Vandaar ook het "op de middelbare school"quote:Op zondag 22 april 2007 23:14 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Als arts kun je creatief de NHG Standaarden plagieren, wij moeten creatief schrijvend elk woord op een goudschaaltje wegen.
We weten allebei dat dat geen niveau had. Andre Hazes schreef ook al zijn teksten zelf, ik bedoel maar.quote:Op zondag 22 april 2007 23:16 schreef Repeat het volgende:
[..]
Vandaar ook het "op de middelbare school"
Ik kan even niet vinden wat voor soort drogredenering dit isquote:Op zondag 22 april 2007 23:29 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
We weten allebei dat dat geen niveau had. Andre Hazes schreef ook al zijn teksten zelf, ik bedoel maar.
Het is inderdaad niet veel, maar kwaliteit gaat ook in dit geval boven kwantiteitquote:Op zondag 22 april 2007 23:10 schreef Repeat het volgende:
6000 woorden? Voor een thesis? Op de middelbare school schreef ik al grotere werkstukken
Ik verzin ze sneller dan ze te benoemen zijnquote:Op zondag 22 april 2007 23:44 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik kan even niet vinden wat voor soort drogredenering dit is
Oh ja, eerste jaars komen tegenwoordig soms al weer uit 1989.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:11 schreef Addict89 het volgende:
Toch wel slecht van de UU.. we hadden vanmiddag tentamen, maar dat is uiteindelijk afgeblazen omdat er te weinig tafels en stoelen waren.![]()
Eerstejaars hebben hun eigen universitaire verantwoordelijkheid hoor.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:03 schreef smvs het volgende:
[..]
Oh ja, eerste jaars komen tegenwoordig soms al weer uit 1989.
Tering.
Van sommige van mijn vrienden mag ik me niet meer in de Jam vertonen (te pedo), straks moet ik ook nog van 1e jaars af gaan blijven.
Hey dat had ik nou ook.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:11 schreef Addict89 het volgende:
Toch wel slecht van de UU.. we hadden vanmiddag tentamen, maar dat is uiteindelijk afgeblazen omdat er te weinig tafels en stoelen waren.![]()
En anders de kanslozen van het jaar daarvoor welquote:Op zaterdag 28 april 2007 10:31 schreef Addict89 het volgende:
Ach, gelukkig voor jullie is het grootste deel van de eerstejaars een stuk ouder.
Ik ben bejaard. Maar goed, ik ben dan ook al zo'n beetje klaar, ik hoef alleen nog maar met de aremn over elkaar 1 tentamencijfer af te wachten. Ik heb overigens sinds vorige week officieel mijn eerste publicatie op mijn naam staanquote:Op zaterdag 28 april 2007 09:10 schreef Sessy het volgende:
Grut, zelfs ik voel me daarmee vergeleken best oud met m'n 1985...
nu je het zegt Leonoor, ik kom zojuist terug van mijn eerste sollicitatiegesprek. De compagnons hadden tegen de recruiter gezegd dat zij het gesprek wilden gaan doen, dus dat was wel spannend.quote:
good cop/bad cop, levert in de tv-series altijd de meest bruikbare informatie op.quote:De één was heel vriendelijk en geïnteresseerd, en de ander stelde mij allemaal moeilijke vragen en riep de hele tijd 'Jamaar ik zie nergens in je brief of cv dat je affiniteit hebt met ondernemingsrecht, waarom ga je niet gewoon notariaat doen?' Het leek bijna op een opzetje.
Iedereen heeft het hierover, ik had er nog nooit van gehoord! Ik kijk dus naar de verkeerde series.quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:18 schreef Captain_Redbeard het volgende:
good cop/bad cop, levert in de tv-series altijd de meest bruikbare informatie op.![]()
Ja, dat zei ik dus ook alquote:Op woensdag 2 mei 2007 08:18 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
good cop/bad cop, levert in de tv-series altijd de meest bruikbare informatie op.![]()
en over een jaartje er weer vanaf gedonderd wegens bindend studieadvies dat bijna de helft van de studenten, die het niet voor elkaar krijgen om de helft van de punten in het eerste jaar te halen, aan z'n broek krijgt?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:48 schreef BLADEZZ het volgende:
Ingeschreven voor rechtsgeleerdheid aan de UU![]()
geen spaan heel laten van die agent natuurlijk; ik lust die petten rauw.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:38 schreef Originele_Naam het volgende:
dames en heren juristen bekijk dit topic eens
Geschil tussen agent (prive) en winkelier
Dat zie ik dan wel weerquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:06 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
en over een jaartje er weer vanaf gedonderd wegens bindend studieadvies dat bijna de helft van de studenten, die het niet voor elkaar krijgen om de helft van de punten in het eerste jaar te halen, aan z'n broek krijgt?
man ik heb een topsport regeling gekregen, ik heb geen BSA en heb pas 10 puntenquote:Op maandag 7 mei 2007 13:35 schreef Sessy het volgende:
Wat zijn jullie allemaal aardig zeg. Zeker allemaal eerstejaars met pas 12 studiepunten of zo?
Hoe minder er overblijven, hoe duurder wij straks zijn
Oeh, wat voor sport?quote:Op maandag 7 mei 2007 17:23 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
man ik heb een topsport regeling gekregen, ik heb geen BSA en heb pas 10 punten
Cum laude?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:02 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Oeh, wat voor sport?
Ik heb vandaag mijn definitieve bulaanvraag ingediend, cijfers zijn volgende week oid pas definitief binnen (er is nog enige discussie die mij al of geen cum laude op kan leveren), maar heb nu wel echt alles gehaald. 22 juni afstudeerborrel, 19 juni buluitreiking
Mja, het hangt op dit moment om 14 honderdsten, wat zelfs meneer de docent toch wel sneu vond geloof ik.. Maar goed, hoe gaat het met het sollicitatieproces? Geen goed nieuws van de good-cop-bad-cop-act?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:47 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Cum laude?Goed joh! Had je beter mijn gesprek van vandaag kunnen voeren, ze zochten voor die baan eigenlijk alleen mensen die cum laude waren afgestudeerd. Stond ik daar met mijn zessen en zevens.
![]()
Nou ja, gelukkig zijn het geen vijven en vierenquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:47 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Cum laude?Goed joh! Had je beter mijn gesprek van vandaag kunnen voeren, ze zochten voor die baan eigenlijk alleen mensen die cum laude waren afgestudeerd. Stond ik daar met mijn zessen en zevens.
![]()
Regels zijn regelsquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:14 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Mja, het hangt op dit moment om 14 honderdsten, wat zelfs meneer de docent toch wel sneu vond geloof ik.. Maar goed, hoe gaat het met het sollicitatieproces? Geen goed nieuws van de good-cop-bad-cop-act?
Dat gevoel had (en heb) ik ook met m'n scriptie.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:19 schreef bladibladibla het volgende:
14 hondersten, dat is echt een minimaal verschil... Hopelijk matsen ze je een beetje
Vandaag wordt hopelijk de laatste dag die ik besteed aan mijn bachelorthesis. Dan ga ik dat kreng uitprinten, nog een laatste keer doorlezen en verbeteren en dan lever ik hem maandag in. Ik heb alleen het gevoel dat hij steeds slechter wordt per keer dat ik hem doorlees....
Ik denk dat dat inderdaad de verklaring isquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:26 schreef bladibladibla het volgende:
Zou je door het schrijven van een scriptie zo ver boven het onderwerp uitstijgen dat je superieur wordt aan je eigen initiële gedachtengang en dat je scriptie daarom slecht lijkt?
Dat is inderdaad het beste. Anders krijg je van die grapjassen om je heen die zeggen, "goed joh, cum laude, hoewel je wel wat bent gematst, hihi!". En met een beetje pech blijft je cum laude prestatie je hele leven geassocieerd met matsen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:39 schreef Leonoor het volgende:
En regels zijn inderdaad regels D_D, daarom heb ik ook een hertentamen aangevraagd.
Ik heb ook geen onvoldoendequote:Op donderdag 10 mei 2007 10:59 schreef Thisbe het volgende:
Hoho! cum laude met hertentamens telt niet! Tenminste, in Nijmegen niet!![]()
Ik vind het overigens idioot dat er blijkbaar kantoren zijn die alleen mensen met heel hoge cijfers aannemen. Ok, ik ben een luie kutstudent geweest.![]()
Ik heb er wel bewondering voor hoor! Heb je altijd hard gestudeerd, of is het je vrij eenvoudig afgegaan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:14 schreef Leonoor het volgende:
Ik heb ook geen onvoldoende. Ik heb een 8 waar ik een 9 nodig heb. Een hertentamen mag in Utrecht overigens.
Wat zijn de eisen die er aan de cum laude gesteld worden ?quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:14 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik heb ook geen onvoldoende. Ik heb een 8 waar ik een 9 nodig heb. Een hertentamen mag in Utrecht overigens.
Maak je niet zo druk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:59 schreef Thisbe het volgende:
Ik vind het overigens idioot dat er blijkbaar kantoren zijn die alleen mensen met heel hoge cijfers aannemen. Ok, ik ben een luie kutstudent geweest.![]()
In Utrecht gaat het om ongewogen gemiddeld eindcijfer een 8, met max. 1 herkansing (wat jammerlijk is, want als gewogen gemiddelde werd berekend had ik het door mijn scriptie al lang gered). Maar ik heb niet heel hard gestudeerd ervoor, ben gewoon als brave student altijd voorbereid naar alle colleges gegaan, dat helptquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:31 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Wat zijn de eisen die er aan de cum laude gesteld worden ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |