SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: motivational plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MaleDuck op 07-11-2012 16:16:32 ]<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ja het is natuurlijk wel zo, het is puur voor veiligheid. En tja wat iemand anders al zei, het is donker, dus ziet men waarschijnlijk toch alleen je hesje oplichtenquote:Op woensdag 7 november 2012 14:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, ik ben ook snel tevreden met dat soort dingen hoor![]()
![]()
Heb zoiets gekocht bij de Lidl tijd geleden;
Geen last van als je het draagt.
Dit plaatje komt overigens van de site hiphardlopen.nlIn het kader van de TT
![]()
![]()
Die heb ik. En anders heb ik mijn ultrareflecterende jasje incl ledlicht. Ben er blij mee!quote:Op woensdag 7 november 2012 14:16 schreef Arquero het volgende:
[ afbeelding ]
F means you're fucked![]()
Die heb ik ook, bij mij zakt hij weleens scheef en dan is het wel irritant...quote:Op woensdag 7 november 2012 14:16 schreef Arquero het volgende:
[ afbeelding ]
Trouwens wijzigingen voor in de OP graag ook in DM.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Kun je die van jou niet verstellen dan? Die van mij heeft net als deze aan de onderzijde klittenband waarmee je de onderrand kunt verstellen.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Die heb ik ook, bij mij zakt hij weleens scheef en dan is het wel irritant...![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Die heb ik ook, bij mij zakt hij weleens scheef en dan is het wel irritant...
Trouwens wijzigingen voor in de OP graag ook in DM.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Hmmm, zit nu ff te twijfelen wat ik op 10 maart ga lopen. 5 of 10 kilometer...
Maar ff nachtje over slapen en eerst eens kijken wanneer ik ook al weer ging snowboarden
Dat was ook ergens in maart.![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]Dan denken we er hetzelfde overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Veilig: nee.
Modieus: altijd.
Gelukkig loop ik altijd op de stoep.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
rondje iets uit de hand gelopen.
rekenfoutje qua afstand. auw...
20 km in 1:55...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Morgen maar weer 'ns lopen, alweer een week geleden
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Het is wel erg drassig, zakte ineens tot over mijn enkel in de blub.... Maar het was toch wel fijn. Achteraf.![]()
Ik zit te kijken naar deze;
http://www.rwcircuitrun.nl/mens-circuit-run-5-km/
Lijkt me toch wel gaaf om door de Tarzanbocht te scheuren
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Coolquote:Op woensdag 7 november 2012 16:46 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Doe mee! er gaan ook al een aantal van hier! Ik ga hem ook doen, gewoon tof een keer over die baan rennen!quote:Op woensdag 7 november 2012 16:46 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Lijkt me toch wel gaaf om door de Tarzanbocht te scheuren![]()
quote:De Nürburgring run is nog net wat gaver maar als je die goed wil doen moet je 24 km rennen ...
En het is daar nogal heuvelachtig dus dat gaat me voorlopig nog niet lukken.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik denk er nog even over naquote:Op woensdag 7 november 2012 16:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Doe mee! er gaan ook al een aantal van hier! Ik ga hem ook doen, gewoon tof een keer over die baan rennen!
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Lijkt mij ook wel wat, maar dan de 12km.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:46 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik heb vandaag voor de tweede keer 10km gedaan. Ik zat goed in de vibe
http://www.endomondo.com/workouts/uMUM9vWrpYc
Ik ga een thermoshirt aanschaffen. Weet iemand nog een voordelige online shop hiervoor? Ik loop nu lang/lang met een mouwloos fleecevest. Beetje te warm en zonder vest te koud.![]()
Kilometervreterquote:Op woensdag 7 november 2012 15:44 schreef Jumparound het volgende:
20 km in 1:55...
Ik zie dat het niveau van de lopers hoog is![]()
De langzaamste op de 5 km deed er 42 minuten over.
De snelste 15 minuten.
Als ik goed train en fit ben zou ik ion theorie onder de 30 minuten kunnen geraken.
Maar dat is een theorie....[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Tegen die tijd moet dat toch lukken!quote:Op woensdag 7 november 2012 17:19 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik zie dat het niveau van de lopers hoog is![]()
De langzaamste op de 5 km deed er 42 minuten over.
De snelste 15 minuten.
Als ik goed train en fit ben zou ik ion theorie onder de 30 minuten kunnen geraken.
Maar dat is een theorie....![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:44 schreef Jumparound het volgende:
20 km in 1:55...![]()
![]()
Hmmz, straks een relatief intensieve training:Misschien toch de korte broek nog maar een keertje....twijfeltwijfelquote:(2 x)
6-4-2 min dl 3
P= 2 min dl 1F means you're fucked![]()
Ik ga zo ook proberen te lopen. M'n enkel is nog wat zeurderig, maar alleen als ik een scherpe bocht naar links maak... Hmmm, ik ga het gewoon proberen. Gaat t niet, dan ben ik zo weer terug[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Makkiequote:Op woensdag 7 november 2012 17:23 schreef Queued het volgende:
[..]
Tegen die tijd moet dat toch lukken!
Alleen rechtsom dan!quote:Op woensdag 7 november 2012 17:44 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ga zo ook proberen te lopen. M'n enkel is nog wat zeurderig, maar alleen als ik een scherpe bocht naar links maak... Hmmm, ik ga het gewoon proberen. Gaat t niet, dan ben ik zo weer terug![]()
Je hoeft nooit over te steken? Of komt nooit anderen tegen op de stoep?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:30 schreef Finland. het volgende:
Veilig: nee.
Modieus: altijd.
Gelukkig loop ik altijd op de stoep.
Modieus..het is geen modeshow.
![]()
Lekker wedstrijdtempotje!quote:Op woensdag 7 november 2012 15:44 schreef Jumparound het volgende:
20 km in 1:55...![]()
![]()
Ik ga er sowieso m'n rondje op aanpassenquote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik loop als het donker is ook op de stoepen door woonwijken. Maar met 4 lampjes en m'n reflectiehesje. En ik krijg er zowat elke keer complimentjes over. Er is zelfs een mevrouw-met-hond die ik steeds tegenkom die nu ook een hesje en lampjes heeft. Voor zichzelf en de hond. Ik moest zelfs even stoppen om ze te bewonderenquote:Op woensdag 7 november 2012 17:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Je hoeft nooit over te steken? Of komt nooit anderen tegen op de stoep?
Modieus..het is geen modeshow.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ben benieuwd hoe mn bovenbenen dit gaan vinden...quote:Beste YUR,
Bedankt voor je aanmelding voor de Puinduinrun op zondag 27 januari 2013.F means you're fucked![]()
ik ook!! zit perfect bij mijquote:Op woensdag 7 november 2012 14:18 schreef YUR het volgende:
[..]
Die heb ik. En anders heb ik mijn ultrareflecterende jasje incl ledlicht. Ben er blij mee!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
goede voorbereiding voor het komende cross seizoenquote:Op woensdag 7 november 2012 16:54 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]De Nürburgring run is nog net wat gaver maar als je die goed wil doen moet je 24 km rennen ...
En het is daar nogal heuvelachtig dus dat gaat me voorlopig nog niet lukken.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op woensdag 7 november 2012 17:59 schreef YUR het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe mn bovenbenen dit gaan vinden...
quote:Op woensdag 7 november 2012 18:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
goede voorbereiding voor het komende cross seizoen
Meh, toch maar niet lopen. Verstandiger om eerst weer helemaal fit te worden
Gup, helemaal mee eens! En honden moeten idd ook een lichtje![]()
![]()
Ik heb ook altijd een hesje aan.
Maar ik wil ook zo'n lampjes, weet iemand waar je die ergens goedkoop kunt krijgen? Bij de Action misschien?All she wants and needs is just a little taste..![]()
Even helemaal uitziekenquote:Op woensdag 7 november 2012 18:13 schreef GotC het volgende:
Gup, helemaal mee eens! En honden moeten idd ook een lichtjedes te sneller is het over
Mijn lampjes zijn van de Lidl. Die vooral even in de gaten houden[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Oké, change of plan. Extra rustdagje it is.
Want waarom zou ik nu met een ietwat pijnlijke enkel met alle geweld Evy les 6 willen lopen? Straks maak ik het erger en dan ben ik zeker niet blij.
Ik ga gewoon zaterdag lekker weer
Ook al zo verstandigquote:Op woensdag 7 november 2012 19:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Oké, change of plan. Extra rustdagje it is.
Want waarom zou ik nu met een ietwat pijnlijke enkel met alle geweld Evy les 6 willen lopen? Straks maak ik het erger en dan ben ik zeker niet blij.
Ik ga gewoon zaterdag lekker weer![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 18:13 schreef GotC het volgende:
Gup, helemaal mee eens! En honden moeten idd ook een lichtjeVerstandige damesquote:Op woensdag 7 november 2012 18:16 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb ook altijd een hesje aan.
Maar ik wil ook zo'n lampjes, weet iemand waar je die ergens goedkoop kunt krijgen? Bij de Action misschien?![]()
![]()
Ik ben pas begonnen met lopen, rustig opbouwen, vandaag voor de 4e keer geweest.
Maar ik krijg erge last van de spieren aan de zijkant van mijn bovenbenen, bij mijn heupen ongeveer zeg maar.
Is dat een slecht teken, of moet ik gewoon wennen ofzo?
Hier spieren aan de voorkant (tensor fascia latae), om het even te verduidelijken.
All she wants and needs is just a little taste..![]()
![]()
afgelopen zondag, eerste 500meter na de start...opperste concentratie'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op woensdag 7 november 2012 19:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
afgelopen zondag, eerste 500meter na de start...opperste concentratieMooie foto!!
![]()
![]()
oke, erge...... op een schaal van 1 tot 10...hoe erg is je pijn/last?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:39 schreef Luxuria het volgende:
Ik ben pas begonnen met lopen, rustig opbouwen, vandaag voor de 4e keer geweest.
Maar ik krijg erge last van de spieren aan de zijkant van mijn bovenbenen, bij mijn heupen ongeveer zeg maar.
Hier spieren aan de voorkant (tensor fascia latae), om het even te verduidelijken.
[ afbeelding ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Beide kanten?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:39 schreef Luxuria het volgende:
[ afbeelding ]Waar waar waar? Welke?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
afgelopen zondag, eerste 500meter na de start...opperste concentratie![]()
Lastig aangeven, als ik mijn rondje gehad heb, is het 7/8.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
oke, erge...... op een schaal van 1 tot 10...hoe erg is je pijn/last?
Dan doe ik mijn spieren nog even strekken en dan trekt de pijn wel iets bij.All she wants and needs is just a little taste..![]()
man in black links op de foto, ik loop achter mijn clubmaatje, de dame in het grijze shirt en de bril.quote:
Hier loopt alles nog door elkaar, 12km'ers en HM'ers.... heb in het begin een heel stuk opgelopen met de dame met startnummer 7, vond het toch jammer dat ik haar op een gegeven moment in moest halen
lijkt mij een kwestie vna onwennigheid....ik zou zeggen, rustig aan opbouwen en als de pijn erger wordt en ook de volgende (rust)dag nog aanhoudt dan een extra rustdag nemen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oke thnxquote:Op woensdag 7 november 2012 19:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
lijkt mij een kwestie vna onwennigheid....ik zou zeggen, rustig aan opbouwen en als de pijn erger wordt en ook de volgende (rust)dag nog aanhoudt dan een extra rustdag nemen
All she wants and needs is just a little taste..![]()
Al geinvesteerd in hardloopschoenen?quote:Kijk! Leuk om te zienquote:Op woensdag 7 november 2012 19:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
man in black links op de foto, ik loop achter mijn clubmaatje, de dame in het grijze shirt en de bril.
Hier loopt alles nog door elkaar, 12km'ers en HM'ers.... heb in het begin een heel stuk opgelopen met de dame met startnummer 7, vond het toch jammer dat ik haar op een gegeven moment in moest halen![]()
![]()
Mooie foto!quote:Op woensdag 7 november 2012 19:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
man in black links op de foto, ik loop achter mijn clubmaatje, de dame in het grijze shirt en de bril.
Hier loopt alles nog door elkaar, 12km'ers en HM'ers.... heb in het begin een heel stuk opgelopen met de dame met startnummer 7, vond het toch jammer dat ik haar op een gegeven moment in moest halenAll she wants and needs is just a little taste..![]()
Dit zijn hardloopschoen die ik heb, speciaal aangeschaft.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:51 schreef Quoi het volgende:
[..]
Al geinvesteerd in hardloopschoenen?
In het verleden heb ik ook wel eens gelopen, toen had ik daar nooit last van.
Daarom vind ik het vreemd, maar misschien toch gewenning.All she wants and needs is just a little taste..![]()
als het goed is staan morgen de finishfoto's op de interwebz.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oke. Ik ga onze koffers alvast pakken.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
afgelopen zondag, eerste 500meter na de start...opperste concentratie
Wat een toffe foto RD!![]()
![]()
![]()
See you next week!! just in time for spring!quote:Op woensdag 7 november 2012 19:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Oke. Ik ga onze koffers alvast pakken.
Wat een toffe foto RD!
Nou, ik sta NET op het punt hetzelfde te posten. Dit is dichtbij mijquote:Op woensdag 7 november 2012 19:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)kt_door_trein__.html
![]()
Zo zie je maar, verlichting is ook niet alles. Ook blijven nadenken bij oversteken![]()
![]()
Hij had zeker geen reflecterend vest aan?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
Bleh, het zal je maar overkomen..![]()
Lijkt me perfect!quote:Op woensdag 7 november 2012 19:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
See you next week!! just in time for spring!![]()
Wat een sukkelquote:Op woensdag 7 november 2012 19:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
Sorry hoor! Maar ook als je hardloopt moet je dat soort stunts gewoon niet uithalen
![]()
![]()
-edit- Dat treinbericht stond er allang.
Stof tot nadenken... Ik loop ook nog weleens gauw door.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:36 schreef mosselmossel het volgende:
Stof tot nadenken... Ik loop ook nog weleens gauw door.niet meer doen! ik woon vlak bij een spoorwegovergang en het is een paar jaar terug een paar keer flink fout gegaan hier in het dorp. Wordt je niet vrolijk van
![]()
![]()
De grap, hoewel erg cynisch, is dat ik het doe bij een overweg waar altijd heel veel springers ervoor gaan.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]niet meer doen! ik woon vlak bij een spoorwegovergang en het is een paar jaar terug een paar keer flink fout gegaan hier in het dorp. Wordt je niet vrolijk van
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Bij mijn ouders in de straat is ook een overgang, enkelspoor, een na laatste station voor het einde van de lijn. Álle treinen stoppen daar, station is direct naast de weg. Vorig jaar wilde een man nog even snel tussen de bomen door, de trein moest toch nog op het station stoppen. En toen was het een lege trein die verplaatst moest wordenquote:Op woensdag 7 november 2012 20:38 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
De grap, hoewel erg cynisch, is dat ik het doe bij een overweg waar altijd heel veel springers ervoor gaan.![]()
Die man heeft het niet gehaald, en sindsdien houdt ik me braaf aan de regeltjes en ga ik er nooit meer nog even snel tussendoor, ook al stopt die trein nog.."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Stoot m'n suunto tijdens het lopen tegen een rand van een bruggetje... de eerste kras op het glas is een feit![]()
![]()
En nog meerquote:Op woensdag 7 november 2012 20:36 schreef mosselmossel het volgende:
Stof tot nadenken... Ik loop ook nog weleens gauw door.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dwaas
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Stoot m'n suunto tijdens het lopen tegen een rand van een bruggetje... de eerste kras op het glas is een feit![]()
Balen...
Sommige mensen rijden een splinternieuwe auto expres op de rit van de dealer naar huis even tegen het hek aan om de eerste deuk alvast te hebben dan hoeven ze zich daar geen zorgen meer om te maken
Hoe heb je die gehad? Ik heb ook al verschillende runs gesynced met een hashtag erin, maar geen badge ervoor gehadquote:Op woensdag 7 november 2012 19:37 schreef linebear het volgende:
Toch weer een badge gekregen van Nike
[ afbeelding ]![]()
![]()
Verstandig zijn is moeilijk hoor! Maar goed, nu een avondje So You Think You Can Dance terugkijken is ook geen strafquote:
Hoe krijg je dat nu weer voor elkaarquote:Op woensdag 7 november 2012 21:00 schreef Swetsenegger het volgende:
![]()
Smal bruggetje waarbij de leuning overhangt. Dus als je aan het eind van de brug de bocht wat krap neemt (wat moet als je met z'n 2e loopt) kan je zomaar de leuning raken.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nu weer voor elkaar
Nou ja... het is een sporthorloge denken we maar.![]()
Ja, sorry hoor, maar dan ben je ook echt wel een debielquote:Op woensdag 7 november 2012 19:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
Wat is nou belangrijker, je statjes, of je leven?
Je moet niet zo zwaaien met je armen tijdens het lopen. Kost allemaal energie en horlogesquote:Op woensdag 7 november 2012 21:00 schreef Swetsenegger het volgende:
![]()
Nawwwquote:Op woensdag 7 november 2012 21:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar nu is ie wel echt ingewijd
Nog maar een keer danquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:27 schreef D. het volgende:
Iemand die weet waarom 0-5km en 5-10km 6 weken duurt, en 10-15km dan ineens 12 weken?![]()
Renatequote:Op woensdag 7 november 2012 21:28 schreef GotC het volgende:
[..]
Ah, even overheen gelezenVan wie zijn de schema's?
![]()
![]()
Even gekeken naar de schema's:quote:
0-5 km in 6 weken: Normale opbouw, start vanaf 0 km kunnen lopen
5-10 km in 6 weken: Normale opbouw, start vanaf 5 km kunnen lopen
15 km in 12 weken: Langzame opbouw, start vanaf 30 min kunnen lopen. 10km test bij week 8.
Trek je conclusies eruit
Daarbij zeggen ze niet dat het een opbouw is van 10 naar 15 km. Het is een 15 km schema..
Vind overigens die 10-15km schema een beetje mal, meeste wat je in 11 weken loopt is 70 min, en dan mag je in week 12 op voor 15 km![]()
![]()
Oeh, mail van Zalando!quote:Verzendbevestiging: uw bestelling is onderweg
Ow, dat was een aanname van mijn kantquote:Op woensdag 7 november 2012 21:37 schreef GotC het volgende:
Daarbij zeggen ze niet dat het een opbouw is van 10 naar 15 km. Het is een 15 km schema..![]()
![]()
Is ook wel een logische aannamequote:Maar zodra je het schema opent zie je het verschil. Ze willen dat je ongeveer 30 min achter elkaar al kan lopen.
![]()
Dat kan ik, sinds gisterenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Is ook wel een logische aannameMaar zodra je het schema opent zie je het verschil. Ze willen dat je ongeveer 30 min achter elkaar al kan lopen.
Maar na de 10 kan ik natuurlijk een uurtje![]()
![]()
Da's ook raar natuurlijkquote:Op woensdag 7 november 2012 21:42 schreef GotC het volgende:
My lord trouwens, het HM schema van de Renate club![]()
'In 28 weken naar een halve marathon'
Van 15 naar 21 km in 28 weken, of zie ik weer iets over het hoofd?![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:11 schreef Quoi het volgende:
[..]
Je moet niet zo zwaaien met je armen tijdens het lopen. Kost allemaal energie en horlogesWas een bocht, niet door gezwaai met armen.
Nou preciesquote:Op woensdag 7 november 2012 21:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nawww![]()
Maar nu is ie wel echt ingewijd![]()
![]()
Oja, sinds vrijdag ook een armband voor mijn iPhone.
dat loopt toch wel prettiger, alleen het tijdens het lopen erin en eruit halen valt tegen![]()
![]()
Yupquote:Op woensdag 7 november 2012 21:45 schreef D. het volgende:
[..]
Da's ook raar natuurlijk
Van 15 naar 21 km in 28 weken, of zie ik weer iets over het hoofd?Het gaat uit van..8 tot 10 km met gemak lopen. Echt voor een gevorderde loper wordt er gezegd
![]()
Zucht.. eerst ligt de verbinding er hier uit, nu wil mijn Garmin pagina niet inloggenWil mijn route uploaden
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Van 8-10 naar 21 km in 28 weken is toch ook lang?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:47 schreef GotC het volgende:
[..]
YupHet gaat uit van..8 tot 10 km met gemak lopen. Echt voor een gevorderde loper wordt er gezegd
![]()
![]()
Waarom moet ie eruit tijdens het lopenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:47 schreef D. het volgende:
Oja, sinds vrijdag ook een armband voor mijn iPhone.
dat loopt toch wel prettiger, alleen het tijdens het lopen erin en eruit halen valt tegen
Om mijn Radio/Renate/RunKeeper te bedienenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Waarom moet ie eruit tijdens het lopen![]()
![]()
Oh bij die van mij kon dat terwijl ie er al in zatquote:Op woensdag 7 november 2012 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Om mijn Radio/Renate/RunKeeper te bedienenhandig!
dat kan toch gewoon door het folie heenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Om mijn Radio/Renate/RunKeeper te bedienen![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh bij die van mij kon dat terwijl ie er al in zathandig!
Bij mij dus nietquote:Op woensdag 7 november 2012 21:52 schreef linebear het volgende:
[..]
dat kan toch gewoon door het folie heen![]()
![]()
rondje van net voor het eten, nog net voor het donker werd het bos in een uit
Distance: 9.97 km
Time: 1:01:01
Avg Speed: 9.8 km/h
Nu heb ik spierpijn in mijn billetjesVooral van het krachttrainen van gisteren
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Vind absoluut van nietquote:Op woensdag 7 november 2012 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
Van 8-10 naar 21 km in 28 weken is toch ook lang?21 km is een verrot end weg, het is niet alsof het 'gewoon' eventjes 4en een beetje x 5 km is.
En, ik kan het niet vaak genoeg zeggen, een rustige, goede opbouw is vele malen belangrijker dan 'hup, SNEL RICHTING DIE MARATHON!' oid.
Oh en, het schema brengt je echt tot die 21 km. Waar veel andere schema's zeggen: Top, je kunt 18 km, de rest op karakter![]()
![]()
Dat snap ikquote:Op woensdag 7 november 2012 21:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Vind absoluut van niet21 km is een verrot end weg, het is niet alsof het 'gewoon' eventjes 4en een beetje x 5 km is.
En, ik kan het niet vaak genoeg zeggen, een rustige, goede opbouw is vele malen belangrijker dan 'hup, SNEL RICHTING DIE MARATHON!' oid.
Maar ik dacht juist dat de eerste km's het zwaarst zouden zijn, en daarna gewoon meer van hetzelfde![]()
![]()
1 manier om erachter te komenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:57 schreef D. het volgende:
[..]
Dat snap ik
Maar ik dacht juist dat de eerste km's het zwaarst zouden zijn, en daarna gewoon meer van hetzelfde![]()
Maarre, je hebt de 30 min volbracht dusWat is het volgende plan?
En Semtex, ziet eruit als een fijn loopje1e keer sinds je vakantie?
![]()
32 minutenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:59 schreef GotC het volgende:
[..]
1 manier om erachter te komen![]()
Maarre, je hebt de 30 min volbracht dusWat is het volgende plan?
Volgens Runkeeper had ik er na 30 minuten pas 4,7km op zitten, dus even doorgelopen
Voor mijn gevoel had ik nog verder kunnen lopen, maar houd me braaf aan he schema
Morgen 'vrij' lopen, en komende week met de 6 weken naar de 10 beginnen![]()
![]()
Jullie zijn allemaal goed bezig! Morgen weer lopenzin in!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Eerste keer buiten, dat welquote:Op woensdag 7 november 2012 21:59 schreef GotC het volgende:
En Semtex, ziet eruit als een fijn loopje1e keer sinds je vakantie?
Moet nog flink wat heuveltjes trainen voor de 18e
Vanavond toch wel weer erg lekker gelopen, sprintje aan het eind. Ging lekker.
Merk alleen wel dat nu nog 5 a 6 kilometer op dit tempo m'n max is. Eerstvolgende keer wat langzamer en stukje verder proberen![]()
![]()
Dat is al bijna!quote:Op woensdag 7 november 2012 22:05 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Eerste keer buiten, dat welMoet nog flink wat heuveltjes trainen voor de 18e
Gup en ik gaan als ingepakte Michelin vrouwtjes langs de kant staan![]()
![]()
Netjesquote:Op woensdag 7 november 2012 22:02 schreef D. het volgende:
[..]
32 minuten
Volgens Runkeeper had ik er na 30 minuten pas 4,7km op zitten, dus even doorgelopen
Voor mijn gevoel had ik nog verder kunnen lopen, maar houd me braaf aan he schema
Morgen 'vrij' lopen, en komende week met de 6 weken naar de 10 beginnen![]()
![]()
Ik voel me er ook helemaal 'happy' bij, en kijk iedere keer weer uit naar de volgende trainingquote:![]()
![]()
Zal toch wel meevallenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:06 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat is al bijna!
Gup en ik gaan als ingepakte Michelin vrouwtjes langs de kant staanGa je bij de start, halverwege of finish staan?
Lekker bezigquote:Op woensdag 7 november 2012 22:02 schreef D. het volgende:
[..]
32 minuten
Morgen 'vrij' lopen, en komende week met de 6 weken naar de 10 beginnenBen benieuwd hoe het opbouwen naar 10 km voor je gaat
![]()
![]()
Dat strijdplan is nog niet uitgedachtquote:Op woensdag 7 november 2012 22:10 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Zal toch wel meevallenGa je bij de start, halverwege of finish staan?
Wel gaat m'n camera weer eens mee!
Enne, worst case scenario![]()
![]()
You and me bothquote:Op woensdag 7 november 2012 22:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Lekker bezigBen benieuwd hoe het opbouwen naar 10 km voor je gaat
Maar vooralsnog gaat het me steeds makkelijker af, dus ik heb er vertrouwen in![]()
![]()
Dan gaat het helemaal goedkomenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:14 schreef D. het volgende:
[..]
You and me both
Maar vooralsnog gaat het me steeds makkelijker af, dus ik heb er vertrouwen inGoed luisteren naar je lichaam, wees niet bang om een stapje terug te doen of langzamer te lopen
![]()
![]()
Dat doe ik dan weer nietquote:Op woensdag 7 november 2012 22:15 schreef GotC het volgende:
[..]
Dan gaat het helemaal goedkomenGoed luisteren naar je lichaam, wees niet bang om een stapje terug te doen of langzamer te lopen
Heb tijdens mijn 6 weken 5 dagen niet gelopen ivm griep, en ben weer begonnen voor ik helemaal beter was omdat ik anders mijn schema niet meer recht kon trekken om binnen de 6 weken te blijven![]()
![]()
Want wat zou er gebeuren dat zo belangrijk was als je schema 1 week later werd afgerond?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
Dat doe ik dan weer niet
Heb tijdens mijn 6 weken 5 dagen niet gelopen ivm griep, en ben weer begonnen voor ik helemaal beter was omdat ik anders mijn schema niet meer recht kon trekken om binnen de 6 weken te blijven
Imo is er niks belangrijker dan je lichaam..Daarbij is lopen na koorts gevaarlijk voor je hart![]()
Dan faal ikquote:Op woensdag 7 november 2012 22:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Want wat zou er gebeuren dat zo belangrijk was als je schema 1 week later werd afgerond?![]()
![]()
Dan vallen je benen eraf.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Want wat zou er gebeuren dat zo belangrijk was als je schema 1 week later werd afgerond?
Imo is er niks belangrijker dan je lichaam..Daarbij is lopen na koorts gevaarlijk voor je hartJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Tggg altijd aan denken. 1 werk overslaan en je hebt geen benen meer.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Oh ja! Dat vergeet ik echt elke keer.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
De koorts was al wegquote:Op woensdag 7 november 2012 22:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik vind lopen terwijl je nog griep hebt een epic fail.
![]()
![]()
Ik blijf dit herhalen helaas.. :quote:Bron: http://www.hardlooparchie(...)le&id=380&Itemid=480quote:Sportadviezen bij griep of verkoudheid
Voor een verantwoord sportadvies kan men gebruik maken van de “neck-check” (zie figuur 1). Zijn de ziekteverschijnselen uitsluitend boven de nek gelokaliseerd (zoals neusverkoudheid, oorpijn, keelpijn en geen koorts), dan is sporten toegestaan. De eerste 2-3 dagen wel op een lager pitje. Indien de ziekteverschijnselen (ook) onder de nek gelokaliseerd zijn, zoals hoesten, kortademigheid, koorts (meer dan 38 graden), spierpijn in armen en benen e.d., dan is het advies om niet te sporten.
Als vuistregel kan aangehouden worden: voor elke zieke dag mag je twee dagen niet trainen/sporten. Het idee om toch te gaan sporten “om de ziekte er uit te zweten” is een onzinnig fabeltje.
Risico’s van snelle sporthervatting na griep of verkoudheid
Te snelle hervatting van de training is om meerdere redenen onverstandig. Allereerst is het effect van een training te verwaarlozen als je nog ziek bent. Er bestaat zelfs een verhoogde kans om overtraind te raken omdat je zieke lichaam de trainingsarbeid nog niet aan. Tevens ondermijnt het je afweersysteem met als gevolg dat je vatbaarder voor een (andere) ziekte bent. Sporten met koorts of met nog aanwezige klachten van de onderste luchtwegen (hoesten, piepen, kortademigheid) kan leiden tot een (lang aanhoudende) ontsteking van de luchtwegen, zoals een longontsteking of bronchitis.
Hoewel het (gelukkig) niet vaak optreedt, kan sporten met koorts een infectie van de hartspier veroorzaken. Die voorheen gezonde sporter is vanaf dat moment dus hartpatiënt. Een zeer ernstige complicatie van een eenvoudig griepje. Bovengenoemde complicaties kunnen (de voorbereiding op) het seizoen in korte tijd volledig om zeep elpen. Wees dus voorzichtig.
Maargoed, jouw lichaam, niet de mijne![]()
![]()
![]()
Ik zal het niet meer doenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:28 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik blijf dit herhalen helaas.. :
[..]
Bron: http://www.hardlooparchie(...)le&id=380&Itemid=480
Maargoed, jouw lichaam, niet de mijne![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:06 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat is al bijna!
Gup en ik gaan als ingepakte Michelin vrouwtjes langs de kant staan![]()
Übersexy
Flink lopen is beter weerstand is minder vaak ziek en dus niet lopen is instant win!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik verslikte mequote:Op woensdag 7 november 2012 22:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Tggg altijd aan denken. 1 werk overslaan en je hebt geen benen meer.
Blijven ademenquote:
Na die week beginnen zit er ook niet meer in dan, dus het gaat van kwaad tot ergerquote:Op woensdag 7 november 2012 22:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Tggg altijd aan denken. 1 werk overslaan en je hebt geen benen meer.![]()
![]()
Wtfbbq:quote:True inspiration.
When Harriet Anderson crossed the finish line at Kona — the Ford Ironman World Championship — in October 2009, there were a few reasons she stood out. At 74 years of age, she was the oldest female competitor to complete the race. At 11:53 p.m. she finished, just seven minutes before the cutoff. And the reason she’d taken longer than usual? The arm taped to her side was a clue. She’d broken her clavicle at mile 80 of the bike ride when another cyclist bumped into her. Did that deter Harriet? No. She picked herself up, finished the next 32 miles on the bike, and promptly walked the entire 26.2 miles of the marathon.
En voor de mensen die het niet weten:quote:De Ironman is de naam van een serie wedstrijden van de klassieke lange-afstands triatlon.
De wedstrijden binnen het ironmancircuit gaan altijd over de volgende klassieke afstanden:
Zwemmen over 3,86 km
Wielrennen over 180,2 km
Hardlopen over de marathonafstand (42,195 km)![]()
Net terug van weer een lekker rondje lopen.
Intervallen van 2 minuten lopen en 2 minuten wandelen en dat 4 keer herhalen. De laatste interval was toch wel lastig, maar ik merk toch al langzaamaan dat ik al wel steeds verder en langer kan lopen. Nog geen enorme sprongen vooruit, maar toch wel kleine stapjes.![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:47 schreef GotC het volgende:
Wtfbbq:
[..]
[ afbeelding ]
En voor de mensen die het niet weten:
[..]![]()
![]()
wat een doorzettingsvermogen
![]()
Met een gebroken sleutelbeen!quote:Op woensdag 7 november 2012 22:47 schreef GotC het volgende:
Wtfbbq:
[..]
[ afbeelding ]
En voor de mensen die het niet weten:
[..]![]()
![]()
Valt ook wel mee hoor paarden hebben er zelfs geen een nodig en die kunnen me toch goed lopenquote:![]()
het was weer te gezellig bij de club na het lopen
Wel lekker gelopen: http://www.endomondo.com/workouts/usxMm2IvNys
Aanstaande maandag eens proberen bij een snellere groep...dit doe ik behoorlijk gemakkelijkF means you're fucked![]()
Was je weer de LVML aan het lopen?quote:Op donderdag 8 november 2012 00:04 schreef YUR het volgende:
het was weer te gezellig bij de club na het lopen
Wel lekker gelopen: http://www.endomondo.com/workouts/usxMm2IvNys
Aanstaande maandag eens proberen bij een snellere groep...dit doe ik behoorlijk gemakkelijk
Bijna wel jaquote:Op donderdag 8 november 2012 00:10 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Was je weer de LVML aan het lopen?
quote:Was dan iets opgeschoven dan had je de puinduin kunnen oefenen
Ik ben afhankelijk van de route die de trainer me laat lopen hequote:Op donderdag 8 november 2012 00:13 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]Was dan iets opgeschoven dan had je de puinduin kunnen oefenen
quote:het kan snellerquote:je moet er iets voor over hebben om nummer 1 te staanquote:
Maar dit was niet tof meer...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Niet tof meer? Hoezo? Dat kan je makkelijk aan man!quote:Op donderdag 8 november 2012 00:24 schreef Jumparound het volgende:
[..]
[..]
het kan sneller
[..]
je moet er iets voor over hebben om nummer 1 te staan
Maar dit was niet tof meer...F means you're fucked![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:44 schreef Jumparound het volgende:
20 km in 1:55...alweer? Zondag was het ook al wat verder dan je dacht.
En je staat slechts 2de.![]()
![]()
Gaat het nu al weer over paarden?quote:Op donderdag 8 november 2012 00:03 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Valt ook wel mee hoor paarden hebben er zelfs geen een nodig en die kunnen me toch goed lopen![]()
![]()
![]()
zonder eten, en drinken was ook al op.. best wel zwaar danquote:Op donderdag 8 november 2012 00:24 schreef YUR het volgende:
[..]
Niet tof meer? Hoezo? Dat kan je makkelijk aan man!tja... vrijdag veranderingen brengenquote:Op donderdag 8 november 2012 00:36 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]alweer? Zondag was het ook al wat verder dan je dacht.
En je staat slechts 2de.![]()
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Vandaag was een mooie dag. Lekker uitgebreid gegeten, filmpje op bed, uurtje sportschool, opgepikt door de ouders, gedropt, in 22 minuten (evy #4) naar het strand gehobbeld en een duik in het warme water (25 a 28 graden) bij een ondergaande zon, bakje vers fruit en water toe.
Vakantie++.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Tijd voor een rondje!So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Doe mij maar een bokbiertje danquote:
+1quote:Op donderdag 8 november 2012 08:27 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Doe mij maar een bokbiertje danJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zat ook aan een bakkie pleurquote:Op donderdag 8 november 2012 08:31 schreef Arquero het volgende:
Nu al aan het bier? Doe mij nog maar ff koffie
hier wel al beer -o'clockquote:Op donderdag 8 november 2012 08:31 schreef Arquero het volgende:
Nu al aan het bier? Doe mij nog maar ff koffie
stond net omgekleed klaar voor een kilometer of 10, ging mijn brandweerpieper, dus rennend naar de kazerne.
Na terugkomst maar even een verkorte versie gelopen maar wel wat tempo proberen te houden'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zonder drinken is wat minder. Afstand lukt je wel. In barcalona dan maar de hele marathon doen?quote:Op donderdag 8 november 2012 01:21 schreef Jumparound het volgende:
[..]
zonder eten, en drinken was ook al op.. best wel zwaar dan
[..]
tja... vrijdag veranderingen brengen
Ga nu maar eens kijken of ik je van die tweede plek kan krijgen.![]()
![]()
Wish me luck, ik heb echt veel te lang niet meer gelopen
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Luck of the irish yo ya!quote:Op donderdag 8 november 2012 09:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Wish me luck, ik heb echt veel te lang niet meer gelopenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
succes en welkom terug!quote:Op donderdag 8 november 2012 09:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Wish me luck, ik heb echt veel te lang niet meer gelopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op donderdag 8 november 2012 09:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Wish me luck, ik heb echt veel te lang niet meer gelopen![]()
![]()
Hey, gezelligquote:Op donderdag 8 november 2012 09:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Wish me luck, ik heb echt veel te lang niet meer gelopenJe kunt het! Go, go go!
kwam deze net tegen, enough said....
[ Bericht 1% gewijzigd door rechtsedirecte op 08-11-2012 09:46:56 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik zie nu pas mn endomondo-run... wat is een telefoon toch fucked up om mee te lopen...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Zo weer terug, had best wel wat last van 'zwaarte' in mijn liesstreek. Niet te vergelijken met zware benen, maar toch. Uiteindelijk een mooie ronde gelopen, voor het eerst in m'n Nike jack. Is erg goed bevallen! Uiteindelijke tijd klopt niet helemaal omdat ik bij het eindigen van m'n run het wieltje van de iPod niet mee wilde werken:
1h23m53s, 5:21min/km, 15,64km, 1121 cal.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Je kan ook je Endomondo workout link hier plaatsenquote:Op donderdag 8 november 2012 11:38 schreef Skull-splitter het volgende:
[ afbeelding ]
Whehehe
Conditie van een spons, in het begin wat pijntjes, na 2 KM wel weer weg. Volgende keer wel eerst naar de WC
Ik ben lui
Net een rondje van 13.3 km in 1.15 uur... Ik vond het maar koud in de wind
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Heb er ook rekening mee gehouden ja, een beetje de stukken uit de polder gemeden en ook meer richting zuid-oost gelopen.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Luie mensen zijn verantwoordelijk voor progressie!quote:
Denk aan lopende band automatisering enz.
Vooral mijn nek vond ik koud, de rest was wel warm na de eerste kilometer.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Net een rondje van 13.3 km in 1.15 uur... Ik vond het maar koud in de windKlopt, eenmalige investering met maximaal resultaatquote:Op donderdag 8 november 2012 12:01 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Luie mensen zijn verantwoordelijk voor progressie!
Denk aan lopende band automatisering enz.
Eerst mijn eigen leven maar eens op de rails progresseren
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Net een rondje van 13.3 km in 1.15 uur... Ik vond het maar koud in de wind![]()
En het is idd koud![]()
![]()
Ik vond de kou nog wel meevallen eigenlijk. In een lange tight en een longsleeve gelopen. In het begin een beetje frisjes maar naderhand geen last meer van gehad. Begin ik nu winterhard te worden?![]()
Ik vond het gisteravond ook wel meevallen. Ook meteen mijn nieuwe, lange tight geprobeerd.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
OK, even om wat wijsheid/gezond verstand vragen.
30 september voor het laatst gerend, 5.7km tijdens een sponsorloop
2 weken pijntjes gehad door over-enthousiasme. Vervolgens drie weken slapjes door verkoudheid/snot en laatste paar dagen aan het wachten tot een verrekte rugspier zich niet meer laat merken. Geen beweging en wel eten heeft ook tot een paar kilo gewichtstoename geleid (grrr)
Ik wil morgen weer gaan hardlopen, dan ben ik er bijna 6 weken tussenuit geweest. Ik was bezig met een van-5-naar-10km programma. Hoe kan ik mijn komende weken het verstandigste indelen qua tijd/afstand/zwaarte?
Hoe ik het me voorstel: eerst een weekje herstelloopjes (ma/wo/vr 30 minuten, relaxed tempo). Indien dat tot geen problemen leidt, langzaam weer het programma oppikken (30 min / 35 min / 40 minuten, trainingstempo) en pas na twee weken er weer sprintjes in gaan bouwen (interval)
Advies?Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Klinkt goed, ik zou zelf dan ook eerst in een training eens kijken of je een half uur kan vol maken. En in die week dan nog 2 keer 20 minuten doen, anders heb je kans dat je lijf meteen begint te protesteren. Ik merkte dat ik na 2,5 week niet gelopen had ook flink had ingeleverd wat mijn lijf qua kilometers aankon. Ik zit nu na 4 weken weer op het nivo van voor mijn 'break' zonder pijntjes.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik zou eigenlijk vandaag lopen, maar morgen is het zonnig en waait het minder hard, dus dan ga ik liever danzon
know'm sayin?
word? word.![]()
Hoezo? http://www.mudsweattrails.nl/UHT-OPEN2012quote:Waarom woon ik in zo'n verrot plat volgebouwd land?!Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Dit was hem voor vandaag... Heb het nog koud....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Ja, van Garmin forerunner 205 (bestaat niet meer)quote:Op donderdag 8 november 2012 14:52 schreef Arquero het volgende:
Waar komt die data vandaan? gps horloge?Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Vind de Forerunner 10 van Garmin (goedkoopste model op de site volgens mij) er best schattig uitzienhaha
![]()
Pff, dat klaagt over koud. Vorige winter toen de gevoelstemperatuur -10 was, tóen was het pas koud! Gaan jullie allemaal bij de kachel zitten als het begint te vriezen?
Niet meer actief op Fok!![]()
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:59 schreef Viking84 het volgende:
Pff, dat klaagt over koud. Vorige winter toen de gevoelstemperatuur -10 was, tóen was het pas koud! Gaan jullie allemaal bij de kachel zitten als het begint te vriezen?
goed bezig vik!
Hoe is het met jou? Durf je al weer over hardlopen na te denken?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Goed wel! En neequote:Op donderdag 8 november 2012 16:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]goed bezig vik!
Hoe is het met jou? Durf je al weer over hardlopen na te denken?. Ik heb nu drie weken helemaal niet gesport en ik merk wel dat ik veel minder/zo goed als geen last heb, dus waarschijnlijk heeft het sporten (crosstrainen) toch een negatief effect gehad op het herstelproces. Heb over een week een afspraak met de sportarts, dan eens overleggen over wat te doen. Ik wil nu echt weer eens gaan hardlopen, maar ik durf niet zo goed
.
Is Liesje hier nog gesignaleerd trouwens? Ben benieuwd of zij alweer aan het lopen is.
Jij nog wel lekker aan het lopen?.
Forerunner 110 bedoel jequote:Op donderdag 8 november 2012 15:53 schreef Miezziej het volgende:
Vind de Forerunner 10 van Garmin (goedkoopste model op de site volgens mij) er best schattig uitzienhaha
.
Ow dat is minder dat het crosstrainen voor terugslag heeft gezorgd...quote:Op donderdag 8 november 2012 16:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Goed wel! En nee. Ik heb nu drie weken helemaal niet gesport en ik merk wel dat ik veel minder/zo goed als geen last heb, dus waarschijnlijk heeft het sporten (crosstrainen) toch een negatief effect gehad op het herstelproces. Heb over een week een afspraak met de sportarts, dan eens overleggen over wat te doen. Ik wil nu echt weer eens gaan hardlopen, maar ik durf niet zo goed
.
Is Liesje hier nog gesignaleerd trouwens? Ben benieuwd of zij alweer aan het lopen is.
Jij nog wel lekker aan het lopen?.
Ik hoop dat je snel weer aan de gang kan gaan met het hardlopen.
Ik heb Liesje ook al een hele tijd niet meer gezien, maar ik lees ook niet alles hoor.
Ja, bij mij gaat het wel lekker (nog steeds asociaal snel), ben druk aan het trainen voor de bruggenloop om voor de eerste keer 15 km te lopen. Maar heb in september en de eerste helft van oktober wat minder kunnen trainen door een flinke griep en drukte op het werk. Dus ben nu weer aan het opbouwen qua afstanden.
En heb voor volgend jaar pinksteren de Roparun mogelijk op de agenda staan.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Zo vanmiddag maar weer eens gelopen. Beetje geblesseerd geweest, 32 minuten, 5km nog geen pijn gevoeld. Hopen dat het zo blijft.![]()
Die ga ik voor m'n paps kopen, echt een mooi horloge!quote:Op donderdag 8 november 2012 15:53 schreef Miezziej het volgende:
![]()
![]()
Volgens mij is het een dameshorlogequote:Op donderdag 8 november 2012 17:04 schreef GotC het volgende:
[..]
Die ga ik voor m'n paps kopen, echt een mooi horloge!![]()
![]()
"Ons" seizoen begint nu eigenlijk pas een beetje.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:59 schreef Viking84 het volgende:
Moet zegen dat ik nog wel een beetje twijfel over het meedoen aan wedstrijden.
Misschien in december eentje en in januari.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Vikquote:Op donderdag 8 november 2012 16:11 schreef Viking84 het volgende:
ik heb vernomen dat Liesje op krukken loopt en dat dit nog wel een paar maanden kan duren'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Niet leuk nieuws
nee inderdaad... Lies was op haar manier altijd een trouwe loopster'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja. En op krukken lopen gun je niemand. Dat doe je niet voor je lol[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Rustig loopje gehad vandaag, iets langzamer gelopen. Ik ben ook voorzichtiger geworden, niet pushen en breken of blessure lopen.
3 km gelopen, ging niet vanzelf, eerst zorgen dat die lekker in de benen zit en dan weer verder opbouwen.
Lang/kort gelopen, ik had het wel warm.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik zie weer mensen die goed bezig zijn hier. Lekker. Ik zit mezelf op te vreten omdat ik anderhalve week voor de zevenheuvelen grieperig ben. Gelukkig nog geen échte koorts....Life is what you make it.![]()
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:40 schreef Shravani het volgende:
Ik ben helemaal niet zo goed bezig, pas 1x gelopen deze week
Big Brother is watching you!!!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het lijkt hier en daar wel een beetje of de klad er in begint te komen nu het minder mooi weer is
quote:Op donderdag 8 november 2012 20:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Big Brother is watching you!!!kijk dat helpt
![]()
![]()
mompelt iets over runners and joggersquote:Op donderdag 8 november 2012 20:02 schreef YUR het volgende:
Het lijkt hier en daar wel een beetje of de klad er in begint te komen nu het minder mooi weer is
quote:Op donderdag 8 november 2012 20:02 schreef YUR het volgende:
Het lijkt hier en daar wel een beetje of de klad er in begint te komen nu het minder mooi weer is![]()
haha nee hoor, ik heb vorige week bewust in de regen gelopen, vind het juist nu veel fijner rennen dan in warmte. Maar met een ziek kind is het wel wat lastiger organiseren.![]()
Ik ben ook weer eens gegaan.....en ben in een jubelstemming![]()
Na een aantal weken half "trainen", ben ik vandaag gewoon aan week 5 (les 13) van evy begonnen en heb hem helemaal uitgelopen. En het ging goed!!!![]()
Al merk ik wel dat ik echt toe ben aan loopschoenen....die kramp steeds is niet fijn.
http://www.endomondo.com/workouts/mS5bQIP-7Bc
Wel heb ik vandaag een loopjasje gekocht en ook die vind ik helemaal geweldig. al was een jas en lange mouwen een beetje teveel van het goede
Deze![]()
Ik ga er nu weer 100% voor...alleen.....jullie hadden allemaal gelijk, samen trainen werkt gewoon niet, zeker niet als de ander steeds pijntjes enzo heeft....![]()
TG... als je Evy af hebt en richting de 10km ga misschien een loopgroep zoeken... train je samen met mensen maar ben je toch enigszins vrij om te gaan wanneer je wilt'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja ik moet even kijken, hoe en wat. de meneer van de Run2day had het ook over een loopgroep...maar ik denk dat ik liever zelf bepaal wanneer en hoelaat enzo ik ga rennen....en vaak moet je dan weer contributie betalen enzo...hou ik niet zo van![]()
![]()
Je moet eerst schoenen de rest is niet belangrijkquote:Op donderdag 8 november 2012 20:15 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ja ik moet even kijken, hoe en wat. de meneer van de Run2day had het ook over een loopgroep...maar ik denk dat ik liever zelf bepaal wanneer en hoelaat enzo ik ga rennen....en vaak moet je dan weer contributie betalen enzo...hou ik niet zo vanNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zonet gearriveerd in Istanbul. Het is hier een stuk warmer dan in Nederland.Ik ga morgen de spullen voor de wedstrijd van zondag a.s. ophalen, waarschijnlijk ga ik morgen ook lekker shoppen.
![]()
![]()
ben je Nederlander?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:15 schreef Tyler-Girl het volgende:
en vaak moet je dan weer contributie betalen enzo...hou ik niet zo van
ja hoezo? ik ben blond he....quote:
maar heb al vaker gehad dat ik me ergens voor aanmeld en dat ik dan niet meer ga (sportschool) en dat is ook zonde van mijn geld....![]()
iets met Hollandse zuinigheid...quote:Op donderdag 8 november 2012 20:20 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
ja hoezo? ik ben blond he....
maar ik denk dat een ieder hier die bij een loopgroep/atletiekvereniging loopt kan beamen dat het geen weg gegooid geld is'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Maar de tijden zijn hier zo onhandigquote:Op donderdag 8 november 2012 20:45 schreef GotC het volgende:
Loopgroepbeste beslissing van dit jaar geweest.
ik ben veel tijd kwijt met werken en reizen en dan moet ik ook nog zorgen dat ik op tijd ben voor de loopgroep. Extra gedoe!!
Leuk! Laat je weten hoe hij hem vindt?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:04 schreef GotC het volgende:
[..]
Die ga ik voor m'n paps kopen, echt een mooi horloge!haha
![]()
Rammeltje!! Hoe is het!
Druk drukker drukstVind het erg moeilijk om een fulltime baan te combineren met een master en ik heb ook nog eens 2 jaar in 1 jaar gepropt. Dus sporten staat op een laag pitje. Wel elke week naar de yoga maar hardlopen heb ik maar 2 keer gedaan in de afgelopen 6 weken. Wil het wel weer op gaan pakken dus ga morgen weer een rondje.
Hoe gaat het met jou?![]()
Ook goed! Lekker bezig, alleen maandag een stoeprandje gemistquote:Op donderdag 8 november 2012 21:32 schreef Rammelaartje het volgende:
Druk drukker drukstVind het erg moeilijk om een fulltime baan te combineren met een master en ik heb ook nog eens 2 jaar in 1 jaar gepropt. Dus sporten staat op een laag pitje. Wel elke week naar de yoga maar hardlopen heb ik maar 2 keer gedaan in de afgelopen 6 weken. Wil het wel weer op gaan pakken dus ga morgen weer een rondje.
Hoe gaat het met jou?nu dus even extra rust gepakt, want m'n enkel deed een beetje zeer. Niks ernstigs hoor! Komt wel goed.
Goed om te horen dat t goed gaat. Ik vind een fulltime ook altijd lastig te combineren... Zeker wanneer er onverwacht uitloop is. Zit nu bijvoorbeeld ook nog op m'n werk
Zei er iemand iets over koud? Ik loop nog te zweten na mijn 5km van vandaag. Wel binnen 25 minuten, ben blij met steeds hoger tempo!Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
wel posten en niet rennen....quote:
![]()
meiden toch!!
tijd voor de mod's om in te grijpen!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Eergisteren de 5km met Renate afgerond, aanstaande maandag begin ik met de 5-10km met Renate.
Tja, dan heb je een paar dagen te overbruggen
Ik kwam vanavond om 21:30 thuis en besloot toch maar ff een rondje te lopen.
Ik had toen ik van start ging nog geen plannen over de afstand, dus ben maar begonnen.....en nu heb ik er weer 5km op zitten![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:32 schreef D. het volgende:
Eergisteren de 5km met Renate afgerond, aanstaande maandag begin ik met de 5-10km met Renate.
Tja, dan heb je een paar dagen te overbruggen
Ik kwam vanavond om 21:30 thuis en besloot toch maar ff een rondje te lopen.
Ik had toen ik van start ging nog geen plannen over de afstand, dus ben maar begonnen.....en nu heb ik er weer 5km op zitten
Sinds ik van de zomer begonnen ben loop ik toch nog steeds met enige regelmaat. Sterker nog, met dat slechte weer ben ik vaker en harder beginnen hard te lopen. Mede dankzij mijn nieuw gevonden loopgenoot. Hij wou ook weer beginnen met hardlopen, maar had daar nooit de motivatie nooit voor. En wie ben ik om dan nee te zeggen?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:02 schreef YUR het volgende:
Dacht ik heel stoer, totdat we begonnen. Meneer had nog niet veel conditie maar maakte dit grotendeels goed door zijn lengte en dus veel grotere passen. Ergo, ik moest gas bijgeven. Ideaal om met iemand samen te lopen die net zo gedreven is. (allebei twee broers dus vrij competitief van geest) Hierdoor is mijn gemiddelde snelheid en looptechniek ook drastisch veranderd in positieve zin. Nu is het niet zo dat we als twee gekken te keer gaan(zeker niet omdat ik toch wat minder snel last heb), maar het is toch fijn om iemand te hebben om je te motiveren als je even een dip hebt.
Dus bij deze zegt deze lurker hallo![]()
![]()
Welkom JagenHghar!!
leuk om met je broer te kunnn kardlopen en veel plezier teogewenst!
enne...blijven posten he?!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
![]()
![]()
bijna weekend
Lappenmand, here I come...
Gister gelopen, wilde een kleine 7 km lopen met om een soort interval (om de km wedstrijdsnelheid en andere km LDL tempo), maar na 4,5 km begon de pijnlijke knie weer op te spelen, dus ik denk toch dat het misschien wat overbelasting is van een pees. Dus maar even een weekje rust en dan hopen dat ik nog rustig kan opbouwen naar de bruggenloop...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Dat ja!quote:![]()
Klote Duck, tis te hopen dat je een beetje goed op kunt bouwen dan naar de Bruggenloop![]()
Tot nu toe valt het me eigenlijk reuze mee met het weer; ik ben nu zo'n drie maanden bezig (de laatste paar weken ga ik vier keer per week) en ik heb pas één of twee keer echt door de regen gelopen. Ik begin alleen steeds kieskeuriger te worden als het om mijn routes gaat; ik wil niet alleen kunnen zien waar ik loop, maar nu wil ik ook nog eens door verkeersluw gebied rennen; ik kom nl. niet in mijn ritme wanneer er constant auto's voorbij razen...quote:Op donderdag 8 november 2012 20:02 schreef YUR het volgende:
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
Vandaag stond er eigenlijk hardlopen op de planning. Ik heb vanmorgen toch maar besloten om niet te gaan lopen vanavond, ik voel weer een vreemd achtige pijn in mijn scheenbeen. Alleen rechts dit keer, een paar maanden geleden had ik het in beide benen, toen lekker genegeerd, en uiteindelijk kon ik bijna niet meer normaal lopen..
Even aankijken dus, het is meer een soort zeurende blauwe plek gevoel dan echt pijn, maar toch. In plaats daarvan ga ik vanavond tijdens de koopavond schoenen laten aanmeten. Denk dat mijn pijntjes toch wel worden veroorzaakt door mijn schoenen, die ik nu heb waren niet aangemeten, maar ik loop er ook alweer zo'n 1,5 jaar - 2 jaar op (wel met winterpauzes steeds, maar toch).
![]()
Congrats!quote:Op donderdag 8 november 2012 22:32 schreef D. het volgende:
...
heitieh![]()
Kijkend naar de wie loopt waar spoiler hebben we met z'n allen een rustig wedstrijd weekendje... 3 namen op het lijstje'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
verkeerde schoenen kan heel goed de oorzaak zijn, niet aangemeten schoenen en "oude"schoenen...op een gegeven moment gaat de demping er gewoon uitquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:45 schreef Miezziej het volgende:
Vandaag stond er eigenlijk hardlopen op de planning. Ik heb vanmorgen toch maar besloten om niet te gaan lopen vanavond, ik voel weer een vreemd achtige pijn in mijn scheenbeen. Alleen rechts dit keer, een paar maanden geleden had ik het in beide benen, toen lekker genegeerd, en uiteindelijk kon ik bijna niet meer normaal lopen..
Even aankijken dus, het is meer een soort zeurende blauwe plek gevoel dan echt pijn, maar toch. In plaats daarvan ga ik vanavond tijdens de koopavond schoenen laten aanmeten. Denk dat mijn pijntjes toch wel worden veroorzaakt door mijn schoenen, die ik nu heb waren niet aangemeten, maar ik loop er ook alweer zo'n 1,5 jaar - 2 jaar op (wel met winterpauzes steeds, maar toch).
Al die mensen die 5, 7, 10 km kunnen lopen en zelf vanaf augustus bezig en nog steeds op de 3km zitten met pijn in mijn voet.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Zorg dan eerst dat die voet weer helemaalquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:11 schreef De_kluizenaar het volgende:
Al die mensen die 5, 7, 10 km kunnen lopen en zelf vanaf augustus bezig en nog steeds op de 3km zitten met pijn in mijn voet.is..anders blijft dat probleem je achtervolgen
![]()
![]()
omdat er voor mij niets boven wollen hardloopkleding gaat, voor mijzelf alvast maar een kerstkadootje uitgezocht...
http://nz.icebreaker.com/(...)00278D34L,en,pd.html'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
dit dus.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Zorg dan eerst dat die voet weer helemaalis..anders blijft dat probleem je achtervolgen
en ik zou zeggen, je achtergrond kennende ben je in mijn ogen nog steeds een held dat je het stug vol hou.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Aan de andere kant loop je nu wel 3 kilometer!quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:11 schreef De_kluizenaar het volgende:
Al die mensen die 5, 7, 10 km kunnen lopen en zelf vanaf augustus bezig en nog steeds op de 3km zitten met pijn in mijn voet.![]()
Dat kon je in augustus niet![]()
![]()
Die breuk is wel over inmiddels, gelukkig. Ik begrijp nog niet helemaal hoe ik dit veroorzaakt kan hebben, waarschijnlijk een combinatie van teveel gewicht en te weinig gesport/gewenning.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Zorg dan eerst dat die voet weer helemaalis..anders blijft dat probleem je achtervolgen
Ik heb de veters nu rechts iets losser gedaan, gevolg is dat er wat pijn om de enkel en de voet is. Het voelt misschien als spierpijn aan, of overbelasting, misschien is de voet gaan schuiven en is de houding niet goed.
Dat begrijp ik gewoon niet, ik hield nu 3 dagen rust, voelde prima dan moet het toch gewoon goed gaan? En die andere voet is helemaal prima! Dus nu ga ik met tegenzin weer 3 dagen rust nemen ipv 1.
En anders toch weer eens naar een running store, misschien dat ze daar een idee hebben. Ik kan natuurlijk niet met 2 verschillende schoenen om gaan lopen maar toch.
Wilskracht is er, conditie ook, voet niet.
/beetje moedeloosIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ja dat is waar, moet ik ook niet vergeten. Augustus had ik nog een gevecht om het 1 minuut vol te houden.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:29 schreef Arquero het volgende:
[..]
Aan de andere kant loop je nu wel 3 kilometer!![]()
Dat kon je in augustus niet
Nog 135 dagen, dan moet die 5 km gewoon goed te doen zijn!!!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Absoluut. En neem die tijd er ook voor.
Wellicht zou een bezoek aan een sportwinkel inderdaad wat kunnen bieden (in ieder geval een gat in je portemonnee) of anders een podoloog, fysiotherapeut oid.
![]()
Over dat veilig hardlopen in de TT: een hesje is echt niet stom.
Laatst liep ik ook even een rondje, had er even niet bij stilgestaan, maar dan is het toch echt even aan de kant springen als er een auto aankomt (een stuk weg is hier zonder voetpad ernaast).
En gister had iemand bij het aan de fiets uitlaten, haar hondje zo'n rood fietsknipperlampje om de halsband gedaan. Slim!How can I make this topic about me?![]()
Misschien was het, ivm overgewicht, verstandiger om eerst te wandelen/fietsen/zwemmen? Beetje achteraf natuurlijk, maar ik denk dat je voet gewoon rust nodig heeft. Breuk is gelukkig hersteld, maar door erop te blijven hardlopen zal de volledige genezing langer duren denk ik..quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:29 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Die breuk is wel over inmiddels, gelukkig. Ik begrijp nog niet helemaal hoe ik dit veroorzaakt kan hebben, waarschijnlijk een combinatie van teveel gewicht en te weinig gesport/gewenning.
Ik heb de veters nu rechts iets losser gedaan, gevolg is dat er wat pijn om de enkel en de voet is. Het voelt misschien als spierpijn aan, of overbelasting, misschien is de voet gaan schuiven en is de houding niet goed.
Dat begrijp ik gewoon niet, ik hield nu 3 dagen rust, voelde prima dan moet het toch gewoon goed gaan? En die andere voet is helemaal prima! Dus nu ga ik met tegenzin weer 3 dagen rust nemen ipv 1.
En anders toch weer eens naar een running store, misschien dat ze daar een idee hebben. Ik kan natuurlijk niet met 2 verschillende schoenen om gaan lopen maar toch.
Wilskracht is er, conditie ook, voet niet.
/beetje moedeloos
Hardlopen heeft grote gevolgen voor je gewrichten en ik heb het flauwe vermoeden dat blijven hardlopen (ondanks dat je al kilo's kwijt bent) je probleem niet zal verhelpen..
Meh, lastig. Misschien eens langs een fysio?
Komt wel goed schatje![]()
![]()
Ah das wel liefquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Misschien was het, ivm overgewicht, verstandiger om eerst te wandelen/fietsen/zwemmen? Beetje achteraf natuurlijk, maar ik denk dat je voet gewoon rust nodig heeft. Breuk is gelukkig hersteld, maar door erop te blijven hardlopen zal de volledige genezing langer duren denk ik..
Hardlopen heeft grote gevolgen voor je gewrichten en ik heb het flauwe vermoeden dat blijven hardlopen (ondanks dat je al kilo's kwijt bent) je probleem niet zal verhelpen..
Meh, lastig. Misschien eens langs een fysio?
Komt wel goed schatje
Kan je gewoon een afspraak maken met een fysio of dien je dat via de huisarts te regelen weet jij dat?
Ik ga eerst nog wat kilo's afvallen, bij 15 of 20 kwijt (zit op 11) zou ik mogen verwachten dat het niet allemaal meer aan het gewicht kan liggen.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Net een rondje wezen rennen met m'n buurvrouw, best gezellig om weer eens met iemand samen te rennen.
Ook goed voor een rustiger tempo omdat je toch gaat lopen kletsen.
Kluizenaar, rot dat je steeds last hebt, maar wat GotC zegt..![]()
Je mag gewoon langsgaan, zonder verwijsbriefquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:01 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ah das wel lief
Kan je gewoon een afspraak maken met een fysio of dien je dat via de huisarts te regelen weet jij dat?
Ik ga eerst nog wat kilo's afvallen, bij 15 of 20 kwijt (zit op 11) zou ik mogen verwachten dat het niet allemaal meer aan het gewicht kan liggen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:11 schreef De_kluizenaar het volgende:
Al die mensen die 5, 7, 10 km kunnen lopen en zelf vanaf augustus bezig en nog steeds op de 3km zitten met pijn in mijn voet.
Mogge![]()
![]()
Je hebt wel goede schoenen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:11 schreef De_kluizenaar het volgende:
Al die mensen die 5, 7, 10 km kunnen lopen en zelf vanaf augustus bezig en nog steeds op de 3km zitten met pijn in mijn voet.![]()
Afgelopen tijd wat meer kortere afstanden gelopen.
Zaterdag 4,6 km met een lichte kater na Rowwen Hèze, daarna wel een goed gevoel.
Tijdens het lopen was dat gevoel iets minder
Dinsdag 4,2 km wat natuurlijk veel beter ging.
Gisteren ruim 2 km gezwommen en morgen maar eens kijken voor een km of 7hardlopen.
♫![]()
Niet helemaal, ik beleef er wel lol aan hoor, doe mijn eigen ding. Maar wil zelf ook vooruitgang blijven boeken, zit een beetje vast nu denk ik. Na het weekend gewoon weer proberen,quote:
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ja prima anti-pronatie Brooks laten aanmeten. Was een wereld van verschil met die gympjes eerst.quote:Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Met hardlopen is het wel vaak 2 stappen vooruit 1 stap terug...
Zelf liep ik in Juli elke week minimaal 1 keer 15+KM. Maar in Augustus, september en Oktober ben ik niet boven de 8KM uitgekomen. Pas afgelopen weekend weer voor het eerst meer dan 10KM gelopen... moeizaam.
3 keer per week 4 is ook 12 he![]()
![]()
Dan nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:25 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Niet helemaal, ik beleef er wel lol aan hoor, doe mijn eigen ding. Maar wil zelf ook vooruitgang blijven boeken, zit een beetje vast nu denk ik. Na het weekend gewoon weer proberen,![]()
* Quoi probeert Mumford & Sons kaartjes te bestellen voor iemand anders = tijdrovend, terwijl geen tijd hiervoor![]()
Mijn rondje van woensdag was ook al grotendeels in het donker. Ik denk dat ik er inderdaad ook eentje ga halen. Die reflecterende strips op schoenen en legging zijn echt niet voldoende.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Over dat veilig hardlopen in de TT: een hesje is echt niet stom.
Laatst liep ik ook even een rondje, had er even niet bij stilgestaan, maar dan is het toch echt even aan de kant springen als er een auto aankomt (een stuk weg is hier zonder voetpad ernaast).
En gister had iemand bij het aan de fiets uitlaten, haar hondje zo'n rood fietsknipperlampje om de halsband gedaan. Slim!Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ook waar inderdaad. Positief blijven bekijken. En wat je zegt is misschien ook zo, 2 stappen vooruit en 1 stap terug. We zijn tenslotte ook geen 18 meer.quote:
Laatst bij de intersport 2 van die led bandjes gehaald voor 10 euro.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:38 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Mijn rondje van woensdag was ook al grotendeels in het donker. Ik denk dat ik er inderdaad ook eentje ga halen. Die reflecterende strips op schoenen en legging zijn echt niet voldoende.
Komt op zich een redelijke bak licht vanaf.
♫![]()
Dat onderscheidt de diehards van de mooiweerlopertsquote:Op donderdag 8 november 2012 20:02 schreef YUR het volgende:
Boeh, ik mis het zo! Zie er wel tegenop om weer helemaal vanaf 0 te moeten beginnen. Ik wil ook gewoon weer > 5km-rondjes doen.
Ik kreeg al een DM van haar hierover. Die is er ook lekker klaar mee iddquote:Op donderdag 8 november 2012 18:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Vik
ik heb vernomen dat Liesje op krukken loopt en dat dit nog wel een paar maanden kan duren.
Dank u, zal ik zeker blijven doenquote:Op vrijdag 9 november 2012 04:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
Welkom JagenHghar!!
leuk om met je broer te kunnn kardlopen en veel plezier teogewenst!
enne...blijven posten he?!![]()
![]()
Na een paar weekjes rustig aan doen hoop ik dit weekend weer een lekker rondje te doen van een km of 6. Weer of geen weer, ik kan me er nu al enorm op verheugen. Ik ben blijkbaar echt verslaafd, want ik loop al dagen tegen de muur op van de afkickverschijnselen![]()
![]()
Morgen weer 40 minuten geplanned staan, en s'ochtends nog even 1.5 uur zwemmen. Zin in!Volg mijn blog! http://my-365.com/![]()
Viel tegen ik moest gewoon stoppen en stukken gaan wandelen...
Onregelmatig gelopen en te langzaam.
http://www.endomondo.com/workouts/plp5msxaM7E
Van het weekend wordt het niks meer te druk dus hopelijk begin volgende week een wat betere run neerzetten.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Kan hem niet zienquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:12 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Viel tegen ik moest gewoon stoppen en stukken gaan wandelen...
Onregelmatig gelopen en te langzaam.
http://www.endomondo.com/workouts/plp5msxaM7E
Van het weekend wordt het niks meer te druk dus hopelijk begin volgende week een wat betere run neerzetten.
Volg mijn blog! http://my-365.com/![]()
Moet je een vriend verzoek inschieten in Endomondoquote:
Ah, die heb ik ook. Model Beast toevallig?quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:27 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ja prima anti-pronatie Brooks laten aanmeten. Was een wereld van verschil met die gympjes eerst.![]()
![]()
Nee, maar ze zien er wel beestachtig uitquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, die heb ik ook. Model Beast toevallig?
http://www.brooksrunning.(...)0106,default,pd.htmlIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Gvd, het is ook altijd wat met koeriers. Wil gaan lopen, maar zit al de hele dag op een belangrijk pakket te wachten. En als ik een keer uitslaap, staan ze al om 08.00 uur op de deur te hengsten...![]()
Hello hoe is het hier?
Zalig loopweer is het de laatste dagen zeggisteren lekker modder gestampt in het bos
Mijn garmin is alleen voor garantie terug en nu mis ik hemHij deed heel raar soms dus toch maar even na laten kijken dan nu er nog garantie op zit.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
![]()
ik ben moed aan het verzamelen om zo te gaan rennen. Het vroege opstaan nekt me meer dan ik had gewild en heb verder ook nog veel qua studie aan m'n hoofd. Oh, en verhuizen. Oh, en een zieke schoonmams
en en en
![]()
Hardlopen is dan een fijne uitlaatklep maar soms is de tijd en/of energie zó ver te zoeken
Ja doei.![]()
http://www.endomondo.com/workouts/obDlNV6N47Y
11,5km met 6.00min/kmNiet de meest soepele loop ooit, spiertechnisch gezien, maar was wel even heel lekker.
Denk dat ik wat te weinig had gegeten vooraf, dus dat ga ik zo maar 's inhalen
![]()
Ja doei.![]()
Lekker hoor MoBlo! En ook de minder soepele loopjes horen erbij
Hoe gaat het met het schema? Lukt 't met de verschillende tempo's?![]()
Ik had vandaag snelheidswerk moeten doen, maar daar stond m'n hoofd echt helemaal niet naar, wilde gewoon even lopen zonder op te moeten lettenmaar ik loop ook loopjes wat sneller en langzamer dan dit en zo bouw ik wel wat op. Niet precies volgens 't schema, maar hoop dat soort dingen bij de loopgroep waar ik bij wil gaan als we verhuisd zijn op te pakken.
Ja doei.![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Gvd, het is ook altijd wat met koeriers. Wil gaan lopen, maar zit al de hele dag op een belangrijk pakket te wachten. En als ik een keer uitslaap, staan ze al om 08.00 uur op de deur te hengsten...herkenbaar. Het is afgesproken werk zeg ik je!
Soms is het ook gewoon lekker en nodig om gewoon te lopenquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
Ik had vandaag snelheidswerk moeten doen, maar daar stond m'n hoofd echt helemaal niet naar, wilde gewoon even lopen zonder op te moeten lettenmaar ik loop ook loopjes wat sneller en langzamer dan dit en zo bouw ik wel wat op. Niet precies volgens 't schema, maar hoop dat soort dingen bij de loopgroep waar ik bij wil gaan als we verhuisd zijn op te pakken.
Ik zie namelijk alleen maar loopjes van rond de 6:00min/km, wel verschillend in afstand, vandaar de vraag hoe het ging met de tempo's
.
Lijkt me verstandig, bij een loopgroep. Ook lekkerder met de donkere dagen!![]()
Ik had eigenlijk ook wat langzamer willen lopen vandaagrond de 6.20 ofzo, máár ik moest na 5 minuten al naar de wc
dus heb ik de pas er maar wat meer ingezet. En toen was ik op km 6 en toen was 't weggezakt
maarja.. toen ben ik maar door blijven jakkeren want zat wel lekker in m'n tempo
Ja doei.![]()
Gewoon zo'n ding meeslepen als je gaat trainen
Train je ook je armspieren mee
Die had ik bij de halve in Amsterdam mee moeten nemen. Ik moest vanaf kilometer 3 al poepenF means you're fucked![]()
Vriendje heeft het al een paar keer gehad over dat hij misschien wil beginnen met evy...En hij is dit weekend jarig, dus ik duik even de sportzaak in
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Want daar kun je een Evy opblaaspop kopen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:44 schreef GDPP het volgende:
Vriendje heeft het al een paar keer gehad over dat hij misschien wil beginnen met evy...En hij is dit weekend jarig, dus ik duik even de sportzaak inJa doei.![]()
Dan had ik dat toch zeker wel geweten hequote:Op vrijdag 9 november 2012 16:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Want daar kun je een Evy opblaaspop kopen?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Want daar kun je een Evy opblaaspop kopen?!
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: