Geheel correct, maar ik zou nog even het zinnetje "als je in Tilburg studeert ben je het gaafst" aanpassen, dat is tenslotte het grote voorrecht van ts zijnquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Stomme topictitel![]()
Maar ik kon niks beters verzinnen en tsjah wie vol maakt opent een nieuwe nam ik aan?
Oeh, gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:25 schreef _-rally-_ het volgende:
Doe 's ff aanpassen ? Ik studeer niet meer; ben al beëdigd enzo.
Ik ken iemand die ook al een samenvatting heeft geschrevenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb over 3 weken pas weer tentamenweek.. Maar dat is ook al zo
En het zijn best grote tentamens allemaal.. dus ben er ook al langzaam voor begonnen..
En waar studeer jij?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:58 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Ik ken iemand die ook al een samenvatting heeft geschrevendus als je wil.
Ik heb onze eer al hooggehouden met een scherpe reply. Tevens tvp.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:24 schreef Leonoor het volgende:
Oeh, jammer dat het geen geneeskunde-bash-tt is geworden, aangezien zij weer lekker bezig zijn, kinderachtig als altijd uiteraard.
Ik zal maar vast zeggen: welkom Repeat!
Deze?quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:37 schreef Sessy het volgende:
Ik weet niet waar deze tak van jullie lesgeeft, maar wij hebben in tilburg zelf ook zo'n obscuur libel, genaamd "de geordende wereld van het recht". Nou als iets niet geordend is, dan is het dat boek van hem, want het is werkelijk onleesbaar. De hoorcolleges van de man zijn onhoorbaar. Ben z'n naam ff kwijt. Hij zat eerst ook in de eerste kamer of zo.
Afijn gisteren strafprocesrecht gemaakt en misschien zelfs gehaald, daar rekende ik eigenlijk niet op. Als ik het heb gehaald ga ik het niet herkansen, strafrecht heb ik echt 3x niks mee. Hoop er in de master eigenlijk voorgoed vanaf te zijn.![]()
Mwhaha ...Willem Witteveen ofzo heette die vent tochquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:05 schreef bladibladibla het volgende:
Ja, die!
Als je een voorbeeld van Jip & Janneke gezwets wilt hebben moet je zijn boek lezen
Ik ben er ook niet kapot vanquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:05 schreef bladibladibla het volgende:
Ja, die!
Als je een voorbeeld van Jip & Janneke gezwets wilt hebben moet je zijn boek lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |