dit dus.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Zorg dan eerst dat die voet weer helemaalis..anders blijft dat probleem je achtervolgen
Aan de andere kant loop je nu wel 3 kilometer!quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:11 schreef De_kluizenaar het volgende:
Al die mensen die 5, 7, 10 km kunnen lopen en zelf vanaf augustus bezig en nog steeds op de 3km zitten met pijn in mijn voet.
Die breuk is wel over inmiddels, gelukkig. Ik begrijp nog niet helemaal hoe ik dit veroorzaakt kan hebben, waarschijnlijk een combinatie van teveel gewicht en te weinig gesport/gewenning.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Zorg dan eerst dat die voet weer helemaalis..anders blijft dat probleem je achtervolgen
Ja dat is waar, moet ik ook niet vergeten. Augustus had ik nog een gevecht om het 1 minuut vol te houden.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:29 schreef Arquero het volgende:
[..]
Aan de andere kant loop je nu wel 3 kilometer!![]()
Dat kon je in augustus niet
Misschien was het, ivm overgewicht, verstandiger om eerst te wandelen/fietsen/zwemmen? Beetje achteraf natuurlijk, maar ik denk dat je voet gewoon rust nodig heeft. Breuk is gelukkig hersteld, maar door erop te blijven hardlopen zal de volledige genezing langer duren denk ik..quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:29 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Die breuk is wel over inmiddels, gelukkig. Ik begrijp nog niet helemaal hoe ik dit veroorzaakt kan hebben, waarschijnlijk een combinatie van teveel gewicht en te weinig gesport/gewenning.
Ik heb de veters nu rechts iets losser gedaan, gevolg is dat er wat pijn om de enkel en de voet is. Het voelt misschien als spierpijn aan, of overbelasting, misschien is de voet gaan schuiven en is de houding niet goed.
Dat begrijp ik gewoon niet, ik hield nu 3 dagen rust, voelde prima dan moet het toch gewoon goed gaan? En die andere voet is helemaal prima! Dus nu ga ik met tegenzin weer 3 dagen rust nemen ipv 1.
En anders toch weer eens naar een running store, misschien dat ze daar een idee hebben. Ik kan natuurlijk niet met 2 verschillende schoenen om gaan lopen maar toch.
Wilskracht is er, conditie ook, voet niet.
/beetje moedeloos
Ah das wel liefquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Misschien was het, ivm overgewicht, verstandiger om eerst te wandelen/fietsen/zwemmen? Beetje achteraf natuurlijk, maar ik denk dat je voet gewoon rust nodig heeft. Breuk is gelukkig hersteld, maar door erop te blijven hardlopen zal de volledige genezing langer duren denk ik..
Hardlopen heeft grote gevolgen voor je gewrichten en ik heb het flauwe vermoeden dat blijven hardlopen (ondanks dat je al kilo's kwijt bent) je probleem niet zal verhelpen..
Meh, lastig. Misschien eens langs een fysio?
Komt wel goed schatje
Je mag gewoon langsgaan, zonder verwijsbriefquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:01 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ah das wel lief
Kan je gewoon een afspraak maken met een fysio of dien je dat via de huisarts te regelen weet jij dat?
Ik ga eerst nog wat kilo's afvallen, bij 15 of 20 kwijt (zit op 11) zou ik mogen verwachten dat het niet allemaal meer aan het gewicht kan liggen.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:11 schreef De_kluizenaar het volgende:
Al die mensen die 5, 7, 10 km kunnen lopen en zelf vanaf augustus bezig en nog steeds op de 3km zitten met pijn in mijn voet.
Je hebt wel goede schoenen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:11 schreef De_kluizenaar het volgende:
Niet helemaal, ik beleef er wel lol aan hoor, doe mijn eigen ding. Maar wil zelf ook vooruitgang blijven boeken, zit een beetje vast nu denk ik. Na het weekend gewoon weer proberen,quote:
Ja prima anti-pronatie Brooks laten aanmeten. Was een wereld van verschil met die gympjes eerst.quote:
Dan nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:25 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Niet helemaal, ik beleef er wel lol aan hoor, doe mijn eigen ding. Maar wil zelf ook vooruitgang blijven boeken, zit een beetje vast nu denk ik. Na het weekend gewoon weer proberen,
Mijn rondje van woensdag was ook al grotendeels in het donker. Ik denk dat ik er inderdaad ook eentje ga halen. Die reflecterende strips op schoenen en legging zijn echt niet voldoende.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Over dat veilig hardlopen in de TT: een hesje is echt niet stom.
Laatst liep ik ook even een rondje, had er even niet bij stilgestaan, maar dan is het toch echt even aan de kant springen als er een auto aankomt (een stuk weg is hier zonder voetpad ernaast).
En gister had iemand bij het aan de fiets uitlaten, haar hondje zo'n rood fietsknipperlampje om de halsband gedaan. Slim!
Ook waar inderdaad. Positief blijven bekijken. En wat je zegt is misschien ook zo, 2 stappen vooruit en 1 stap terug. We zijn tenslotte ook geen 18 meer.quote:
Laatst bij de intersport 2 van die led bandjes gehaald voor 10 euro.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:38 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Mijn rondje van woensdag was ook al grotendeels in het donker. Ik denk dat ik er inderdaad ook eentje ga halen. Die reflecterende strips op schoenen en legging zijn echt niet voldoende.
Dat onderscheidt de diehards van de mooiweerlopertsquote:Op donderdag 8 november 2012 20:02 schreef YUR het volgende:
Het lijkt hier en daar wel een beetje of de klad er in begint te komen nu het minder mooi weer is
Ik kreeg al een DM van haar hierover. Die is er ook lekker klaar mee iddquote:Op donderdag 8 november 2012 18:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Vik
ik heb vernomen dat Liesje op krukken loopt en dat dit nog wel een paar maanden kan duren
Dank u, zal ik zeker blijven doenquote:Op vrijdag 9 november 2012 04:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
Welkom JagenHghar!!
leuk om met je broer te kunnn kardlopen en veel plezier teogewenst!
enne...blijven posten he?!
Kan hem niet zienquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:12 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Viel tegen ik moest gewoon stoppen en stukken gaan wandelen...
Onregelmatig gelopen en te langzaam.
http://www.endomondo.com/workouts/plp5msxaM7E
Van het weekend wordt het niks meer te druk dus hopelijk begin volgende week een wat betere run neerzetten.
Moet je een vriend verzoek inschieten in Endomondoquote:
Ah, die heb ik ook. Model Beast toevallig?quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:27 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ja prima anti-pronatie Brooks laten aanmeten. Was een wereld van verschil met die gympjes eerst.
Nee, maar ze zien er wel beestachtig uitquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, die heb ik ook. Model Beast toevallig?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Gvd, het is ook altijd wat met koeriers. Wil gaan lopen, maar zit al de hele dag op een belangrijk pakket te wachten. En als ik een keer uitslaap, staan ze al om 08.00 uur op de deur te hengsten...
Soms is het ook gewoon lekker en nodig om gewoon te lopenquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
Ik had vandaag snelheidswerk moeten doen, maar daar stond m'n hoofd echt helemaal niet naar, wilde gewoon even lopen zonder op te moeten lettenmaar ik loop ook loopjes wat sneller en langzamer dan dit en zo bouw ik wel wat op. Niet precies volgens 't schema, maar hoop dat soort dingen bij de loopgroep waar ik bij wil gaan als we verhuisd zijn op te pakken.
Want daar kun je een Evy opblaaspop kopen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:44 schreef GDPP het volgende:
Vriendje heeft het al een paar keer gehad over dat hij misschien wil beginnen met evy...En hij is dit weekend jarig, dus ik duik even de sportzaak in
Dan had ik dat toch zeker wel geweten hequote:Op vrijdag 9 november 2012 16:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Want daar kun je een Evy opblaaspop kopen?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Want daar kun je een Evy opblaaspop kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |