Niet tof meer? Hoezo? Dat kan je makkelijk aan man!quote:Op donderdag 8 november 2012 00:24 schreef Jumparound het volgende:
[..]
[..]
het kan sneller
[..]
je moet er iets voor over hebben om nummer 1 te staan
Maar dit was niet tof meer...
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:44 schreef Jumparound het volgende:
rondje iets uit de hand gelopen.
rekenfoutje qua afstand. auw...
20 km in 1:55...
Gaat het nu al weer over paarden?quote:Op donderdag 8 november 2012 00:03 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Valt ook wel mee hoor paarden hebben er zelfs geen een nodig en die kunnen me toch goed lopen![]()
zonder eten, en drinken was ook al op.. best wel zwaar danquote:Op donderdag 8 november 2012 00:24 schreef YUR het volgende:
[..]
Niet tof meer? Hoezo? Dat kan je makkelijk aan man!
tja... vrijdag veranderingen brengenquote:Op donderdag 8 november 2012 00:36 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]alweer? Zondag was het ook al wat verder dan je dacht.
En je staat slechts 2de.![]()
Doe mij maar een bokbiertje danquote:
+1quote:Op donderdag 8 november 2012 08:27 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Doe mij maar een bokbiertje dan
Zat ook aan een bakkie pleurquote:Op donderdag 8 november 2012 08:31 schreef Arquero het volgende:
Nu al aan het bier? Doe mij nog maar ff koffie
hier wel al beer -o'clockquote:Op donderdag 8 november 2012 08:31 schreef Arquero het volgende:
Nu al aan het bier? Doe mij nog maar ff koffie
Zonder drinken is wat minder. Afstand lukt je wel. In barcalona dan maar de hele marathon doen?quote:Op donderdag 8 november 2012 01:21 schreef Jumparound het volgende:
[..]
zonder eten, en drinken was ook al op.. best wel zwaar dan
[..]
tja... vrijdag veranderingen brengen
Luck of the irish yo ya!quote:Op donderdag 8 november 2012 09:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Wish me luck, ik heb echt veel te lang niet meer gelopen
succes en welkom terug!quote:Op donderdag 8 november 2012 09:12 schreef Skull-splitter het volgende:
quote:Op donderdag 8 november 2012 09:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Hey, gezelligquote:Op donderdag 8 november 2012 09:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Je kan ook je Endomondo workout link hier plaatsenquote:Op donderdag 8 november 2012 11:38 schreef Skull-splitter het volgende:
[ afbeelding ]
Whehehe
Conditie van een spons, in het begin wat pijntjes, na 2 KM wel weer weg. Volgende keer wel eerst naar de WC
Luie mensen zijn verantwoordelijk voor progressie!quote:
Vooral mijn nek vond ik koud, de rest was wel warm na de eerste kilometer.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Net een rondje van 13.3 km in 1.15 uur... Ik vond het maar koud in de wind
Klopt, eenmalige investering met maximaal resultaatquote:Op donderdag 8 november 2012 12:01 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Luie mensen zijn verantwoordelijk voor progressie!
Denk aan lopende band automatisering enz.
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Net een rondje van 13.3 km in 1.15 uur... Ik vond het maar koud in de wind
Hoezo? http://www.mudsweattrails.nl/UHT-OPEN2012quote:Waarom woon ik in zo'n verrot plat volgebouwd land?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Ja, van Garmin forerunner 205 (bestaat niet meer)quote:Op donderdag 8 november 2012 14:52 schreef Arquero het volgende:
Waar komt die data vandaan? gps horloge?
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:59 schreef Viking84 het volgende:
Pff, dat klaagt over koud. Vorige winter toen de gevoelstemperatuur -10 was, tóen was het pas koud! Gaan jullie allemaal bij de kachel zitten als het begint te vriezen?
Goed wel! En neequote:Op donderdag 8 november 2012 16:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]goed bezig vik!
Hoe is het met jou? Durf je al weer over hardlopen na te denken?
Forerunner 110 bedoel jequote:Op donderdag 8 november 2012 15:53 schreef Miezziej het volgende:
Vind de Forerunner 10 van Garmin (goedkoopste model op de site volgens mij) er best schattig uitzienhaha
Ow dat is minder dat het crosstrainen voor terugslag heeft gezorgd...quote:Op donderdag 8 november 2012 16:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Goed wel! En nee. Ik heb nu drie weken helemaal niet gesport en ik merk wel dat ik veel minder/zo goed als geen last heb, dus waarschijnlijk heeft het sporten (crosstrainen) toch een negatief effect gehad op het herstelproces. Heb over een week een afspraak met de sportarts, dan eens overleggen over wat te doen. Ik wil nu echt weer eens gaan hardlopen, maar ik durf niet zo goed
.
Is Liesje hier nog gesignaleerd trouwens? Ben benieuwd of zij alweer aan het lopen is.
Jij nog wel lekker aan het lopen?.
Die ga ik voor m'n paps kopen, echt een mooi horloge!quote:Op donderdag 8 november 2012 15:53 schreef Miezziej het volgende:
Vind de Forerunner 10 van Garmin (goedkoopste model op de site volgens mij) er best schattig uitzienhaha
Volgens mij is het een dameshorlogequote:Op donderdag 8 november 2012 17:04 schreef GotC het volgende:
[..]
Die ga ik voor m'n paps kopen, echt een mooi horloge!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |