Als je hem morgen terug hebt met WTF IS THIS SHIT ga je heus wel lachenquote:Op woensdag 12 december 2012 23:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Nog heel even en dan kan de paper op de mail. Hopen dat ik het niet morgen terug heb met WTF IS THIS SHIT eronder
Uiteraardquote:Op woensdag 12 december 2012 23:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Als je hem morgen terug hebt met WTF IS THIS SHIT ga je heus wel lachen
Welkom. Kom je hier posten?quote:Op donderdag 13 december 2012 01:22 schreef De_Fietser het volgende:
Zou ik onder de Leidse rechtenstudenten geplaatst kunnen worden?
jup, dat is wel de bedoelingquote:
We hebben hier het gebruik dat je je plek in de OP moet verdienen door een foto van je Kluwer Wettenbundel met tabjes er op en er aan te posten. Ik weet dat het stom is, maar ik heb het gedaan en Keyos en Boterbartje en noem maar op. Dus kom op!quote:Op donderdag 13 december 2012 01:51 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
jup, dat is wel de bedoeling
is de leidse rechtfaculteit nou echt zo'n ballenclub als ik altijd hoor? Ben een beetje huiverig om er te gaan studerenquote:Op donderdag 13 december 2012 01:22 schreef De_Fietser het volgende:
Zou ik onder de Leidse rechtenstudenten geplaatst kunnen worden?
een avatar van hank moody is al baas genoegquote:Op donderdag 13 december 2012 01:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
We hebben hier het gebruik dat je je plek in de OP moet verdienen door een foto van je Kluwer Wettenbundel met tabjes er op en er aan te posten. Ik weet dat het stom is, maar ik heb het gedaan en Keyos en Boterbartje en noem maar op. Dus kom op!
Er lopen aardig wat 'ballen' rond ja, maar ik heb het er, als niet 'bal' prima naar mijn zinquote:Op donderdag 13 december 2012 01:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
is de leidse rechtfaculteit nou echt zo'n ballenclub als ik altijd hoor? Ben een beetje huiverig om er te gaan studeren
nu? Oo het 2 uurquote:Op donderdag 13 december 2012 01:55 schreef Keyos het volgende:
Wordt een beetje een sad panda op dit moment, Bruce speelt nu al 25 minuten en heeft nog geen goed nummer gespeeld, alleen maar kut nummers van zijn nieuwe album, godveredomme.
ben benieuwd wat ik ervan vind over een jaartje.quote:Op donderdag 13 december 2012 01:55 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Er lopen aardig wat 'ballen' rond ja, maar ik heb het er, als niet 'bal' prima naar mijn zin
Is precies half 2 begonnen, gelukkig speelt hij nu Born To Run (ook niet mijn favoriete nummer, maar veel beter dan zijn nieuwe werk). Had nog hoop dat hij 4th Of July Asbury Park (Sandy) zou spelen, maar ik zie het niet gebeuren.quote:
geen haast hoorquote:Op donderdag 13 december 2012 02:04 schreef Tchock het volgende:
[..]Naam komt zo snel mogelijk in orde.
Wat een tijden..quote:Op donderdag 13 december 2012 02:02 schreef Keyos het volgende:
[..]
Is precies half 2 begonnen, gelukkig speelt hij nu Born To Run (ook niet mijn favoriete nummer, maar veel beter dan zijn nieuwe werk). Had nog hoop dat hij 4th Of July Asbury Park (Sandy) zou spelen, maar ik zie het niet gebeuren.
@De_Fietser
Ik had bijna een mede-Leidenaar kunnen zijn , heb last-minute toch besloten om naar de EUR te gaan, ben benieuwd hoe ik het had gehad als ik naar Leiden was gegaan.
ik heb het er prima naar mijn zin, maar ik denk dat als je er genoeg tijd in steekt, het overal leuk is.quote:Op donderdag 13 december 2012 02:02 schreef Keyos het volgende:
[..]
Is precies half 2 begonnen, gelukkig speelt hij nu Born To Run (ook niet mijn favoriete nummer, maar veel beter dan zijn nieuwe werk). Had nog hoop dat hij 4th Of July Asbury Park (Sandy) zou spelen, maar ik zie het niet gebeuren.
@De_Fietser
Ik had bijna een mede-Leidenaar kunnen zijn , heb last-minute toch besloten om naar de EUR te gaan, ben benieuwd hoe ik het had gehad als ik naar Leiden was gegaan.
Moet ik dat wetenquote:Op donderdag 13 december 2012 02:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is niet in Nederland, genius.
op welke nummers van Springsteen zit je te wachten?quote:Op donderdag 13 december 2012 02:09 schreef Keyos het volgende:
Het is juist vrij vroeg begonnen als je het omrekent naar NY tijd. Ik hoef morgen pas vroeg in de middag de bus te hebben, kan dus mijn uurtjes slaap nog wel pakken na dit concert.
Edit: Roger Waters speelt nu!
4th Of July Asbury Park , My Hometown, The River, Working on the Highway, Tenth Avenue Freeze-out, Bobby Jean, zomaar een paar voorbeelden. Niet zijn nieuwe werk in ieder geval, het is geen takkeherrie maar wel gewoon zonde om live te spelen als je een arsenaal aan topwerk hebt.quote:Op donderdag 13 december 2012 02:28 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
op welke nummers van Springsteen zit je te wachten?
Dat zou echt de beste reünie ooit zijn. Zo'n grote fan ben ik nou ook weer niet, maar daar zou ik naartoe willen om de historische waarde.quote:Op donderdag 13 december 2012 02:33 schreef Keyos het volgende:
[..]
4th Of July Asbury Park , My Hometown, The River, Working on the Highway, Tenth Avenue Freeze-out, Bobby Jean, zomaar een paar voorbeelden. Niet zijn nieuwe werk in ieder geval, het is geen takkeherrie maar wel gewoon zonde om live te spelen als je een arsenaal aan topwerk hebt.
Ben aan het genieten van Roger op dit moment, blijft eeuwig zonde natuurlijk dat Gilmour niet zijn partij zingt, je blijft met die nummers toch altijd 'iets' missen.
The River vind ik ook echt goed, net als the Promised Land en Dancing in the Dark.quote:Op donderdag 13 december 2012 02:33 schreef Keyos het volgende:
[..]
4th Of July Asbury Park , My Hometown, The River, Working on the Highway, Tenth Avenue Freeze-out, Bobby Jean, zomaar een paar voorbeelden. Niet zijn nieuwe werk in ieder geval, het is geen takkeherrie maar wel gewoon zonde om live te spelen als je een arsenaal aan topwerk hebt.
Ben aan het genieten van Roger op dit moment, blijft eeuwig zonde natuurlijk dat Gilmour niet zijn partij zingt, je blijft met die nummers toch altijd 'iets' missen.
Komt goed! Eric Clapton en de Stones moeten nog langskomen, genieten ditquote:Op donderdag 13 december 2012 02:36 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
The River vind ik ook echt goed, net als the Promised Land en Dancing in the Dark.
Veel plezier nog vanavond!
Very nicequote:Op donderdag 13 december 2012 02:39 schreef Keyos het volgende:
[..]
Komt goed! Eric Clapton en de Stones moeten nog langskomen, genieten dit.
quote:Op donderdag 13 december 2012 01:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
We hebben hier het gebruik dat je je plek in de OP moet verdienen door een foto van je Kluwer Wettenbundel met tabjes er op en er aan te posten. Ik weet dat het stom is, maar ik heb het gedaan en Keyos en Boterbartje en noem maar op. Dus kom op!
quote:Op donderdag 13 december 2012 02:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Bruce Springsteen kan niet eens tot half 2 wakker blijven man.
Jij bent ook nog aardig lang op, ook Clapton aan het kijken nu?quote:
Ik ben een keer vroeg naar bed gegaan, maar dan word ik altijd midden in de nacht wakker. Heel vervelendquote:Op donderdag 13 december 2012 03:30 schreef Keyos het volgende:
[..]
Jij bent ook nog aardig lang op, ook Clapton aan het kijken nu?
Zit ineens de gehele ' The Sopranos' casting achter de telefoonquote:Op donderdag 13 december 2012 04:03 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik ben een keer vroeg naar bed gegaan, maar dan word ik altijd midden in de nacht wakker. Heel vervelend
quote:Op donderdag 13 december 2012 01:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Erg erg erg jammer dit.quote:
Een beetje de novieten uitdagen, is nooit verkeerdquote:
Kloptquote:Op donderdag 13 december 2012 08:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Een beetje de novieten uitdagen, is nooit verkeerd
quote:Op donderdag 13 december 2012 09:38 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Weer een beetje bijgeslapen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 december 2012 09:44 schreef Maharbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Veel succes! Maar vergeet niet dat je af en toe ook leuke dingen moet doen.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zo, weekend!
Eigenlijk non-stop studeren nu![]()
Bedankt! Ik zal er rekening mee houdenquote:Op donderdag 13 december 2012 11:17 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Veel succes! Maar vergeet niet dat je af en toe ook leuke dingen moet doen.
De docent is ook een beetje van slag. Laat 'm een beetje bijkomen van je paper.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Al drie keer op het punt gestaan de docent te mailen: "en en en?"
Paper in z'n rate.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
De docent is ook een beetje van slag. Laat 'm een beetje bijkomen van je paper.
Komt vast goed![]()
Was ergens in deel #39 geloof ik.quote:Op maandag 22 september 2008 21:37 schreef Maharbal het volgende:
Nou vooruit, plaats mij ook maar in de OP
Rijksuniversiteit Groningen!
Hey, als je het nog niet gedaan hebt, wil je even een foto van je getabte Kluwer posten, alsnog? Hebben we die administratie ook weer op orde.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:24 schreef Maharbal het volgende:
Even voor de grap m'n eerste post in deze reeks opgezocht:
[..]
Was ergens in deel #39 geloof ik.
Nog voor deze reeks hip wasquote:Op donderdag 13 december 2012 11:24 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat mensen met een mr. titel vrijstelling hebben.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hey, als je het nog niet gedaan hebt, wil je even een foto van je getabte Kluwer posten, alsnog? Hebben we die administratie ook weer op orde.
Alvast bedankt,
Hogerhand
Laat maar zitten dan.quote:
Toen waren de posts 'iets' inhoudelijker.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:26 schreef Yreal het volgende:
3 jaar over 100 posts, een maand over 40
Hoe heb je dit opgezocht eigenlijk? Gewoon topic na topic teruggeklikt?quote:Op donderdag 13 december 2012 11:24 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je postgeschiedenis en dan het pijltje van 'laatste pagina'?quote:Op donderdag 13 december 2012 11:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe heb je dit opgezocht eigenlijk? Gewoon topic na topic teruggeklikt?
Oh, ja. Dat gaat bij mij niet werken.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:28 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je postgeschiedenis en dan het pijltje van 'laatste pagina'?
quote:Op donderdag 13 december 2012 11:26 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat mensen met een mr. titel vrijstelling hebben.
gr gr
mr.mr. Maharbal
Ik ook; geen.quote:
Want?quote:Op donderdag 13 december 2012 11:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, ja. Dat gaat bij mij niet werken.
quote:
Ik heb geen idee of ik veel langer post. Ik sta iig sinds 2005 geregistreerd, maar kennelijke postte ik toen nog niet veel.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik post veel langer op FOK! dan hier.
Ik kende jou voornamelijk uit WGR.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:31 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of ik veel langer post. Ik sta iig sinds 2005 geregistreerd, maar kennelijke postte ik toen nog niet veel.
Op hulp gevraagd en blijven plakkenquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:33 schreef Tchock het volgende:
Lieve mensen, ik heb dinsdag een tentamen Constitutioneel Recht en ik heb een probleem. Ik snap het Meerenbergarrest echt voor geen meterIs er iemand hier die mij de essentie en gevolgen uit kan leggen? Ik heb zelfs een samenvatting, maar ik kom echt de originele tekst niet door
![]()
Is er iemand die mij kan helpen?Originele tekst is hier te vinden, en alleen de uitspraak van de HR is voor mij van belang.
WGR postte ik inderdaad veel.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik kende jou voornamelijk uit WGR.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:50 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Mag ik ook in de OP?
Ik ga beginnen met de WO Bachelor Rechtsgeleerdheid aan de Open Universiteit
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Bedankt! Ik zal er rekening mee houden
Geworden?quote:Op donderdag 13 december 2012 11:38 schreef Actaeon het volgende:
WGR is echt een kansloze bende geworden eigenlijk
Dat is het in een bepaalde mate altijd al geweest. Aan ons juristen om het enigszins in bedwang/relevant te houden.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:38 schreef Actaeon het volgende:
WGR is echt een kansloze bende geworden eigenlijk
Ja je hebt natuurlijk helemaal gelijk! En ik kijk ook elke keer weer met bewondering toe als ik mensen als jij, Yreal en nog een aantal andere juristen (in spe) zie posten in WGR om mensen te helpen.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:39 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat is het in een bepaalde mate altijd al geweest. Aan ons juristen om het enigszins in bedwang/relevant te houden.
Wat grappig, 2008 (#29 trouwens), en ik kom 30 topics later in 2012. En nu bijna honderd topics verder in een jaartje.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:24 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zoeen heb ik ook, eerst krijgen, dan gevenquote:Op donderdag 13 december 2012 11:32 schreef Tchock het volgende:
Ah, gevonden.
[..]
Op hulp gevraagd en blijven plakken
Alleen al hierom ga ik solliciteren om MOD van WGR te worden en ga ik jou moderaten.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:42 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja je hebt natuurlijk helemaal gelijk! En ik kijk ook elke keer weer met bewondering toe als ik mensen als jij, Yreal en nog een aantal andere juristen (in spe) zie posten in WGR om mensen te helpen.
Maar persoonlijk ben ik er een klein beetje klaar mee door al dat gezeik van veel users daar en voel ik nooit meer echt de behoefte om te posten daar.
Misschien moet ik daarom ook maar nooit adviseur worden dan
#29, nog eerder!quote:Op donderdag 13 december 2012 11:43 schreef Giku het volgende:
[..]
Wat grappig, 2008 (#29 trouwens), en ik kom 30 topics later in 2012. En nu bijna honderd topics verder in een jaartje.
Volgens mij mis ik de clue ofzo maar hoe bedoel je mij moderaten?quote:Op donderdag 13 december 2012 11:45 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Alleen al hierom ga ik solliciteren om MOD van WGR te worden en ga ik jou moderaten.
Ik postte hiervoor ook vaker, maar dat komt ook omdat er toen meer relevante vragen gesteld werden. Tegenwoordig zijn het vaker simpele Google vragen en/of vragen waarbij m'n hulp niet nodig is.
De reden dat ik bleef hangen en reden dat ik niet zo gek veel post. Mijn treinreizen e.d. laat ik wel aan mn vriendin horenquote:Op donderdag 13 december 2012 11:45 schreef Maharbal het volgende:
[..]
#29, nog eerder!
Toen werd er inderdaad iets minder gepost, en iets inhoudelijker dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |