aanwasquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:17 schreef Florian_ het volgende:
Tvp.
WIl je mij bij Leiden zetten, GlowMouse?
Hoe vond je de casus? als je in Nijmegen studeert tenminste...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:21 schreef Rucebo het volgende:
Nu nog wachten op de uitslag van de Oefenrechtbank, maar dat zal nog wel even duren...
Ik zit in Maastrichtquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:14 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Hoe vond je de casus? als je in Nijmegen studeert tenminste...
we duimen mee!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:18 schreef Addict89 het volgende:
Zit nog te wachten op 1 cijfer, en dan is de bachelor binnen.
Thisbe!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:14 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Hoe vond je de casus? als je in Nijmegen studeert tenminste...
Tuurlijk. Het eerste wat je als groentje moet weten is dat de studiegidsen en roosters pas echt zo half augustus klaar zijn. Er staat nu wel wat, maar het is in feite een rommeltje en men kan ook nog niet al te veel inplannen. Dus datgene wat er staat is niet alleen onvolledig, maar ook nog niet zeker, alhoewel het al wel leuk is om alvast te snuffelenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:37 schreef Florian_ het volgende:
RobertoCarlos kun jij mij opheldering geven over het vak Gezondheidsrecht? Ik zou dit graag willen volgen, maar het vak staat niet bij de keuzevakken in de e-gids ('09 - '10). Daarnaast staat bij ingangseis 'Bachelor Nederlands Recht'. Dit betekent dat je het pas kunt volgen na afronding van je bachelor? Het is een beetje onduidelijk allemaal.
had de eerste keer een 4.5 dus dat feest gaat niet doorquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:16 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Had je de eeste keer ook een 5? Want dan kun je een verlengd mondeling aanvragen
Als je 2x een 5 haalt voor een vak in één collegejaar dan krijg je nog een extra kans in de vorm van een mondeling tentamen. Je kunt dan hoogstens een 6 halen, en eerstejaars zijn uitgesloten.quote:
Zo! Idd zeg: hoezo pakje boter...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:33 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Als je 2x een 5 haalt voor een vak in één collegejaar dan krijg je nog een extra kans in de vorm van een mondeling tentamen. Je kunt dan hoogstens een 6 halen, en eerstejaars zijn uitgesloten.
Ja, op de UvT krijg je tenminste makkelijk je diploma![]()
Waar deed jij ook al weer rechten? Ik zie je niet in de OP staan...quote:
Het onderwijsprogramma gaat trouwens (weer) volledig veranderen, dus vanaf 10 juli weet je meer..... zie hier: http://law.leidenuniv.nl/(...)rwijsprogrammas.htmlquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:37 schreef Florian_ het volgende:
RobertoCarlos kun jij mij opheldering geven over het vak Gezondheidsrecht? Ik zou dit graag willen volgen, maar het vak staat niet bij de keuzevakken in de e-gids ('09 - '10). Daarnaast staat bij ingangseis 'Bachelor Nederlands Recht'. Dit betekent dat je het pas kunt volgen na afronding van je bachelor? Het is een beetje onduidelijk allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |