Nou ik had laatst toch een tering last van mijn buik, maar dat kan ook door de cacao komen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:59 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Hoe heeft melk er invloed op bij jou? Nog nooit gehoord :p
Ik had 3 pakken gepakt en had het gewoon afgerekend. Eenmaal thuis aangekomen schrok mijn pa er van. ¤ 3,- per pak ofzo, wel zelf betaald ofc.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nou ik had laatst toch een tering last van mijn buik, maar dat kan ook door de cacao komen.
Maar ik hoor daar veel mensen over, dat ze last hebben van hun buik door normale melk en dat ze daarom amandel melk drinken.
[..]
Ik had 3 pakken gepakt en had het gewoon afgerekend. Eenmaal thuis aangekomen schrok mijn pa er van. ¤ 3,- per pak ofzo, wel zelf betaald ofc.Chocomelk? Daar wordt ik ook altijd misselijk van (0.5L. of meer). Normale halfvol geen last van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijven eten mensen.![]()
Nee normale melk. Ik heb zelf pure cacao gekocht. Ik had een kommetje melk met daarin bosbessen en vervolgens had ik daar wat cacao overheen gestrooid zodat het lekker choco werd maar die shit bleef erop drijven en was ranzig as fuck. Hele dessert verneukt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:07 schreef VASND het volgende:
[..]
Chocomelk? Daar wordt ik ook altijd misselijk van (0.5L. of meer). Normale halfvol geen last van.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:08 schreef Panzermaus het volgende:
Ik werd laatst door een 180 kg liftende tokkie beschuldigd van AAS gebruik.Hihaho, no postbode, no agentperry. "vriend ik train al 12 jaar dat kan echt niet zo snel gaan kijk dan ook naar die plekken wat snoep je". (uitslag op armen en nog fresh scars van HORMONAL JAW ACNE op kaaklijn, wat wil je
)
Volgens mij had hij ook al meer dan 1x gekuurd.Dat soort gasten heb je sowieso wel meer, van die oude tokkies die hun hele leven al liften.
Hij was gewoon mirin' de pandagains.Goede progress jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijven eten mensen..
En sowieso is een goed dieet 75% van al het werk. Als ik zie hoeveel gasten falen in het dieet en hoeveel verschil dat maakt wanneer je het wel goed doet.
Zoveel dat men je inderdaad ervan beschuldigd aan de juice te zitten. Die gasten hebben zelf vaak nauwelijks gains gezien omdat hun dieet gewoon kut is.
Ik werd laatst door een 180 kg liftende tokkie beschuldigd van AAS gebruik.Hihaho, no postbode, no agentperry. "vriend ik train al 12 jaar dat kan echt niet zo snel gaan kijk dan ook naar die plekken wat snoep je". (uitslag op armen en nog fresh scars van HORMONAL JAW ACNE op kaaklijn, wat wil je
)
Volgens mij had hij ook al meer dan 1x gekuurd.Dat soort gasten heb je sowieso wel meer, van die oude tokkies die hun hele leven al liften.
Hij was gewoon mirin' de pandagains.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijven eten mensen.![]()
Gewoon eten stouwen inderdaad, je lichaam groeit door te eten. Gewoon veel eten en matig trainen is al beter dan excellent trainen en weinig/matig eten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede progress ja.
En sowieso is een goed dieet 75% van al het werk. Als ik zie hoeveel gasten falen in het dieet en hoeveel verschil dat maakt wanneer je het wel goed doet.
Zoveel dat men je inderdaad ervan beschuldigd aan de juice te zitten. Die gasten hebben zelf vaak nauwelijks gains gezien omdat hun dieet gewoon kut is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is net 18 en traint niet, blowt en drinkt VEEL, en eet gemiddeld.We zijn opzich nu vergelijkbaar qua 'breedte' enzo (ik wel wel zwaarder en leaner inmiddels), maar ik heb dus een inhaalslag van een jaar moeten maken.
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gewoon eten stouwen inderdaad, je lichaam groeit door te eten. Gewoon veel eten en matig trainen is al beter dan excellent trainen en weinig/matig eten.
Ben wel mirin' op mijn broer zijn genetics.Ik zei al tegen jou, die gozer moet de bodybuilding in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is net 18 en traint niet, blowt en drinkt VEEL, en eet gemiddeld.We zijn opzich nu vergelijkbaar qua 'breedte' enzo (ik wel wel zwaarder en leaner inmiddels), maar ik heb dus een inhaalslag van een jaar moeten maken.
If not now, then when.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gewoon eten stouwen inderdaad, je lichaam groeit door te eten. Gewoon veel eten en matig trainen is al beter dan excellent trainen en weinig/matig eten.
Ben wel mirin' op mijn broer zijn genetics.nice bacneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is net 18 en traint niet, blowt en drinkt VEEL, en eet gemiddeld.We zijn opzich nu vergelijkbaar qua 'breedte' enzo (ik wel wel zwaarder en leaner inmiddels), maar ik heb dus een inhaalslag van een jaar moeten maken.
)
Hij was gewoon mirin' de pandagains.Wanneer die 1,8k aan anavar dang?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijven eten mensen.
Of intimidate van B&F gekocht, geen T-booster is sterker..
Hou oud ben je eigenlijk panzerfaust?
)
Hij was gewoon mirin' de pandagains.Je moet eens wat van die foto's in je fobo zetten man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijven eten mensen.
Dat is misschien ecto maar wel gewoon normaal. Of ja, hoop NL gasten hebben die stats denk ikquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:49 schreef Sapstengel het volgende:
Ik was dan ook een enorme ecto. 1.86m en 69-70kg.
Het wordt inderdaad gezien als normaal.. Ik zat in januari ongeveer 3-4kg boven Sapstengel z'n gewicht. Nu op een goede 89-90kg en als ik foto's terugkijk vraag ik me af hoe ik mezelf toen niet mager kon vinden..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 05:17 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dat is misschien ecto maar wel gewoon normaal. Of ja, hoop NL gasten hebben die stats denk ik
quote:Dispelling a Common Diet Myth
One of the most common diet myths is that cutting out fat is the best way to go when it comes to losing weight; the fact is that this is a definite falsehood. Put it into this perspective; if you have something you need but suddenly can’t obtain, your instinct is to hold onto what you have because you don’t know when you might get more; the same is true when it comes to fat. Your body requires a certain amount of fat and if you totally eliminate your fat intake then your body will hold onto what it has for fear of not acquiring any more.
The key is to limit the amount of fat you have in your diet, not eliminate it. When you continue to take in regular amounts of fat your body recognizes that it will receive a steady supply and will release the additional amount of fat that your body holds with the necessary actions. Just make certain that you learn what is good fat and what is not so that you take in the right amounts of what is needed.
Read more: http://www.musclespro.com(...)re-Fat#ixzz24XmMYFyg
Lijkt me hier wel algemeen bekendquote:
Klinkt als een hoop onzin.quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nou ik had laatst toch een tering last van mijn buik, maar dat kan ook door de cacao komen.
Maar ik hoor daar veel mensen over, dat ze last hebben van hun buik door normale melk en dat ze daarom amandel melk drinken.
[..]
Ik had 3 pakken gepakt en had het gewoon afgerekend. Eenmaal thuis aangekomen schrok mijn pa er van. ¤ 3,- per pak ofzo, wel zelf betaald ofc.Ik drink precies dezelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoeveel kg squat je?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:19 schreef star_gazer het volgende:
Godver, dat lage buikvet gaat niet zonder slag of stoot weg zeg
[ afbeelding ]
Als ik het vet een beetje wegtrek () zie ik zowaar lower abzzz. Ben d'r bijna (10%). Wat denken jullie? 13%? 12%?
[ afbeelding ]
Ja, dat dere armlets. Ik weetBeentjes zijn qua massa in orde, alleen geen definitie
(1) Zij gebruiken verboden middelen tbv herstel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:16 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Wat ik wil zeggen is dat die Bulgaren nog steeds groeien met 14x trainen per week, en de Iranïers die trainen 3x1 uur per dag? En zijn die klein geworden door hun over training?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |