april 2013 @ 17:28:04 #4
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_124798738
quote:

Het is de taak van de rechter om de maatschappij te beschermen tegen dit soort types. Wij kunnen die varkens niet zelf het zwijgen opleggen.

En dat doe je door hun vereniging op te heffen?
Daarmee behoort pedofilie tot het verleden?
pi_124798748
quote:

[..]

Er is helemaal niets mis met het beperken van de vrijheid van meningsuiting indien het in ons belang is.
Idd, daarom graag de PVV, SP en PvdA verbieden.
pi_124798767
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:28 schreef BasEnAad het volgende:
En dat doe je door hun vereniging op te heffen?
Daarmee behoort pedofilie tot het verleden?
Een stap in de goede richting. Door het niet te verbieden normaliseer je iets wat absoluut niet normaal is.
pi_124798779
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:27 schreef Confetti het volgende:

[..]

Gezond en helderdenkend Nederland. Dus niet de types die het spoor bijster zijn en alles wat fout is verdedigen met slap gelul over de rechtsstaat en vrijheid van meningsuiting.

Kanker is fout. Een ziekte. Graag de Kankerstichting opheffen.
  dinsdag 2 april 2013 @ 17:29:16 #8
395200 deadprez
One more rail
pi_124798789
quote:

[..]

en wat wordt dan het volgende waar "gezond en helderdenkend nederland" van vindt dat het fout is en verboden moet worden?

niet dat ik er verder problemen mee heb als ze martijn verbieden, maar dit soort uitspraken zijn toch wel een beetje gevaarlijk.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_124798803
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:28 schreef Confetti het volgende:

[..]

Een stap in de goede richting. Door het niet te verbieden normaliseer je iets wat absoluut niet normaal is.
Pedofilie is niet verboden? Wat vertel je me nu?
pi_124798845
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:29 schreef deadprez het volgende:

[..]

en wat wordt dan het volgende waar "gezond en helderdenkend nederland" van vindt dat het fout is en verboden moet worden?

FOK!
pi_124798855
Pedofilie is een gedachte, en voor gedachten mag en kan je niet veroordeeld worden. Pedoseksualiteit daarentegen is wel een daad en dus strafbaar. Ik snap niet dat er nog idioten rondlopen die dit verschil niet snappen.
pi_124798867
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:29 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Kanker is fout. Een ziekte. Graag de Kankerstichting opheffen.
Ah, de eerste appels met peren vergelijking.

Een Kankerstichting is niet te vergelijken met een pedovereniging. Zo simpel is het.

Het grote probleem hier. Niemand durft nog een eigen oordeel te vellen over iets wat goed of fout is.
  dinsdag 2 april 2013 @ 17:31:02 #13
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_124798874
quote:

[..]

Pedofielen bestaan nou eenmaal. Beter los je problemen met hen op, dan dat je ze het zwijgen oplegt en alles helemaal niet meer te controleren valt. Het recht van vereniging opzij zetten voor een groep pedo's vind ik net zo kwalijk als het misbruiken van een kind.
pi_124798889
Gerechtigheid!!!

Martijn mag ook niet verboden worden op de gronden waarop dit nu is gebeurd.
pi_124798921
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:30 schreef Confetti het volgende:

[..]

Een Kankerstichting is niet te vergelijken met een pedovereniging. Zo simpel is het.

Het grote probleem hier. Niemand durft nog een eigen oordeel te vellen over iets wat goed of fout is.
Ik vel er een prima eigen oordeel over. Jij doet mijn oordeel echter van tevoren al af als onzin dus dan ga ik maar trollen. Zelf schuld.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2013 17:32:29 ]
  dinsdag 2 april 2013 @ 17:32:33 #16
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_124798938
Dus er is een of ander randclubje zonder enige kans van slagen met 1000 (?) leden die pedofiele gedachtes hebben of ze nu lid zijn of niet, maar met een andere mening dan de mainstream. Hoe beschermd een verbod jou of kinderen precies?
pi_124798978
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:32 schreef Brum_brum het volgende:
Dus er is een of ander randclubje zonder enige kans van slagen met 1000 (?) leden die pedofiele gedachtes hebben of ze nu lid zijn of niet, maar met een andere mening dan de mainstream. Hoe beschermd een verbod jou of kinderen precies?
Verbod op Martijn = einde pedofiele gedachtes, duh.
  dinsdag 2 april 2013 @ 17:34:16 #18
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_124798998
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:30 schreef Froop het volgende:
Pedofilie is een gedachte, en voor gedachten mag en kan je niet veroordeeld worden. Pedoseksualiteit daarentegen is wel een daad en dus strafbaar. Ik snap niet dat er nog idioten rondlopen die dit verschil niet snappen.
True.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
pi_124799003
I
quote:

[..]

Een oordeel vellen vergt dan ook iets meer dan 5 bastonen uit je reet blazen.

Daar is een zekere mate van intellect en zakenkennis best belangrijk bij.
pi_124799027
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:31 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Pedofielen bestaan nou eenmaal. Beter los je problemen met hen op, dan dat je ze het zwijgen oplegt en alles helemaal niet meer te controleren valt.
Precies. Je ziet wat er gebeurt in landen waar homofilie "verboden" is.

Een pedofiel wordt echt niet minder pedofiel omdat mensen dat stout vinden of omdat de politiek zegt dat het niet moet kunnen. Op het moment dat je dit soort groeperingen verboden maakt verandert er niets behalve dat je de vinger in hun pap kwijtraakt.
Conscience do cost.
  dinsdag 2 april 2013 @ 17:35:15 #21
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_124799034
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:32 schreef Brum_brum het volgende:
Waarschijnlijk onder het motto 'als je het verbiedt, dan bestaat het niet meer.'

Vrijheid van vereniging is een groot goed; ik ben het daarin eens met de rechter. De leden die illegale dingen doen kunnen gewoon worden aangepakt; daar doet deze uitspraak uiteraard niets aan af.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_124799061
quote:

Wat lul je nou? Kanker is ingegeven door God, daar mag de mens niets aan genezen. KAnkerstichting is verwerpelijk.
pi_124799122
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:30 schreef Froop het volgende:
Wat een flauwekul. Ze moedigen het aan met deze stichting. Dat is heel wat anders dan een individu veroordelen voor een mogelijke innerlijke gedachte.
pi_124799174
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:37 schreef Confetti het volgende:

[..]

Wat een flauwekul. Ze moedigen het aan met deze stichting. Dat is heel wat anders dan een individu veroordelen voor een mogelijke innerlijke gedachte.
Pedofilie kan je aanmoedigen, dan is het nog steeds niet strafbaar. Blijkbaar kan jij de taken van Justitie beter dan zijzelf, want jij weet blijkbaar dat er in die vereniging wordt aangezet tot pedoseksualiteit. Ben je zelf toevallig lid?
pi_124799185
quote:

[..]

Heb je harde bewijzen dat ze aanzetten tot strafbaar gedrag?
  dinsdag 2 april 2013 @ 17:39:31 #26
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_124799195
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:35 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk onder het motto 'als je het verbiedt, dan bestaat het niet meer.'

Vrijheid van vereniging is een groot goed; ik ben het daarin eens met de rechter. De leden die illegale dingen doen kunnen gewoon worden aangepakt; daar doet deze uitspraak uiteraard niets aan af.
Als je mening niet meer tegen de huidige normen en waarden of rechtsprincipes mag ingaan dan hebben we niks meer aan die vrijheid van eens zijn met de huidige heersende mening. Onze huidige rechtsstaat en politieke bestel was een kleine 200 jaar nog volledig tegen de rechtsprincipes en normen en waarden in. Al denk ik niet dat stichting Martijn staat voor vooruitgang maar wie ben ik om andermans mening te verbieden?
pi_124799204
quote:

[..]

Ze streven ernaar om een wet te veranderen, net zoals de PvdA naar nivellering streeft. Beide doelen zijn walgelijk en mogen wat mij betreft verboden worden. Ik zie het verschil niet.
pi_124799251
Dus wat mogen ze nu precies doen? Hun website online zetten?
pi_124799252
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:39 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Nu komt er een vaag verhaal dat je reddeloos verloren bent omdat je hetgeen hij zelf niet onder woorden zal weten te brengen niet snapt.
pi_124799262
Pedofilie is in principe een geaardheid zoals homofilie dat ook is. Zoiets kan je niet laten verdwijnen. Het demoniseren (en dat leidt niet tot accepteren) ervan is alleen maar slecht. Of het moreel verwerpelijk is, is een principekwestie die je in je eigen bekrompen geest kan vinden.
pi_124799329
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:41 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Nu komt er een vaag verhaal dat je reddeloos verloren bent omdat je hetgeen hij zelf niet onder woorden zal weten te brengen niet snapt.
Of het ijzersterke "Nee, die feiten heb ik niet, maar jij weet zelf ook wel dat dat het eigenlijke doel van die vereniging is"-argument.
pi_124799397
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:43 schreef Kansenjongere het volgende:
Of het ijzersterke "Nee, die feiten heb ik niet, maar jij weet zelf ook wel dat dat het eigenlijke doel van die vereniging is"-argument.
Je haalt me de woorden uit de mond. Feit van algemene bekendheid. Zelfs de voorzitter is veroordeeld.

Ik weiger te redeneren als een smeerlap van een strafadvocaat.
pi_124799434
quote:

[..]

Pedofilie verdwijnt niet als je een streep zet door zo'n club.

Voordeel van het bestaan van Martijn, is dat je peso's misschien nog een beetje kunt monitoren, indien nodig.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 2 april 2013 @ 17:46:33 #34
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_124799451
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:45 schreef Confetti het volgende:

[..]

Je haalt me de woorden uit de mond. Feit van algemene bekendheid. Zelfs de voorzitter is veroordeeld.

Vrijheid van meningsuiting, vrijheid van vereniging en advocaten moeten gewoon worden afgeschaft!
  dinsdag 2 april 2013 @ 17:47:24 #35
346939 Janneke141
pi_124799486
quote:

[..]

Het is algemeen bekend dat de SP de overheidsfinanciën naar de klote helpt. Het lijkt me hoog tijd deze idiote partij te verbieden voordat we met zijn allen ten onder gaan.
pi_124799521
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:46 schreef Brum_brum het volgende:
Vrijheid van meningsuiting, vrijheid van vereniging en advocaten moeten gewoon worden afgeschaft!
Nee, maar een rechter zou best wat meer met menselijke emotie recht mogen spreken.
pi_124799562
quote:

[..]

Moet AC Milan ook worden verboden als Berlusconi wordt veroordeeld?
  dinsdag 2 april 2013 @ 17:49:19 #38
346939 Janneke141
pi_124799569
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:48 schreef Confetti het volgende:

[..]

Nee, maar een rechter zou best wat meer met menselijke emotie recht mogen spreken.
Een rechter moet dus subjectief zijn?
pi_124799573
quote:

[..]

Ja precies. Voor zoiets stemmen via SBS6 zou nog beter zijn!
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
  dinsdag 2 april 2013 @ 17:50:29 #40
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_124799617
quote:

[..]

Zodat lelijke mensen, mannen en buitenlanders een zwaardere straf krijgen dan hun tegenhangers?
  dinsdag 2 april 2013 @ 17:51:14 #41
346939 Janneke141
pi_124799652
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:50 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Zodat lelijke mensen, mannen en buitenlanders een zwaardere straf krijgen dan hun tegenhangers?
En mensen kan veroordelen op wat ze denken, uiteraard.
pi_124799659
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:49 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Een rechter moet dus subjectief zijn?
Doen waar een meerderheid van de bevolking achter staat.

Overigens nog een interessant stukje uit de uitspraak :

quote:
- De vraag of de werkzaamheid van de vereniging de samenleving ontwricht of kan ontwrichten
4.20. Naar het oordeel van het hof miskent het openbaar ministerie echter dat artikel 2:20 BW, waar het verzoek op is gebaseerd, niet het hiervoor besproken belang van het kind beoogt te beschermen, maar dat van de samenleving. De wettelijke bepalingen die wel de integriteit van het kind beogen te beschermen, zijn in deze zaak niet aan de orde. Die constatering is bij de beoordeling van het verzoek doorslaggevend. Wat voor kinderen geldt, geldt immers niet voor de maatschappij waar zij onderdeel van uitmaken. Die samenleving zelf is weerbaar, en is in staat zich teweer te stellen tegen ongewenste uitingen en gedragingen die zij wel als verwerpelijk, maar niet als strafwaardig aanmerkt. Ze heeft in beginsel ook opvattingen voor lief te nemen die in brede kring worden verafschuwd.
Er wordt dus geen enkele rekening gehouden met de belangen van kinderen maar wel met zoiets vaags en ongrijpbaars als de 'maatschappij' . Dat artikel kan beter de prullenbak in.
  dinsdag 2 april 2013 @ 17:52:29 #43
346939 Janneke141
pi_124799703
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:51 schreef Confetti het volgende:
Ik trek me terug uit dit topic. Hier is niet tegenaan te argumenteren.
pi_124799711

pi_124799714
quote:

[..]

Verschil is dat een rechter daarnaast ook zijn verstand gebruikt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_124799752
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Voordeel van het bestaan van Martijn, is dat je peso's misschien nog een beetje kunt monitoren, indien nodig.
Godverdomme, gewoon eens met Koosje.
pi_124799763
quote:
Evenmin is aangevoerd dat de vereniging zich ooit schuldig heeft gemaakt aan ‘tips and tricks’ met betrekking tot strafbaar gestelde gedragingen of dat enig materiaal op de website anderszins aanzet tot seksuele handelingen met kinderen.
Lachwekkend gewoon :')
pi_124799807
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:51 schreef Confetti het volgende:

[..]

Misschien wel een leuk idee ja, als iemand veroordeeld wordt houden we gewoon een stemming onder de bevolking.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_124799828
quote:
15s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:55 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Misschien wel een leuk idee ja, als iemand veroordeeld wordt houden we gewoon een stemming onder de bevolking.
Juryrechtspraak.
pi_124799861
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:55 schreef Specularium het volgende:

[..]

Juryrechtspraak.
Misschien kunnen we er een SBS-programma van maken met SMS en second-screen.
'And I called your name,
  dinsdag 2 april 2013 @ 17:57:04 #51
117098 Hathor
Effe niet
pi_124799862
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Denk dat je geen vrienden maakt onder de Mexicanen als je hun peso's wil gaan monitoren.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_124799880
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:56 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Misschien kunnen we er een SBS-programma van maken met SMS en second-screen.
Gerard Joling doet de presentatie.
pi_124799890
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:55 schreef Specularium het volgende:

[..]

Juryrechtspraak.
Prachtig idee inderdaad. Geen wereldvreemde rechters meer die met de gekste uitspraken komen maar een groepje normale, gezonde mensen die een oordeel vellen.
pi_124799915
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:57 schreef Confetti het volgende:

[..]

Prachtig idee inderdaad. Geen wereldvreemde rechters meer die met de gekste uitspraken komen maar een groepje normale, gezonde mensen die een oordeel vellen.
De man van de straat steekt zijn mening tenminste niet onder stoelen of banken.
  dinsdag 2 april 2013 @ 17:59:40 #55
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_124799962
quote:

[..]

Je weet dat in de VS de verdediging jury leden mag wegsturen? Wereldvreemde idioten zoals jij zouden met iedere niet incompetente advocaat dus nooit een vereniging als deze kunnen verbieden zonder rare dingen zoals ''bewijs''.
  dinsdag 2 april 2013 @ 18:04:47 #56
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_124800110
Wijs besluit.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_124800179
quote:

[..]

Blijf jij lekker in je eigen cognitieve uitwerpselen rollen zou ik zeggen.
  dinsdag 2 april 2013 @ 18:09:05 #58
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_124800237
Zie het van de positieve kant. Hoe meer van die mensen in een clubje gaan, hoe makkelijker het OM ze in de gaten kan houden.
pi_124800342
Toch wel zielig voor TS dat hij hier niet zo serieus genomen wordt als op het forum van nu.nl of de Telegraaf.
  dinsdag 2 april 2013 @ 18:14:55 #60
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_124800421
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 18:12 schreef Nielsch het volgende:
Toch wel zielig voor TS dat hij hier niet zo serieus genomen wordt als op het forum van nu.nl of de Telegraaf.
Dat komt natuurlijk omdat hier alleen maar d66 mensen en pedofielen rondlopen.
pi_124800466
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 18:14 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Dat komt natuurlijk omdat hier alleen maar d66 mensen en pedofielen rondlopen.
Ook dat nog, en CDA'ers.
  dinsdag 2 april 2013 @ 18:21:25 #62
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_124800624
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 18:09 schreef Jellereppe het volgende:
Zie het van de positieve kant. Hoe meer van die mensen in een clubje gaan, hoe makkelijker het OM ze in de gaten kan houden.
En dat is dus precies waarom dit een zeer verstandig besluit is van die rechter.
Als dit clubje "verboten" zou worden, dan gaan de leden ondergronds, en heb je als OM al helemaal geen weet meer van wat ze uitspoken.

Bovendien gaat pedofilie niet weg door het te verbieden. Of geloven mensen echt dat bijvoorbeeld homofilie niet bestaat in Afrika, omdat het daar verboden is? :')
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  dinsdag 2 april 2013 @ 18:22:27 #63
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_124800655
Ik weet niet wat de bevoegdheden zijn van het OM of dat er andere organisaties zijn die zich daarmee bezig houden, maar een paar goede hackers die even een kijkje kunnen nemen op verborgen sites van Martijn.nl, als die er zijn, kan zeker geen kwaad.
  dinsdag 2 april 2013 @ 18:24:18 #64
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_124800703
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 18:21 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

En dat is dus precies waarom dit een zeer verstandig besluit is van die rechter.
Als dit clubje "verboten" zou worden, dan gaan de leden ondergronds, en heb je als OM al helemaal geen weet meer van wat ze uitspoken.

Bovendien gaat pedofilie niet weg door het te verbieden. Of geloven mensen echt dat bijvoorbeeld homofilie niet bestaat in Afrika, omdat het daar verboden is? :')
Inderdaad. Van mij mag het clubje gerust groter worden. Ze worden al stevig in de gaten gehouden. Beter 10 eventuele risicogevallen in een club, dan verspreid over het land.
  dinsdag 2 april 2013 @ 18:34:44 #65
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_124801068
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 april 2013 18:24 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Inderdaad. Van mij mag het clubje gerust groter worden. Ze worden al stevig in de gaten gehouden. Beter 10 eventuele risicogevallen in een club, dan verspreid over het land.
Ach ja, probeer maar eens een fatsoenlijke discussie te houden met al die overbeschermende huismoeders die compleet ziek in hun hoofd zijn, getuige de ziekelijke verwensingen aan elke pedo z'n/haar adres.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_124801154
Een vereniging met walgelijke ideeën, maar terecht dat ze (weer) mogen bestaan. We leven in een vrij land, iedereen moet het recht hebben om op te komen voor zijn standpunten (hoe verwerpelijk ook) en zolang de vereniging zelf niet illegale praktijken faciliteert is er geen reden om ze te verbieden. Niet een populair, maar een wijs oordeel van de rechter :)
  dinsdag 2 april 2013 @ 18:38:38 #67
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_124801243
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 18:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ach ja, probeer maar eens een fatsoenlijke discussie te houden met al die overbeschermende huismoeders die compleet ziek in hun hoofd zijn, getuige de ziekelijke verwensingen aan elke pedo z'n/haar adres.
Het ligt inderdaad gevoelig.
pi_124801293
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:59 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Je weet dat in de VS de verdediging jury leden mag wegsturen? Wereldvreemde idioten zoals jij zouden met iedere niet incompetente advocaat dus nooit een vereniging als deze kunnen verbieden zonder rare dingen zoals ''bewijs''.
We moeten Henk Bres bombarderen tot rechter.
pi_124801645
quote:
CDA maakt initiatiefwet om Martijn alsnog strafbaar te stellen
Het CDA gaat een initiatiefwet maken om pedofielenvereniging Martijn alsnog strafbaar te kunnen stellen. CDA-Kamerlid Madeleine van Toorenburg heeft dat dinsdag aangekondigd in reactie op een uitspraak van het gerechtshof in Leeuwarden, dat bepaalde dat Martijn niet verboden kan worden omdat er geen sprake is van dreigende maatschappelijke ontwrichting.

Het CDA was anderhalf jaar geleden samen met de ChristenUnie al bezig met een initiatiefwet. ChristenUnie-leider Arie Slob zegt dat hij de uitspraak van het hof in Leeuwarden gaat bestuderen, maar dat de kans groot is dat hij samen met het CDA verder gaat met het oude initiatief.
Bron: http://www.volkskrant.nl/(...)aar-te-stellen.dhtml

Wat wil het CDA met dit soort populistische wetgeving bereiken? Dat er minder pedo's zijn of dat kindermisbruik afneemt? Naast dat het een inperking van de vrijheid is lost verbieden geen probleem op (sterker nog, pedo's zullen nog minder geneigd zijn om uit te komen voor hun geaardheid, zich nog meer buitengesloten voelen, contacten zullen nog geheimzinniger worden en een kat in het nauw ...). Maar ja, dit is natuurlijk geen populair standpunt.
pi_124801695
Het CDA heeft zetels nodig.
pi_124801722
Hebben de aluhoedjes al Demmink geroepen?
pi_124801753
quote:

[..]

Er is helemaal niets mis met het beperken van de vrijheid van meningsuiting indien het in ons belang is. Inb4 appels met peren vergelijkingen..
Ons belang? Wiens belang? Van de staat? Minderheden hebben ook rechten, zelfs pedofielen.

Ik denk dat je met een verbod ook helemaal niks zou opschieten. Ergens is het juist wel fijn dat die lui zichtbaar een vereniging aanhangen met zulke ideeen. Dan kan je het makkelijker in de gaten houden.
pi_124801794
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:29 schreef deadprez het volgende:

[..]

niet dat ik er verder problemen mee heb als ze martijn verbieden, maar dit soort uitspraken zijn toch wel een beetje gevaarlijk.
Dit.
pi_124801834
Zo'n vereniging is juist beter. Dan kun je ze in de gaten houden.
  dinsdag 2 april 2013 @ 18:57:31 #75
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_124801935
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 18:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ons belang? Wiens belang? Van de staat? Minderheden hebben ook rechten, zelfs pedofielen.

Ik denk dat je met een verbod ook helemaal niks zou opschieten. Ergens is het juist wel fijn dat die lui zichtbaar een vereniging aanhangen met zulke ideeen. Dan kan je het makkelijker in de gaten houden.
klote minderheden. Rechten zijn alleen voor de meerderheid.
pi_124801938
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:39 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Als je mening niet meer tegen de huidige normen en waarden of rechtsprincipes mag ingaan dan hebben we niks meer aan die vrijheid van eens zijn met de huidige heersende mening. Onze huidige rechtsstaat en politieke bestel was een kleine 200 jaar nog volledig tegen de rechtsprincipes en normen en waarden in. Al denk ik niet dat stichting Martijn staat voor vooruitgang maar wie ben ik om andermans mening te verbieden?
En dit is zo belangrijk. Mensen denken blijkbaar dat de huidige normen 'af' zijn en dat niemand daar teveel van af mag wijken.
pi_124801990
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 18:57 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

klote minderheden. Rechten zijn alleen voor de meerderheid.
*O*
pi_124802401
Ik ben in ieder geval blij dat ik mij mag verenigen en mag vergaderen met anderen zonder dat onze doelstelling of meningen de goedkeuring moeten hebben van een gelegenheidsalliantie van Telegraaflezers en gereformeerden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 2 april 2013 @ 19:16:53 #79
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_124802684
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:39 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Laat ik vooropstellen dat ik mij ervan bewust ben dat het volgende geenszins als hard bewijs te kenmerken valt gezien het een niet te controleren persoonlijke ervaring is, maar het is toch iets om mee te nemen:

Toen de website van Martijn nog volledig intact was heb ik er eens een kijkje genomen. Naast de verhalen, artikelen, etc. over dat seks met kinderen eigenlijk heel goed voor ze is was er dus het forum. Wat vond ik daar? Met name een heleboel verhalen over dat die ene driejarige meid ongetwijfeld doelbewust haar rokje liet zakken toen ze aan het klimrek hing om de poster op te winden. Ze zijn er namelijk 100% van overtuigd dat (ook zeer jonge) kinderen niet alleen seks met volwassenen willen, maar dat deze zogenaamde natuurlijke drang zo sterk zou zijn dat ze (de kinderen) deze zelfs ondanks de maatschappelijke tegenwerking dus nog dusdanig zouden voelen dat ze doelbewust seksueel contact met volwassenen zouden uitlokken.

Wat valt er meer onder uitlokking van strafbaar gedrag dan de ander wijsmaken dat het gedrag NIET uitvoeren juist fout is? Dat het slachtoffer het juist wil? Dat deze er zelfs om vraagt?

Van mij mogen ze zich verenigen, máár absoluut niet op de manier die in het verleden het geval was. Ik zou toentertijd maar geen nieuwschierige puber die over die idiote vereniging wilde lezen zijn geweest, maar een pedofiel niet nét dat ene duwtje in de rug nodig had...

[ Bericht 4% gewijzigd door CruellaDeVil op 02-04-2013 19:23:22 ]
pi_124802914
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 19:16 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Laat ik vooropstellen dat ik mij ervan bewust ben dat het volgende geenszins als hard bewijs te kenmerken valt gezien het een niet te controleren persoonlijke ervaring is, maar het is toch iets om mee te nemen:

Toen de website van Martijn nog volledig intact was heb ik er eens een kijkje genomen. Naast de verhalen, artikelen, etc. over dat seks met kinderen eigenlijk heel goed voor ze is was er dus het forum. Wat vond ik daar? Met name een heleboel verhalen over dat die ene driejarige meid ongetwijfeld doelbewust haar rokje liet zakken toen ze aan het klimrek hing om de poster op te winden. Ze zijn er namelijk 100% van overtuigd dat (ook zeer jonge) kinderen niet alleen seks met volwassenen willen, maar dat deze zogenaamde natuurlijke drang zo sterk zou zijn dat ze (de kinderen) deze zelfs ondanks de maatschappelijke tegenwerking dus nog dusdanig zouden voelen dat ze doelbewust seksueel contact met volwassenen zouden uitlokken.

Wat valt er meer onder uitlokking van strafbaar gedrag dan de ander wijsmaken dat het gedrag NIET uitvoeren juist fout is? Dat het slachtoffer het juist wil? Dat deze er zelfs om vraagt?
Oproepen tot het wijzigen van de wet is niet strafbaar, aanzetten tot het overtreden ervan wel.
Een vereniging die seks met kinderen legaal wil maken is weliswaar moreel verwerpelijk, maar is juridisch niet in overtreding. Daarvan is natuurlijk wel sprake als de vereniging haar leden oproept de wet te negeren en toch vooral seks te hebben met kinderen. Ik maak uit jouw reactie echter niet op dat dit aan de orde zou zijn.
pi_124803502
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:35 schreef ems. het volgende:

[..]

Precies. Je ziet wat er gebeurt in landen waar homofilie "verboden" is.

Een pedofiel wordt echt niet minder pedofiel omdat mensen dat stout vinden of omdat de politiek zegt dat het niet moet kunnen. Op het moment dat je dit soort groeperingen verboden maakt verandert er niets behalve dat je de vinger in hun pap kwijtraakt.
Maar pedofiel kan wel gestimuleerd worden een pedoseksueel te worden als hij zich begeeft in groepen die dat rechtpraten of zelfs verheerlijken.

Ik denk dat een vereniging als martijn pedofielen eerder over laat gaan tot pedoseksualiteit. Die vereniging verbieden is wat anders dan net doen alsof het niet bestaat, gedegen hulp lijkt me een veel beter plan, met als insteek nooit pedoseksueel te worden.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 2 april 2013 @ 19:35:01 #82
351921 CruellaDeVil
pi_124803552
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 19:21 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Oproepen tot het wijzigen van de wet is niet strafbaar, aanzetten tot het overtreden ervan wel.
Een vereniging die seks met kinderen legaal wil maken is weliswaar moreel verwerpelijk, maar is juridisch niet in overtreding. Daarvan is natuurlijk wel sprake als de vereniging haar leden oproept de wet te negeren en toch vooral seks te hebben met kinderen. Ik maak uit jouw reactie echter niet op dat dit aan de orde zou zijn.
Het werd natuurlijk nooit letterlijk zo gezegd, ze zijn niet compleet achterlijk, maar het vond zeker plaats. Zo getuigd ook mijn vorige post, maar jij staart je blind op het letterlijk aansporen dat je natuurlijk niet zult vinden. Een ander voorbeeld dan, neem tips over hoe om te gaan met de weerstand van de ouders van het kind waar je een relatie mee wilt. Waarom zouden die tips in vredesnaam worden gegeven als de consensus op die website was geweest je aan de wet te houden? Of hoe noem jij het benoemden van het hebben van een vriend(inne)tje? Natuurlijk werd er nooit letterlijk gezegd dat er ook seksueel contact plaatsvond met het kind in kwestie, maar kom op!
pi_124803931
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 19:35 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Het werd natuurlijk nooit letterlijk zo gezegd, ze zijn niet compleet achterlijk, maar het vond zeker plaats. Zo getuigd ook mijn vorige post, maar jij staart je blind op het letterlijk aansporen dat je natuurlijk niet zult vinden. Een ander voorbeeld dan, neem tips over hoe om te gaan met de weerstand van de ouders van het kind waar je een relatie mee wilt. Waarom zouden die tips in vredesnaam worden gegeven als de consensus op die website was geweest je aan de wet te houden? Of hoe noem jij het benoemden van het hebben van een vriend(inne)tje? Natuurlijk werd er nooit letterlijk gezegd dat er ook seksueel contact plaatsvond met het kind in kwestie, maar kom op!
Ik vind dat de rechterlijke macht zich inderdaad puur moet baseren op de feiten en niet op wat volgens hun intuïtie of Fingerspitzengefühl de daadwerkelijke intentie van iemand zou zijn. Met dat laatste begeef je je mijns inziens namelijk op een heel eng vlak.
  dinsdag 2 april 2013 @ 19:43:52 #84
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_124803997
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 19:09 schreef Weltschmerz het volgende:
... en gereformeerden.
O please stfu
pi_124804228
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 19:34 schreef erodome het volgende:

[..]

Maar pedofiel kan wel gestimuleerd worden een pedoseksueel te worden als hij zich begeeft in groepen die dat rechtpraten of zelfs verheerlijken.
Mee eens, maar dat voorkom je niet door het verbieden van een vereniging. Bovendien valt het moeilijk te bewijzen dat de vereniging echt aanzet tot daden. In dat geval zou een verbod wel op zijn plaats zijn, omdat ze zich dan niet aan de wet houden.
  dinsdag 2 april 2013 @ 19:49:27 #86
351921 CruellaDeVil
pi_124804282
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 19:42 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Ik vind dat de rechterlijke macht zich inderdaad puur moet baseren op de feiten en niet op wat volgens hun intuïtie of Fingerspitzengefühl de daadwerkelijke intentie van iemand zou zijn. Met dat laatste begeef je je mijns inziens namelijk op een heel eng vlak.
Het zijn feiten, alleen niet zoals jij ze wilt zien. Er staat 1 en 1 waaruit simpelweg 2 volgt, jij wilt concreet 2 zien. Tsja, zo kan je alles wel wegwuiven. Je hebt overigens een wel erg idealistisch en onrealistisch beeld van de rechtspraak als jij denkt dat afgaan op pure, concrete, letterlijke feiten is hoe het werkt en er nooit gebruik gemaakt moet worden van logica en interpretatie.
pi_124804723
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 19:49 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Het zijn feiten, alleen niet zoals jij ze wilt zien. Er staat 1 en 1 waaruit simpelweg 2 volgt, jij wilt concreet 2 zien. Tsja, zo kan je alles wel wegwuiven. Je hebt overigens een wel erg idealistisch en onrealistisch beeld van de rechtspraak als jij denkt dat afgaan op pure, concrete, letterlijke feiten is hoe het werkt en er nooit gebruik gemaakt moet worden van logica en interpretatie.
Ook al zou er concreet staan dat een lid seks heeft gehad met een kind, dan nog is het lid de schuldige, niet de vereniging (zolang de vereniging die seks niet heeft gefaciliteerd).
pi_124804786
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 19:34 schreef erodome het volgende:

[..]

Tsja, de vraag is in hoeverre ze dat voor zichzelf al niet recht praten. En daarnaast: die groepen zullen blijven bestaan. Martijn heeft men nu in ieder geval in het vizier, op het moment dat je die groep afblaast ontstaan er nieuwe groepen die -exact- hetzelfde doen maar dan minder open. Dus of dat het probleem zou oplossen of verminderen betwijfel ik.
quote:
Ik denk dat een vereniging als martijn pedofielen eerder over laat gaan tot pedoseksualiteit. Die vereniging verbieden is wat anders dan net doen alsof het niet bestaat, gedegen hulp lijkt me een veel beter plan, met als insteek nooit pedoseksueel te worden.
Maar dat is dus het ding; als je martijn afschaft zijn er genoeg andere verenigingen/groeperingen/websites/weetikveelwat waar je de potentionele pedoseksuelen des te makkelijker in kwijtraakt. Juist als zo'n groep publiekelijk kan verschijnen wéét je ongeveer wat er aan de hand is. Op het moment dat je het verbiedt wordt dat een stuk lastiger.
Conscience do cost.
  dinsdag 2 april 2013 @ 20:00:00 #89
351921 CruellaDeVil
pi_124804951
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 19:56 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Ook al zou er concreet staan dat een lid seks heeft gehad met een kind, dan nog is het lid de schuldige, niet de vereniging (zolang de vereniging die seks niet heeft gefaciliteerd).
De vereniging draagt geen directe schuld voor dergelijke gevallen, maar als dergelijke uitlatingen een trend vormen onder de leden van de vereniging en de vereniging bewust een platform biedt voor deze uitlatingen dan is de vereniging zeker niet onschuldig in het algemeen.
pi_124805035
Prima besluit. Een platform/vereniging verbieden wekt alleen de illusie dat je iets aan het probleem doet, klopt natuurlijk niets van. Het lijkt mij bij alles belangrijk dat erover gepraat moet kunnen worden en dat we niet net gaan doen alsof iets niet bestaat, terwijl het gewoon bestaat.
  dinsdag 2 april 2013 @ 20:02:48 #91
396386 sturmpie
for night & nature
pi_124805115
de pedopartij is dus een partij voor mensen met sexuele gevoelens voor kinderen ?

en het word toegestaan als een "patientenvereniging"

w/
8)7

[ Bericht 63% gewijzigd door sturmpie op 02-04-2013 20:08:46 ]
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_124805154
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 20:00 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

De vereniging draagt geen directe schuld voor dergelijke gevallen, maar als dergelijke uitlatingen een trend vormen onder de leden van de vereniging en de vereniging bewust een platform biedt voor deze uitlatingen dan is de vereniging zeker niet onschuldig in het algemeen.
De vereniging is niet schuldig als ze leden heeft die vaker dan gemiddeld bepaalde wetten overtreden. Zolang de vereniging zelf het overtreden van de wet niet faciliteert is de vereniging gewoon onschuldig (tot het tegendeel is bewezen).

Op maroc.nl zullen ook vast vaker dan gemiddeld wetovertreders zitten (vooroordeeltje van mij), dat betekent niet dat maroc.nl daardoor strafbaar is.
pi_124805200
Prima inderdaad. Het probleem is natuurlijk niet het blote feit dat pedofielen zich verenigen in een clubje.
  dinsdag 2 april 2013 @ 20:04:28 #94
351921 CruellaDeVil
pi_124805219
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 20:03 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

De vereniging is niet schuldig als ze leden heeft die vaker dan gemiddeld bepaalde wetten overtreden. Zolang de vereniging het overtreden van de wet niet faciliteert is de vereniging gewoon onschuldig (tot het tegendeel is bewezen).

Op maroc.nl zullen ook vast vaker dan gemiddeld wetovertreders zitten (vooroordeeltje van mij), dat betekent niet dat maroc.nl daardoor strafbaar is.
Over dooddoeners gesproken. :|W
pi_124805325
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 20:04 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Over dooddoeners gesproken. :|W
Een vereniging verbieden omdat bepaalde leden (los van die vereniging) de wet overtreden is zeker geen dooddoener :D
  dinsdag 2 april 2013 @ 20:10:36 #96
351921 CruellaDeVil
pi_124805567
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 20:06 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Een vereniging verbieden omdat bepaalde leden (los van die vereniging) de wet overtreden is zeker geen dooddoener :D
:')
pi_124806150
quote:

[..]

Je weet dat het systeem waar jij het over hebt de meest wereldvreemde uitspraken worden gedaan toch? :')

Het systeem met juryleden kan in land A prima werken, maar in land B hopeloos falen. Dat hangt allemaal af van de ontwikkeling van het land, de cultuur, de mensen etc.
pi_124806682
quote:

[..]

Heel even dacht ik dat je sarcastisch was. Of hoopte ik.
  dinsdag 2 april 2013 @ 20:46:25 #99
375161 Pulver
vlaflip met slagroom
pi_124807565
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:41 schreef Froop het volgende:
Pedofilie is in principe een geaardheid zoals homofilie dat ook is. Zoiets kan je niet laten verdwijnen. Het demoniseren (en dat leidt niet tot accepteren) ervan is alleen maar slecht. Of het moreel verwerpelijk is, is een principekwestie die je in je eigen bekrompen geest kan vinden.
Volledig mee eens.
Al zie ik het niet als een geaardheid, maar als een afwijking.
Persoonlijk gruwelijk ik alleen al van het idee om seksueel contact met een kind te hebben, maar dat heb ik ook bij seksueel contact tussen twee mannen.
EEN EGOÏST IS IEMAND DIE NIET AAN MIJ DENKT!
  dinsdag 2 april 2013 @ 20:53:33 #100
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_124807982
quote:
Kamer: pedoclubs strafbaar stellen

Het CDA en de ChristenUnie gaan verder met hun wetsvoorstel om de pedofielenvereniging Martijn en eventuele andere toekomstige pedoclubs strafbaar te stellen.

CDA-Kamerlid Omtzigt en CU-Kamerlid Slob zeggen dat in reactie op een uitspraak van het gerechtshof in Leeuwarden. Dat oordeelde vandaag dat Martijn niet verboden kan worden.

Het CDA en de CU waren anderhalf jaar geleden al bezig met een initiatiefwet, maar zette die in de ijskast omdat de rechter Martijn verbood.
Therapieclub

"Martijn is geen therapieclub, maar een vereniging die actief propageert dat je met zeer jonge kinderen seks kunt hebben, met baby's en peuters. Het is niet onschuldig wat daar speelt", aldus Omtzigt.

De PVV en D66 zeggen ook moeite te hebben met de uitspraak van het gerechtshof. De VVD wil inhoudelijk niet reageren, maar zegt er op te rekenen dat het Openbaar Ministerie gaat bekijken of er gronden zijn voor cassatie.
http://nos.nl/artikel/491(...)rafbaar-stellen.html

Lang leve d66! Afgedaald naar het niveau van de gristenunie!
  dinsdag 2 april 2013 @ 20:57:50 #101
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_124808212
Pleiten voor het legaliseren van iets wat (terecht) illegaal is, mag wat mij betreft nooit verboden worden.
Dat haalt zo'n beetje het basisprincipe van de vrijheid van meningsuiting onderuit.
  dinsdag 2 april 2013 @ 20:59:22 #102
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_124808305
quote:

[..]

Gezien het aantal kinderen dat misbruikt wordt, is het gewoon normaal.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:01:08 #103
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_124808414
Geaardheid is geen misdrijf. Gek genoeg zijn de mensen die hier kritische commentaren geven niet blij als elders op de wereld mensen om hun geaardheid veroordeeld worden. Dan is het ineens barbaars.
Zolang er niet misbruikt wordt is er niks verkeerd, dat geldt voor alle geaardheden.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:01:41 #104
pi_124808459
quote:

[..]

Veel "normale" mensen vinden na een bezoekje aan de rechtbank dat veroordeelden minder zwaar gestraft hoeft te worden dan de rechter.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:01:56 #105
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_124808483
Blij met deze verstandige rechter.

Verenigingen gaan verbieden omdat ze een bepaalde mening hebben hoort meer bij een politiestaat..
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:04:05 #106
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_124808641
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:29 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Pedofilie is niet verboden?
Dat is inderdaad niet verboden.
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:04:30 #107
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_124808676
quote:

[..]

Gezond en weldenkend Nederland is tegen dit verbod omdat het verbieden van dit zielige clubje geen oplossing is voor welk probleem dan ook maar wel een stap richting een politiestaat is.

Degenen die dat niet begrijpen laten vooral hun onderbuikt spreken. Niet hun verstand.
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:04:44 #108
pi_124808691
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 april 2013 18:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

We moeten Henk Bres bombarderen.
Dan krijg je een zooitje. :X
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:05:48 #109
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_124808757
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 20:53 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

D666 heeft de grootste hommoaanhang. Gaan ze straks huillie doen als hommoclubs verboden worden?
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:07:33 #110
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_124808852
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 20:53 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Inderdaad een beetje jammer van mijn eigen partij.
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:10:35 #111
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_124809025
De meeste leden van de gristenfundies vinden aanhangers van drugs legalisatie net zo ontwrichtend als deze pedo groep waarschijnlijk. HALF FOK AUSROTTEN SOFORT maatschappij ontwrichtend tuig. Meningen zijn gevaarlijk.
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:13:38 #112
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_124809219
Wel een erg opruiende topictitel. De vereniging krijgt natuurlijk geen vrij baan. Ze moeten zich net als iedereen aan de wet houden.
pi_124809287
Terechte beslissing. Punt.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:16:47 #114
375161 Pulver
vlaflip met slagroom
pi_124809447
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:14 schreef DS4 het volgende:
Sterke argumentatie. Komma
pi_124809460
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:14 schreef DS4 het volgende:
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:18:43 #116
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_124809584
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:16 schreef Pulver het volgende:

[..]

Die is al gegeven: je stopt zaken niet door ze te verbergen.
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:19:44 #117
375161 Pulver
vlaflip met slagroom
pi_124809644
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:18 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Die is al gegeven: je stopt zaken niet door ze te verbergen.
Ik ben ook niet voor het verbod, dus dat scheelt.
pi_124809677
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:16 schreef Pulver het volgende:

Het recht van vrije meningsuiting en vereniging heeft slechts waarde daar waar het enorm jeukt.
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:21:08 #119
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_124809735
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:20 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het recht van vrije meningsuiting en vereniging heeft slechts waarde daar waar het enorm jeukt.
Wie bepaalt of en hoe erg het jeukt?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:22:57 #120
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_124809837
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:21 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Als je er waarde aan hecht maakt die vraag niet uit.
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:24:03 #121
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_124809933
Hommo's en pedo's hebben dezelfde "ziekte", ze hebben een voorkeur die afwijkt van de mainstream.
pi_124809981
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:21 schreef EttovanBelgie het volgende:

Dat maakt toch niet uit?

Daar waar het niet jeukt of kan jeuken is die vrijheid niet nodig.
pi_124810075
D66, wat is dit?
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:44:50 #124
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_124811355
D66 .
Nooit principieel als het op principes aankomt. :')

Goedele ^O^ en Ad vd. Berg (Martijn)

How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:49:51 #125
375161 Pulver
vlaflip met slagroom
pi_124811686
Daarom heb ik ook zo'n pesthekel aan relnichten als een Gerard Joling (53) of Gordon (44).
Ze doen nogal jureren in programma's geloof ik.
Zodra ze een "lekkere jonge boy" zien, kunnen ze het niet laten om de ene seksitische opmerking na de andere te plaatsen. Of de kandidaat nou 17 of net 18 is, maakt ze niet uit.
Maar ze komen er mee weg, omdat ze hosmo hebben en dan mag het blijkbaar.

Moet je als hetero jury van 50 jaar eens zeggen dat je graag in het broekje van een kandidate van 18 jaar wil zitten. Is het land te klein. Maar hosmo's mogen dat allemaal, met als klap op de vuurpijl die jaarlijkse optocht van ze. Laten ze dat eerst maar eens verbieden.
pi_124811797
Het probleem van deze stichting/vereniging is dat het haast pedoseksualiteit wil promoten. Gasten die denken dat kinderen vrijwillig en bekwaam kunnen beslissen om sex te hebben :|W

Van de rechter kan je veel zeggen, maar die man heeft een heel dappere beslissing genomen.

Persoonlijk denk ik wel dat er naast dat "Martijn" er een "Jeroen" of "Guus" vereniging mag komen. Niet het misselijke en vage standpunt van Martijn, want net als CruellaDeVil wel eens op dat forum gekeken en daar word je allerminst vrolijk van. :{
Zo'n stichting "Guus" zou zich juist moeten richten op de hulp en beheersing van de ongevraagde geaardheid waar veel jongens/mannen mee zitten (en een handje vol meisjes/vrouwen).

Het ergste vind ik nog steeds dat er anno 2013 nog steeds pedofilie en pedoseksualiteit door elkaar worden gehaald :N En alle media nemen het maar zo makkelijk over. Geen wonder dat de heksenjachten op pedo's nog actueel zijn. Begrijpelijk die heksenjachten ? Ja dat zeker, ik zou bij een pedoseksueel ook wel een hooivork naar binnen willen steken *theoretisch* maar om dan gelijk alle pedofielen (+90% daarvan onschuldig) hiermee angst aan te jagen, gaat mij toch wat ver.

Zo ga je er echt nooit komen :N
pi_124812029
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 20:57 schreef TweeGrolsch het volgende:
Pleiten voor het legaliseren van iets wat (terecht) illegaal is, mag wat mij betreft nooit verboden worden.
Dat haalt zo'n beetje het basisprincipe van de vrijheid van meningsuiting onderuit.
Simpel doch treffend verwoord wmb.
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:56:19 #128
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_124812068
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:49 schreef Pulver het volgende:
Daarom heb ik ook zo'n pesthekel aan relnichten als een Gerard Joling (53) of Gordon (44).
Ze doen nogal jureren in programma's geloof ik.
Zodra ze een "lekkere jonge boy" zien, kunnen ze het niet laten om de ene seksitische opmerking na de andere te plaatsen. Of de kandidaat nou 17 of net 18 is, maakt ze niet uit.
Maar ze komen er mee weg, omdat ze hosmo hebben en dan mag het blijkbaar.

Moet je als hetero jury van 50 jaar eens zeggen dat je graag in het broekje van een kandidate van 18 jaar wil zitten. Is het land te klein. Maar hosmo's mogen dat allemaal, met als klap op de vuurpijl die jaarlijkse optocht van ze. Laten ze dat eerst maar eens verbieden.
Fantaseer je vaak over in het broekje van een 17 jarige zitten? Lekker hé? Ohhh...

Vroeger in de middeleeuwen waren de enige toegestane seksverhalen over de Duivel en Heksen die het met hem deden. Allemaal vrome mensen die schreven piemels zo groot als een been en dubbele penetratie.
  dinsdag 2 april 2013 @ 22:07:00 #129
375161 Pulver
vlaflip met slagroom
pi_124812716
Dat was nog eens een goede ouwe tijd!
  dinsdag 2 april 2013 @ 22:07:42 #130
16715 Mylene
*schatje*
pi_124812761
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 22:07 schreef Pulver het volgende:
Dat was nog eens een goede ouwe tijd!
Een pedo valt op kleine kinderen, niet op 17 jarigen.
  dinsdag 2 april 2013 @ 22:10:43 #131
375161 Pulver
vlaflip met slagroom
pi_124812923
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 22:07 schreef Mylene het volgende:

[..]

Een pedo valt op kleine kinderen, niet op 17 jarigen.
En een homo valt op hetzelfde geslacht. Het blijft een afwijking.
pi_124813767
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 22:10 schreef Pulver het volgende:

[..]

En een homo valt op hetzelfde geslacht. Het blijft een afwijking.
Waarom zo'n sterke behoefte om over homo's te beginnen in een topic dat niet over homoseksualiteit gaat :?
pi_124814084
Zometeen bij Pauw en Witteman:

CDA-Tweede Kamerlid Pieter Omtzigt in debat met de advocaat van Vereniging Martijn Bart Swier.
pi_124814240
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 22:25 schreef Naqin het volgende:

[..]

Waarom zo'n sterke behoefte om over homo's te beginnen in een topic dat niet over homoseksualiteit gaat :?
Om aan te geven dat pedofilie net als homoseksualiteit een geaardheid is, denk ik.

Alleen laten we de gevolgen even buiten beschouwing want dat is makkelijker.
  dinsdag 2 april 2013 @ 22:34:25 #135
375161 Pulver
vlaflip met slagroom
pi_124814493
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 22:25 schreef Naqin het volgende:

[..]

Ik vergelijk alleen homosexualiteit met pedoseksualtiteit.
Kan het ook vergelijken met bestialiteit of necrofilie.
Het zijn allemaal afwijkingen van het gebruikelijke.
Alleen spreekt homofilie meer mensen aan, omdat dat blijkbaar een geaccepteerde afwijking is.
Vandaar dat ik dat als voorbeeld neem.
pi_124816946
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 22:34 schreef Pulver het volgende:

[..]

Alleen spreekt homofilie meer mensen aan, omdat dat blijkbaar een geaccepteerde afwijking is.
Dus iedereen met een andere geaardheid dan heteroseksualiteit wijkt af van jouw norm "het gebruikelijke" ? Wat leef jij in een kleine wereld zeg :o

In jouw ogen is iemand in een rolstoel ook iemand met een afwijking, terwijl zo'n persoon wel even een wereld prestatie kan zetten op de OS ? Dat is misschien een handicap, maar een afwijking heb je niet.
En Oh Wee als je met een nieuw vriendje/vriendinnetje thuis komt met een lui oog...Ja pa...sorry, ze heeft een afwijking ?

Pedoseksualiteit, dat noem ik pas een afwijking ja en is geen geaardheid meer. Want dan heb je dus niet meer na kunnen denken dat dit wellicht een traumatiserend effect heeft op het kind en de ouders. Je moet dan toch wel een klap van de molen hebben gehad wil je dat humanistische schakeltje missen. :{w

Pedofilie is dus GEEN afwijking en tussen die 2 begrippen zit dus het grote verschil ! Neem even de tijd en kijk deze uitzending van Reporter eens terug !
pi_124817216
Wat doet die Henk Bres toch steeds bij discussies als deze en in het nieuws. "Ik vind het 'gewoon' vies, en het moet 'gewoon' verboden worden". Daar kunnen we wat mee ja. :{
pi_124817341
Henk Bres is de woordvoerder van Het Volksgericht Pedofilie.
pi_124817461
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 23:09 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Dus iedereen met een andere geaardheid dan heteroseksualiteit wijkt af van jouw norm "het gebruikelijke" ? Wat leef jij in een kleine wereld zeg :o
Ja hehe, dat is toch niet negatief? Dat is gewoon een constatering. En een juiste ook.
quote:
In jouw ogen is iemand in een rolstoel ook iemand met een afwijking, terwijl zo'n persoon wel even een wereld prestatie kan zetten op de OS ? Dat is misschien een handicap, maar een afwijking heb je niet.
En Oh Wee als je met een nieuw vriendje/vriendinnetje thuis komt met een lui oog...Ja pa...sorry, ze heeft een afwijking ?
:') Volgens mij interpreteer jij het woord 'afwijking' onterecht als iets beledigends. Het wijkt nu eenmaal af van de norm of het gebruikelijke, daar is niets geks aan. Roodharigen wijken ook af. linkshandigen wijken ook af. Dat is een feit, en bovendien niets kwalijks.
quote:
Pedoseksualiteit, dat noem ik pas een afwijking ja en is geen geaardheid meer. Want dan heb je dus niet meer na kunnen denken dat dit wellicht een traumatiserend effect heeft op het kind en de ouders. Je moet dan toch wel een klap van de molen hebben gehad wil je dat humanistische schakeltje missen. :{w
Pedoseksualiteit is ook een afwijking ja. En is trouwens ook een geaardheid, althans, een gevolg van een geaardheid. Geschiedenis en realiteit wijzen uit dat seksuele onthouding - met name voor de man - erg moeilijk is, een misstap ligt in een klein hoekje. Als jij nooit uiting mag geven aan je pedofiele geaardheid ligt een misdadige uiting van pedoseksualiteit bijna voor de hand. Mensen moeten er eens normaal over gaan praten in plaats van deze hysterie, en dan tot een oplossing zien te komen. Voor zover die mogelijk is.
quote:
Pedofilie is dus GEEN afwijking en tussen die 2 begrippen zit dus het grote verschil ! Neem even de tijd en kijk deze uitzending van Reporter eens terug !
Ja, jij ook even doen. ;)
pi_124817587
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 april 2013 23:17 schreef Specularium het volgende:
Henk Bres is de woordvoerder van Het Volksgericht Pedofilie.
En tevens koddige mascotte.
pi_124818072
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:51 schreef Meike26 het volgende:
Het probleem van deze stichting/vereniging is dat het haast pedoseksualiteit wil promoten. Gasten die denken dat kinderen vrijwillig en bekwaam kunnen beslissen om sex te hebben :|W

Van de rechter kan je veel zeggen, maar die man heeft een heel dappere beslissing genomen.

Die rechter zit gewoon bij dezelfde club....!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
  dinsdag 2 april 2013 @ 23:40:50 #142
375161 Pulver
vlaflip met slagroom
pi_124818470
@ Taurus:
Ik had het niet beter kunnen verwoorden, daarvoor mijn dank.

@Meike26;
In de USA kan je al als sex offender worden neergezet als je als 'volwassene' (lees 21 jaar of ouder) sex hebt met een 'kind' (lees 16 of 17 jaar oud)
In Nederland vinden we het vrij normaal dat 'kinderen' van 14 jaar al sex hebben (ik niet trouwens, maar dat terzijde).
Vind je Amerikanen nu ook allemaal in een kleine wereld leven?
En in veel Arabische landen gelden weer andere normen.
Die leven zeker ook allemaal in een kleine wereld?

Misschien is jouw wereld wel heel erg klein. Niet groter dan de Nederlandse grenzen en niet groter dan die alleen in Nederland tellen.
pi_124818553
quote:

[..]

Goeie post. Ben het er mee eens.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_124818573
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 23:15 schreef Taurus het volgende:
Wat doet die Henk Bres toch steeds bij discussies als deze en in het nieuws. "Ik vind het 'gewoon' vies, en het moet 'gewoon' verboden worden". Daar kunnen we wat mee ja. :{
Ja idd. Die malloot moet echt oprotten/genegeerd worden. :{
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_124818632
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 23:19 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ja hehe, dat is toch niet negatief? Dat is gewoon een constatering. En een juiste ook.

[..]

:') Volgens mij interpreteer jij het woord 'afwijking' onterecht als iets beledigends. Het wijkt nu eenmaal af van de norm of het gebruikelijke, daar is niets geks aan. Roodharigen wijken ook af. linkshandigen wijken ook af. Dat is een feit, en bovendien niets kwalijks.

[..]

Pedoseksualiteit is ook een afwijking ja. En is trouwens ook een geaardheid, althans, een gevolg van een geaardheid. Geschiedenis en realiteit wijzen uit dat seksuele onthouding - met name voor de man - erg moeilijk is, een misstap ligt in een klein hoekje. Als jij nooit uiting mag geven aan je pedofiele geaardheid ligt een misdadige uiting van pedoseksualiteit bijna voor de hand. Mensen moeten er eens normaal over gaan praten in plaats van deze hysterie, en dan tot een oplossing zien te komen. Voor zover die mogelijk is.

[..]

Ja, jij ook even doen. ;)
Volgens mij bedoelen jullie gewoon hetzelfde. ;(
pi_124818643
@Taurus,

Dat heb ik ook gedaan en in de docu word ook meerdere keren gezegd dat slechts 3% van de pedofielen de seksuele onthouding niet de baas is. Vele pedosuksuele acties zijn niet eens gesticht door pedofielen, maar komen grotendeels uit jeugdtrauma's/opvoeding(gebrek aan) en andere "afwijkingen" in het verleden van de pleger.
pi_124818964
quote:

[..]

Ik zie ook wel dat je de vergelijking maakt, ik vraag me alleen af welk punt je probeert te maken. Of zijn we gewoon afwijkingen aan het oplepelen die we niet zo leuk vinden? Roodharigen, die zijn pas vervelend!
  dinsdag 2 april 2013 @ 23:56:07 #148
375161 Pulver
vlaflip met slagroom
pi_124819133
Maar roodharigen hebben geen ziel, dat scheelt een stuk!
  woensdag 3 april 2013 @ 00:05:09 #149
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_124819477
quote:

[..]

Jij vindt homoseksualiteit net zo iets als pedoseksualiteit?
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  woensdag 3 april 2013 @ 00:08:37 #150
375161 Pulver
vlaflip met slagroom
pi_124819616
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 00:05 schreef Euribob het volgende:

[..]

Jij vindt homoseksualiteit net zo iets als pedoseksualiteit?
Ik zie het als een onnatuurlijke afwijking inderdaad.
pi_124819799
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 00:08 schreef Pulver het volgende:

[..]

Ik zie het als een onnatuurlijke afwijking inderdaad.
Nou daar gaat dit topic toch niet over?
Kun je net zo goed gaan schrijven dat je boos bent dat de bus niet op tijd reed. Boeiend!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_124819878
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 23:40 schreef Pulver het volgende:
@ Taurus:
Ik had het niet beter kunnen verwoorden, daarvoor mijn dank.

@Meike26;
En in veel Arabische landen gelden weer andere normen.
Maar gelukkig mogen sinds vandaag vrouwen daar fietsen....wel alleen op het strand hé, en onder begeleiding van een man......

Lame toch niet lachen!
(Nietzsche)
pi_124820032
Goed nieuws voor de vrijheid van vereniging
Peter R is my hero
  woensdag 3 april 2013 @ 00:24:00 #154
375161 Pulver
vlaflip met slagroom
pi_124820087
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 00:14 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Nou daar gaat dit topic toch niet over?
Kun je net zo goed gaan schrijven dat je boos bent dat de bus niet op tijd reed. Boeiend!
Ik ga niet met de bus.
Waarom zou ik met de bus gaan?
pi_124820153
Pedofilie is een geaardheid net zoals heteroseksualiteit, homoseksualiteit en biseksualiteit. Je kunt zoiets niet een ziekte 'vinden'. Homoseksualiteit is ook geen ziekte ookal is het niet natuurlijk. Pedofilie is niet iets waar je vanaf kan komen of wat je op kan lopen.
Peter R is my hero
pi_124820260
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 00:26 schreef Hont1 het volgende:
Pedofilie is een geaardheid net zoals heteroseksualiteit, homoseksualiteit en biseksualiteit. Je kunt zoiets niet een ziekte 'vinden'. Homoseksualiteit is ook geen ziekte ookal is het niet natuurlijk. Pedofilie is niet iets waar je vanaf kan komen of wat je op kan lopen.
Je kan het wel 'oplopen' door een hersenbeschadiging schijnt. Althans zo stond in zo'n boek van neurobioloog Dick Swaab.
pi_124820365
quote:
17s.gif Op woensdag 3 april 2013 00:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je kan het wel 'oplopen' door een hersenbeschadiging schijnt. Althans zo stond in zo'n boek van neurobioloog Dick Swaab.
Dus door een hersenbeschadiging verdwijnt je hetero geaardheid en wordt je pedofiel?
Lijkt me hoogstens dat die gevoelens er bijkomen door beschadiging oid. Wat je dan biseksueel zou maken.
Peter R is my hero
  woensdag 3 april 2013 @ 00:34:08 #158
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_124820390
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 00:33 schreef Hont1 het volgende:

[..]

Dus door een hersenbeschadiging verdwijnt je hetero geaardheid en wordt je pedofiel?
Lijkt me hoogstens dat die gevoelens er bijkomen door beschadiging oid. Wat je dan biseksueel zou maken.
Er zijn wel vreemdere dingen gebeurd na een hersenbeschadiging. Alles is mogelijk als dat bij je gebeurd.
pi_124820460
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:01 schreef BabeWatcher het volgende:
Geaardheid is geen misdrijf. Gek genoeg zijn de mensen die hier kritische commentaren geven niet blij als elders op de wereld mensen om hun geaardheid veroordeeld worden. Dan is het ineens barbaars.
Zolang er niet misbruikt wordt is er niks verkeerd, dat geldt voor alle geaardheden.
Ja ho, het gaat hier niet om veroordeling van een geaardheid alleen natuurlijk. Het gaat ook om de ideeen die ze hebben en promoten. Je kan ook pedo zijn zonder dat je vindt dat wetten moeten worden aangepast ten aanzien van seks met kinderen.
pi_124820564
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2013 00:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja ho, het gaat hier niet om veroordeling van een geaardheid alleen natuurlijk. Het gaat ook om de ideeen die ze hebben en promoten. Je kan ook pedo zijn zonder dat je vindt dat wetten moeten worden aangepast ten aanzien van seks met kinderen.
Stichting Martijn pleit voor andere wetten maar zeggen ook dat je niet de wetten moet verbreken zolang ze er zijn.
Peter R is my hero
pi_124820630
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 00:41 schreef Hont1 het volgende:

[..]

Stichting Martijn pleit voor andere wetten maar zeggen ook dat je niet de wetten moet verbreken zolang ze er zijn.
Dat mag ook. En het klopt dat ze niks aan hun geaardheid kunnen doen, maar de ideeen valt ze wel aan te rekenen en als mensen daar kritiek op hebben lijkt me dat niet misplaatst, hoeveel homo's er ook elders op de wereld worden veroordeeld om hun geaarheid. Dat staat daar compleet los van.
pi_124820730
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2013 00:44 schreef -Strawberry- het volgende:
En het klopt dat ze niks aan hun geaardheid kunnen doen, maar de ideeen valt ze wel aan te rekenen en als mensen daar kritiek op hebben lijkt
Dat zeker. Maar als mensen exclusief op kinderen vallen is het lastig om te leren leven zonder sex. Dus wat je kan doen is die seksuele behoefte vervangen door iets anders.
Maar goed, ik ben geen psycholoog
Peter R is my hero
  woensdag 3 april 2013 @ 01:14:25 #163
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_124821251
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:44 schreef Hyperdude het volgende:
D66 .
Nooit principieel als het op principes aankomt. :')

Goedele ^O^ en Ad vd. Berg (Martijn)

Toch wat minder de enge boeman dan ik me had voorgesteld om eerlijk te zijn...
pi_124824023
Hij heeft zn kop niet mee.

Ik zie er wel een geslaagd carnavalsmasker in.
pi_124824079
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 08:56 schreef NomanIW het volgende:
Hij heeft zn kop niet mee.

Ik zie er wel een geslaagd carnavalsmasker in.
Typische reactie:

Hmmz :( carnavalsVERENIGING Grrmbb :( :( pedoVERENINGING!! :( :( :( Arhhgtgrm VERBIEDENVERBIEDENVERBIEDEN!!! :( :( :( :(
  Redactie Frontpage woensdag 3 april 2013 @ 08:59:59 #166
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_124824084
Want laten we alles verbieden waar we het niet mee eens zijn :')
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_124824139
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 08:59 schreef JeMoeder het volgende:
Want laten we alles verbieden waar we het niet mee eens zijn :')
Ben je tegen? DAN BEN JE EEN PEDOFIEL!! :( :(

aldus driekwart van Nederland
pi_124824215
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 09:03 schreef DonJames het volgende:

[..]

Dat dus...
pi_124824224
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2013 00:37 schreef -Strawberry- het volgende:

Ja ho, het gaat hier niet om veroordeling van een geaardheid alleen natuurlijk. Het gaat ook om de ideeen die ze hebben en promoten.
Er is niets mis met ideeën hebben. Laat ze maar pleiten voor legaliseren van pedofilie. Dat krijgt nooit een meerderheid in onze maatschappij. En in een maatschappij waar het wel een meerderheid zou krijgen wordt het kennelijk niet als probleem ervaren.
pi_124824227
Een moeilijke, deze.

Op zich is het een illusie te denken dat je met een verbod groepjes pedo's die al circlejerkend bijeenkomen op zoldertjes tegenhoudt.

Aan de andere kant profileert Nederland zich wel als een land dat het kauwen van plantenblaadjes WEL en het propageren van pedofilie NIET verbiedt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_124824244
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2013 09:07 schreef DS4 het volgende:
En in een maatschappij waar het wel een meerderheid zou krijgen wordt het kennelijk niet als probleem ervaren.
Dan heb je wel een extreem fundamentalistische historisch bijzonder pijnlijke en in mijn ogen zwaar immorele opvatting van "democratie"... ;(
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_124824360
quote:
13s.gif Op woensdag 3 april 2013 09:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dan heb je wel een extreem fundamentalistische historisch bijzonder pijnlijke en in mijn ogen zwaar immorele opvatting van "democratie"... ;(
Want?
pi_124824409
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2013 09:14 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Want?
- Zodra de meerderheid A vindt, is het goed?
- De minderheid die B vindt, moet zijn bek houden want de meerderheid vindt A?
- Als de meerderheid van het volk stemt voor vergassing van een bepaalde bevolkingsgroep is het dan opeens goed?
- Kinderen mogen niet stemmen, maar zijn wel het directe slachtoffer in dit specifieke voorbeeld. Daarmee een non-sequitur, zeker voor een jurist als DS4

Redactie Frontpage woensdag 3 april 2013 @ 09:20:15 #174
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_124824453
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 09:03 schreef DonJames het volgende:

[..]

Inderdaad, er zijn toch meer Henk en Ingrids dan ik verwacht had.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_124824488
Ik vind dat je een vereniging niet zomaar moet verbieden. Ik ben er steeds voorstander van geweest dat Martijn niet verboden zou worden, omdat je de leden als individu moet beoordelen op hun gedrag. De motivatie van het hof vind ik echter vreemd, want als je vaststelt dat de activiteiten van Martijn een ernstige aantasting van het rechtsstelse zijn, moet je tot een verbod overgaan. Dat de maatschappij weerbaar genoeg is, is dan geen argument.
pi_124824506
Overal ter wereld worden pedofielen hun kloten er af gesneden en onthoofd, in meer geciviliseerde landen levenslang opgesloten dan wel chemisch gecastreerd.
Maar hier in Nederland mag je gewoon een pedofielenvereniging beginnen, geen rechter die dit zal verbieden terwijl seks met kinderen wel strafbaar is.

Onder de noemer het is geen verstoring van de samenleving right, zien de ouders en slachtoffers van die honden dat ook zo??????

Laf kutland :r :r :r
pi_124824529
quote:
15s.gif Op woensdag 3 april 2013 09:08 schreef El_Matador het volgende:
Een moeilijke, deze.

Op zich is het een illusie te denken dat je met een verbod groepjes pedo's die al circlejerkend bijeenkomen op zoldertjes tegenhoudt.

Aan de andere kant profileert Nederland zich wel als een land dat het kauwen van plantenblaadjes WEL en het propageren van pedofilie NIET verbiedt.
Het propageren van het kauwen van plantenblaadjes mag dan weer wel.
pi_124824555
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 09:23 schreef Aldo-MC het volgende:
Overal ter wereld worden pedofielen hun kloten er af gesneden en onthoofd, in meer geciviliseerde landen levenslang opgesloten dan wel chemisch gecastreerd.
Maar hier in Nederland mag je gewoon een pedofielenvereniging beginnen, geen rechter die dit zal verbieden terwijl seks met kinderen wel strafbaar is.

Onder de noemer het is geen verstoring van de samenleving right, zien de ouders en slachtoffers van die honden dat ook zo??????

Weer eentje die het totaal niet snapt.
  Redactie Frontpage woensdag 3 april 2013 @ 09:26:07 #179
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_124824557
quote:

Laten we alles dan maar verbieden waar we een hekel aan hebben. Oh wacht, iedereen heeft wel ergens een hekel aan, alles wordt verboden. Welkom in Sharialand.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_124824577
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 20:57 schreef TweeGrolsch het volgende:

Perfect verwoord.
pi_124824579
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 00:26 schreef Hont1 het volgende:
Pedofilie (de naam zegt het eigenlijk al) is geen seksuele geaardheid, maar een afwijking. Seksualiteit is iets tussen (seksueel) volwassen, wilsbekwame mensen. De geaardheid houdt in dat iemand valt op mensen van het andere (hetero) of hetzelfde (homo) geslacht, of beide (bi).

Pedofilie richt zich op kinderen, die seksueel niet wilsbekwaam zijn. Er is geen basis van gelijkwaardigheid. Een mannelijke pedo kan zowel vallen op jongetjes als op meisjes; of beide. De pedo is niet aangetrokken tot kinderen vanwege hun (secundaire) geslachtskenmerken, maar juist het ontbreken daarvan.

Overigens is homoseksualiteit natuurlijk; het komt ook in het dierenrijk volop voor.
pi_124824603
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 09:26 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Weer eentje die het totaal niet snapt.
Oh ik begrijp het prima.
Was net op tv een moeder van een kind van 6 dat misbruikt is schijnbaar tot tips van die Martijn en zijn kankermatties. Via die site om precies te zijn.
Ga jij maar uitleggen aan die mensen dat zo'n pedofielenvereniging een prima initiatief is ok. :)
pi_124824613
quote:
15s.gif Op woensdag 3 april 2013 09:27 schreef Boldface het volgende:

[..]

Pedofilie (de naam zegt het eigenlijk al) is geen seksuele geaardheid, maar een afwijking. Seksualiteit is iets tussen (seksueel) volwassen, wilsbekwame mensen. De geaardheid houdt in dat iemand valt op mensen van het andere (hetero) of hetzelfde (homo) geslacht, of beide (bi).

Pedofilie richt zich op kinderen, die seksueel niet wilsbekwaam zijn. Er is geen basis van gelijkwaardigheid. Een mannelijke pedo kan zowel vallen op jongetjes als op meisjes; of beide. De pedo is niet aangetrokken tot kinderen vanwege hun (secundaire) geslachtskenmerken, maar juist het ontbreken daarvan.

Overigens is homoseksualiteit natuurlijk; het komt ook in het dierenrijk volop voor.
Pedoseksualiteit komt in het dierenrijk ook volop voor.
pi_124824630
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 09:26 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Laten we alles dan maar verbieden waar we een hekel aan hebben. Oh wacht, iedereen heeft wel ergens een hekel aan, alles wordt verboden. Welkom in Sharialand.
Jongen wat is dit voor vergelijking.
Pedofielen zijn smerig, laf en brengen schade toe aan de samenleving. Aan kinderen nog wel.

Wat de neuk heeft dat te maken met persoonlijke voorkeuren?
pi_124824638
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 09:28 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Oh ik begrijp het prima.
Was net op tv een moeder van een kind van 6 dat misbruikt is schijnbaar tot tips van die Martijn en zijn kankermatties. Via die site om precies te zijn.
Ga jij maar uitleggen aan die mensen dat zo'n pedofielenvereniging een prima initiatief is ok. :)
Weer een mooi voorbeeld dat je het totaal niet snapt. En waar zeg ik dat het een prima initiatief is?
  Redactie Frontpage woensdag 3 april 2013 @ 09:29:49 #186
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_124824640
quote:
15s.gif Op woensdag 3 april 2013 09:27 schreef Boldface het volgende:

[..]

Pedofilie, pedoseksualiteit en zelfs de incestueuze variant hiervan komt ook vol op voor in het dierenrijk.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  woensdag 3 april 2013 @ 09:30:07 #187
383377 comfortably_dumb
af en toe een helder momentje
pi_124824649
quote:

Ik baal altijd zo erg als ik door dit soort posts er aan herinnerd wordt, hoe kortzichtig veel Nederlanders zijn zodra het op dit soort gevoelige onderwerpen aan komt :N
" treat other people like they were you, living another life" - Joe Rogan
" I love and treasure individuals as I meet them; I loathe and despise the groups they identify with and belong to." - George Carlin
pi_124824680
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 09:29 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Pedofielen zijn smerig, laf en brengen schade toe aan de samenleving. Aan kinderen nog wel.

Er is hier ook volgens mij niemand die pleit voor het legaliseren van pedoseksualiteit, dus wat doe je opgefokt?
  Redactie Frontpage woensdag 3 april 2013 @ 09:32:01 #189
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_124824692
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 09:29 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Omdat het recht van vereniging in Nederland belangrijker is dan het idee wat daarin verkondigd wordt. Ik heb ook een hekel aan bijvoorbeeld motortuig, maar die mogen ook gewoon verenigen.

Jij geeft hierboven trouwens aan dat in Nederland niets wordt gedaan tegen individuele pedofielen, hoe kom je daarbij?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_124824699
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 09:29 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Pedofilie, pedoseksualiteit en zelfs de incestueuze variant hiervan komt ook vol op voor in het dierenrijk.
Ja en?
Mannetjesleeuwen vermoorden het jonge kroost van vrouwtjes die zij niet bevrucht hebben zodra ze dat tegenkomen.
Zie je jezelf al lopen met je kinderwagen bij de Albert Heijn??.
pi_124824701
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 09:29 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Zal best. Ik zal pedofilie dan ook niet per definitie onnatuurlijk noemen. Ik stel alleen vast dat wij wet- en regelgeving hebben gemaakt waarmee we kinderen beschermen tegen de grillen van pedofielen; dat is althans de bedoeling daarvan.
pi_124824732
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 09:31 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Er is hier ook volgens mij niemand die pleit voor het legaliseren van pedoseksualiteit, dus wat doe je opgefokt?
En die hele vereniging/site is zeker onomstreden op dat gebied? Er is nooit verboden content van de site gehaald?
Er zijn geen veroordeelde pedofielen die flink hebben lopen netwerken op die site van Martijn?

O Wacht......
  Redactie Frontpage woensdag 3 april 2013 @ 09:33:56 #193
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_124824733
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 09:32 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Ja en?
Mannetjesleeuwen vermoorden het jonge kroost van vrouwtjes die zij niet bevrucht hebben zodra ze dat tegenkomen.
Zie je jezelf al lopen met je kinderwagen bij de Albert Heijn??.
Honden, katten, noem het maar op, die neuken hun eigen kroost als ze een kutje ruiken. Ik geef gewoon aan dat het argument dat pedofilie in de natuur niet voorkomt als een tang op een varken slaat.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_124824749
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 09:30 schreef comfortably_dumb het volgende:

[..]

Ik baal altijd zo erg als ik door dit soort posts er aan herinnerd wordt, hoe kortzichtig veel Nederlanders zijn zodra het op dit soort gevoelige onderwerpen aan komt :N
En ik schaam me kapot als ik aan Amerikaanse vrienden moet uitleggen dat pedofielen hier een publiek platform krijgen aangeboden om over hun weerzinwekkende gevoelens te praten en ranzigheden uit te wisselen. :r
pi_124824768
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 09:33 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Honden, katten, noem het maar op, die neuken hun eigen kroost als ze een kutje ruiken. Ik geef gewoon aan dat het argument dat pedofilie in de natuur niet voorkomt als een tang op een varken slaat.
Deze vergelijking is bij de beesten af zo achterlijk. Ik hoop dat je dat zelf ook in ziet.. :)
pi_124824782
quote:
6s.gif Op woensdag 3 april 2013 09:17 schreef El_Matador het volgende:

[..]

- Zodra de meerderheid A vindt, is het goed?
Ligt aan de waarde A. De moderne democratie respecteert mensenrechten bv alsmede minderheden (politiek, religieus, etnisch).

quote:
De minderheid die B vindt, moet zijn bek houden want de meerderheid vindt A?
Nee, zoals ik hierboven al uitleg. De minderheid wordt nergens toe gedwongen, noch kan zij de meerderheid de wensen ontzeggen. Wensen die in lijn moeten zijn met mensenrechten, de eigen wetten, etc.

quote:
Als de meerderheid van het volk stemt voor vergassing van een bepaalde bevolkingsgroep is het dan opeens goed?
Ik ga er vanuit dat je hier inmiddels geen antwoord meer op behoeft.

quote:
Kinderen mogen niet stemmen, maar zijn wel het directe slachtoffer in dit specifieke voorbeeld. Daarmee een non-sequitur, zeker voor een jurist als DS4
Kinderen zijn het slachtoffer? Waarvan dan?

Onzin argument.
pi_124824817
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 09:34 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

En ik schaam me kapot als ik aan Amerikaanse vrienden moet uitleggen dat pedofielen hier een publiek platform krijgen aangeboden om over hun weerzinwekkende gevoelens te praten en ranzigheden uit te wisselen. :r
Je schaamt je tegenover een land dat mensen zonder proces tot in de eeuwigheid in detentie houdt en martelt?

O.a.
  Redactie Frontpage woensdag 3 april 2013 @ 09:37:46 #198
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_124824819
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 09:35 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Deze vergelijking is bij de beesten af zo achterlijk. Ik hoop dat je dat zelf ook in ziet.. :)
Gast... kijk nou eens waar ik op reageer voordat je mij van vergelijking met dieren beticht.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Redactie Frontpage woensdag 3 april 2013 @ 09:39:29 #199
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_124824849
quote:

[..]

Amerikanen hebben in mijn ogen veel meer dingen om zich over te schamen:
- mensen martelen
- enorm drugsprobleem
- hypocrisie wat betreft porno en religie
- het opleggen van 'vrijheid' aan andere landen
- moordcijfer

etc.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_124824884
quote:

[..]

Ga huilen.
pi_124824896
Ach ze worden zo geboren. Ze kiezen er niet voor.
pi_124824909
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2013 09:37 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Je schaamt je tegenover een land dat mensen zonder proces tot in de eeuwigheid in detentie houdt en martelt?

O.a.
Gaat het niet om. Amerika is ook een kutland qua rechten, daar zit geloof ik 5% van de bevolking in de bajes.
Maar pedofielen moet je geen platform geven. Waarom zou je dit doen? Nog buiten de juridische afweging en het grondrechtelijke verhaal.
Je WEET dat er kinderen zijn geweest en nog zullen komen die door uitwisselingen binnen die verenging misbruikt zullen worden.

Dat hele Martijn is ook zo omstreden als wat, leden zouden zich bezighouden met grootschalige handel in kinderporno en allerlei zieke shit uitwisselen en zelfs kinderhandel.
Het is wachten op de volgende enorme rel en dan snapt niemand in Nederland waarom we dit ooit hebben toegestaan.
pi_124824924
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 09:33 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

En die hele vereniging/site is zeker onomstreden op dat gebied? Er is nooit verboden content van de site gehaald?
Er zijn geen veroordeelde pedofielen die flink hebben lopen netwerken op die site van Martijn?

O Wacht......
Ja jongen, met al je emoties ga je echt geen juridisch argument winnen. Snap dat dan eens.
  woensdag 3 april 2013 @ 09:43:48 #204
383377 comfortably_dumb
pi_124824934
quote:

[..]

Dus jij kan je amerikaanse vrienden niet eens uitleggen dat op deze manier de pedofielen beter in het zicht blijven? :') dat ligt dan toch echt aan jou :)
" I love and treasure individuals as I meet them; I loathe and despise the groups they identify with and belong to." - George Carlin
pi_124824951
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 09:42 schreef Aldo-MC het volgende:

Dat hele Martijn is ook zo omstreden als wat, leden zouden zich bezighouden met grootschalige handel in kinderporno en allerlei zieke shit uitwisselen en zelfs kinderhandel.
Het is wachten op de volgende enorme rel en dan snapt niemand in Nederland waarom we dit ooit hebben toegestaan.
Nou, dan moeten die leden daarvoor opgepakt en gestraft worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2013 09:44:49 ]
  woensdag 3 april 2013 @ 09:44:46 #206
383377 comfortably_dumb
pi_124824954
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 09:43 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ja jongen, met al je emoties ga je echt geen juridisch argument winnen. Snap dat dan eens.
dit.
pi_124824961
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 09:43 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dit is geen juridisch loket vriend wat denk jij, ik heb schijt aan de juridische kant en praat gewoon lekker bekrompen vanuit de onderbuik # Hvnl
  † In Memoriam † woensdag 3 april 2013 @ 09:45:44 #208
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_124824977
Agressiviteit is ook menselijk. Laten we dat niet blokkeren maar alle ruimte geven.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_124824988
quote:
10s.gif Op woensdag 3 april 2013 09:45 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Dit is geen juridisch loket vriend wat denk jij, ik heb schijt aan de juridische kant en praat gewoon lekker bekrompen vanuit de onderbuik # Hvnl
Qua emoties denk ik dat je echt geen mensen over hoeft te halen hier. Iedereen denkt waarschijnlijk net zo over pedoseksualiteit als jij.

Verder is dit natuurlijk wel een pure juridische discussie die je probeert te voeren met emoties. Slaat nergens op.

Ergo, je bijdrages zijn nutteloos.
pi_124825009
nodih
quote:

[..]

Gaat het niet om. Amerika is ook een kutland qua rechten, daar zit geloof ik 5% van de bevolking in de bajes.
Maar pedofielen moet je geen platform geven. Waarom zou je dit doen? Nog buiten de juridische afweging en het grondrechtelijke verhaal.
Je WEET dat er kinderen zijn geweest en nog zullen komen die door uitwisselingen binnen die verenging misbruikt zullen worden.

Bewijs is er nodig.

Er zijn wetten in NL waar de overheid zich aan moet houden.

Dit houdt in dat een vereniging pas verboden kan worden wanneer je bewijzen kunt dat deze wordt gebruikt voor het plegen van strafbare feiten.

Individuele leden kun je prima straffen als ze iets verkeerd doen.
pi_124825015
Overigens zijn rechters ook gevoelig voor wat er speelt in de samenleving. Als dus 3 miljoen mensen serieus pislink worden en er allerlei protesten komen vanuit de samenleving kan zo'n uitspraak er hopelijk na cassatie anders uit zien.
  Redactie Frontpage woensdag 3 april 2013 @ 09:48:03 #212
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_124825041
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 09:44 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Nou, dan moeten die leden daarvoor opgepakt en gestraft worden.
Dit, kinderen misbruiken mag niet, verenigen wel. Waarom kunnen mensen dat onderscheid nu niet helder krijgen? Redelijke basiskennis.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_124825047
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 09:45 schreef 3-voud het volgende:
Agressiviteit is ook menselijk. Laten we dat niet blokkeren maar alle ruimte geven.
Je mag in ieder geval een partij oprichten die het legaliseren van (zinloos) geweld nastreeft.
pi_124825058
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 09:46 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Qua emoties denk ik dat je echt geen mensen over hoeft te halen hier. Iedereen denkt waarschijnlijk net zo over pedoseksualiteit als jij.

Verder is dit natuurlijk wel een pure juridische discussie die je probeert te voeren met emoties. Slaat nergens op.

Good old Nielsch. Van alle posters hier doe je me het meest denken aan Nederland en haar klimaat.
  Redactie Frontpage woensdag 3 april 2013 @ 09:48:47 #215
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_124825063
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 09:47 schreef Aldo-MC het volgende:
Overigens zijn rechters ook gevoelig voor wat er speelt in de samenleving. Als dus 3 miljoen mensen serieus pislink worden en er allerlei protesten komen vanuit de samenleving kan zo'n uitspraak er hopelijk na cassatie anders uit zien.
Euh... nogmaals, recht(spraak) baseert zich niet op onderbuikgevoelens.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  † In Memoriam † woensdag 3 april 2013 @ 09:48:59 #216
341203 3-voud
pi_124825068
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 09:48 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Je mag in ieder geval een partij oprichten die het legaliseren van (zinloos) geweld nastreeft.
En dat dat gelijk is aan "aanzetten tot" probeer je met alle macht dan omheen te lullen.
Krankzinnig.
pi_124825081
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 09:46 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ergo, dit is geen rechtszaal waar je mensen met je juridische argumenten moet overtuigen pauper.
Dit is NWS op een forumpje ga ergens anders de advocaat van de duivel uithangen.

Als je zo bezig bent met recht en rechtspraak hoefde je nu niet hier te discussiëren ook aangezien er een uitspraak ligt.
  Redactie Frontpage woensdag 3 april 2013 @ 09:52:15 #218
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_124825143
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 09:49 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Ergo, dit is geen rechtszaal waar je mensen met je juridische argumenten moet overtuigen pauper.
Dit is NWS op een forumpje ga ergens anders de advocaat van de duivel uithangen.

Als je zo bezig bent met recht en rechtspraak hoefde je nu niet hier te discussiëren ook aangezien er een uitspraak ligt.
Waar gaat het nieuwsbericht dan over...? Het gaat toch juist om het in Nederland geldende recht? :')
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_124825144
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 09:48 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

De rechter is echt wel bezig met wat er in de samenleving speelt en kan zijn strafmaat ook aanpassen aan de eventuele maatschappelijke ontwrichting die heeft plaatsgevonden, of het risico op escalatie.
Reken er op dat als dit hele land in rep en roer komt en de zaak dreigt te escaleren (wat ik niet uitsluit) dat ze alsnog een verbod uitvaardigen.
pi_124825189
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 09:52 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Waar gaat het nieuwsbericht dan over...? Het gaat toch juist om het in Nederland geldende recht? :')
Klopt.
En dit topic gaat er over wat mensen van FOK! daar vervolgens van vinden. :)
  † In Memoriam † woensdag 3 april 2013 @ 09:54:48 #221
341203 3-voud
pi_124825200
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 09:48 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Niet alleen. Het baseert zich op van alles. Tot zelfs persoonlijke mening van de rechter.
Hoe wil je anders verklaren dat 2 rechters tot 2 verschillende uitspraken komen?
pi_124825213
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 09:48 schreef 3-voud het volgende:

[..]

En dat dat gelijk is aan "aanzetten tot" probeer je met alle macht dan omheen te lullen.
Krankzinnig.
Maar dat is juridisch gezien niet het geval. Al ligt het ook aan de manier waarop je meent dat punt te moeten maken.

Je lult als een kip zonder kop.
  Redactie Frontpage woensdag 3 april 2013 @ 09:56:14 #223
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_124825233
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 09:52 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

De rechter is echt wel bezig met wat er in de samenleving speelt en kan zijn strafmaat ook aanpassen aan de eventuele maatschappelijke ontwrichting die heeft plaatsgevonden, of het risico op escalatie.
Reken er op dat als dit hele land in rep en roer komt en de zaak dreigt te escaleren (wat ik niet uitsluit) dat ze alsnog een verbod uitvaardigen.
Dat er bij de strafmaat rekening wordt gehouden met wat er zich in de maatschappij afspeelt, OK, maar een verbod baseren op gevoelens van een cohort binnen de maatschappij? Ik hoop het toch niet :') Daarvoor wordt de wet gebruik.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  † In Memoriam † woensdag 3 april 2013 @ 09:56:18 #224
341203 3-voud
pi_124825239
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2013 09:55 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Maar dat is juridisch gezien niet het geval. Al ligt het ook aan de manier waarop je meent dat punt te moeten maken.
Waarom niet? Enkel omdat deze rechter zijn uitspraak jou bevalt?
Hoe zit het dan met de vorige uitspraak? Of was die rechter incompetent?

quote:
Je lult als een kip zonder kop.
Waar is dit voor nodig?
pi_124825253
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 09:52 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Kortom: andersdenkenden kun je als overheid buiten spel zetten door de bevolking op te hitsen.

Nee, dat probeert het hele rechtssysteem + staatsinrichting nou juist te voorkomen.
  woensdag 3 april 2013 @ 09:57:49 #226
pi_124825268
quote:

En als dat zo was zou dat stoppen met het verbieden van de vereniging Martijn?

Ik moet plotseling denken aan de Hells Angels en Satudara.
pi_124825290
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 09:56 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Waarom niet? Enkel omdat deze rechter zijn uitspraak jou bevalt?
Hoe zit het dan met de vorige uitspraak? Of was die rechter incompetent?
Het verbod dat er lag had geen juridische basis.

quote:
Waar is dit voor nodig?
Je roept maar wat. Pleiten voor de legalisatie van geweld is niet hetzelfde als aanzetten tot geweld voor de wet.
  † In Memoriam † woensdag 3 april 2013 @ 10:00:17 #228
341203 3-voud
pi_124825320
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2013 09:58 schreef NomanIW het volgende:

Pleiten voor de legalisatie van geweld is niet hetzelfde als aanzetten tot geweld voor de wet.
De wet is wel vaker ziek. Ik sta nergens meer van te kijken.
Feit is wel dat het buiten de wet in de hoofden van rationeel nadenkende mensen wel "aanzetten tot" is. Gelukkig maar.
pi_124825335
quote:
7s.gif Op woensdag 3 april 2013 09:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

En als dat zo was zou dat stoppen met het verbieden van de vereniging Martijn?

Ik moet plotseling denken aan de Hells Angels en Satudara.
Satudarah, met de h van sateh.
pi_124825360
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:00 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Feit is wel dat het buiten de wet in de hoofden van rationeel nadenkende mensen wel "aanzetten tot" is. Gelukkig maar.
Je denkt te eenvoudig. Verdiep je nou eens in die wetten en je zult snappen waarom deze weg de minste van twee kwaden is.
  Redactie Frontpage woensdag 3 april 2013 @ 10:03:27 #231
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_124825384
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:00 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Helaas kan er geen wet gemaakt worden die met elke mening van elk individu in onze maatschappij rekening houdt.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  † In Memoriam † woensdag 3 april 2013 @ 10:07:10 #232
341203 3-voud
pi_124825463
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:02 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Je denkt te eenvoudig.
Blij toe.
Dat eeuwige geleuter van veel mensen tegenwoordig maakt alles grijs. Nog even en penetratie van een kind kan recht geluld worden. Geef ze gewoon tijd, en het lukt ze (jou ook).
pi_124825520
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:07 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Blij toe.
Dat eeuwige geleuter van veel mensen tegenwoordig maakt alles grijs. Nog even en penetratie van een kind kan recht geluld worden. Geef ze gewoon tijd, en het lukt ze (jou ook).
Tsjah, dan houdt het op.
  † In Memoriam † woensdag 3 april 2013 @ 10:09:55 #234
341203 3-voud
pi_124825531
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:03 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Helaas kan er geen wet gemaakt worden die met elke mening van elk individu in onze maatschappij rekening houdt.
Gelukkig delen velen deze mening. En raad eens waar wetten o.a. op gebaseerd zijn.

Samenscholing bestaan ook wetten voor. Omdat agressieve eenlingen in groepsverband elkaar aanwakkeren. Zon vereniging als deze doet weinig anders.
Als je zon rotsvast geloof hebt in de kracht van het individu neem ik aan dat jij net afgekickte alcoholisten met een gerust hart in een woonkamer kunt zetten tussen andere ex-alcoholisten met dozen vol flessen drank. Gaat helemaal goed.
  Redactie Frontpage woensdag 3 april 2013 @ 10:10:35 #235
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_124825551
quote:

[..]

Blij toe.
Waarom zou iemand dat willen doen? Nogmaals, pedofilie is gewoon strafbaar. Dat jij twee redelijk eenvoudige zaken niet kan onderscheiden is meer een probleem van jou dan van mij.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_124825555
quote:

[..]

Blij toe.
^O^
  † In Memoriam † woensdag 3 april 2013 @ 10:11:39 #237
341203 3-voud
pi_124825587
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:10 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Waarom zou iemand dat willen doen? Nogmaals, pedofilie is gewoon strafbaar. Dat jij twee redelijk eenvoudige zaken niet kan onderscheiden is meer een probleem van jou dan van mij.
2 criminelen in 1 kamer bedenken sneller een plan dan elk afzonderlijk.
Als je die niet snapt ben je te blind de uitspraak aan het verdedigen.
  Redactie Frontpage woensdag 3 april 2013 @ 10:11:47 #238
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_124825595
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:09 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Gelukkig delen velen deze mening. En raad eens waar wetten o.a. op gebaseerd zijn.

Samenscholing bestaan ook wetten voor. Omdat agressieve eenlingen in groepsverband elkaar aanwakkeren. Zon vereniging als deze doet weinig anders.
Als je zon rotsvast geloof hebt in de kracht van het individu neem ik aan dat jij net afgekickte alcoholisten met een gerust hart in een woonkamer kunt zetten tussen andere ex-alcoholisten met dozen vol flessen drank. Gaat helemaal goed.
Waar stel ik dat ik vertrouwen heb in het individu? Waar stel ik dat ik vertrouwen heb in pedofielen of pedoseksuelen? Nergens toch?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  † In Memoriam † woensdag 3 april 2013 @ 10:12:58 #239
341203 3-voud
pi_124825627
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:11 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Waar stel ik dat ik vertrouwen heb in het individu? Waar stel ik dat ik vertrouwen heb in pedofielen of pedoseksuelen? Nergens toch?
Ik stel dat jij o.a. vertrouwen erin hebt dat ze in dergelijke situaties met andere pedo's om hun heen elkaar niet aanwakkeren of hun gevoelens in stand houden, danwel versterken.
Le-zen.
pi_124825655
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:12 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Ik stel dat jij o.a. vertrouwen erin hebt dat ze in dergelijke situaties met andere pedo's om hun heen elkaar niet aanwakkeren of hun gevoelens in stand houden, danwel versterken.
Le-zen.
En dat gebeurt helemaal niet meer als de vereniging is verboden? Echt, denk na man :')
  woensdag 3 april 2013 @ 10:14:43 #241
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_124825668
Liever een verwerpelijke organisatie in het daglicht waar de overheid en maatschappij er nog wat invloed op uit kan oefenen en er een oogje op kan houden dan dat het opgeheven wordt en de leden achter tig VPN verbindingen en encryptie ongein kruipen en totaal niet meer op de radar verschijnen. Oftewel, liever één pedofiel op een site dan tien achter een firewall.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_124825691
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:11 schreef 3-voud het volgende:

[..]

2 criminelen in 1 kamer bedenken sneller een plan dan elk afzonderlijk.
Als je die niet snapt ben je te blind de uitspraak aan het verdedigen.
Pedofielen zijn iets heel anders dan pedoseksuelen :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  † In Memoriam † woensdag 3 april 2013 @ 10:15:51 #243
341203 3-voud
pi_124825699
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:14 schreef DonJames het volgende:

[..]

En dat gebeurt helemaal niet meer als de vereniging is verboden? Echt, denk na man :')
Waarom zon domme opmerking dat ik denk dat alles erna 0,0 is? Vind je jezelf weer verheven?

Als je langzaam alle middelen ontneemt zal het zeker afnemen. Het is een utopie te denken dat pedofilie verdwijnt uit de samenleving. Maar dat wil nog niet zeggen dat we de touwtjes maar los moeten laten om het uit de bocht te laten vliegen.
  † In Memoriam † woensdag 3 april 2013 @ 10:16:59 #244
341203 3-voud
pi_124825731
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:15 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Pedofielen zijn iets heel anders dan pedoseksuelen :{w

De een is het lontje wat brand, de andere is al geknald.
Voor mij 1 pot nat. Hoe mooi anderen zich er ook in vastbijten om een 2-deling te maken.
  Redactie Frontpage woensdag 3 april 2013 @ 10:17:42 #245
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_124825751
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:12 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Le-zen.
Want wat je niet ziet, is er niet.

Laten we dan trouwens ook voetbalverenigingen verbieden, aangezien geweld hier aan de orde van de dag is.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_124825780
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:16 schreef 3-voud het volgende:

[..]

De een is het lontje wat brand, de andere is al geknald.
Voor mij 1 pot nat. Hoe mooi anderen zich er ook in vastbijten om een 2-deling te maken.
Zie spoiler ik ben het helemaal met je eens
Deze mensen hier hebben vast zelf geen kinderen ;)
pi_124825806
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:15 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Waarom zon domme opmerking dat ik denk dat alles erna 0,0 is? Vind je jezelf weer verheven?

Als je langzaam alle middelen ontneemt zal het zeker afnemen. Het is een utopie te denken dat pedofilie verdwijnt uit de samenleving. Maar dat wil nog niet zeggen dat we de touwtjes maar los moeten laten om het uit de bocht te laten vliegen.
Afnemen? Dan ga je er van uit dat pedofilie ontstaat en besmettelijk is. Volgens mij zijn er steeds sterkere aanwijzingen dat het aangeboren is.
'And I called your name,
pi_124825827
Misschien is dit al besproken, maar kan een van de FOK!-juristen uitleggen waarom een pedopartij verboden is maar een pedovereniging wél mag? :)
pi_124825831
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:15 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Als ik naare jouw onderbuikgeblaat kijk? Oh, absoluut. Je kan zaken verbieden, maar daar verdwijnen ze gewoon niet van.
quote:
Als je langzaam alle middelen ontneemt zal het zeker afnemen.
Kinderporno is reeds verboden. Zijn pedo's verdwenen? Nee hè?
quote:
Het is een utopie te denken dat pedofilie verdwijnt uit de samenleving? Maar dat wil nog niet zeggen dat we de touwtjes maar los moeten laten om het uit de bocht te laten vliegen.
Dat is hier dan ook volstrekt niet aan de orde.
  Redactie Frontpage woensdag 3 april 2013 @ 10:21:09 #250
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_124825849
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:18 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Zie spoiler ik ben het helemaal met je eens
Deze mensen hier hebben vast zelf geen kinderen ;)
Want om pedofilie verwerpelijk te vinden moet je zelf kinderen hebben? Wat is dat nu weer voor drogredenering? Ik vind moord ook verwerpelijk, maar niemand in mijn omgeving is vermoord.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  † In Memoriam † woensdag 3 april 2013 @ 10:21:35 #251
341203 3-voud
pi_124825867
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:17 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Want wat je niet ziet, is er niet.

Dat zeg ik niet.

Taboe zorgt voor schaamte. Schaamte wat ervoor kan zorgen dat die persoon zich er niet aan toe geeft.
Als je de schaamte-factor weghaalt voelen vele pedo's die zich nu nog inhouden, vrij baan. Remmingen worden losgelaten.

Zo ook pedo's die nu de weg niet weten te vinden. Wat ervoor zorgt dat hun dagelijkse aandacht ernaar niet gevoed wordt.
Gooi je dit open, zet je de dagelijkse aandacht ernaar open. Hoe sneller wil je een mens met pedogevoelens over de streep trekken daad bij woord te voegen?
  † In Memoriam † woensdag 3 april 2013 @ 10:23:16 #252
341203 3-voud
pi_124825923
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:19 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Afnemen? Dan ga je er van uit dat pedofilie ontstaat en besmettelijk is. Volgens mij zijn er steeds sterkere aanwijzingen dat het aangeboren is.
Ze zoeken het maar uit met hun bevestiging dat het arme drommels zijn die er niks aan kunnen doen.
Kinderen lopen gevaar. En daar trek je een streep. Hoe modern we ook willen zijn met ons eeuwige geleuter.
pi_124825930
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:21 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet.

Taboe zorgt voor schaamte. Schaamte wat ervoor kan zorgen dat die persoon zich er niet aan toe geeft.
Als je de schaamte-factor weghaalt voelen vele pedo's die zich nu nog inhouden, vrij baan. Remmingen worden losgelaten.

Zo ook pedo's die nu de weg niet weten te vinden. Wat ervoor zorgt dat hun dagelijkse aandacht ernaar niet gevoed wordt.
Gooi je dit open, zet je de dagelijkse aandacht ernaar open. Hoe sneller wil je een mens met pedogevoelens over de streep trekken daad bij woord te voegen?
Want in de hedendaagse samenleving is het volstrekt normaal om pedosexuele gevoelens te hebben? Is niks om je voor te schamen?
pi_124825931
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:20 schreef Aldo-MC het volgende:
Misschien is dit al besproken, maar kan een van de FOK!-juristen uitleggen waarom een pedopartij verboden is maar een pedovereniging wél mag? :)
De 'pedopartij' is niet verboden.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_124825939
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:21 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Want om pedofilie verwerpelijk te vinden moet je zelf kinderen hebben? Wat is dat nu weer voor drogredenering? Ik vind moord ook verwerpelijk, maar niemand in mijn omgeving is vermoord.
Nee dat zeg ik niet.
Maar ben wel benieuwd hoeveel van de mensen die hier nu heel dapper allerlei dingen roepen daadwerkelijk achter hun eigen ideologie staan als het allemaal erg dichtbij komt. ;)
  Redactie Frontpage woensdag 3 april 2013 @ 10:26:13 #256
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_124826010
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:23 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Nee dat zeg ik niet.
Maar ben wel benieuwd hoeveel van de mensen die hier nu heel dapper allerlei dingen roepen daadwerkelijk achter hun eigen ideologie staan als het allemaal erg dichtbij komt. ;)
Nogmaals, volgens mij staat het verkrachten van kinderen en het al dan niet goedkeuren daarvan hier niet ter discussie. Iedereen vind dit verschrikkelijk en verwerpelijk.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Redactie Frontpage woensdag 3 april 2013 @ 10:27:23 #257
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_124826040
quote:

[..]

Dat zeg ik niet.

Als iemand mij verteld dat hij pedofiel is, dan ga ik niet meer met die persoon om, ook al is er een vereniging die dit 'taboe' probeert te doorbreken. Ik moet niets van de mensen hebben, maar toch hebben ze dezelfde basisrechten die de grondwet mij ook geeft.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  † In Memoriam † woensdag 3 april 2013 @ 10:28:08 #258
341203 3-voud
pi_124826058
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:26 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Nogmaals, volgens mij staat het verkrachten van kinderen en het al dan niet goedkeuren daarvan hier niet ter discussie. Iedereen vind dit verschrikkelijk en verwerpelijk.
In Amerika hebben ze hetzelfde probleem, maar dan met wapens.
Je mag van de wet niemand zomaar doodschieten maar wapens kun je bij de super kopen. Hoezo aanleiding?

Wij Nederlanders snappen niks van die kromme logica daar ginds maar doen ons best erboven uit te steken met deze onzin.
pi_124826074
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:26 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Wie heeft het over verkrachting. Seks met kinderen is überhaupt verwerpelijk toch?
Begrijp niet hoe en waarom je dit zou willen goedpraten.
pi_124826149
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:28 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Wie heeft het over verkrachting. Seks met kinderen is überhaupt verwerpelijk toch?
Seks met kinderen is per definitie verkrachting. Dat onderscheid hoef je dus niet te maken.
'And I called your name,
  † In Memoriam † woensdag 3 april 2013 @ 10:32:12 #261
341203 3-voud
pi_124826162
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:27 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Als iemand mij verteld dat hij pedofiel is, dan ga ik niet meer met die persoon om
Sow zeg. Ik denk dat ie daardoor meteen genezen is. Echt.
Kids zijn veilig. Heerlijk slapen.
pi_124826191
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:28 schreef 3-voud het volgende:

[..]

In Amerika hebben ze hetzelfde probleem, maar dan met wapens.
Je mag van de wet niemand zomaar doodschieten maar wapens kun je bij de super kopen. Hoezo aanleiding?
Want iedereen die een vuurwapen afschiet doet dat op een andere persoon? Ligt er hier kiddyporn in de schappen bij de Primera?
quote:
Wij Nederlanders snappen niks van die kromme logica daar ginds maar doen ons best erboven uit te steken met deze onzin.
Laten we het er maar op houden dat vooral jijzelf er niets van begrijpt..
  Redactie Frontpage woensdag 3 april 2013 @ 10:33:06 #263
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_124826194
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:28 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Seks met een kind is altijd verkrachting dacht ik... maar goed, daar denken we dus hetzelfde over. Alleen over grondwettelijke rechten denken we verschillend.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_124826197
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:31 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Seks met kinderen is per definitie verkrachting. Dat onderscheid hoef je dus niet te maken.
Niet volgens Martijn.
Die streven naar maatschappelijke acceptatie van seks tussen volwassenen en kinderen.
  Redactie Frontpage woensdag 3 april 2013 @ 10:33:36 #265
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_124826204
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:32 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Sow zeg. Ik denk dat ie daardoor meteen genezen is. Echt.
Kids zijn veilig. Heerlijk slapen.
Precies wat jij denkt toch, met die vereniging? Weg=weg.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_124826253
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:23 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Ze zoeken het maar uit met hun bevestiging dat het arme drommels zijn die er niks aan kunnen doen.
Kinderen lopen gevaar. En daar trek je een streep. Hoe modern we ook willen zijn met ons eeuwige geleuter.
Ik zeg niet dat het arme drommels zijn, maar ik geloof niet dat je minder pedo's hebt als je ze middelen afneemt.
Qua taboe heb je daarentegen wel weer degelijk een punt. Tot op zekere hoogte kun je beter een pedo hebben die zijn hele leven 'in de kast zit' en niks met zijn gevoelens durft te doen, dan iemand die wel gaat handelen omdat de grenzen vager zijn.
'And I called your name,
  † In Memoriam † woensdag 3 april 2013 @ 10:36:22 #267
341203 3-voud
pi_124826280
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:33 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Niet volgens Martijn.
Die streven naar maatschappelijke acceptatie van seks tussen volwassenen en kinderen.
Zolang het kind er maar mee instemt.
Achteraf een discussie of het "watte?" van dat kind nu wel of geen "ja" betekende is wassen neus. Dat neuken is dan toch al gebeurd.
pi_124826281
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:33 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Niet volgens Martijn.
Klopt, maar er zijn zoveel verenigingen waar ik het niet mee eens ben. Dat gegeven alleen is geen reden voor een verbod.
'And I called your name,
pi_124826296
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:35 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het arme drommels zijn, maar ik geloof niet dat je minder pedo's hebt als je ze middelen afneemt.
Qua taboe heb je daarentegen wel weer degelijk een punt. Tot op zekere hoogte kun je beter een pedo hebben die zijn hele leven 'in de kast zit' en niks met zijn gevoelens durft te doen, dan iemand die wel gaat handelen omdat de grenzen vager zijn.
Eens. Alleen heb ik nou niet echt het idee dat het een minder groot taboe aan het worden is. Integendeel.
pi_124826347
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:36 schreef DonJames het volgende:

[..]

Eens. Alleen heb ik nou niet echt het idee dat het een minder groot taboe aan het worden is. Integendeel.
Lastig te zeggen. Opzich lijkt me het hebben van een praatgroep als Martijn, met allemaal gelijkgestemden, een aanleiding om zelf je pedofiele gevoelens normaler te gaan vinden.
'And I called your name,
  † In Memoriam † woensdag 3 april 2013 @ 10:47:21 #271
341203 3-voud
pi_124826554
Wat dit betreft zijn we al verloren. Koppen met spijkers slaan is ver te zoeken. 1 punt wordt in 1000den stukjes verdeelt waarbij elk stukje een discussie ansich wordt en zo het globale probleem 1 grijs geleuter is waar we niet een harde stelling in durven te nemen. Want "ja maar dit aspect", en "en toch is dat...". Allemaal randzaken die de discussie open kunnen gooien om elkaar de loef af te steken. Way off.
De kinderen staan buiten spel want volwassen zijn heel druk bezig zichzelf interessant te vinden hoe weloverwogen ze de zaak behandelen.

My ass.
Dit gaat de verkeerde kant op. En als we het losgelaten hebben vervelen we ons te pletter en komt de volgende voorbij: incest

Nu nog een niveau van "viespeuk!" en "Hahaha, neuk jij je zus? Idioot!"... over een paar jaar wanneer het grijze gebied gevonden en uitgemolken is met ons eeuwige geleuter, slaat dat wel om naar begrip en acceptatie.

Mensen. De enige dieren die zich als beesten kunnen gedragen.
pi_124826576

Deze man heeft wat mij betreft best een goed punt. Alleen geloof ik niet dat Martijn (denk aan eerdere veroordelingen en illegale content op de site) het juiste platform is om in die bestaande hulpvraag te voorzien.
Er zou betere registratie komen. En dat mensen ergens heen kunnen met hun gevoelens.
  Redactie Frontpage woensdag 3 april 2013 @ 10:48:49 #273
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_124826591
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:36 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Zolang het kind er maar mee instemt.
Achteraf een discussie of het "watte?" van dat kind nu wel of geen "ja" betekende is wassen neus. Dat neuken is dan toch al gebeurd.
Dat kan juridisch gelukkig niet, een kind is niet beslissingsbevoegd.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  † In Memoriam † woensdag 3 april 2013 @ 10:49:31 #274
341203 3-voud
pi_124826614
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:48 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Dat kan juridisch gelukkig niet, een kind is niet beslissingsbevoegd.
Wacht maar af. 18 jaar werd 16, en is nu al 14 als ik me niet vergis.
Geef het tijd. We zijn gek genoeg.
pi_124826631
quote:

[..]

Dat zeg ik niet.

Taboe zorgt ook voor frustratie, isolatie en eenzaamheid. Ik vind dat een stuk riskanter dan deze wat mij betreft zeer onwaarschijnlijke theorie die jij hier neerzet.

Pedo's blijven niet van kinderen af omdat ze zich schamen, maar simpelweg omdat het niet mag. Ook van henzelf niet soms.
  † In Memoriam † woensdag 3 april 2013 @ 10:51:45 #276
341203 3-voud
pi_124826672
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:50 schreef Taurus het volgende:

[..]

Taboe zorgt ook voor frustratie, isolatie en eenzaamheid.
De beste methode onze kinderen enigszins te beschermen.
pi_124826680
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:47 schreef 3-voud het volgende:
Wat dit betreft zijn we al verloren. Koppen met spijkers slaan is ver te zoeken. 1 punt wordt in 1000den stukjes verdeelt waarbij elk stukje een discussie ansich wordt en zo het globale probleem 1 grijs geleuter is waar we niet een harde stelling in durven te nemen. Want "ja maar dit aspect", en "en toch is dat...". Allemaal randzaken die de discussie open kunnen gooien om elkaar de loef af te steken. Way off.
De kinderen staan buiten spel want volwassen zijn heel druk bezig zichzelf interessant te vinden hoe weloverwogen ze de zaak behandelen.

My ass.
Dit gaat de verkeerde kant op. En als we het losgelaten hebben vervelen we ons te pletter en komt de volgende voorbij: incest

Nu nog een niveau van "viespeuk!" en "Hahaha, neuk jij je zus? Idioot!"... over een paar jaar wanneer het grijze gebied gevonden en uitgemolken is met ons eeuwige geleuter, slaat dat wel om naar begrip en acceptatie.

Mensen. De enige dieren die zich als beesten kunnen gedragen.
Oftewel: elke vorm van nuance gaat jou boven de pet. Jij kan geen onderscheid maken tussen bepaalde zaken, en kan je al helemaal niet voorstellen dat anderen dat wel kunnen.
pi_124826716
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:51 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Zoals in de katholieke kerk decennia lang werd gedaan?
  † In Memoriam † woensdag 3 april 2013 @ 10:53:20 #279
341203 3-voud
pi_124826717
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:52 schreef DonJames het volgende:

[..]

Oftewel: elke vorm van nuance gaat jou boven de pet. Jij kan geen onderscheid maken tussen bepaalde zaken, en kan je al helemaal niet voorstellen dat anderen dat wel kunnen.
Nuance is ook de beste methode om eeuwig door te blijven gaan. Ondertussen lopen de kids op straat...
Maar jij maakt je drukker om gespreksstof dan de kids.
pi_124826737
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:51 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Daarom gebeurt het stiekem, daarom weten ouders van niets. Iets kan prima verboden zijn terwijl er wel over gepraat kan worden hoor. Op moord zit ook geen taboe, doen we allemaal niet hysterisch over als er met een gedetineerde wordt gepraat. Daar is geen klopjacht naar.

De paniek, hevige emotie en agressie die toeslaan zodra er een pedofiel opstaat is nergens goed voor.
  † In Memoriam † woensdag 3 april 2013 @ 10:54:23 #281
341203 3-voud
pi_124826747
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:53 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Zoals in de katholieke kerk decennia lang werd gedaan?
Niet te vergelijken. Die idioten werden omringd met kinderen. Dat noem ik geen isolatie en eenzaamheid.
pi_124826799
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:49 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Wacht maar af. 18 jaar werd 16, en is nu al 14 als ik me niet vergis.
Geef het tijd. We zijn gek genoeg.
Het was vroeger 12, nu 16 (en wat volgens de wet een geaccepteerde leeftijd is voor sex loopt wereldwijd nogal uiteen en verschilt zelfs per geaardheid en zelfs in islamitische landen zijn ze niet per definitie stricter), buiten dat hebben de door jouw genoemde leeftijden weinig meer te maken met pedofilie.

En het is ook wel zeer kortzichtig en stupide om te stellen dat incest en pedofilie nu meer geaccepteerd is dan vroeger. Kijk alleen maar naar uitlatingen van zelfs politici in de jaren 70.
pi_124826822
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:54 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Niet te vergelijken. Die idioten werden omringd met kinderen. Dat noem ik geen isolatie en eenzaamheid.
:') Criminele pedofielen ook natuurlijk. De sportclubs, kinderopvang, (klein)kinderen, etc.

Met isolatie en eenzaamheid bedoel ik dat niemand weet van hun gevoelens.
pi_124826826
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:54 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Gevoelsmatig wel en in extreme mate door dat celibaat.
Jezelf praktisch gezien omringen met kinderen is voor een willekeurige kerel geen enkel probleem, juist door er niet openlijk voor uit te komen kijk maar naar Robert M.
Zeker als je niet veroordeeld bent kun je overal als vrijwilliger aan de slag.
  † In Memoriam † woensdag 3 april 2013 @ 10:57:17 #285
341203 3-voud
pi_124826837
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:53 schreef Taurus het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Daarom gebeurt het stiekem, daarom weten ouders van niets. Iets kan prima verboden zijn terwijl er wel over gepraat kan worden hoor.[quote]
Doen we ook al jaren. Het gaat erom dat je die pedo's niet alle ruimte geeft om met elkaar erover te praten waardoor ze de gevoelens in stand houden of zelfs aanwakkeren.
Het is nogal een verschil om het publiek of de pedo's een platform te geven, niet?

quote:
Op moord zit ook geen taboe, doen we allemaal niet hysterisch over als er met een gedetineerde wordt gepraat. Daar is geen klopjacht naar.
Nee, maar je deelt ook geen wapens uit om de kans te vergroten.

quote:
De paniek, hevige emotie en agressie die toeslaan zodra er een pedofiel opstaat is nergens goed voor.
Hoeft ook niet. Maar ze alle middelen te geven om die gevoelens in stand te houden waarbij het gevaar vergroot wordt dat ze zichzelf eraan toegeven omdat grenzen vervagen, lijkt me niet gezond.
  † In Memoriam † woensdag 3 april 2013 @ 10:59:16 #286
341203 3-voud
pi_124826880
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:56 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Gevoelsmatig wel en in extreme mate door dat celibaat.
Met eenzaam en isolatie bedoel ik dat ze niet te kort kwamen aan kids waaraan ze zich konden vergrijpen.

quote:
Jezelf praktisch gezien omringen met kinderen is voor een willekeurige kerel geen enkel probleem, juist door er niet openlijk voor uit te komen kijk maar naar Robert M.
Zeker als je niet veroordeeld bent kun je overal als vrijwilliger aan de slag.
Idem dito als boven, enkel is dat moeilijk te voorkomen. We kunnen nog geen gedachten lezen.
pi_124826889
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:57 schreef 3-voud het volgende:

[..]

[..]

Hoeft ook niet. Maar ze alle middelen te geven om die gevoelens in stand te houden waarbij het gevaar vergroot wordt dat ze zichzelf eraan toegeven omdat grenzen vervagen, lijkt me niet gezond.
Een taboe doorbreken is niet hetzelfde als wapens uitdelen. Een taboe doorbreken kan ervoor zorgen dat de overdreven reacties wat worden ingedamd, omdat we dan tenminste zien dat het een bestaand fenomeen is. Niet iets wat kan worden uitgeroeid door het stil te zwijgen.
pi_124826936
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:57 schreef 3-voud het volgende:

[..]

[..]

Je hoeft ze geen middelen te geven om gevoelens in stand te houden, die gevoelens blijven sowieso in stand. Nogmaals; grenzen vervagen niet door erover te praten. Niemand heeft het over goedkeuring van seks tussen volwassenen en kinderen, het gaat hier slechts over acceptatie van pedofilie. Je kan er niet omheen, doe je dat wel, dan zie je niet wat er gebeurt.
  † In Memoriam † woensdag 3 april 2013 @ 11:01:41 #289
341203 3-voud
pi_124826940
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:59 schreef Taurus het volgende:

[..]

Een taboe doorbreken is niet hetzelfde als wapens uitdelen. Een taboe doorbreken kan ervoor zorgen dat de overdreven reacties wat worden ingedamd, omdat we dan tenminste zien dat het een bestaand fenomeen is. Niet iets wat kan worden uitgeroeid door het stil te zwijgen.
Je denkt dat seksuele lust afneemt als we als buitenstaanders weten dat ze erover praten met elkaar?
Hoe naïef...

Beetje bekend met het fenomeen "internetporn" en de huidige seksuele opvattingen? Voor een breezer kun je je al laten pijpen. Dat kwam niet zomaar uit de lucht vallen.
  woensdag 3 april 2013 @ 11:03:33 #290
37769 erodome
Zweefteef
pi_124826990
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 19:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mee eens, maar dat voorkom je niet door het verbieden van een vereniging. Bovendien valt het moeilijk te bewijzen dat de vereniging echt aanzet tot daden. In dat geval zou een verbod wel op zijn plaats zijn, omdat ze zich dan niet aan de wet houden.
Ze zetten niet letterlijk aan tot daden, maar ze dragen wel bij aan de waarzin van zo'n persoon. De waanzin dat pedoseksualiteit geen probleem is, geen schade aanricht. Ze vergroten daarmee het probleem.

Ze zijn in het geheel niet bezig met hoe het probleem onder controle te krijgen, want ze zien geen probleem, nou ja niet geheel waar, zij vinden de samenleving een probleem, die volgens hun zo slecht met hun kinderen omgaan door ze niet te laten pakken door die fijne pedoseksuelen.

Maar goed, ik ben ook geen voorstander van bv pro-ana site's met uitgebreide tips over hoe je zo langzaam mogelijk dood gaat aan verhongering.
Ik vind dat die zwakken in de samenleving met geestelijke problemen moet beschermen, moet voorkomen waar dat kan dat hun "gekte" wordt gestimuleerd. Stimuleren vind ik namelijk echt een stap te ver, het is dan geen letterlijk zeggen ja doe maar joh, maar dat is uiteindelijk een beetje mierenneukerij over woordkeuze, want het komt er wel verdomde dicht bij in de buurt als er gezegd wordt dat de samenleving het niet snapt en het iets heel moois is ipv de gruwelijkheid die het echt met zich meebregt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_124827073
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 11:03 schreef erodome het volgende:

Ze zetten niet letterlijk aan tot daden, maar ze dragen wel bij aan de waarzin van zo'n persoon. De waanzin dat pedoseksualiteit geen probleem is, geen schade aanricht. Ze vergroten daarmee het probleem.
Ja, dat kun je ook zeggen van veel you tube filmpjes waar jongeren in worden opgeroepen om te gaan vechten in Syrië...
  † In Memoriam † woensdag 3 april 2013 @ 11:07:12 #292
341203 3-voud
pi_124827121
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 11:05 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ja, dat kun je ook zeggen van veel you tube filmpjes waar jongeren in worden opgeroepen om te gaan vechten in Syrië...
Correct.
Zo haalde de politie ook joetoep filmpjes over vuurwerkbommen van internet af om kids niet in de verleiding te brengen het ook te doen.
Je punt?
pi_124827123
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 11:01 schreef 3-voud het volgende:

Hoe naïef...

Beetje bekend met het fenomeen "internetporn" en de huidige seksuele opvattingen? Voor een breezer kun je je al laten pijpen. Dat kwam niet zomaar uit de lucht vallen.
Dus porno zorgt er voor dat vrouwen goedkope sletjes worden:? :')

Wellicht wat minder SBS hart van NL kijken als je zo makkelijk beinvloedbaar bent door opgefokte media die het niet zo nauw nemen met de feiten.
pi_124827129
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 11:01 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Je denkt dat seksuele lust afneemt als we als buitenstaanders weten dat ze erover praten met elkaar?
Hoe naïef...
:? Nee, jij bent degene die denkt dat je seksuele lust op wat voor manier dan ook kan doen afnemen, ik heb dat nooit beweerd. Van mij hoeft de seksuele lust niet af te nemen, maar hooguit op een andere manier bevredigd te worden. Om dat te kunnen realiseren moet je in gesprek met pedofielen, en ze niet in een hoekje slaan of erger nog; doen alsof ze er niet zijn.
quote:
Ik zie het verband niet. We zijn een stuk preutser geworden als het gaat om kinderen en seksualiteit hoor, kinderen zijn misschien sneller volwassen wat dat betreft en hebben uit eigen beweging een normale interesse in seks, maar omdat het kinderen zijn uit zich dat niet altijd in verstandige keuzes (zie breezerseks).

Als het echter gaat om kinderen die in aanraking komen (niet uit eigen beweging dus) met seks , zijn we een stuk paniekeriger geworden.
  † In Memoriam † woensdag 3 april 2013 @ 11:07:51 #295
341203 3-voud
pi_124827145
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 11:07 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dus porno zorgt er voor dat vrouwen goedkope sletjes worden:? :')

100%

Het komt ze zo vaak op het netvlies dat het maar normaal gevonden wordt.
  † In Memoriam † woensdag 3 april 2013 @ 11:09:22 #296
341203 3-voud
pi_124827214
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 11:07 schreef Taurus het volgende:

[..]

:? Nee, jij bent degene die denkt dat je seksuele lust op wat voor manier dan ook kan doen afnemen, ik heb dat nooit beweerd. Van mij hoeft de seksuele lust niet af te nemen, maar hooguit op een andere manier bevredigd te worden. Om dat te kunnen realiseren moet je in gesprek met pedofielen, en ze niet in een hoekje slaan of erger nog; doen alsof ze er niet zijn.

We hebben het niet over psychologen die het gesprek aangaan met pedo's, maar over pedo's onderling die hun eigen platform hebben waar ze frivool hun lusten kunnen bespreken met gelijkgestemden.
  woensdag 3 april 2013 @ 11:09:43 #297
37769 erodome
Zweefteef
pi_124827224
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 20:03 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

De vereniging is niet schuldig als ze leden heeft die vaker dan gemiddeld bepaalde wetten overtreden. Zolang de vereniging zelf het overtreden van de wet niet faciliteert is de vereniging gewoon onschuldig (tot het tegendeel is bewezen).

Zegt maroc. nl dan bv dat stelen eigenlijk helemaal niet erg is, dat er een wetsverandering zou moeten komen om dat wel toe te staan, vertellen zij hun leden dat in uitgebreide bewoordingen om duidelijk te maken dat crimineel gedrag eigenlijk helemaal geen probleem is, goed is zelfs?

Ik vraag me af wat er dan zou gebeuren, want ik denk dat nederland op zijn kop staat en er dikke kamervragen komen over hoe die site uit te schakelen.
Site's die spreken over terrorisme en dat dat eigenlijk prima is worden ook niet zo liefjes behandeld, wel vreemd, want er moet toch over gepraat kunnen worden, je kan het die site dan toch niet aanrekenen dat mensen het ook echt doen?
pi_124827248
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 11:07 schreef 3-voud het volgende:

[..]

100%

Het komt ze zo vaak op het netvlies dat het maar normaal gevonden wordt.
En kun je dit ook onderbouwen en dan niet met je onderbuik.

Vergeleken met de jaren 60 en 70 is de seksuele moraal er niet echt vrijer op geworden.
  woensdag 3 april 2013 @ 11:10:56 #299
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_124827267
het zou wel mooi zijn als Justitie een mogelijkheid heeft tot de leden lijst.
kunnen ze mooi die mensen in de gaten houden, en weten ze gelijk wie ze van de straat kunnen plukken.
dat is wel een groot voordeel wat ze uit deze stichting Martijn kunnen halen ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_124827284
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 11:07 schreef 3-voud het volgende:

Correct.
Zo haalde de politie ook joetoep filmpjes over vuurwerkbommen van internet af om kids niet in de verleiding te brengen het ook te doen.
Je punt?
Pedofilie is niet strafbaar, vuurwerkbommen zijn dat wel. Daar zit het verschil.

Praten over vuurwerkbommen is overigens weer wel toegestaan, net als een vereniging die zich inzet om ze te legaliseren.
  † In Memoriam † woensdag 3 april 2013 @ 11:11:43 #301
341203 3-voud
pi_124827292
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 11:10 schreef Chewie het volgende:

[..]

En kun je dit ook onderbouwen en dan niet met je onderbuik.

Vergeleken met de jaren 60 en 70 is de seksuele moraal er niet echt vrijer op geworden.
Jawel. De seksuele uitspatting van de flowerpower is geen fiat de kinderen uit die tijd te vergelijken met onze huidige samenleving.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')