Kan hem niet zienquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:12 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Viel tegen ik moest gewoon stoppen en stukken gaan wandelen...
Onregelmatig gelopen en te langzaam.
http://www.endomondo.com/workouts/plp5msxaM7E
Van het weekend wordt het niks meer te druk dus hopelijk begin volgende week een wat betere run neerzetten.
Moet je een vriend verzoek inschieten in Endomondoquote:
Ah, die heb ik ook. Model Beast toevallig?quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:27 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ja prima anti-pronatie Brooks laten aanmeten. Was een wereld van verschil met die gympjes eerst.
Nee, maar ze zien er wel beestachtig uitquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, die heb ik ook. Model Beast toevallig?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Gvd, het is ook altijd wat met koeriers. Wil gaan lopen, maar zit al de hele dag op een belangrijk pakket te wachten. En als ik een keer uitslaap, staan ze al om 08.00 uur op de deur te hengsten...
Soms is het ook gewoon lekker en nodig om gewoon te lopenquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
Ik had vandaag snelheidswerk moeten doen, maar daar stond m'n hoofd echt helemaal niet naar, wilde gewoon even lopen zonder op te moeten lettenmaar ik loop ook loopjes wat sneller en langzamer dan dit en zo bouw ik wel wat op. Niet precies volgens 't schema, maar hoop dat soort dingen bij de loopgroep waar ik bij wil gaan als we verhuisd zijn op te pakken.
Want daar kun je een Evy opblaaspop kopen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:44 schreef GDPP het volgende:
Vriendje heeft het al een paar keer gehad over dat hij misschien wil beginnen met evy...En hij is dit weekend jarig, dus ik duik even de sportzaak in
Dan had ik dat toch zeker wel geweten hequote:Op vrijdag 9 november 2012 16:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Want daar kun je een Evy opblaaspop kopen?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Want daar kun je een Evy opblaaspop kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |