Dat maakt toch niet uit?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wie bepaalt of en hoe erg het jeukt?
Simpel doch treffend verwoord wmb.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:57 schreef TweeGrolsch het volgende:
Pleiten voor het legaliseren van iets wat (terecht) illegaal is, mag wat mij betreft nooit verboden worden.
Dat haalt zo'n beetje het basisprincipe van de vrijheid van meningsuiting onderuit.
Fantaseer je vaak over in het broekje van een 17 jarige zitten? Lekker hé? Ohhh...quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:49 schreef Pulver het volgende:
Daarom heb ik ook zo'n pesthekel aan relnichten als een Gerard Joling (53) of Gordon (44).
Ze doen nogal jureren in programma's geloof ik.
Zodra ze een "lekkere jonge boy" zien, kunnen ze het niet laten om de ene seksitische opmerking na de andere te plaatsen. Of de kandidaat nou 17 of net 18 is, maakt ze niet uit.
Maar ze komen er mee weg, omdat ze hosmo hebben en dan mag het blijkbaar.
Moet je als hetero jury van 50 jaar eens zeggen dat je graag in het broekje van een kandidate van 18 jaar wil zitten. Is het land te klein. Maar hosmo's mogen dat allemaal, met als klap op de vuurpijl die jaarlijkse optocht van ze. Laten ze dat eerst maar eens verbieden.
En een homo valt op hetzelfde geslacht. Het blijft een afwijking.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:07 schreef Mylene het volgende:
[..]
Een pedo valt op kleine kinderen, niet op 17 jarigen.
Waarom zo'n sterke behoefte om over homo's te beginnen in een topic dat niet over homoseksualiteit gaatquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:10 schreef Pulver het volgende:
[..]
En een homo valt op hetzelfde geslacht. Het blijft een afwijking.
Om aan te geven dat pedofilie net als homoseksualiteit een geaardheid is, denk ik.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:25 schreef Naqin het volgende:
[..]
Waarom zo'n sterke behoefte om over homo's te beginnen in een topic dat niet over homoseksualiteit gaat
Ik vergelijk alleen homosexualiteit met pedoseksualtiteit.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:25 schreef Naqin het volgende:
[..]
Waarom zo'n sterke behoefte om over homo's te beginnen in een topic dat niet over homoseksualiteit gaat
Dus iedereen met een andere geaardheid dan heteroseksualiteit wijkt af van jouw norm "het gebruikelijke" ? Wat leef jij in een kleine wereld zegquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:34 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik vergelijk alleen homosexualiteit met pedoseksualtiteit.
Kan het ook vergelijken met bestialiteit of necrofilie.
Het zijn allemaal afwijkingen van het gebruikelijke.
Alleen spreekt homofilie meer mensen aan, omdat dat blijkbaar een geaccepteerde afwijking is.
Vandaar dat ik dat als voorbeeld neem.
Ja hehe, dat is toch niet negatief? Dat is gewoon een constatering. En een juiste ook.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:09 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dus iedereen met een andere geaardheid dan heteroseksualiteit wijkt af van jouw norm "het gebruikelijke" ? Wat leef jij in een kleine wereld zeg![]()
quote:In jouw ogen is iemand in een rolstoel ook iemand met een afwijking, terwijl zo'n persoon wel even een wereld prestatie kan zetten op de OS ? Dat is misschien een handicap, maar een afwijking heb je niet.
En Oh Wee als je met een nieuw vriendje/vriendinnetje thuis komt met een lui oog...Ja pa...sorry, ze heeft een afwijking ?
Pedoseksualiteit is ook een afwijking ja. En is trouwens ook een geaardheid, althans, een gevolg van een geaardheid. Geschiedenis en realiteit wijzen uit dat seksuele onthouding - met name voor de man - erg moeilijk is, een misstap ligt in een klein hoekje. Als jij nooit uiting mag geven aan je pedofiele geaardheid ligt een misdadige uiting van pedoseksualiteit bijna voor de hand. Mensen moeten er eens normaal over gaan praten in plaats van deze hysterie, en dan tot een oplossing zien te komen. Voor zover die mogelijk is.quote:Pedoseksualiteit, dat noem ik pas een afwijking ja en is geen geaardheid meer. Want dan heb je dus niet meer na kunnen denken dat dit wellicht een traumatiserend effect heeft op het kind en de ouders. Je moet dan toch wel een klap van de molen hebben gehad wil je dat humanistische schakeltje missen.![]()
Ja, jij ook even doen.quote:Pedofilie is dus GEEN afwijking en tussen die 2 begrippen zit dus het grote verschil ! Neem even de tijd en kijk deze uitzending van Reporter eens terug !
En tevens koddige mascotte.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:17 schreef Specularium het volgende:
Henk Bres is de woordvoerder van Het Volksgericht Pedofilie.
Die rechter zit gewoon bij dezelfde club....!quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:51 schreef Meike26 het volgende:
Het probleem van deze stichting/vereniging is dat het haast pedoseksualiteit wil promoten. Gasten die denken dat kinderen vrijwillig en bekwaam kunnen beslissen om sex te hebben![]()
Van de rechter kan je veel zeggen, maar die man heeft een heel dappere beslissing genomen.
Goeie post. Ben het er mee eens.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:09 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dus iedereen met een andere geaardheid dan heteroseksualiteit wijkt af van jouw norm "het gebruikelijke" ? Wat leef jij in een kleine wereld zeg![]()
In jouw ogen is iemand in een rolstoel ook iemand met een afwijking, terwijl zo'n persoon wel even een wereld prestatie kan zetten op de OS ? Dat is misschien een handicap, maar een afwijking heb je niet.
En Oh Wee als je met een nieuw vriendje/vriendinnetje thuis komt met een lui oog...Ja pa...sorry, ze heeft een afwijking ?
Pedoseksualiteit, dat noem ik pas een afwijking ja en is geen geaardheid meer. Want dan heb je dus niet meer na kunnen denken dat dit wellicht een traumatiserend effect heeft op het kind en de ouders. Je moet dan toch wel een klap van de molen hebben gehad wil je dat humanistische schakeltje missen.![]()
Pedofilie is dus GEEN afwijking en tussen die 2 begrippen zit dus het grote verschil ! Neem even de tijd en kijk deze uitzending van Reporter eens terug !
Ja idd. Die malloot moet echt oprotten/genegeerd worden.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:15 schreef Taurus het volgende:
Wat doet die Henk Bres toch steeds bij discussies als deze en in het nieuws. "Ik vind het 'gewoon' vies, en het moet 'gewoon' verboden worden". Daar kunnen we wat mee ja.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:09 schreef Meike26 het volgende:
[..]
In jouw ogen is iemand in een rolstoel ook iemand met een afwijking, terwijl zo'n persoon wel even een wereld prestatie kan zetten op de OS ? Dat is misschien een handicap, maar een afwijking heb je niet.
Pedoseksualiteit, dat noem ik pas een afwijking ja en is geen geaardheid meer. Want dan heb je dus niet meer na kunnen denken dat dit wellicht een traumatiserend effect heeft op het kind en de ouders. Je moet dan toch wel een klap van de molen hebben gehad wil je dat humanistische schakeltje missen.![]()
Pedofilie is dus GEEN afwijking en tussen die 2 begrippen zit dus het grote verschil ! Neem even de tijd en kijk deze uitzending van Reporter eens terug !
Volgens mij bedoelen jullie gewoon hetzelfde.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:19 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja hehe, dat is toch niet negatief? Dat is gewoon een constatering. En een juiste ook.
[..]Volgens mij interpreteer jij het woord 'afwijking' onterecht als iets beledigends. Het wijkt nu eenmaal af van de norm of het gebruikelijke, daar is niets geks aan. Roodharigen wijken ook af. linkshandigen wijken ook af. Dat is een feit, en bovendien niets kwalijks.
[..]
Pedoseksualiteit is ook een afwijking ja. En is trouwens ook een geaardheid, althans, een gevolg van een geaardheid. Geschiedenis en realiteit wijzen uit dat seksuele onthouding - met name voor de man - erg moeilijk is, een misstap ligt in een klein hoekje. Als jij nooit uiting mag geven aan je pedofiele geaardheid ligt een misdadige uiting van pedoseksualiteit bijna voor de hand. Mensen moeten er eens normaal over gaan praten in plaats van deze hysterie, en dan tot een oplossing zien te komen. Voor zover die mogelijk is.
[..]
Ja, jij ook even doen.
Ik zie ook wel dat je de vergelijking maakt, ik vraag me alleen af welk punt je probeert te maken. Of zijn we gewoon afwijkingen aan het oplepelen die we niet zo leuk vinden? Roodharigen, die zijn pas vervelend!quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:34 schreef Pulver het volgende:
[..]
Alleen spreekt homofilie meer mensen aan, omdat dat blijkbaar een geaccepteerde afwijking is.
Jij vindt homoseksualiteit net zo iets als pedoseksualiteit?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:34 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik zie het als een onnatuurlijke afwijking inderdaad.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jij vindt homoseksualiteit net zo iets als pedoseksualiteit?
Nou daar gaat dit topic toch niet over?quote:Op woensdag 3 april 2013 00:08 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik zie het als een onnatuurlijke afwijking inderdaad.
Maar gelukkig mogen sinds vandaag vrouwen daar fietsen....wel alleen op het strand hé, en onder begeleiding van een man......quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:40 schreef Pulver het volgende:
@ Taurus:
Ik had het niet beter kunnen verwoorden, daarvoor mijn dank.
@Meike26;
En in veel Arabische landen gelden weer andere normen.
Ik ga niet met de bus.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:14 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
Nou daar gaat dit topic toch niet over?
Kun je net zo goed gaan schrijven dat je boos bent dat de bus niet op tijd reed. Boeiend!
Je kan het wel 'oplopen' door een hersenbeschadiging schijnt. Althans zo stond in zo'n boek van neurobioloog Dick Swaab.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:26 schreef Hont1 het volgende:
Pedofilie is een geaardheid net zoals heteroseksualiteit, homoseksualiteit en biseksualiteit. Je kunt zoiets niet een ziekte 'vinden'. Homoseksualiteit is ook geen ziekte ookal is het niet natuurlijk. Pedofilie is niet iets waar je vanaf kan komen of wat je op kan lopen.
Dus door een hersenbeschadiging verdwijnt je hetero geaardheid en wordt je pedofiel?quote:Op woensdag 3 april 2013 00:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan het wel 'oplopen' door een hersenbeschadiging schijnt. Althans zo stond in zo'n boek van neurobioloog Dick Swaab.
Er zijn wel vreemdere dingen gebeurd na een hersenbeschadiging. Alles is mogelijk als dat bij je gebeurd.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:33 schreef Hont1 het volgende:
[..]
Dus door een hersenbeschadiging verdwijnt je hetero geaardheid en wordt je pedofiel?
Lijkt me hoogstens dat die gevoelens er bijkomen door beschadiging oid. Wat je dan biseksueel zou maken.
Ja ho, het gaat hier niet om veroordeling van een geaardheid alleen natuurlijk. Het gaat ook om de ideeen die ze hebben en promoten. Je kan ook pedo zijn zonder dat je vindt dat wetten moeten worden aangepast ten aanzien van seks met kinderen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:01 schreef BabeWatcher het volgende:
Geaardheid is geen misdrijf. Gek genoeg zijn de mensen die hier kritische commentaren geven niet blij als elders op de wereld mensen om hun geaardheid veroordeeld worden. Dan is het ineens barbaars.
Zolang er niet misbruikt wordt is er niks verkeerd, dat geldt voor alle geaardheden.
Stichting Martijn pleit voor andere wetten maar zeggen ook dat je niet de wetten moet verbreken zolang ze er zijn.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja ho, het gaat hier niet om veroordeling van een geaardheid alleen natuurlijk. Het gaat ook om de ideeen die ze hebben en promoten. Je kan ook pedo zijn zonder dat je vindt dat wetten moeten worden aangepast ten aanzien van seks met kinderen.
Dat mag ook. En het klopt dat ze niks aan hun geaardheid kunnen doen, maar de ideeen valt ze wel aan te rekenen en als mensen daar kritiek op hebben lijkt me dat niet misplaatst, hoeveel homo's er ook elders op de wereld worden veroordeeld om hun geaarheid. Dat staat daar compleet los van.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:41 schreef Hont1 het volgende:
[..]
Stichting Martijn pleit voor andere wetten maar zeggen ook dat je niet de wetten moet verbreken zolang ze er zijn.
Dat zeker. Maar als mensen exclusief op kinderen vallen is het lastig om te leren leven zonder sex. Dus wat je kan doen is die seksuele behoefte vervangen door iets anders.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:44 schreef -Strawberry- het volgende:
En het klopt dat ze niks aan hun geaardheid kunnen doen, maar de ideeen valt ze wel aan te rekenen en als mensen daar kritiek op hebben lijkt
Toch wat minder de enge boeman dan ik me had voorgesteld om eerlijk te zijn...quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:44 schreef Hyperdude het volgende:
D66 .
Nooit principieel als het op principes aankomt.
Goedeleen Ad vd. Berg (Martijn)
Typische reactie:quote:Op woensdag 3 april 2013 08:56 schreef NomanIW het volgende:
Hij heeft zn kop niet mee.
Ik zie er wel een geslaagd carnavalsmasker in.
Ben je tegen? DAN BEN JE EEN PEDOFIEL!!quote:Op woensdag 3 april 2013 08:59 schreef JeMoeder het volgende:
Want laten we alles verbieden waar we het niet mee eens zijn
Dat dus...quote:Op woensdag 3 april 2013 09:03 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ben je tegen? DAN BEN JE EEN PEDOFIEL!!![]()
aldus driekwart van Nederland
Er is niets mis met ideeën hebben. Laat ze maar pleiten voor legaliseren van pedofilie. Dat krijgt nooit een meerderheid in onze maatschappij. En in een maatschappij waar het wel een meerderheid zou krijgen wordt het kennelijk niet als probleem ervaren.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja ho, het gaat hier niet om veroordeling van een geaardheid alleen natuurlijk. Het gaat ook om de ideeen die ze hebben en promoten.
Dan heb je wel een extreem fundamentalistische historisch bijzonder pijnlijke en in mijn ogen zwaar immorele opvatting van "democratie"...quote:Op woensdag 3 april 2013 09:07 schreef DS4 het volgende:
En in een maatschappij waar het wel een meerderheid zou krijgen wordt het kennelijk niet als probleem ervaren.
Want?quote:Op woensdag 3 april 2013 09:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan heb je wel een extreem fundamentalistische historisch bijzonder pijnlijke en in mijn ogen zwaar immorele opvatting van "democratie"...
- Zodra de meerderheid A vindt, is het goed?quote:
Inderdaad, er zijn toch meer Henk en Ingrids dan ik verwacht had.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:03 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ben je tegen? DAN BEN JE EEN PEDOFIEL!!![]()
aldus driekwart van Nederland
Het propageren van het kauwen van plantenblaadjes mag dan weer wel.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:08 schreef El_Matador het volgende:
Een moeilijke, deze.
Op zich is het een illusie te denken dat je met een verbod groepjes pedo's die al circlejerkend bijeenkomen op zoldertjes tegenhoudt.
Aan de andere kant profileert Nederland zich wel als een land dat het kauwen van plantenblaadjes WEL en het propageren van pedofilie NIET verbiedt.
Weer eentje die het totaal niet snapt.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:23 schreef Aldo-MC het volgende:
Overal ter wereld worden pedofielen hun kloten er af gesneden en onthoofd, in meer geciviliseerde landen levenslang opgesloten dan wel chemisch gecastreerd.
Maar hier in Nederland mag je gewoon een pedofielenvereniging beginnen, geen rechter die dit zal verbieden terwijl seks met kinderen wel strafbaar is.
Onder de noemer het is geen verstoring van de samenleving right, zien de ouders en slachtoffers van die honden dat ook zo??????
Laf kutland![]()
![]()
Laten we alles dan maar verbieden waar we een hekel aan hebben. Oh wacht, iedereen heeft wel ergens een hekel aan, alles wordt verboden. Welkom in Sharialand.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:23 schreef Aldo-MC het volgende:
Overal ter wereld worden pedofielen hun kloten er af gesneden en onthoofd, in meer geciviliseerde landen levenslang opgesloten dan wel chemisch gecastreerd.
Maar hier in Nederland mag je gewoon een pedofielenvereniging beginnen, geen rechter die dit zal verbieden terwijl seks met kinderen wel strafbaar is.
Onder de noemer het is geen verstoring van de samenleving right, zien de ouders en slachtoffers van die honden dat ook zo??????
Laf kutland![]()
![]()
Perfect verwoord.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:57 schreef TweeGrolsch het volgende:
Pleiten voor het legaliseren van iets wat (terecht) illegaal is, mag wat mij betreft nooit verboden worden.
Dat haalt zo'n beetje het basisprincipe van de vrijheid van meningsuiting onderuit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |