abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115979765
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 00:59 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Hoe heeft melk er invloed op bij jou? Nog nooit gehoord :p
Nou ik had laatst toch een tering last van mijn buik, maar dat kan ook door de cacao komen. :D

Maar ik hoor daar veel mensen over, dat ze last hebben van hun buik door normale melk en dat ze daarom amandel melk drinken.

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 00:59 schreef Levolution het volgende:

[..]

Amandelmelk klinkt erg duur. :P
Ik had 3 pakken gepakt en had het gewoon afgerekend. Eenmaal thuis aangekomen schrok mijn pa er van. ¤ 3,- per pak ofzo, wel zelf betaald ofc.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 01:07:21 #202
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_115979906
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 01:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Nou ik had laatst toch een tering last van mijn buik, maar dat kan ook door de cacao komen. :D

Maar ik hoor daar veel mensen over, dat ze last hebben van hun buik door normale melk en dat ze daarom amandel melk drinken.

[..]

Ik had 3 pakken gepakt en had het gewoon afgerekend. Eenmaal thuis aangekomen schrok mijn pa er van. ¤ 3,- per pak ofzo, wel zelf betaald ofc.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chocomelk? Daar wordt ik ook altijd misselijk van (0.5L. of meer). Normale halfvol geen last van.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_115979923
Ik werd laatst door een 180 kg liftende tokkie beschuldigd van AAS gebruik. _O_ Hihaho, no postbode, no agentperry. "vriend ik train al 12 jaar dat kan echt niet zo snel gaan kijk dan ook naar die plekken wat snoep je". (uitslag op armen en nog fresh scars van HORMONAL JAW ACNE op kaaklijn, wat wil je :D)

Volgens mij had hij ook al meer dan 1x gekuurd. :') Dat soort gasten heb je sowieso wel meer, van die oude tokkies die hun hele leven al liften. :P

Hij was gewoon mirin' de pandagains. _O_

SPOILER
Blijven eten mensen. _O_
pi_115979933
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 01:07 schreef VASND het volgende:

[..]

Chocomelk? Daar wordt ik ook altijd misselijk van (0.5L. of meer). Normale halfvol geen last van.
Nee normale melk. Ik heb zelf pure cacao gekocht. Ik had een kommetje melk met daarin bosbessen en vervolgens had ik daar wat cacao overheen gestrooid zodat het lekker choco werd maar die shit bleef erop drijven en was ranzig as fuck. Hele dessert verneukt.
If not now, then when.
pi_115979975
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 01:08 schreef Panzermaus het volgende:
Ik werd laatst door een 180 kg liftende tokkie beschuldigd van AAS gebruik. _O_ Hihaho, no postbode, no agentperry. "vriend ik train al 12 jaar dat kan echt niet zo snel gaan kijk dan ook naar die plekken wat snoep je". (uitslag op armen en nog fresh scars van HORMONAL JAW ACNE op kaaklijn, wat wil je :D)

Volgens mij had hij ook al meer dan 1x gekuurd. :') Dat soort gasten heb je sowieso wel meer, van die oude tokkies die hun hele leven al liften. :P

SPOILER
Blijven eten mensen. _O_
Goede progress ja _O_ .

En sowieso is een goed dieet 75% van al het werk. Als ik zie hoeveel gasten falen in het dieet en hoeveel verschil dat maakt wanneer je het wel goed doet.

Zoveel dat men je inderdaad ervan beschuldigd aan de juice te zitten. Die gasten hebben zelf vaak nauwelijks gains gezien omdat hun dieet gewoon kut is.
pi_115979992
quote:

SPOILER
Blijven eten mensen. _O_
:')
pi_115980098
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 01:11 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Goede progress ja _O_ .

En sowieso is een goed dieet 75% van al het werk. Als ik zie hoeveel gasten falen in het dieet en hoeveel verschil dat maakt wanneer je het wel goed doet.

Zoveel dat men je inderdaad ervan beschuldigd aan de juice te zitten. Die gasten hebben zelf vaak nauwelijks gains gezien omdat hun dieet gewoon kut is.
Gewoon eten stouwen inderdaad, je lichaam groeit door te eten. Gewoon veel eten en matig trainen is al beter dan excellent trainen en weinig/matig eten.

Ben wel mirin' op mijn broer zijn genetics.

SPOILER
Hij is net 18 en traint niet, blowt en drinkt VEEL, en eet gemiddeld. :') We zijn opzich nu vergelijkbaar qua 'breedte' enzo (ik wel wel zwaarder en leaner inmiddels), maar ik heb dus een inhaalslag van een jaar moeten maken. :')
pi_115980121
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 01:17 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Gewoon eten stouwen inderdaad, je lichaam groeit door te eten. Gewoon veel eten en matig trainen is al beter dan excellent trainen en weinig/matig eten.

SPOILER
Hij is net 18 en traint niet, blowt en drinkt VEEL, en eet gemiddeld. :') We zijn opzich nu vergelijkbaar qua 'breedte' enzo (ik wel wel zwaarder en leaner inmiddels), maar ik heb dus een inhaalslag van een jaar moeten maken. :')
Ik zei al tegen jou, die gozer moet de bodybuilding in.
If not now, then when.
pi_115980261
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 01:17 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

SPOILER
nice bacne
pi_115980340
Deze gozer he, als je toch zo'n iemand om je heen had dan maakte je de gains van je leven. Dat geschreeuw van hem. _O_

http://www.youtube.com/user/BigJsExtremeFitness/videos
If not now, then when.
pi_115981134
quote:

SPOILER
Blijven eten mensen. _O_
Wanneer die 1,8k aan anavar dang?

Of intimidate van B&F gekocht, geen T-booster is sterker..

Hou oud ben je eigenlijk panzerfaust?
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 02:23:50 #212
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_115981395
quote:

SPOILER
Blijven eten mensen. _O_
Je moet eens wat van die foto's in je fobo zetten man!
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
pi_115982358
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 00:49 schreef Sapstengel het volgende:
Ik was dan ook een enorme ecto. 1.86m en 69-70kg.
Dat is misschien ecto maar wel gewoon normaal. Of ja, hoop NL gasten hebben die stats denk ik
pi_115982931
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 05:17 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Dat is misschien ecto maar wel gewoon normaal. Of ja, hoop NL gasten hebben die stats denk ik
Het wordt inderdaad gezien als normaal.. Ik zat in januari ongeveer 3-4kg boven Sapstengel z'n gewicht. Nu op een goede 89-90kg en als ik foto's terugkijk vraag ik me af hoe ik mezelf toen niet mager kon vinden..
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 09:19:52 #215
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_115983322
Godver, dat lage buikvet gaat niet zonder slag of stoot weg zeg ;(

Als ik het vet een beetje wegtrek ( :') ) zie ik zowaar lower abzzz. Ben d'r bijna (10%). Wat denken jullie? 13%? 12%?

Ja, dat dere armlets. Ik weet ;( Beentjes zijn qua massa in orde, alleen geen definitie ;(

[ Bericht 6% gewijzigd door star_gazer op 25-08-2012 09:59:20 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_115984075
Voor de cutters:

quote:
Dispelling a Common Diet Myth

One of the most common diet myths is that cutting out fat is the best way to go when it comes to losing weight; the fact is that this is a definite falsehood. Put it into this perspective; if you have something you need but suddenly can’t obtain, your instinct is to hold onto what you have because you don’t know when you might get more; the same is true when it comes to fat. Your body requires a certain amount of fat and if you totally eliminate your fat intake then your body will hold onto what it has for fear of not acquiring any more.

The key is to limit the amount of fat you have in your diet, not eliminate it. When you continue to take in regular amounts of fat your body recognizes that it will receive a steady supply and will release the additional amount of fat that your body holds with the necessary actions. Just make certain that you learn what is good fat and what is not so that you take in the right amounts of what is needed.

Read more: http://www.musclespro.com(...)re-Fat#ixzz24XmMYFyg
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 10:26:22 #217
77130 star_gazer
pi_115984238
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 10:16 schreef Drommeldaris het volgende:
Voor de cutters:

[..]

Lijkt me hier wel algemeen bekend :)

Ik probeer altijd op ~20% vet te zitten in mijn voedingsschema. Moet zeggen dat dat bij cutten wel lastiger is inderdaad. Met bulken stauw je gewoon een berg nootjes weg; makkelijke kcal, veel eiwit en bomvol goede vetten. Met cutten is het vooral vette vis en wat nootjes, maar je moet (vooral met nootjes) heel erg op je portiegrootte letten.

[ Bericht 3% gewijzigd door star_gazer op 25-08-2012 10:33:19 ]
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  † In Memoriam † zaterdag 25 augustus 2012 @ 11:05:14 #218
230491 Zith
pls tip
pi_115984997
quote:
Voor de cutters:

[..]

Klinkt als een hoop onzin.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_115985183
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 01:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

[..]

SPOILER
Ik drink precies dezelfde _O_
pi_115985312
k ga ook wat close ups make met instagram
pi_115985629
quote:
8s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 09:19 schreef star_gazer het volgende:
Godver, dat lage buikvet gaat niet zonder slag of stoot weg zeg ;(

[ afbeelding ]

Als ik het vet een beetje wegtrek ( :') ) zie ik zowaar lower abzzz. Ben d'r bijna (10%). Wat denken jullie? 13%? 12%?

[ afbeelding ]

Ja, dat dere armlets. Ik weet ;( Beentjes zijn qua massa in orde, alleen geen definitie ;(
Hoeveel kg squat je?
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 11:46:02 #222
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_115985799
In de cut vooral de carbs elimineren imo.
This isn't even my final form.
pi_115985822
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 23:16 schreef EdwinNL het volgende:

[..]

Wat ik wil zeggen is dat die Bulgaren nog steeds groeien met 14x trainen per week, en de Iranïers die trainen 3x1 uur per dag? En zijn die klein geworden door hun over training?
(1) Zij gebruiken verboden middelen tbv herstel.
(2) Die atleten zijn op basis van hun genetisch potentieel uitgekozen.
(3) Ze beginnen niet met twee keer per dag trainen, dat is na jaren training.
(4) Gewichtheffers hebben niet als doel massa op te bouwen, het is eerder een resultaat van hun genetica dat ze massa opbouwen als adaptatie tegen training.

Oh, en je schema is kut.
pi_115985905
Effe nieuwe sportschool bekijken zo. Hoop dat het wat is, ben ik van die ellendige reistijden af.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:06:00 #225
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_115986287
Eh, amandelmelkdrinkers vraagje: ik snap dat het verwarrend is dat het woordje melk erin zit, maar als je de macro's bekijkt:

Amandelmelk (100ml) (voorbeeld)

Energiewaarde: 24 kcal
Eiwitten: 0.5 g
Koolhydraten 3.0g (dit is vrijwel 100% toegevoegd sacharose!)
vetten 1.1 g

en dat eens vergelijkt met normale halfvolle koeienmelk (100ml)

Energiewaarde: 47 kcal
Eiwitten: 3.5 g
Koolhydraten 4.8g (lactose)
vetten 1.6g

Dan heeft normale koeienmelk ca. 7x zoveel eiwit, en amandelmelk eigenlijk zo goed als géén eiwit. Voor welke functionaliteit drinken jullie amandelmelk? Eigenlijk zit er alleen maar toegevoegd suiker in.

[ Bericht 1% gewijzigd door Stereotomy op 25-08-2012 12:14:19 ]
Confidence through competence
pi_115986473
lekkere amandelen
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_115986558
sinds ik amandelmelk drink maak ik de gains van m;n leven
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:22:09 #228
77130 star_gazer
pi_115986667
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 11:36 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Hoeveel kg squat je?
3x5x90
-
pi_115987241
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 11:47 schreef Physics het volgende:

[..]

(1) Zij gebruiken verboden middelen tbv herstel.
(2) Die atleten zijn op basis van hun genetisch potentieel uitgekozen.
(3) Ze beginnen niet met twee keer per dag trainen, dat is na jaren training.
(4) Gewichtheffers hebben niet als doel massa op te bouwen, het is eerder een resultaat van hun genetica dat ze massa opbouwen als adaptatie tegen training.

Oh, en je schema is kut.
De tijd zal het leren.
pi_115988190
quote:
Voor de cutters:

[..]

Klinkt als een leuke theorie (en ook een hoog oma's wijsheid-tale, dus gemakkelijk om te onthouden), maar wat ze eigenlijk doen is impliceren dat 'vet' in voeding hetzelfde is als 'vetmassa' (als in, energiereserves) op je lichaam. :')

Ze moeten dat spul echt anders gaan noemen voor het Nederlandsche volk. En grote schreeuwerige posters en zeppelins verspreiden met KCALS IN < OUT = LOSE WEIGHT, en weg met de onzin en onduidelijkheid en schijnheilige Ik Kies Bewust zooi. Laat ze ook maar meteen 'eiwit' protein noemen, daar kan ik me soms ook wel aan ergeren.
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:44:13 #231
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_115988559
Proteïne bestaat al.
This isn't even my final form.
pi_115988816
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 13:29 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Klinkt als een leuke theorie (en ook een hoog oma's wijsheid-tale, dus gemakkelijk om te onthouden), maar wat ze eigenlijk doen is impliceren dat 'vet' in voeding hetzelfde is als 'vetmassa' (als in, energiereserves) op je lichaam. :')

Ze moeten dat spul echt anders gaan noemen voor het Nederlandsche volk. En grote schreeuwerige posters en zeppelins verspreiden met KCALS IN < OUT = LOSE WEIGHT, en weg met de onzin en onduidelijkheid en schijnheilige Ik Kies Bewust zooi. Laat ze ook maar meteen 'eiwit' protein noemen, daar kan ik me soms ook wel aan ergeren.
Ik klap iets meer dan 160 gram proteïne op een dag naar binnen JONGE GEK
pi_115990651
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 13:54 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Ik klap iets meer dan 160 gram proteïne op een dag naar binnen JONGE GEK
155 hieroo
pi_115990917
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 12:06 schreef Stereotomy het volgende:
Eh, amandelmelkdrinkers vraagje: ik snap dat het verwarrend is dat het woordje melk erin zit, maar als je de macro's bekijkt:

Amandelmelk (100ml) (voorbeeld)

Energiewaarde: 24 kcal
Eiwitten: 0.5 g
Koolhydraten 3.0g (dit is vrijwel 100% toegevoegd sacharose!)
vetten 1.1 g

en dat eens vergelijkt met normale halfvolle koeienmelk (100ml)

Energiewaarde: 47 kcal
Eiwitten: 3.5 g
Koolhydraten 4.8g (lactose)
vetten 1.6g

Dan heeft normale koeienmelk ca. 7x zoveel eiwit, en amandelmelk eigenlijk zo goed als géén eiwit. Voor welke functionaliteit drinken jullie amandelmelk? Eigenlijk zit er alleen maar toegevoegd suiker in.
Ik waardeer het heel erg dat je je zorgen maakt om mij en ben dan ook blij dat ik altijd iemand heb die kritisch kijkt naar wat ik doe.

Ik zie daar staan 3gr. suiker, hier zit 0,1gr. suiker in. Verder kan ik ook niks van dat sacharose terugvinden. :) Verder klopt het dat in de meeste amandel melken veel suiker toegevoegd wordt maar bij deze is dat niet het geval.

De functionele waarde had ik al uitgelegd. Als je normale melk (shake) voor de training drinkt dan kan het zo zijn dat je last van je maag krijgt tijdens het trainen, amandel melk is dan slechts preventief.

Ik heb hieronder even wat foto's neergezet.

SPOILER
Zoals je ziet is echt heel biologisch en zit er verder geen troep in toegevoegd. Het is dan ook gekocht in een winkel waar alles zo biologisch mogelijk is.

Verder nog een site voor mensen die natuurwinkels zoeken maar ze niet kunnen vinden.
http://www.natuurwinkels.nl/
If not now, then when.
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 15:20:09 #235
55709 Stereotomy
pi_115990988
Sacharose is tafelsuiker.

En great, je betaalt dus 3 EUR per pak voor een drank met een amandelsmaakje uit amandelaroma (melk kunnen we het niet noemen, doen zij trouwens ook niet op het pak) maar met verder weinig voedingsstoffen erin.

Je bent goedkoper uit als je gewoon water gebruikt voor je shake en eventueel zelf los amandelaroma toevoegd, ook te vinden bij de AH:

http://www.oetker.nl/producten/bakproducten/amandel-aroma/
pi_115991104
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 15:20 schreef Stereotomy het volgende:
Sacharose is tafelsuiker.

En great, je betaalt dus 3 EUR per pak voor een drank met een amandelsmaakje (melk kunnen we het niet noemen) maar verder weinig voedingsstoffen erin.
Dan betaal ik dat maar lekker toch, wat boeit jou het? Bemoei jij je gewoon met je eigen dingen dan doe ik dat ook met mijn eigen.

One luv, no hate. O+
If not now, then when.
pi_115991128
Because water is to mainstream, use almond milk.

Bedankt voor de tip.
If not now, then when.
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 15:26:05 #238
55709 Stereotomy
pi_115991142
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 15:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Dan betaal ik dat maar lekker toch, wat boeit jou het? Bemoei jij je gewoon met je eigen dingen dan doe ik dat ook met mijn eigen.
Lekkere reactie weer. Je post in het openbaar dingen, en ik geef daar in het openbaar een reactie op.
pi_115991259
Ik heb het gevoel dat als ik breed squat dat ik veel meer spieren train dan als ik normal squat. Brede squat voel ik de volgende dag nog. Kan dit kloppen of doe ik iets fout? als ik breed squat ga ik zelfs minder diep
pi_115991264
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 15:26 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Lekkere reactie weer. Je post in het openbaar dingen, en ik geef daar in het openbaar een reactie op.
Jullie zitten allebei fout met dat openbare gekut. Get a fucking private chatapplication.
pi_115991285
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 15:26 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Dat mag ook Stereo en ik waardeer het ook dat je kritisch bent.
If not now, then when.
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 15:31:39 #242
55709 Stereotomy
pi_115991289
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 15:30 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Jullie zitten allebei fout met dat openbare gekut. Get a fucking private chatapplication.
Wat is er mis met voedingswaarde van eten bespreken?

quote:
14s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 15:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Dat mag ook Stereo en ik waardeer het ook dat je kritisch bent.
Prima.
pi_115991303
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 15:31 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ai vaz kiddink :D
pi_115991310
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 15:31 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

In dit geval gaat het niet per se om de voedingswaarde. Jij vroeg naar de functionaliteit en die gaf ik je.

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 15:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:

De functionele waarde had ik al uitgelegd. Als je normale melk (shake) voor de training drinkt dan kan het zo zijn dat je last van je maag krijgt tijdens het trainen, amandel melk is dan slechts preventief.
Het is gewoon preventief, en tevens ook erg lekker.
If not now, then when.
pi_115991316
hoe weet je nu precies wanneer je welke brandstof verbrand? is dat hartslag afhankelijk?
pi_115991350
Maar je hebt inderdaad gelijk dat water goedkoper is. Ik heb het dan ook gekocht om het te testuh en daarna kijk ik wel of ik het vaker koop, of niet.
If not now, then when.
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 15:34:15 #247
55709 Stereotomy
pi_115991352
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 15:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

In dit geval gaat het niet per se om de voedingswaarde. Jij vroeg naar de functionaliteit en die gaf ik je.
De functie van voedsel zit hem in de voedingswaarde, zeker omdat jij schreef dat je het pre-workout (shake) drinkt. Maar het gaat je dus uiteindelijk alleen maar om de smaak, dus da's duidelijk.
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 15:36:34 #248
55709 Stereotomy
pi_115991415
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 15:32 schreef THEFXR het volgende:
hoe weet je nu precies wanneer je welke brandstof verbrand? is dat hartslag afhankelijk?
Je verbrandt altijd een mix van glucose en vetten. Je lichaam loopt *nooit* exclusief op glucose of exclusief op vetten. Afhankelijk van de intensiteit van je activiteit schuift de absolute hoeveelheid op, en relatieve verhouding wat meer op richting glucose of vetten.

Als je echter een tijd low-carbt (<50g carbs per dag) dan kun je zgn. keto-adapted worden, en dan schuift de verhouding wel heel erg op naar vetten. Zie hier bijvoorbeeld:

http://eatingacademy.com/(...)athletic-performance

Overigens wel leuk om te lezen: bij duursporten / endurance lijkt keto in zijn experiment zelfs een beetje te helpen, maar qua explosiviteit, wat wij nodig hebben als krachtsporters, lijkt het nadelig te zijn.

[ Bericht 14% gewijzigd door Stereotomy op 25-08-2012 15:41:53 ]
pi_115991450
Stereo,

Gebruikte jij eigenlijk zout - aangezien het vocht vasthoud - of had je daar ook een smaakstof voor zoals stevia? Ik probeer zout eigenlijk zoveel mogelijk te mijden en doe het ook nergens overheen. Doe ik dit terecht of is het een beetje opgeblazen.

Dank je!
If not now, then when.
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 15:39:42 #250
55709 Stereotomy
pi_115991482
quote:
5s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 15:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Stereo,

Gebruikte jij eigenlijk zout - aangezien het vocht vasthoud - of had je daar ook een smaakstof voor zoals stevia? Ik probeer zout eigenlijk zoveel mogelijk te mijden en doe het ook nergens overheen. Doe ik dit terecht of is het een beetje opgeblazen.

Dank je!
Ik denk niet dat je per se natrium hoeft te vermijden. Mocht je er noodzaak van inzien, dan kun je bij de AH natriumarm zout kopen. Daar heb je 66% kaliumchloride en 33% natriumchloride. Wel een aparte smaak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')