SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25_ _ | | | | _ _
| || || | | || || |
=H| || || |========nnnn=============nnnn========| || || |H=
|_||_|| | | | | | | ||_||_|
|_| / | | \ |_|
| | | |
\ (_ /~~~\ _) /
\ \ ( '_' ) / /
\ )\ = /( /
\ (_) (_) /
\ / ~~~ \ /
( )
\ /
\ /
)==(O)==(
/ \
/____/ \____\
/ / \ \
/ / \ \
( ) ( )
| | | |
| | | |
|___| |___|
(___) (___)
============================================================![]()
Ik vind het moeilijk om me een pizza zonder kaas voor te stellen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:54 schreef RaymondK het volgende:
[..]
blech hhehah. ieder z'n ding.
'k ga van het weekend weer zelf een pizza bouwen. Doe ik ook altijd zonder kaas.![]()
Alleen fetta, olijfjes, plakjes salami, tomatensaus, knoflook, en wat champignons e.d.
Tosti ook zonder kaasvind het altijd naar zweetvoeten ruiken/smaken gemolten kaas
![]()
ja dat hoor ik vaker als ik dat vertel. lol.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:56 schreef seto het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk om me een pizza zonder kaas voor te stellen.
Maar als je geen gesmolten kaas lust mis je niks hoor![]()
![]()
Geen idee, maar opzich is dat niet zo erg hoor.
# 80% meso 20% endo (i think)
houdt die 20% nog enig sinds in bedwang
af en toe jongensniet te houden gewoon kwa eetlust hier.
![]()
Ik hoef het niet te eten nee.
50/50 hierStory of my life.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:25 schreef RaymondK het volgende:
niet te houden gewoon kwa eetlust hier.Deathlift or Die.![]()
Bullshit. Van test (en afgeleiden, dus eigenlijk alle AAS) krijg je geen scherpere kaaklijn. Pas wanneer je met HGH gaat fucken enzo.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 03:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Van een test kuurtje krijg je ook een bredere kaak.Ik ben daar broeder. Je weet me te vinden. We hebben dit.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 03:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
doe je mee runnen we test clen en lsd zomer 2013 never forget
Snoepreisje naar Thailand, HGH in de mik en nog leren surfen ook. #yolo
Tevens mensen die 3k kcal (of minder) veel vinden.Serieus, hoe dan? Als ik mezelf echt extreem uithonger, dan loop ik dus uren met extreme trek rond tot het punt van misselijkheid, dan kom ik niet eens onder de 2k kcal op een dag.
Of toch du vader?![]()
Voel je je niet een soort van kut daarna? Ik kan er heel slecht tegen. Ik vind het echt lekker, maar als ik het eenmaal op heb heb ik echt zoiets van, kut.. had ik het maar niet gedaan,quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ha, dat heb ik woensdag toevallig gedaan. Ik was d'r ff klaar mee met m'n lijst en vis, en ging ff naar de turk 2 grote kapsalons halen en in 10 minuten weggewerkt thuis. Daarna dacht ik oke, en wat nu![]()
![]()
Trouwensss.. 1.3 DMAA word verboden toch? Bij XXL nu uitverkoop. 20 euro.![]()
Kapsalons zijn ook echt iets van 3k kcal each.*
* Uiteraard zeer afhankelijk van de gebruikte ingrediënten en de hoeveelheden, maar doorgaans wel kcal bommen.Of toch du vader?![]()
Nouja beetje mixed feelings.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:38 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
Voel je je niet een soort van kut daarna? Ik kan er heel slecht tegen. Ik vind het echt lekker, maar als ik het eenmaal op heb heb ik echt zoiets van, kut.. had ik het maar niet gedaan,![]()
Trouwensss.. 1.3 DMAA word verboden toch? Bij XXL nu uitverkoop. 20 euro.
Ik zit normaal op 4000kcal schoon, dus dit was wel een beste dag idd.
Liever gewoon schoon dus ja, zeker omdat ik m'n bf% niet hoger wil laten worden.
Ik vind het altijd erger als ik alcohol gedronken heb. Ik drink normaal nooit eigenlijk maar heeeel af en toe dan heb ik zo'n dag/avond dat ik wel wat drink, en dan heb ik na 2 bier/wijn al weer een kater. Dan voel ik me wel kut daar over de dag er na![]()
Laatste wijntje was iets van 6 maanden terug overigens![]()
Gozer van 97kg en dan als een godmajoor he na 2 a 3 wijntjes![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door RaymondK op 24-08-2012 12:49:53 ]![]()
Het is idd. wel meer een soort van vet schaafsels van schaapie dan echt vlees idd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:42 schreef Luchtkoker het volgende:
Kapsalons zijn ook echt iets van 3k kcal each. [ afbeelding ]*
* Uiteraard zeer afhankelijk van de gebruikte ingrediënten en de hoeveelheden, maar doorgaans wel kcal bommen.
En dan nog patat op de booiem. Maar echt serieus, als ik d'r 3 grote had gekocht had ik ze ook nog op gegeten.![]()
![]()
Ik vind dat zo fucking smerig mankapsalon, hoe krijg je het door je strot.
Neem ik liever KFC of maak ik zelf dirty ass burgers.Deathlift or Die.![]()
Gewoon kwestie van oefenen ook.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:52 schreef Vinniiee het volgende:
3 grote kapsalon? Wut? Ik krijg er nog niet eens 1 op denk ik
En idd, KFC is lekkerder![]()
daar ben ik dus nog nooit geweest he KFCIets met gefrituurde kip toch? Dat houd me tegen geloof ik. Lijkt me niet zo lekker...
![]()
haha, waardebonnen zijn altijd welkom natuurlijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:57 schreef Ethanolic het volgende:
RAYMONDNooit KFC gehad? Lol ik stuur je er direct heen.
![]()
![]()
Ja maar toch, dat zal wel even durenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Gewoon kwestie van oefenen ook.![]()
daar ben ik dus nog nooit geweest he KFCIets met gefrituurde kip toch? Dat houd me tegen geloof ik. Lijkt me niet zo lekker...
KFC is lekkerPittige kip
Eetsequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:01 schreef Ethanolic het volgende:
As a matter of fact, ik ga nu naar de KFC. Xoxo tis ju endo![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:38 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Bullshit. Van test (en afgeleiden, dus eigenlijk alle AAS) krijg je geen scherpere kaaklijn. Pas wanneer je met HGH gaat fucken enzo.
[..]
Ik ben daar broeder. Je weet me te vinden. We hebben dit.
Tevens mensen die 3k kcal (of minder) veel vinden.Serieus, hoe dan? Als ik mezelf echt extreem uithonger, dan loop ik dus uren met extreme trek rond tot het punt van misselijkheid, dan kom ik niet eens onder de 2k kcal op een dag.
ok mn
If not now, then when.![]()
lolledquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:54 schreef RaymondK het volgende:
Tosti ook zonder kaasvind het altijd naar zweetvoeten ruiken/smaken gemolten kaas
Vakantie is kut man, na 2 dagen had ik al zin om te trainenMoet nog een week, dan in totaal 3 weken niet getraind. Zal wel van 57 naar 55 kg zijn gegaan, of nog minder
Wel meer gegeten, gewoon iedere dag noten enzo. Gewoon de schade proberen te beperken.
![]()
huis tuin en keuken spul gebruiken en dan trainen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:09 schreef Bendoe het volgende:
Vakantie is kut man, na 2 dagen had ik al zin om te trainenMoet nog een week, dan in totaal 3 weken niet getraind. Zal wel van 57 naar 55 kg zijn gegaan, of nog minder
Wel meer gegeten, gewoon iedere dag noten enzo. Gewoon de schade proberen te beperken.
Op vakantie ging ik 's avonds naar de speeltuin toe, rekstokken e.d. alles hing er wel en er was nooit iemand.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Ik was een beetje aan het denken en kwam op het volgende uit, het is slechts een theorie dus ik ben benieuwd.
Vet wordt opgeslagen als een reserve (energie) op plekken waar het zich kan nestelen zonder gestoord te worden, o.a. op een perfecte plek zoals de buik. De reden dat het zich het liefst op de buik verzameld is omdat er daar niet zoveel inspanning is en de reserves niet worden verspild. Zoiets is het, ik kan het misschien niet super duidelijk uitleggen maar jullie begrijpen mijn punt.
Door je buik te trainen zul je geen sixpack krijgen maar een sixpack krijg je door omlaag in BF te gaan.
Als jij je buik om de dag een intensieve training geeft is het dan niet aannemelijk dat het vet sneller verbanden zal op die plek ongeacht de reden dat je niet aan spot reducing kan doen.If not now, then when.![]()
sowieso.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik was een beetje aan het denken en kwam op het volgende uit, het is slechts een theorie dus ik ben benieuwd.
Vet wordt opgeslagen als een reserve (energie) op plekken waar het zich kan nestelen zonder gestoord te worden, o.a. op een perfecte plek zoals de buik. De reden dat het zich het liefst op de buik verzameld is omdat er daar niet zoveel inspanning is en de reserves niet worden verspild. Zoiets is het, ik kan het misschien niet super duidelijk uitleggen maar jullie begrijpen mijn punt.
Door je buik te trainen zul je geen sixpack krijgen maar een sixpack krijg je door omlaag in BF te gaan.
Als jij je buik om de dag een intensieve training geeft is het dan niet aannemelijk dat het vet sneller verbanden zal op die plek ongeacht de reden dat je niet aan spot reducing kan doen.
Ik hoef mijn buik maar twee weken intensief te trainen en de broeken zakken inclusief riem alweer van me af.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Hahaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
sowieso.
Ik hoef mijn buik maar twee weken intensief te trainen en de broeken zakken inclusief riem alweer van me af.![]()
Kwam hier om even wat alpha te posten:![]()
Arnie blijft godver de grootste baas! Als die ergens binnenstapt is hij echt gelijk king of the hill!![]()
Arnold leek altijd ook erg lang en dan vooral met die massa erbij was het een plaatje. Maar als ik hem tegenwoordig zie dan is het echt een kleine oude man.If not now, then when.![]()
Sorry, maar op deze foto vind ik Sly mooier. Arny heeft een beetje hangtietjes, vind ik.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:23 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
[..]
Haha![]()
Kwam hier om even wat alpha te posten:
[ afbeelding ]
Arnie blijft godver de grootste baas! Als die ergens binnenstapt is hij echt gelijk king of the hill!kunst zonder trein
Ik heb niets tegen Amerika, maar als ik iets vind, vraag ik onmiddellijk patent aan...
Ontdek je innerlijke schoonheid; vraag een vriend of hij je openrijt.![]()
Sly's fysiek is ontegenzeggelijk beter tegenwoordig, maar hij heeft toch echt niet half de uitstraling die Arnie heeft (IMO).![]()
Da's waar... hij heeft een beetje een rotkop. Daar zit het 'm in, denk ik.
(Als ik een man met Down-syndroom zie, denk ik altijd zachtjes: "Yo, Adrian!!! We did it!!!")kunst zonder trein
Ik heb niets tegen Amerika, maar als ik iets vind, vraag ik onmiddellijk patent aan...
Nee. Dingen als het (verschil van) opslaan van vet bij mannen en vrouwen zijn genetisch bepaald, daar past je lichaam zich niet op aan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als jij je buik om de dag een intensieve training geeft is het dan niet aannemelijk dat het vet sneller verbanden zal op die plek ongeacht de reden dat je niet aan spot reducing kan doen.![]()
Wat vet op het middel betreft:
Ik vind zelf mijn middel te groot. Niet omdat er te veel vet onder mijn huid zit, maar er zit nogal wat op mijn darmen, denk ik...
Iemand enig idee hoe dat komt en dus wat ik er tegen kan doen?kunst zonder trein
Natuurlijk is het genetisch bepaald, maar het is algemeen bekend dat vet opgeslagen wordt op plekken waar er niet zoveel gebeurd. Het zal niet logisch zijn om vet op te slaan bij je vingers.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:40 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Nee. Dingen als het (verschil van) opslaan van vet bij mannen en vrouwen zijn genetisch bepaald, daar past je lichaam zich niet op aan.Dat vet is erg belangrijk mits er niet teveel zit. Als er teveel van zit dan is het erg gevaarlijk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:42 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
Ik vind zelf mijn middel te groot. Niet omdat er te vel vet onder mijn huid zit, maar er zit nogal wat op mijn darmen, denk ik...
Iemand enig idee hoe dat komt en dus wat ik er tegen kan doen?
Gewoon cutten, groene thee, de standaard dingen.If not now, then when.![]()
wie zegt dat het inwendig vet is?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:42 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
Ik vind zelf mijn middel te groot. Niet omdat er te veel vet onder mijn huid zit, maar er zit nogal wat op mijn darmen, denk ik...
Iemand enig idee hoe dat komt en dus wat ik er tegen kan doen?
Misschien zit je wel relatief "vol" stront.
Of zijn je abs slap, of je houding niet goed.![]()
Dan is de vraag of dat evolutionair een plek is waar weinig gebeurd of dat het te veranderen is..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Natuurlijk is het genetisch bepaald, maar het is algemeen bekend dat vet opgeslagen wordt op plekken waar er niet zoveel gebeurd. Het zal niet logisch zijn om vet op te slaan bij je vingers.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
Hoe heet dat ook alweer, dat ding wat je abs bij elkaar houdt die je kan trainen. Misschien is dat het.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]
wie zegt dat het inwendig vet is?
Misschien zit je wel relatief "vol" stront.
Of zijn je abs slap, of je houding niet goed.If not now, then when.![]()
Sly zit gewoon harder aan de juice.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:35 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
Sly's fysiek is ontegenzeggelijk beter tegenwoordig, maar hij heeft toch echt niet half de uitstraling die Arnie heeft (IMO).![]()
Ja maar die plekken (zoals veel zaken dat je lichaam doet) zijn evolutionair bepaald, omdat het al tienduizenden jaren zo is. Je lichaam past zich daar niet op aan wanneer je ineens iets anders doet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Natuurlijk is het genetisch bepaald, maar het is algemeen bekend dat vet opgeslagen wordt op plekken waar er niet zoveel gebeurd. Het zal niet logisch zijn om vet op te slaan bij je vingers.![]()
![]()
Bij XXL is nu alles met 1.3DMAA in de aanbieding.
Ik wil nog wel een potje inslaan voor later. Wat zeggen jullie: Jack3d of NoxiPro?Of toch du vader?![]()
Zo werkt het niet helemaal. Je kan wel degelijk beïnvloeden waar je vet heen gaat. Mensen die sporten en niet teveel carbs eten zullen hun vet minder snel opslaan in de buik, en sneller op andere plekken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Natuurlijk is het genetisch bepaald, maar het is algemeen bekend dat vet opgeslagen wordt op plekken waar er niet zoveel gebeurd. Het zal niet logisch zijn om vet op te slaan bij je vingers.
[..]
Dat vet is erg belangrijk mits er niet teveel zit. Als er teveel van zit dan is het erg gevaarlijk.
Gewoon cutten, groene thee, de standaard dingen.
Dingen als fasten en fasted trainen halen relatief veel vet uit je buik, en minder uit andere plekken. Abz trainen heeft daar verder weinig mee te maken, ALLES wat je bloedsomloop verbetert zorgt voor minder buikvet.![]()
Nu 20/25 euro voor 45 doseringen. Give or take een halve euro per dosering. Nou nou, duur zeg. Je snapt dat het niet de bedoeling is dat je ze 5x per week gebruikt he?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:32 schreef Physics het volgende:
Tering wat zijn die pre-workouts duur.Of toch du vader?![]()
Je realiseert je dat 30 gram DMAA pak en beet 40 euro kost? 100 gram caffeine kost je ongeveer 15~20 euro. Dan heb je voor 2-3 jaar "preworkouts". De rest van de ingrediënten in die PWO's zijn te laag gedoseerd of doen niks.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:33 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Nu 20/25 euro voor 45 doseringen. Give or take een halve euro per dosering. Nou nou, duur zeg. Je snapt dat het niet de bedoeling is dat je ze 5x per week gebruikt he?![]()
Maar dan weet je exact wat is wat, en mis je het belangrijkste ingredient.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:40 schreef Physics het volgende:
[..]
Je realiseert je dat 30 gram DMAA pak en beet 40 euro kost? 100 gram caffeine kost je ongeveer 15~20 euro. Dan heb je voor 2-3 jaar "preworkouts". De rest van de ingrediënten in die PWO's zijn te laag gedoseerd of doen niks.
De placebo
Of toch du vader?![]()
Fat-spot-reducing kan niet, dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:32 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Zo werkt het niet helemaal. Je kan wel degelijk beïnvloeden waar je vet heen gaat. Mensen die sporten en niet teveel carbs eten zullen hun vet minder snel opslaan in de buik, en sneller op andere plekken.
Dingen als fasten en fasted trainen halen relatief veel vet uit je buik, en minder uit andere plekken. Abz trainen heeft daar verder weinig mee te maken, ALLES wat je bloedsomloop verbetert zorgt voor minder buikvet.If not now, then when.![]()
Haha, zag het op Facebook...misschien toch maar wat inslaanquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:33 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Nu 20/25 euro voor 45 doseringen. Give or take een halve euro per dosering. Nou nou, duur zeg. Je snapt dat het niet de bedoeling is dat je ze 5x per week gebruikt he?![]()
Die goatee maakt het wel helemaal af vind ik. Wat een baas.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:23 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
Kwam hier om even wat alpha te posten:
[ afbeelding ]
Arnie blijft godver de grootste baas! Als die ergens binnenstapt is hij echt gelijk king of the hill!En genoeg andere pro's ook. Kijk naar Jay Cutler, Lee Priest enz. Als je haarzakjes niet gevoelig zijn voor DHT kun je roiden wat je wil, je zult er niet kaal door worden. Ben je wel gevoelig voor DHT dan heb je pech en versnelt het het proces.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hun hebben nog wel haar na al die roids.Land of the free. Home of the brave.![]()
Spot-reduction niet, maar je kan wel degelijk je buikvet verminderen (absoluut, en relatief bezien) omdat het een ander type vet is met andere oorzaak.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Fat-spot-reducing kan niet, dat bedoel ik.![]()
Roids zijn minder gevaarlijk dan mensen denken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:12 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Die goatee maakt het wel helemaal af vind ik. Wat een baas.
[..]
En genoeg andere pro's ook. Kijk naar Jay Cutler, Lee Priest enz. Als je haarzakjes niet gevoelig zijn voor DHT kun je roiden wat je wil, je zult er niet kaal door worden. Ben je wel gevoelig voor DHT dan heb je pech en versnelt het het proces.If not now, then when.![]()
Kun je hier iets meer over vertellen, ik ben leergierig.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:14 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Spot-reduction niet, maar je kan wel degelijk je buikvet verminderen (absoluut, en relatief bezien) omdat het een ander type vet is met andere oorzaak.If not now, then when.![]()
Is volgens mij laatst ook nog langsgekomen, maar wat vinden jullie van de multivit van XXL? Ik ben niet zo thuis in de multi'tjes, is deze vrij compleet/goede doseringen?
http://www.xxlnutrition.nl/multivit/xxl-nutritionOf toch du vader?![]()
Visceraal vet onstaat vooral als je lever carbs omzet naar triglyceriden, die dan meestal snel in de omringende organen en buik worden opgenomen (en dit vooral in mannen). Tevens is de bloedtoevoer in het buikvet slecht, waardoor je lichaam het niet zo snel zal proberen te verbranden omdat het een slecht berijkbare bron is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kun je hier iets meer over vertellen, ik ben leergierig.
Als je vast / sport dan ga je in vetverbrandmodus, waardoor ook je buikvet meer aangesproken zal worden. Als je constant eet dan verbrand je andere bronnen.![]()
Ik heb die ook al een tijdje. Ik neem er elke dag één maar ik weet niet precies wat ik zou moeten merken. Als ik die vitamientjes maar binnen krijg!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:19 schreef Luchtkoker het volgende:
Is volgens mij laatst ook nog langsgekomen, maar wat vinden jullie van de multivit van XXL? Ik ben niet zo thuis in de multi'tjes, is deze vrij compleet/goede doseringen?
http://www.xxlnutrition.nl/multivit/xxl-nutritionIf not now, then when.![]()
Dankje, maar hoe zit het dan als je onder onderhoud eet. Word je buikvet dan ook aangesproken of moet je daarvoor echt aan de cardio? Buikvet vind ik nog niet eens zo heel erg, maar die love handles heb ik een schijt hekel aan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:24 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Visceraal vet onstaat vooral als je lever carbs omzet naar triglyceriden, die dan meestal snel in de omringende organen en buik worden opgenomen (en dit vooral in mannen). Tevens is de bloedtoevoer in het buikvet slecht, waardoor je lichaam het niet zo snel zal proberen te verbranden omdat het een slecht berijkbare bron is.
Als je vast / sport dan ga je in vetverbrandmodus, waardoor ook je buikvet meer aangesproken zal worden. Als je constant eet dan verbrand je andere bronnen.If not now, then when.![]()
IF zelfde effect als cardioquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dankje, maar hoe zit het dan als je onder onderhoud eet. Word je buikvet dan ook aangesproken of moet je daarvoor echt aan de cardio? Buikvet vind ik nog niet eens zo heel erg, maar die love handles heb ik een schijt hekel aan.![]()
![]()
Snap ik, maar als het d.m.v. cardio sneller gaat dan doe ik liever cardio.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:31 schreef Luchtkoker het volgende:
Tuurlijk wordt je buikvet dan ook aangesproken.
Ja maar dan vooral als het fasted cardio is, dat versterkt het fast effect zeg maar. Als je cardio doet net na het eten zal je vooral suiker verbranden, wat er uiteindelijk natuurlijk ook voor zorgt dat je minder vet hebt, maar dat zal dan vooral ten koste gaan van onderhuidsvet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Snap ik, maar als het d.m.v. cardio sneller gaat dan doe ik liever cardio.
Neemt niet weg dat je als man hoe dan ook als allerlaatste buikvet zal hebben, want het is gewoon het meest hardnekkig, maar je kan het wel verbeteren.
![]()
Oke dank je. Ja de buik is inderdaad het allerlaatste volgens mij. Ik kan wel merken dat mijn buik flink geslonken is en de lovehandles zijn ook minder. Bovenkant borst meer definitie en contouren al, andere plekken van het lichaam minder vet enz. Het gaat erg goed maar het is echt geduld hebben.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:11 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Ja maar dan vooral als het fasted cardio is, dat versterkt het fast effect zeg maar. Als je cardio doet net na het eten zal je vooral suiker verbranden, wat er uiteindelijk natuurlijk ook voor zorgt dat je minder vet hebt, maar dat zal dan vooral ten koste gaan van onderhuidsvet.
Neemt niet weg dat je als man hoe dan ook als allerlaatste buikvet zal hebben, want het is gewoon het meest hardnekkig, maar je kan het wel verbeteren.
In welke laag van de huid zitten de aderen eigenlijk? Ik zie op mijn hele lichaam aderen tevoorschijn komen terwijl mijn VP nog hoog is.If not now, then when.![]()
GET THE FUCK OUTTA MY WHEY.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:17 schreef 16meter het volgende:
fasted cardio burning all kinds of fatIf not now, then when.![]()
KFC heeft wel aardige kipburgertjes hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:48 schreef Ethanolic het volgende:
Ik vind dat zo fucking smerig mankapsalon, hoe krijg je het door je strot.
Neem ik liever KFC of maak ik zelf dirty ass burgers.![]()
Jack3d of Unlease 3quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:30 schreef Luchtkoker het volgende:
Bij XXL is nu alles met 1.3DMAA in de aanbieding.
Ik wil nog wel een potje inslaan voor later. Wat zeggen jullie: Jack3d of NoxiPro?![]()
Thanks. Kan je toelichten waarom? Ooit Noxi gebruikt? Als ik zo bb.com/dbb.com een beetje doorlees zweren de meesten namelijk bij Noxi.quote:
Of toch du vader?![]()
Heb zelf de Noxi Pro maar wat verder achterin de kast gezet, de vorige keer aardig ziek ervan geworden.
Aangezien ik de hele dag koffie drink vermoed ik dat ik een grotere tolerantie voor het spul heb waardoor ik iets meer nam. De eerste paar keer had ik totaal geen "crash" maar nu wel, vrij serieus ook.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Is je pik ook nog gekrompen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:42 schreef drumstickNL het volgende:
Heb zelf de Noxi Pro maar wat verder achterin de kast gezet, de vorige keer aardig ziek ervan geworden.
Aangezien ik de hele dag koffie drink vermoed ik dat ik een grotere tolerantie voor het spul heb waardoor ik iets meer nam. De eerste paar keer had ik totaal geen "crash" maar nu wel, vrij serieus ook.
Hah lol.
Heb ook wel eens na een rep dat ik ineens helemaal licht ben in mijn hoofd, erg vervelend gevoel vind ik het.If not now, then when.![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat is jullie streef fysiek eigenlijk (pic pls)?
Inclusief baard.This isn't even my final form.![]()
Post die Apollo-boy van gisteren dan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat is jullie streef fysiek eigenlijk (pic pls)?
Oh, en is deze hier al een keer langsgekomen?
It just looks weird.![]()
![]()
Nee bro, ik ga hem niet hier neerzetten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Post die Apollo-boy van gisteren dan.If not now, then when.![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Post die Apollo-boy van gisteren dan.
[ afbeelding ]
It just looks weird.
This isn't even my final form.![]()
Waarvoor denk je dat ik tegenwoordig train?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wou jij ook altijd al een Super Saiyan zijn?This isn't even my final form.![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarvoor denk je dat ik tegenwoordig train?
99,9% Pure NMDA! Intimidate maakt je letterlijk groter, keihard, sneller en sterker. Een Bodybuilding Monster! Niet in weken maar in dagen! Letterlijk 100x sterker dan het tot nu toe best verkochte bodybuilding & spiermassa supplement op de markt! Geen enkel product geeft je direct zoveel testosteron als Intimidate. Keiharde massieve spiermassa! Maandverpakking 39,90 29,90! Direct Bestellen![]()
Jij hebt home gym, ga trainen op die DBZ theme dan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wou ook altijd die SS haren man, zo gruwelijk gewoon.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Jij hebt home gym, ga trainen op die DBZ theme dan.![]()
Voor elke set laad ik mij op zoals een echte Super Saiyan zich beaamt.
Gewoon skull implants nemen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:46 schreef 16meter het volgende:
ik wil die aders op m'n voorhoofd wat vegeta heeft
Haters gonna hate.
Verkopen ze tegenwoordig ook al AAS bij B&F?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:42 schreef mtchel112 het volgende:
99,9% Pure NMDA! Intimidate maakt je letterlijk groter, keihard, sneller en sterker. Een Bodybuilding Monster! Niet in weken maar in dagen! Letterlijk 100x sterker dan het tot nu toe best verkochte bodybuilding & spiermassa supplement op de markt! Geen enkel product geeft je direct zoveel testosteron als Intimidate. Keiharde massieve spiermassa! Maandverpakking 39,90 29,90! Direct Bestellen
Oh en mijn 'theoretische' streeffysiek is die Kirill Chayka. Vergelijkbare lengte ook.
Goede motivatie.![]()
Hij heeft ook nog zo'n ander filmpje, heb ik al meerdere malen gepost hier.
![]()
Had ik net nog. Kijk in de spiegel, zie ik er ook zwaar vertiefd uit (ogen op half 11, rode, opgeblazen kop)quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hah lol.
Heb ook wel eens na een rep dat ik ineens helemaal licht ben in mijn hoofd, erg vervelend gevoel vind ik het.![]()
Hoewel ik die studies ook heb gelezen waarbij visceraal vet in iets grotere relatieve mate wordt aangesproken mbv HIIT / IF / Fasted Cardio acuut op korte termijn gemeten, heb jij voorbeelden van studies waar op langere termijn meetbaar relatief meer buikvet is verminderd bij isocalorische consumptie?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:11 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Ja maar dan vooral als het fasted cardio is, dat versterkt het fast effect zeg maar. Als je cardio doet net na het eten zal je vooral suiker verbranden, wat er uiteindelijk natuurlijk ook voor zorgt dat je minder vet hebt, maar dat zal dan vooral ten koste gaan van onderhuidsvet.
Want de redenatie is wel leuk dat je acuut, op korte termijn vet aan het verbranden bent bij bv. lage leverglycogeenspiegel, maar dat is hetzelfde als te zeggen dat je bankrekening sneller slinkt / sneller arm wordt als je vaak met PIN afrekent ipv cash uit de portemonnee. Die redenering loopt spaak omdat het één grote gesloten geld/energie-pool is.
Daarom mijn vraag over studies waar op langere termijn (weken, maanden) is gemeten dat daadwerkelijk isocalorisch meer buikvet is aangesproken.Confidence through competence![]()
haha deze is zo lelijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Post die Apollo-boy van gisteren dan.
[ afbeelding ]
It just looks weird.
Deathlift or Die.![]()
Stereo je analogie gaat niet op. Het is meer dat je een betaalrekening hebt (subcutaan vet) en een spaarrekening (buikvet), en dat je door deze verandering van betaling, meer van je 'spaarrekening' haalt, maar dat je dus netto wel even veel geld (vet) hebt.
Omgekeerd is het in ieder geval goed bekend dat sport visceraal vet vermindert en dat hoge fructose consumptie visceraal vet toe laat nemen. Maar of er langdurige studies zijn met isocalorische groepen in een gevaste staat, ik denk het niet, er zijn heel weinig studies m.b.t. vasten gedaan op mensen.
http://onlinelibrary.wile(...)9X.2011.00873.x/full
Hier bijvoorbeeld concluderen ze dat CR evenveel effect op visceraal vet heeft als IF (noemen ze intermittent CR). Maar ze zeggen niet waarom ze denken dat het is, en of de IF echt isocalorisch zijn ten opzichte van hun baseline.![]()
Duidelijk verhaal. Maar visceraal vet neemt toch niet alleen maar toe met hoge fructose inname?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:46 schreef Autobandje het volgende:
Omgekeerd is het in ieder geval goed bekend dat sport visceraal vet vermindert en dat hoge fructose consumptie visceraal vet toe laat nemen.![]()
Je hebt gelijk, deze uitleg is beter. Het is natuurlijk het aloude holy grail principe dat alles wat je verbrandt je het liefst dáár uit wil halen waar je het weg wil hebben, en alles wat je als energie eet wil richten op waar je het effect wil hebben (i.e. richting spiergroei, of aanvullen glycogeenvoorraad ipv opslag als vet).quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:46 schreef Autobandje het volgende:
Stereo je analogie gaat niet op. Het is meer dat je een betaalrekening hebt (subcutaan vet) en een spaarrekening (buikvet), en dat je door deze verandering van betaling, meer van je 'spaarrekening' haalt, maar dat je dus netto wel even veel geld (vet) hebt.Dat is wel waar ik benieuwd naar ben. Die korte metingen heb ik zelf tijdens de studie ook wel gedaan - allereerste project van mijn allereerste jaar (masker op, aansluiten op O2/CO2 analyzer, fietsen totdat je bijna over je nek gaat en dan lekker met de data pielen) maar ik ben benieuwd naar de lange termijn effecten, dwz kan ik het zo partitioneren dat ik meetbaar meer visceraal vet verbrandt met evenveel werk.quote:Omgekeerd is het in ieder geval goed bekend dat sport visceraal vet vermindert en dat hoge fructose consumptie visceraal vet toe laat nemen. Maar of er langdurige studies zijn met isocalorische groepen in een gevaste staat, ik denk het niet, er zijn heel weinig studies m.b.t. vasten gedaan op mensen.
Hier bijvoorbeeld concluderen ze dat CR evenveel effect op visceraal vet heeft als IF (noemen ze intermittent CR). Maar ze zeggen niet waarom ze denken dat het is, en of de IF echt isocalorisch zijn ten opzichte van hun baseline.Confidence through competence![]()
Ow en kap eens met die off topic rommels guys.
Het is hiet 1000 graden, ik heb geen zin om iets met die onzin te doen, of te lezen.![]()
![]()
Nee, carbs + kcal overschot in general. Èn het zijn van een man helpt ook nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Duidelijk verhaal. Maar visceraal vet neemt toch niet alleen maar toe met hoge fructose inname?Is naar mijn weten nooit langdurig onderzoek naar gedaan. Dus weet niet of er nog PhDs zitten die een onderzoekje willen doen, maar lijkt me interessant!quote:Dat is wel waar ik benieuwd naar ben. Die korte metingen heb ik zelf tijdens de studie ook wel gedaan - allereerste project van mijn allereerste jaar (masker op, aansluiten op O2/CO2 analyzer, fietsen totdat je bijna over je nek gaat en dan lekker met de data pielen) maar ik ben benieuwd naar de lange termijn effecten, dwz kan ik het zo partitioneren dat ik meetbaar meer visceraal vet verbrandt met evenveel werk.![]()
Shit, ben ik toch in het verkeerde lijf geboren. Hoewel vet op een man zijn heupen er erg raar uitziet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:54 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Nee, carbs + kcal overschot in general. Èn het zijn van een man helpt ook niet![]()
Maar inderdaad, kcal in general.![]()
- na de vakantie ga ik echt niet 15 liter melk voor je kopen hoor, de calcium is slecht voor je nieren blablabla
- en daarvoor in de plaats ga je geen heel bakje noten per dag eten hoor, die zijn heel duur en er zit heel veel vet in blablabla
- je hoeft helemaal niet zo diep te gaan met die squats, dat is nergens voor nodig en slecht voor je knieën bla
- met die deadlifts moet je maar niet hoger gaan dan je lichaamsgewicht hoor, als er iets verkeerd gaat in je rug ben je niet blij (ik trek 85 kg 3x5 nu)
OudersLaat me gewoon, ik ga heus niet dood
![]()
![]()
Jij koopt bakjes noten?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:18 schreef Bendoe het volgende:
- na de vakantie ga ik echt niet 15 liter melk voor je kopen hoor, de calcium is slecht voor je nieren blablabla
- en daarvoor in de plaats ga je geen heel bakje noten per dag eten hoor, die zijn heel duur en er zit heel veel vet in blablabla
- je hoeft helemaal niet zo diep te gaan met die squats, dat is nergens voor nodig en slecht voor je knieën bla
- met die deadlifts moet je maar niet hoger gaan dan je lichaamsgewicht hoor, als er iets verkeerd gaat in je rug ben je niet blij (ik trek 85 kg 3x5 nu)
OudersLaat me gewoon, ik ga heus niet dood
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:46 schreef Autobandje het volgende:
Stereo je analogie gaat niet op. Het is meer dat je een betaalrekening hebt (subcutaan vet) en een spaarrekening (buikvet), en dat je door deze verandering van betaling, meer van je 'spaarrekening' haalt, maar dat je dus netto wel even veel geld (vet) hebt.
Omgekeerd is het in ieder geval goed bekend dat sport visceraal vet vermindert en dat hoge fructose consumptie visceraal vet toe laat nemen. Maar of er langdurige studies zijn met isocalorische groepen in een gevaste staat, ik denk het niet, er zijn heel weinig studies m.b.t. vasten gedaan op mensen.
Hier bijvoorbeeld concluderen ze dat CR evenveel effect op visceraal vet heeft als IF (noemen ze intermittent CR). Maar ze zeggen niet waarom ze denken dat het is, en of de IF echt isocalorisch zijn ten opzichte van hun baseline.Respect.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, deze uitleg is beter. Het is natuurlijk het aloude holy grail principe dat alles wat je verbrandt je het liefst dáár uit wil halen waar je het weg wil hebben, en alles wat je als energie eet wil richten op waar je het effect wil hebben (i.e. richting spiergroei, of aanvullen glycogeenvoorraad ipv opslag als vet).
[..]
Dat is wel waar ik benieuwd naar ben. Die korte metingen heb ik zelf tijdens de studie ook wel gedaan - allereerste project van mijn allereerste jaar (masker op, aansluiten op O2/CO2 analyzer, fietsen totdat je bijna over je nek gaat en dan lekker met de data pielen) maar ik ben benieuwd naar de lange termijn effecten, dwz kan ik het zo partitioneren dat ik meetbaar meer visceraal vet verbrandt met evenveel werk.Ik wou dat ik er zoveel van begreep.
en daarvoor in de plaats ga je geen heel bakje noten per dag eten hoor, die zijn heel duur en er zit heel veel vet in blablablaquote:If not now, then when.![]()
waar haal jij noten dan? bakken noten zijn veel goedkoperquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
en daarvoor in de plaats ga je geen heel bakje noten per dag eten hoor, die zijn heel duur en er zit heel veel vet in blablabla![]()
Gewoon in de supermarkt in plastic zakken, de noten in die bakjes zijn tering duur man, en zitten er ook nog eens minder in.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:29 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
waar haal jij noten dan? bakken noten zijn veel goedkoperIf not now, then when.![]()
ik haal die bakken bij de AH man die zijn juist voordeliger. cashew, pinda's allesquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gewoon in de supermarkt in plastic zakken, de noten in die bakjes zijn tering duur man, en zitten er ook nog eens minder in.![]()
Ik was laatst in de AH boodschappen doen en ik vond die bakjes best duur, maar misschien hebben we het over verschillende bakjes.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:32 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik haal die bakken bij de AH man die zijn juist voordeliger. cashew, pinda's allesIf not now, then when.![]()
Ik doelde ook niet op hoe groot hij is, maar meer op de vormen zeg maar. Heel rare chest bijv.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:19 schreef Bendoe het volgende:
[..]
zo groot word je echt niet zonder roids hoor![]()
Mijn ouders ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
en daarvoor in de plaats ga je geen heel bakje noten per dag eten hoor, die zijn heel duur en er zit heel veel vet in blablabla![]()
Ik dacht ik doe even mijn 1RM DL. Dus ik knal die 140kg. Pers ik er opeens 3 reps uit. Zoals jullie weten wel met straps, maar toch. Ben fucking blij. Denk dat mijn 1RM wel over de 150 ligt.
BW 72kg paar weken terug, heb lang niet meer gewogen.
Wat dl je normaal?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:59 schreef Levolution het volgende:
Ik dacht ik doe even mijn 1RM DL. Dus ik knal die 140kg. Pers ik er opeens 3 reps uit. Zoals jullie weten wel met straps, maar toch. Ben fucking blij. Denk dat mijn 1RM wel over de 150 ligt.
BW 72kg paar weken terug, heb lang niet meer gewogen.![]()
hoe lang ben je danquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:59 schreef Levolution het volgende:
BW 72kg paar weken terug, heb lang niet meer gewogen.![]()
Ik doe dit:quote:
2 sets van 6-8 reps zonder straps. De eerste set 114kg, de tweede 118kg.
Daarna 1 set van 6-8 reps met straps omdat mijn grip het dan niet meer doet. Op 120kg (vandaag 124kg).
Daarna die 1RM gedaan wat dus 3RM bleek.1,78m.quote:This isn't even my final form.![]()
gwn aas knalle dan herstelt t welquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:09 schreef EdwinNL het volgende:
Vandaag 3 uur achter elkaar getraind.
Maar toch maak ik All Kinds Of Gainz.This isn't even my final form.![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
HGH is hartstikke betrouwbaar hoor. Ik raad je aan om 10gram per dag in te spuiten, je zult hoogstwaarschijnlijk de gains van je leven maken. De effecten van HGH merk je al na enkele seconden, je zult je spieren LETTERLIJK ZIEN groeien. Het beste met HGH kun je insuline gebruiken om het effect te versterken. Het nadelige effect van HGH is echter dat je oren ook als kolen zullen groeien, soms noemen mensen dit bloemkool oren.
Nou, dat was het dan, veel succes hé.
Groetjes Engelbert![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grip kan een bitch zijn ja. Gelukkig heb ik er nog geen last van.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik doe dit:
2 sets van 6-8 reps zonder straps. De eerste set 114kg, de tweede 118kg.
Daarna 1 set van 6-8 reps met straps omdat mijn grip het dan niet meer doet. Op 120kg (vandaag 124kg).
Daarna die 1RM gedaan wat dus 3RM bleek.
[..]
1,78m.![]()
Tja, over 3 maanden ga ik 5x per week 3 uur trainen met een massa en kracht schema. Een paar mensen bij ons op de vereniging doen dat schema een maand en het werkt! Zijn al 3.5 kilo spiermassa aangekomen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
gwn aas knalle dan herstelt t wel
Is toch vrij apart want het zijn vrijwel alleen maar isolatie oefeningen op een vrij laag gewicht. Maar bijna alle gewichtheffers in Europa hanteren dit schema.
edit: Als ik dit schema dus ongeveer een maand heb gedaan en het werkt, kan ik bij interesse het schema wel posten.![]()
Je hebt ook speciale HST (Hypertrophy Specific Training) schema's die speciaal ontworpen zijn voor massa gains. Is dus niet erg bijzonder.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:26 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Tja, over 3 maanden ga ik 5x per week 3 uur trainen met een massa en kracht schema. Een paar mensen bij ons op de vereniging doen dat schema een maand en het werkt! Zijn al 3.5 kilo spiermassa aangekomen.
Is toch vrij apart want het zijn vrijwel alleen maar isolatie oefeningen op een vrij laag gewicht. Maar bijna alle gewichtheffers in Europa hanteren dit schema.
edit: Als ik dit schema dus ongeveer een maand heb gedaan en het werkt, kan ik bij interesse het schema wel posten.If not now, then when.![]()
Ja, maar men wordt er ook heel erg sterk van, van het schema.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je hebt ook speciale HST schema's die speciaal ontworpen zijn voor massa gains. Is dus niet erg bijzonder.![]()
Ja het is vast een heel speciaal schema..I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ik vind dat wel ja, aangezien je enorme snelle gains hebt en je vrijwel alleen maar isolatie oefeningen erin hebt. En het eigenlijk tegen alle principes van SS en Stronglifts ingaat. En alle cortisol shit enz.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:35 schreef Zith het volgende:
Ja het is vast een heel speciaal schema..![]()
veel succes met je speciale schemaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:39 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Ik vind dat wel ja, aangezien je enorme snelle gains hebt en je vrijwel alleen maar isolatie oefeningen erin hebt. En het eigenlijk tegen alle principes van SS en Stronglifts ingaat. En alle cortisol shit enz.![]()
![]()
3300 keer biceps curl van 3 kg wedden dat je biceps groeit
gewoon lekker makkelijk achter de computer curlen ik lig nu in bed te curlen![]()
"Ik heb een heel special misterieus schema die tegen alles wat we kennen in gaat. De wetenschap kijkt in ongeloof toe hoe wij kilo na kilo extra lean spiermassa gainen! De resultaten zijn Geweldig! Ik post hem niet hier hoor, ik blijf liever in het duister!"quote:
...Zo, ongeveer.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ja ik snap het, maar ik ben hem nu aan het uit typen Duurt nog wel even.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:48 schreef Zith het volgende:
[..]
"Ik heb een heel special misterieus schema die tegen alles wat we kennen in gaat. De wetenschap kijkt in ongeloof toe hoe wij kilo na kilo extra lean spiermassa gainen! De resultaten zijn Geweldig! Ik post hem niet hier hoor, ik blijf liever in het duister!"
...Zo, ongeveer.![]()
Inderdaad, maar ik kan het mij ook wel voorstellen. Misschien wil hij eerst bewijzen dat het werkt door het zelf uit te voeren in plaats van gelijk die BRO-SCIENCE erin te gooien.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:48 schreef Zith het volgende:
[..]
"Ik heb een heel special misterieus schema die tegen alles wat we kennen in gaat. De wetenschap kijkt in ongeloof toe hoe wij kilo na kilo extra lean spiermassa gainen! De resultaten zijn Geweldig! Ik post hem niet hier hoor, ik blijf liever in het duister!"
...Zo, ongeveer.If not now, then when.![]()
Gewoon blijven klokken met die tonijn whey shakes van zeta en het komt helemaal goed.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
is dat nog een beetje weg te krijgen? ik ga morgen denk ik zo'n shake proberenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:52 schreef drumstickNL het volgende:
Gewoon blijven klokken met die tonijn whey shakes van zeta en het komt helemaal goed.![]()
Ik ben nogal een vis liefhebber dus het was te doen; let wel dat je whey geen zoet smaakje heeft ofzo.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Even uit mijn hoofd, het papier heb ik nog bij de gym liggen, die post ik later wel.quote:
• Dumbell Kickback
• Dumbell One Arm Triceps Extension
• Dumbell Lying Alternating Front Raise
• Dumbell Seated One Arm Alternating Front Raise
• Lying Rear Lateral Raise
• Dumbell Curl
• One Arm Dumbell Row
• 1 of andere Row machine
• Oefening Benen binnenkant
• Oefening Benen Buitenkant
• Stiff Legged Deadlift
• Lever Lying Leg Raise Crunch
• Crunches
Alles 3x10-12.
Dit zijn dus FAKING veel oefeningen, maar ik zie dit mensen letterlijk doen, heb het 1x gedaan en was wel kapot en alles was "gepompt." Mensen bij mij in de vereniging doen dit dus ongeveer 5 weken en komen ongeveer 4 tot 5 kilo spiermassa aan en zijn veel sterker. Het duurt ongeveer 3 uur en je moet het minstens 5x per week doen. En je begint ongeveer op 40% en bouwt het langzaam op tot 80% van je 1RM.
Over 3 maanden probeer ik dit 5 weken en als het lukt dan post ik de papier versie.
edit: Ik vind het dus eenquote:" een heel special misterieus schema die tegen alles wat we kennen in gaat. De resultaten zijn Geweldig!![]()
Sick.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:59 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Even uit mijn hoofd, het papier heb ik nog bij de gym liggen, die post ik later wel.
• Dumbell Kickback
• Dumbell Curl
• One Arm Dumbell Row
• Stiff Legged Deadlift
• Crunches
Alles 3x10-12.
Dit zijn dus FAKING veel oefeningen, maar ik zie dit mensen letterlijk doen, heb het 1x gedaan en was wel kapot en alles was "gepompt." Mensen bij mij in de vereniging doen dit dus ongeveer 5 weken en komen ongeveer 4 tot 5 kilo spiermassa aan en zijn veel sterker. Het duurt ongeveer 3 uur en je moet het minstens 5x per week doen. En je begint ongeveer op 40% en bouwt het langzaam op tot 80% van je 1RM.
Over 3 maanden probeer ik dit 5 weken en als het lukt dan post ik de papier versie.
Ik weet niet wat ik er van moet denken. 3 uur per dag trainen, elke dag, zonder genoeg rust. Maar wie weet werkt het echt. Weet je zeker dat die gozers niet kuren?
ik zou er moe van worden, zoveel fakking oefeningen......quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:59 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Even uit mijn hoofd, het papier heb ik nog bij de gym liggen, die post ik later wel.
• Dumbell Kickback
• Dumbell Curl
• One Arm Dumbell Row
• Stiff Legged Deadlift
• Crunches
Alles 3x10-12.
Over 3 maanden probeer ik dit 5 weken en als het lukt dan post ik de papier versie.![]()
Ik heb het 1x gedaan en was dus ook heel erg moe, maar alles is heel erg opgepompt en dat dus minstens 5x per week. Ik geloof er wel in omdat ik het resultaat zie van mensen die dit al 4 weken doen.Je had mijn gezicht moeten zien toen mijn trainer dat de eerste keer zij. Maar zoals ik al zei over 3 maanden weten jullie het resultaat.quote:
Voor de mensen die heel skeptisch zijn kan ik wel foto's maken.![]()
![]()
Hoe oud ben jij en weet je zeker dat zij niet kuren? Er zijn wel meer mensen die ontzettende gains maken en dat allemaal NATTY!!@ doen, zeggen ze.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:04 schreef EdwinNL het volgende:
Ik heb het 1x gedaan en was dus ook heel erg moe, maar alles is heel erg opgepompt en dat dus minstens 5x per week. Ik geloof er wel in omdat ik het resultaat zie van mensen die dit al 4 weken doen.
[..]
Je had mijn gezicht moeten zien toen mijn trainer dat de eerste keer zij. Maar zoals ik al zei over 3 maanden weten jullie het resultaat.
Voor de mensen die heel skeptisch zijn kan ik wel foto's maken.If not now, then when.![]()
Die jongens dachten gewoon van we laten die jongen gewoon allemaal bullshit oefeningen doen en hem lekker laten denken dat die epic gains gaat maken. Wat zullen die een lol hebben zeg.
Nee maar zonder ouwehoeren, het klinkt wel vreemd.If not now, then when.![]()
4x 1 uur in de week trainen is genoeg, je groeit door rust te nemen, niet door je spieren te verbranden!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:04 schreef EdwinNL het volgende:
Ik heb het 1x gedaan en was dus ook heel erg moe, maar alles is heel erg opgepompt en dat dus minstens 5x per week. Ik geloof er wel in omdat ik het resultaat zie van mensen die dit al 4 weken doen.
[..]
Je had mijn gezicht moeten zien toen mijn trainer dat de eerste keer zij. Maar zoals ik al zei over 3 maanden weten jullie het resultaat.
Voor de mensen die heel skeptisch zijn kan ik wel foto's maken.![]()
Ik ben 16 jaar en ik weet bijna zeker dat ze niet kuren. Vind het natuurlijk moeilijk te beargumenteren maar als je kijkt wat voor mensen er bij ons trainen en de leeftijd schat ik in van niet. Tevens is onze trainer ook heel erg tegen kuren. Kan het wel vragen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij en weet je zeker dat zij niet kuren? Er zijn wel meer mensen die ontzettende gains maken en dat allemaal NATTY!!@ doen, zeggen ze.Wist jij dat in Bulgarije de gewichtheffers 14x per week trainen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
4x 1 uur in de week trainen is genoeg, je groeit door rust te nemen, niet door je spieren te verbranden!![]()
Dat zijn pro's, jij bent een beginneling die alles nog gelooft!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:11 schreef EdwinNL het volgende:
Wist jij dat in Bulgarije de gewichtheffers 14x per week trainen?![]()
Wat ik wil zeggen is dat die Bulgaren nog steeds groeien met 14x trainen per week, en de Iranïers die trainen 3x1 uur per dag? En zijn die klein geworden door hun over training?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat zijn pro's, jij bent een beginneling die alles nog gelooft!![]()
Gewichtheffers zijn geen jongens van 16 jaar. Vind je het ook niet gevaarlijk om zoveel te trainen op een jonge leeftijd? Waarom ga je niet lekker SS'en of SL'en.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:11 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Ik ben 16 jaar en ik weet bijna zeker dat ze niet kuren. Vind het natuurlijk moeilijk te beargumenteren maar als je kijkt wat voor mensen er bij ons trainen en de leeftijd schat ik in van niet. Tevens is onze trainer ook heel erg tegen kuren. Kan het wel vragen.
[..]
Wist jij dat in Bulgarije de gewichtheffers 14x per week trainen?
Ik wil je niet zeggen dat je het NIET moet doen want hey, do whatever the FUCK you wanna do toch.If not now, then when.![]()
Wajongquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:16 schreef Jahr00n het volgende:
Hoe kun je überhaupt tijd hebben om iedere dag 3 uur te trainen?
Zit nog op school.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:16 schreef Jahr00n het volgende:
Hoe kun je überhaupt tijd hebben om iedere dag 3 uur te trainen?![]()
Ik begon op mijn 14e met fitness, en heb 1.5 jaar stronglifts gedaan. Toen een half jaar 3 dagen split, en nu doe ik sinds een maand aan gewichtheffen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gewichtheffers zijn geen jongens van 16 jaar. Vind je het ook niet gevaarlijk om zoveel te trainen op een jonge leeftijd? Waarom ga je niet lekker SS'en of SL'en.
Ik wil je niet zeggen dat je het NIET moet doen want hey, do whatever the FUCK you wanna do toch.
En ik vind het niet gevaarlijk, omdat gewichtheffen de botdichtheid enorm vergroot en ik een goeie trainer heb.
Maar laten we dit afspreken, ik ga over 2 maand 5 weken het schema doen, ik maak voor en after pics.
edit: Mooi wetenschappelijk onderbouwd artikel over krachttraining op jonge leeftijd.
http://www.knkf.nl/media/files/KrachttrainingJuli.pdf![]()
Beter begin je morgen want ik kan niet wachten op het resultaat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:20 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Ik begon op mijn 14e met fitness, en heb 1.5 jaar stronglifts gedaan. Toen een half jaar 3 dagen split, en nu doe ik sinds een maand aan gewichtheffen.
En ik vind het niet gevaarlijk, omdat gewichtheffen de botdichtheid enorm vergroot en ik een goeie trainer heb.
Maar laten we dit afspreken, ik ga over 2 maand 5 weken het schema doen, ik maak voor en after pics.![]()
Je bent niet bang om te stoppen met groeien?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:20 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Ik begon op mijn 14e met fitness, en heb 1.5 jaar stronglifts gedaan. Toen een half jaar 3 dagen split, en nu doe ik sinds een maand aan gewichtheffen.
Maar laten we dit afspreken, ik ga over 2 maand 5 weken het schema doen, ik maak voor en after pics.
edit: Mooi wetenschappelijk onderbouwd artikel over krachttraining op jonge leeftijd.
http://www.knkf.nl/media/files/KrachttrainingJuli.pdfIf not now, then when.![]()
Neen, ik ben nu 1.92 en volgens de schoolartsen word ik tussen de 1.96 en de 2.01. Dus vind het wel prima zo, zo lang er niks beschadigd wordt dat kan leiden tot lichamelijke beperkingen vind ik alles prima.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je bent niet bang om te stoppen met groeien?![]()
Dan is het goed. Waarom begin je pas over 3 maanden?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:26 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Neen, ik ben nu 1.92 en volgens de schoolartsen word ik tussen de 1.96 en de 2.01. Dus vind het wel prima zo, zo lang er niks beschadigd wordt dat kan leiden tot lichamelijke beperkingen vind ik alles prima.If not now, then when.![]()
Omdat ik nu een maand bezig ben met techniek, en dat nog zeker 2 maand duurt voordat het perfect is. Gewichtheffen is technisch gezien moeilijk, en techniek > massa/kracht. Als je veel kracht hebt en een belabberde techniek than you snap some shit up.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dan is het goed. Waarom begin je pas over 3 maanden?![]()
STRAIGHT TO SNAP CITY BITCHquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:29 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Omdat ik nu een maand bezig ben met techniek, en dat nog zeker 2 maand duurt voordat het perfect is. Gewichtheffen is technisch gezien moeilijk, en techniek > massa/kracht. Als je veel kracht hebt en een belabberde techniek than you snap some shit up.
Welke techniek? Ik zie niet echt zulke ingewikkelde oefeningen.If not now, then when.![]()
Op het eerste gezicht lijkt het ontzettend makkelijk, gewichtheffen. Maar alles draait om momentum en dergelijke. Het is enorm technisch. Als je namelijk iets te ver naar achterstaat en je clean & jerkt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
STRAIGHT TO SNAP CITY BITCH
Welke techniek? Ik zie niet echt zulke ingewikkelde oefeningen.
200kg dan gaat je hele rug naar de klote.![]()
Dat is onzin manquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je bent niet bang om te stoppen met groeien?Goede techniek met oefeningen, genoeg eten en goed slapen en je zal heus niet stoppen met groeien.
![]()
Dat snap ik, maar ik zie geen clean & jerk in dat lijstje.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:42 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht lijkt het ontzettend makkelijk, gewichtheffen. Maar alles draait om momentum en dergelijke. Het is enorm technisch. Als je namelijk iets te ver naar achterstaat en je clean & jerkt.
200kg dan gaat je hele rug naar de klote.If not now, then when.![]()
ok broertjequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:44 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Dat is onzin manGoede techniek met oefeningen, genoeg eten en goed slapen en je zal heus niet stoppen met groeien.
Nee klopt, maar ik train nu techniek voor voorslaan, stoten, hoogtrekken smal en breed, trekken, hangend trekken en dergelijke. Eigenlijk moet de techniek perfect zijn voor al deze oefeningen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik zie geen clean & jerk in dat lijstje.
http://www.exrx.net/Lists/OlympicWeightlifting.html
En dat duurt toch wel 3 maanden.![]()
![]()
Dus als ik het goed begrijp ga je 3 maanden trainen op techniek voor gewichtheffen en daarna begin je aan één of ander schema waar je 5kg massa per maand pakt en besteed je verder geen tijd meer aan het gewichtheffen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:51 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ik train nu techniek voor voorslaan, stoten, hoogtrekken smal en breed, trekken, hangend trekken en dergelijke. Eigenlijk moet de techniek perfect zijn voor al deze oefeningen.
http://www.exrx.net/Lists/OlympicWeightlifting.html
En dat duurt toch wel 3 maanden.If not now, then when.![]()
Klopt, zodat je weer meer kilo's kan pakken voor het gewichtheffen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp ga je 3 maanden trainen op techniek voor gewichtheffen en daarna begin je aan één of ander schema waar je 5kg massa per maand pakt en besteed je verder geen tijd meer aan het gewichtheffen?![]()
Ik zie de logica er niet van in maar ik wens je er veel succes mee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:55 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Klopt, zodat je weer meer kilo's kan pakken voor het gewichtheffen.
veel fliesquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die chest is echt zo indrukwekkend groot he.
[ afbeelding ]![]()
![]()
ha die daan leuk om van je te horen man !! goede fysiek ook zeker beest stats wel vast een tankie jij !quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:45 schreef diablo1981 het volgende:
hallo
zal me effe voorstellen ben daan 30 jaar 93kilo 176cm heb een tijdje gekuurd met aas en wil nu een stap verder gaan wil graag hgh gebruiken in combi met aas
heb via google een link gevonden waar ik goedkoop hgh kan krijgen maar wil graag weten of dat betrouwbaar is ?? en hoe lang het duurt voordat de hgh gaat werken en hoe lang ik het moet gebruiken wat is het beste?? wat kan ik het beste gebruiken met hgh???
http://sport.tweedehands.(...)n-safe-mail-net.html
graag heb ik info alvast bedankt
grt d
is topspul dat hgh ( ha ha) mijn zwager lijkt op reptiel nu enzijn zoontje begint volgende maand......... aan een kuurtje met hyperdepyperdrolvraag mijn niet wat het is hah is nieuw product van de b&f
aas is ook lachen, echt waar wel de injecties niet de pillen want dan hou je geen nieren meer over.....slechten ervaringen mee.. heb hier in de achtertuin paar stieren lopen die er ook wel pap van lusten ha ha wekelijks 1200 ml of stal nachtelijk infuus, werkt goed op de kop af achterhonderd kilotjes en droog daar word je angstig van gaan in oktober naar roemenie voor de fok verwacht dan wel groten restanten te hebben dus kan ook wel leveren laat maar wat van je horen kan het aanbevelen icm panda stack of crenartiners helemaal los met de aas is 10 kilos schone massa zonder droogtrainings of visolie
(ps: mijn mailen mag ook mail maar voor je adres) mvg jasper![]()
![]()
hey panzer, aardig van je dat je die jonge ff vooruit helpt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
ha die daan leuk om van je te horen man !! goede fysiek ook zeker beest stats wel vast een tankie jij !
is topspul dat hgh ( ha ha) mijn zwager lijkt op reptiel nu enzijn zoontje begint volgende maand......... aan een kuurtje met hyperdepyperdrolvraag mijn niet wat het is hah is nieuw product van de b&f
aas is ook lachen, echt waar wel de injecties niet de pillen want dan hou je geen nieren meer over.....slechten ervaringen mee.. heb hier in de achtertuin paar stieren lopen die er ook wel pap van lusten ha ha wekelijks 1200 ml of stal nachtelijk infuus, werkt goed op de kop af achterhonderd kilotjes en droog daar word je angstig van gaan in oktober naar roemenie voor de fok verwacht dan wel groten restanten te hebben dus kan ook wel leveren laat maar wat van je horen kan het aanbevelen icm panda stack of crenartiners helemaal los met de aas is 10 kilos schone massa zonder droogtrainings of visolie
(ps: mijn mailen mag ook mail maar voor je adres) mvg jasper
nu je het over die stiere hep he, je hd me belooft om er een paar kado te doen tog
nou, ik hoor snel van je he,
toi toi toi
p.s. ik wil die winstrol in die blass hebbe, niet in de maag wnt dan siet de pope hetIf not now, then when.![]()
Wordt echt helemaal kutleip van die fastfoodrestaurants. Heb vanavond een milkshake gehaald, gewoon omdat het kan. Nu wil ik eigenlijk weten wat ik naar binnen heb gewerkt aan kcal enzo. Moet je een hele omweg maken en naar de kleine letters kijken wat de pictogrammen inhouden.
Schijnheilige klootzakken.![]()
Moet je maar geen milkshake halen hé.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:26 schreef MrGuma het volgende:
Wordt echt helemaal kutleip van die fastfoodrestaurants. Heb vanavond een milkshake gehaald, gewoon omdat het kan. Nu wil ik eigenlijk weten wat ik naar binnen heb gewerkt aan kcal enzo. Ga ik naar de site is het echt onmogelijk om uitleg te krijgen bij die verdraaide rukpictogrammen. Schijnheilige klootzakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Moet je maar geen milkshake halen hé.Milkshakes zijn lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
creatiners kunnen hartklachten veroorzaken en opgeblazen gevoel en watervasthouding.....weet niet of je dat wel zonder nakuur wil doenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:24 schreef Awesome_ het volgende:
Nice. Kun je meteen wat creatine meenemen uit Roemenië voor mij. Heftig spul wel.contact me maar heb clomid hcg nolva rennie bulkverpakking norit alles ook adrenalinepoppers en lachgas patronen
ANIMAL !!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
hey panzer, aardig van je dat je die jonge ff vooruit helpt.
nu je het over die stiere hep he, je hd me belooft om er een paar kado te doen tog
nou, ik hoor snel van je he,
toi toi toi
p.s. ik wil die winstrol in die blass hebbe, niet in de maag wnt dan siet de pope het![]()
![]()
Hmm. Vandaag op een totaal van 3051 kcal, 158.95 eiwitten, 69.9 vet en 405.65 carbs. Moet die suikers echt wat gaan verlagen Zit nu iig wel ongeveer op de 3k kcal. Laat de gains maar komen.![]()
Snap niet dat er nog zoveel mensen zijn die al die Creatine mythen geloven. Gebruik het zelf nu 2 maanden (In de vorm van magnificent) en ik merk helemaal geen bijwerkingen behalve dat ik wat meer vocht vasthoudt waardoor de spieren voller lijken![]()
Die mythen zijn ook suf en zoals je zelf al zegt: mythen. Sowieso denkt driekwart van de mensen dat het een soort anabolen zijn. Laatst ook iemand in de gym, die mocht geen creatine nemen van z'n moederquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:39 schreef Tito_Makani het volgende:
Snap niet dat er nog zoveel mensen zijn die al die Creatine mythen geloven. Gebruik het zelf nu 2 maanden (In de vorm van magnificent) en ik merk helemaal geen bijwerkingen behalve dat ik wat meer vocht vasthoudt waardoor de spieren voller lijken.
![]()
groten drogen spieren krijg je niet met crenartines.... is misverstand door de media, waardeloze poeders kun je beter cyclen met dbol winny test e of trenballon+propofolquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:39 schreef Tito_Makani het volgende:
Snap niet dat er nog zoveel mensen zijn die al die Creatine mythen geloven. Gebruik het zelf nu 2 maanden (In de vorm van magnificent) en ik merk helemaal geen bijwerkingen behalve dat ik wat meer vocht vasthoudt waardoor de spieren voller lijkenMooizo man, is volle melk niet een idee? Tik je lekker snel vet en eiwit bij, en praktisch + goedkoop.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:36 schreef MrGuma het volgende:
Hmm. Vandaag op een totaal van 3051 kcal, 158.95 eiwitten, 69.9 vet en 405.65 carbs. Moet die suikers echt wat gaan verlagen Zit nu iig wel ongeveer op de 3k kcal. Laat de gains maar komen.Die carbs zijn ook waardevol in de gym.
![]()
Huisgenoten denken ook dat ik aan de anabolen zit alleen omdat die potten zo groot zijn en labels hebben zoals magnificent en nr 1quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die mythen zijn ook suf en zoals je zelf al zegt: mythen. Sowieso denkt driekwart van de mensen dat het een soort anabolen zijn. Laatst ook iemand in de gym, die mocht geen creatine nemen van z'n moeder.
![]()
![]()
Gewoon een sticker overheen plakken met de tekst ANABOLEN. In Helvetica.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:42 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Huisgenoten denken ook dat ik aan de anabolen zit alleen omdat die potten zo groot zijn en labels hebben zoals magnificent en nr 1This isn't even my final form.![]()
Hahaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:42 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Huisgenoten denken ook dat ik aan de anabolen zit alleen omdat die potten zo groot zijn en labels hebben zoals magnificent en nr 1. Ja en omdat je constnt in de weer bent met allerlei "mysterieuze poedertjes".
Vroeger had je ook van die potten met teksten als "SUPER MEGA ULTRA PUMP 3000" en dan een plaatje van een huge bodybuilder erop. Die zie ik nu eigenlijk niet meer.![]()
Bestaat er suikervrije volle melk? Zou me echt chill lijken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
groten drogen spieren krijg je niet met crenartines.... is misverstand door de media, waardeloze poeders kun je beter cyclen met dbol winny test e of trenballon+propofol
[..]
Mooizo man, is volle melk niet een idee? Tik je lekker snel vet en eiwit bij, en praktisch + goedkoop.Die carbs zijn ook waardevol in de gym.
Volgens Rippetoe geeft volle melk als beginner meer resultaat dan aasquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
groten drogen spieren krijg je niet met crenartines.... is misverstand door de media, waardeloze poeders kun je beter cyclen met dbol winny test e of trenballon+propofol
[..]
Mooizo man, is volle melk niet een idee? Tik je lekker snel vet en eiwit bij, en praktisch + goedkoop.Die carbs zijn ook waardevol in de gym.
![]()
![]()
GOMADquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:44 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Volgens Rippetoe geeft volle melk als beginner meer resultaat dan aas.
Heb wel een vetbuikje nu, maar ook goede gains ja.![]()
Heb al 2liter volle melk weggewerkt vandaag haha. Maar toch bedankt voor de tip =D Binnenkort havermout/brinta in de ochtend eten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
![]()
GOMAD lijkt me weer iets te veel van het goeiequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
GOMAD.
Heb wel een vetbuikje nu, maar ook goede gains ja.![]()
Werk zelf ook iets van 3-4 liter per dag weg maar hou het wel op halfvol. Gebruik melk als een soort vulling van mijn voedingsschema zodat ik toch het nodige aantal kcal kan halen![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
groten drogen spieren krijg je niet met crenartines.... is misverstand door de media, waardeloze poeders kun je beter cyclen met dbol winny test e of trenballon+propofol![]()
![]()
Ik heb laatst amandel melk gehaald. Smaakt best geinig. Verder lactose etc. vrij. Stats zijn echter niet impressive.
Het enige voordeel dat amandel melk heeft ten opzichte van gewone melk is dat je geen last van je buik krijgt tijdens het trainen wat bij normale melk wel het geval is.If not now, then when.![]()
Hoe heeft melk er invloed op bij jou? Nog nooit gehoord :pquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb laatst amandel melk gehaald. Smaakt best geinig. Verder lactose etc. vrij. Stats zijn echter niet impressive.
Het enige voordeel dat amandel melk heeft ten opzichte van gewone melk is dat je geen last van je buik krijgt tijdens het trainen wat bij normale melk wel het geval is.![]()
Amandelmelk klinkt erg duur.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het enige voordeel dat amandel melk heeft ten opzichte van gewone melk is dat je geen last van je buik krijgt tijdens het trainen wat bij normale melk wel het geval is.
Nou ik had laatst toch een tering last van mijn buik, maar dat kan ook door de cacao komen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:59 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Hoe heeft melk er invloed op bij jou? Nog nooit gehoord :p
Maar ik hoor daar veel mensen over, dat ze last hebben van hun buik door normale melk en dat ze daarom amandel melk drinken.Ik had 3 pakken gepakt en had het gewoon afgerekend. Eenmaal thuis aangekomen schrok mijn pa er van. ¤ 3,- per pak ofzo, wel zelf betaald ofc.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nou ik had laatst toch een tering last van mijn buik, maar dat kan ook door de cacao komen.
Maar ik hoor daar veel mensen over, dat ze last hebben van hun buik door normale melk en dat ze daarom amandel melk drinken.
[..]
Ik had 3 pakken gepakt en had het gewoon afgerekend. Eenmaal thuis aangekomen schrok mijn pa er van. ¤ 3,- per pak ofzo, wel zelf betaald ofc.Chocomelk? Daar wordt ik ook altijd misselijk van (0.5L. of meer). Normale halfvol geen last van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Ik werd laatst door een 180 kg liftende tokkie beschuldigd van AAS gebruik.Hihaho, no postbode, no agentperry. "vriend ik train al 12 jaar dat kan echt niet zo snel gaan kijk dan ook naar die plekken wat snoep je". (uitslag op armen en nog fresh scars van HORMONAL JAW ACNE op kaaklijn, wat wil je
)
Volgens mij had hij ook al meer dan 1x gekuurd.Dat soort gasten heb je sowieso wel meer, van die oude tokkies die hun hele leven al liften.
Hij was gewoon mirin' de pandagains.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijven eten mensen.![]()
![]()
Nee normale melk. Ik heb zelf pure cacao gekocht. Ik had een kommetje melk met daarin bosbessen en vervolgens had ik daar wat cacao overheen gestrooid zodat het lekker choco werd maar die shit bleef erop drijven en was ranzig as fuck. Hele dessert verneukt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:07 schreef VASND het volgende:
[..]
Chocomelk? Daar wordt ik ook altijd misselijk van (0.5L. of meer). Normale halfvol geen last van.If not now, then when.![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:08 schreef Panzermaus het volgende:
Ik werd laatst door een 180 kg liftende tokkie beschuldigd van AAS gebruik.Hihaho, no postbode, no agentperry. "vriend ik train al 12 jaar dat kan echt niet zo snel gaan kijk dan ook naar die plekken wat snoep je". (uitslag op armen en nog fresh scars van HORMONAL JAW ACNE op kaaklijn, wat wil je
)
Volgens mij had hij ook al meer dan 1x gekuurd.Dat soort gasten heb je sowieso wel meer, van die oude tokkies die hun hele leven al liften.
Hij was gewoon mirin' de pandagains.Goede progress jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijven eten mensen..
En sowieso is een goed dieet 75% van al het werk. Als ik zie hoeveel gasten falen in het dieet en hoeveel verschil dat maakt wanneer je het wel goed doet.
Zoveel dat men je inderdaad ervan beschuldigd aan de juice te zitten. Die gasten hebben zelf vaak nauwelijks gains gezien omdat hun dieet gewoon kut is.![]()
)
Hij was gewoon mirin' de pandagains.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijven eten mensen.![]()
![]()
Gewoon eten stouwen inderdaad, je lichaam groeit door te eten. Gewoon veel eten en matig trainen is al beter dan excellent trainen en weinig/matig eten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede progress ja.
En sowieso is een goed dieet 75% van al het werk. Als ik zie hoeveel gasten falen in het dieet en hoeveel verschil dat maakt wanneer je het wel goed doet.
Zoveel dat men je inderdaad ervan beschuldigd aan de juice te zitten. Die gasten hebben zelf vaak nauwelijks gains gezien omdat hun dieet gewoon kut is.
Ben wel mirin' op mijn broer zijn genetics.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is net 18 en traint niet, blowt en drinkt VEEL, en eet gemiddeld.We zijn opzich nu vergelijkbaar qua 'breedte' enzo (ik wel wel zwaarder en leaner inmiddels), maar ik heb dus een inhaalslag van een jaar moeten maken.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gewoon eten stouwen inderdaad, je lichaam groeit door te eten. Gewoon veel eten en matig trainen is al beter dan excellent trainen en weinig/matig eten.
Ben wel mirin' op mijn broer zijn genetics.Ik zei al tegen jou, die gozer moet de bodybuilding in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is net 18 en traint niet, blowt en drinkt VEEL, en eet gemiddeld.We zijn opzich nu vergelijkbaar qua 'breedte' enzo (ik wel wel zwaarder en leaner inmiddels), maar ik heb dus een inhaalslag van een jaar moeten maken.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gewoon eten stouwen inderdaad, je lichaam groeit door te eten. Gewoon veel eten en matig trainen is al beter dan excellent trainen en weinig/matig eten.
Ben wel mirin' op mijn broer zijn genetics.nice bacneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is net 18 en traint niet, blowt en drinkt VEEL, en eet gemiddeld.We zijn opzich nu vergelijkbaar qua 'breedte' enzo (ik wel wel zwaarder en leaner inmiddels), maar ik heb dus een inhaalslag van een jaar moeten maken.
![]()
Deze gozer he, als je toch zo'n iemand om je heen had dan maakte je de gains van je leven. Dat geschreeuw van hem.
http://www.youtube.com/user/BigJsExtremeFitness/videosIf not now, then when.![]()
)
Hij was gewoon mirin' de pandagains.Wanneer die 1,8k aan anavar dang?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijven eten mensen.
Of intimidate van B&F gekocht, geen T-booster is sterker..
Hou oud ben je eigenlijk panzerfaust?![]()
)
Hij was gewoon mirin' de pandagains.Je moet eens wat van die foto's in je fobo zetten man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijven eten mensen.![]()
Dat is misschien ecto maar wel gewoon normaal. Of ja, hoop NL gasten hebben die stats denk ikquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:49 schreef Sapstengel het volgende:
Ik was dan ook een enorme ecto. 1.86m en 69-70kg.![]()
Het wordt inderdaad gezien als normaal.. Ik zat in januari ongeveer 3-4kg boven Sapstengel z'n gewicht. Nu op een goede 89-90kg en als ik foto's terugkijk vraag ik me af hoe ik mezelf toen niet mager kon vinden..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 05:17 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dat is misschien ecto maar wel gewoon normaal. Of ja, hoop NL gasten hebben die stats denk ik![]()
Godver, dat lage buikvet gaat niet zonder slag of stoot weg zeg
Als ik het vet een beetje wegtrek () zie ik zowaar lower abzzz. Ben d'r bijna (10%). Wat denken jullie? 13%? 12%?
Ja, dat dere armlets. Ik weetBeentjes zijn qua massa in orde, alleen geen definitie
[ Bericht 6% gewijzigd door star_gazer op 25-08-2012 09:59:20 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Voor de cutters:quote:Dispelling a Common Diet Myth
One of the most common diet myths is that cutting out fat is the best way to go when it comes to losing weight; the fact is that this is a definite falsehood. Put it into this perspective; if you have something you need but suddenly can’t obtain, your instinct is to hold onto what you have because you don’t know when you might get more; the same is true when it comes to fat. Your body requires a certain amount of fat and if you totally eliminate your fat intake then your body will hold onto what it has for fear of not acquiring any more.
The key is to limit the amount of fat you have in your diet, not eliminate it. When you continue to take in regular amounts of fat your body recognizes that it will receive a steady supply and will release the additional amount of fat that your body holds with the necessary actions. Just make certain that you learn what is good fat and what is not so that you take in the right amounts of what is needed.
Read more: http://www.musclespro.com(...)re-Fat#ixzz24XmMYFyg![]()
Lijkt me hier wel algemeen bekendquote:
Ik probeer altijd op ~20% vet te zitten in mijn voedingsschema. Moet zeggen dat dat bij cutten wel lastiger is inderdaad. Met bulken stauw je gewoon een berg nootjes weg; makkelijke kcal, veel eiwit en bomvol goede vetten. Met cutten is het vooral vette vis en wat nootjes, maar je moet (vooral met nootjes) heel erg op je portiegrootte letten.
[ Bericht 3% gewijzigd door star_gazer op 25-08-2012 10:33:19 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Klinkt als een hoop onzin.quote:I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nou ik had laatst toch een tering last van mijn buik, maar dat kan ook door de cacao komen.
Maar ik hoor daar veel mensen over, dat ze last hebben van hun buik door normale melk en dat ze daarom amandel melk drinken.
[..]
Ik had 3 pakken gepakt en had het gewoon afgerekend. Eenmaal thuis aangekomen schrok mijn pa er van. ¤ 3,- per pak ofzo, wel zelf betaald ofc.Ik drink precies dezelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hoeveel kg squat je?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:19 schreef star_gazer het volgende:
Godver, dat lage buikvet gaat niet zonder slag of stoot weg zeg
[ afbeelding ]
Als ik het vet een beetje wegtrek () zie ik zowaar lower abzzz. Ben d'r bijna (10%). Wat denken jullie? 13%? 12%?
[ afbeelding ]
Ja, dat dere armlets. Ik weetBeentjes zijn qua massa in orde, alleen geen definitie
![]()
(1) Zij gebruiken verboden middelen tbv herstel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:16 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Wat ik wil zeggen is dat die Bulgaren nog steeds groeien met 14x trainen per week, en de Iranïers die trainen 3x1 uur per dag? En zijn die klein geworden door hun over training?
(2) Die atleten zijn op basis van hun genetisch potentieel uitgekozen.
(3) Ze beginnen niet met twee keer per dag trainen, dat is na jaren training.
(4) Gewichtheffers hebben niet als doel massa op te bouwen, het is eerder een resultaat van hun genetica dat ze massa opbouwen als adaptatie tegen training.
Oh, en je schema is kut.![]()
Effe nieuwe sportschool bekijken zo. Hoop dat het wat is, ben ik van die ellendige reistijden af.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Eh, amandelmelkdrinkers vraagje: ik snap dat het verwarrend is dat het woordje melk erin zit, maar als je de macro's bekijkt:
Amandelmelk (100ml) (voorbeeld)
Energiewaarde: 24 kcal
Eiwitten: 0.5 g
Koolhydraten 3.0g (dit is vrijwel 100% toegevoegd sacharose!)
vetten 1.1 g
en dat eens vergelijkt met normale halfvolle koeienmelk (100ml)
Energiewaarde: 47 kcal
Eiwitten: 3.5 g
Koolhydraten 4.8g (lactose)
vetten 1.6g
Dan heeft normale koeienmelk ca. 7x zoveel eiwit, en amandelmelk eigenlijk zo goed als géén eiwit. Voor welke functionaliteit drinken jullie amandelmelk? Eigenlijk zit er alleen maar toegevoegd suiker in.
[ Bericht 1% gewijzigd door Stereotomy op 25-08-2012 12:14:19 ]Confidence through competence![]()
lekkere amandelenYou thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
3x5x90quote:"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
De tijd zal het leren.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:47 schreef Physics het volgende:
[..]
(1) Zij gebruiken verboden middelen tbv herstel.
(2) Die atleten zijn op basis van hun genetisch potentieel uitgekozen.
(3) Ze beginnen niet met twee keer per dag trainen, dat is na jaren training.
(4) Gewichtheffers hebben niet als doel massa op te bouwen, het is eerder een resultaat van hun genetica dat ze massa opbouwen als adaptatie tegen training.
Oh, en je schema is kut.![]()
Klinkt als een leuke theorie (en ook een hoog oma's wijsheid-tale, dus gemakkelijk om te onthouden), maar wat ze eigenlijk doen is impliceren dat 'vet' in voeding hetzelfde is als 'vetmassa' (als in, energiereserves) op je lichaam.quote:
Ze moeten dat spul echt anders gaan noemen voor het Nederlandsche volk. En grote schreeuwerige posters en zeppelins verspreiden met KCALS IN < OUT = LOSE WEIGHT, en weg met de onzin en onduidelijkheid en schijnheilige Ik Kies Bewust zooi. Laat ze ook maar meteen 'eiwit' protein noemen, daar kan ik me soms ook wel aan ergeren.![]()
Ik klap iets meer dan 160 gram proteïne op een dag naar binnen JONGE GEKquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Klinkt als een leuke theorie (en ook een hoog oma's wijsheid-tale, dus gemakkelijk om te onthouden), maar wat ze eigenlijk doen is impliceren dat 'vet' in voeding hetzelfde is als 'vetmassa' (als in, energiereserves) op je lichaam.
Ze moeten dat spul echt anders gaan noemen voor het Nederlandsche volk. En grote schreeuwerige posters en zeppelins verspreiden met KCALS IN < OUT = LOSE WEIGHT, en weg met de onzin en onduidelijkheid en schijnheilige Ik Kies Bewust zooi. Laat ze ook maar meteen 'eiwit' protein noemen, daar kan ik me soms ook wel aan ergeren.![]()
155 hierooquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:54 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik klap iets meer dan 160 gram proteïne op een dag naar binnen JONGE GEK![]()
Ik waardeer het heel erg dat je je zorgen maakt om mij en ben dan ook blij dat ik altijd iemand heb die kritisch kijkt naar wat ik doe.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:06 schreef Stereotomy het volgende:
Eh, amandelmelkdrinkers vraagje: ik snap dat het verwarrend is dat het woordje melk erin zit, maar als je de macro's bekijkt:
vetten 1.1 g
vetten 1.6g
Dan heeft normale koeienmelk ca. 7x zoveel eiwit, en amandelmelk eigenlijk zo goed als géén eiwit. Voor welke functionaliteit drinken jullie amandelmelk? Eigenlijk zit er alleen maar toegevoegd suiker in.
Ik zie daar staan 3gr. suiker, hier zit 0,1gr. suiker in. Verder kan ik ook niks van dat sacharose terugvinden.Verder klopt het dat in de meeste amandel melken veel suiker toegevoegd wordt maar bij deze is dat niet het geval.
De functionele waarde had ik al uitgelegd. Als je normale melk (shake) voor de training drinkt dan kan het zo zijn dat je last van je maag krijgt tijdens het trainen, amandel melk is dan slechts preventief.
Ik heb hieronder even wat foto's neergezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals je ziet is echt heel biologisch en zit er verder geen troep in toegevoegd. Het is dan ook gekocht in een winkel waar alles zo biologisch mogelijk is.
Verder nog een site voor mensen die natuurwinkels zoeken maar ze niet kunnen vinden.
http://www.natuurwinkels.nl/If not now, then when.![]()
Sacharose is tafelsuiker.
En great, je betaalt dus 3 EUR per pak voor een drank met een amandelsmaakje uit amandelaroma (melk kunnen we het niet noemen, doen zij trouwens ook niet op het pak) maar met verder weinig voedingsstoffen erin.
Je bent goedkoper uit als je gewoon water gebruikt voor je shake en eventueel zelf los amandelaroma toevoegd, ook te vinden bij de AH:
http://www.oetker.nl/producten/bakproducten/amandel-aroma/Confidence through competence![]()
Dan betaal ik dat maar lekker toch, wat boeit jou het? Bemoei jij je gewoon met je eigen dingen dan doe ik dat ook met mijn eigen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:20 schreef Stereotomy het volgende:
Sacharose is tafelsuiker.
En great, je betaalt dus 3 EUR per pak voor een drank met een amandelsmaakje (melk kunnen we het niet noemen) maar verder weinig voedingsstoffen erin.
One luv, no hate.
Lekkere reactie weer. Je post in het openbaar dingen, en ik geef daar in het openbaar een reactie op.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dan betaal ik dat maar lekker toch, wat boeit jou het? Bemoei jij je gewoon met je eigen dingen dan doe ik dat ook met mijn eigen.Confidence through competence![]()
Ik heb het gevoel dat als ik breed squat dat ik veel meer spieren train dan als ik normal squat. Brede squat voel ik de volgende dag nog. Kan dit kloppen of doe ik iets fout? als ik breed squat ga ik zelfs minder diep![]()
Jullie zitten allebei fout met dat openbare gekut. Get a fucking private chatapplication.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lekkere reactie weer. Je post in het openbaar dingen, en ik geef daar in het openbaar een reactie op.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Dat mag ook Stereo en ik waardeer het ook dat je kritisch bent.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lekkere reactie weer. Je post in het openbaar dingen, en ik geef daar in het openbaar een reactie op.If not now, then when.![]()
Wat is er mis met voedingswaarde van eten bespreken?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:30 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Jullie zitten allebei fout met dat openbare gekut. Get a fucking private chatapplication.Prima.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat mag ook Stereo en ik waardeer het ook dat je kritisch bent.Confidence through competence![]()
Ai vaz kiddinkquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat is er mis met voedingswaarde van eten bespreken?
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
In dit geval gaat het niet per se om de voedingswaarde. Jij vroeg naar de functionaliteit en die gaf ik je.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat is er mis met voedingswaarde van eten bespreken?Het is gewoon preventief, en tevens ook erg lekker.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De functionele waarde had ik al uitgelegd. Als je normale melk (shake) voor de training drinkt dan kan het zo zijn dat je last van je maag krijgt tijdens het trainen, amandel melk is dan slechts preventief.If not now, then when.![]()
Maar je hebt inderdaad gelijk dat water goedkoper is. Ik heb het dan ook gekocht om het te testuh en daarna kijk ik wel of ik het vaker koop, of niet.If not now, then when.![]()
De functie van voedsel zit hem in de voedingswaarde, zeker omdat jij schreef dat je het pre-workout (shake) drinkt. Maar het gaat je dus uiteindelijk alleen maar om de smaak, dus da's duidelijk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
In dit geval gaat het niet per se om de voedingswaarde. Jij vroeg naar de functionaliteit en die gaf ik je.Confidence through competence![]()
Je verbrandt altijd een mix van glucose en vetten. Je lichaam loopt *nooit* exclusief op glucose of exclusief op vetten. Afhankelijk van de intensiteit van je activiteit schuift de absolute hoeveelheid op, en relatieve verhouding wat meer op richting glucose of vetten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:32 schreef THEFXR het volgende:
hoe weet je nu precies wanneer je welke brandstof verbrand? is dat hartslag afhankelijk?
Als je echter een tijd low-carbt (<50g carbs per dag) dan kun je zgn. keto-adapted worden, en dan schuift de verhouding wel heel erg op naar vetten. Zie hier bijvoorbeeld:
http://eatingacademy.com/(...)athletic-performance
Overigens wel leuk om te lezen: bij duursporten / endurance lijkt keto in zijn experiment zelfs een beetje te helpen, maar qua explosiviteit, wat wij nodig hebben als krachtsporters, lijkt het nadelig te zijn.
[ Bericht 14% gewijzigd door Stereotomy op 25-08-2012 15:41:53 ]Confidence through competence![]()
Stereo,
Gebruikte jij eigenlijk zout - aangezien het vocht vasthoud - of had je daar ook een smaakstof voor zoals stevia? Ik probeer zout eigenlijk zoveel mogelijk te mijden en doe het ook nergens overheen. Doe ik dit terecht of is het een beetje opgeblazen.
Dank je!If not now, then when.![]()
Ik denk niet dat je per se natrium hoeft te vermijden. Mocht je er noodzaak van inzien, dan kun je bij de AH natriumarm zout kopen. Daar heb je 66% kaliumchloride en 33% natriumchloride. Wel een aparte smaak.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Stereo,
Gebruikte jij eigenlijk zout - aangezien het vocht vasthoud - of had je daar ook een smaakstof voor zoals stevia? Ik probeer zout eigenlijk zoveel mogelijk te mijden en doe het ook nergens overheen. Doe ik dit terecht of is het een beetje opgeblazen.
Dank je!Confidence through competence![]()
En Sojamelk? Is dat niet iets voor je? De ongezoete variant van Alpro (1,23 bij de Appie):quote:Voedingswaarde
Hoeveelheid calorieën 32Kcal / 134KJ
Eiwit 3.3g
Koolhydraat 0.2g suiker 0.1g lactose 0g
vet 1.8g verzadigd 0.3g enkelvoudig onverzadigd 0.4g meervoudig onverzadigd 1.1g waarvan omega 3 0.2g omega 6 1.2g
Cholestorol 0mg
Vezel 0.6g
Natrium 0.01g
Calcium 120mg
Vitamines vitamine B2 0.21mg vitamine B12 0.38µg vitamine D 0.75µg vitamine E 1.5mg![]()
Soja is oestrogeen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:50 schreef Bucketlist het volgende:
En Sojamelk? Is dat niet iets voor je? De ongezoete variant van Alpro (1,23 bij de Appie):
[..]![]()
"Sinds ik 3x/week 15uL H2O injecteer maak ik all KIND'A gains"quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar je hebt inderdaad gelijk dat water goedkoper is. Ik heb het dan ook gekocht om het te testuh en daarna kijk ik wel of ik het vaker koop, of niet.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Krijgen we dat weerquote:. We zijn geëvolueerd om een deel xeno-oestrogenen binnen te krijgen, juist omdat dat in de natuur zoveel voorkomt (in bijna elke plant wel). Zolang je niet overdrijft is soja prima.
@Yuri
Ik ben er zelf van overtuigd dat zout niet per se slecht voor je is, zolang je het maar niet met bakken eet. Zeezout is imo het beste, aangezien daar ook andere mineralen inzitten die handig kunnen zijn (b.v. strontium voor sterkere botten). Verder is zout voor velen de enige bron van jodium (dat wordt normaliter aan zout toegevoegd), maar als je veel zee dieren/planten eet is dat geen probleem. (zit overigens niet per se in zeezout tenzij het er aan toegevoegd is).![]()
Hoi allemaal,
Ik heb recent een split-schema gemaakt. Ik ben er een tijdje mee bezig en het voelt goed. Denken jullie dat ik iets over het hoofd heb gezien? dieet is overigens 1.8 gram eiwit per kilo lichaamsgewicht(70 kg) op een kcal van 2500.
alvast bedankt![]()
Kun je niet beter Back+Biceps - Chest+Triceps pakken?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:49 schreef tarantism het volgende:
Hoi allemaal,
Ik heb recent een split-schema gemaakt. Ik ben er een tijdje mee bezig en het voelt goed. Denken jullie dat ik iets over het hoofd heb gezien? dieet is overigens 1.8 gram eiwit per kilo lichaamsgewicht(70 kg) op een kcal van 2500.
[ afbeelding ]
alvast bedanktElk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later![]()
ja, biceps pak ik natuurlijk sowieso bij het trainen van mijn rug. Maar omdat het zo'n kleine spier is dacht ik dat ik daarom wel een extra keer de biceps kon trainen. Zelfde verhaal met de triceps en borsttrainingquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:58 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Kun je niet beter Back+Biceps - Chest+Triceps pakken?![]()
Geen probleem brah. Die zijn echt Godmode ja.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:16 schreef kevin_ het volgende:
Thanks voor deze:
[ afbeelding ]
HeerlijkDe Spicy variant zijn wat minder lekker.
Of toch du vader?![]()
Zou persoonlijk minder sets en minder reps nemen. Weighted crunch eruit halen, vervangen door planks als je per se buikisolatie wil. Zou ook vacuums toevoegen. Zou leg press of leg extensions eruit halen en dan zwaarder squatten.
Wat is trouwens je TDEE? 2500 kcal om te gainen lijkt me weinig."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
SS begint nu wel zwaar te worden. Eerst voelde ik bijna niks van een workout, nu help ik met een verhuizing en voel ik mijn armen bijna niet meer![]()
bedankt voor je input, ik zat er al aan te denken om crunches te vervangen voor dragon flags, maar planks en vacuums kan ook. Ik wil wel graag buikinsolatie blijven doen, want ik moet anders heel laag in bf%(sub 10) zijn om duidelijke abs te hebben(geen idee waarom trouwens). leg extensions eruit en zwaarder squatten klinkt ook wel goed, ik probeer het twee weken en dan beslis ik of ik het zo laat.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:19 schreef Push. het volgende:
Zou persoonlijk minder sets en minder reps nemen. Weighted crunch eruit halen, vervangen door planks als je per se buikisolatie wil. Zou ook vacuums toevoegen. Zou leg press of leg extensions eruit halen en dan zwaarder squatten.
Wat is trouwens je TDEE? 2500 kcal om te gainen lijkt me weinig.
Ik weet niet wat je bedoelt met TDEE, maar via verschillende website had ik berekend dat mijn onderhoud iets lager dan 2500 was, dus 2500 zou grofweg 200 kcal boven onderhoud zitten dan. misschien was die inschatting te laag. stats zijn: man 23 jaar 175 cm 70 kg 3day split+ 1 dag vechtsport als cardio![]()
Met deadliften pak je je abs in principe ook al goed aan. Met chin ups ook. Verder is het eigen keus.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:35 schreef tarantism het volgende:
[..]
bedankt voor je input, ik zat er al aan te denken om crunches te vervangen voor dragon flags, maar planks en vacuums kan ook. Ik wil wel graag buikinsolatie blijven doen, want ik moet anders heel laag in bf%(sub 10) zijn om duidelijke abs te hebben(geen idee waarom trouwens). leg extensions eruit en zwaarder squatten klinkt ook wel goed, ik probeer het twee weken en dan beslis ik of ik het zo laat.
Ik weet niet wat je bedoelt met TDEE, maar via verschillende website had ik berekend dat mijn onderhoud iets lager dan 2500 was, dus 2500 zou grofweg 200 kcal boven onderhoud zitten dan. misschien was die inschatting te laag. stats zijn: man 23 jaar 175 cm 70 kg 3day split+ 1 dag vechtsport als cardio
Ik kom via verschillende websites op 2700 als onderhoud voor je. Hier moet je dus iets boven zitten. Zou persoonlijk op 2900 gaan zitten. Hiervan ongeveer 640 kcal uit eiwitten."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Lactose intolerance is a bitch. Ik kan niet zoveel lactose verdragen, en water bij de shakes/havermout/brinta is niet zo lekker. Ik eet wel kwark, kan wel wat lactose verdragen, maar niet teveel op een dag.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:06 schreef Stereotomy het volgende:
vetten 1.1 g
vetten 1.6g
Dan heeft normale koeienmelk ca. 7x zoveel eiwit, en amandelmelk eigenlijk zo goed als géén eiwit. Voor welke functionaliteit drinken jullie amandelmelk? Eigenlijk zit er alleen maar toegevoegd suiker in.![]()
Dank je! Het is echt fijn dat er hier 2 top wetenschappers zitten die alles goed kunnen onderbouwen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:28 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer. We zijn geëvolueerd om een deel xeno-oestrogenen binnen te krijgen, juist omdat dat in de natuur zoveel voorkomt (in bijna elke plant wel). Zolang je niet overdrijft is soja prima.
@Yuri
Ik ben er zelf van overtuigd dat zout niet per se slecht voor je is, zolang je het maar niet met bakken eet. Zeezout is imo het beste, aangezien daar ook andere mineralen inzitten die handig kunnen zijn (b.v. strontium voor sterkere botten). Verder is zout voor velen de enige bron van jodium (dat wordt normaliter aan zout toegevoegd), maar als je veel zee dieren/planten eet is dat geen probleem. (zit overigens niet per se in zeezout tenzij het er aan toegevoegd is).
Ik ben ook lactoseintolerant.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:38 schreef IrCute het volgende:
[..]
Lactose intolerance is a bitch. Ik kan niet zoveel lactose verdragen, en water bij de shakes/havermout/brinta is niet zo lekker. Ik eet wel kwark, kan wel wat lactose verdragen, maar niet teveel op een dag.
Kan je lactosevrije (koeien)melk aanraden (1.40 EUR bij de AH, 1.30 EUR bij de Jumbo, 1 EUR bij de Lidl). Wel iets duurder dan normale melk, maar zelfde macronutrienten.Confidence through competence![]()
Bij de AH/Jumbo hier nog nooit gezienquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben ook lactoseintolerant.
Kan je lactosevrije (koeien)melk aanraden (1.40 EUR bij de AH, 1.30 EUR bij de Jumbo, 1 EUR bij de Lidl). Wel iets duurder dan normale melk, maar zelfde macronutrienten.Zal er nog eens naar zoeken. Thx voor de tip
![]()
![]()
Ik lees/hoor wel eens dat eigenlijk bijna iedereen lactoseintolerant is zonder het te weten. Ik weet niet wat daar van waar is, maar dat is mijn vraag niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben ook lactoseintolerant.
Kan je lactosevrije (koeien)melk aanraden (1.40 EUR bij de AH, 1.30 EUR bij de Jumbo, 1 EUR bij de Lidl). Wel iets duurder dan normale melk, maar zelfde macronutrienten.
Hoe kom je er nou achter of je dat écht bent?If not now, then when.![]()
Simpel. Drink een week normale melk en de week er op lactosevrije melk. Vergelijk hoe je je voelt (schijterij, buikpijn, koppijn, uitslag).quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik lees/hoor wel eens dat eigenlijk bijna iedereen lactoseintolerant is zonder het te weten. Ik weet niet wat daar van waar is, maar dat is mijn vraag niet.
Hoe kom je er nou achter of je dat écht bent?-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Bij alle drie de supermarkten staan ze bij de houdbare melk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:05 schreef IrCute het volgende:
[..]
Bij de AH/Jumbo hier nog nooit gezienZal er nog eens naar zoeken. Thx voor de tip
AH
Jumbo (Minus L heet het merk)Confidence through competence![]()
Oh, ik heb wel als ik heel veel melk drink, dat ik ontzettende diarree heb. Maar dat heeft toch bijna iedereen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:08 schreef VASND het volgende:
[..]
Simpel. Drink een week normale melk en de week er op lactosevrije melk. Vergelijk hoe je je voelt (schijterij, buikpijn, koppijn, uitslag).If not now, then when.![]()
Wat is veel? 3L/dag soms, geen last van.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oh, ik heb wel als ik heel veel melk drink, dat ik ontzettende diarree heb. Maar dat heeft toch bijna iedereen?
edit: en is wel typisch symptoom van lactose intolerantie.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Ligt eraan wat je met heel veel bedoeld, maar dat heb ik nog nooit van melk gekregen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oh, ik heb wel als ik heel veel melk drink, dat ik ontzettende diarree heb. Maar dat heeft toch bijna iedereen?![]()
ff serieus ik log net in na 2 maanden, leeft iedereen nog ?quote:
Zijn de regulars gezond en wel ?
16meter, Sneek, stereo, zeta, MrJ. enzo.![]()
Naja, heel veel is overdreven. Als ik 2 shakes per dag zou drinken dan heb ik dus ontzettende diarree, altijd. Maar ik kan mij ook herinneren dat het na een tijdje op hield, of niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:13 schreef VASND het volgende:
[..]
Wat is veel? 3L/dag soms, geen last van.
Ik drink niet zo vaak shakes, zou ik toch echt moeten uittesten dan.If not now, then when.![]()
Liegerd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
ff serieus ik log net in na 2 maanden, leeft iedereen nog ?
16meter, Sneek, stereo, zeta, MrJ. enzo.If not now, then when.![]()
Ja hoewel ik MrJ al een tijd niet heb gezien. Misschien een waardige Zyzz-dood gestorvenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
ff serieus ik log net in na 2 maanden, leeft iedereen nog ?
16meter, Sneek, stereo, zeta, MrJ. enzo.![]()
Dokter doet het vaak op de volgende manier:quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Naja, heel veel is overdreven. Als ik 2 shakes per dag zou drinken dan heb ik dus ontzettende diarree, altijd. Maar ik kan mij ook herinneren dat het na een tijdje op houdt, of niet.
Ik drink niet zo vaak shakes, zou ik toch echt moeten uittesten dan.
Weekje of 2 lactosevrij eten, dan 2 glazen melk op nuchtere maag.
Diaree/rommeldarmen/misselijk: intolerant.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
MrJ is nog gezond en wel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja hoewel ik MrJ al een tijd niet heb gezien. Misschien een waardige Zyzz-dood gestorvenOké bedankt! Kan het op een nog makkelijkere manier dan allemaal lactosevrij eten kopen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:17 schreef VASND het volgende:
[..]
Dokter doet het vaak op de volgende manier:
Weekje of 2 lactosevrij eten, dan 2 glazen melk op nuchtere maag.
Diaree/rommeldarmen/misselijk: intolerant.If not now, then when.![]()
Ga dus nooit meer helpen verhuizen op dezelfde dag dat ik train. Kreeg ongeloofelijke kramp in m'n bilspieren. Maar een extra whey shake nemen vanavondquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:23 schreef Tito_Makani het volgende:
SS begint nu wel zwaar te worden. Eerst voelde ik bijna niks van een workout, nu help ik met een verhuizing en voel ik mijn armen bijna niet meer![]()
Weekje de zuivel laten staan is toch wel mogelijk?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oké bedankt! Kan het op een nog makkelijkere manier dan allemaal lactosevrij eten kopen?-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Ah zo, ik was even in de war.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:31 schreef VASND het volgende:
[..]
Weekje de zuivel laten staan is toch wel mogelijk?Nevermind.
J. leest hier alles, maar post alleen als het (in zijn ogen) toegevoegde waarde heeft.
Voor de rest: omdat J. AAS gebruikt heeft op een gecontroleerde, maatwerk en met medische tests achteraf om zijn gezondheid goed in de gaten te houden is het nog geen reden om hem te vergelijken met Z. die er naar alle waarschijnlijkheid een potje van gemaakt heeft en daardoor gezondheidsproblemen (hartaanval) kreeg. En mocht je werkelijk geloven dat dat in zijn geval erfelijk was:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:57 schreef CarbonC het volgende:
J. leest hier alles, maar post alleen als het (in zijn ogen) toegevoegde waarde heeft.
Voor de rest: omdat J. AAS gebruikt heeft op een gecontroleerde, maatwerk en met medische tests achteraf om zijn gezondheid goed in de gaten te houden is het nog geen reden om hem te vergelijken met Z. die er naar alle waarschijnlijkheid een potje van gemaakt heeft en daardoor gezondheidsproblemen (hartaanval) kreeg. En mocht je werkelijk geloven dat dat in zijn geval erfelijk was:waz met jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Soukidan op je oogbal.![]()
Thanx brah, maar ik blijf niet lang; ff buurten is genoeg zolang je niet kan trainen.quote:
Operatie heb ik half september, daarna nog een maand met een mitella leven, tegen de tijd dat ik weer fatsoenlijk kan trainen is het alweer december (met een beetje geluk).![]()
Hai Weissman, aan de cardio tegenwoordig?zyz heeft kk goeden fysiek zo met die vleugelen six pack en sleevequote:wil zijn poeders ook wel whaha ;p
![]()
Veel aan het fietsen want ja wil wel fit naar mn operatie toe. Voor de rest beetje dumbell squat en lunges. Meer zit er voorlopig niet in. Ben al 5kg lichterquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:56 schreef Panzermaus het volgende:
Hai Weissman, aan de cardio tegenwoordig?Voel me gew ecto
![]()
![]()
Ik ken dus ook 2 gasten, beide aan de AAS, beide zo'n rechterpec tattoo en binnenkort beide een sleeve.
Ekte zyzz lifestyle, u mad?If not now, then when.![]()
gwn btje coke door je crenartines mixe en dan snatsen vr je workout, jwt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:56 schreef Panzermaus het volgende:
Hai Weissman, aan de cardio tegenwoordig?
[..]
zyz heeft kk goeden fysiek zo met die vleugelen six pack en sleevewil zijn poeders ook wel whaha ;p
Soukidan op je oogbal.![]()
Tijdens het fappen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:43 schreef Bendoe het volgende:
Ik dacht de laatste dagen nog aan je weissman. Succes met het herstel.
Sterkte Weiss
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: