Hoezo? http://www.mudsweattrails.nl/UHT-OPEN2012quote:Waarom woon ik in zo'n verrot plat volgebouwd land?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Ja, van Garmin forerunner 205 (bestaat niet meer)quote:Op donderdag 8 november 2012 14:52 schreef Arquero het volgende:
Waar komt die data vandaan? gps horloge?
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:59 schreef Viking84 het volgende:
Pff, dat klaagt over koud. Vorige winter toen de gevoelstemperatuur -10 was, tóen was het pas koud! Gaan jullie allemaal bij de kachel zitten als het begint te vriezen?
Goed wel! En neequote:Op donderdag 8 november 2012 16:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]goed bezig vik!
Hoe is het met jou? Durf je al weer over hardlopen na te denken?
Forerunner 110 bedoel jequote:Op donderdag 8 november 2012 15:53 schreef Miezziej het volgende:
Vind de Forerunner 10 van Garmin (goedkoopste model op de site volgens mij) er best schattig uitzienhaha
Ow dat is minder dat het crosstrainen voor terugslag heeft gezorgd...quote:Op donderdag 8 november 2012 16:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Goed wel! En nee. Ik heb nu drie weken helemaal niet gesport en ik merk wel dat ik veel minder/zo goed als geen last heb, dus waarschijnlijk heeft het sporten (crosstrainen) toch een negatief effect gehad op het herstelproces. Heb over een week een afspraak met de sportarts, dan eens overleggen over wat te doen. Ik wil nu echt weer eens gaan hardlopen, maar ik durf niet zo goed
.
Is Liesje hier nog gesignaleerd trouwens? Ben benieuwd of zij alweer aan het lopen is.
Jij nog wel lekker aan het lopen?.
Die ga ik voor m'n paps kopen, echt een mooi horloge!quote:Op donderdag 8 november 2012 15:53 schreef Miezziej het volgende:
Vind de Forerunner 10 van Garmin (goedkoopste model op de site volgens mij) er best schattig uitzienhaha
Volgens mij is het een dameshorlogequote:Op donderdag 8 november 2012 17:04 schreef GotC het volgende:
[..]
Die ga ik voor m'n paps kopen, echt een mooi horloge!
"Ons" seizoen begint nu eigenlijk pas een beetje.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:59 schreef Viking84 het volgende:
Pff, dat klaagt over koud. Vorige winter toen de gevoelstemperatuur -10 was, tóen was het pas koud! Gaan jullie allemaal bij de kachel zitten als het begint te vriezen?
Vikquote:Op donderdag 8 november 2012 16:11 schreef Viking84 het volgende:
Is Liesje hier nog gesignaleerd trouwens? Ben benieuwd of zij alweer aan het lopen is.
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:40 schreef Shravani het volgende:
Ik ben helemaal niet zo goed bezig, pas 1x gelopen deze week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |