Op die opmerking zou een fikse straf moeten staan.quote:Op zondag 6 februari 2005 17:34 schreef demediadoodt het volgende:
maar ik vind er eigenlijk niets aan![]()
Ik had het inderdaad al vantevoren kunnen wetenquote:Op zondag 6 februari 2005 17:38 schreef Sovereign het volgende:
[..]
Op die opmerking zou een fikse straf moeten staan.
Vreemd, in Tilburg worden dergelijke vaardigheden consistent ingeroosterd; of ze zijn verplicht, of niet.quote:Op zondag 6 februari 2005 17:46 schreef gimme.shelter het volgende:
Dat ligt er dus maar aan, als je bij mij zit iig niet!!
Niet echt, want dan zou iedere docent zomaar wat doen.Tenzij het niet meetelt in de beoordeling, lijkt mij enige consistentie wel geboden als het gaat om een vaardigheden traject.quote:Op zondag 6 februari 2005 18:59 schreef flubub het volgende:
waarom vind je dat vreemd? Een leraar mag toch zelf weten hoe hij zijn lessen invult?
Dank je lievie!! Ben blij dat t weer voorbij is; was vanmorgen toch brak!! Komt wel vaker voor hoor, na het tentamen aansprakelijkheidsrecht zei een studentje mij dat het na de laatste aflevering van Sex and the City wel heeel errug met me was.....quote:Op zondag 6 februari 2005 19:39 schreef Andoire het volgende:
Hoewel er in de leidraad staat dat een student een klein referaatje moet houden, mag de docent volgens mij wel zelf beslissen of er in zijn/haar werkgroep referaten gehouden worden.
Zolang de stof gewoon behandeld wordt is er geen probleem toch?
Oh en Gimme shelter, nog gefeliciteerd gister![]()
Sure.. ben je soms pissed dat jij wel referaten moet houden terwijl sommige leerlingen niet ofzoquote:Op zondag 6 februari 2005 21:12 schreef Sovereign het volgende:
[..]
Niet echt, want dan zou iedere docent zomaar wat doen.Tenzij het niet meetelt in de beoordeling, lijkt mij enige consistentie wel geboden als het gaat om een vaardigheden traject.
quote:Op zondag 6 februari 2005 21:59 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Dank je lievie!! Ben blij dat t weer voorbij is; was vanmorgen toch brak!! Komt wel vaker voor hoor, na het tentamen aansprakelijkheidsrecht zei een studentje mij dat het na de laatste aflevering van Sex and the City wel heeel errug met me was.....![]()
quote:Op zondag 6 februari 2005 21:54 schreef gimme.shelter het volgende:
ik blijf lekker inconsistent!
Neen, want op de UvT was het vaardighedentraject altijd netjes uitgestippeld en verdeeld ten aanzien van de personen die daar aan deelnemen.quote:ben je soms pissed dat jij wel referaten moet houden terwijl sommige leerlingen niet ofzo
Bij encyclopedie moest je vertellen over het onderwerp van je werkstuk, of over iets anders als je dat zou willen, het maakte in principe niets uit (... ik grapte een keer of het ook over mijn huisdier mocht .. werd me niet in dank afgenomen.. encyclopedie docenten hebben geen humorquote:Op zondag 6 februari 2005 23:06 schreef gimme.shelter het volgende:
Mijn collega's denken dat het nut van de referaten is dat de studenten dan tenminste de arresten lezen.
quote:Op zondag 6 februari 2005 23:16 schreef Andoire het volgende:
ik grapte een keer of het ook over mijn huisdier mocht
Dat heeft wel wat, ik had ook altijd de voorkeur aan "gewoon les".quote:Op zondag 6 februari 2005 23:24 schreef gimme.shelter het volgende:
Ik doe er dus absoluut niet aan!! Oprotten! Bij mij is het gewoon les, hoeveel gezeik ik ook krijg!
Rebelsquote:Op zondag 6 februari 2005 23:24 schreef gimme.shelter het volgende:
Nou, wat erg!
Ik doe er dus absoluut niet aan!! Oprotten! Bij mij is het gewoon les, hoeveel gezeik ik ook krijg!
Had je het niet getroffen, wij hoefden geen presentatie te houden met encyclopediequote:Op zondag 6 februari 2005 23:16 schreef Andoire het volgende:
[..]
Bij encyclopedie moest je vertellen over het onderwerp van je werkstuk, of over iets anders als je dat zou willen, het maakte in principe niets uit (... ik grapte een keer of het ook over mijn huisdier mocht .. werd me niet in dank afgenomen.. encyclopedie docenten hebben geen humor) en bij constitutioneel moest je een stelling verdedigen.
Tuurlijk, je kunt me vinden in E107. Altijd leuk vrijdagmorgen zo vroeg, lekker brakkig is iedereen dan!!!quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:06 schreef Whade het volgende:
mevrouw gimme.shelter,
ik heb vorig semester les van u gehad in aansprakelijkheidsrecht en dat beviel me uitermate goed, nu heb ik dit semester op vrijdag van 9 tot 11 het vak contracten recht maar helaas niet van u, is het mogelijk om dat uur dan toch bij u te kunnen volgen?
groeten Jeroen
Haha, ja het was idd wel vrij saai! En het leek wel alsof ie de trein van 5 over 1 nog wilde halen zo snel ging ie door die sheets heenquote:Op woensdag 9 februari 2005 14:04 schreef flubub het volgende:
Wat vonden jullie van het hoorcollege Contractenrecht.. ik viel echt nog nét niet in slaap.. schijnt dat ik niet de enige was..
Heet ze *huppelepup* - de Roo?quote:Op woensdag 9 februari 2005 18:29 schreef Sebastiaan2003 het volgende:
Nee, had ik ook al meteen door! Gaat helemaal niet over de geschiedenis...en dan heb ik nog wel een lerares van 80+ volgens mijIk Dacht dat ze al bijna overleden was, maarre ze was verder wel oké
![]()
Ja!! Dat is derquote:Op woensdag 9 februari 2005 21:50 schreef Andoire het volgende:
[..]
Heet ze *huppelepup* - de Roo?
Dan heb ik haar ookze is indd al erg oud, maar ze is wel aardig
Hm.. minder zeg... wie heb je dan als ik vragen mag? Ik heb een hele oude vrouw en zij is best okee ( wat ik tot nu toe heb gezien dan..), misschien kan je overstappen?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 11:58 schreef flubub het volgende:
Conflict beslechting is inderdaad nogal nutteloos, gezien het feit dat je en in werkcollege en in werkgroep geen fuck doet.. het vak opzich is wel grappig, maar we doen gewoon niks. Eu rechtsgeschiedenis valt tegen, omdat het niet over de geschiedenis gaat :S en die docent is echt vet raar 'ja wie 2x in 1 les zeg "ik heb geen idee" die staat als afwezig. wie het niet heeft voorbereid mag naar de studieruimte en in een andere werkgroep smiddags terugkomen' Great..
Op BB staat dus niet hóe je een analyse maakt. Wél wat er allemaal in verwerkt moet worden, maar er is niet zo iets als een stappenplan.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:53 schreef flubub het volgende:
Uhm ja een of andere vent.. nifterik ofzo? Hij leek vet aardig, totdat hij met al z'n regeltjes kwam.. ik kijk et nu maar ff aan.. misschien zijn het loze dreigementen (hoop ik). Van conflictbeslechting vind ik het wel leuk dat we gastcolleges krijgen enzo, hoe je een analyse moet maken staat btw wel op Blackboard, in de lessen is het niet verteld nee, we doen idd in die lessen ook écht géén fuck.
Ik kwam binnen en dacht op het eerste gezicht dat het een erg vriendelijke man was en dan komt ie opeens met van die ******regels. En dan nog zo'n smile op z'n gezicht erbijquote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:53 schreef flubub het volgende:
Uhm ja een of andere vent.. nifterik ofzo? Hij leek vet aardig, totdat hij met al z'n regeltjes kwam.. ik kijk et nu maar ff aan.. misschien zijn het loze dreigementen (hoop ik). Van conflictbeslechting vind ik het wel leuk dat we gastcolleges krijgen enzo, hoe je een analyse moet maken staat btw wel op Blackboard, in de lessen is het niet verteld nee, we doen idd in die lessen ook écht géén fuck.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |