Dat vergeet ik nooit meerquote:Op maandag 9 november 2009 16:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
En ik zeg tegen alle fanatieke eerstejaars: "Kijk eens links van je en kijk eens rechts van je. Een van jullie zal volgend jaar overblijven!".![]()
![]()
Leuk he, studie-ontwijkend-gedragquote:Op maandag 9 november 2009 14:04 schreef Smash-it het volgende:
TVscriPtie -ellende.
Ik moét z.s.m. een onderwerp hebben en in plaats daarvan heb ik net het hele huis geschrobt. Vermoeiend.
quote:Op maandag 9 november 2009 18:03 schreef xxiessiexx het volgende:
Oh lol, de volgorde van universiteiten in de OP is veranderd. Drie keer raden waar TS colleges volgt...
quote:Op maandag 9 november 2009 18:08 schreef Leonoor het volgende:
Verder: wat doet de Vermande in de OP?!
Nee natuurlijk niet, dan zit je in de Waddenzee.quote:
Ik doe sociaal juridische dienstverlening aan de hanzehogeschool (Groningen)quote:Op maandag 9 november 2009 18:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, dan zit je in de Waddenzee.![]()
Maar ik vroeg me af of Renesite soms ook in Groningen aan de uni studeert..dat ie dat dus zo beaamt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 november 2009 18:43 schreef xxiessiexx het volgende:
Tss Uni Leiden is veel beter.Ik liet me bijna verleiden om me te mengen in deze oeroude discussie, maar ik houd het maar bij Sol iustitiae illustrae nosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hoe is het met de afgestudeerden in deze reeks, om maar eens even wat tegenwicht te bieden aan de sjaarsperikelen?Nulla verba sed acta
De UL wordt dan ook niet voor niets het Harvard aan de Rijn genoemd.quote:
Nooit van gehoord.quote:Op maandag 9 november 2009 18:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
De UL wordt dan ook niet voor niets het Harvard aan de Rijn genoemd.
(vooral door mensen van de UL zelf)
Gooi er maar weer een motto in dat ik moet googlen om te begrijpenquote:Op maandag 9 november 2009 18:45 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik liet me bijna verleiden om me te mengen in deze oeroude discussie, maar ik houd het maar bij Sol iustitiae illustrae nos.
Haha, Sol iustitiae illustrae nos blijft het. Ook al zit ik nu aan de UvA. Heb inmiddels alle mastervakken hier ook in de pocket, dus vandaar scriptieperikelen. Geen IE/IT, ik heb de vorige keer over kinderalimentatie geschreven en ik wil ook graag het personen- en familierecht in. Dus ik ben wederom een beetje in die hoek aan het zoeken. Het komt ook wel goed, maar het is zo'n ontzettend grote berg.quote:Op maandag 9 november 2009 18:45 schreef Leonoor het volgende:
Hoe is het met de afgestudeerden in deze reeks, om maar eens even wat tegenwicht te bieden aan de sjaarsperikelen?
Ik kwam toevallig in dit topic, las je post en bedacht me opeens dat je wel eens ook in utrecht kon zitten!quote:Op maandag 9 november 2009 08:43 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Oh hey wat grappigJa eerstejaars idd
Hoe zijn jouw tentamens gegaan? Bij mij zijn ze alledrie goed gegaan, zelfs SBR waarvoor ik me het minst had voorbereid!
Hoe komt 't?quote:Op maandag 9 november 2009 19:21 schreef Steve het volgende:
Ik ben dit halfjaar Goederenrecht weer leuk gaan vinden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |