quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:33 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Vorig jaar waren 't er ook wel zo'n 40 volgens mij. In ieder geval lang zat........
Dan wacht je toch even! 10 minuten wachten op CS of 30 minuten zonder mij (en Eva!) in de bus zitten, makkelijke keus toch!?quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:37 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ik heb trouwens een bus eerder Leonoor! Omdat ik uit Ede () moet komen. En het natuurlijk gaat gebeuren dat de trein niet meewerkt.
.
Wat zal het gezellig druk zijn in die busquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:40 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Dan wacht je toch even! 10 minuten wachten op CS of 30 minuten zonder mij (en Eva!) in de bus zitten, makkelijke keus toch!?.
Maar wij nemen al verstandig een bus te vroeg... Hebben we over nagedacht! Maar ik gok dat er zo'n 200 mensen meewillen ja.. misschien nog maar 1 eerder nemen, puik plan!quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:43 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Wat zal het gezellig druk zijn in die bus![]()
Wat ik altijd deed met 2 vrinden: je pakt de trein naar Station Overvecht, daar pak je bus 30 (meen ik). Dit scheelt qua tijd en drukte!quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:47 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Maar wij nemen al verstandig een bus te vroeg... Hebben we over nagedacht! Maar ik gok dat er zo'n 200 mensen meewillen ja.. misschien nog maar 1 eerder nemen, puik plan!
quote:
Vriendelijk naar Leonoor lachen in de hoop dat ze je erop wil zetten. Gezien jouw spamgedrag tav de JFR-bedrijvendag, betwijfel ik dat ten zeerstequote:
Nou ja!quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:43 schreef The_Duce het volgende:
[..]
[..]
Vriendelijk naar Leonoor lachen in de hoop dat ze je erop wil zetten. Gezien jouw spamgedrag tav de JFR-bedrijvendag, betwijfel ik dat ten zeerste![]()
Drama! Wat gaat er zoal mis?quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:28 schreef VoreG het volgende:
Het gaat inmiddels erg slecht met de studie, moet eigenlijk vrezen dat ik het 1e jaar niet haal en daardoor moet stoppen... Daarom nu alles op alles gezet en eindelijk wel aan het werk gegaan, om deze prachtstudie alsnog te halen.
Te weinig inzet.quote:
Nou, de oplossing is simpel.... Anders kan je aan de ouderejaars in Utrecht (Leonoor, Markmanz en ondergetekende) altijd advies vragenquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Te weinig inzet.
De stof begrijp ik, in de werkgroepen gaat het ook wel goed, alleen ben ik soms niet precies genoeg en bij tentamens ga ik hard op mn bek..
Hoeveel punten heb je nu al? Je moet toch 30 ECTS hebben. Dat is 'slechts' 't eerste half jaarquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:05 schreef VoreG het volgende:
Eenzame opsluiting laat die maar achterwege
Ik ga vanaf nu elke dag oude tentamenvragen maken en boeken doornemen, ik moet en zal het halen
Nou, SBR is toch ook prima te halen? Privaatrecht is wat moeilijker maar met goede studie moet dat ook te doen zijn.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:23 schreef VoreG het volgende:
15![]()
privaat en publiekrecht in het 1e half jaar niet gehaald. Ontzettend stom, want het was erg makkelijk Alleen grondslagen heb ik gehaald
Privaatrecht zou ik dan maar gewoon mee stoppen en alle kracht op SBR zettenquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:31 schreef VoreG het volgende:
SBR heb ik een 4,5 voor gehaald en voor Privaat ver onder de 5 (een 1,6, ik weet nog steeds niet hoe ik dat voormekaar heb gekregen). Dus het wordt hard werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |