Ik ben nog steeds niet helemaal uit de goede woordvolgordequote:
Ga ik doen. En dan bij deze gelijk dus het verzoek aan een modje om de tt even aan te passen in "Met Kluwer Limited Pink Ladies Edition".quote:Op donderdag 22 november 2007 23:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah ik ga het morgen wel doenmoet ik ff in het oude topic de tekst op zoeken en moet je me je IRL naam maar eventjes pmen als je wilt
dan mail ik het vanaf mijn webmail
Ow en ik denk btw aan Limited pink lady (ies) edition![]()
Ik ben heel erg benieuwd hoe ze daarop gaan reagerenquote:
Dat was het zeker!quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:56 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Zo, de Magister-cantus was top![]()
Opvallend veel dames waren er trouwens. Ik had een heren-zuip-clubje verwacht. Niet dat er minder door gedronken werd trouwensquote:
Harry Potterquote:Op donderdag 22 november 2007 23:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ow haha dat heb ik niet eens gehoord wel vaag gebrabbel over referenda en de doodstraf enzo..
Maar ik was dan ook Harry Potter aan het lezen
Ik zag hem voorbij komen in mijn inbox, mooooiquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo het mailtje is verzonden.. ben benieuwd
Mijn glas is heel die avond nooit leeg geweest: hij werd elke keer bijgevuld en ik was dus totaal kwijt hoeveel ik nou op had. Combineer dat met die relatief grote bierglazen in de Philip en je kan wel raden hoe ik me de volgende ochtend voeldequote:Op vrijdag 23 november 2007 12:16 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Opvallend veel dames waren er trouwens. Ik had een heren-zuip-clubje verwacht. Niet dat er minder door gedronken werd trouwens![]()
Ik ben nog doorgegaan in Extase. Volgende dag ben ik om half twee voor de 2e keer mijn bed uit gekomenquote:Op zondag 25 november 2007 12:21 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Mijn glas is heel die avond nooit leeg geweest: hij werd elke keer bijgevuld en ik was dus totaal kwijt hoeveel ik nou op had. Combineer dat met die relatief grote bierglazen in de Philip en je kan wel raden hoe ik me de volgende ochtend voelde
Moeilijke vraag. Ik voel meer voor het ondernemingsrecht, en de juristen die daarin actief zijn lijken niet zo heel erg mediageil te zijn, waardoor ik ze dus niet kenquote:Op zondag 25 november 2007 14:16 schreef Koewam het volgende:
Wat vinden jullie nou de beste juristen van Nederland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |