Ik ben 16 jaar en ik weet bijna zeker dat ze niet kuren. Vind het natuurlijk moeilijk te beargumenteren maar als je kijkt wat voor mensen er bij ons trainen en de leeftijd schat ik in van niet. Tevens is onze trainer ook heel erg tegen kuren. Kan het wel vragen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij en weet je zeker dat zij niet kuren? Er zijn wel meer mensen die ontzettende gains maken en dat allemaal NATTY!!@ doen, zeggen ze.
Wist jij dat in Bulgarije de gewichtheffers 14x per week trainen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
4x 1 uur in de week trainen is genoeg, je groeit door rust te nemen, niet door je spieren te verbranden!
Dat zijn pro's, jij bent een beginneling die alles nog gelooft!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:11 schreef EdwinNL het volgende:
Wist jij dat in Bulgarije de gewichtheffers 14x per week trainen?
Wat ik wil zeggen is dat die Bulgaren nog steeds groeien met 14x trainen per week, en de Iranïers die trainen 3x1 uur per dag? En zijn die klein geworden door hun over training?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat zijn pro's, jij bent een beginneling die alles nog gelooft!
Gewichtheffers zijn geen jongens van 16 jaar. Vind je het ook niet gevaarlijk om zoveel te trainen op een jonge leeftijd? Waarom ga je niet lekker SS'en of SL'en.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:11 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Ik ben 16 jaar en ik weet bijna zeker dat ze niet kuren. Vind het natuurlijk moeilijk te beargumenteren maar als je kijkt wat voor mensen er bij ons trainen en de leeftijd schat ik in van niet. Tevens is onze trainer ook heel erg tegen kuren. Kan het wel vragen.
[..]
Wist jij dat in Bulgarije de gewichtheffers 14x per week trainen?
Wajongquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:16 schreef Jahr00n het volgende:
Hoe kun je überhaupt tijd hebben om iedere dag 3 uur te trainen?
Zit nog op school.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:16 schreef Jahr00n het volgende:
Hoe kun je überhaupt tijd hebben om iedere dag 3 uur te trainen?
Ik begon op mijn 14e met fitness, en heb 1.5 jaar stronglifts gedaan. Toen een half jaar 3 dagen split, en nu doe ik sinds een maand aan gewichtheffen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gewichtheffers zijn geen jongens van 16 jaar. Vind je het ook niet gevaarlijk om zoveel te trainen op een jonge leeftijd? Waarom ga je niet lekker SS'en of SL'en.
Ik wil je niet zeggen dat je het NIET moet doen want hey, do whatever the FUCK you wanna do toch.
Beter begin je morgen want ik kan niet wachten op het resultaat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:20 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Ik begon op mijn 14e met fitness, en heb 1.5 jaar stronglifts gedaan. Toen een half jaar 3 dagen split, en nu doe ik sinds een maand aan gewichtheffen.
En ik vind het niet gevaarlijk, omdat gewichtheffen de botdichtheid enorm vergroot en ik een goeie trainer heb.
Maar laten we dit afspreken, ik ga over 2 maand 5 weken het schema doen, ik maak voor en after pics.
Je bent niet bang om te stoppen met groeien?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:20 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Ik begon op mijn 14e met fitness, en heb 1.5 jaar stronglifts gedaan. Toen een half jaar 3 dagen split, en nu doe ik sinds een maand aan gewichtheffen.
En ik vind het niet gevaarlijk, omdat gewichtheffen de botdichtheid enorm vergroot en ik een goeie trainer heb.
Maar laten we dit afspreken, ik ga over 2 maand 5 weken het schema doen, ik maak voor en after pics.
edit: Mooi wetenschappelijk onderbouwd artikel over krachttraining op jonge leeftijd.
http://www.knkf.nl/media/files/KrachttrainingJuli.pdf
Neen, ik ben nu 1.92 en volgens de schoolartsen word ik tussen de 1.96 en de 2.01. Dus vind het wel prima zo, zo lang er niks beschadigd wordt dat kan leiden tot lichamelijke beperkingen vind ik alles prima.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je bent niet bang om te stoppen met groeien?
Dan is het goed. Waarom begin je pas over 3 maanden?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:26 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Neen, ik ben nu 1.92 en volgens de schoolartsen word ik tussen de 1.96 en de 2.01. Dus vind het wel prima zo, zo lang er niks beschadigd wordt dat kan leiden tot lichamelijke beperkingen vind ik alles prima.
Omdat ik nu een maand bezig ben met techniek, en dat nog zeker 2 maand duurt voordat het perfect is. Gewichtheffen is technisch gezien moeilijk, en techniek > massa/kracht. Als je veel kracht hebt en een belabberde techniek than you snap some shit up.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dan is het goed. Waarom begin je pas over 3 maanden?
STRAIGHT TO SNAP CITY BITCHquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:29 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Omdat ik nu een maand bezig ben met techniek, en dat nog zeker 2 maand duurt voordat het perfect is. Gewichtheffen is technisch gezien moeilijk, en techniek > massa/kracht. Als je veel kracht hebt en een belabberde techniek than you snap some shit up.
Op het eerste gezicht lijkt het ontzettend makkelijk, gewichtheffen. Maar alles draait om momentum en dergelijke. Het is enorm technisch. Als je namelijk iets te ver naar achterstaat en je clean & jerkt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
STRAIGHT TO SNAP CITY BITCH
Welke techniek? Ik zie niet echt zulke ingewikkelde oefeningen.
Dat is onzin manquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je bent niet bang om te stoppen met groeien?
Dat snap ik, maar ik zie geen clean & jerk in dat lijstje.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:42 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht lijkt het ontzettend makkelijk, gewichtheffen. Maar alles draait om momentum en dergelijke. Het is enorm technisch. Als je namelijk iets te ver naar achterstaat en je clean & jerkt.
200kg dan gaat je hele rug naar de klote.
ok broertjequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:44 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Dat is onzin manGoede techniek met oefeningen, genoeg eten en goed slapen en je zal heus niet stoppen met groeien.
Nee klopt, maar ik train nu techniek voor voorslaan, stoten, hoogtrekken smal en breed, trekken, hangend trekken en dergelijke. Eigenlijk moet de techniek perfect zijn voor al deze oefeningen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik zie geen clean & jerk in dat lijstje.
Dus als ik het goed begrijp ga je 3 maanden trainen op techniek voor gewichtheffen en daarna begin je aan één of ander schema waar je 5kg massa per maand pakt en besteed je verder geen tijd meer aan het gewichtheffen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:51 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ik train nu techniek voor voorslaan, stoten, hoogtrekken smal en breed, trekken, hangend trekken en dergelijke. Eigenlijk moet de techniek perfect zijn voor al deze oefeningen.
http://www.exrx.net/Lists/OlympicWeightlifting.html
En dat duurt toch wel 3 maanden.
Klopt, zodat je weer meer kilo's kan pakken voor het gewichtheffen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp ga je 3 maanden trainen op techniek voor gewichtheffen en daarna begin je aan één of ander schema waar je 5kg massa per maand pakt en besteed je verder geen tijd meer aan het gewichtheffen?
Ik zie de logica er niet van in maar ik wens je er veel succes mee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:55 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Klopt, zodat je weer meer kilo's kan pakken voor het gewichtheffen.
veel fliesquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die chest is echt zo indrukwekkend groot he.
[ afbeelding ]
ha die daan leuk om van je te horen man !! goede fysiek ook zeker beest stats wel vast een tankie jij !quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:45 schreef diablo1981 het volgende:
hallo
zal me effe voorstellen ben daan 30 jaar 93kilo 176cm heb een tijdje gekuurd met aas en wil nu een stap verder gaan wil graag hgh gebruiken in combi met aas
heb via google een link gevonden waar ik goedkoop hgh kan krijgen maar wil graag weten of dat betrouwbaar is ?? en hoe lang het duurt voordat de hgh gaat werken en hoe lang ik het moet gebruiken wat is het beste?? wat kan ik het beste gebruiken met hgh???
http://sport.tweedehands.(...)n-safe-mail-net.html
graag heb ik info alvast bedankt
grt d
hey panzer, aardig van je dat je die jonge ff vooruit helpt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
ha die daan leuk om van je te horen man !! goede fysiek ook zeker beest stats wel vast een tankie jij !
is topspul dat hgh ( ha ha) mijn zwager lijkt op reptiel nu enzijn zoontje begint volgende maand......... aan een kuurtje met hyperdepyperdrolvraag mijn niet wat het is hah is nieuw product van de b&f
aas is ook lachen, echt waar wel de injecties niet de pillen want dan hou je geen nieren meer over.....slechten ervaringen mee.. heb hier in de achtertuin paar stieren lopen die er ook wel pap van lusten ha ha wekelijks 1200 ml of stal nachtelijk infuus, werkt goed op de kop af achterhonderd kilotjes en droog daar word je angstig van gaan in oktober naar roemenie voor de fok verwacht dan wel groten restanten te hebben dus kan ook wel leveren laat maar wat van je horen kan het aanbevelen icm panda stack of crenartiners helemaal los met de aas is 10 kilos schone massa zonder droogtrainings of visolie
(ps: mijn mailen mag ook mail maar voor je adres) mvg jasper
Moet je maar geen milkshake halen hé.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:26 schreef MrGuma het volgende:
Wordt echt helemaal kutleip van die fastfoodrestaurants. Heb vanavond een milkshake gehaald, gewoon omdat het kan. Nu wil ik eigenlijk weten wat ik naar binnen heb gewerkt aan kcal enzo. Ga ik naar de site is het echt onmogelijk om uitleg te krijgen bij die verdraaide rukpictogrammen. Schijnheilige klootzakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Moet je maar geen milkshake halen hé.Milkshakes zijn lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
creatiners kunnen hartklachten veroorzaken en opgeblazen gevoel en watervasthouding.....weet niet of je dat wel zonder nakuur wil doenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:24 schreef Awesome_ het volgende:
Nice. Kun je meteen wat creatine meenemen uit Roemenië voor mij. Heftig spul wel.
ANIMAL !!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
hey panzer, aardig van je dat je die jonge ff vooruit helpt.
nu je het over die stiere hep he, je hd me belooft om er een paar kado te doen tog
nou, ik hoor snel van je he,
toi toi toi
p.s. ik wil die winstrol in die blass hebbe, niet in de maag wnt dan siet de pope het
Die mythen zijn ook suf en zoals je zelf al zegt: mythen. Sowieso denkt driekwart van de mensen dat het een soort anabolen zijn. Laatst ook iemand in de gym, die mocht geen creatine nemen van z'n moederquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:39 schreef Tito_Makani het volgende:
Snap niet dat er nog zoveel mensen zijn die al die Creatine mythen geloven. Gebruik het zelf nu 2 maanden (In de vorm van magnificent) en ik merk helemaal geen bijwerkingen behalve dat ik wat meer vocht vasthoudt waardoor de spieren voller lijken
groten drogen spieren krijg je niet met crenartines.... is misverstand door de media, waardeloze poeders kun je beter cyclen met dbol winny test e of trenballon+propofolquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:39 schreef Tito_Makani het volgende:
Snap niet dat er nog zoveel mensen zijn die al die Creatine mythen geloven. Gebruik het zelf nu 2 maanden (In de vorm van magnificent) en ik merk helemaal geen bijwerkingen behalve dat ik wat meer vocht vasthoudt waardoor de spieren voller lijken
Mooizo man, is volle melk niet een idee? Tik je lekker snel vet en eiwit bij, en praktisch + goedkoop.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:36 schreef MrGuma het volgende:
Hmm. Vandaag op een totaal van 3051 kcal, 158.95 eiwitten, 69.9 vet en 405.65 carbs. Moet die suikers echt wat gaan verlagen Zit nu iig wel ongeveer op de 3k kcal. Laat de gains maar komen.
Huisgenoten denken ook dat ik aan de anabolen zit alleen omdat die potten zo groot zijn en labels hebben zoals magnificent en nr 1quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die mythen zijn ook suf en zoals je zelf al zegt: mythen. Sowieso denkt driekwart van de mensen dat het een soort anabolen zijn. Laatst ook iemand in de gym, die mocht geen creatine nemen van z'n moeder.
Gewoon een sticker overheen plakken met de tekst ANABOLEN. In Helvetica.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:42 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Huisgenoten denken ook dat ik aan de anabolen zit alleen omdat die potten zo groot zijn en labels hebben zoals magnificent en nr 1
Hahaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:42 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Huisgenoten denken ook dat ik aan de anabolen zit alleen omdat die potten zo groot zijn en labels hebben zoals magnificent en nr 1
Bestaat er suikervrije volle melk? Zou me echt chill lijken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
groten drogen spieren krijg je niet met crenartines.... is misverstand door de media, waardeloze poeders kun je beter cyclen met dbol winny test e of trenballon+propofol
[..]
Mooizo man, is volle melk niet een idee? Tik je lekker snel vet en eiwit bij, en praktisch + goedkoop.Die carbs zijn ook waardevol in de gym.
Volgens Rippetoe geeft volle melk als beginner meer resultaat dan aasquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
groten drogen spieren krijg je niet met crenartines.... is misverstand door de media, waardeloze poeders kun je beter cyclen met dbol winny test e of trenballon+propofol
[..]
Mooizo man, is volle melk niet een idee? Tik je lekker snel vet en eiwit bij, en praktisch + goedkoop.Die carbs zijn ook waardevol in de gym.
GOMADquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:44 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Volgens Rippetoe geeft volle melk als beginner meer resultaat dan aas
Heb al 2liter volle melk weggewerkt vandaag haha. Maar toch bedankt voor de tip =D Binnenkort havermout/brinta in de ochtend eten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
GOMAD lijkt me weer iets te veel van het goeiequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
GOMAD.
Heb wel een vetbuikje nu, maar ook goede gains ja.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hoe heeft melk er invloed op bij jou? Nog nooit gehoord :pquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb laatst amandel melk gehaald. Smaakt best geinig. Verder lactose etc. vrij. Stats zijn echter niet impressive.
Het enige voordeel dat amandel melk heeft ten opzichte van gewone melk is dat je geen last van je buik krijgt tijdens het trainen wat bij normale melk wel het geval is.
Amandelmelk klinkt erg duur.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb laatst amandel melk gehaald. Smaakt best geinig. Verder lactose etc. vrij. Stats zijn echter niet impressive.
Het enige voordeel dat amandel melk heeft ten opzichte van gewone melk is dat je geen last van je buik krijgt tijdens het trainen wat bij normale melk wel het geval is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |