abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 00:08:10 #176
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_115978120
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 00:02 schreef THEFXR het volgende:

[..]

veel flies :P
Ben jij die gast die mee deed aan dbb contest?
Deathlift or Die.
pi_115978569
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 21:45 schreef diablo1981 het volgende:
hallo

zal me effe voorstellen ben daan 30 jaar 93kilo 176cm heb een tijdje gekuurd met aas en wil nu een stap verder gaan wil graag hgh gebruiken in combi met aas

heb via google een link gevonden waar ik goedkoop hgh kan krijgen maar wil graag weten of dat betrouwbaar is ?? en hoe lang het duurt voordat de hgh gaat werken en hoe lang ik het moet gebruiken wat is het beste?? wat kan ik het beste gebruiken met hgh???

http://sport.tweedehands.(...)n-safe-mail-net.html

graag heb ik info alvast bedankt

grt d
ha die daan leuk om van je te horen man !! goede fysiek ook zeker beest stats wel vast een tankie jij !
is topspul dat hgh ( ha ha) mijn zwager lijkt op reptiel nu enzijn zoontje begint volgende maand......... aan een kuurtje met hyperdepyperdrol ;) vraag mijn niet wat het is hah is nieuw product van de b&f

aas is ook lachen, echt waar wel de injecties niet de pillen want dan hou je geen nieren meer over.....slechten ervaringen mee.. heb hier in de achtertuin paar stieren lopen die er ook wel pap van lusten ha ha wekelijks 1200 ml of stal nachtelijk infuus, werkt goed op de kop af achterhonderd kilotjes en droog daar word je angstig van gaan in oktober naar roemenie voor de fok verwacht dan wel groten restanten te hebben dus kan ook wel leveren laat maar wat van je horen kan het aanbevelen icm panda stack of crenartiners helemaal los met de aas is 10 kilos schone massa zonder droogtrainings of visolie

(ps: mijn mailen mag ook mail maar voor je adres) mvg jasper ;)
pi_115978641
Nice. Kun je meteen wat creatine meenemen uit Roemenië voor mij. Heftig spul wel.
BEASTMODE
pi_115978646
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 00:22 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

ha die daan leuk om van je te horen man !! goede fysiek ook zeker beest stats wel vast een tankie jij !
is topspul dat hgh ( ha ha) mijn zwager lijkt op reptiel nu enzijn zoontje begint volgende maand......... aan een kuurtje met hyperdepyperdrol ;) vraag mijn niet wat het is hah is nieuw product van de b&f

aas is ook lachen, echt waar wel de injecties niet de pillen want dan hou je geen nieren meer over.....slechten ervaringen mee.. heb hier in de achtertuin paar stieren lopen die er ook wel pap van lusten ha ha wekelijks 1200 ml of stal nachtelijk infuus, werkt goed op de kop af achterhonderd kilotjes en droog daar word je angstig van gaan in oktober naar roemenie voor de fok verwacht dan wel groten restanten te hebben dus kan ook wel leveren laat maar wat van je horen kan het aanbevelen icm panda stack of crenartiners helemaal los met de aas is 10 kilos schone massa zonder droogtrainings of visolie

(ps: mijn mailen mag ook mail maar voor je adres) mvg jasper ;)
hey panzer, aardig van je dat je die jonge ff vooruit helpt.

nu je het over die stiere hep he, je hd me belooft om er een paar kado te doen tog

nou, ik hoor snel van je he,

toi toi toi

p.s. ik wil die winstrol in die blass hebbe, niet in de maag wnt dan siet de pope het
If not now, then when.
pi_115978715
Wordt echt helemaal kutleip van die fastfoodrestaurants. Heb vanavond een milkshake gehaald, gewoon omdat het kan. Nu wil ik eigenlijk weten wat ik naar binnen heb gewerkt aan kcal enzo. Moet je een hele omweg maken en naar de kleine letters kijken wat de pictogrammen inhouden.
Schijnheilige klootzakken.
pi_115978737
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 00:26 schreef MrGuma het volgende:
Wordt echt helemaal kutleip van die fastfoodrestaurants. Heb vanavond een milkshake gehaald, gewoon omdat het kan. Nu wil ik eigenlijk weten wat ik naar binnen heb gewerkt aan kcal enzo. Ga ik naar de site is het echt onmogelijk om uitleg te krijgen bij die verdraaide rukpictogrammen. Schijnheilige klootzakken.
Moet je maar geen milkshake halen hé.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
pi_115978751
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 00:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Moet je maar geen milkshake halen hé.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Milkshakes zijn lekker :'(
pi_115978863
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 00:24 schreef Awesome_ het volgende:
Nice. Kun je meteen wat creatine meenemen uit Roemenië voor mij. Heftig spul wel.
creatiners kunnen hartklachten veroorzaken en opgeblazen gevoel en watervasthouding.....weet niet of je dat wel zonder nakuur wil doen ;) contact me maar heb clomid hcg nolva rennie bulkverpakking norit alles ook adrenalinepoppers en lachgas patronen

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 00:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

hey panzer, aardig van je dat je die jonge ff vooruit helpt.

nu je het over die stiere hep he, je hd me belooft om er een paar kado te doen tog

nou, ik hoor snel van je he,

toi toi toi

p.s. ik wil die winstrol in die blass hebbe, niet in de maag wnt dan siet de pope het
ANIMAL !!!
pi_115979017
Hmm. Vandaag op een totaal van 3051 kcal, 158.95 eiwitten, 69.9 vet en 405.65 carbs. Moet die suikers echt wat gaan verlagen Zit nu iig wel ongeveer op de 3k kcal. Laat de gains maar komen.
pi_115979109
Snap niet dat er nog zoveel mensen zijn die al die Creatine mythen geloven. Gebruik het zelf nu 2 maanden (In de vorm van magnificent) en ik merk helemaal geen bijwerkingen behalve dat ik wat meer vocht vasthoudt waardoor de spieren voller lijken
pi_115979175
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 00:39 schreef Tito_Makani het volgende:
Snap niet dat er nog zoveel mensen zijn die al die Creatine mythen geloven. Gebruik het zelf nu 2 maanden (In de vorm van magnificent) en ik merk helemaal geen bijwerkingen behalve dat ik wat meer vocht vasthoudt waardoor de spieren voller lijken
Die mythen zijn ook suf en zoals je zelf al zegt: mythen. Sowieso denkt driekwart van de mensen dat het een soort anabolen zijn. Laatst ook iemand in de gym, die mocht geen creatine nemen van z'n moeder :') .
pi_115979194
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 00:39 schreef Tito_Makani het volgende:
groten drogen spieren krijg je niet met crenartines.... is misverstand door de media, waardeloze poeders kun je beter cyclen met dbol winny test e of trenballon+propofol

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 00:36 schreef MrGuma het volgende:
Hmm. Vandaag op een totaal van 3051 kcal, 158.95 eiwitten, 69.9 vet en 405.65 carbs. Moet die suikers echt wat gaan verlagen Zit nu iig wel ongeveer op de 3k kcal. Laat de gains maar komen.
Mooizo man, is volle melk niet een idee? Tik je lekker snel vet en eiwit bij, en praktisch + goedkoop. :) Die carbs zijn ook waardevol in de gym.
pi_115979206
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 00:41 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Die mythen zijn ook suf en zoals je zelf al zegt: mythen. Sowieso denkt driekwart van de mensen dat het een soort anabolen zijn. Laatst ook iemand in de gym, die mocht geen creatine nemen van z'n moeder :') .
Huisgenoten denken ook dat ik aan de anabolen zit alleen omdat die potten zo groot zijn en labels hebben zoals magnificent en nr 1 :')
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 00:43:57 #189
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_115979243
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 00:42 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

Huisgenoten denken ook dat ik aan de anabolen zit alleen omdat die potten zo groot zijn en labels hebben zoals magnificent en nr 1 :')
Gewoon een sticker overheen plakken met de tekst ANABOLEN. In Helvetica.
This isn't even my final form.
pi_115979254
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 00:42 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

Haha :') . Ja en omdat je constnt in de weer bent met allerlei "mysterieuze poedertjes".

Vroeger had je ook van die potten met teksten als "SUPER MEGA ULTRA PUMP 3000" en dan een plaatje van een huge bodybuilder erop. Die zie ik nu eigenlijk niet meer.
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 00:44:40 #191
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_115979260
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 00:42 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

groten drogen spieren krijg je niet met crenartines.... is misverstand door de media, waardeloze poeders kun je beter cyclen met dbol winny test e of trenballon+propofol

[..]

Mooizo man, is volle melk niet een idee? Tik je lekker snel vet en eiwit bij, en praktisch + goedkoop. :) Die carbs zijn ook waardevol in de gym.
Bestaat er suikervrije volle melk? Zou me echt chill lijken.
pi_115979269
quote:

[..]

[..]

Volgens Rippetoe geeft volle melk als beginner meer resultaat dan aas :P
pi_115979299
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 00:44 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

Volgens Rippetoe geeft volle melk als beginner meer resultaat dan aas :P
GOMAD _O_ .

Heb wel een vetbuikje nu, maar ook goede gains ja.
pi_115979307
quote:

[..]

[..]

Heb al 2liter volle melk weggewerkt vandaag haha. Maar toch bedankt voor de tip =D Binnenkort havermout/brinta in de ochtend eten.
pi_115979364
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 00:45 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

GOMAD _O_ .

Heb wel een vetbuikje nu, maar ook goede gains ja.
GOMAD lijkt me weer iets te veel van het goeie :P

Werk zelf ook iets van 3-4 liter per dag weg maar hou het wel op halfvol. Gebruik melk als een soort vulling van mijn voedingsschema zodat ik toch het nodige aantal kcal kan halen
pi_115979422
Ik was dan ook een enorme ecto. 1.86m en 69-70kg.
pi_115979496
quote:

[..]

_O-
pi_115979557
Ik heb laatst amandel melk gehaald. Smaakt best geinig. Verder lactose etc. vrij. Stats zijn echter niet impressive.

Het enige voordeel dat amandel melk heeft ten opzichte van gewone melk is dat je geen last van je buik krijgt tijdens het trainen wat bij normale melk wel het geval is.
If not now, then when.
pi_115979681
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 00:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb laatst amandel melk gehaald. Smaakt best geinig. Verder lactose etc. vrij. Stats zijn echter niet impressive.

Het enige voordeel dat amandel melk heeft ten opzichte van gewone melk is dat je geen last van je buik krijgt tijdens het trainen wat bij normale melk wel het geval is.
Hoe heeft melk er invloed op bij jou? Nog nooit gehoord :p
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 00:59:25 #200
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_115979695
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 00:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:

Amandelmelk klinkt erg duur. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')