abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:55:12 #1
69994 seto
-|||--------|||-
pi_115946016

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Blessures
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.

De OP staat hier 8-)

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
    _  _ | |                                     | | _  _
   | || || |                                     | || || |
 =H| || || |========nnnn=============nnnn========| || || |H=
   |_||_|| |        |  |             |  |        | ||_||_|
         |_|        /  |             |  \        |_|
                   |   |             |   |
                   \   (_   /~~~\   _)   /
                    \    \ ( '_' ) /    /
                     \    )\  =  /(    /
                      \   (_)   (_)   /
                       \ /   ~~~   \ /
                       (             )
                        \           /
                         \         /
                          )==(O)==(
                         /         \
                        /____/ \____\
                        /   /   \   \
                       /   /     \   \
                      (   )      (   )
                      |   |      |   |
                      |   |      |   |
                      |___|      |___|
                      (___)      (___)
============================================================
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:56:33 #2
69994 seto
-|||--------|||-
pi_115946053
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:54 schreef RaymondK het volgende:

[..]

blech hhehah. ieder z'n ding.
'k ga van het weekend weer zelf een pizza bouwen. Doe ik ook altijd zonder kaas. :')
Alleen fetta, olijfjes, plakjes salami, tomatensaus, knoflook, en wat champignons e.d.
Tosti ook zonder kaas :@ vind het altijd naar zweetvoeten ruiken/smaken gemolten kaas 8)7
Ik vind het moeilijk om me een pizza zonder kaas voor te stellen.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:57:42 #3
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_115946095
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:56 schreef seto het volgende:

[..]

Ik vind het moeilijk om me een pizza zonder kaas voor te stellen.
ja dat hoor ik vaker als ik dat vertel. lol.
Maar als je geen gesmolten kaas lust mis je niks hoor :+
pi_115946474
Wut, tosti zonder kaas? Dan is het toch geen tosti meer? :P
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:19:57 #5
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_115946789
Hoe kan je geen gesmolten kaas lusten :D
#fullendo
Deathlift or Die.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:25:25 #6
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_115946963
Geen idee, maar opzich is dat niet zo erg hoor.
# 80% meso 20% endo (i think)

houdt die 20% nog enig sinds in bedwang :@
af en toe jongens :N niet te houden gewoon kwa eetlust hier.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:29:07 #7
253447 Ethanolic
pi_115947083
Ik hoef het niet te eten nee. :D
50/50 hier :')
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:25 schreef RaymondK het volgende:
niet te houden gewoon kwa eetlust hier.
Story of my life.
Deathlift or Die.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:30:52 #8
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_115947139
Ik denk 75% ecto 25% meso :')
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:34:22 #9
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_115947394
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 03:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Van een test kuurtje krijg je ook een bredere kaak.
Bullshit. Van test (en afgeleiden, dus eigenlijk alle AAS) krijg je geen scherpere kaaklijn. Pas wanneer je met HGH gaat fucken enzo.
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 03:23 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

doe je mee runnen we test clen en lsd zomer 2013 never forget

Snoepreisje naar Thailand, HGH in de mik en nog leren surfen ook. #yolo
Ik ben daar broeder. Je weet me te vinden. We hebben dit.

Tevens mensen die 3k kcal (of minder) veel vinden. :') Serieus, hoe dan? Als ik mezelf echt extreem uithonger, dan loop ik dus uren met extreme trek rond tot het punt van misselijkheid, dan kom ik niet eens onder de 2k kcal op een dag.
Of toch du vader?
pi_115947415
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:44 schreef RaymondK het volgende:

[..]

ha, dat heb ik woensdag toevallig gedaan. Ik was d'r ff klaar mee met m'n lijst en vis, en ging ff naar de turk 2 grote kapsalons halen en in 10 minuten weggewerkt thuis. Daarna dacht ik oke, en wat nu }) :Y)

Voel je je niet een soort van kut daarna? Ik kan er heel slecht tegen. Ik vind het echt lekker, maar als ik het eenmaal op heb heb ik echt zoiets van, kut.. had ik het maar niet gedaan, :{

Trouwensss.. 1.3 DMAA word verboden toch? Bij XXL nu uitverkoop. 20 euro.
pi_115947516
Kapsalons zijn ook echt iets van 3k kcal each. 10.gif*

* Uiteraard zeer afhankelijk van de gebruikte ingrediënten en de hoeveelheden, maar doorgaans wel kcal bommen.
Of toch du vader?
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:42:36 #13
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_115947526
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:38 schreef Toverbal0 het volgende:

[..]

Voel je je niet een soort van kut daarna? Ik kan er heel slecht tegen. Ik vind het echt lekker, maar als ik het eenmaal op heb heb ik echt zoiets van, kut.. had ik het maar niet gedaan, :{

Trouwensss.. 1.3 DMAA word verboden toch? Bij XXL nu uitverkoop. 20 euro.
Nouja beetje mixed feelings.
Ik zit normaal op 4000kcal schoon, dus dit was wel een beste dag idd.
Liever gewoon schoon dus ja, zeker omdat ik m'n bf% niet hoger wil laten worden.

Ik vind het altijd erger als ik alcohol gedronken heb. Ik drink normaal nooit eigenlijk maar heeeel af en toe dan heb ik zo'n dag/avond dat ik wel wat drink, en dan heb ik na 2 bier/wijn al weer een kater. Dan voel ik me wel kut daar over de dag er na (8>
Laatste wijntje was iets van 6 maanden terug overigens O-)
Gozer van 97kg en dan als een godmajoor he na 2 a 3 wijntjes :') :')

[ Bericht 3% gewijzigd door RaymondK op 24-08-2012 12:49:53 ]
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:43:50 #14
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_115947559
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:42 schreef Luchtkoker het volgende:
Kapsalons zijn ook echt iets van 3k kcal each. [ afbeelding ]*

* Uiteraard zeer afhankelijk van de gebruikte ingrediënten en de hoeveelheden, maar doorgaans wel kcal bommen.
Het is idd. wel meer een soort van vet schaafsels van schaapie dan echt vlees idd.
En dan nog patat op de booiem. Maar echt serieus, als ik d'r 3 grote had gekocht had ik ze ook nog op gegeten. :@
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:48:49 #15
253447 Ethanolic
pi_115947715
Ik vind dat zo fucking smerig man :r kapsalon, hoe krijg je het door je strot.
Neem ik liever KFC of maak ik zelf dirty ass burgers.
Deathlift or Die.
pi_115947832
3 grote kapsalon? Wut? Ik krijg er nog niet eens 1 op denk ik :')

En idd, KFC is lekkerder :9
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:55:42 #17
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_115947936
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:52 schreef Vinniiee het volgende:
3 grote kapsalon? Wut? Ik krijg er nog niet eens 1 op denk ik :')

En idd, KFC is lekkerder :9
Gewoon kwestie van oefenen ook. *)

daar ben ik dus nog nooit geweest he KFC :X Iets met gefrituurde kip toch? Dat houd me tegen geloof ik. Lijkt me niet zo lekker...
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:57:57 #18
253447 Ethanolic
pi_115948022
RAYMOND :D Nooit KFC gehad? Lol ik stuur je er direct heen.
Deathlift or Die.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:01:08 #19
253447 Ethanolic
pi_115948126
As a matter of fact, ik ga nu naar de KFC. Xoxo tis ju endo
Deathlift or Die.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:02:45 #20
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_115948170
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:57 schreef Ethanolic het volgende:
RAYMOND :D Nooit KFC gehad? Lol ik stuur je er direct heen.
haha, waardebonnen zijn altijd welkom natuurlijk :D
pi_115948194
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:55 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Gewoon kwestie van oefenen ook. *)

daar ben ik dus nog nooit geweest he KFC :X Iets met gefrituurde kip toch? Dat houd me tegen geloof ik. Lijkt me niet zo lekker...
Ja maar toch, dat zal wel even duren _O-

KFC is lekker :Y Pittige kip :9

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:01 schreef Ethanolic het volgende:
As a matter of fact, ik ga nu naar de KFC. Xoxo tis ju endo
Eetse :9
pi_115948244
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:38 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Bullshit. Van test (en afgeleiden, dus eigenlijk alle AAS) krijg je geen scherpere kaaklijn. Pas wanneer je met HGH gaat fucken enzo.

[..]

Ik ben daar broeder. Je weet me te vinden. We hebben dit.

Tevens mensen die 3k kcal (of minder) veel vinden. :') Serieus, hoe dan? Als ik mezelf echt extreem uithonger, dan loop ik dus uren met extreme trek rond tot het punt van misselijkheid, dan kom ik niet eens onder de 2k kcal op een dag.
:') ok mn
If not now, then when.
pi_115948279
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:54 schreef RaymondK het volgende:

Tosti ook zonder kaas :@ vind het altijd naar zweetvoeten ruiken/smaken gemolten kaas 8)7
lolled
If not now, then when.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:09:23 #24
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_115948384
Vakantie is kut man, na 2 dagen had ik al zin om te trainen :') Moet nog een week, dan in totaal 3 weken niet getraind. Zal wel van 57 naar 55 kg zijn gegaan, of nog minder ;( Wel meer gegeten, gewoon iedere dag noten enzo. Gewoon de schade proberen te beperken.
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
pi_115948532
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:09 schreef Bendoe het volgende:
Vakantie is kut man, na 2 dagen had ik al zin om te trainen :') Moet nog een week, dan in totaal 3 weken niet getraind. Zal wel van 57 naar 55 kg zijn gegaan, of nog minder ;( Wel meer gegeten, gewoon iedere dag noten enzo. Gewoon de schade proberen te beperken.
huis tuin en keuken spul gebruiken en dan trainen.

Op vakantie ging ik 's avonds naar de speeltuin toe, rekstokken e.d. alles hing er wel en er was nooit iemand.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_115948540
Ik was een beetje aan het denken en kwam op het volgende uit, het is slechts een theorie dus ik ben benieuwd.

Vet wordt opgeslagen als een reserve (energie) op plekken waar het zich kan nestelen zonder gestoord te worden, o.a. op een perfecte plek zoals de buik. De reden dat het zich het liefst op de buik verzameld is omdat er daar niet zoveel inspanning is en de reserves niet worden verspild. Zoiets is het, ik kan het misschien niet super duidelijk uitleggen maar jullie begrijpen mijn punt.

Door je buik te trainen zul je geen sixpack krijgen maar een sixpack krijg je door omlaag in BF te gaan.

Als jij je buik om de dag een intensieve training geeft is het dan niet aannemelijk dat het vet sneller verbanden zal op die plek ongeacht de reden dat je niet aan spot reducing kan doen.
If not now, then when.
pi_115948587
quote:
5s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik was een beetje aan het denken en kwam op het volgende uit, het is slechts een theorie dus ik ben benieuwd.

Vet wordt opgeslagen als een reserve (energie) op plekken waar het zich kan nestelen zonder gestoord te worden, o.a. op een perfecte plek zoals de buik. De reden dat het zich het liefst op de buik verzameld is omdat er daar niet zoveel inspanning is en de reserves niet worden verspild. Zoiets is het, ik kan het misschien niet super duidelijk uitleggen maar jullie begrijpen mijn punt.

Door je buik te trainen zul je geen sixpack krijgen maar een sixpack krijg je door omlaag in BF te gaan.

Als jij je buik om de dag een intensieve training geeft is het dan niet aannemelijk dat het vet sneller verbanden zal op die plek ongeacht de reden dat je niet aan spot reducing kan doen.
sowieso.

Ik hoef mijn buik maar twee weken intensief te trainen en de broeken zakken inclusief riem alweer van me af.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_115948944
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:14 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

sowieso.

Ik hoef mijn buik maar twee weken intensief te trainen en de broeken zakken inclusief riem alweer van me af.
Haha :P

Kwam hier om even wat alpha te posten:

Arnie blijft godver de grootste baas! Als die ergens binnenstapt is hij echt gelijk king of the hill!
pi_115949012
Arnold leek altijd ook erg lang en dan vooral met die massa erbij was het een plaatje. Maar als ik hem tegenwoordig zie dan is het echt een kleine oude man.
If not now, then when.
pi_115949324
Stallone is gewoon een baas.. het zal je opa maar zijn. Wat is dat dan, trainen met opa jonguh ^O^
pi_115949356
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:23 schreef Otto_Kretschmer het volgende:

[..]

Haha :P

Kwam hier om even wat alpha te posten:
[ afbeelding ]
Arnie blijft godver de grootste baas! Als die ergens binnenstapt is hij echt gelijk king of the hill!
Sorry, maar op deze foto vind ik Sly mooier. Arny heeft een beetje hangtietjes, vind ik.
kunst zonder trein
Ik heb niets tegen Amerika, maar als ik iets vind, vraag ik onmiddellijk patent aan...
Ontdek je innerlijke schoonheid; vraag een vriend of hij je openrijt.
pi_115949420
Sly's fysiek is ontegenzeggelijk beter tegenwoordig, maar hij heeft toch echt niet half de uitstraling die Arnie heeft (IMO).
pi_115949550
Hun hebben nog wel haar na al die roids.
If not now, then when.
pi_115949639
Da's waar... hij heeft een beetje een rotkop. Daar zit het 'm in, denk ik.

(Als ik een man met Down-syndroom zie, denk ik altijd zachtjes: "Yo, Adrian!!! We did it!!!")
kunst zonder trein
Ik heb niets tegen Amerika, maar als ik iets vind, vraag ik onmiddellijk patent aan...
pi_115949648
quote:
5s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:

Nee. Dingen als het (verschil van) opslaan van vet bij mannen en vrouwen zijn genetisch bepaald, daar past je lichaam zich niet op aan.
pi_115949740
Wat vet op het middel betreft:
Ik vind zelf mijn middel te groot. Niet omdat er te veel vet onder mijn huid zit, maar er zit nogal wat op mijn darmen, denk ik...
Iemand enig idee hoe dat komt en dus wat ik er tegen kan doen?
kunst zonder trein
pi_115949823
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:40 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Nee. Dingen als het (verschil van) opslaan van vet bij mannen en vrouwen zijn genetisch bepaald, daar past je lichaam zich niet op aan.
Natuurlijk is het genetisch bepaald, maar het is algemeen bekend dat vet opgeslagen wordt op plekken waar er niet zoveel gebeurd. Het zal niet logisch zijn om vet op te slaan bij je vingers.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:42 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
Ik vind zelf mijn middel te groot. Niet omdat er te vel vet onder mijn huid zit, maar er zit nogal wat op mijn darmen, denk ik...
Dat vet is erg belangrijk mits er niet teveel zit. Als er teveel van zit dan is het erg gevaarlijk.

Gewoon cutten, groene thee, de standaard dingen.
If not now, then when.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:50:55 #38
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_115950051
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:42 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
Ik vind zelf mijn middel te groot. Niet omdat er te veel vet onder mijn huid zit, maar er zit nogal wat op mijn darmen, denk ik...
wie zegt dat het inwendig vet is?
Misschien zit je wel relatief "vol" stront.
Of zijn je abs slap, of je houding niet goed.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:51:40 #39
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_115950079
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Natuurlijk is het genetisch bepaald, maar het is algemeen bekend dat vet opgeslagen wordt op plekken waar er niet zoveel gebeurd. Het zal niet logisch zijn om vet op te slaan bij je vingers.

Dan is de vraag of dat evolutionair een plek is waar weinig gebeurd of dat het te veranderen is..
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_115950124
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:50 schreef RaymondK het volgende:

[..]

wie zegt dat het inwendig vet is?
Misschien zit je wel relatief "vol" stront.
Of zijn je abs slap, of je houding niet goed.
Hoe heet dat ook alweer, dat ding wat je abs bij elkaar houdt die je kan trainen. Misschien is dat het.
If not now, then when.
pi_115950296
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:35 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
Sly's fysiek is ontegenzeggelijk beter tegenwoordig, maar hij heeft toch echt niet half de uitstraling die Arnie heeft (IMO).
Sly zit gewoon harder aan de juice.
pi_115950681
DMAA is eruit bij B&F, gelukkig nog wat staan
pi_115951516
quote:

[..]

Ja maar die plekken (zoals veel zaken dat je lichaam doet) zijn evolutionair bepaald, omdat het al tienduizenden jaren zo is. Je lichaam past zich daar niet op aan wanneer je ineens iets anders doet. :)
pi_115951746
Bij XXL is nu alles met 1.3DMAA in de aanbieding.

Ik wil nog wel een potje inslaan voor later. Wat zeggen jullie: Jack3d of NoxiPro?
Of toch du vader?
pi_115951810
quote:

[..]

[..]

Dat vet is erg belangrijk mits er niet teveel zit. Als er teveel van zit dan is het erg gevaarlijk.

Gewoon cutten, groene thee, de standaard dingen.
Zo werkt het niet helemaal. Je kan wel degelijk beïnvloeden waar je vet heen gaat. Mensen die sporten en niet teveel carbs eten zullen hun vet minder snel opslaan in de buik, en sneller op andere plekken.

Dingen als fasten en fasted trainen halen relatief veel vet uit je buik, en minder uit andere plekken. Abz trainen heeft daar verder weinig mee te maken, ALLES wat je bloedsomloop verbetert zorgt voor minder buikvet.
pi_115951822
Tering wat zijn die pre-workouts duur.
pi_115951889
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:32 schreef Physics het volgende:
Tering wat zijn die pre-workouts duur.
Nu 20/25 euro voor 45 doseringen. Give or take een halve euro per dosering. Nou nou, duur zeg. Je snapt dat het niet de bedoeling is dat je ze 5x per week gebruikt he?
Of toch du vader?
pi_115952218
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:33 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Nu 20/25 euro voor 45 doseringen. Give or take een halve euro per dosering. Nou nou, duur zeg. Je snapt dat het niet de bedoeling is dat je ze 5x per week gebruikt he?
Je realiseert je dat 30 gram DMAA pak en beet 40 euro kost? 100 gram caffeine kost je ongeveer 15~20 euro. Dan heb je voor 2-3 jaar "preworkouts". De rest van de ingrediënten in die PWO's zijn te laag gedoseerd of doen niks.
pi_115952466
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:40 schreef Physics het volgende:

[..]

Je realiseert je dat 30 gram DMAA pak en beet 40 euro kost? 100 gram caffeine kost je ongeveer 15~20 euro. Dan heb je voor 2-3 jaar "preworkouts". De rest van de ingrediënten in die PWO's zijn te laag gedoseerd of doen niks.

Maar dan weet je exact wat is wat, en mis je het belangrijkste ingredient.

De placebo ;(
Of toch du vader?
pi_115952651
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:32 schreef Autobandje het volgende:

[..]

Zo werkt het niet helemaal. Je kan wel degelijk beïnvloeden waar je vet heen gaat. Mensen die sporten en niet teveel carbs eten zullen hun vet minder snel opslaan in de buik, en sneller op andere plekken.

Dingen als fasten en fasted trainen halen relatief veel vet uit je buik, en minder uit andere plekken. Abz trainen heeft daar verder weinig mee te maken, ALLES wat je bloedsomloop verbetert zorgt voor minder buikvet.
Fat-spot-reducing kan niet, dat bedoel ik.
If not now, then when.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')