Simpel doch treffend verwoord wmb.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:57 schreef TweeGrolsch het volgende:
Pleiten voor het legaliseren van iets wat (terecht) illegaal is, mag wat mij betreft nooit verboden worden.
Dat haalt zo'n beetje het basisprincipe van de vrijheid van meningsuiting onderuit.
Fantaseer je vaak over in het broekje van een 17 jarige zitten? Lekker hé? Ohhh...quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:49 schreef Pulver het volgende:
Daarom heb ik ook zo'n pesthekel aan relnichten als een Gerard Joling (53) of Gordon (44).
Ze doen nogal jureren in programma's geloof ik.
Zodra ze een "lekkere jonge boy" zien, kunnen ze het niet laten om de ene seksitische opmerking na de andere te plaatsen. Of de kandidaat nou 17 of net 18 is, maakt ze niet uit.
Maar ze komen er mee weg, omdat ze hosmo hebben en dan mag het blijkbaar.
Moet je als hetero jury van 50 jaar eens zeggen dat je graag in het broekje van een kandidate van 18 jaar wil zitten. Is het land te klein. Maar hosmo's mogen dat allemaal, met als klap op de vuurpijl die jaarlijkse optocht van ze. Laten ze dat eerst maar eens verbieden.
En een homo valt op hetzelfde geslacht. Het blijft een afwijking.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:07 schreef Mylene het volgende:
[..]
Een pedo valt op kleine kinderen, niet op 17 jarigen.
Waarom zo'n sterke behoefte om over homo's te beginnen in een topic dat niet over homoseksualiteit gaatquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:10 schreef Pulver het volgende:
[..]
En een homo valt op hetzelfde geslacht. Het blijft een afwijking.
Om aan te geven dat pedofilie net als homoseksualiteit een geaardheid is, denk ik.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:25 schreef Naqin het volgende:
[..]
Waarom zo'n sterke behoefte om over homo's te beginnen in een topic dat niet over homoseksualiteit gaat
Ik vergelijk alleen homosexualiteit met pedoseksualtiteit.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:25 schreef Naqin het volgende:
[..]
Waarom zo'n sterke behoefte om over homo's te beginnen in een topic dat niet over homoseksualiteit gaat
Dus iedereen met een andere geaardheid dan heteroseksualiteit wijkt af van jouw norm "het gebruikelijke" ? Wat leef jij in een kleine wereld zegquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:34 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik vergelijk alleen homosexualiteit met pedoseksualtiteit.
Kan het ook vergelijken met bestialiteit of necrofilie.
Het zijn allemaal afwijkingen van het gebruikelijke.
Alleen spreekt homofilie meer mensen aan, omdat dat blijkbaar een geaccepteerde afwijking is.
Vandaar dat ik dat als voorbeeld neem.
Ja hehe, dat is toch niet negatief? Dat is gewoon een constatering. En een juiste ook.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:09 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dus iedereen met een andere geaardheid dan heteroseksualiteit wijkt af van jouw norm "het gebruikelijke" ? Wat leef jij in een kleine wereld zeg![]()
quote:In jouw ogen is iemand in een rolstoel ook iemand met een afwijking, terwijl zo'n persoon wel even een wereld prestatie kan zetten op de OS ? Dat is misschien een handicap, maar een afwijking heb je niet.
En Oh Wee als je met een nieuw vriendje/vriendinnetje thuis komt met een lui oog...Ja pa...sorry, ze heeft een afwijking ?
Pedoseksualiteit is ook een afwijking ja. En is trouwens ook een geaardheid, althans, een gevolg van een geaardheid. Geschiedenis en realiteit wijzen uit dat seksuele onthouding - met name voor de man - erg moeilijk is, een misstap ligt in een klein hoekje. Als jij nooit uiting mag geven aan je pedofiele geaardheid ligt een misdadige uiting van pedoseksualiteit bijna voor de hand. Mensen moeten er eens normaal over gaan praten in plaats van deze hysterie, en dan tot een oplossing zien te komen. Voor zover die mogelijk is.quote:Pedoseksualiteit, dat noem ik pas een afwijking ja en is geen geaardheid meer. Want dan heb je dus niet meer na kunnen denken dat dit wellicht een traumatiserend effect heeft op het kind en de ouders. Je moet dan toch wel een klap van de molen hebben gehad wil je dat humanistische schakeltje missen.![]()
Ja, jij ook even doen.quote:Pedofilie is dus GEEN afwijking en tussen die 2 begrippen zit dus het grote verschil ! Neem even de tijd en kijk deze uitzending van Reporter eens terug !
En tevens koddige mascotte.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:17 schreef Specularium het volgende:
Henk Bres is de woordvoerder van Het Volksgericht Pedofilie.
Die rechter zit gewoon bij dezelfde club....!quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:51 schreef Meike26 het volgende:
Het probleem van deze stichting/vereniging is dat het haast pedoseksualiteit wil promoten. Gasten die denken dat kinderen vrijwillig en bekwaam kunnen beslissen om sex te hebben![]()
Van de rechter kan je veel zeggen, maar die man heeft een heel dappere beslissing genomen.
Goeie post. Ben het er mee eens.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:09 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dus iedereen met een andere geaardheid dan heteroseksualiteit wijkt af van jouw norm "het gebruikelijke" ? Wat leef jij in een kleine wereld zeg![]()
In jouw ogen is iemand in een rolstoel ook iemand met een afwijking, terwijl zo'n persoon wel even een wereld prestatie kan zetten op de OS ? Dat is misschien een handicap, maar een afwijking heb je niet.
En Oh Wee als je met een nieuw vriendje/vriendinnetje thuis komt met een lui oog...Ja pa...sorry, ze heeft een afwijking ?
Pedoseksualiteit, dat noem ik pas een afwijking ja en is geen geaardheid meer. Want dan heb je dus niet meer na kunnen denken dat dit wellicht een traumatiserend effect heeft op het kind en de ouders. Je moet dan toch wel een klap van de molen hebben gehad wil je dat humanistische schakeltje missen.![]()
Pedofilie is dus GEEN afwijking en tussen die 2 begrippen zit dus het grote verschil ! Neem even de tijd en kijk deze uitzending van Reporter eens terug !
Ja idd. Die malloot moet echt oprotten/genegeerd worden.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:15 schreef Taurus het volgende:
Wat doet die Henk Bres toch steeds bij discussies als deze en in het nieuws. "Ik vind het 'gewoon' vies, en het moet 'gewoon' verboden worden". Daar kunnen we wat mee ja.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:09 schreef Meike26 het volgende:
[..]
In jouw ogen is iemand in een rolstoel ook iemand met een afwijking, terwijl zo'n persoon wel even een wereld prestatie kan zetten op de OS ? Dat is misschien een handicap, maar een afwijking heb je niet.
Pedoseksualiteit, dat noem ik pas een afwijking ja en is geen geaardheid meer. Want dan heb je dus niet meer na kunnen denken dat dit wellicht een traumatiserend effect heeft op het kind en de ouders. Je moet dan toch wel een klap van de molen hebben gehad wil je dat humanistische schakeltje missen.![]()
Pedofilie is dus GEEN afwijking en tussen die 2 begrippen zit dus het grote verschil ! Neem even de tijd en kijk deze uitzending van Reporter eens terug !
Volgens mij bedoelen jullie gewoon hetzelfde.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:19 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja hehe, dat is toch niet negatief? Dat is gewoon een constatering. En een juiste ook.
[..]Volgens mij interpreteer jij het woord 'afwijking' onterecht als iets beledigends. Het wijkt nu eenmaal af van de norm of het gebruikelijke, daar is niets geks aan. Roodharigen wijken ook af. linkshandigen wijken ook af. Dat is een feit, en bovendien niets kwalijks.
[..]
Pedoseksualiteit is ook een afwijking ja. En is trouwens ook een geaardheid, althans, een gevolg van een geaardheid. Geschiedenis en realiteit wijzen uit dat seksuele onthouding - met name voor de man - erg moeilijk is, een misstap ligt in een klein hoekje. Als jij nooit uiting mag geven aan je pedofiele geaardheid ligt een misdadige uiting van pedoseksualiteit bijna voor de hand. Mensen moeten er eens normaal over gaan praten in plaats van deze hysterie, en dan tot een oplossing zien te komen. Voor zover die mogelijk is.
[..]
Ja, jij ook even doen.
Ik zie ook wel dat je de vergelijking maakt, ik vraag me alleen af welk punt je probeert te maken. Of zijn we gewoon afwijkingen aan het oplepelen die we niet zo leuk vinden? Roodharigen, die zijn pas vervelend!quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:34 schreef Pulver het volgende:
[..]
Alleen spreekt homofilie meer mensen aan, omdat dat blijkbaar een geaccepteerde afwijking is.
Jij vindt homoseksualiteit net zo iets als pedoseksualiteit?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:34 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik zie het als een onnatuurlijke afwijking inderdaad.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jij vindt homoseksualiteit net zo iets als pedoseksualiteit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |