"Ons" seizoen begint nu eigenlijk pas een beetje.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:59 schreef Viking84 het volgende:
Pff, dat klaagt over koud. Vorige winter toen de gevoelstemperatuur -10 was, tóen was het pas koud! Gaan jullie allemaal bij de kachel zitten als het begint te vriezen?
Vikquote:Op donderdag 8 november 2012 16:11 schreef Viking84 het volgende:
Is Liesje hier nog gesignaleerd trouwens? Ben benieuwd of zij alweer aan het lopen is.
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:40 schreef Shravani het volgende:
Ik ben helemaal niet zo goed bezig, pas 1x gelopen deze week
Big Brother is watching you!!!quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 20:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Big Brother is watching you!!!
mompelt iets over runners and joggersquote:Op donderdag 8 november 2012 20:02 schreef YUR het volgende:
Het lijkt hier en daar wel een beetje of de klad er in begint te komen nu het minder mooi weer is
quote:Op donderdag 8 november 2012 20:02 schreef YUR het volgende:
Het lijkt hier en daar wel een beetje of de klad er in begint te komen nu het minder mooi weer is
Je moet eerst schoenen de rest is niet belangrijkquote:Op donderdag 8 november 2012 20:15 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ja ik moet even kijken, hoe en wat. de meneer van de Run2day had het ook over een loopgroep...maar ik denk dat ik liever zelf bepaal wanneer en hoelaat enzo ik ga rennen....en vaak moet je dan weer contributie betalen enzo...hou ik niet zo van
ben je Nederlander?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:15 schreef Tyler-Girl het volgende:
en vaak moet je dan weer contributie betalen enzo...hou ik niet zo van
ja hoezo? ik ben blond he....quote:
iets met Hollandse zuinigheid...quote:Op donderdag 8 november 2012 20:20 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
ja hoezo? ik ben blond he....
Maar de tijden zijn hier zo onhandigquote:Op donderdag 8 november 2012 20:45 schreef GotC het volgende:
Loopgroepbeste beslissing van dit jaar geweest.
Leuk! Laat je weten hoe hij hem vindt?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:04 schreef GotC het volgende:
[..]
Die ga ik voor m'n paps kopen, echt een mooi horloge!
Ook goed! Lekker bezig, alleen maandag een stoeprandje gemistquote:Op donderdag 8 november 2012 21:32 schreef Rammelaartje het volgende:
Druk drukker drukstVind het erg moeilijk om een fulltime baan te combineren met een master en ik heb ook nog eens 2 jaar in 1 jaar gepropt. Dus sporten staat op een laag pitje. Wel elke week naar de yoga maar hardlopen heb ik maar 2 keer gedaan in de afgelopen 6 weken. Wil het wel weer op gaan pakken dus ga morgen weer een rondje.
Hoe gaat het met jou?
wel posten en niet rennen....quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:32 schreef D. het volgende:
Eergisteren de 5km met Renate afgerond, aanstaande maandag begin ik met de 5-10km met Renate.
Tja, dan heb je een paar dagen te overbruggen
Ik kwam vanavond om 21:30 thuis en besloot toch maar ff een rondje te lopen.
Ik had toen ik van start ging nog geen plannen over de afstand, dus ben maar begonnen.....en nu heb ik er weer 5km op zitten
Sinds ik van de zomer begonnen ben loop ik toch nog steeds met enige regelmaat. Sterker nog, met dat slechte weer ben ik vaker en harder beginnen hard te lopen. Mede dankzij mijn nieuw gevonden loopgenoot. Hij wou ook weer beginnen met hardlopen, maar had daar nooit de motivatie nooit voor. En wie ben ik om dan nee te zeggen?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:02 schreef YUR het volgende:
Dat ja!quote:
Tot nu toe valt het me eigenlijk reuze mee met het weer; ik ben nu zo'n drie maanden bezig (de laatste paar weken ga ik vier keer per week) en ik heb pas één of twee keer echt door de regen gelopen. Ik begin alleen steeds kieskeuriger te worden als het om mijn routes gaat; ik wil niet alleen kunnen zien waar ik loop, maar nu wil ik ook nog eens door verkeersluw gebied rennen; ik kom nl. niet in mijn ritme wanneer er constant auto's voorbij razen...quote:Op donderdag 8 november 2012 20:02 schreef YUR het volgende:
Congrats!quote:Op donderdag 8 november 2012 22:32 schreef D. het volgende:
Eergisteren de 5km met Renate afgerond, aanstaande maandag begin ik met de 5-10km met Renate.
...
verkeerde schoenen kan heel goed de oorzaak zijn, niet aangemeten schoenen en "oude"schoenen...op een gegeven moment gaat de demping er gewoon uitquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:45 schreef Miezziej het volgende:
Vandaag stond er eigenlijk hardlopen op de planning. Ik heb vanmorgen toch maar besloten om niet te gaan lopen vanavond, ik voel weer een vreemd achtige pijn in mijn scheenbeen. Alleen rechts dit keer, een paar maanden geleden had ik het in beide benen, toen lekker genegeerd, en uiteindelijk kon ik bijna niet meer normaal lopen..
Even aankijken dus, het is meer een soort zeurende blauwe plek gevoel dan echt pijn, maar toch. In plaats daarvan ga ik vanavond tijdens de koopavond schoenen laten aanmeten. Denk dat mijn pijntjes toch wel worden veroorzaakt door mijn schoenen, die ik nu heb waren niet aangemeten, maar ik loop er ook alweer zo'n 1,5 jaar - 2 jaar op (wel met winterpauzes steeds, maar toch).
Zorg dan eerst dat die voet weer helemaalquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:11 schreef De_kluizenaar het volgende:
Al die mensen die 5, 7, 10 km kunnen lopen en zelf vanaf augustus bezig en nog steeds op de 3km zitten met pijn in mijn voet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |