Hierbij doe ik een gooi naar de slechte TT ooit!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:01 schreef Kimochi het volgende:
Enig.
Je kan dit jaar zelf geen vakgebied kiezen bij Moot Court. Je moet je eerst inschrijven, daarna wordt pas bekend gemaakt wat voor soort casus je krijgt. Ze willen zo zeker hysterie vermijden
Van Blackboard voor hetzelfde vak:
U treft het werkgroep- en videotrainrooster onder documents & sheets!
Succes, het is een ingewikkeld rooster.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:02 schreef Cortax het volgende:
Dat was mijn vriendin
Waarom heb jij me niet gebeld?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:50 schreef Maharbal het volgende:
O, hier was de volgende alweer.
Aaipod: gister gehosseld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom wil ze dan je nummer?
Ik was er ook al over aan het nadenken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:35 schreef Orbis het volgende:
De TT trekt in ieder geval de aandacht. Maar waar is het een verwijzing naar? Of is het meer gewoon een algemene sfeer die je in het rechtentopic probeert te scheppen. "Rechten, de vrijplaats voor lesbo's met teveel lichaamshaar!". Zou dat studenten afschrikken of juist aantrekken?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:10 schreef xxiessiexx het volgende:
Hee, ik ben niet meer de enige deserteur in de OP
Dan ben ik verkeerd ingelicht. Iemand (ook tweedejaars) wist te vertellen dat het vorig jaar anders was. Dat van dat rooster klopt inderdaad, ik moet er alleen nog even naar kijken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:22 schreef -Trinity- het volgende:
Kimochi, dat was vorig jaar ook al zo. Je kan zelf het tijdstip uitkiezen, maar je onderwerp krijg je de eerste bijeenkomst te horen. Neem even de tijd om inderdaad het rooster uit te pluizen, volgens mij staan bovenaan de data en links de tijden en representeert elk A4tje een week, dat was vorig jaar zo.
Het is een verwijzing naar een arrest, alleen weet ik zelf niet waar het over gaat. Ik bladerde eens wat door mijn jurisprudentiebundel en tadam!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:35 schreef Orbis het volgende:
De TT trekt in ieder geval de aandacht. Maar waar is het een verwijzing naar? Of is het meer gewoon een algemene sfeer die je in het rechtentopic probeert te scheppen. "Rechten, de vrijplaats voor lesbo's met teveel lichaamshaar!". Zou dat studenten afschrikken of juist aantrekken?
Goederenrecht, vindplaats laat ik nog even achterwege.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:00 schreef Cortax het volgende:
Welk rechtsgebied? Heb je een vindplaats?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |