En dan elke dag, nadat we onze 14 werkuren in de transactiepraktijk gemaakt hebben, spelen we nog een potje arrestenhints.quote:
Ik heb besloten dat ik niets geen transacties wil gaan doen, ik wil procederen, want procederen is mooi, en net oorlogvoeren, aldus mijn docent van woensdag. En aangezien ik toch een medogenloze bitch schijn te zijn (ik quote ook maar mensen hoor), lijkt procederen me bij nader inzien meer mijn ding. Maar goed, daarna kunnen we ook nog wel arresten-hints spelen natuurlijk, want arresten-hints is altijd gaaf.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:54 schreef Pool het volgende:
Wat doet die stapel losse blaadjes in de OP?
[..]
En dan elke dag, nadat we onze 14 werkuren in de transactiepraktijk gemaakt hebben, spelen we nog een potje arrestenhints.![]()
Per mail.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Eigenlijk zouden we hem gewoon op moeten sturen
Als jij het vanaf jouw universiteitsmail wilt sturen mag je best mijn naam en emailadres er ook bijzetten. Mocht je dat echt echt willen doen, moet je anders maar even pm'enquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:32 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik heb nog steeds niet de nieuwe Kluwer gehaald dit jaar, maar was het wel van plan. Dat van die losse blaadjes is geen fijn nieuws![]()
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:05 schreef J-heronimus het volgende:
Wat loopt iedereen hier nu te geilen op een stel boeken ?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:42 schreef Sessy het volgende:
gaan we verder met het arrestenspel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |