"Ons" seizoen begint nu eigenlijk pas een beetje.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:59 schreef Viking84 het volgende:
Pff, dat klaagt over koud. Vorige winter toen de gevoelstemperatuur -10 was, tóen was het pas koud! Gaan jullie allemaal bij de kachel zitten als het begint te vriezen?
Vikquote:Op donderdag 8 november 2012 16:11 schreef Viking84 het volgende:
Is Liesje hier nog gesignaleerd trouwens? Ben benieuwd of zij alweer aan het lopen is.
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:40 schreef Shravani het volgende:
Ik ben helemaal niet zo goed bezig, pas 1x gelopen deze week
Big Brother is watching you!!!quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 20:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Big Brother is watching you!!!
mompelt iets over runners and joggersquote:Op donderdag 8 november 2012 20:02 schreef YUR het volgende:
Het lijkt hier en daar wel een beetje of de klad er in begint te komen nu het minder mooi weer is
quote:Op donderdag 8 november 2012 20:02 schreef YUR het volgende:
Het lijkt hier en daar wel een beetje of de klad er in begint te komen nu het minder mooi weer is
Je moet eerst schoenen de rest is niet belangrijkquote:Op donderdag 8 november 2012 20:15 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ja ik moet even kijken, hoe en wat. de meneer van de Run2day had het ook over een loopgroep...maar ik denk dat ik liever zelf bepaal wanneer en hoelaat enzo ik ga rennen....en vaak moet je dan weer contributie betalen enzo...hou ik niet zo van
ben je Nederlander?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:15 schreef Tyler-Girl het volgende:
en vaak moet je dan weer contributie betalen enzo...hou ik niet zo van
ja hoezo? ik ben blond he....quote:
iets met Hollandse zuinigheid...quote:Op donderdag 8 november 2012 20:20 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
ja hoezo? ik ben blond he....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |