Op die opmerking zou een fikse straf moeten staan.quote:Op zondag 6 februari 2005 17:34 schreef demediadoodt het volgende:
maar ik vind er eigenlijk niets aan![]()
Ik had het inderdaad al vantevoren kunnen wetenquote:Op zondag 6 februari 2005 17:38 schreef Sovereign het volgende:
[..]
Op die opmerking zou een fikse straf moeten staan.
Vreemd, in Tilburg worden dergelijke vaardigheden consistent ingeroosterd; of ze zijn verplicht, of niet.quote:Op zondag 6 februari 2005 17:46 schreef gimme.shelter het volgende:
Dat ligt er dus maar aan, als je bij mij zit iig niet!!
Niet echt, want dan zou iedere docent zomaar wat doen.Tenzij het niet meetelt in de beoordeling, lijkt mij enige consistentie wel geboden als het gaat om een vaardigheden traject.quote:Op zondag 6 februari 2005 18:59 schreef flubub het volgende:
waarom vind je dat vreemd? Een leraar mag toch zelf weten hoe hij zijn lessen invult?
Dank je lievie!! Ben blij dat t weer voorbij is; was vanmorgen toch brak!! Komt wel vaker voor hoor, na het tentamen aansprakelijkheidsrecht zei een studentje mij dat het na de laatste aflevering van Sex and the City wel heeel errug met me was.....quote:Op zondag 6 februari 2005 19:39 schreef Andoire het volgende:
Hoewel er in de leidraad staat dat een student een klein referaatje moet houden, mag de docent volgens mij wel zelf beslissen of er in zijn/haar werkgroep referaten gehouden worden.
Zolang de stof gewoon behandeld wordt is er geen probleem toch?
Oh en Gimme shelter, nog gefeliciteerd gister![]()
Sure.. ben je soms pissed dat jij wel referaten moet houden terwijl sommige leerlingen niet ofzoquote:Op zondag 6 februari 2005 21:12 schreef Sovereign het volgende:
[..]
Niet echt, want dan zou iedere docent zomaar wat doen.Tenzij het niet meetelt in de beoordeling, lijkt mij enige consistentie wel geboden als het gaat om een vaardigheden traject.
quote:Op zondag 6 februari 2005 21:59 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Dank je lievie!! Ben blij dat t weer voorbij is; was vanmorgen toch brak!! Komt wel vaker voor hoor, na het tentamen aansprakelijkheidsrecht zei een studentje mij dat het na de laatste aflevering van Sex and the City wel heeel errug met me was.....![]()
quote:Op zondag 6 februari 2005 21:54 schreef gimme.shelter het volgende:
ik blijf lekker inconsistent!
Neen, want op de UvT was het vaardighedentraject altijd netjes uitgestippeld en verdeeld ten aanzien van de personen die daar aan deelnemen.quote:ben je soms pissed dat jij wel referaten moet houden terwijl sommige leerlingen niet ofzo
Bij encyclopedie moest je vertellen over het onderwerp van je werkstuk, of over iets anders als je dat zou willen, het maakte in principe niets uit (... ik grapte een keer of het ook over mijn huisdier mocht .. werd me niet in dank afgenomen.. encyclopedie docenten hebben geen humorquote:Op zondag 6 februari 2005 23:06 schreef gimme.shelter het volgende:
Mijn collega's denken dat het nut van de referaten is dat de studenten dan tenminste de arresten lezen.
quote:Op zondag 6 februari 2005 23:16 schreef Andoire het volgende:
ik grapte een keer of het ook over mijn huisdier mocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |