Precies, over feiten discussiëren heeft geen zin.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
He mensen, ophouden nou, want er is een pissing-contest verbod ingesteld door Argento!
Ik heb weer een (tijdelijke) laptop en ben weer in het weekend onlinequote:Op zondag 1 maart 2009 18:41 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Precies, over feiten discussiëren heeft geen zin.
Maastricht
(slecht verkapte tvp)
Dat kan niet kloppenquote:Op zondag 1 maart 2009 15:29 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Whaha dan zit ik op de op één na minst gave uni
Ik heb echt een briljant plan (dat komt waarschijnlijk omdat ik in Utrecht heb gestudeerd, en daar alleen maar briljante mensen studeren): laten we een extra WO Rechten topic openen: beargumenteer waarom jouw universiteit keimoeilijk is en je in Utrecht je diploma bij een pakje boter krijgt.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:05 schreef Maharbal het volgende:
Nog even over het vorige topic: Hier in Groningen mogen we en geen verwijzingen in onze wetboeken zetten (we mogen eigenlijk niks in de wetboeken schrijven, behalve bij belastingrecht..) en we krijgen nooit jurisprudentielijsten op de tentamens.
Ik heb wel eens voor het vak registergoederenrecht 84 (iets in die richting) arresten/uitspraken moeten kennen.
Beetje overkill als je het mij vraagt.
(semi-verkapte tvp)
Hahaquote:Op zondag 1 maart 2009 20:14 schreef Leonoor het volgende:
Ik heb echt een briljant plan (dat komt waarschijnlijk omdat ik in Utrecht heb gestudeerd, en daar alleen maar briljante mensen studeren): laten we een extra WO Rechten topic openen: beargumenteer waarom jouw universiteit keimoeilijk is en je in Utrecht je diploma bij een pakje boter krijgt.![]()
Mogen wij ook niet, geen jurisprudentielijst, niet schrijven in de bundel, nergens naar verwijzen in de bundel.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:05 schreef Maharbal het volgende:
Nog even over het vorige topic: Hier in Groningen mogen we en geen verwijzingen in onze wetboeken zetten (we mogen eigenlijk niks in de wetboeken schrijven, behalve bij belastingrecht..) en we krijgen nooit jurisprudentielijsten op de tentamens.
Ik heb wel eens voor het vak registergoederenrecht 84 (iets in die richting) arresten/uitspraken moeten kennen.
Beetje overkill als je het mij vraagt.
(semi-verkapte tvp)
Ik heb op zich niks tegen een pissingcontest maar het is gewoon niet eerlijk tegenover de dames.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
He mensen, ophouden nou, want er is een pissing-contest verbod ingesteld door Argento!
Lijkt me een fantastisch idee. Hoewel, ik ben niet erg positief over Utrecht. Overigens, aardig aan het annoteren mr. Leonoor!quote:Op zondag 1 maart 2009 20:14 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik heb echt een briljant plan (dat komt waarschijnlijk omdat ik in Utrecht heb gestudeerd, en daar alleen maar briljante mensen studeren): laten we een extra WO Rechten topic openen: beargumenteer waarom jouw universiteit keimoeilijk is en je in Utrecht je diploma bij een pakje boter krijgt.![]()
Oh, en over het vorige topic: ja, het is keitof om op rechtspraak.nl te staan. Nog toffer is als prof. Van Mierlo naar jou verwijst: "zie hierover verder "Leonoor"". Maar goed, ik kom uit Utrecht, dus het zal wel bij dromen blijven
.
Check de nieuwste editie deze week van het tijdschrift waarvan je de vorige editie waarschijnlijk ook gespot hebt maar eensquote:Op maandag 2 maart 2009 00:39 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Lijkt me een fantastisch idee. Hoewel, ik ben niet erg positief over Utrecht. Overigens, aardig aan het annoteren mr. Leonoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |