Niet tof meer? Hoezo? Dat kan je makkelijk aan man!quote:Op donderdag 8 november 2012 00:24 schreef Jumparound het volgende:
[..]
[..]
het kan sneller
[..]
je moet er iets voor over hebben om nummer 1 te staan
Maar dit was niet tof meer...
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:44 schreef Jumparound het volgende:
rondje iets uit de hand gelopen.
rekenfoutje qua afstand. auw...
20 km in 1:55...
Gaat het nu al weer over paarden?quote:Op donderdag 8 november 2012 00:03 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Valt ook wel mee hoor paarden hebben er zelfs geen een nodig en die kunnen me toch goed lopen![]()
zonder eten, en drinken was ook al op.. best wel zwaar danquote:Op donderdag 8 november 2012 00:24 schreef YUR het volgende:
[..]
Niet tof meer? Hoezo? Dat kan je makkelijk aan man!
tja... vrijdag veranderingen brengenquote:Op donderdag 8 november 2012 00:36 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]alweer? Zondag was het ook al wat verder dan je dacht.
En je staat slechts 2de.![]()
Doe mij maar een bokbiertje danquote:
+1quote:Op donderdag 8 november 2012 08:27 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Doe mij maar een bokbiertje dan
Zat ook aan een bakkie pleurquote:Op donderdag 8 november 2012 08:31 schreef Arquero het volgende:
Nu al aan het bier? Doe mij nog maar ff koffie
hier wel al beer -o'clockquote:Op donderdag 8 november 2012 08:31 schreef Arquero het volgende:
Nu al aan het bier? Doe mij nog maar ff koffie
Zonder drinken is wat minder. Afstand lukt je wel. In barcalona dan maar de hele marathon doen?quote:Op donderdag 8 november 2012 01:21 schreef Jumparound het volgende:
[..]
zonder eten, en drinken was ook al op.. best wel zwaar dan
[..]
tja... vrijdag veranderingen brengen
Luck of the irish yo ya!quote:Op donderdag 8 november 2012 09:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Wish me luck, ik heb echt veel te lang niet meer gelopen
succes en welkom terug!quote:Op donderdag 8 november 2012 09:12 schreef Skull-splitter het volgende:
quote:Op donderdag 8 november 2012 09:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Hey, gezelligquote:Op donderdag 8 november 2012 09:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Je kan ook je Endomondo workout link hier plaatsenquote:Op donderdag 8 november 2012 11:38 schreef Skull-splitter het volgende:
[ afbeelding ]
Whehehe
Conditie van een spons, in het begin wat pijntjes, na 2 KM wel weer weg. Volgende keer wel eerst naar de WC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |