Die uitspraak over die plaatjes en dat vliegveld, die is echt hilarisch! Beter bekend onder de naam "Jetblast" overigens. Over letselschade recentelijk ook nog de uitspraak over de inlineskatester, een bijzonder zielig verhaal, en eenvoudig terug te vinden op rechtspraak.nl .quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:11 schreef Maharbal het volgende:
M'n eerste topic, ik hoop dat het goed is gedaan
M.b.t. m'n vorige post voor Terrorobbie:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_rechterlijke_uitspraken_(Nederland)
http://letselschademagazine.nl/
Misschien ook wel handige links
Jetblast wordt het arrest inderdaad ook genoemd! Ik moest ook gniffelen toen ik het zag.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:21 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Die uitspraak over die plaatjes en dat vliegveld, die is echt hilarisch! Beter bekend onder de naam "Jetblast" overigens.
Op YouTube staan er nog ook aardig wat filmpjes van. Op de UvT hebben ze er eentje van in het hoorcollege gedraaid.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
Deze pic en video dan maar als verkapte tvp![]()
Hier de video van deze nieuwe toeristische attractie op Sint Maarten![]()
http://www.break.com/user(...)ple-away-300991.html
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:09 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Jetblast wordt het arrest inderdaad ook genoemd! Ik moest ook gniffelen toen ik het zag.
Ik kon mij plaatjes met horizontaal hangende mannetjes helemaal inbeelden
Yepz. Sinds terrorobbie niet aangaf wat hij precies bedoelde, nam ik maar aan dat hij bij het begin wou beginnen; de aansprakelijkheid.quote:Op woensdag 12 november 2008 09:42 schreef Pool het volgende:
[..]
Kelderluik, Zwiepende tak, Jetblast en dergelijke gaan vooral over vestiging van de aansprakelijkheid.
En, hoe ging encyclopedie?quote:Op maandag 3 november 2008 21:12 schreef xxiessiexx het volgende:
Oeioeioei en toen kwamen de tentamens wel heel dichtbij...![]()
Volgende week Encyclopedie en Staats- en Bestuursrecht, het is bést wel veel leerwerk
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:48 schreef BLADEZZ het volgende:
Ingeschreven voor rechtsgeleerdheid aan de UU![]()
Na wat teruglezen in MyAt vond ik bovenstaande reactie van een ruim jaar geleden op een berichtje van mij in deze reeks. Ik ben blij dat ik kan zeggen dat het eerste jaar prima is verlopen, al waren er wel wat ups en downs. Heb inmiddels gekozen voor fiscaal recht, en als ik nu ook nog eens een leuk keuzevak kan vinden voor periode 3 zonder overlap met kernvak belastingrecht in timeslot C ben ik helemaal blijquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:06 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
en over een jaartje er weer vanaf gedonderd wegens bindend studieadvies dat bijna de helft van de studenten, die het niet voor elkaar krijgen om de helft van de punten in het eerste jaar te halen, aan z'n broek krijgt?
quote:Europ. aanbesteding
0nderaannemer X heeft in besloten bespreking 3 mogelijke samewerkingsvoorstellen gedaan aan aannemer Y met een verzoek om een reactie om onderhandeling te starten.
Aannemer Y heeft zonder dat 0nderaannemer X het weet een aanbieding gedaan aan de opdrachtgever met het minst gunstige aanbod van X, samen met een wel gunstige aanbieding van een nieuwe 0nderaannemer Z.
Opdrachtgever verleend opdracht aan Y samen met Z.
Heeft Y te goeder trouw gehandeld?
Heeft Y een onrechtmatige daad gepleeg?
Ik heb dat arrest nog niet zo lang geleden gebruikt in een procedure tegen een gemeente in verband met de precieze inhoud van een waarschuwingsbericht.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:21 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Die uitspraak over die plaatjes en dat vliegveld, die is echt hilarisch! Beter bekend onder de naam "Jetblast" overigens.
quote:Op maandag 17 november 2008 17:19 schreef GlowMouse het volgende:
+ vork verhaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |